Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(92)
IBUK Libra
(6)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
Książki
(92)
Publikacje fachowe
(36)
Publikacje naukowe
(24)
E-booki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(66)
tylko na miejscu
(43)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(71)
Czytelnia
(44)
Autor
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(3)
Nowicki Adam (1944- )
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Domaradzka Aurelia
(2)
Dudycz Helena
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Gołuchowski Jerzy
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Hernes Marcin
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Krzemień Eugeniusz
(2)
Rot Artur
(2)
Simiński Roman
(2)
Stor Marzena
(2)
Wiśniewska Joanna
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Zatorska Joanna
(2)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Baborski Andrzej (1936-2001)
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Biliński Waldemar
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojarski Roman
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Burton Celia
(1)
Bąkiewicz Tomasz
(1)
Bęben Robert
(1)
Cameron Nancy Foy
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chrapko Mariusz
(1)
Cierpioł Adrian
(1)
Coleman Jason
(1)
Coplien James O
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dotson Chris
(1)
Duducz Helena
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dunn Al
(1)
Fabijańczyk Piotr
(1)
Filipczyk Barbara
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Foemmel Matthew
(1)
Forystek Mirosław
(1)
Fowler Martin
(1)
Frączek Zofia
(1)
Frączkowski Kazimierz
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Gorgól Anna
(1)
Gołuchowskie Jerzy
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Greene Jennifer (1971- )
(1)
Greever Tom
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Górczyńska Agnieszka
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Heasman Lachlan
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Hollander Mark den
(1)
Hoogeweegen Martijn
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jain Prashant
(1)
Jarco Piotr
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jones Nora
(1)
Jurek Janusz
(1)
Kaczmarek Bogusław
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kania Krzysztof (ekonomista)
(1)
Kapuścik Edyta
(1)
Karkowski Tomasz Adam
(1)
Karmolińska Ewa
(1)
Karpiński Tadeusz
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kastory Paweł (1963- )
(1)
Kawecki Roman
(1)
Kempa Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kircher Michael
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kocot Damian
(1)
Kocot Maria
(1)
Kojs Wojciech (1940- )
(1)
Korczak Karol
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kostrzewski Mariusz
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(32)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(42)
Kraj wydania
Polska
(101)
nieznany (d)
(1)
Rosja
(1)
Język
polski
(101)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(19)
Technologia
(15)
Zarządzanie projektami
(14)
Systemy informatyczne zarządzania
(11)
Marketing cyfrowy
(10)
Zarządzanie
(10)
Organizacja
(9)
Systemy informatyczne
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Produkcja
(8)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(8)
Internet
(7)
Innowacje
(6)
Systemy informacyjne zarządzania
(6)
Transfer technologii
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Informacja gospodarcza
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Baza danych
(4)
Informatyka
(4)
Informatyzacja
(4)
Komputeryzacja
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Programowanie zwinne
(4)
Reklama internetowa
(4)
Sieć komputerowa
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Systemy informacyjne
(4)
Systemy zarządzania bazami danych
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Technologia informacyjna (IT)
(4)
Zarządzanie informacją
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Zastosowanie i wykorzystanie
(4)
Access
(3)
Administracja publiczna
(3)
Marketing mobilny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Praca zespołowa
(3)
Projekt informatyczny
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przetwarzanie w chmurze
(3)
Relacyjna baza danych
(3)
Służba zdrowia
(3)
Usługi
(3)
Usługi elektroniczne
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zwinne zarządzanie
(3)
Banki
(2)
Bezpieczeństwo informacji
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Digitalizacja
(2)
E-logistyka
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Kadry
(2)
Komputery
(2)
Kontrola
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Outsourcing
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Scrum
(2)
Sektor publiczny
(2)
Smartfon
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Systemy ekspertowe
(2)
Technologie mobilne
(2)
User experience (UX)
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Algorytmy
(1)
Amazon Web Services
(1)
Analiza PEST
(1)
Analiza SWOT
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Audyt informatyczny
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Awaria techniczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bhp
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(26)
Opracowanie
(20)
Praca zbiorowa
(19)
Poradnik
(15)
Materiały pomocnicze
(5)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(57)
Zarządzanie i marketing
(54)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(24)
Inżynieria i technika
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
103 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sygnały do zmian; 2. Strategia technologiczna; 3. Pozyskanie technologii; 4. Wdrażanie technologii; 5. Uczenie się jak doskonalić zarządzanie technologią
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Istota technologii: Pojęcie technologii; Istota z mian w technologii; Ekonomika technologii. Cz. II Technologia a zarządzanie: Strategia rozwoju technologii w przedsiębiorstwie; Analiza strategii technologii; Realizacja nowej technologii; Wdrażanie nowej technologii wytwarzania; Zarządzanie projektem nowej technologii; Inwestowanie w nową technologię; Księgowość a technologia; Technologie dostawcze; Transfer technologii; Zarządzanie doskonaleniem; Technologia a normy; Technologia jako narzędzie konkurencji. Cz. III Technologia a rząd: Narodowa polityka w zakresie technologii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rozwój technologii i jej wpływ na gospodarkę, 2. Przemiany w technice i technologii na początku XXI wieku, 3. Polityka proinnowacyjna państwa, 4. Przewaga konkurencyjna i technologiczna, 5. Przedsiębiorstwa konkurujące na wolnym rynku, 6. System innowacyjny w budowie gospodarki opartej na wiedzy, 7. Pobudzanie innowacyjności przedsiębiorstw, 8. Bariery high-technology w Polsce, 9. Projketowanie procesu usprawnień z wykorzystaniem systemu KAIZEN, 10. Koncepcje nowych lub zmodernizowanych produktów, 11. Sposoby i techniki kreowania strategii technologicznej w przedsiębiorstwie, 12. Warianty pozyskiwania technologii, 13. Modele sieciowe, 14. Modelowanie sieci przedsięwzięć organizacyjno-technicznych, 15. Optymalizacja terminu realizacji przedsięwzięcia według kryterium kosztów, 16. Rozwój innowacji produktowych, technologicznych i organizacyjnych, 17. Kierunki zmian w systemach zarządzania, 18. Hight-technology w Polsce (HT), 19. Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w okresie transformacji gospodarczej, 20. Wybieganie w przyszłość, 21. Produkty i usługi na poziomoe high-technology, 22. Strumienie przepływu technologii, 23. Przedsiębiorstwa hihg-tehnology, 24. Przedsiębiorstw wobec zmiennych oczekiwań rynku, 25. Zarządzanie relacjami klientów (CRM), 26. Projketowanie produktu, 27. Analiza marketingowa nowych produktów i usług, 28. Docenianie doświadczeń własnych i cudzych, 29. Badania patentowe, 30. Biznesplan, 31. Metody oceny opłacalności przedsięwzięć (projektów)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie jakością. 1. Koncepcje zarządzania jakością. 2. Metody i narzędzia zarządzania jakością. 3. Mierzenie doskonalenia systemów zarządzania jakością. II. Zarządzanie środowiskowe. 1. Zarządzanie środowiskiem naturalnym jako wyzwanie cywilizacyjne XXI wieku. 2. Proces wchodzenia Polski do Unii Europejskiej a koncepcja zarządzania środowiskowego. 3. Normalizacja w zarządzaniu środowiskowym - ISO 14000:2005. III. Zarządzanie technologią. 1. Cele i znaczenie zarządzania technologią we współczesnej gospodarce. 2. Koncepcje strategii technologicznych. 3. Analiza związków pomiędzy strategią rozwoju technologii a jakością. IV. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy. 1. Rola zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. 2. Normalizacja systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. 3. Wpływ zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy na jakość produktów i usług, jakość pracy i jakość życia. V. Integracja zarządzania jakością, technologią, środowiskowego oraz bezpieczeństwem i higieną pracy. 1. Powiązania między obszarami zarządzania. 2. Rola komputeryzacji w integracji zarządzania jakością, technologią, środowiskowym oraz bezpieczeństwem i higieną pracy. 3. Zintegrowane zarządzenie a towaroznawstwo. 4. Perspektywy na przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Opis projekty; 2. Praca; 3. Przedsiębiorstwo wiedzy; 4. Pracownik wiedzy; 5. Uwagi o metodzie; 6. Nowoczesne biurokracje; 7. Czas pracy; 8. Zaufanie; 9. HRM u pracowników wiedzy; 10. Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zwinnie do przodu : poradnik kierownika projektów informatycznych / Piotr Wróblewski. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2020. - 380, [4] s. : rys., tab., wykresy ; 21 cm.
CZĘŚĆ I. NIEZBĘDNIK KIEROWNIKA PROJEKTU. Rozdział 1. Pojęcia podstawowe. Czym jest, a czym NIE JEST projekt? Niełatwa ocena sukcesu projektu. Zarządzanie i zespół. Zastosowanie zarządzania projektami. Pytania kontrolne. Rozdział 2. Uruchamianie projektu. Proste trudnego początki. Karta projektu. Jak dobrze zainicjować projekt? Plan projektu: budowa i utrzymanie. Plan projektu zmienia się w czasie! Pytania kontrolne. Rozdział 3. Zespół... mitów i zalet. Praktyki budowania zespołów projektowych. Budowanie autorytetu kierownika. Role w zespole, czyli optymalne ludzi dopasowanie. Ludzie są różni, czyli model typów osobowości Myers-Briggs. Role i typy osobowości – konkluzja. Zarządzanie konfliktami. Pytania kontrolne. Rozdział 4. Od WBS do harmonogramu. Dualizm projektowy. Struktura podziału prac (WBS). Tworzenie WBS. Rola WBS w kontroli zakresu projektu. Pytania kontrolne. Rozdział 5. Zarządzanie zmianami. Proces zarządzania zmianami. Role w procesie zarządzania zmianami. Wpływ zmian na tzw. wydania produktu. Pytania kontrolne (bardzo trudne!) Rozdział 6. Sztuka zarządzania wymaganiami użytkownika. Użytkownicy i udziałowcy. Specyfika wymagań informatycznych. Skuteczne zbieranie wymagań. Pytania kontrolne. Rozdział 7. Zarządzanie ryzykiem. Pojęcia podstawowe. Odkrywanie ryzyk projektowych. Rodzaje ryzyka. Materializacja ryzyka i jego wpływ na projekt. Szablon dokumentowania ryzyka. Mapa ryzyka. Pytania kontrolne. Rozdział 8. Harmonogram doskonały, czyli jak planować, aby się udało. Planowanie kontra chaos. Zależności pomiędzy zadaniami. Ścieżka krytyczna. Szacowanie pracochłonności i kosztów prac. Przypisywanie zasobów zadaniom. Sztuka wymyślania i układania zadań. Optymalizacja obciążenia zasobów projektowych. Przekazywanie zadań członkom zespołu. Kompresja harmonogramu. Pytania kontrolne. Rozdział 9. Zarządzanie budżetem w projekcie informatycznym. Opłacalność projektu w kontekście organizacji. Elementy analizy budżetowej w projekcie. Koszty własne w projekcie. Koszty zewnętrzne w projekcie. Planowanie wykorzystania zasobów. Kontrolowanie czy raportowanie czasu pracy? Pytania kontrolne. Rozdział 10. Śledzenie postępów i metoda Earned Value. Pojęcie wersji bazowej harmonogramu. Rejestrowanie danych o postępie prac. Metoda wartości wypracowanej (Earned Value). Earned Value na przykładach. Pytania kontrolne. Rozdział 11. Dokumentacja projektowa w fazie wytwórczej. Raportowanie stanu projektu. Dziennik projektu. Dokumentowanie spotkań. Pytania kontrolne. Rozdział 12. Skuteczna komunikacja. Sztuka sprawnej komunikacji. Pytania kontrolne. Rozdział 13. Zarządzanie jakością w projekcie informatycznym. Normy ISO serii 9001. Model CMM. Testowanie oprogramowania. Ciągła integracja i kontrola konfiguracji. Pytania kontrolne. Rozdział 14. Dostawa i zamknięcie projektu. Dostawa produktu. Strategie wdrażania złożonych systemów informatycznych. Szkolenia użytkowników. Zamknięcie prac w projekcie. Gwarancja i konserwacja. Pytania kontrolne. Rozdział 15. Podwykonawstwo i używanie darmowego oprogramowania. Outsourcing, czyli kupujemy zamiast wytwarzać. Modele OEM i ODM. Jak się odnaleźć w gąszczu open source. Pytania kontrolne. Rozdział 16. Certyfikacja project management. Certyfikacje PMI. Metodyka i certyfikacja PRINCE2. Szkolenia i certyfikacja PRINCE2. AgilePM (Agile Project Management). Pytania kontrolne. CZĘŚĆ II. ZWINNE REWOLUCJE I PRAKTYKI PM. Rozdział 17. W kierunku zwinnych metod wytwórczych. Proces ex machina, czyli próby uporządkowania rzeczywistości. A może zróbmy to inaczej? Pytania kontrolne. Rozdział 18. Usprawnić produkcję! Lean Manufacturing, czyli eliminacja strat. Lean Software Development. Cykl Deminga (PDCA). Rozdział 19. Kanban, czyli zrozumieć i ujarzmić flow. Kanban w systemach produkcji klasycznej. Tablice Kanban. Rozdział 20. Od iteracji do Agile. Zaplanujmy lepsze jutro! (Nieco) lepszy rodzaj planowania. 35 lat minęło jak jeden dzień... Złożone systemy adaptacyjne. Manifest Agile, czyli "przykazania" ogólne. Zasady Agile, czyli "katechizm" na co dzień. Rodzina metodyk Agile. Rozdział 21. Agile w wydaniu DSDM. Geneza DSDM. Cykl życia projektu w DSDM. Zespół i role w DSDM. MoSCoW, czyli zarządzanie priorytetami. Demonstracja wykonanej pracy. Komunikacja. Sztuka definiowania wymagań. Rola Kierownika Projektu w DSDM. Planowanie i śledzenie postępu. Podsumowanie. Rozdział 22. Scrum w pigułce. Zasady gry Scrum. Flow sterowany wymaganiami. Organizacja pracy. Spotkania w Scrumie. Postęp prac w Scrumie. Rozdział 23. Porównanie Agile z metodami tradycyjnymi. Triada projektowa raz jeszcze. Według planu czy na luzie? Dokumentacja i zarządzanie wiedzą. Metody szacowania Agile. Planning Poker. Rozdział 24. Jak raportować postęp projektu zwinnego? Kanban w Agile. Rejestr Sprintu. Wykresy spalania. Kumulacyjny diagram przepływu. Earned Value w Agile. Rozdział 25. Wdrażanie Agile. Pierwsze koty za płoty. Wymagania użytkownika. Użycie WBS w metodach zwinnych? Jaki Agile? Pytania kontrolne. CZĘŚĆ III. DARMOWE OPROGRAMOWANIE DO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI. Rozdział 26. Przegląd darmowego oprogramowania do zarządzania projektami. Projekty pominięte w książce. Rozdział 27. GanttProject, czyli proste harmonogramowanie. Rozpoczynamy nowy projekt. Zależności i inne atrybuty zadań. Zaawansowane atrybuty zadań. Zasoby. Wygląd wykresu. Analiza projektu. Zaawansowane opcje programu. Rozdział 28. ProjectLibre, czyli prawie jak Microsoft Project. Rozpoczynamy nowy projekt. Zasoby. Wygląd wykresu. Widoki. Kalendarze niestandardowe. Analiza i raportowanie projektu. Literatura. Spis rysunków. Spis tabel. Skorowidz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie produkcją i jakością w branży meblarskiej, 2. Identyfikacja obszarów powstawania niezgodności emaliowanych wyrobów sprzętu gospodarstwa domowego, 3. Jakość pieczywa z zautomatyzowanej piekarni, 4. Struktura niezgodności drutów i ocena nowoczesności wykorzystania maszyn, 5. Determinanty jakości profilowania rur, 6. Proces produkcyjny i struktura niezgodności firan/serwet, 7. Zasoby ludzkie i koszty produkcji w przędzalni, 8. Determinanty jakości folii i nowoczesność wykorzystanych maszyn do jej produkcji, 9. Model jakości wirtualnych usług bankowych, 10. Jakość obsługi klienta w urzędzie miejskim, 11. Jakość usług medycznych w szpitalu powiatowym, 12. Determinanty jakości wyrobów ceramicznych, 13. Jakość produktów wytwarzanych w zakładzie pracy chronionej dla przemysłu elektrotechnicznego, 14. Wyniki analizy SWOT podstawą utworzenia specjalistycznej firmy, 15. Jakość organizacji czasu pozaszkolnego a koszty utrzymania specjalistycznego ośrodka, 16. Problem jakości w czystszej produkcji, 17. Jakość usług w miejskiej bibliotece publicznej, 18. Lean Banking, 19. Jakość nauczania w szkole podstawowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria produkcji / Tadeusz Karpiński. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2004. - 173 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
1. Wiadomości wstępne, 2. Techniczne przygotowanie nowych wyrobów, 3. Techniki wytwarzania stosowane w budowie maszyn - charakterystyka ogólna oraz kierunki ich rozwoju, 4. Budowa procesu technologicznego, 5. Metodyka projektowania procesu technologicznego, 6. Rachunek kosztów w wytwarzaniu maszyn, 7. Podstawy organizacji i zarządzania, 8. Komputerowe wspomaganie wytwarzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą - podstawowe definicje i pojęcia; 2. Specyfika wiedzy w ochronie zdrowia; 3. Aspekty formalnoprawne aktualnej wiedzy medycznej; 4. Potrzeba oraz wybrane sposoby dzielenia się wiedzą; 5. Technologiczne aspekty zarządzania wiedza w ochronie zdrowia; 6. Wybrane rozwiązania ICT wspomagające zarządzanie wiedzą w ochronie zdrowia; 7. Wyzwania i nierozwiązane kwestie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Opinie o książce; Przedmowa: O tym, jak przegadałem swoją drogę do świata designu; UX to wciąż młoda dziedzina; O czym jest ta książka?; Kto powinien przeczytać tę książkę?; Struktura książki; Dlaczego napisałem tę książkę?; Podziękowania; 1. Zdolny projektant umie rozmawiać: Ważne zebranie; Dobry design to kwestia gustu, ale nie do końca; Gdzie kucharek sześć; Każdy jest projektantem!; Interfejs to Twoje dzieło; Praca zespołowa nie tak znowu dobra; Twoja praca polega na komunikacji; Elokwencja to sukces; Bądź sprawnym projektantem; 2. Interesariusz też człowiek: Zrozum ich punkt widzenia; Wskazywanie wpływowych jednostek; Wartości interesariuszy; Historyjki interesariuszy; Nawiązuj korzystne relacje; 3. Spotkanie jako projekt: Określ kontekst; Optymalizuj z myślą o zapamiętywaniu; Pozbądź się zakłóceń; Przewiduj reakcje; Zbuduj sieć wsparcia; Próba generalna; 4. Wysłuchać znaczy zrozumieć: Czynności pasywne; Czynności aktywne; 5. Właściwy stan umysłu: Zrozum swoją rolę; Okiełznaj swoje ego; Bądź na tak; Rozwiń pozytywną personę; Zmień słownictwo; Przejście; 6. Sformułuj odpowiedź: Strategia udzielania odpowiedzi; Taktyka to działanie; 7. Określ przekaz: Biznes; Projekt; Badania; Ograniczenia; 8. Zabezpieczenie poparcia: Zdobycie poparcia; Zsumujmy wszystko; 9. Dalsze działania: Spotkanie po zebraniu; Przekaż sprawozdanie; Odfiltruj ważne informacje; Poszukaj sprzymierzeńców; Zrób cokolwiek choćby nie to, co trzeba; 10. Radzenie sobie ze zmianami: Chodzi o to, żeby coś zmienić prawda?; Co tu się rzeczywiście dzieje?; Nie ma tego złego; Bank Zaufania; Kiedy się mylisz; Zarządzanie oczekiwaniami; To już prawie koniec; 11. Jak decydenci mogą pomagać projektantom?: Ślepiec i król; Dziesięć wskazówek współpracy z projektantami; Przygotuj listę kontrolną projektu; Miejsce przy stole konferencyjnym; O autorze; Kolofon.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Scrum : o zwinnym zarządzaniu projektami / Mariusz Chrapko. - Wyd. 2 rozrzesz. - Gliwice : Helion , cop. 2015. - 352 s. : il. ; 24 cm.
(Onepress)
O autorze; Podziękowania; Wstęp do drugiego wydania; Wprowadzenie Zamiast wstępu; 1. Myślenie odwrotne. Czym jest agile?: Szkoła przetrwania; Wodospad; Pan Samochodzik i tworzenie oprogramowania; Ludzie z kryjówek; Wychodzenie z kryjówki; Myślenie odwrotne; Zdrowie szaleńców; Manifest agile; 2. Lekcje pływania. O zwinnym zarządzaniu projektami: Klasyka i jazz; Piankowe wyzwanie; Dama z łasiczką; Agile i pornografia; Scrum; Lekcje pływania; 3. Kontrabasista. Nowe role i obowiązki: Lekcja z Kontrabasisty; Scrum Master; Cechy dobrego Scrum Mastera; Wybór Scrum Mastera; W dużej organizacji; Właściciel Produktu; Czy kierownik projektu jest potrzebny w Scrumie?; 4. Ława przysięgłych. O hodowaniu zwinnych zespołów projektowych: Ugotowani; Zespół = nirwana projektu; Szlachetny cel; Uprawa zwinnych zespołów; Wielofunkcyjne zespoły; Zespoły komponentowe; Ława przysięgłych; 5. Platon, idee i ryby. Jak zwinnie zarządzać wymaganiami?: Jaszczurka czy dinozaur?; Diabeł tkwi w... komunikacji; Historyjki użytkownika; ZaINWESTuj w dobre historyjki; Rejestr produktu i ocean plazmy; Historyjki, epiki, tematy... thriller; Wymagania jak góra lodowa; Pielęgnacja; Praca z dużym rejestrem; Tylko 150, reszta nie ma znaczenia; 6. Lizanie znaczków i chirurgia mózgu. Szacowanie projektów w Scrumie: Kadzidłowy dym, ekstatyczny trans; O istocie szacowania; W punktach czy w osobodniach?; Trochę techniki i człowiek... się nie gubi; 7. O żeglowaniu i obieraniu cebuli. Planowanie projektów w Scrumie: Obsesja planowania; Zwinne planowanie; Żeglowanie i obieranie cebuli; Jak się do tego zabrać?; Plan wydania; Planowanie na dużą skalę; Jak śledzić postęp prac?; 8. Biegnij, Forrest, biegnij. Sprint: Jak na nartach po Barcelonie; Planowanie sprintu; Plan sprintu; Gotowi!... Do startu!... Gotowi?!; W dużych projektach; Zrobione czy niezrobione?; Puste taczki; Komunikacja; Śledzenie postępu prac; 9. W pokoju sztabowym. Codzienne scrumy: Wniosek o zakończenie wojny; Codzienny scrum; Jak się komunikować?; Zespoły rozproszone; Scrum of Scrums; 10. Furtka do ogrodu. O tym, jak zorganizować przegląd sprintu: W sklepie z zabawkami; Przegląd sprintu; Metoda Kawasakiego; Zarażać dobrą energią; Furtka do ogrodu; Atak na Ziemian; 11. Myślodsiewnia. Retrospektywa na koniec sprintu: Myślodsiewnia; Oczyszczenie; Najczęściej pomijana praktyka; Lekcja anatomii; Próba ogarnięcia kuwety; 12. Wspólny rejs. Historia z morza wzięta: Skorowidz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Cz. I Faza pierwsza- Co powinieneś wiedzieć i co uczy nić, aby sporządzić schemat zarządzania projektem:1. Przegląd technik i strategii; 2. Nieco więcej na te mat uruchomienia projektu; 3. Sprawdzenie wykonalności 4. Ludzie: terminologia. procesy; problemy. Cz. II Faza druga- Planowanie szczegółowe i harmonogram czasowy: 5. Rozpoczyna się opracowanie planu szczegółowego: 6. Przygotowanie planu zadań projektowych i zasobów. Cz. III Uruchomienie planu- 7. Uruchomienie projektu, monitorowanie i kontrola. Cz. IV Faza czwarta- 8. Zamknięcie projektu i przegląd powykonawczy. Cz. V Negocjacje, konsultanci i kontrakty, komputery; 9. Negocjacje; 10. Konsultanci i kontrakty; 11. Jak najlepiej wykorzystać komputer.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania / Janusz Jurek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2016. - 249, [3] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Przedmowa; 1. Wprowadzenie; 2. Informatyczne systemy wspomagające zarządzanie: 2.1. Wprowadzenie; 2.2. Koncepcje, modele i klasy systemów; 2.3. Przykłady informatycznych systemów zarządzania; 2.4. Architektury i technologie informatyczne; 2.5. Źródła literaturowe. 3. Metodyki wdrożeniowe informatycznych systemów zarządzania: 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Aspekt biznesowy, informatyczny i zarządczy projektu wdrożeniowego; 3.3. Wybrane metodyki wdrożeniowe producentów systemów; 3.4. Generyczny model projektu wdrożeniowego; 3.5. Podejście przyrostowe (spiralne) do projektu wdrożeniowego; 3.6. Źródła literaturowe. 4. Zasady inżynierii oprogramowania we wdrożeniach informatycznych systemów zarządzania: 4.1. Wprowadzenie; 4.2. Konstrukcja modelu dziedziny problemu – modelowanie procesów biznesowych; 4.3. Analiza wymagań użytkownika; 4.4. Definicja projektu rozwiązania informatycznego; 4.5. Prace programistyczne i konfiguracja rozwiązania; 4.6. Testowanie rozwiązania; 4.7. Utrzymanie i rozwój wdrożonego rozwiązania; 4.8. Źródła literaturowe. 5. Problemy projektów wdrożeniowych: 5.1. Wprowadzenie; 5.2. Problemy w zakresie przygotowania przedsięwzięcia; 5.3. Problemy organizacyjno-zarządcze; 5.4. Problemy dotyczące wdrożenia modelu rozwiązania; 5.5. Problemy techniczno-informatyczne; 5.6. Problemy związane z działalnością szkoleniową; 5.7. Permanentny audyt jako sposób zapobiegania problemom w projektach wdrożeniowych; 5.8. Źródła literaturowe. 6. Zakończenie: 6.1. Projekty wdrożeniowe współcześnie; 6.2. Przyszłość projektów wdrożeniowych; Bibliografia; Spis akronimów; Skorowidz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. 1. Poznaj Agile. Czym jest Agile? Kto powinien przeczytać tę książkę? Cele do osiągnięcia. Wpakujemy Ci Agile do głowy wszelkimi możliwymi sposobami. Struktura książki. 2. Wartości Agile. Lider zespołu, architekt i kierownik projektu wchodzą do baru... Uniwersalne rozwiązania nie istnieją. Podejście zwinne nas uratuje! Prawda? Niespójna perspektywa. Manifest Agile pomaga zespołom zrozumieć cel stosowania poszczególnych technik. Jak zrozumieć słonia? Od czego zacząć wprowadzanie nowej metodyki? 3. Zasady Agile. Dwanaście zasad podejścia zwinnego. Klient ma zawsze rację, prawda? Dostarczanie projektu. Komunikacja i współpraca. Przebieg projektu - posuwanie się do przodu. Nieustanne ulepszanie projektów i zespołu. Projekt w podejściu zwinnym - łączenie wszystkich zasad. 4. Scrum i samoorganizujące się zespoły. Zasady podejścia Scrum. Akt I. Ja móc Scrum? W zespole stosującym podejście Scrum wszyscy są właścicielami projektu. Akt II. Aktualizacje stanu są dobre w sieciach społecznościowych! Codzienne spotkania są dla całego zespołu. Akt III. Sprintem prosto w mur. Sprinty, plany i retrospekcje. Akt IV. Pies goniący samochód. 5. Planowanie w Scrumie i wspólne zobowiązanie. Akt V. Nie do końca przygotowani na nieoczekiwane. Historie użytkowników, szybkość i ogólnie przyjęte praktyki w podejściu Scrum. Akt VI. Runda honorowa. Jeszcze o wartościach w Scrumie. 6. XP i otwartość na zmiany. Akt I. Nadgodziny. Podstawowe techniki XP. Akt II. Zmieniliśmy strategię, ale ciągle przegrywamy. Wartości XP pomagają zespołom zmienić nastawienie. Budowanie właściwego nastawienia zaczyna się od wartości XP. Akt III. Zmiana sytuacji. Zrozumienie zasad XP pomaga otworzyć się na zmiany. 7. Prostota i projektowanie przyrostowe w XP. Akt IV. Nadgodziny, część II - znów to samo. Kod i projekt. Decyzje związane z kodem i projektem podejmuj w ostatnim sensownym momencie. Projektowanie przyrostowe i holistyczne techniki XP. Akt V. Ostateczny wynik. 8. Lean, unikanie marnotrawstwa i spojrzenie na całość. Myślenie odchudzone. Akt I. I jeszcze jedna sprawa... Kreowanie herosów i myślenie magiczne. Eliminowanie marnotrawstwa. Lepsze zrozumienie produktu. Dostarczanie tak wcześnie, jak to możliwe. 9. Kanban, przepływ i nieustanne doskonalenie. Akt II. Ciągły wyścig. Zasady podejścia Kanban. Doskonalenie procesu za pomocą podejścia Kanban. Pomiar przepływu i zarządzanie nim. Zachowania emergentne w Kanbanie. 10. Coach metodyk zwinnych. Akt III. I jeszcze jedna sprawa (znów?)... Coachowie rozumieją, dlaczego ludzie nie zawsze chcą się zmieniać. Coachowie rozumieją proces uczenia się. Coach rozumie, dzięki czemu metodyka działa. Zasady coachingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD CIEBIE. Rozdział 1. Czy będę dobrym coachem? Dlaczego praca Agile Coacha jest ważna? Kontekst pracy Agile Coacha. Wyjaśnienie podstawowych terminów. Dążenie do roli Agile Coacha. Narodziny Agile Coacha. Naturalne predyspozycje. Niech bycie Agile Coachem Cię wyraża. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Rozdział 2. Oczekuj efektywności. Powiedz, czego oczekujesz. Wprowadź metaforę doskonałości. Nigdy nie dochodzimy do celu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 3. Naucz się zarządzać sobą. Zacznij od samoświadomości. Wylecz się ze skłonności do zarządzania i kontroli. Przygotuj się na nadchodzący dzień. Codzienna praktyka. Pracuj nad sobą w każdym momencie. Bądź dla nich wzorem. Bądź dla siebie wsparciem. Zawsze nad sobą pracuj. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 4. Pozwól, aby Twój styl się zmieniał. Etapy rozwoju zwinnych zespołów. Style Agile Coachów. Swobodnie zmieniaj style. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ II. JAK POMAGAĆ ZESPOŁOWI OSIĄGAĆ WIĘCEJ. Rozdział 5. Coach jako mentor. Czym jest agile coaching? Na czym zależy Agile Coachom? Coaching na dwóch poziomach. Coaching indywidualny. Praca z Właścicielami Produktu. Praca z Agile Coachami. Praca z menedżerami zwinnych zespołów. Jak pracować z menedżerami jako coach? Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 6. Coach jako facylitator. Działaj dyskretnie. Facylitacja codziennego Scruma. Facylitacja planowania sprintu. Facylitacja przeglądu sprintu. Facylitacja retrospektywy. Facylitacja podczas rozmów wewnątrz zespołu. Profesjonalny facylitator a Agile Coach. Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 7. Coach jako nauczyciel. Nauka we wstępnej fazie istnienia zespołu. Edukacja nowych członków zespołu. Wykorzystuj nadarzające się okazje do nauki. Przez cały czas edukuj w zakresie ról w zwinnym zespole. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 8. Coach jako osoba rozwiązująca problemy. Schemat rozwiązywania problemów w podejściu zwinnym. Problemy się pojawiają i tak ma być. Jasne spojrzenie na problem. Rozwiązuj problemy. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 9. Coach jako nawigator konfliktu. Rola Agile Coacha w konflikcie. Pięć poziomów konfliktu. Na jakim poziomie jest konflikt? Co powinieneś z tym zrobić? Jak postępować ze skargami? Nierozwiązywalny konflikt. Ostatnie słowo na temat konfliktu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 10. Coach jako dyrygent współdziałania. Współdziałanie czy współpraca? Od współpracy do współdziałania. Pracuj z pojedynczymi osobami. Potrzebny jest nadmiar pomysłów. Buduj umiejętność współdziałania w zespole. Odkryj istotę współdziałania. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ III. JAK ZYSKAĆ WIĘCEJ DLA SIEBIE. Rozdział 11. Błędy, ich naprawianie oraz sukces Agile Coacha. Typowe błędy Agile Coachów. Skąd się biorą błędy? Naprawianie błędów. Korzystne postawy Agile Coacha. Ćwicz i jeszcze raz ćwicz. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 12. Kiedy dotrę do celu? Umiejętności Agile Coacha. Nie tylko lista umiejętności. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 13. To Twoja droga. Drogi Agile Coachów. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. WZROST ZNACZENIA TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W ZARZĄDZANIU KAPITAŁEM LUDZKIM W ORGANIZACJI; 2. ONTOLOGIE JAKO METODA ORGANIZACJI I REPREZENTACJI WIEDZY; 3. BIG DATA I ANALITYKA KADROWA W ZARZĄDZANIU KAPITAŁEM LUDZKIM; 4. ZASTOSOWANIE METOD ODKRYWANIA WIEDZY; (DATA MINING) W ZARZĄDZANIU KAPITAŁEM LUDZKIM 5. WYBRANE TECHNOLOGIE SZTUCZNEJ INTELIGENCJI WE WSPOMAGANIU ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM LUDZKIM;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Dedykacje; Notatka od Właściciela Produktu; Przedmowa; Podziękowania; Wstęp; 1. Wzorce istotą Scruma: Duch gry; Najistotniejsze wzorce w skrócie; Poza tym, co najistotniejsze; 2. Język wzorców w organizacji produktowej: Sekwencja organizacji produktowej; Mgła; Żyzny grunt; Prawo Conwaya; Stado trzyma się razem; Zaangażuj menedżerów; Zespół scrumowy; Zintegrowany zespół; Niewielkie zespoły; Zespół interdyscyplinarny; Właściciel produktu; Zespół właściciela produktu; Partnerstwo deweloperskie; Zespół deweloperski; Zespół stabilny; Zespół niezależny; Zespół samoorganizujący się; Mitoza; Kaizen i kaikaku; Scrum Master; Oyatsu Jinja (świątynia przekąsek); Mały czerwony telefon; Trener Scrum (Mastera); Ciągła praca; Planowanie sprintu; Rój: pojedynczy nieustanny przepływ; Puls kaizen; Usuwanie cienia; Rozbij bańkę szczęścia; Codzienny Scrum; Scrum Master incognito; Normy postępowania; Procedura awaryjna; Illegitimus non interruptus; Scrum Scrumów; Przegląd sprintu; Retrospektywa sprintu; Meta Scrum; Duma z produktu; 3. Język wzorców w strumieniu wartości: Sekwencja strumienia wartości; Wizja; Lista przeszkód; Strumień wartości; Projektowanie oparte na zestawach; Wykres spalania sprintu; Tablica scrumowa; Mapa drogowa produktu; Rytmy: wzorce czasu; Sprint; Organizacyjny puls sprintu; Plan wydań; Zakres wydań; Wartość i ROI; Rejestr według ROI; Po pierwsze wartość; Bezkosztowa zmiana; Pieniądze za nic; Sekwencja rejestru produktu; Rejestr produktu; Element rejestru produktu; Grzejnik informacji; Prosięce kalkulacje; Niewielkie elementy; Gradient ziarnistości; Punkty estymacji; PBI o stałym terminie; Wakacyjny PBI; Specyfikacja ramowa; Udoskonalony rejestr produktu; Definicja gotowości wagi na temat prędkości; Wczorajsza pogoda; Bieżąca średnia prędkość; Łączna prędkość; Specjalistyczne prędkości; Zaktualizowana prędkość; Cel sprintu; Rejestr sprintu; Element rejestru sprintu; Zespoły, które wcześniej kończą pracę, szybciej przyspieszają; Etap produkcyjny; Deweloperski plan pracy; Podążaj za Księżycem; Widoczny status; Najpierw zależności; Dobre gospodarowanie; Polowanie na krety; Definicja ukończenia; Sprint zespołowy; Wdrażanie reaktywne; Regularny przyrost produktu; Warstwy przygotowania wersji; Wymierne ulepszenia; Krok po kroku; Obszary wartości; Odnogi strumienia wartości; Miara szczęścia; Scrumowanie Scruma; Największa wartość; Pożegnanie z produktem; 4. Tworzenie własnego języka wzorców: Języki projektowe; Język projektowy bardzo wydajnych zespołów; Własny język wzorców; Dodatek 1. Patlety; Wzorce w języku wzorców organizacji produktowej; Wzorce w języku wzorców strumienia wartości; Wzorce z podręcznika wzorców organizacyjnych; Wzorce z„Nieustraszonej zmiany”; Dodatek 2. Spis rycin; Bibliografia; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie operacyjne w dobie globalizacji / Stanisław Kasiewicz. - Warszawa : Difin, 2002. - 265, [6] s. : rys., tabele ; 23 cm.
R.1 Istota zarządzania operacyjnego: Operacyjne funkcje w biznesie; Zakres przedmiotowy; Krótka historia zarządzania operacyjnego; Kariery w sferze zarządzania operacyjnego; Zarządzanie operacyjne w procesie trans formacji polskiej gospodarki; Zarządzanie operacyjne w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność: Rola operacji w kształtowaniu konkurencyjności; Globalna konkurencja i jej atrybuty; Miary konkurencyjności w sferze operacyjnej; Budowanie przewagi konkurencyjnej; Konkurowanie firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy: Strategie operacyjne a strategie firmy; Elementy modelu strategii operacyjnej; Ewolucja operacyjnych priorytetów; Zapewnienie zgodności powiązania produktów z procesami Proces budowania strategii operacyjnej; Globalny wy miar strategii operacyjnej; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.4 Zarządzanie przez jakość: Strategiczne znaczenie jakości; Istota jakości; Tradycyjny model zarządzania jakością; Nowoczesny model zarządzania jakością; Tworzenie standardów jakości; Ocena TQM; Programy jakości w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.5 Projektowanie produktu: Współczesne wyzwania w sferze projektowania; Etapy projektowania produktu; Selekcja procesów produkcyjnych; Projektowanie usług; Projektowanie zorientowane na klienta; Projektowanie zorientowane na produkcję; Globalne aspekty projektowania produktów; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.6 Projektowanie procesu: Atrybuty procesu; Miary procesów; Narzędzia analizy procesów; Zarządzanie procesem udoskonaleń; Zarządzanie procesami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.7 Projektowanie lokalizacji: System podaż/dystrybucja; Modele lokalizacji; Lokalizacja punktów usługowych; Przesłanki wyborów lokalizacyjnych firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.8 Prognozowanie: Rola prognozowania w zarządzaniu operacyjnym; Zakres przedmiotowy prognozowania; Metody prognozowania; Metody jakościowe; Metody ilościowe; Skuteczny system prognozowania; Prognozowanie w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.9 Planowanie zdolności produkcyjnej (ZP): Rola planowania ZP; Koncepcja ZP i jej miary; Planowanie ZP; Współczynniki wykorzystania ZP; Planowanie ZP w usługach; Aspekty czasowe powiększenia wolumenu ZP; Planowanie ZP przez firmy globalne; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.10 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami: Etapy rozwojowe produkcji przemysłowej; Przejście z systemu produkcji tradycyjnej do systemów elastycznych; Problemy zarządzania nowymi technologiami; Przegląd najważniejszych technologii; Technologie w usługach; Zarządzanie technologiami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. ABC retrospektyw. 1.1. Czym jest retrospektywa? 1.2. Retrospektywa sylwestrowa. 1.3. Model fazowy retrospektywy. 1.4. Wybór zajęć dla każdej fazy. 1.5. Pierwsza Dyrektywa. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 2. Przygotowywanie retrospektyw. 2.1. Przygotowania. 2.2. Właściwy czas, właściwe miejsce. 2.3. Odpowiednie materiały. 2.4. Jedzenie. 2.5. Agenda. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 3. Pierwsza retrospektywa. 3.1. Przygotowania. 3.2. Ustawienie sceny. Porównanie do samochodów. 3.3. Zbieranie danych. 3.4. Generowanie spostrzeżeń: "5 razy >>dlaczego<<". 3.5. Zdefiniowanie kolejnych eksperymentów: burza mózgów. 3.6. Zamknięcie: ROTI. Podsumowanie. Rozdział 4. Facylitator retrospektywy. 4.1. Jak zostać dobrym facylitatorem? 4.2. Ułatwienia wizualne. 4.3. Retrospektywy wizualne. 4.4. Facylitator z wewnątrz czy z zewnątrz? 4.5. Czas po retrospektywie to także czas przed retrospektywą. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 5. Od metafory do retrospektywy. 5.1. Retrospektywa "orkiestra". 5.2. Retrospektywa piłkarska. 5.3. Retrospektywa "pociąg". 5.4. Retrospektywa kuchenna. 5.5. Retrospektywa "piraci". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 6. Retrospektywy systemowe. 6.1. Systemy. 6.2. Myślenie systemowe. 6.3. Myślenie o złożoności. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 7. Retrospektywy skoncentrowane na rozwiązaniach. 7.1. Podejście ukierunkowane na rozwiązania. 7.2. Retrospektywa skoncentrowana na rozwiązaniach w pięciu krokach. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 8. Retrospektywy w zespołach rozproszonych. 8.1. Formy rozproszonych retrospektyw. 8.2. Odpowiednie narzędzia. 8.3. Ogólne porady dotyczące prowadzenia rozproszonych retrospektyw. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 9. Inne podejścia. 9.1. Retrospektywa pracy. 9.2. Retrospektywa ciasteczek z wróżbą. 9.3. Mocne pytania. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 10. Typowe problemy i pułapki. 10.1. Słabe przygotowanie. 10.2. Dużo dyskusji, ale bez rezultatów. 10.3. Za dużo wyników. 10.4. Brak zainteresowania (dalszym) doskonaleniem. 10.5. Koncentracja na negatywach. 10.6. Koncentracja na tematach "materialnych". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 11. Zarządzanie zmianami. 11.1. Zwinne zarządzanie zmianami. 11.2. Rozpoczęcie procesów zmian. 11.3. Procesy towarzyszące zmianom. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie organizacji i zarządzania produkcją; Proces produkcyjny i wytwórczy; Struktury produkcyjne i produkcyjno-administracyjne; Typy, formy i odmiany organizacji produkcji; Współczesne urządzenia i techniki produkcyjne - aspekty organizatorskie; Planowanie i sterowanie produkcją; Zarządzanie systemami i przedsiębiorstwami produkcyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej