Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(7)
Autor
Balcerzyk Robert
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Brauer Jakub
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(1)
Kaźmierczyk Jerzy
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Klimkiewicz Katarzyna
(1)
Krzyżanowska-Celmer Magdalena
(1)
Leśniewski Michał A
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Monkiewicz Jan (1949- )
(1)
Multan Ewa
(1)
Piwowar-Sulej Katarzyna
(1)
Purgał-Popiela Joanna
(1)
Raźniewski Karol
(1)
Rogizińska-Pawełczyk Anna
(1)
Siempińska Joanna
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stachurski Tomasz
(1)
Staszkiewicz Marzena
(1)
Striker Małgorzata
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Tyc-Szmil Karolina
(1)
Walczak Krzysztof
(1)
Warwas Izabela
(1)
Wolińska-Skkuza Agnieszka
(1)
Zaręba Iwona
(1)
Zielińska Małgorzata
(1)
Łabędzki Rafał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Ryzyko gospodarcze
(6)
Zarządzanie
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Przedsiębiorstwo
(3)
Logistyka gospodarcza
(2)
Motywacja pracy
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Usługi
(2)
Blockchain
(1)
Branża TSL
(1)
COVID-19
(1)
Ceny
(1)
Decyzje
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Epidemie
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informacja
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Metodologia
(1)
Niepewność
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje wirtualne
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poradnie psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Praca zdalna
(1)
Proaktywność
(1)
Projektowanie
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Płaca
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko handlowe
(1)
Służba wojskowa
(1)
Teoria organizacji
(1)
Towar
(1)
Usługi biznesowe
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Wojsko
(1)
Wycena przedsiębiorstwa
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Pojęcie oraz rodzaje ryzyka handlowego, finansowego i produkcyjnego; R.2 Zarządzanie ryzykiem (Risk Management) - generalne zasady; R.3 Zintegrowane zarządzanie ryzykiem w procesach zarządzania przedsiębiorstwa; R.4 Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie produkcyjnym; R.5 Kryteria oceny stanu gospodarki stosowane przez agencje ratingowe; R.6 Ryzyko, zagrożenia oraz przestępczość komputerowa; R.8 Źródła informacji o sytuacji finansowej i wiarygodności handlowej kontrahentów krajowych i zagranicznych; R.7 Rola informacji w gospodarce - społeczeństwo informacyjne; R.9 Zarządzanie ryzykiem finansowym firmy; R.10 Ryzyko a międzynarodowa przestępczość gospodarcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
O niepewności, potrzebach i ryzyku; 1. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie: Ryzyko w działalności przedsiębiorstwa- elementy systematyki i identyfikacji; Wykorzystanie ubezpieczeń do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie; Przedsiębiorstwo jako podmiot ryzyka- rozwój koncepcji zarządzania ryzykiem; Podejście procesowe a identyfikacja ryzyka w przedsiębiorstwie; 2. Zarządzanie ryzykiem w instytucjach finansowych: Ryzyko finansowe w działalności ubezpieczeniowej; Aspekty ryzyka bankowego w Rekomendacja bazylejskich; Metody pomiary ryzyka inwestowania w akcje na rynku kapitałowym; 3. Nowoczesne obszary zarządzania ryzykiem: Ryzyko i bezpieczeństwo operacyjne; Polityka bezpieczeństwa jako element zarządzania ryzykiem operacyjnym; Zarządzanie ryzykiem odszkodowawczym menedżerów; Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non-profit;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wartość przedsiębiorstwa, jej pomiar i wykorzystanie w sprawnym zarządzaniu organizacją: Definicja i metody pomiaru wartości przedsiębiorstwa; Zastosowanie pomiaru wartości przedsiębiorstwa; 2. Zarządzanie ryzykiem, wartość a wysokość kapitałów: Bazylejski Komitet Nadzoru Bankowego i inne regulacje dotyczące systemu zarządzania ryzykiem; Analiza liczenia adekwatności kapitałowej i systemów zarządzania ryzykiem w Banku BPH SA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Geneza przedsiębiorstwa; Przedsiębiorca i przedsiębiorczość; Przedsiębiorstwo jako główny podmiot życia gospodarczego; Otoczenie przedsiębiorstwa; Cele i misja przedsiębiorstwa; Niepewność i ryzyko ekonomiczne przedsiębiorstwa; Formy, rodzaje i typy przedsiębiorstw; Wielkość przedsiębiorstwa; zarządzanie przedsiębiorstwem - istota i funkcje; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa; Kadra kierownicza w przedsiębiorstwie; Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem; Operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie małym przedsiębiorstwem, Zarządzanie dużym przedsiębiorstwem, Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym, Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, Kultura i etyka przedsiębiorstwa, Koniec życia przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Logistyka w globalizacji usług: Istota usług w XXI wieku; Ważniejsze przesłanki globalizacji usług; Zadania logistyki globalnej w zarządzaniu usługami; 2. Rola i miejsce logistyki w usługach: Przedmiot i zakres logistyki w globalizujacych się usługach; Wybrane sposoby realizacji operacji logistycznych w usługach; Kierunki rozwoju logistyki w usługach; 3. Ocena efektywności procesu logistycznego w usługach: Proces logistyczny w usługach; Ważniejsze modele jakości usług; Metody pomiaru efektów działalności logistycznej w usługach; 4. Usługi logistyczne: Mierniki i wskaźniki systemu logistycznego w przedsiębiorstwie usługowym; Siły konkurencyjne na rynku usług logistycznych; Ceny i koszty usług logistycznych; 5. Ważniejsze problemy zarządzania ryzykiem logistycznym w usługach: Istota ryzyka w logistyce w przedsiębiorstwie usługowym; Zarządzanie ryzykiem logistycznym; Zarządzanie ryzykiem w praktyce; 6. Zarządzanie ryzykiem w usługach logistycznych: Narzędzia i metody zarządzania ryzykiem w usługach logistycznych; Ważniejsze instrumenty oceny ryzyka; Zasady wdrażania zarządzania ryzykiem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Interpretacja i zakres metodologii projektowania; 2. Wybrane obszary projektowania; 3. Zasady projektowania; 4. Klasyczne i współczesne metodyki projektowania; 5. Projektowanie usprawniające i projektowanie bazowe; 6. Uniwersalne ujęcie procesu projektowo-realizacyjnego; 7. Dyspozycje projektów; 8. Procedura operacjonizacji; 9. Makiety badawcze i listy kontrolne; 10. Ryzyko i wykonalność projektu; 11. Podejście systemowe w projektowaniu organizacji; 12. Projektowanie struktur organizacyjnych w perspektywie gospodarki opartej na wiedzy; 13. Projektowanie zintegrowane systemu zadaniowego; 14. Projektowanie systemów zarządzania procesowego; 15. Projektowanie systemów zarządzania strategicznego; 16. Projektowanie łańcucha wartości; 17. Projektowanie systemów zarządzania jakością; 18. Projektowanie systemów logistycznych i operacyjnych; 19. Projektowanie struktur sieciowych; 20. Projektowanie struktur algorytmicznych; 21. Projektowanie systemów wczesnego ostrzegania; 22. Projektowanie systemów zarządzania kryzysowego; 23. Projektowanie systemów zarządzania ryzykiem; 24. Projektowanie systemów motywacyjnych; 25. Projektowanie systemu oceny kompetencji kadry menedżerskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Zarządzanie kapitałem ludzkim w świecie BANI; 2. Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach zrównoważonego rozwoju; 3. Rozwój kapitału kariery; 4. Odporność kapitału ludzkiego; 5. Modele pracy w warunkach niepewności; 6. Doskonalenie elastycznych form zatrudnienia; 7. Zarządzanie kapitałem ludzkim w siłach zbrojnych; 8. Aspekty transnarodowe zarządzania kapitałem ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej