Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(18)
Autor
Bartoszewicz Paweł
(2)
Buzan Tony
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Bettger Frank
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Brittain Paul
(1)
Cox Roger
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Greinert Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Jacyszyn Jerzy
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Kołodziej Anastazja
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Makowska Agata
(1)
Marconi-Mikołajczyk Patrycja
(1)
Olczyk Magdalena
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pietrzak Barbara
(1)
Poleszak Marek
(1)
Rogala Elżbieta
(1)
Rokita Karolina
(1)
Rosell Lennart
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Stewart Grant
(1)
Szczotka Jerzy
(1)
Wieczorek Emilia
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wojciechowski Tadeusz
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Kupno i sprzedaż
(14)
Konsumenci (ekon.)
(11)
Umowa kupna i sprzedaży
(10)
Artykuły konsumpcyjne
(4)
Marketing
(4)
Obsługa klienta
(4)
Gwarancja jakości
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Usługi
(3)
Handel
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Negocjacje
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bhp
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Dozór techniczny
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Jakość
(1)
Klauzule abuzywne
(1)
Logistyka
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Nieruchomości
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obrót towarowy
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Oznaczenie CE
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Produkcja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przetarg publiczny
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Sprzedaż konsumencka
(1)
Telekomunikacja
(1)
Umowa
(1)
Upadłość konsumencka
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Środki produkcji
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Podatnika ; 248)
CZ.I komentarz. Ogólnie o elektronicznych dokumentach : 1.To co najważniejsze o elektronicznym podpisie potrzebnym na elektronicznych dokumentach, 2.Wszystko o elektronicznych fakturach, 3.Przydatne informacjie, 4.Inne możliwości w sprawie e-dokumentów podatkowych. Cz.II Komunikaty, opinie i akty prawne: 1.Komunikaty i opinie dotyczące rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie e-faktur, 2.Polskie przepisy dotyczące faktur i e-faktur, 3.Unijne przepisy dotyczące faktur i e-faktur, 4.Polskie przepisy dotyczące zastosowania bezpiecznego podpisu elektronicznego w prawie cywilnym, 5.Polskie przepisy dotyczące bezpiecznego podpisu elektronicznego, 6.Unijne przepisy dotyczące bezpiecznego podpisu elektronicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Pomysły, które pozwoliły mi się podźwignąć z upadku: Jak pewien pomysł pomnożył moje dochody i moje szczęciście; Dlaczego wróciłem do handlu, chociaż postanowiłem z tym skończyć; Co pomogło mi pokonać naj większego wroga, jakiemu kiedykolwiek musiałem stawić czoło; Jedyny sposób, w jaki mogłem się zorganizować. Cz.2 Recepta na sukces w handlu: Jak poznałem najwa żniejszy sekret handlu; Złapać byka za rogi; Kontrakt za 250 tysięcy dolarów w piętnaście minut; Analiza pod stawowych zasad wykorzystanych przy zawarciu tej tran sakcji; Jak zadawanie pytań zwiększyło efektywność moich rozmów handlowych; Jak nauczyłem się odkrywać powód, który powinien skłonić klienta do zakupu; Najwa żniejsze słowo w handlu ma tyklo trzy sylaby; Jak dowiaduję się o ukrytych obikecjach kilenta; Zapomnia na umiejętność, która w handlu czyni cuda. Cz.3 Jak zdobyć i utrzymać zaufanie: Najważniejsza lekcja- jak zdobyć zaufanie; Czego nauczyłem się o zau faniu od lekarza; Najszybszy sposób zdobycia zaufania; Nie kop dołków sam pod sobą; Niezawodna metoda zdoby cia zaufania; Nienaganny wygląd. Cz.4 Jak skłonić innych do robiena z tobą interesów: jak pomysł Lincolna pomógł mi w zawieraniu przyjaźni; Dlaczego wszędzie byłem mile widzianym gościem; Jak nauczyłem się zapamiętywać twarze i nazwiska; Przyczy na niepowodzeń w interesach; Jak pewna rozmowa nauczy ła mnie pokonania tremy podczas spotkań z ważnymi oso bistościami. CZ.5 Kolejne stadia sprzedaży: Sprzedaż przed sprzeda żą; Jak umówić się kliemtem; Jak nauczyłem się korzy stać z pomocy sekretarek; Pomusł, który pomógł mi dostać się do "pierwszej ligi"; Jak klient może pomóc ci w sprzedaży; Jak sprawić, aby stali klienci byli twoją najlepszą reklamą; Siedem zasad, których przestrzegam przy finalizowaniu umowy; Zaskakujący spo sób zawierania umowy, którego nauczył mnie najlepszy agent ubezpieczeniowy. Cz.6 Nie obawiaj się przegranej: Nie obawiaj się przegranej; Beniamina Franklina spoób na sukses i jego wpływ na moje życie; Porozmawiajmy sobie od serca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kryteria wyodrębnienia sprzedaży w obrocie konsumenckim, 2. Charakterystyka ustawowego uprawnienia do odstąpienia od umowy, 3. Wykonanie i skutki konsumenckiego prawa odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny (praw do namysłu), 4. Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową a wadliwość rzeczy, 5. Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy jako uprawnienie wynikające z gwarancji ustawowej oraz rękojmi za wady rzeczy, 6. Konsumenckie praw odstąpienia od niektórych innych umów dotyczących rzeczy, 7. Związki umów w obrocie konsumenckim
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
R.1 Charakterystyka rynku środków produkcji; R.2 Przed siębiorstwo produkcyjne-podstawowy przedmiot rynku śro dków produkcji; R.3 Jak sprzedawać środki produkcji; R.4 Strategie marketingowe na rynku środków produkcji; R.5 Marketing zakupów, czyli jak kupować środki pro dukcji; R.6 Działania w ramach marketingu zakupów; R.7 Dyscyplina dostaw i gospodarka zapasami jako elementy marketingu ne rynku środków produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawa Handlowego)
1. Zagadnienia ogólne, 2. Wymogi informacyjne ciążące na profesjonaliści, 3. Zgodność z umową, 4. Uprawnienia kupującego, 5. Gwarancja, 6. Zagadnienia uzupełniające
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Normy ISO Serii 9000:2000: 1.Proces rozwoju norm dotyczących zarządzania jakością, 2.Normy ISO serii 9000:2000, II. Zagadnienia prawne: 1. Legislacja dotycząca bezpieczeństwa, 2. Ochrona środowiska. III. Zarządzanie jakością; 1. Organizacja zorientowana na strategię jakościową, 2. Identyfikacja celów jakościowych, 3. System jakości jako system zarządzania, 4. Działania doskonalące system zarządzania jakością. IV Organizacja działań związanych z jakością: 1. Planowanie działań związanych z jakością, 2. Organizacja działań jakościowych, 3. Ocena działań jakościowych w organizacji. V. Dokumentowanie systemu zarządzania jakością: 1. Dokumentacja systemu zarządzania jakością, 2. Rodzaje dokumentów systemu zarządzania jakością, 3. Nadzór nad dokumentacją, 4. Korzyści wynikające z dokumentowania systemu zarządzania jakością. VI. Metody doskonalenia jakości: 1. Wytyczenie celów, 2. Zakłócenia w procesach, 3. Proces rozwiązywania problemów, 4. Metody doskonalenia jakości w procesach. VII. Jakość w projektowaniu: 1. Zarządzanie projektami, 2. Metody projektowania jakości wyrobu, 3. Niezawodność. VIII Jakość w marketingu: 1. Analiza rynku, 2. Proces marketingu, 3. Polityka marketingowa. IX Przegląd umowy: 1. Organizacja przeglądu umowy, 2. Odpowiedzialność producenta i sprzedawcy, 3. Zasady zawierania umów poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, 4. Rękojmia i gwarancja, 5. Zasady sprzedaży konsumenckiej. X. Zakup i dostawcy: 1. Jakość dostaw w ustawodawstwie krajowym, 2. Wymagania norm ISO serii 9000 dotyczące zakupów, 3. Sterowanie procesami zakupów, 4. Metody oceniania dostawców. XI Procesy produkcyjne: 1. Podstawowe terminy zarządzania procesami, 2. Kontrola jakości, sterowanie procesem, 3. Kontrole i badania jakościowe, 4. System identyfikacji i identyfikalności, XII. Sprzedaż i serwis po sprzedaży: 1. Dostarczenie wyrobu, 2. Informacje zwrotne od klientów, XIII Metrologia w zarządzaniu jakością ; 1. Polski system miar i probiernictwa, 2. Nadzór nad wyposażeniem pomiarowym i badawczym, 3. Akredytacja laboratoriów, 4. Klub Polskich Laboratoriów Badawczych POLLAB
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R.1 Ch-ka ogólna prawa gospodarczego; R. 2 Działalność gospodarcza; R.3 Przedsiębiorca; R.4 Podejmowanie działalności gospodarczej; R.5 Formy organizacyjno-prawne wykonywania działalności gospodarczej; R.6 Ch-ka ogólna umów w działalności gospodarczej; R.7 Umowy sprzedaży i dostawy oraz umowy w obrocie konsumenckim; R.8 Umowy o używanie i korzystanie; R.9 Umowy w procesie inwestycyjnym; R.10 Umowy transportowo-spedycyjne; R.11 Umowy pośrednictwa handlowego; R. 12 Umowy na rynku finansowym; R.13 Nowe typy umów w praktyce gospodarczej; R.14 Działalność gospodarcza a ochrona konkurencji; R. 15 Działalność gospodarcza a ochrona rynku krajowego; R.16 Kontrola i nadzór nad działalnością gospodarczą; R. 17 Zakończenie działalności gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawa konsumenta / Karolina Rokita. - Warszawa : LexisNexis Polska Sp. z o.o., 2009. - 225, [1] s. ; 21 cm.
(Poradniki / LexisNexis Polska Sp. z o.o.)
1. Sprzedaż konsumencka, 2. Sprzedaż na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa, 3. Bezpieczeństwo produktów, 4. Kredyt konsumencki, 5. Nieuczciwe praktyki rynkowe, 6. Spory z udziałem konsumentów, 7. Niedozwolone postanowienia umowne (klauzule abuzywne), 8. Upadłość konsumencka, 9. Prawo karne też chroni konsumenta, 10. Kto pomoże konsumentowi?, 11. Przyszłośc prawa konsumenckiego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sprzedaż: najlepszy sposób na wyróżnienie się spo śród konkurencji; 2.Sprzedaż w nowoczesnej firmie; 3.Rola sprzedaży i marketingu w pozyskiwaniu stałych klientów; 4.Kim są najlepsi sprzedawcy?; 5.Motywacja do pracy; 6.Produkt markowy czy masowy; 7."Marka" sprzedawcy; 8.Ch-ka klientów docelowych; 9.Rozumienie siebie i innych; 10.Poszukiwanie klientów docelowych; 11.Jak gospodarować czasem?; 12.Nawiązywanie kontaktów osobistych z klientem; 13.Znaczenie ceny produktu; 14.Pozyskiwanie nowych klientów; 15.Współpraca ze sta łymi klientami; 16.Osiągnij szczyt swoich możliwości. Zakończenie; Załączniki: -Dziesięć przyczyn, dla których firmy doznają niepowo dzeń; -Zadania sprzedawcy; -Jaką wartość dla sprzedawcy ma ocena jego pracy; -Jak wykorzystać czynniki decydujące o sukcesie firmy klienta; -Wprowadzenie zmian w organizacji własnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sprzedaż: najlepszy sposób na wyróżnienie się spo śród konkurencji; 2.Sprzedaż w nowoczesnej firmie; 3.Rola sprzedaży i marketingu w pozyskiwaniu stałych klientów; 4.Kim są najlepsi sprzedawcy?; 5.Motywacja do pracy; 6.Produkt markowy czy masowy; 7."Marka" sprzedawcy; 8.Ch-ka klientów docelowych; 9.Rozumienie siebie i innych; 10.Poszukiwanie klientów docelowych; 11.Jak gospodarować czasem?; 12.Nawiązywanie kontaktów osobistych z klientem; 13.Znaczenie ceny produktu; 14.Pozyskiwanie nowych klientów; 15.Współpraca ze sta łymi klientami; 16.Osiągnij szczyt swoich możliwości. Zakończenie; Załączniki: -Dziesięć przyczyn, dla których firmy doznają niepowo dzeń; -Zadania sprzedawcy; -Jaką wartość dla sprzedawcy ma ocena jego pracy; -Jak wykorzystać czynniki decydujące o sukcesie firmy klienta; -Wprowadzenie zmian w organizacji własnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Nieruchomości / Poltext)
1. Jak przygotować się do sprzedaży nieruchomości; 2. Etykieta pracy pośrednika w obrocie nieruchomościami; 3. Sukces w sprzedaży nieruchomości, czyli co decyduje o powodzeniu pośrednika?; 4. Sztuka komunikowania się z klientem w sprzedaży nieruchomości; 5. Psychologia sprzedaży nieruchomości; 6. Negocjacje w procesie sprzedaży nieruchomości; 7. Gry psychologiczne, czyli manipulacje i techniki w procesie sprzedaży; 8. Strategie wpływu społecznego; 9. Typy klienta w procesie sprzedaży nieruchomości i kody dostępu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Zadania szefa działu sprzedaży; Motywacja; Styl i kultura zarządzania; Standardy wyników; Planowanie i kontrola; Organizacja; Rekrutacja i selekcja; Szkolenie sprzedawców; Zebrania sprzedawców; Rewizja sprzedaży; Sprzedaż na celująco.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ogólne założenia i pojęcia reżimu odnoszącego się do umów konsumenckich, 2. Klauzule dotyczące ogólnych obowiązków informacyjnych, 3. Klauzule dotyczące obowiązków sprzedawcy w zakresie potwierdzenia określonych informacji, 4. Klauzule dotyczące przedmiotu sprzedaży i ceny, 5. Klauzule dotyczące wydania i dostarczenia towaru oraz przejścia ryzyka jego utraty i zniszczenia, 6. Klauzule dotyczące dodatkowych praw i obowiązków stron umowy zawartej na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa, 7. Klauzule dotyczące uprawnienia kupującego i wyłączające odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu stwierdzonej niezgodności towaru z umową, 8. Klauzule dotyczące realizacji uprawnień konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową, 9. Klauzule dotyczące gwarancji, 10. Klauzule dotyczące właściwości sądu w sporach z konsumentami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sprzedaż konsumencka : komentarz / Jerzy Szczotka. - Wyd.2 uaktual. - Lublin : Oficyna Wydaw. VERBA, 2007. - 206, [1] s ; 21 cm.
Wstęp, I. Sprzedaż konsumencja-komentarz, 1. Sprzedaż konsumencka, 2. Zmiany w przepisach obowiązujących i przepis końcowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1178 ze zm.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój wspólnotowej polityki ochrony konsumenta, 2. Postanowienia dyrektywy o sprzedaży dóbr konsumpcyjnych i związanych z nią gwarancjach, 3. Implementacja dyrektywy w prawie polskim - ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sprzedaż z głową / Tony Buzan, Richard Israel ; przeł. Anna Hędrzak. - Wyd.3. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 256, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Matryca umysłu i pamięć handlowca; Wykorzystanie całego potencjału umysłu przy sprzedaży; Zmysł handlowca. Sprzedawaj wszystkimi zmysłami; Ślady w pamięci;Informacje - nasze nowe bogactwo; Źródło informacji; mapy myśli; Analiza naszych myśli i zachowań; Zmień klientow w złoto; Zgłębianie umysłu. Odkryj swój ekran mentalny; Detektyw spzredazy. Wykorz ystaj swoje umiejętności superdetektywa; Kompas sprzedazy; Super - ja; Cele sprzedaży. osiągnij rezultaty, jakich pragniesz; Haki pamięci; Super ja. Odkryj własne super - ja izdobądź nieograniczone.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż z głową / Tony Buzan, Richard Israel ; przeł. Anna Hędrzak. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2001. - 256, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Matryca umysłu i pamięć handlowca; Wykorzystanie całego potencjału umysłu przy sprzedaży; Zmysł handlowca. Sprzedawaj wszystkimi zmysłami; Ślady w pamięci;Informacje - nasze nowe bogactwo; Źródło informacji; mapy myśli; Analiza naszych myśli i zachowań; Zmień klientow w złoto; Zgłębianie umysłu. Odkryj swój ekran mentalny; Detektyw spzredazy. Wykorz ystaj swoje umiejętności superdetektywa; Kompas sprzedazy; Super - ja; Cele sprzedaży. osiągnij rezultaty, jakich pragniesz; Haki pamięci; Super ja. Odkryj własne super - ja izdobądź nieograniczone.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży i negocjacji / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2001. - 206 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
Przygotowania, Strategie, Taktyki, Demaskowanie gier handlowych, Pozwól kupić, Iluzje negocjacji, techniki perswazyjne - wyniki badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej