Form of Work
Książki
(9)
Status
only on-site
(8)
available
(6)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(8)
Author
Spyra Zbigniew
(2)
Borówka Ewa
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Christopher Martin
(1)
Czubała Anna
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jonas Agata
(1)
Kubka Janina
(1)
Michalak Adolf
(1)
Perenc Józef
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Simpkins Robert A
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
Teoria dystrybucji
(8)
Marketing
(7)
Ceny
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Przedsiębiorstwo
(3)
Handel
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Rynek
(2)
Sieć handlowa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing usług
(1)
Mentoring
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja
(1)
Produkt*
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Teoria dystrybucji a logistyka gospodarcza
(1)
Usługi
(1)
Znaki towarowe
(1)
Żywność
(1)
9 results Filter
No cover
Book
In basket
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 279 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60089-33-0
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 279 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60089-33-0
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing : zagadnienia podstawowe / Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski. - Warszawa : PLACET, 2006. - 221, [2] s. : il., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-7488-106-2
1. Przedsiębiorstwo - nabywca - rynek - marketing. 2. Zachowania nabywców. 3. Informacyjne podstawy strategii marketingowych. 4. Proces kształtowania strategii makretingowej w przedsiębiorstwie. 5. Produkt. 6. Dystrybucja. 7. Cena. 8. Promocja. 9. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7484-020-X
1.Usługi w gospodarce, 2.Zarzązanie marketingiem w firmie usługowej, 3.Segmentacja rynku usług, 4.Produkt usługowy, 5.Jakość usług, 6.Proces usługowy, 7.Ceny usług, 8.Dystrybucja usług, 9.Promocja usług, 10.Personel jako instrument marketingu firmy usługowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1707-2
1. Wprowadzenie do planowanie marketingowego, 2. Analiza bieżącej sytuacji, 3. Zdobywanie wiedzy o rynkach i klientach, 4. Segmentacja wyboru rynku docelowego i pozycjonowanie, 5. Planowanie strategii działania, celów i narzędzi marketingu, 6. Planowanie strategii produktu i marki, 7. Planowanie strategii dystrybucji i logistyki, 8. Planowanie strategii cenowych, 9. Planowanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej, 10. Planowanie pomiaru wyników i kontroli wdrażania planu marketingowego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88991-01-9
1. Istota marketingu. 2. Istota rynku. 3. Postępowanie konsumentów na rynku. 4. System informacji marketingowej. 5. Polityka produktu. 6. Cena jako element marketingu. 7. Polityka dystrybucji. 8. Strategia promocji. 9. Organizacja działalności marketingowej w przedsiębiorstwie - aspekt strukturalny i metodyczny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7244-805-1
1. Artykuły żywnościowe jako produkt marketingowy, 2. Opakowanie - istota i funkcje w odniesieniu do artykułów spożywczych, 3. Marka - definicje, podział i poziomy w przypadku produktów żywnościowych, 4. Cena - jej uwarunkowania, strategie, formuły stanowienia i różnicowania, 5. Instrumenty marketingowe związane z dystrybucją i ich rodzaje, 6. Promocja artykułów żywnościowych, 7. Reklama i jej znaczenie na rynku produktów spożywczych, 8. Sponsoring, 9. Marketing bezpośredni, 10. Marketing produktów ekologicznych, 11. Marketing żywności funkcjonalnej, 12. Marketing produktów dla niemowląt i małych dzieci
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-85428-14-3
Koncepcja kompleksowej dystrybucji: logistyka i gospo- darka narodowa, jakie są koszty dystrybucji, komplek- sowe zarządzanie systemami; Rola logistyki w przedsiębiorstwie: wkład logistyki w tworzenie zysku, kapita- łowa podstawa logistyki, poprawa wskażnika ROI przez zarządzanie logistyczne, logistyka w strategii firmy; Obsługa klienta i marketing: określenie pojęcia obsługi klienta (serwisu), rozwój polityki przedsiębiorstwa Koszty dystrybucji: pojęcie analizy kosztów całkowi- tych, koszty obsługi klienta, rachunkowość dla okre- ślenia kosztów zapasów, zasady określania kosztów logistycznych, kalkulacja zyskowności klienta; Kontro- la działalności dystrybucyjnej: potrzeba audytu, kiedy niezbędny jest audyt? strategiczny audyt dystrybucji, taktyczny audyt dystrybucji; Systemy informacyjne lo- gistyki: potrzeba informacji, funkcje systemu informa- cyjnego logistyki, podsystem informacyjny, technologia informacyjna i jej potencjalne możliwości; Planowanie działalności dystrybucyjnej: nowe idee dla starych problemów, planowanie zapotrzebowań, LRP w praktyce, rozszerzenie sposobu myslenia o planowaniu zapotrze- bowań; Dystrybucja i strategia kanałów dostawczych: strategia kanału dostawczego, strategia kanału marke- tingowego, wzmacnianie efektywności kanalu dystrybu- cyjnego; rozwijanie planu dystrybucji: horyzont czaso- wy planowania dystrybucji, zakres planowania dystrybu- cji, systemy wspomagania decyzji w planowaniu dystry- bucji, budowa modeli i symulacja, dynamika przemysło- wa, zarządzanie popytem i plan dystrybucji; Wdrażanie strategii logistycznych: podstawowe umiejętności, po- trzeba akceptacji, bariery organizacyjne, zadania organizacyjne, systemy logistyczne zorientowane na przepływ, autonomia logistyki, uruchomienie działalno- ści.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-246-0197-X
I. Planowanie: Zmieniając się formuła zarządzania sprzedażą; Planowanie - dziś i jutro; Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców; II. Przygotowania: Wyszukiwanie talentów; Doskonalenie zespołu sprzedawców; Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników; III. Realizacja: Badanie efektywności i zarządzanie nią; Coaching i działania doradcze; Spoglądając w przyszłość; Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again