Form of Work
Książki
(21)
Status
only on-site
(17)
available
(13)
Branch
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(17)
Author
Bolesta-Kukułka Krystyna
(2)
Yip George S
(2)
Adams Scott
(1)
Albigowski Marek
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Blanchard Ken
(1)
Bloom Robert H
(1)
Brobst Stephen
(1)
Bruch Heike
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Contiego Dave
(1)
Diks Filip
(1)
Diks Krzysztof
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Flis Iwona
(1)
German Janusz
(1)
Ghoshal Sumantra
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Klauer Patricia
(1)
Krysztofiak Katarzyna
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Makiewicz Małgorzata
(1)
Meyer Paul J
(1)
Michalski Grzegorz
(1)
Milcarz Andrzej
(1)
Poe Vidette
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Prędkiewicz Katarzyna
(1)
Ruhe Dick
(1)
Siwek Grzegorz
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stewart Aileen Mitchell
(1)
Stewart Grant
(1)
Stobierski Andrzej
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Tracy Brian
(1)
Ward Michael
(1)
Witkowska Magda
(1)
Zbrońska Edyta
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(5)
Country
Poland
(21)
Language
Polish
(21)
Subject
Zarządzanie
(11)
Przedsiębiorstwo
(8)
Organizacja
(5)
Decyzje
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Marketing
(2)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Samorealizacja
(2)
Baza danych
(1)
Czas
(1)
Czas pracy
(1)
Dyrektor
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Inwestycje
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkurencja
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Motywacja pracy
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Patologia społeczna
(1)
Polityka strukturalna UE
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo
(1)
Testy
(1)
Unia Europejska
(1)
Wnioski i podania
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
24 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-233-2089-6
Część I: Wykorzystanie wewnętrznej determinacji do realizacji celów. 1. Zarządzanie to sztuka działania i pobudzania innych do działań. 2. Różnica pomiędzy celowym działaniem a aktywnym niedziałaniem. 3. Wyzwalanie energii i osiąganie koncentracji. 4. Droga od motywacji do wewnętrznej determinacji. 5. Przekraczanie Rubikonu. 6. Omijanie trzech pułapek niedziałania. Część II: Budowanie organizacji aktywnych inicjatorów działań. 7. Jak zmienić menedżerów w zorientowanych na cel. 8. Wyzwalanie energii organizacyjnej w zespołowym działaniu. 9. Pozwól swoim ludziom działać.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
ISBN: 83-86890-35-5
1. Przewodnik po książce, 2. Podchodzenie do problemu: z fantazją czy rutynowo, 3. Zaistnienie wśród konkurencji - określanie potrzeby, 4. Ustalanie kierunku działania, 5. Zrozumienie problemu, 6. Wyróżnianie i właściwe formułowanie problemu, 7. Poskładnie wyróżnionej metody, 8. Tracenie umiaru, aby go zachować - postawa twórcza, 9. Dobrać zespół, 10. Konsulting zewnętrzny i wewnętrzny
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-899-6
1. Komponenty organizacji komunikacji w przedsiębiorstwie: Istota komunikowania, komunikowania się i informacji oraz wzajemne relacje; Elementy procesu komunikowania się; Kierunki sieci przepływu informacji; Komunikacja interpersonalna- formalna pisemna i formalna ustana. Zasady mówienia i słuchania; Komunikacja nieformalna i sieć przepływu pogłosek; Języki niewerbalne, ich narzędzia i znaczenia; Typy zachowań uczestników komunikowania się; 2. Metody komunikacji ukierunkowane na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu: Integracyjne funkcje komunikacji w przedsiębiorstwie przedsiębiorstwie zmiany organizacyjne i innowacje; Grupy, zespoły zadaniowe, komitety; Obrady i ich formy; Wspólnoty praktyków; Grupy i zespoły wiedzy tzw. Group- Team- Ware; Grópy wspólnych intersów; Technologia otwartej przestrzeni; Koła jakości; Quality Audio Meeting; Zespoły twórczego zaangażowania w jakość D. Petersena; Koncepcja "fermentacji drożdży"; Zespół do spraw przeprowadzania oceny przełożonego- "radar personalny"; Metoda wewnętrznego marketingu kadrowego; Gorąca grupa; Grupa T- zespołowy trening wrażliwości; 3. Wybrane metody projektowania i analizy systemów informacyjnych w przedsiębiorstwie: KSS- metoda analizy systemu komunikacji; KIWA- analiza wartości informacji i komunikowania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88904-51-5
1.Podstawowe zasady funkcjonowania funduszy unijnych : Rodzaje funduszy unijnych, Beneficjenci, Przeznaczenie programów operacyjnych. 2.Przedsięwzięcia i projekty : Elementy wniosku o dofinansowanie z funduszy strukturalnych, Przedsięwzięcie i projekt - podstawowe definicje, Typy projektów, Procedura składania wniosków, Zarządzanie projektami, Zasady konstrukcji biznesplanu (studium wykonalności), Plan finansowy jako istotny element biznesplanu (studium wykonalności), Ocena efektywności projektów inwestycyjnych, Dostosowanie wzorcowego biznesplanu do wymogów SPO
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
ISBN: 83-88840-53-3
1. Istota biznesu, czyli biznes jako przygoda, 2. Właściciel firmy, 3. Jak zostać posiadaczem firmy i sfinansować rozpoczęcie działalności, 4. Finanse małego przedsiębiorstwa, 5. Firma na rynku, 6. Marketing w małej firmie, 7. Biznesplan i fazy rozwoju małej firmy, 8. Pracownik w małej firmie, 9. Jak podejmować decyzje, 10. Porażka bądź sukces firmy, 11. Sztuka kierowania samym sobą
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89355-74-4
I. Podstawy diagnozowania: 1. Diagnoza holistyczna a diagnoza psychologiczna organizacji, 2. Nozologia patologii organizacyjnych jako metateoria szczególnych teorii organizacyjnych, 3. Rozwój organizacji w perspektywie psychologicznej, 4. Anatomia zdrowej organizacji i jej zaburzenia wynikające z wpływu ludzi, 5. Strategiczny kontekst diagnozy. II. Proces i narzędzia diagnozy: 6. Etapy procesu diagnozy, 7. Mapy poznawcze jako źródło wiedzy o procesach postrzegania i rozumowania w organizacji, 8. Wywiad jako podstawowe narzędzie diagnozy organizacji, 9. Testy psychologiczne w diagnozie patologii organizacyjnych, 10. Obserwacja i techniki symulacyjne, 11. Analiza dokumentów, 12. W stronę jawności zarządzania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-85441-69-7
Cz.1 Zarządzanie strategią: System otwarty; Analiza SWOT; Analiza grup interesów oraz ich ról. Cz.2 Zarządzanie marketingiem: Cykl życia produktu; Wpływ wielkości udziału w rynku na zysk; Tabela rynku i produktu; Zasada czterech "P"; Cechy i korzyści. Cz.3 Zarządzanie ceną: Krzywa popytu i podaży; Elastyczność cenowa popytu. Cz.4 Zarządzanie finansami: Bilans; rachunek zysków i strat; Prognoza przepływów gotówki; Ocena inwestycji; Budżet. Cz.5 Zarządzanie działaniem: System zamknięty; Cykl kontroli zarządczej; Narady operacyjne; Grupy zadaniowe; Wykres Gantta; Analiza progu rentowności. Cz.6 Zarządzanie decyzjami: Drzewko decyzyjne; Metoda bilansu argumentów "za" i "przeciw"; Koszty i korzyści z szans. Cz.7 Zarządzanie liczbami: Analiza Pareto; Normalny rozkład danych; Prawo Zipfa. Cz.8 Zarządzanie ludźmi: Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna; Tabela stylów zarządzania; Umiejętność prowadzenia narad; Tworzenie zespołu; Podział ról w zespole; Negocjowanie ról; Stanowczość; Okno Johari. Cz.9 Zarządzanie nauką: Wykresy gwiaździste; Słowa klucze; cykl nauki poprzez doświadczenie; Tabela wiedzy. Cz.10 Zarządzanie samym sobą: Metoda Ivy Lee; Tabela priorytetów; Tabela skuteczności i wydajności; Krzywa produktywności; Cykl regeneracji psychicznej. Cz.11 Zarządzanie zmianami: Rozmiary organizacji; Zasada przychodniości; Formowanie kultury; Analiza akcji i reakcji; Kultura osobista; Krzywa zaangażowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-85441-65-4
Zadania szefa działu sprzedaży; Motywacja; Styl i kultura zarządzania; Standardy wyników; Planowanie i kontrola; Organizacja; Rekrutacja i selekcja; Szkolenie sprzedawców; Zebrania sprzedawców; Rewizja sprzedaży; Sprzedaż na celująco.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1474-X
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1011-6
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 252)
ISBN: 83-89446-13-8
1. Jakość w zarządzaniu firma; 2. Fenomen norm dot. systemów zarządzania; 3. Korzyści z systemu zarządzania jakością; 4. Zarządzanie jakością a małe firmy; 5. Rodzina norm ISO 9000; 6. Wymagania normy ISO 9001; 7. Zakres systemu zarządzania jakością i możliwe wyłączenia wymagań; 8. Metodyka wdrażania systemu zarządzania jakością; 9. Wskaźniki skuteczności dla elementów systemu jakości; Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 978-83-7483-885-6
R.1 Jak szacować przyszłe wolne przepływy pieniężne?; R.2 Jak określić koszty i strukturę kapitału finansującego przedsiębiorstwo?; R.3 Jak ocenić przedsięwzięcia przedsiębiorstwa?; R.4 Jak uwzględnić ryzyko?; R.5 Wybór formy organizacyjno-prawnej; R.6 Zakładamy firme krok po kroku; R.7 Podatki w firmie; R.8 Obowiązki przedsiębiorstwa wobec ZUS; R.9 Zatrudniamy pracowników; R.10 Dobór oprogramowania; R.11 Moja firma w Unii Europejskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-204-2435-6
Pojęcia i technologie, Architektura i infrastruktury, Czynniki zapewniające osiągnięcie sukcesu, Cykl życia wspomagania podejmowania decyzji, Rozpoczynamy budowę hurtowni danych, Zbieranie wymagań na dane, Integracja danych, Projektowanie bazy danych dla hurtowni danych, Dostęp do danych, Szkolenie, wsparcie i rozruch, Metadane.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Businessman Book)
ISBN: 83-87474-15-0
Władza i uprawnianie, Uprawnianie siebie, Uprawnianie innych, Przewodzenie z drugiej linii, Uprawniający menedżer, Wyznaczenie kierunku i utrzymanie kontroli, Przezwyciężanie barier, Systemy doskonalenia i wynagradzania pracowników, Systemy, strategie i techniki, Przygotowanie do uprawniania, Godzina "U" i dalej, Jak nam idzie?.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-658-0
Wstęp: Twój wewnętrzny atut jest kluczem do wzrostu; 1. Sali klienci. Kto to taki?: Najważniejsze słowo w biznesie; Nie do wszystkich klientów pasuje jedna miara; Skup uwagę na swoich klientach; 2. Rozpoznawalne ofert. Co możesz zaoferować klientom?: Czym się rzeczywiście zajmujesz?; Gdzie materialne styka się z emocjonalnym; Szukaj swojego atutu w głębi; 3. Strategie perswazji. Jak przekonać klientów?: Twoja własna platforma; Wyróżniaj się , stojąc z boku; Stwórz strategię perswazji, której trudno się oprzeć; 4. Działania kreatywne. Wyraź to: Nie przestawaj podkreślać swojego atutu; Działanie powszechnie stosowane i nieprzeciętne; Bądź znany ze swojego wewnętrznego atutu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-7746-114-3
1. Wstęp; 2. Problem; 3. Brakujące ogniwo; 4. Siła powtarzania; 5. Powód nr 1 zalew informacji; 6. Zasada "mnie, ale częściej" w praktyce; 7. Powód nr 2 negatywny filtr; 8. Słuchanie a pozytywny sposób myślenia; 9. Myślenie przez pryzmat zielonego światła; 10. Powód nr 3 Brak kontynuacji; 11. Pomoc innym dzięki akcentowaniu tego, co pozytywne; 12. Większa dyscyplina, większe wsparcie, większe poczucie odpowiedzialności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
In basket
Własna firma : przewodnik po świecie biznesu / Iwona Flis, Małgorzata Makiewicz. - Warszawa, Bielsko-Biała : ParkEdukacja, 2008. - 304 s. : fot. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7446-669-1
Cz.I Zanim rozpoczniesz działalność gospodarczą, Cz.II Prowadzenie działalności gospodarczej, Cz.III Twoje rozliczenia, Cz.IV Twoja firma w Unii Europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7495-289-7
1. Psychologia zarządzania czasem, 2. Doskonalenie w zarządzaniu czasem a cele i zamierzenia, 3. Istota dobrego wykorzystywania czasu: samoorganizacja, 4. Ustalanie priorytetów, 5. Nawyk kończenia rozpoczętych spraw, 6. Jak sobie radzić ze złożonymi zadaniami, 7. Techniki oszczędzania czasu: jak się uporać z trudnościami, 8. Jak nie odkładać ważnych spraw na później, 9. Dotrzymanie kroku innym i wysuwania się na czoło dzięki optymalnemu wykorzystywaniu czasu, 10. zarządzanie czasem w kontaktach z ludźmi, 11. Techniki zarządzania czasem dla handlowców i sprzedawców, 12. Filozofia zarządzania czasem
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-255-0939-2
Wprowadzenie: Style zarządzania szkołą; Sprawdź jakim jesteś dyrektorem- quiz; 1. Cz. I. Organizacja pracy szkoły: 1. Dyrektor szkoły- zadania i kompetencje; 2. Rada pedagogiczna, rada rodziców i rada szkoły- kompetencje organów szkoły; 3. Statut szkoły publicznej; 4. Organizacja nadzoru pedagogicznego w systemie oświaty; 5. Obowiązki nauczycieli, dyrektorów i pracowników nadzoru pedagogicznego; 6. Ocena pracy nauczyciela, dyrektora i innych pracowników pedagogicznych; 7. Nostryfikacja świadectw uzyskanych zagranicą; Cz. II. Wychowanie i bezpieczeństwo: 1. Szkoła bezpieczna i przyjazna- cele nowego programu wychowawczego; 2. Program wychowawczy szkoły; 3. Szkolny program profilaktyki; 4. Prawa i obowiązki ucznia; 5. Samorząd uczniowski- zadania i kompetencje; Cz. III. Współpraca z rodzicami i środowiskiem lokalnym: 1. Rodzice partnerami szkoły; 2. Instytucje i organizacje wspierające rodziców w szkole; 3. Promocja szkoły w środowisku lokalnym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Drogi do Biznesu)
(Drogi do Biznesu)
ISBN: 83-7110-414-6
Istota zespołów zadaniowych (projektów); Od struktury biurokratycznej do struktury wirtualnej; Pochodzenie zespołów - trochę historii; Struktury i organizacja zespołu (projektu); Wybór kierownika i członków zespołu; Opracowanie planu; Badanie kreatywności i wyników pracy zespołu badawczo - rozwojowych; Przykłady zastosowania projektów i zespołów zadaniowych; Jak rozpocząć stosowanie systemu zadaniowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again