Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(78)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(75)
Publikacje fachowe
(22)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(64)
dostępne
(57)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(59)
Czytelnia
(64)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Łętowska Ewa (1940- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(2)
Begg David
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Gurdek Magdalena (1977- )
(2)
Hoc Stanisław (1948- )
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kramer Józefa (1930- )
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Antonides Gerrit
(1)
Artemenko Lina
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bilkiewicz Tatiana
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borawska Patrycja
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Bělohlávek Alexander J. (1968- )
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cybula Piotr
(1)
Cyman Damian
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Danylenko Olena
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dziedzic Magdalena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Fedorowicz Magdalena
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołębiewski Alekdander
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grzega Urszula
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jasiński Wojciech
(1)
Jawłowska Aldona (1934-2010)
(1)
Kabza Milena
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kalbach James
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kempny Marian (1954-2006)
(1)
Keynes John M
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotarba Marcin
(1)
Krajewska Anna (1976- )
(1)
Krakowińska Ewa
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kurkliński Lech
(1)
Kutkiewicz Hubert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(78)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(78)
angielski
(1)
Temat
Konsumenci
(37)
Konsumenci (ekonomia)
(19)
Marketing
(14)
Zachowania konsumentów
(13)
Ochrona praw konsumenta
(10)
Satysfakcja konsumentów
(10)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Konsumpcja (ekonomia)
(9)
Prawo Unii Europejskiej
(8)
Przedsiębiorstwo
(8)
Ekonomia
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Konkurencja
(7)
Handel elektroniczny
(6)
Postawy
(6)
Rynek (ekonomia)
(6)
Badania marketingowe
(5)
Lojalność konsumentów
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Mikroekonomia
(5)
Obsługa klienta
(5)
Reklama
(5)
Decyzje
(4)
Popyt
(4)
Public relations
(4)
Rynek pracy
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Banki
(3)
E-konsumenci
(3)
Handel
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Pieniądz
(3)
Produkcja
(3)
Rynek
(3)
Rynek finansowy
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Socjologia
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Ceny
(2)
Dochód narodowy
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Jakość
(2)
Jakość usług
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Logistyka zwrotna
(2)
Menedżerowie
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Nowy produkt
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Plan marketingowy
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Polityka konsumencka UE
(2)
Postępowanie administracyjne
(2)
Prawo cywilne
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo państwowe
(2)
Psychologia
(2)
Płaca
(2)
Rynek nieruchomości
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Spożycie
(2)
Sądownictwo polubowne
(2)
Towary
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Analiza rynku
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Bogactwo
(1)
Branża TSL
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Choroby wirusowe
(1)
Demokracja bezpośrednia (system polityczny)
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dochód
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Farmacja
(1)
Fotoradary
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1989-2000
(5)
1901-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(23)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Europa
(2)
Arktyka (region)
(1)
Francja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Svalbard (Norwegia ; terytorium)
(1)
Turkmenistan
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Opracowanie
(20)
Praca zbiorowa
(11)
Raport z badań
(6)
Monografia
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Analiza i interpretacja
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Dane statystyczne
(2)
Esej
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(49)
Zarządzanie i marketing
(34)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(18)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
79 wyników Filtruj
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XVII. Zeszyt 1)
Półrocznik, 2014-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013
Zawiera: Legal-constitutional and legal-theoretical issues: The institution of the nationwide referendum in Turkmenistan; Review of the constitutionality of law in the direct application of the constitution; Is a comprehensive reform of the law-making process necessary in Poland? A voice in the discussion; Application of the logics of fuzzy sets in law on the example of the case of “assets coming indirectly from a prohibited act”. Legal-historical issues: Criminal proceedings against colonel Feliks Michałowski (1952-1953); „Kill a donkey”. Public law issues: Administrative courts in Ukraine: formation and functioning in the modern conditions; Local development and municipal authorities; Genesis of the act amendment of 24 July 2015 depriving the municipal police of the authorization to use speed cameras; General principles of code of administrative procedure after amendment of 2017; A case study: selected issues regarding combating infectious animal diseases; System of sanctions in regulation 2016/679 - general observations and remarks regarding employment; Conflict on the right to use mineral resources on Svalbard - an outline. Private law issues: Verification of the term “agricultural property” in the light of the amended provisions of the Agricultural System Structuring Act of 11 April 2003; Misselling of financial services as a practice that infringes collective consumer interests; Selected problems of shaping the amount of remuneration for work; The scope of the obligation to introduce remuneration regulations after the amendment to the Labor Code of the year 2016; Concept and types of collective labor agreements in light of the polish labor law. Glosses, opinions, commentaries: The commentary to the decision of the supreme court of 15 February 2012, ii criminal code 193/2011 (OSNKW no. 9-juris¬prudence of the criminal and the military chamber of the supreme court, item 89). Reports: Report from the scientific conference “Mediation in Polish legal order: doctrine - legal regulations - practice”; „Museums - theory and practice. To be or not to be in the contemporary world” - a conference summary. Reviews: Diana Maksimiuk, 1956 in Poland. Courts, prosecution, criminal law; The students of Humanitas University as the authors of a review.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wstęp; Cele, potrzeby i przekonania konsumenta; Potrzeby bez nabywania; Nabywanie jako zachowanie wyznaczone regułami; Wybierania bez decydowania i wybór bez decyzji; Racjonalność procesu zakupu; Podstawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta; Podstawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta dotyczącej zakupu komputera osobistego; Rozważania, preferencje, intencje nabywcy i satysfakcja po dokonaniu zakupu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Co to dusza, kim są konsumenci, i co sprawia, że są nowym zjawiskiem : 1.Przyjęcie internety, 2.Niezbędne przesłanki upowszechniania sie Internetu, 3.Upowszechnianie innowacji internetowych, 4.Sylwetka nowego konsumenta, 5.Internet zmienia praktycznie wszystko, 6.Reguły świadomych swej władzy konsumentów. R.2 Lojalność klienta i wschodzące segmenty e-klientów : 1.Korzysci z Sieci dla konsumentów, 2.Powiązania pomiędzy korzyściami z posługiwania sie Internetem i lojalnością klienta, 3.Lojalność w kontekście internetowym, 4.Wyłaniające się segmenty rynku, 5.Implikacje dla e-firmy, 6.Wnioski. R.3 Wyzwania przyciągania odwiedzających, finalizowania sprzedaży i utrzymania e-klientów : 1.Co jest szczególne dla marketingu w świecie Internetu?, 2.Cykl podejmowania decyzji o zakupie przez klienta, 3.Cykl decyzji zakupu podejmowanej przez konsumenta, 4.Faza budowy zaufania : budowanie świadomości i zaufania do marki witryny, 5.Faza utarczek w warunkach Internetu :walka dopiero się rozpoczyna, 6.Etapy wojny : nieustająca walka, 7.Implikacje dla firmy. R.4 Groźba inwazji : 1.Prywatność : problem, który trzeba traktować poważnie, 2.Nowi konsumenci pragną kontroli, 3.Cztery elementy kontroli, 5.Rejestracja internetowa i zaufanie, 5.Niepożądana poczta elektroniczna - narastajacy problem, 6.Indywidualizacjia - rzecz zarazem dobra i zła, 7.Implikacje dla firmy. R.5 Możliwość doskonalenia : 1.Rozczarowania nowego konsumenta, 2.Kiedy zakupy w Internecie sa zbyt trudne, 3.Ułatwianie zakupów w Internecie, 4.Przyszłe bariery dla zakupów w Internecie, 5.Implikacje dla firmy. R.6 Wpływ internetu na inne aspekty konsumpcji : 1.Gdzie, jak i dlaczego kupują nowi konsumenci, 2.Preferencje konsumenta w odniesieniu do zakupów z katalogu, 3.Porównanie zakupów w Internecie, z katalogu i w sklepie detalicznym, 4.zakupy impulsywne, 5.Wyłaniajace się preferencje dla "zakupów mieszanych", 6.Dezorientacja konsumenta, 7.Aukcje w Internecie, 8.Nawyki konsumentów w zbieraniu informacji, 9.Nawyki telewizyjne konsumentów, 10.Jak konsumenci inwestują i korzystają z usług bankowych?, 12.Implikacje dla firmy. R.7 Instytucjonalny e-klient : 1.Sylwetka instytucjonalnego e-klienta, 2.Korzyści z Internetu dla instytucjonalnych e-klientów, 3.Składowe lojalności klienta, 4.Marketing zorientowany na instytucjonalnych e-klientów, 5.Instytucjonalni klienci a prywatność, 6.Bariery dla wykorzystnia Internetu w firmach, 7.Wpływ Internetu na inne zachowania organizacyjne związane z konsumpcją, 8.Lista e-zyczeń firm, 9.Implikacje dla firm. R.8 Mapa drogowa e-biznesu z perspektyt konsumenta : 1.Jak posługiwać się niniejszym rodziałem, 2.Faza pierwsza :ocena szans, 2.Faza druga : opracowanie strategii firmy, 4.Faza trzecia : opracowanie specyfikacji funkcjonalnych, 5.Faza czwarta : budowa prototypu, 6.Faza piąta : budowa witryny, 7.Faza szósta : uruchomienie i bieżące doskonalenie, 7.Końcowe uwagint.badań. R.9 Kolejna granica : 1.Przełamywanie barier ze współczesnymi nowymi konsumentami, 2.Następna fala nowych konsumentów, 3.Przyciąganie "późnej wieczonści:" : czego ono wymaga?, 4.Segmentacja "później mniejszości", 5.alternatywne urządzenia zapewniajace dostęp do Internetu, 6.Globalni konsumenci : podobieństwa i różnice, 7.Implikacje dla firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wyd 1 - 6 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2022. - 149 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Od Autorki; Rozdział 1. Definicja, rynek, trendy: 1.1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) 1.2. Rynek e-commerce i jego otoczenie 1.3. Trendy w e-commerce Rozdział 2. Strategie, modele, KPI 2.1. Podejście strategiczne 2.2. Budowanie modelu biznesowego 2.3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu 2.4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie 2.5. Kluczowe wskaźniki efektywności – KPI w e-commerce Rozdział 3. E-konsument, procesy e-commerce, omnichannel 3.1. E-konsument 3.2. Nowy proces zakupowy 3.3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. omnichannel 3.4. Procesy i organizacja pracy Rozdział 4. Sprzedaż, marketing, usability 4.1. Sprzedaż a marketing 4.2. E-marketing – przegląd 4.3. Usability w e-commerce 4.4. Projektowanie user experience 4.5. Projektowanie end-to-end Rozdział 5. Konwersja, online merchandising, BIG Data 5.1. Konwersja, czyli sprzedaż 5.2. Online merchandising 5.3. Data – Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych Rozdział 6. Finanse, planowanie przychodów 6.1. Finanse – budowanie business case dla e-biznesu; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I WPROWADZENIE: Narzędzia analizy ekonomicznej; Popyt, podaż i rynek; państwo w gospodarce mieszanej; CZĘŚĆ II MIKROEKONOMIA POZYTYWNA: Teoria wyboru konsumenta; Zachowanie i organizacja przedsiębiorstwa; Rozwinięcie teorii podaży; Konkurencja doskonała; Struktura rynku i konkurencja niedoskonała; Kapitał ludzki, dyskryminacja i związki zawodowe; Kapitał i ziemia; Ryzyko w działalności gospodarczej CZĘŚĆ III: EKONOMIA DOBROBYTU: Podatki i wydatki publiczne; Polityka ochrony konkurencji i polityka przemysłowa; Nacjonalizacja i prywatyzacja; Równowaga ogólna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekonomia : zagadnienia wybrane / Wacław Jarmołowicz. - Poznań : PASSAT - Paweł Pietrzyk, 2005. - 142, [1] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
1. Ekonomia - nauka o gospodarowaniu. 2. Czynniki produkcji i ich rola w procesach gospodarowania. 3. Podmioty ekonomiczne współczesnej gospodarki rynkowej. 4. Ustroje gospodarcze - ich typologia i właściwości. 5. Mikro- i makroekonomiczne aspekty analizy rynku. 6. Podstawy teorii konsumenta. 7. Elementy teorii funkcjonowania przedsiębiorstwa. 8. Tworzenie i podział produktu społecznego (dochodu narodowego) w gospodarce narodowej). 9. Wzrost gospodarczy - pojęcie, miary, czynniki, modele. 10. Cykl koniunkturalny - pojęcie, rodzaje, właściwości, przyczyny. 11. Zatrudnienie i bezrobocie w gospodarce rynkowej. 12. Inflacja jako zjawisko społeczno-gospodarcze. 13. Polityka gospodarcza państwa - jej cele, instrumenty i typy. 14. System bankowy i polityka pieniężno-kredytowa. 15. Polityka fiskalna - cele, instrumenty, właściwości. 16. Wymiana międzynarodowa i zagraniczna polityka gospodarcza.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. Struktury instytucjonalnego otoczenia firm. Karta praw konsumenta. Dyrektywa techniczna. Normalizacja. Certyfikaty techniczne. Styl zarządzania jakością w europejskich firmach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
Wprowadzenie; R.1 Europejskie prawo konsumenckie - rozwój, problemy, pytanie o przyszłość; R.2 Niedozwolone klauzule umowne; R.3 Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa; R.4 Umowy zawierane na odległość; R.5 Sprzedaż konsumencka; R.6 Ochrona konsumenta przed nieuczciwą reklamą; R.7 Świadczenie usług drogą elektroniczną - aspekty konsumenckie; R.8 Usługi turystyczne; R.9 Timesharing; R.10 Kredyt konsumencki; R.11 Konsumenckie prawo ubezpieczeniowe; R.12 Odpowiedzialność za produkt; R.13 Zagadnienia kolizyjnoprawne ochrony konsumenta; R.14 Dochodzenie roszczeń konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Pierwsze inicjatywy instytucji wspólnotowych na rzecz ochrony konsumentów: Traktat Rzymski i jego znaczenie dla rozwoju idei ochrony konsumenta; Pierwszy pogram Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej dot. polityki ochrony i informowania konsumentów - 14 kwiecień 1975 roku; Drugi program Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej dot. polityki ochrony i informowania konsumentów - 19 maj 1981 roku; Charakter prawny i znaczenie obu programów; Ocena dotychczasowych działań Wspólnoty w zakresie ochrony konsumentów Komunikat Komisji Europejskiej z 4 lipca 1985 roku w sprawie nowego impulsu dla polityki ochrony konsumentów. R.II Wpływ działań podejmowanych w ramach innych poli tyk wspólnotowych na pozycje konsumenta na wspólnym rynku: Ochrona konsumenta w kontekście wolnej konkurencji; Zasada swobodnego przepływu towarów a ochrona konsumenta; Stosunek polityki ochrony konsumenta do polityki ochrony środowiska. R.III Znaczenie Jednolitego Aktu Europejskiego dla dalszego rozwoju ochrony konsumenta: Najważniejsze zmiany wprowadzone przez Jednolity Akt Europejski w Traktacie ustanawiającym Europejską Wspólnotę Gospodarczą; Postanowienia dot. ochrony konsumenta zawarte w Jednolitym Akcie Europejskim; Rezolucja Rady Ministrów z 9 listopada 1989 roku dot. przyszłych priorytetów dla ożywienia polityki ochrony konsumenta; Pierwszy trzyletni plan działania Komisji w zakresie polityki konsumenckiej w Europejskiej Wspólnocie Gospodarczej (1990-1992). R.IV Formalne uznanie ochrony konsumenta za jedną z polityk Wspólnot Europejskich w Traktacie z Maastricht Wprowadzenie podstawy prawnej do wydawania aktów prawnych dot. ochrony konsumenta; Zasada subsydiarności a polityka ochrony konsumenta; Priorytet polityki konsumenckiej po przyjęciu Traktatu z Maastricht - rezolucja Rady oraz drugi trzyletni plan działania Komisji (1993-1995); Nowe wyzwania dla polityki ochrony konsumenta w połowie lat 90-tych - trzeci plan działania Komisji (1996-1998). R.V Ochrona konsumenta w Traktacie Amsterdamskim. Działania programowe podjęte po jego podpisaniu: Zmiany wprowadzone przez Traktat Amsterdamski w zakresie ochrony konsumenta; Działania programowe podjęte przez instytucje wspólnotowe po podpisaniu Traktatu Amsterdamskiego. R.VI Dyrektywa jako środek prawny ochrony konsumenta: Akty prawne stosowanie w dziedzinie europejskiej polityki konsumenckiej; Cechy wspólne dyrektyw konsumenckich; Obowiązek implementacji dyrektyw do krajowych porządków prawnych i skutki jego niewykonania; Wnioski dla konsumentów; Implementacja dyrektyw służących ochronie konsumenta w prawie polskim. Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Czym jest globalizacja?; Obszary naznaczone wpływem globalizacji. R.1 Korzenie koncepcji globalizacyjnych: Teorie nowoczesności; Teorie ponowoczesności; Współczesność jako późna nowoczesność. R.2 Wybrane koncepcje globalizacji: Dwa rozumienia konsekwencji zjawiska globalizacji. R.3 Następstwa procesów globalizacyjnych: Pułapki globalizacji; Dobrodziejstwa globalizacji; Typy oddziaływań globalizacyjnych a przemiany zachodzące w Polsce. Zakończenie: Globalizacja jako fakt dokonany i ostatni etap rozwoju? Cz. II Dylemat drugi - konsumpcja: R.1 Rola konsumpcji w kapitalizmie i socjalizmie: Konsumpcja jako efekt rozwoju kapitalizmu; Reglamentowana konsumpcja realnego socjalizmu; Reifikacja i alienacja człowieka oraz fetyszyzm towarowy. R.2 Reifikacja człowieka: Zjawisko ostentacyjnej konsumpcji i próżnowania na pokaz; Zjawisko ukrytej konsumpcji oraz konsument jako aktor; Struktura habitusu. R.3 Fetyszyzacja towarowa: Wizja społeczeństwa konsumpcyjnego w perspektywie semiologicznej i postmodernistycznej; Koncepcja lokalizacji i transferu znaczeń; Postmodernistyczna koncepcja konsumenta. R.4 Alienacja człowieka: Koncepcja zhumanizowanej konsumpcji; Konsumpcja jako system komunikacji społecznej R.5 Konsumpcja jako element strukturyzacji. Zakończenie. O konsumpcji nieco inaczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Wprowadzenie; Rozdział 1. Ramy prawne handlu elektronicznego Rozdział 2. Podstawowe pojęcia 2.1. Świadczenie usług drogą elektroniczną 2.2. Umowa zawarta na odległość 2.3. Usługodawca 2.4. Usługobiorca 2.5. Konsument 2.6. Przedsiębiorca jednoosobowy, do którego stosuje się część ochrony konsumenckiej Rozdział 3. Zasada państwa pochodzenia 3.1. Istota zasady 3.2. Siedziba 3.3. Charakter prawny zasady 3.4. Odstępstwa od zasady państwa pochodzenia 3.5. Zasada państwa pochodzenia a rozstrzyganie sporów Rozdział 4. Ograniczenia dotycz¹ce handlu elektronicznego 4.1. Napoje alkoholowe 4.2. Wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne i pojemniki zapasowe 4.3. Produkty lecznicze Rozdział 5. Ogólne obowiązki informacyjne każdego usługodawcy 5.1. Wprowadzenie 5.2. Adres elektroniczny 5.3. Imię, nazwisko, miejsce zamieszkania i adres albo nazwa lub firma oraz siedziba i adres us³ugodawcy, numer NIP 5.4. Informacja o posiadaniu zezwoleń na wykonywanie usług drogą elektroniczną 5.5. Informacja o spełnieniu ustawowych wymagań do wykonywania zawodu Część I. Kontraktowanie w e-handlu Rozdział 1. Formy zawierania umów w handlu elektronicznym 1.1. Uwagi ogólne 1.2. Forma dokumentowa 1.3. Forma elektroniczna 1.4. Skutki niezachowania formy dokumentowej lub elektronicznej Rozdział 2. Regulamin 2.1. Uwagi ogólne 2.2. Obowiązkowa treść regulaminu 2.3. Problematyka niedozwolonych postanowień umownych 2.4. Dodatkowe wymogi wobec platform internetowych (rozporządzenie 2019/1150) Rozdział 3. Ochrona konsumentów w umowach zawieranych na odległość 3.1. Obowiązki informacyjne 3.2. Prawo odstąpienia Część II. Dane osobowe i pliki cookies Rozdział 1. Dane osobowe w handlu internetowym 1.1. Kluczowe pojęcia 1.2. Zasady przetwarzania 1.3. Przesłanki legalizujące przetwarzanie istotne w e-handlu 1.4. Prawa podmiotów danych 1.5. Polityka prywatności jako centralny dokument dotyczący ochrony danych osobowych i prywatności Rozdział 2. Pliki cookies 2.1. Istota plików cookies i innych zbliżonych technologii 2.2. Przesłanki legalizujące stosowanie plików cookies 2.3. Pliki cookies a dane osobowe 2.4. Projektowane zmiany dotyczące zasad korzystania z cookies Rozdział 3. Regulacja antyspamowa 3.1. Dualizm regulacji 3.2. Zakaz przesyłania niezamówionej informacji handlowej – art. 10 u.ś.u.d.e. 3.3. Zakaz używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego – art. 172 p.t. 3.4. Projekt ustawy – Prawo komunikacji elektronicznej w kontekście nowych regulacji antyspamowych Część III. Ochrona własności intelektualnej w internecie oraz wyłączenia odpowiedzialności usługodawców internetowych Rozdział 1. Ochrona własności intelektualnej w Internecie 1.1. Prawo ochronne na znak towarowy 1.2. Prawa autorskie 1.3. Prawa sui generis do baz danych Rozdział 2. Wyłączenia odpowiedzialności usługodawców internetowych 2.1. Istota regulacji i przyczyny jej wprowadzenia 2.2. Przegląd możliwych podstaw odpowiedzialności usługodawców internetowych 2.3. Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy świadczącego usługi zwykłego przekazu 2.4. Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy świadczącego usługę cachingu 2.5. Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy świadczącego usługę hostingu 2.6. Monitorowanie treści; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Preparing for an expedition: A voyage from the familiar; A voyage to New frontiers; 2. Understanding the mind of the market: Illuminating the mind; Interviewing the mind/brain; Come to think of It; Reading the mind of the market; Memory's fragile Power; Memory, metaphor and stores; Stories and brands; 3. Thinking differently and deeply: Crowbards for creative thinking; Quality questions beret quality answers; Launching a New mind-set.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ukryta cena tego, co kupujemy; 2. „Zielone” jest mirażem; 3. Czego nie wiemy; 4. Inteligencja ekologiczna; 5. Nowa matematyka; 6. Luka informacyjna; 7. Pełna jawność; 8. Trajkotanie i wrzenie; 9. Sprawiedliwe i uczciwe; 10. Szlachetny cykl; 11. Chemiczna zupa; 12. Ciało migdałowate idzie na zakupy; 13. Trudne pytania; 14. Nieustanna modernizacja; 15. Chwila refleksji; 16. Rób dobre interesy dzięki czynieniu dobra. Podziękowania; Przypisy; Źródła; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I CRM i MSP : 1.Co to jest CRM?, 2. Kierowanie organi zjacjami, 3.Charakterystyka MSP. R.II Systemy informatyczne w praktyce : 1.Opracowanie, 2.Integracja, 3.Problemy integracji baz danych, 4.Ska lowalność systemu, 5.Wiarygodność i ochrona danych, 6. Aspekty prawne. R.III Wdrażanie systemów informatycznych : 1.Metodyka wdrażania CRM, 2.Pięć kroków udanego wdrożenia, 3.Pou czający przykład, 4.Zalecany tok postępowania. R.IV Wybrane segmenty CRM : 1.Contact Center, 2.Praca grupowa, 3.Rozwiązania mobilne, 4.Marketing, 5.Sprze daż, 6.Serwis, 7.Sekretariat, 8.CRM analityczny. R.V Serwis internetowy jako narzędzie kontaktów z kli entami : 1.Co, po co, dla kogo?, 2.Tworzenie serwisu internetowego, 3.Narzędzia wykorzystywane w serwisach, 4.Zarządzanie zawartością, 5.Sklepy internetowe, 6.Wła sny serwis internetowy - przykład. R.VI MADAR : "Decyzja podjęta - wdrażamy CRM" : 1.Na sze pięć kroków do udanego wdrożenia, 2.Centrum Obsłu gi Klienta, 3.Baza danych klientów, 4.Planowanie i pra ca grupowa, 5.Założenia mobilności, 6.Obsługa zgłoszeń serwisowych, 7.Sprzedaż, 8.Marketing bezpośredni, 9.Se kretariat, 10.Integracja systemów, 11.Gromadzenie "na miarów". CRM a sprawa polska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jakość i efektywność w teorii: 1. Znaczenie jakości usług w banku, 2. Badania jakości usług, 3. Efektywność i jakość w nieparametrycznych badaniach banków, 4. Podsumowanie - jakość w banku, restrukturyzacja. Cz. II Jakość i efektywność - szczegóły przeprowadzonego badania : 5. Metodologia badania wpływu jakości usług na efektywność oddziałów bankowych, 6.Struktura badania jakości w oddziałach banku, 7.Jakość w oczach klientów na podstawie wyników badań empirycznych, 8.Ocena wpływu jakości na efektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój europejskiego prawa prywatnego: Przyszłość prawa prywatnego w Unii Europejskiej; Zakres instrumentu opcjonalnego; Instrument opcjonalny a ochrona konsumenta; Europejskie prawo konsumencie a projekt nowego polskiego Kodeksu cywilnego; O potrzebie zachowania typologicznego układu systematyki umów w europejskim prawie kontraktów; 2. Prawo konsumenckie: Zakończenie stosunku umownego przez konsumenta w drodze odstąpienia od umowy bez podania przyczyny; Regulacja umowy o podróż a (nowy) Kodeks cywilny; Regulacja timesharingu a Kodeks cywilny; Uwagi o kodeksowej definicji konsumenta oraz jej zgodności z prawem unijnym; Obowiązki informacyjne w umowach z udziałem konsumentów a nadmierny formalizm prawa; Konsument a Internet, a próby harmonizacji i unifikacji prawa prywatnego; Antynomie paradygmatu ochrony konsumenta przez informację- prawo Unii Europejskiej a prace nad nowym polskim Kodeksem cywilnym; Procesowa ochrona grupowych interesów konsumentów przed niedozwolonymi (nieuczciwymi) postanowieniami wzorców umów; Instytucja umów powiązanych w perspektywie nowego polskiego Kodeksu cywilnego; Umowa sprzedaży konsumenckiej; Europejskie prawo konsumenckie jako wyraz technokratycznej koncepcji prawa umów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Pięć kroków do sukcesu w handlu elektronicznym: Jak stworzyć opłacalną strategię handlu elektroniczne go; Krok1 Spraw, by prowadzenie interesów z Twoją firmą było dla klientów łatwe; Krok2 Skup się na klientach końcowych Twoich produktów i usług; Krok3 Prze kształć prokonsumenckie procesy zachodzące w firmie z punktu widzenia klienta końcowego; Krok4 Zaloguj swoją firmę do zysku: Opracuj wszechstronną, rozwojową strukturę handlu elektronicznego; Krok5 Umacniaj lojalność klienta, będącą kluczem do opłacalności w handlu elektronicznym. Cz. II Osiem podstawowych czynników sukcesu oraz analizy przypadków: Jak przyswoić sobie podstawowe czynniki sukcesu oraz analizy przypadków; Synteza najlepszych praktyk. Kolejne kroki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cultura)
Wstęp, czyli Najpilniej strzeżony sekret społeczeństwa konsumentów; Konsumpcjonizm a konsumpcja; Społeczeństwo konsumentów; Kultura konsumpcyjna; Straty współbieżne konsumpcjonizmu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Konsumując życie - o konsumentach w społeczeństwie konsumentów, 2. Konsumując świat-kultura społeczeństwa konsumpcyjnego, 3. Kulturowe wzory konsumpcji i ich alternatywy, 4. Socjologia konsumpcji - nowe wyzwania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej