Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(23)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(34)
Autor
Banaszyk Piotr
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Witczak Hubert
(2)
Bielski Ireneusz
(1)
Cravens David W
(1)
Damodaran Aswath
(1)
Day Derek
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Edwards Helen
(1)
Floyd Steven W
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Jania Magdalena
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Johnson Gerry
(1)
Kall Jacek
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kwiatkowski Mieczysław
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lipka Anna
(1)
Maciejewski Adam
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Meyer Ron
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Piosik Andrzej
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Reilly Peter
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Sagan Adam
(1)
Schermerhorn John R. Jr
(1)
Scholes Kevan
(1)
Sherman Hugh D
(1)
Suszyński Cezary
(1)
Szulce Halina
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Terjesen Siri
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Whittington Richard
(1)
Williams Tony
(1)
de Wit Bob
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(36)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(32)
Przedsiębiorstwo
(13)
Zarządzanie
(9)
Kadry
(7)
Analiza strategiczna
(6)
Planowanie strategiczne
(5)
Marketing strategiczny
(4)
Organizacja
(4)
Marka*
(3)
Marketing
(3)
Towar
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Znaki towarowe
(3)
Decyzje
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Jakość
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Logistyka
(2)
Motywacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Rynek
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza wartości
(1)
Budżet
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Elektroenergetyka
(1)
Energia elektryczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Koszty
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Praca
(1)
Produkcja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Wiedza
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do problematyki dotyczącej strategii; 2. Otoczenie organizacji; 3. Zdolność strategiczna organizacji; 4. Zamierzenie strategiczne organizacji; 5. Kultura organizacji a jej strategia; 6. Strategia na poziomie jednostek biznesowych; 7. Kierunki strategiczne i strategia na poziomie korporacji; 8. Strategia międzynarodowa; 9. Metody wprowadzania strategii w życie i jej ocena; 10. Stosowanie przyjętej strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
1.Proces foresightu w sektorze usług; 2. Foresight w sektorze usług turystycznych; 3. Współpraca sieciowa przedsiębiorstw w turystyce; 4. Kultura myślenia o przyszłości w przedsiębiorstwie turystycznym; 5. Elementy planowania strategicznego w firmach turystycznych; 6. Koncepcja oraz przebieg badań empirycznych; 7. Wyniki badań firm turystycznych Małopolski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Foresihgt w zarządzaniu strategicznym / Krzysztof Borodako. - Warszawa : C.H.Beck, 2009. - 150 s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Wprowadzenie do problematyki foresightu; 2. Klasyfikacja foresightu; 3. Organizacja procesu foresightu (na przykładzie foresightu regionalnego); 4. Metody stosowane w procesach foresightu; 5. Charakterystyka przedsięwzięć foresightu w Europie i w Polsce; 6. Zarządzanie strategiczne w regionach; 7. Zastosowanie foresightu w firmach- foresight korporacyjny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Określanie strategii; 2. Rozwijanie zasobów; 3. Obsług klientów; 4. Poszukiwanie szans; 5. Konkurowanie z rywalami; 6. Określanie modelu biznesowego; 7. Analizowanie strategii korporacyjnej; 8. Myślenie globalne; 9. Odpowiedzialne postępowanie; 10. Dbanie o realizację strategii; 11. Zarządzanie wiedzą; 12. Zapewnianie przywództwa; 13. Tworzenie osobistych strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65,01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
1. Poglądy ekonomistów na awersję do ryzyka oraz odpowiedź behawioralna: Czym jest ryzyko; Bardzo krótka historia ryzyka; Zdefiniowanie ryzyka; Postępowanie wobec ryzyka; Zarządzanie ryzykiem; Dlaczego interesuje nas ryzyko; Dwoista natura ryzyka; Użyteczność a bogactwo- jestem bogaty, ale czy jestem szczęśliwy?; Pomiar awersji do ryzyka; Konsekwencje poglądów na ryzyko; Nasze poglądy na temat ryzyka; Ogólne zasady; Dowody dotyczące awersji do ryzyka; Twierdzenia dotyczące awersji do ryzyka; W jaki sposób mierzymy ryzyko; Przeznaczenia i opatrzność boska; Szacowanie prawdopodobieństw: pierwszy krok do pomiaru ilościowego ryzyka; Dobór próby, rozkłady normalne oraz aktualizacja; Wykorzystanie danych: tabele życia oraz szacunki; Spojrzenie na ryzyko z perspektywy ubezpieczeń; Aktywa finansowe oraz pojawienie się statystycznych miar ryzyka; Rewolucja Markowicza; Wprowadzenie składnika aktywów wolnego od ryzyka- era modelu wyceny aktywów kapitałowych; Zakwestionowanie struktury opartej na średniej i wariancji; Siła danych: wycena arbitrażowa oraz modele wieloczynnikowe; Ewolucja miar ryzyka; 2. Szacowanie ryzyka: techniki i narzędzia: Wartość skorygowana o ryzyko; Metody oparte na zdyskontowanych przepływach pieniężnych; Korekta o ryzyko po dokonaniu wyceny; Metody wyceny względnej; Praktyka w zakresie korekty o ryzyko; Metody probabilistyczne: analiza scenariuszy, drzewa decyzyjne oraz symulacje: Analiza scenariusza; Drzewa decyzyjne; Symulacje; Ocena ogólna probabilistycznych metod oceny ryzyka; Wartość zagrożona; Czym jest Var; Krótka historia Var; Pomiar Var; Ograniczenia Var; Rozszerzenie Var; Var jako narzędzie oceny ryzyka; Opcje realne: Istota opcji realnych; Opcje realne, wartość skorygowana o ryzyko oraz oceny probabilistyczne; Przykłady opcji realnych; Zastrzeżenia wobec opcji realnych; Opcje realne w zarządzaniu ryzykiem; 3. Zarządzanie ryzykiem- pełny obraz: Ryzyka oraz wartość: pogląd konwencjonalny; Zwiększenie zakresu analizy ryzyka; Końcowa ocena zarządzania ryzykiem; Opracowanie strategii zarządzania ryzykiem; Zarządzanie ryzykiem- profilowanie i zabezpieczenie; Profil ryzyka; Zabezpieczać się czy nie?- oto jest pytanie; Alternatywne techniki zabezpieczania przed ryzykiem; Strategiczne zarządzanie ryzykiem; Dlaczego warto wykorzystywać ryzyko?; Budowanie organizacji podejmującej ryzyko; Zarządzanie ryzykiem- podstawowe zasady; Ryzyko istnieje wszędzie; Ryzyko jest jednocześnie zagrożeniem i szansą; O naszym ambiwalentnym stosunku do ryzyka oraz naszych nie zawsze racjonalnych sposobach oceny i radzenia sobie z nim; Nie każde ryzyko jest sobie równe; Ryzyko można zmierzyć; Dobry pomiar/ocena ryzyka powinny prowadzić do lepszych decyzji; Kluczem do dobrego zarządzania ryzykiem jest decydowanie, których rodzajów ryzyka unikać, które przekazać, a które wykorzystać; Zyskiem z lepszego zarządzania ryzykiem jest wyższa wartość firmy; Zarządzanie ryzykiem jest obowiązkiem wszystkich pracowników; Organizacje podejmujące ryzyko nie osiągnęły sukcesu przez przypadek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 Przedmiot zarządzania strategicznego, 2. Podstawy zarządzania strategicznego, 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa, 4. Formułowanie strategii, 5. Implementacja strategii, 6. Kontrola strategiczna
zarządzania strategicznego, 2.Podstawa systemowa, 3.S prawność działalności, 4.Przedsiębiorstwa w strukturze
społeczno-gospodarczej, 5.Otoczenie i przedsiebiorstw o, 6.Sytuacja strategiczna, 7.Pozycja strategiczna. R.2 Podstawy zarządzania strategicznego : 1.Wprowadze nie do zagadnienia, 2.Geneza koncepcji i praktyki zarz ądzania strategicznego, 3.Kontrowersje wokół interpre tacji zarządzania strategicznego, 4.Istota zarządzania
strategicznego. R.3 Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa : 1.Aspekty
metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa, 2.Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa, 3. Konkurenci, 4.Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa,
5.Zdolność do konkurowania. R.4 Formułowanie strategii : 1.Istota projekcji strate gicznej, 2.Cele strategiczne przedsiębiorstwa, 3.Formu łowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strate giczną (wielkie strategie rozwoju), 4.Formułowanie str ategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, 5.Formu łowanie strategii konkurowania, 6.Formułowanie strate gii funkcjonalnych, 7.Inkrementalny proces strategiczn y. R.5 Implementacja strategii : 1.Istota i zadania imple mantacji, 2.Opercjonalizacja celów i alokacja zasobów,
3.Organizacja, 4.Budżety, 5.System zarządzania wspier ający implementację, 6.Kultura organizacji a implement acja strategii, 7.System motywacji, 8.Strategiczne prz ywództwo, 9.Kontrola strategiczna i ciągłość zarządza nia strategicznego R.6 kontrola strategiczna : 1.Istota i funkcje kontrol i strategicznej, 2.Źródła i sposoby pozyskiwania infor macji na potrzeby kontroli strategicznej, 3.Metody i t echniki kontroli strategicznej, 4.System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (6 egz.)
Książka
W koszyku
1 Przedmiot zarządzania strategicznego, 2. Podstawy zarządzania strategicznego, 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa, 4. Formułowanie strategii, 5. Implementacja strategii, 6. Kontrola strategiczna
zarządzania strategicznego, 2.Podstawa systemowa, 3.S prawność działalności, 4.Przedsiębiorstwa w strukturze
społeczno-gospodarczej, 5.Otoczenie i przedsiebiorstw o, 6.Sytuacja strategiczna, 7.Pozycja strategiczna. R.2 Podstawy zarządzania strategicznego : 1.Wprowadze nie do zagadnienia, 2.Geneza koncepcji i praktyki zarz ądzania strategicznego, 3.Kontrowersje wokół interpre tacji zarządzania strategicznego, 4.Istota zarządzania
strategicznego. R.3 Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa : 1.Aspekty
metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa, 2.Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa, 3. Konkurenci, 4.Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa,
5.Zdolność do konkurowania. R.4 Formułowanie strategii : 1.Istota projekcji strate gicznej, 2.Cele strategiczne przedsiębiorstwa, 3.Formu łowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strate giczną (wielkie strategie rozwoju), 4.Formułowanie str ategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, 5.Formu łowanie strategii konkurowania, 6.Formułowanie strate gii funkcjonalnych, 7.Inkrementalny proces strategiczn y. R.5 Implementacja strategii : 1.Istota i zadania imple mantacji, 2.Opercjonalizacja celów i alokacja zasobów,
3.Organizacja, 4.Budżety, 5.System zarządzania wspier ający implementację, 6.Kultura organizacji a implement acja strategii, 7.System motywacji, 8.Strategiczne prz ywództwo, 9.Kontrola strategiczna i ciągłość zarządza nia strategicznego R.6 kontrola strategiczna : 1.Istota i funkcje kontrol i strategicznej, 2.Źródła i sposoby pozyskiwania infor macji na potrzeby kontroli strategicznej, 3.Metody i t echniki kontroli strategicznej, 4.System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie personalne firmy / Anna Lipka. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 2000. - 211,[1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Personel jako zasób strategiczny firmy; Wybrane rodzaje strategii firm a wymagania dotyczące zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie; Zakres analizy strategicznej personelu; Rodzaje substrategii personalnych; Strategie personalne w warunkach przekształceń własnościowych i organizacyjno -technicznych w przedsiębiorstwach; Controlling strategiczny w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Strategie a etyka zarządzania zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Strategiczne zarządzanie potencjałem społecznym w organizacji. System ZZL; 2. Strategie w biznesie a realizacja funkcji personalnej; 3. Kulturowe uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi; 4. Działania w sferze zatrudnienia: Pozyskiwanie pracowników dla organizacji. Marketing kadrowy i rekonwersja zawodowa; 5. Motywacja i satysfakcja w pracy. Metody pobudzania osiągnięć; 6. Zarządzanie systemem wynagrodzeń. Analiza płac; 7. Kierowanie ludźmi w organizacji. Kompetencje menedżera; 8. Kształtowanie zespołów sieciowych. Synergia organizacyjna; 9. Konflikt i negocjacje w organizacjach; 10. Indywidualne i zespołowe uczenie się. Organizacje uczące się; 11. Doradztwo personalne. Rola konsultanta w kształtowaniu jakości ZZL; 12. Zarządzanie personelem w firmach globalnych społeczeństwa przedsiębiorczego. Perspektywy ZZL. Ćwiczenia do poszczególnych rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Liberalizacja sektora elektroenergetycznego w skali globalnej i krajowej. Model przedsiębiorstwa obrotu energią elektryczną (POEE). Model strategii rozwoju przedsiębiorstwa obrotu energią elektryczną. Planowanie strategiczne rozwoju przedsiębiorstwa obrotu energia elektryczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Strategia: 1. Wprowadznie, Cz.II Proces tworzenia strategii: 2. Myślenie strategiczne, 3. Formowanie strategii, 4. Zmiana strategiczna, Cz.III Treść strategii: 5. Strategia na poziomie obszaru działalności, 6. Strategia na poziomie korporacji, 7. Strategia na poziomie sieci, Cz.IV Konstekst strategiczny: 8. Kontekst branżowy, 9. Kontekst organizacyjny, 10. Kontekst międzynarodowy. Cz.V Cel: 11. Cel istnienia organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Silna marka z punktu widzenia nabywcy, 2.Techniki pomiaru świadmości marki, 3.Techniki pomiaru wizerunku marki - badania jakościowe, 4.Techniki pomiaru wizerunku marki -- badania ilościowe, 5.Pomiar efektów behawioralnych, 6.Wprowadzenie marki na rynek, 7.Zarządzanie portfelem marek, 8.Reklama jako instrument wspierający wizerunek marki, 9.Finansowe aspekty wartosci amrki, 10.Wykorzystanie marek przez sieci hipermarketów i supermarketów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Geneza i istota zarządzania strategicznego: R.1 Zarządzanie strategiczne - tło ekonomiczne, R.2 Zarządzanie strategiczne jako koncepcja zarządzania. Cz. II Strategia przedsiębiorstwa: R.3 Strategia przedsiębiorstwa jako system, R.4 Podmiotowe ujęcie strategii - kluczowe wybory strategiczne, R.5 Procesowe ujęcie strategii - przedsiębiorczość strategiczna. Cz. III Opracowanie strategii przedsiębiorstwa: R.6 Identyfikacja przedsiębiorstwa, R.7 Analiza strategiczna, R.8 Implementacja strategii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zarządzanie marketingowe, 2.Analiza sytuacji marketingowej, 3.Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4.Analiza strategii marketingowej, 5.Operacyjny plan marketingowy, 6.Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7.Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Pojęcie,istota i funkcje marki. 2.Wizerunek i tożsamość marki. 3.Wartość, siła i kapiał marki. 4.Pozycjonowanie marki. 5.Strategie zarządzania marką. 6.Zastosowanie koncepcji zarządzania marką
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Dlaczego?: 1.Od zrozumienia do obsesji, 2.Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów, 3.Dlaczego marki potrzebują wiary, 4.Dlaczego wiara musi być manifestowana, 5.Kolejan marka - czy może marka z pasją?, Cz.II Jak?: 6.Kreowanie marek z pasją: początek podróży, 7.Pierwszy róg: ideologia, 8.Drugi róg: możliwości, 9.Trzeci róg: konsumenci, 10.Czwarty róg: otoczenie, 11.Wyobraźnia marketingowe i punkt pasji, 12.Od tożsamości do rzeczywistości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie wiedzą)
1. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach - przegląd badań, 2. Profile strategiczne a profile zarządzania wiedzą, 3. Procesy zarządzania wiedzą - badania pogłębione, 4. Modele polityki personalnej a zarządzanie wiedzą, 5. Strategie przedsiębiorstw a zarządzanie wiedzą - badania pogłębione, 6. Studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie i kontrola w systemie zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Analiza zdolności konkurencyjnej i pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Formułowanie i ocena strategii przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja i zarządzanie - przegląd podstawowych pojęć. 2. Funkcja planowania w procesie zarządzania. 3. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. 4. Kształtowanie struktur organizacyjnych. 5. Funkcja motywowania w procesie zarządzania. 6. Funkcja kontrolowania w procesie zarządzania. 7. Decyzje kierownicze w zarządzaniu. 8. Informacja w procesie zarządzania. 9. Style kierowania w organizacji. 10. Zarządzanie strategiczne. 11. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przewodnik po marketingu / red. Bogusława Szydełko ; Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; Zeszyt 2)
1.Istota zarządzania działalnością gospodarczą, 2.Działalność gospodarcza a marketing, 3.Istota zarządzania marketingowego organizacją gospodarczą, 4.Strategie marketingowe jako element zarządzania przedsiębiorstwem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej