Form of Work
Książki
(193)
E-booki
(8)
IBUK Libra
(7)
NASBI
(1)
Status
only on-site
(143)
available
(126)
unavailable
(21)
unknown
(7)
Branch
Wypożyczalnia
(150)
Czytelnia
(147)
Author
Grabiec Olimpia (1975- )
(7)
Czerniawska Ewa
(5)
Materska Maria
(5)
Oleksyn Tadeusz
(5)
Smolarek Małgorzata
(5)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(5)
Cialdini Robert
(4)
Gerrig Richard J
(4)
Huczek Marian
(4)
Jasiński Zdzisław
(4)
Jaworska Aleksandra
(4)
Radzicki Józef
(4)
Wojciszke Bogdan
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Borkowska Stanisława
(3)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Kozłowski Waldemar
(3)
Król Henryk
(3)
Lipka Anna
(3)
Pawlak Mirosław
(3)
Penc Józef
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Wziątek-Staśko Anna
(3)
Ściborek Zbigniew
(3)
Armstrong Michael
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Borkowska Stanisława (1939 - )
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Czajka Kamil
(2)
Doliński Dariusz
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Griffin Ricky W
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(2)
Kamińska Barbara
(2)
Kapera Marta
(2)
Kondak Anna
(2)
Korombel Anna
(2)
Kowlaczewska Joanna
(2)
Kraczala Madalena
(2)
Kranas Grażyna
(2)
Lubrańska Anna
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Miller William R
(2)
Nowicka Agnieszka
(2)
Ochonczenko Helena
(2)
Oleśniewicz Piotr
(2)
Pilecka Władysława
(2)
Pocztowski Aleksy
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Rollnick Stephen
(2)
Rudkowska Grażyna
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sekuła Zofia
(2)
Sitek Marcin
(2)
Strelau Jan
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Wojciechowski Aleksander
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Wrona Leszek
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Adair John
(1)
Adamiec Marek
(1)
Andruszko Robert
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Arkowitz Hal
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balina Rafał
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Belbin Meredith
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Blanchard Ken
(1)
Bobińska Krystyna
(1)
Bogdanienko Jerzy
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Brophy Jere
(1)
Bruch Heike
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Buchelt-Nawara Beata
(1)
Buchen Irving H
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Burkiewicz Maria
(1)
Burnett Ken
(1)
Year
2010 - 2019
(68)
2000 - 2009
(114)
1990 - 1999
(18)
1970 - 1979
(1)
Country
Poland
(201)
Language
Polish
(200)
German
(1)
Subject
Motywacja pracy
(104)
Kadry
(74)
Motywacja
(65)
Zarządzanie
(37)
Organizacja
(36)
Praca
(28)
Przedsiębiorstwo
(28)
Osobowość
(18)
Psychologia
(18)
Oceny pracowników
(17)
Uczenie się
(17)
Przywództwo
(16)
Płaca
(16)
Psychologia społeczna
(15)
Uczucia
(15)
Decyzje
(14)
Menedżerowie
(14)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Zatrudnienie
(11)
Pamięć
(10)
Poznanie
(10)
Stosunki interpersonalne
(10)
Stres
(10)
Motywacja uczenia się
(9)
Innowacje
(8)
Choroby psychiczne
(7)
Inteligencja (psychol.)
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Młodzież
(7)
Negocjacje
(7)
Psychologia rozwojowa
(7)
Psychoterapia
(7)
Zachowanie
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Organizacja ucząca się
(6)
Perswazja
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Zmysły
(6)
Świadomość
(6)
Konflikt
(5)
Kontrola
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Nauczanie
(5)
Praca zespołowa
(5)
Sen
(5)
Zawód
(5)
Kariera
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Planowanie
(4)
Psychologia stosowana
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Siła robocza
(4)
Socjotechnika
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Wywiad motywujący
(4)
Bodźce ekonomiczne
(3)
Dziecko
(3)
Jakość
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Mentoring
(3)
Myślenie
(3)
Nauczyciele
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Organizacje
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Prześladowanie w miejscu pracy
(3)
Psychologia wychowawcza
(3)
Rynek pracy
(3)
Studenci
(3)
Uczniowie
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zdolności
(3)
Agresywność
(2)
Autorytet
(2)
Blogi
(2)
Dziecko trudne
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Globalizacja
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Kapitalizm
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kultura
(2)
Logistyka
(2)
Ludzie starzy
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Motywacja psychologia
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nieruchomości
(2)
Postawy
(2)
Prawo pracy
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Psychologia różnic indywidualnych
(2)
Subject: time
2001-0
(5)
1901-
(1)
Subject: place
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Polska
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma
(3)
252 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88607-00-6
Cz. I: ROZUMIENIE MOTYWACJI 1. Czy jest motywacja, 2. Czego się spodziewasz, 3. Hierarchia potrzeb wg Maslowa, 4. Nie samym chlebem... 5. Czynniki higieniczne, 6. Motywatory, Cz. II: BUDOWANIE POMOSTÓW 1. Model trzech kręgów, 2. Równowaga balonów, 3. Przywództwo i motywowanie, 4. Inspirowanie ludzi, 5. Zasada "pół na pół", Cz. III: JAK WYDOBYĆ Z LUDZI WSZYSTKO, CO NAJLEPSZE 1. Motywuj sam siebie, 2. Wybieraj ludzi, którzy już mają motywację, 3. Stawiaj wysokie, ale realne cele, 4. Pamiętaj, że postęp motywuje, 5. Każdą osobę traktuj jak indywidualność, 6. Zapewniaj uczciwe wynagrodzenie, 7. Wyrażaj swoje uznanie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86447-84-2
Motywacja - sztuka kierowania sobą i innymi; Decyduje zasadnicza postawa; Wykorzystanie własnych możliwości; Motywator jako charyzmatyczna osobowość; Forsować? Tak! Ale, proszę, z wyczuciem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-71873-67-0
Jak wynagradzać pracowników?; Rynek jako wyznacznik polityki płacowej; Sposoby ustalania struktury wynagrodzeń; Wynagrodzenie zmienne; Wynagrodzenia pakietowe, czyli nowoczesne sposoby wynagradzania; Zasady wprowadzania i funkcjonowania efektywnego systemu wynagradzania - podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-0900-5
Zawiera: Wstęp; 1. Proaktywni ludzie siłą organizacji; 2. Relacje z pracownikami – budowanie wartościowych relacji pomiędzy menadżerami a podwładnymi; 3. Otwartość organizacji na opinie pracowników – czy warto pytać ich o zdanie?; 4. Akceleracja procesów w firmie; 5. Czas na zmiany – angażujące zarządzanie zmianą w firmie; 6. Twoja droga do budowania zaufania w firmie; 7. Innowacyjność drogą do rozwoju firmy; 8. Wartości w organizacji – czyli jak wyjść poza metodę kija i marchewki; 9. Efektywność w życiu organizacyjnym – jak ukierunkować zaangażowanie pracowników?; 10. Team building – praca zespołowa jako budowanie zaangażowania pracowników; 11. Organizacja w przyszłości – czym jest rozwój organizacji?; 12. Organizacja u lekarza – budowanie zdrowych organizacji; 13. Lekcje trwające całe życie – uczenie się organizacji, szkolenia i budowanie zaangażowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7244-775-6
1. Motywacja osiągnięć, 2. Cele uczenia się, 3. Cele studentów a ich osiągnięcia w nauce
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-673-3
Część I: Koniec przymusu - początek angażowania pracowników. 1. Dyrektor ds. zaangażowania. Uczenie liderów, jak angażować swoich ludzi w dzieło trwałej sprawności i zmiany. 2. Co to jest zwiększenie zaangażowania ludzi? 3. Cztery metody zwiększania zaangażowania pracowników. 4. Irracjonalność liderów w procesie zwiększania zaangażowania pracowników w strategię i zmianę. 5. Dlaczego zaangażowanie pracowników jest ważne - brakująca połowa procesu decyzyjnego. 6. Pomiar zadowolenia pracowników to strata czasu. Część II: Projektowanie i wdrażanie skutecznego zwiększania zaangażowania pracowników. 7. Znajomość wcześniejszych schematów zaangażowania przyspiesza zmianę. 8. Przogotowania do prac projektowych nad skutecznym programem zwiększania zaangażowania pracowników. 9. Krótki przewodnik po metodach i koncepcjach programów zwiększania zaangażowania pracowników. 10. Zwiększanie zaangażowania na rzecz wdrażania strategii. Część III: Zaangażowanie jako część kultury. Konsekwencje skutecznego zwiększania zaangażowania dla liderów, pracowników i wewnętrznych doradców. 11. Tworzenie klimatu zaangażowania. Konsekwencje dla liderów i komunikacji wewnątrzorganizacyjnej. 12. Zaangażowanie pracowników - przegląd literatury.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7561-703-0
Pomiędzy potrzebą, możliwością, ochotą i wolą - jak coaching wspiera klienta w motywowaniu się. CZĘŚĆ 1. TEORIE MOTYWACJI A COACHING: Motywacja w coachingu - Model Warstw Motywacyjnych oraz narzędzia coachingowej praktyki z teorii potrzeb, neuronauk i grywalizacji; Coaching i autodeterminacja; Zastosowanie koncepcji flow w coachingu; Motywacja a emocje. CZĘŚĆ 2. MOTYWACJA POPRZEZ COACHING W DZIAŁANIU - NARZĘDZIA: Zaczyna się od wymówki; Wzmacnianie motywacji w procesie coachingu poprzez zwiększanie świadomości preferencji behawioralnych; Rola ćwiczeń coachingowych pomiędzy sesjami z coachem w podtrzymywaniu wewnętrznej motywacji w procesie coachingowym. CZĘŚĆ 3. WZROST MOTYWACJI POPRZEZ COACHING -OBSZARY ZASTOSOWAŃ: Budowanie motywacji wewnętrznej poprzez przywództwo oparte na empatii; Współpraca i motywacja w zespole -jak budować poprzez coaching; Coaching a motywacja pracowników sektora kreatywnego; Coaching a wewnętrzna motywacja kluczowego aktora w fazie przed adaptacją innowacji marketingowych; Szybciej, dalej, mocniej - coachingowo o motywacji w sporcie. CZĘŚĆ 4. FILOZOFIA COACHINGU - REFLEKSJE: Filozoficzne uwarunkowania motywujące coacha do pracy nad sobą; Użyteczne dopasowanie motywatorem w osiąganiu celów własnych i organizacji. CZĘŚĆ 5. MOTYWACJA W COACHINGU OKIEM PRAKTYKA -TEKSTY NIERECENZOWANE: Autentyczne życie w chaotycznym świecie. W drodze ku wewnętrznej motywacji; Transformujące podejście do życia i pracy - odkrywając drogę do motywacji wewnętrznej; Coachingjako metoda wspierająca motywację w skutecznej zmianie pracy; Autosabotaż w czasach sukcesu. Rozważania coacha praktyka; Pokonaj swoje wewnętrzne gremliny. Cztery sposoby sabotowania samego siebie i jak z nimi wygrać?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88170-53-8
1. Czas wolny w naukach społecznych: Definicje czasu wolnego; Czas wolny a jednostka; Czas wolny w wymiarze społecznym; Miary czasu wolnego; Czas pracy. 2. Procesy decyzyjne konsumentów na rynku czasu wolne go: Rynkowe ujęcie czasu wolnego; Procesy decyzyjne konsumentów - aspekt teoretyczny; Zachowanie konsumen ta na rynku; Psychospołeczne determinanty zachowań kon sumentów; Suwerenność konsumenta; Typy decyzji podejmo wanych przez konsumentów; Proces decyzyjny konsumenta na rynku czasu wolnego - ujęcie modelowe; Specyfika procesów decyzyjnych konsumentów na rynku usług. 3. Rynki usługowo związane z czasem wolnym: Handel det aliczny; Rynek usług gastronomicznych; Rynek usłig tu rystyczno-wypoczynkowych; Rynek usług kultury; Czas wolny a media. 4. Czas wolny w świetle badań empirycznych : Budżet czasu wolnego w świetle badań GUS; Czas wolny w sonda żach społecznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7441-357-3
1. Geneza, istota i rozwój funkcji personalnej, 2. Możliwości, potrzeby i perspektywy rozszerzania obszarów integracji zarządzania i pedagogiki, 3. Edukacja w nowoczesnej organizacji, 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji, 5. Planowanie, rekrutacja i selekcja personelu w nowoczesnych organizacjach, 6. Motywowanie pracowników w organizacji, 7. Rozwijanie przywództwa w organizacji, 8. Człowiek w kulturze organizacyjnej firmy, 9. Zarządzanie doradztwem zawodowym, 10. Stosunek pracy a kontrakt psychologiczny, 11. Planowanie i realizacja kariery zawodowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Człowiek w organizacji / Krystyna Serafin. - Katowice : Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, 1996. - 119 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa)
ISBN: 83-903931-5-8
Zawiera: Wstęp; Natura człowieka i natura ludzkiego działania jako istotny aspekt funkcjonowania jednostki ( Osobowość i indywidualność człowieka a jego praca, Współzależność działania i pracy do motywacji, Wpływ innowacji na zachowanie człowieka, Przedsiębiorczość jako proces identyfikacji i wykorzystania szans); Klimat i kultura organizacyjna jako regulator zachowania się ludzi (Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa a więzi społeczne i stosunki międzyludzkie, Relacje jednostka- grupa- przełożony w organizacji); Motywacja do pracy (Istota, rola, i narzędzia motywowania, Skuteczność motywowania, Przegląd wybranych teorii motywacji); Wybrane elementy zarządzania czynnikiem ludzkim w organizacji (Planowanie potrzeb personalnych, Nabór i dobór pracowników, czyli rekrutacja i selekcja kadr, Ocena- jej kryteria, rodzaje i metody); Konflikty i negocjacje (Istota i przyczyny występowania konfliktów Rodzaje i charakter konfliktów, Rozwiązywanie konfliktów, Negocjowanie najlepszą alternatywą porozumienia)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (11 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Czynniki psychologiczne i społeczne. - Warszawa : Centralny Instytut Ochrony Pracy, 2000. - 164, [2] s. : tab. ; 24 cm.
(Nauka o pracy - bezpieczeństwo, higiena, ergonomia / red. nauk. Danuta Koradecka ; 5)
ISBN: 83-88703-25-0
1. Społeczne środowisko pracy; 2. Psychologia organizacji i zarządzania- przywództwo, konflikty, negocjacje, motywacja do pracy, systemy zarządzania; 3. Stres psychospołeczny w pracy- pojęcie, źródła i konsekwencje, różnice indywidualne, prewencja; 4. Analiza środowiska pracy- zasady i metody; 5. Dobór i szkolenie pracowników
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Psychiatria i Psychoterapia)
ISBN: 978-83-233-3565-8
Zawiera: Cz. I Co to jest dialog motywujący?: Rozmowy na temat zmiany; Duch dialogu motywującego; Metoda dialogu motywującego. Cz. II Angażowanie - ugruntowanie w relacji: Zaangażowanie i wycofywanie się; Słuchanie - zrozumienie dylematu osoby; Podstawowe umiejętności związane z prowadzeniem dialogu; Badanie wartości i celów. Cz. III Ukierunkowywanie - wyznaczanie celów strategicznych: Dlaczego ukierunkowywać?; Znajdowanie horyzontu; Kiedy cele są różne; Wymiana informacji. Cz. IV Wywoływanie - przygotowanie do zmiany: Ambiwalencja - język zmiany i język podtrzymania; Wywoływanie u osoby jej własnej motywacji; Reagowanie na język zmiany; Reagowanie na język podtrzymania i niezgodę; Wywoływanie nadziei i pewności siebie; Pomaganie z zachowaniem postawy neutralnej; Rozwijanie rozbieżności. Cz. V Planowanie - pomost na drodze do zmiany: Od wywoływania do planowanie; Opracowanie planu zmiany; Wzmacnianie zobowiązania; Wspieranie zmiany. Cz. VI Dialog motywujący w codziennej praktyce: Doświadczanie dialogu motywującego; Uczenie się dialogu motywującego; Stosowanie dialogu motywującego; Integrowanie dialogu motywującego. Cz. VII Empiryczna ocena dialogu motywującego: Dowody empiryczne oraz ewolucja dialogu motywującego; Ocena rozmów motywujących. Słowniczek terminów związanych z dialogiem motywującym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychiatria i Psychoterapia / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 978-83-233-4284-7
1. Uczenie się dialogu motywującego, korzystanie z niego i rozszerzanie jego zastosowań, 2. Włączanie elementu zwiększającego motywację do ujednoliconego protokołu transdiagnostycznej terapii zaburzeń emocjonalnych, 3. Zwiększenie skuteczności ekspozycji i powstrzymania reakcji w terapii zaburzenia obsesyjno-kompulsyjnego. Rola dialogu motywującego, 4. Integrowanie dialogu motywującego z terapią zaburzeń lękowych, 5. Zwiększanie motywacji u osób z podwójną diagnozą zaburzenia stresowego pourazowego oraz zaburzeń spowodowanych używaniem substancji psychoaktywnych, 6. Dialog motywujący jako wstęp do psychoterapii kobiet z depresją, 7. Dialog motywujący w terapii depresji, 8. Dialog motywujący w pracy nad myślami samobójczymi, 9. Farmakoterapia motywująca. Łączenie dialogu motywującego z terapią przeciwdepresyjną w celu osiągnięcia lepszych wyników leczenia, 10. Dialog motywujący w terapii uzależnień, 11. Krótkie interwencje motywujące w pracy z osobami z problemem hazardu, 12. Dialog motywujący jako interwencja w rzucaniu palenia przez młodzież, 13.Dialog motywujący w terapii sprawców przemocy wobec partnera, 14. Dialog motywujący w terapii zaburzeń odżywiania, 15. Podsumowanie i wyznaczenie kierunków przyszłych działań
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-589-5
1. Zrozumieć diversity management; 2. Diversity management w Polsce i na świecie; 4. Diversity management w organizacji- wybrane aspekty; 4. Różnorodność w strategii personalnej organizacji- wybrane aspekty; 5. Optymalizacja skuteczności realizacji funkcji motywacyjnej we współczesnej organizacji a diversity management- analiza w oparciu o wyniki badań empirycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-0968-1
Przedmowa; Wstęp; Cele, potrzeby i przekonania kon- sumenta; Potrzeby bez nabywania; Nabywanie jako zacho- wanie wyznaczone regułami; Wybierania bez decydowania i wybór bez decyzji; Racjonalność procesu zakupu; Pod- stawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawo- zdań z opinii konsumenta; Podstawy podejmowania decy- zji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta dotyczącej zakupu komputera osobistego; Rozważania, preferencje, intencje nabywcy i satysfakcja po dokona- niu zakupu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7930-339-7
1. Dobór na stanowiska i adaptacja; 2. Planowanie karier i tworzenie rezerwy kadrowej; 3. Zarządzanie swoim czasem i radzenie sobie ze stresem; 4. Projektowanie kompleksowych systemów motywacyjnych; 5. Wdrażanie systemów ocen; 6. Wspieranie twórczości w firmie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7441-974-1
1. Znaczenie personelu w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 2. oczekiwania pracowników wobec pracodawcy; 3. Podstawowe kwestie związane z motywacją; 4. znaczenie sytemu motywacyjnego; 5. Pobocza efektywności; 6. Ocena efektywności pracowników
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 594.)
ISBN: 978-83-7378-872-5
1.Gospodarka finansowa samorządu terytorialnego na poziomie lokalnym w regionie mazowieckim w latach 2006-2011; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych regionów; 3. Zjawisko kooperacji regionów na przykładzie wykorzystania wsparcia przeznaczonego na rozwój regionalny w perspektywie 2007-2013; 4. Rola sektora publicznego w kreowaniu wzorców zachowań w dziedzinie efektywności energetycznej; 5. Transportowe i energetyczne funkcje rzek na przykładzie Odry; 6. Kryzys 2008 roku a polityka monetarna FED-u; 7. Wewnętrzne i zewnętrzne źródła finansowania działalności gospodarczej w Polsce; 8. Ogólne uwarunkowania funkcjonowania przemysłu obronnego w państwach NATO i UE; 9. System ochrony zdrowia w Polsce; 10. Motywacja do pracy; 11. Etyczna ocena przyczyn kryzysu finansowego; 12. Uwarunkowania gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego w Polsce w latach 2008-2011 w układzie regionalnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-7582-934-1
Ta publikacja skupia się na tym, jak w sposób naturalny, drogą najmniejszego wysiłku pokonać blokady, lenistwo i braki dyscypliny. Nie poprzez robienie kolejnego dymu, udawanie przed sobą i innymi, że jestem Indianinem czy niezniszczalnym Agentem 007. Ale poprzez konstruktywne, skupione na celu działanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-233-2089-6
Część I: Wykorzystanie wewnętrznej determinacji do realizacji celów. 1. Zarządzanie to sztuka działania i pobudzania innych do działań. 2. Różnica pomiędzy celowym działaniem a aktywnym niedziałaniem. 3. Wyzwalanie energii i osiąganie koncentracji. 4. Droga od motywacji do wewnętrznej determinacji. 5. Przekraczanie Rubikonu. 6. Omijanie trzech pułapek niedziałania. Część II: Budowanie organizacji aktywnych inicjatorów działań. 7. Jak zmienić menedżerów w zorientowanych na cel. 8. Wyzwalanie energii organizacyjnej w zespołowym działaniu. 9. Pozwól swoim ludziom działać.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again