Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(23)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(34)
Autor
Banaszyk Piotr
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Witczak Hubert
(2)
Bielski Ireneusz
(1)
Cravens David W
(1)
Damodaran Aswath
(1)
Day Derek
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Edwards Helen
(1)
Floyd Steven W
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Jania Magdalena
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Johnson Gerry
(1)
Kall Jacek
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kwiatkowski Mieczysław
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lipka Anna
(1)
Maciejewski Adam
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Meyer Ron
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Piosik Andrzej
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Reilly Peter
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Sagan Adam
(1)
Schermerhorn John R. Jr
(1)
Scholes Kevan
(1)
Sherman Hugh D
(1)
Suszyński Cezary
(1)
Szulce Halina
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Terjesen Siri
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Whittington Richard
(1)
Williams Tony
(1)
de Wit Bob
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(36)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(32)
Przedsiębiorstwo
(13)
Zarządzanie
(9)
Kadry
(7)
Analiza strategiczna
(6)
Planowanie strategiczne
(5)
Marketing strategiczny
(4)
Organizacja
(4)
Marka*
(3)
Marketing
(3)
Towar
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Znaki towarowe
(3)
Decyzje
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Jakość
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Logistyka
(2)
Motywacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Rynek
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza wartości
(1)
Budżet
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Elektroenergetyka
(1)
Energia elektryczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Koszty
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Praca
(1)
Produkcja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Wiedza
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Co zdarzyło się dziś: Zmieniająca się natura działu zasobów ludzkich, Dział zasobów ludzkich dzisiaj; 2. Co dalej z zarządzaniem zasobami ludzkimi: Nowa rola, Nowe znaczenie, Nowe relacje, Nowe struktury i role, Samodzielnie czy z pomocą?, Nowe umiejętności, Nowe technologie, Nowe podejście do monitorowania i oceny. 3. Przeszkody na drodze do sukcesu i kilka rozwiązań: Pozycja działu zasobów ludzkich, Jak rozwiązywać problemy dotyczące ustalania pozycji działu zasobów ludzkich?, Wyzwania związane z modelem operacyjnym - struktury i role, Rozwiązania problemów dotyczących modeli operacyjnych; Umiejętności w dziale zasobów ludzkich, Rozwiązania dotyczące potencjału, Czego możemy się nauczyć od innych działów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Przedsiębiorstwo w perspektywie współczesnych wyzwań rozwojowych: 1. Przedsiębiorstwo jako przedmiot poznania, 2. Przedsiębiorstwo w rozwiniętej gospodarce rynkowej. Natura współczesnych zmian i główne wyzwania cywilizacyjne, 3. Sprawność i efektywność przedsiębiorstwa. Wyzwania na poziomie struktur i procesów, 4. Wyzwania na szczeblu przedsiębiorstwa - imperatyw kształtowania wartości. Cz.II Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem. Perspektywa procesu kształtowania wartości: 5. Kształtowanie wartości dla akcjonariuszy na podstawie koncepcji Value Based Management, 6. Analiza i ocena zarządzania wartości w spółkach notowanych an Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, 7. Analiza due diligence a kształtowanie wartosci przedsiębiorstw w transakcjach konsolidacyjnych, 8. Customer Relationship Management (CRM) jako koncepcja kształtowania wartości w układzie klient-przedsiębiorstwo, 9. Wartość dla klienta i wartości związku. Praktyczne aspekty CRM, 10. Zasoby niematerialne przedsiębiorstwa w procesie kształtowania wartości, 11. Zarządzanie strategiczne zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa - podatwy koncepcji, 12. Możliwości i ograniczenia zarządzania strategicznego zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. Studium przypadku Banku Peko SA
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota analizy i jej rola w procesie podejmowania decyzji, 2. Analiza zasobów i produkcji w przedsiębiorstwach, 3. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, 4. Wybrane metody analizy strategicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Czas wytwarzania produktów, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Logistyka procesów wytwarzania, 8. Dobór ludzi i organizacji pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocena pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nowe paradygmaty w teorii i praktyce zarządzania: Ewolucja założeń teorii i praktyki zarządzania; Uwarunkowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem; Błędy w zarządzaniu. R.2 Proces zarządzania strategicznego: Geneza zarządzania strategicznego; Ch-ka procesu zarządzania strategicznego. R.3 Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania: Polityka, strategia i taktyka przedsiębiorstwa; Ujęcia strategii w literaturze. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady rachunkowości zarządczej / Andrzej Piosik. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 380, [2] s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Istota rachunkowości zarządczej 2. Koszty i ich klasyfikacja 3. Koszty zleceń 4. Koszty produktów jednorodnych 5. Koszty produktów łącznych 6. Rozliczanie kosztów podmiotów pomocniczych 7. Rachunek kosztów zmiennych a rachunek kosztów pełnych : standaryzacja kosztów 8. Analiza koszt-wielkość sprzedaży-zysk 9. Budżetowanie w przedsiębiorstwie 10. Rachunkowość odpowiedzialności 11. Rachunek kosztów działań 12. Budżetowanie kapitałowe 13. Rachunkowość w zarządzaniu strategicznym - wybrane zagadnienia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoria organizacji i zarządzania. 2. Decyzja i decydowanie. 3. Planowanie w organizacji. 4. Organizacja i organizowanie. 5. Kształtowanie zachowań i motywowanie pracowników. 6. Kontrola w organizacji. 7. Zarządzanie strategiczne. 8. Zarządzanie procesami produkcyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Geneza i ewolucja mechanizmu rynkowego, R.II Przedsiębiorca na współczesnym rynku konkurencyjnym, R.III Otoczenie firmy i metody jego analizy: 1. Wprowadzenie, 2. Makrootoczenie i jego główne elementy, 3. Mikrootoczenie i jego główne elementy. R.IV Strategie konkurencji, R.V Współczesne odmiany strategii firmy, R.VI Współzależność pomiędzy zmianami w otoczeniu a strategią firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Konteksty zarządzania: Zarządzanie w XXI wieku; Środowisko, różnorodność i przewaga konkurencyjna; Globalizacja i zarządzanie w skali międzynarodowej; Zachowanie etyczne i odpowiedzialność społeczna. II. Planowanie i kontrolowanie: Planowanie - aby wyznaczyć kierunek; Zarządzanie strategiczne i przedsiębiorczość; Kontrolowanie - aby zapewnić osiąganie wyników. III. Organizowanie: Organizowanie - aby stworzyć struktury; Kultura i projektowanie organizacji; Systemy zasobów ludzkich. IV. Przewodzenie: Przewodzenie - aby inspirować do działania; Motywacja i projektowanie pracy; Zespoły i praca zespołowa; Komunikacja i umiejętności interpersonalne; Kierowanie zmianą a stres; Historyczne podstawy zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja jako dyscyplina naukowa 2. Strategia w organizacji i zarządzanie strategiczne 3. Źródła innowacji i procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie 4. Podejmowanie decyzji w organizacji 5. Interpersonalny charakter organzacji 6. Kultura w kontekście organizacji 7. Eyka w kontekście organizacyjnym 8. Koncepcje teoretyczne organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Odkrywanie wiedzy. 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą. 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. 3. Część II: Generowanie wiedzy. 3. Organizacyjne uczenie się. 4. Technologie zarządzania wiedzą. Część OIII: Wartościowanie wiedzy. 5. Systemy zarządzania wiedzą. 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Część IV: Upowszechnianie wiedzy. 7. Zarządzanie wiedzą a kultury organizacyjna. 8. Zarządzanie zmianą. Część V: Wykorzystywanie wiedzy. 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się. 10. Kapitał intelektualny. 11. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej