Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(65)
Forma i typ
Książki
(65)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(41)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(54)
Autor
Tworzydło Dariusz
(5)
Wojcik Krystyna
(4)
Armstrong Gary
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Davis Anthony
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Murdoch Anna
(2)
Soliński Tomasz
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Augustyn Anna
(1)
Barry Pete
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bland Michael
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Derelkowska Anna
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Flis Jarosław
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
German Kathleen
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Green Andy
(1)
Gregory Anne
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hope Ewa
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Jeziński Marek
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozłowski Marek (1951- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lignar Karolina
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Martela Ina
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Mihaleva Elena Petrovna
(1)
Monroe Alan H
(1)
Musz Anna
(1)
Niedziółka Dariusz A
(1)
Ociepka Beata
(1)
Oliver Sandra
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pluta Ewa
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szocki Józef
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Słodykiewicz Elżbieta
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Theaker Alison
(1)
Walczak Anna
(1)
Wragg David
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(64)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Język
polski
(64)
rosyjski
(1)
Temat
Public relations
(61)
Środki masowego przekazu
(13)
Komunikacja społeczna
(11)
Reklama
(10)
Marketing
(9)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Sponsoring
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Internet
(4)
Opinia publiczna
(4)
Promocja handlowa
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Dziennikarze
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Kryzys
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Organizacja
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Public relations w internecie
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Targi i wystawy
(3)
Banki
(2)
Ceny
(2)
Handel
(2)
Instytucje użyteczności publicznej
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Konsumenci
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Socjotechnika
(2)
Towary
(2)
Administracja
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki internetowe
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Czasopisma
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gazety
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Inwestycje
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura pracy
(1)
Logistyka
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oświata
(1)
Państwo
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Product placement
(1)
Promocja
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Socjologia organizacji
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Słownictwo
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telewizja
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(21)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Językoznawstwo
(1)
65 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Akademia samorządowego wizerunku : praca zbiorowa / pod red. Dariusz Tworzydło. - Warszawa : INFOR, 2005. - 174 s. : fot. kolor., rys. ; 21 cm.
(Poradniki, Poradniki ; 5)
1. Strategia public relations. 2. Badania jako podstawa komunikacji. 3. Komunikacja wewnętrzna. 4. Komunikacja zewnętrzna. 5. Wizerunek lidera lokalnego. 6. Komunikowanie w kryzysie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(PLATINIUM)
1. Bankowość detaliczna w Polsce; 2. Rola wizerunku banku w procesie wymiany rynkowej; 3. Rzeczywisty wizerunek w bankowości detalicznej; 4. Pożądany wizerunek banków w segmencie klienta detalicznego; 5. Dywergencja między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w perspektywie orientacji na klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przestrzeń porządku instytucjonalnego, 2. In fascinatio nugacitatis, 3. W kierunku harmonii - antynomii porządku instytucjonalnego, 4. A wizerunek budujemy na miarę "naszego New Age"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wprowadzenie do idei employer brandingu; 2. Ujęcie employer brandingu w strategii organizacji; 3. Najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa; 4. Employer branding zewnętrzny; 5. CSR- wymiar pracowniczy społecznej odpowiedzialności biznesu; 6. Wsparcie głównego biznesu firmy jako kluczowy element działań employer brandingowych; 7. Studia przypadków. Opisy dobrych praktyk prowadzonych przez firmy na polskim rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Identyfikacja firmy - system komunikatów wizualnych, 2. Komunikacja wizualna, 3. Komunikat wizualny, jego styl i elementy składowe, 4. Elementy tożsamości wizualnej firmy - identyfikacja, 5. Przykłady ćwiczeń i warsztatów dla studentów z zakresu komunikacji wizualnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media - kontekst: 1. Historia środków masowego przekazu w skrócie. 2. Właściciele mediów. 3. Prawo prasowe. 4. Etyka i prywatność. 5. Nadawanie w Wielkiej Brytanii. 6. Nowe technologie w mediach. 7. Po co to wszystko? Ewaluacja mediów. II. Kontakty z prasą: 8. Gazety i czasopisma. 9. Dobre relacje z prasą środkiem do osiągnięcia celu. 10. Wiadomości, artykuły i inne. 11. Pisanie tekstów dla prasy. 12. Rozmowy z prasą. 13.Lista kontrolna skutecznych relacji z prasą. III. Kontakty z radiem i telewizją: 14. znaczenie wystąpień publicznych w radiu i telewizji. 15. Grunt to dobre przygotowanie i trening. 16. Jak osiągnąć sukces w wywiadzie telewizyjnym. 17. Ostateczne dostrojenie - radzenie sobie z różnymi typami wywiadów. 18. Wszystko o wywiadzie radiowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem: 1.Strategie cenowe w sklepie internetowym. 2.Budujemy zaufanie klienta do sklepu. 3.Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? 4.Program partnerski. 5.Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów. 6.Aukcje internetowe. 7.Public relations - współpraca z prasą. 8.Inne metody promocji. 9.Kompleksowa analiza danych statystycznych. 10.tracking i personalizacja w sklepie internetowym. 11. Obliczamy zyski. 12.Płatność w sklepie internetowym. 13.Obsługa klienta. 14.Program lojalności. 15.Działania promocyjne. 16.Obsługa i ankietowanie po sprzedaży. 17.Przygotowujemy kampanię reklamową. 18.Grafika w sklepach internetowych. II. Użyteczność: 19.Rozmieszzcenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym. 20.Strona główna sklepu. 21.Nawigacja w sklepie internetowym. 22.Strona kategorii. 23.Strona produktu. 24.Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży. 25.Koszyk. 26.Logowanie, moje konto, założenia konta. 27.Proces zamówienia. 28. Wyszukiwarka. 29.Pomoc. 30.Bezpieczeństwo. 31.Centrum informacyjne. 32.Wersje obcojęzyczne sklepu. 33.Obliczamy skuteczność działań. III.Wybieramy sklep: 1.Cechy dobrego oprogramowania sklepowego. 35.Darmowe rozwiązania. 36.Rozwiązania "pudełkowe". 37.Sklep na zamówienie. IV.Logistyka w sklepie internetowym: 38.pakujemy i wysyłamy towar. 39.Problemy logistyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Zawiera: Dziennikarstwo a public relations; Formy pisarskie w public relations; Komunikat prasowy; Streszczenia; Szlifowanie stylu; Opis, opowiadanie, reportaż; Wywiady; Kalki językowe, makaronizmy i anglopolszczyzna; Warsztat pracy w PR; O elementach wizualnych, materiałach fotograficznych i druku; Współpraca z dziennikarzami; Listy; teksty perswazyjne i prestiżowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. To nie thriller, lecz rzeczywistość. 2. Zapobiegawczy plan komunikacji kryzysowej. 3. Wizerunek jako część strategii korporacyjnej. 4. Katastrofy. 5. Dynamika kryzysu finansowego. 6. Oszustwa. 7. Restrukturyzacja i reorganizacja. 8. Różnorodność wyzwań stojących przed światowym sektorem. 9. Zła prasa i jak sobie z nią radzić. 10. Nic nie zastąpi treningu medialnego. 11. Jak zarząd może pogorszyć sytuację. 12. Dni sądu. 13. Komunikacja w czasie kryzysów związanych ze środowiskiem. 14. Komunikacja kryzysowa i internet. 15. Bariery organizacyjne przy zarządzaniu kryzysem i public affairs. 16. Menedżerowie cyklu. 17. Listy kontrolne komunikacji kryzysowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Cz. I Komunikacja wizualna: R. 1 Autoprezentacja i jej elementy; R. 2 Style autoprezentacji; R. 3 Ulegać czy nie ulegać stereotypom? R. 4 Wizerunek własny a wizerunek organizacji. Cz. II Public relations: R. 1 Co to jest Public relations?; R. 2 Kontakty z mediami; R. 3 Udział w życiu społecznym. Cz. III Reklama: R.1 Co to jest reklama?; R. 2 Krótka historia reklamy; R.3 Budowa przekazu reklamowego; R. 4 Najpopularniejsze formy reklamy. Cz. IV Branding: R. 1 Co to jest branding?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Co to jest kryzys?, 2. Komunikowanie w firmie - klient wewnętrzny, 3. Skandal w mediach, 4. Studia przypadków, 5. Megakryzysy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Public relations na tle procesów komunikacji społecznej - podstawowe pojęcia i zależności, 2. Rynkowe zachowania konsumentów - istota i uwarunkowania, 3. Metodyka badań nad podatnością konsumentów na oddziaływania komunikacyjne występujące w public relations., 4. Narzędzia PR i wrażliwość komunikacyjna jako czynniki kształtujące zachowania rynkowe polskich konsumentów, 5. Ocena komunikacyjnej wrażliwości konsumentów w świetle zaprojektowanej skali pomiarowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Definicja kreatywności, 2. Kreatywność: kilka mitów okazuje się nieprawdą, 3. Proces kreatywny, 4. Myślenie typu "zielone światło" techniki kreatywne, 5. Myślenie typu "zielone światło": burza mózgów, 6. Myślenie typu "czerwone światło": ocena pomysłów, 7. Kreatywność ni e jest tylko na potrzeby sesji zdjęciowych, 8. Przeszkody dla kreatywności, 9. Jednostka kreatywna, 10. Organizacja kreatywna, 11. Kłamstwa, przeklęte kłamstwa i antypropaganda, 12. Przyszłość kreatywności, 13. Ceremonia
rozdania nagród, 14.Chcesz się dowiedzieć więcej?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i podstawowe poglądy na reputację firmy, 2. Tworzenie wizerunku i reputacji firmy, 3. Zarządzanie reputacją firmy, 4. Marketing reputacji firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Tożsamość i wizerunek- koncepcja i znaczenie: Pojęcie tożsamości i wizerunek; Różnice między tożsamością a wizerunek firmy; Wizerunek firmy a autowizerunek konsumenta; Znaczenie dobrego wizerunku firmy. R.2 Adresaci wizerunku firmy: Wewnętrzni adresaci wizerunku; Zewnętrzni adresaci wizerunku. R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiortswa: Znaczenie wyróżników tożsamości; Ogólne kryteria wyboru wyróżników; Trwałość i zmienność wyróżnkiów; Przykładowe rozwiązania. R.4 Tożsamość i wizerunek firmy a startegie marketingowe. R.5 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie: Etapy rozwoju wizerunku; Etapy zmian i dylematy z tym związane. R.6 Badanie wizerunku firmy: Ogólne zasady i cele badań; Wybór kryteriów pomiaru; Dynamika pozycji i konkurencji a częstotliwość pomiaru wizerunku; Źródła pozyskiwania informacji o kryteriach pomiaru wizerunku firmy; Obiekty odniesienia; Metody i techniki badań wizerunku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : učeb, posobie dlâ SPO i prikladnogo bakalavriata / E. P. Mihaleva. - 2-e izd., pererab. i dop. - Moskva : Izdatelʹstvo Ûrajt , 2017. - 212, [2] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Professionalʹnoe obrazowanie)
Zawiera: Тема 1. Современная концепция маркетинга: Эволюция концепции маркетинга; Принципы и функции маркетинга; Цели и методы маркетинга; Информационное обеспечение маркетинга; Управление маркетингом; Организационные структуры маркетинга Тема 2. Товар и товарная политика в маркетинге: Понятие товара и его слагаемые; Изучение потребителей; Концепция жизненного цикла товара; Разработка и реализация концепции нового товара; Слагаемые коммерческого успеха товара; Пути реализации товарной политики Тема 3. Комплексный анализ и прогнозирование товарных рынков методами маркетинга: Цели и задачи исследования рынка методами маркетинга; Спрос и предложение. Рыночное равновесие; Емкость рынка; Изучение конкурентов; Сегментация рынка и ее основные критерии; Целевой и пробный рынки; Позиционирование товаров на рынке; Дифференциация товаров на рынке; Условия формирования и факторы развития экономической конъюнктуры; Маркетинговая информационная система; Методы изучения рынка Тема 4. Цены и ценовая политика в маркетинге: Задачи, цели и сущность ценовой политики в маркетинге; Виды цен в маркетинге; Методы установления цен в маркетинге; Виды и назначение скидок с цен в маркетинге; Методы расчета иены товара; Ценовые стратегии и их реализация Тема 5. Коммуникационная политика в маркетинге: Цели, задачи и правила коммуникационной политики; Формирование спроса (мероприятия ФОС); Реклама - инструмент продвижения товара на рынок; Персональные продажи - инструмент продвижения Товара; Стимулирование сбыта (мероприятия СТИС); Мероприятия «паблик рилейшнз»; Планирование и контроль мероприятий ФОССТИС; Интернет-маркетинг; Развитие рынка В2В; Выставки и ярмарки Тема 6. Организация сбытовой сети и системы товародвижения в маркетинге: Сущность сбытовой политики в маркетинге; Формирование каналов распределения; Организация продажи товаров; Прямой маркетинг; Система товародвижения в маркетинге Тема 7. Маркетинговые стратегии предприятия: Методологический подход к разработке маркетинговой Стратегии; Общая характеристика стратегий маркетинга; Портфельные стратегии; Стратегии роста; Конкурентные стратегии; Стратегия сегментации рынка Тема 8. Планирование, финансы и контроль маркетинга: Планирование маркетинга; Определение затрат на маркетинг; Бюджет и бюджетирование в маркетинге; Контроль в маркетинге Тема 9. Международный маркетинг: Основные характеристики глобальной экономики; Понятие, сущность и особенности международного маркетинга; Особенности международной маркетинговой среды; Организация исследования зарубежных рынков; Комплекс маркетинга международной компании; Выход компании на внешние рынки; Конкурентные преимущества международных компаний.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej