Organizacja pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(14)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(14)
Autor
Bieniok Henryk (1940- )
(5)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Ingram Jolanta
(2)
Ingram Marian
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Kraśnicka Teresa
(2)
Królik Grażyna
(2)
Majewski Maciej
(2)
Wójcik Marian
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baran-Wesołowska Beata
(1)
Barut Arkadiusz (1974- )
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Chaba Dawid
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Hesselbein Frances (1915- )
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kamińska Agnieszka Gloria
(1)
Kosicki Tomasz
(1)
Kozicka Beata
(1)
Kuczkowska Ewelina
(1)
Kuczkowski Przemysław
(1)
Liksza Joanna
(1)
Lis Artur
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Markowska Hanna
(1)
Michałek Krzysztof
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Miśkiewicz Mariusz
(1)
Musiała Anna
(1)
Myl-Chojnacka Małgorzata
(1)
Niewiadomska-Cudak Małgorzata
(1)
Onufrzak Olga
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Pilarek-Jagodzińska Agnieszka
(1)
Płusa Monika
(1)
Radecki Gabriel
(1)
Schauz Ewa
(1)
Seiwert Lothar J. (1952- )
(1)
Serafin Krystyna
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sobas Magdalena
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Stefaniak Andrzej
(1)
Szczęsny Paweł
(1)
Szynaka Edmund
(1)
Tomczyk-Słowińska Magdalena
(1)
Uścińska Gertruda (1958- )
(1)
Villa Dario (1977- )
(1)
Wróbel Małgorzata
(1)
Zadworna Sylwia
(1)
Zalewska Hanna
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Organizacja pracy
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Polska
(2)
Włochy
(2)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Poradnik
(5)
Opracowanie
(4)
Monografia
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: ROZUMIENIE GRUP I JEDNOSTEK 1. Grupy, 2. Niektóre cechy grup roboczych, 3. Role, 4. Funkcje członków, 5. Jednostka, 6. Potrzeby życia grupowego, 7. Procesy grupowe, 8. Grupy w obrębie grup Cz. II: BUDOWANIE I UTRZYMANIE WIELKIEGO ZESPOŁU 1. Zespoły, 2. Przywódca, 3. Budowanie zespołu, 4. Twórcze rozwiązywanie problemów, 5. Utrzymywanie zespołu, 6. Rewizja ról, 7. Lista kontrolna dla liderów grup
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja czasu z perspektywy, 2. Typowe problemy z czasem, 3. Rozwijanie własnego poczucia czasu, 4. Jak określać cele perspektywiczne, 5. Jak tworzyć plany średniego zasięgu, 6. Planowanie dnia, 7. Jak najlepiej wykorzystać najdogodniejszą porę, 8. Efektywne wykorzystanie czasu w biurze, 9. Organizacja zebrań, 10. Sztuka delegowania, 11. Korzystanie z zajętego czasu, 12. Zdrowie i wakacje, PODSUMOWANIE: Dziesięć kroków ku lepszej organizacji czasu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Akademia Ekonomiczna im.Karola Adamieckiego w Katowicach)
(Skrypty Uczelniane)
Wstęp; Istota kierowania, zarządzania i organizacji; Ewolucja koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem w świecie i w Polsce; Zasady organizacji i zarządzania; Przedsiębiorstwo jako obiekt zarządzania; Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw; Istota i klasyfikacja funkcji zarządzania; Planowanie działalności przedsiębiorstwa; Organizowanie działalności przedsiębiorstwa; Motywowanie w przedsiębiorstwie; Kontrola w przedsiębiorstwie Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami rzeczowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
(Skrypty Uczelniane)
Wstęp; Istota kierowania, zarządzania i organizacji; Ewolucja koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem w świecie i w Polsce; Zasady organizacji i zarządzania; Przedsiębiorstwo jako obiekt zarządzania; Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw; Istota i klasyfikacja funkcji zarządzania; Planowanie działalności przedsiębiorstwa; Organizowanie działalności przedsiębiorstwa; Motywowanie w przedsiębiorstwie; Kontrola w przedsiębiorstwie Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami rzeczowymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Akademia Ekonomiczna im.Karola Adamieckiego w Katowicach)
(Skrypty Uczelniane)
Wstęp; Istota kierowania, zarządzania i organizacji; Ewolucja koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem w świecie i w Polsce; Zasady organizacji i zarządzania; Przedsiębiorstwo jako obiekt zarządzania; Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw; Istota i klasyfikacja funkcji zarządzania; Planowanie działalności przedsiębiorstwa; Organizowanie działalności przedsiębiorstwa; Motywowanie w przedsiębiorstwie; Kontrola w przedsiębiorstwie Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami rzeczowymi.
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XXIII. Zeszyt 4)
Kwartalnik, 2020-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013, Półrocznik, 2014-2019
Forma i typ
Temat
Wstęp; I. Zagadnienia ustrojowe, teoretycznoprawne i prawnoczłowiecze: 1. Konstytucyjne i prawno-międzynarodowe uwarunkowania edukacji obywatelskiej we włoskim systemie edukacyjnym (prolegomena); 2. Naczelny Sąd Administracyjny w strukturach władzy sądowniczej (wymiaru sprawiedliwości) – jego pozycja i zadania; 3. Art. 18. Konstytucji w odniesieniu do możliwości wprowadzenia instytucji małżeństw jednopłciowych w Polsce; 4. „Pomoc” ustawodawcy jako przesłanka prawodawstwa sądowego. Filozoficzno-prawna interpretacja uchwały Sądu Najwyższego z dnia 15 lutego 2019 r.; 5. Prawo do ochrony zdrowia osób z niepełnosprawnościami w warunkach izolacji penitencjarnej. Studium prawnomiędzynarodowe. II. Z zagadnień funkcjonowania administracji publicznej: 1. Kadencyjność organów jednostek samorządu terytorialnego pochodzących z wyborów w kontekście zmian ustawowych; 2. Zbieranie i ponowne wykorzystywanie danych w jednostkach samorządu terytorialnego; 3. Pozycja osoby pełniącej funkcję organu wykonawczego gminy w świetle ochrony jej dóbr osobistych; 4. Czy uchwała rady gminy dotycząca okresowego stypendium sportowego dla osób fizycznych wydana na podstawie art. 31 ust. 3. Ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie jest aktem prawa miejscowego? 5. W poszukiwaniu przesłanki przetwarzania danych osobowych o stanie zdrowia, w tym alergii u dziecka, przez szkołę. III. Zagadnienia prawa publicznego: 1. Małżeństwo jako instytucja prawa publicznego; 2. Niepoczytalność i poczytalność ograniczona w perspektywie prawno-psychiatrycznej. IV. Zagadnienia proceduralne: 1. Wznowienie postępowania administracyjnego wymagającego udziału społeczeństwa; 2. Opinia biegłego a raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko; 3. Sposób procedowania w razie otrzymania dwóch negatywnych recenzji w postępowaniu doktorskim; 4. Wznowienie postępowania w sprawach dyscyplinarnych żołnierzy w perspektywie norm ustawy o obronie Ojczyzny. V. Z problematyki prawa prywatnego: 1. O potrzebie powrotu do podstawowych (interdyscyplinarnych) pojęć teoretycznych z prawa pracy; 2. The fourth industrial revolution and its electronic employment technologies. The challenges of employment in the digital age; 3. Ochrona stosunku pracy przedstawicieli pracowników w ustawie o uczestnictwie pracowników w spółce powstałej w wyniku transgranicznego przekształcenia, połączenia lub podziału spółek; 4. Czy można mówić o dobrach osobistych nasciturusa - analiza w świetle prawa polskiego. VI. Glosy, opinie i komentarze: 1. Obowiązki rady gminy dotyczące uchwały w sprawie wyrażenia zgody bądź odmowy wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w budżecie gminy. Glosa do wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 6 maja 2021 r. I GSK 219/21. Recencje: 1. Leksykon mediacji, red. Magdalena Certera, Magdalena Tabernacja, Warszawa 2023, Wydawnictwo Difin, ss. 492. Sprawozdania: 1. Sprawozdanie z XV seminarium naukowego Stowarzyszenia Badań nad Źródłami i Funkcjami Prawa „Fontes” Oddział w Sosnowcu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Drogi do Biznesu)
Istota zespołów zadaniowych (projektów); Od struktury biurokratycznej do struktury wirtualnej; Pochodzenie zespołów - trochę historii; Struktury i organizacja zespołu (projektu); Wybór kierownika i członków zespołu; Opracowanie planu; Badanie kreatywności i wyników pracy zespołu badawczo - rozwojowych; Przykłady zastosowania projektów i zespołów zadaniowych; Jak rozpocząć stosowanie systemu zadaniowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspiracje)
Kształtowanie organizacji jutra, Nowe modele funkcjonowania i organizacji pracy, Organizacja pracy pod kątem przewagi strategicznej, Organizacja pracy i funkcjonowanie w skomputeryzowanym świecie, Przewodzenie ludziom w organizacji przyszłości, Nowe definicje zdrowej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Cz. I Środki i narzędzia stosowane w procesie motywacyjnym: R.1 Proces motywacyjny i jego przebieg (Istota, miejsce i znaczenie motywowania w działalności kierowniczej; Proces motywacyjny i jego struktura). R.2 Płace jako instrument oddziaływania motywacyjnego (Systemy motywowania płacowego; Formy płac; Wewnętrzna struktura płac; Zasady kształtowania składników wynagrodzenia). R.3 Motywacyjne aspekty organizacji pracy (Organizacja pracy jako źródło motywacji; Motywacyjne formy organizacji pracy). R.4 Motywacyjna rola uprawnień pracowniczych (Pojęcie i rola partycypacji pracowniczej w zarządzaniu; Formy partycypacji pracowniczej; Motywacyjny model partycypacji decyzyjnej; Partycypacja w praktyce różnych firm). R.5 Motywowanie elementami procesu kadrowego ( Dobór pracowników; Planowanie karier; System ocen pracowniczych; Szkolenie i rozwój personelu; System awansowania; Rozwiązanie stosunku pracy). R.6 Uwarunkowania przebiegu procesów motywacyjnych (Uwarunkowania zewnętrzne; Uwarunkowania wewnętrzne). Cz. II Motywowanie w wybranych obszarach przedsiębiorstwa: R.7 Motywowanie do pracy twórczej w przedsiębiorstwie (Znaczenie pracy twórczej w gospodarce; Natura procesu i produktu twórczego; Ogólne zasady tworzenia klimatu dla działalności twórczej; Zasady automatyzacji do pracy twórczej; Cechy grup twórczych przydatne dla zarządzania; Motywatory twórczości w biznesie). R.8 Motywowanie do zachowań projakościowych ( Motywowanie dla jakości; Motywowanie a wprowadzenie i pod trzymanie systemu zarządzania jakością w praktyce gospodarczej). R.9 Motywowanie w procesie implementacji systemów informatycznych (Psychologiczne uwarunkowania procesu implementacji systemów informatycznych; Tradycyjne podejście do procesu implementacji systemu informatycznego; Współczesne podejście do procesu implementacji systemów informatycznych)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp, Przedsiębiorstwo jako system pracy; Zadania, funkcje i wymagania kwalifikacyjne w systemie pracy; Organizacja pracy indywidualnej; Zasady organizacji pracy zespołowej; Normowanie procesów pracy; Wartościowanie pracy; Organizacja przebiegu procesu kadrowego; Czas pracy i jego organizacja; Planowanie przebiegu pracy; Kontrola przebiegu pracy; Wynagrodzenie za pracę; Badania i ocena efektywności pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I Nowa rzeczywistość – geneza i definicja pojęcia Paweł; Rozdział II Wyzwania HR wobec zachodzących zmian; Rozdział III Idea i kierunki transformacji; Rozdział IV Nowe EX: cel, elastyczność, komfort; Rozdział V Praca w modelu hybrydowym; Rozdział VI Od stanowisk do ról organizacyjnych; Rozdział VII Lider poziomu 5; Rozdział VIII Wirtualne zespoły; Rozdział IX Pracownik technologiczny; Rozdział X Social enterprise – organizacja przyszłości wszyscy; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Regulaminy i procedury w firmie / Jarosław Marciniak. - Stan prawny na 1.03.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2012. - 321, [1] s. ; 21 cm.
1. Regulacje podstawowe- odnoszące się do organizacji i porządku pracy: Regulamin organizacyjny jako podstawa funkcjonowania firmy; Regulamin pracy- "konstytucja" dla pracowników; Regulacje dotyczące wynagrodzeń; 2. Pozostałe regulacje związane z obszarem kadrowym HR: Pozyskiwanie pracowników, oceny, szkolenia jako obszary regulowane; Kodeksy etyczne i dokumenty dotyczące relacji społecznych; 3. Pozostałe regulacje i procedury: Regulaminy związane z elastycznymi formami zarządzania pracą; inne regulacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
Cz.I Standardy miedzynarodowej organizacji pracy a rozwiązania polskie , Cz.II Standardy Rady Europy a rozwiązania polskie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 325, [1] s., [1] k. tabl. złoż. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Przedmowa; Cz.I: OGÓLNA METODYKA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ZARZĄDZANIA: Zmiany warunkiem funkcjonowania i rozwoju organizacji, Analiza i diagnoza organizacyjna, Projektowanie i wdrażanie zmian; Cz.II: TECHNIKI ORGANIZOWANIA PRACY I KOORDYNOWANIA JEJ PRZEBIEGU: Badanie metod i organizowanie pracy produkcyjnej, Nowoczesne koncepcje w organizowaniu pracy i techniki ich wprowadzania, Mierzenie i normowanie czasu pracy, Kwalifikowanie, Analiza wartości, Zarządzanie zmianami w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bilbioteka Biznesmena)
Przedmowa; 0. Wprowadzenie; Dlaczego zarządzanie czasem; Znaczenie czasu; Czy macie wystarczająco dużo czasu?; Czym jest dla Was czas?; Jak się obchodzicie ze swoim czasem; Ile czasu Wam pozostaje; Remanent czasu – czyli jaki styl pracy praktykujesz; Analiza wykorzystanego czasu; Analiza straconego czasu; Analiza pożeraczy czasu; Rola zarządzania własnym czasem; Rola podręcznika (umowa z użytkownikiem); 1. Określanie celu; Znaczenie określania celu; Określenie celu; Opracujcie pożądaną wizję swego Życia; Zróżnicowanie życzeń i celów życiowych według kryterium czasu; Stwórzcie własny obraz pożądanej kariery zawodowej; Zestawienie zbioru celów; Analiza sytuacji; Podstawowe pytania do osobistej i zawodowej analizy sytuacji; Największe sukcesy zawodowe i prywatne; Mocne i słabe strony mojej osobowości; Analiza celów i środków; Formułowanie celu; Podsumowanie i analiza; 2. Planowanie; Podstawy planowania; Zasady i reguły planowania czasu; System planowania czasu; Plan wieloletni; Plan roczny; Plan kwartalny; Plan miesięczny; Plan tygodniowy; Plan dzienny; Planowanie czasu za pomocą metody ALPEN; Zarządzanie za pomocą książki planowania czasu; Podsumowanie i ocena; 3. Podejmowanie decyzji; Konieczność podejmowania decyzji; Zasada Pareto; Wyznaczanie priorytetów za pomocą analizy ABC; Szybka analiza według zasady Eisenhowera; Podstawowe zasady delegowania; Podsumowanie i ocena; 4. Realizacja i organizacja; Organizacyjne zasady kształtowania przebiegu dnia; Naturalny rytm dnia; Zarządzanie za pomocą biorytmów; Indywidualny styl pracy – samoodciążenie; Ramowy plan dnia; Podsumowanie i ocena; 5. Kontrola; Funkcje kontroli; Kontrole przebiegu pracy; Kontrola wyników; Przegląd dnia (samokontrola); Ocena; 6. Informacja i komunikacja; Znaczenie informacji i komunikacji; Racjonalne czytanie; Metody stosowane przed czytaniem; Metody stosowane podczas czytania; Metody stosowane po przeczytaniu; Metoda SQ 3R; Racjonalne odbywanie narad; Przed naradą; Podczas narady; Po naradzie; Racjonalne rozmowy dwustronne; Odizolowanie się od odwiedzających; Planowani i przygotowanie się do zapowiedzianych odwiedzin; Traktowanie niezapowiedzianych gości; Kończenie rozmów; Racjonalne telefonowanie; Telefon jako środek racjonalizacji; Odizolowanie się; Załatwianie natychmiastowe; Oddzwanianie; Bloki telefoniczne; Przygotowanie się do rozmowy; Prowadzenie rozmowy; Racjonalne prowadzenie korespondencji; Racjonalizacja pracy za pomocą list kontrolnych i arkuszy roboczych; Podsumowanie i ocena; 7. Wdrażanie; Spojrzenie wstecz i plan przedsięwzięć; Umowa o zmianie; Wskazówki odnośnie wdrażania; Strategie ucieczki i oporu; Podsumowanie; Dziesięć złotych wskazówek uzyskania dodatkowego czasu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa)
Zawiera: Wstęp; Natura człowieka i natura ludzkiego działania jako istotny aspekt funkcjonowania jednostki (Osobowość i indywidualność człowieka a jego praca, Współzależność działania i pracy do motywacji, Wpływ innowacji na zachowanie człowieka, Przedsiębiorczość jako proces identyfikacji i wykorzystania szans); Klimat i kultura organizacyjna jako regulator zachowania się ludzi (Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa a więzi społeczne i stosunki międzyludzkie, Relacje jednostka- grupa- przełożony w organizacji); Motywacja do pracy (Istota, rola, i narzędzia motywowania, Skuteczność motywowania, Przegląd wybranych teorii motywacji); Wybrane elementy zarządzania czynnikiem ludzkim w organizacji (Planowanie potrzeb personalnych, Nabór i dobór pracowników, czyli rekrutacja i selekcja kadr, Ocena- jej kryteria, rodzaje i metody); Konflikty i negocjacje (Istota i przyczyny występowania konfliktów Rodzaje i charakter konfliktów, Rozwiązywanie konfliktów, Negocjowanie najlepszą alternatywą porozumienia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (11 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
O autorce; Wstęp; Część I. Praca w biurze Rozdział 1. Biuro dla wszystkich czy biuro dla każdego? Poglądy na kształtowanie powierzchni biurowych: Człowiek jako homo officens – krótka historia pracy biurowej; Biurowce jako symbol korporacyjnej potęgi. Przypadek warszawskiego Mordoru; Open space – efektywne wykorzystanie przestrzeni czy przejaw przedmiotowego podejścia do pracownika?; Den, hive, cell i club – koncepcja stylów pracy Francisa Duffy’ego; Kotwice, łącznicy, zbieracze i żeglarze – mobilność pracowników oczyma Jeremy’ego Myersona i Catherine Greene; Rezydenci, networkerzy, nomadzi i pracownicy terenowi – cztery grupy współczesnych pracowników biurowych Rozdział 2. Czy wiek to tylko liczba? Przynależność pokoleniowa a oczekiwania dotyczące przestrzeni pracy: Pokolenia na współczesnym rynku pracy; Różnice międzypokoleniowe – fakty czy stereotypy?; CO-Worker (CO2 Fighter), Busy But Balanced, White -Collar Classic, Work Hard, Tech Hard, Mission Completion – pięć grup tzw. osobowości biurowych; Rozdział 3. Projektowanie przestrzeni biura w warunkach „nowej normalności”: Czy konieczny jest powrót do biur?; Uwarunkowania powrotu do biur; Jak zapewnić bezpieczny powrót do biur? Zalecenia i dobre praktyki globalnych firm branży HR; Wytyczne Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego; Część II. Praca zdalna Rozdział 4. Praca nakładcza (chałupnictwo), telepraca, praca zdalna – podobieństwa i różnice: Chałupnictwo (praca nakładcza) a telepraca; Telepraca jako elastyczna forma zatrudnienia; Telepraca a praca zdalna. Formy zdalnej pracy; Home office w czasach epidemii. COVID-19 a praca zdalna; Wprowadzenie pracy zdalnej jako egzamin z zarządzania; Rozdział 5. Szanse i zagrożenia związane z pracą zdalną; Praca zdalna – perspektywa pracownika; Praca zdalna – perspektywa pracodawcy; Warunki efektywności pracy zdalnej. Czego uczą nas popełnione błędy?; Zdalny HR. Funkcjonowanie działu personalnego w nowych warunkach; HR jako Paradox Navigator; Praca zdalna jako wyzwanie dla osób zarządzających organizacjami; Rozdział 6. Ocenianie i motywowanie zdalnych pracowników. Zaufanie i komunikacja jako fundamenty zdalnej pracy: Trudności z oceną zdalnych pracowników; Kryteria oceny zdalnych pracowników; Zarządzanie przez cele (ZPC, MBO) jako podstawa oceny zdalnych pracowników; Jak motywować? Pięć filarów motywowania zdalnych pracowników; Jak motywować zdalnych menedżerów?; Obniżka wynagrodzeń – zabójca motywacji?; Czy istnieje „osobowość zdalnego pracownika”?; Część III. Między pracą w biurze a pracą w domu. coworking jako trzecia forma pracy Rozdział 7. Pojęcie coworkingu i wartości leżące u jego podstaw: Definicja i historia pojęcia; Coworking a praca w tradycyjnym biurze; Coworking jako wspólnota wartości; Polityka zero waste – jeden z przejawów realizacji wartości; Koncepcja activity based working jako podstawa projektowania biur coworkingowych; Rozdział 8. Sposoby wykorzystania przestrzeni coworkingowych: Rodzaje przestrzeni coworkingowych; Biura coworkingowe w czasach „przedpandemicznych”; Stare i nowe sposoby korzystania z przestrzeni coworkingowych; Część IV. Próba podsumowania Rozdział 9. Praca w biurze, praca zdalna, coworking w warunkach nowej (tymczasowej?) normalności: Co oznacza „powrót do normalności”?; Kontynuacja pracy zdalnej czy powrót do biur?; Do jakich biur ma nastąpić powrót?; Koniec ery dress code’u?; Projektowanie partycypacyjne – modne hasło czy warunek efektywnego korzystania z przestrzeni biurowej?; Coworking – idea przeszłości czy przyszłości?; Sąsiedzkie biura coworkingowe – utopia czy przyszłość coworkingu?; Jak kreować przestrzeń pracy?; Aneks; Załącznik 1. Zalecenia dotyczące bezpiecznego powrotu do pracy opracowane przez porozumienie firm Randstad, Adecco Group i ManpowerGroup (partner – Polskie Forum HR); Załącznik 2. Lista pytań kontrolnych wspomagających przeprowadzenie oceny zgodności stosowanych środków z wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; Załącznik 3. Fragment formularza ankiety badającej preferencje dotyczące organizacji przestrzeni biurowej; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Kompetencje pracowników: Kompetencje pracowników we współczesnym przedsiębiorstwie - wprowadzenie; Definiowanie kompetencji; problemy definicyjne i pomiarowe kompetencji; Różnorodność kompetencji zawodowych; Wykorzystanie kompetencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacji. R. 2 Satysfakcja z pracy: Satysfakcja z pracy jako kluczowa postawa pracowników; Satysfakcja a zachowania pracowników; Indywidualne i środowiskowe wyznaczniki satysfakcji z pracy; Pomiar satysfakcji pracowniczej; Nie tylko satysfakcja - różnorodność postaw pracowniczych. R. 3 Dopasowanie pracownika do stanowiska, zawodu i organizacji: Koncepcja dopasowania pracownika do środowiska pracy; Dopasowanie do pracy - wykonywanego zawodu i stanowiska; Dopasowanie pracownika do organizacji; Wieloaspektowe podejście do dopasowania pracownika do środowiska pracy. R. 4 Metodyka badań: Problem badań i hipotezy badawcze; Tury badań i próba badawcza; Analizowanie zmienne i narzędzia badawcze. R. 5 Kompetencje pracowników - ocena i charakterystyka wymagań: Identyfikacja skupisk kompetencyjnych; Wymagania kompetencyjne na różnych stanowiskach pracy; Znaczenie kompetencji dla podejmowania i efektywności pracy o różnym charakterze; Kompetencyjna charakterystyka pracowników - determinanty zróżnicowania. R. 6 Satysfakcja z pracy - czynniki środowiskowe i poziom oczekiwań: W poszukiwaniu kluczowych organizacyjnych wymiarów satysfakcji z pracy; Waga czynników środowiskowych w kształtowaniu satysfakcji pracownika; Determinanty satysfakcji z pracy. R. 7 Luka kompetencyjna a poziom satysfakcji i inne postawy pracownicze: Dopasowanie pracownika do wymagań stanowiska pracy; Rola dopasowania w zakresie posiadanych kompetencji w kształtowaniu satysfakcji pracownika; Inne negatywne skutki poczucia niedopasowania do wymagań stanowiska pracy. R. 8 Zarządzanie oparte na kompetencjach - implikacje praktyczne prowadzonych badań: Proces wdrażania zarządzania zasobami ludzkimi opartego na kompetencjach; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach na różnych stanowiskach. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej