Form of Work
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(4)
only on-site
(4)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(4)
Author
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Bagińska Izabela
(1)
Cichy Diana
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kempa Ewa
(1)
Klimek Jan
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Popielec Dominika
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Rosińska-Mamej Agnieszka
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Stolarska Elżbieta
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Wierzbicki Zbigniew R
(1)
Winkler Renata
(1)
Łukasik Katarzyna
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Żelazko Beata
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(5)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Komunikacja wewnętrzna
(4)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Blogi
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Facebook
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing szeptany
(1)
Media społecznościowe
(1)
Motywacja pracy
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Ocena pracowników
(1)
Okładki czasopism
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Reklama
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-8095-318-5
Część 1. Podstawy teoretyczne i metodologiczne badań nad komunikacją: Obszary badawcze komunikacji; Teorie opisujące proces komunikacji interpersonalnej; Teorie stosunków społecznych; Teorie komunikowania masowego; Teorie wyjaśniające powstanie uzależnień od nowych technologii informacyjnych; Założenia metodologiczne prowadzonych badań. Część 2: Komunikacja w wybranych środowiskach - dyskusja i interpretacja w świetle wyników badań własnych: Komunikacja w rodzinie; Komunikowanie się w organizacjach i instytucjach; Mobbing jako komunikacja destrukcyjna; Specyfika komunikacji w wojsku. Część 3. Komunikacja w świecie wirtualnym: Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem nowych mediów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-413-3
1. Potrzeby komunikacyjne w organizacji; 2. Teoria komunikowania; 3. Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie; 4. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem; 5. Komunikacja, wiedza organizacyjna i innowacje zarządcze; 6. Komunikacja interkulturowa w organizacji; 7. Audyt komunikacji wewnętrznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8085-429-1
1. Nowoczesna komunikacja w zmieniającym się otoczeniu społeczno-ekonomicznym; 2. Skuteczna komunikacja w środowisku biznesowym - B2B; 3. Zintegrowana komunikacja marketingowa z odbiorcą końcowym - B2C; 4. Komunikacja motywacyjna wewnątrz organizacji; 5. CSR - zintegrowana komunikacja społecznej odpowiedzialności biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-65682-82-6
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-65682-94-9
Zawiera: Wpływ wspólnych wartości na zjawisko izomorfizmu organizacyjnego; Proinnowacyjne kierunki zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Koncepcja budowania marki firmy rodzinnej na przykładzie Ciche International Trade & Investment; Selected clustering problems; Hotel brand image and loyalty of customers; Komunikacja w organizacji jako element wzrostu konkurencyjności; Wybrane aspekty kultury organizacyjnej miarą odpowiedzialnego zarządzania; Rola kapitału ludzkiego w organizacjach pozarządowych na przykładzie Fundacji Mozaika; The importance of theories that have emerged on a practical business basis for science - questions and dilemmas; Budżet samorządowy jako prawno-finansowy instrument polityki na rzecz równości; Obrót nieruchomościami w wybranych miastach w Polsce - makroekonomiczne determinanty wielkości sprzedaży.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8017-362-0
Zawiera: Wstęp; R. 1 Teoretyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi: Rozwój funkcji personalnej; Pojęcie i cele zarządzania zasobami ludzkimi; Istota pracy kierowniczej, style kierowania; Przywództwo. R. 2 Komunikowanie się w przedsiębiorstwie: Istota komunikacji i proces komunikowania się; Cechy i funkcje komunikacji; Formy komunikacji; Czynniki skutecznej komunikacji. R. 3 Motywowanie w przedsiębiorstwie: Istota motywacji; Teorie motywacji; Modele motywowania; Podstawowe narzędzia motywowania. R. 4 Ocenianie pracowników w przedsiębiorstwie: Pojęcie i rodzaje oceniania pracowników; Cele i zasady oceniania pracowników; Podmioty, zasady i kryteria oceniania. R. 5 Wybrane obszary zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie – wyniki badań własnych: Cel badan i hipotezy badawcze; Proces i metody badawcze; Charakterystyka badanych przedsiębiorstw; Charakterystyka pracowników i ich związek z przedsiębiorstwem; Style kierowania; Komunikacja w przedsiębiorstwie; Systemy motywowania pracowników w przedsiębiorstwach; Oceniania pracowników. Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again