Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(93)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(87)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje naukowe
(10)
E-booki
(8)
Czasopisma
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(73)
dostępne
(55)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(60)
Czytelnia
(75)
Autor
Borski Maciej (1975- )
(4)
Najlepszy Eugeniusz
(4)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Majewski Kamil
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Baran Beata
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Cebrowska Teresa (1949- )
(2)
Dorożyńska Agnieszka
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Glinkowska Beata
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Gurdek Magdalena (1977- )
(2)
Kalisz Anna
(2)
Kuna-Marszałek Anetta
(2)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(2)
Messner Zbigniew (1929-2014)
(2)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Neider Janusz (1947- )
(2)
Noga Marian
(2)
Pogłódek Andrzej
(2)
Popczyk Wojciech
(2)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(2)
Rozmus Dariusz (1961- )
(2)
Rymarczyk Jan
(2)
Sobol-Kołodziejczyk Piotr
(2)
Stankiewicz Marek Jacek
(2)
Stawicka Magdalena Kinga
(2)
Stych Marek
(2)
Sulich Adam
(2)
Widera Wiktor
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(2)
Żbikowska Agnieszka
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Bernaziuk Anna
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Bielawski Paweł
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bilkiewicz Tatiana
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Brigham Eugene F
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Cygler Joanna
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Danik Lidia
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudzik Sławomir
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
Famulska Teresa
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Foremna-Pilarska Monika
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Germain Juliette
(1)
Giertler Anna
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gorczyńska Alina
(1)
Gołębiewski Alekdander
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hadel Maciej
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hałasik Katarzyna
(1)
Helin Andre
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Houston Joel F
(1)
Huras-Darkowska Agnieszka
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(65)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(101)
Język
polski
(101)
Temat
Przedsiębiorstwo
(38)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(26)
Globalizacja
(20)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(17)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(16)
Handel międzynarodowy
(10)
Marketing międzynarodowy
(10)
Finanse międzynarodowe
(8)
Konkurencja
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(8)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(7)
Zarządzanie
(7)
Finanse przedsiębiorstwa
(6)
Fuzja przedsiębiorstw
(6)
Gospodarka
(6)
Rozliczenia międzynarodowe
(6)
Decyzje
(4)
Finanse
(4)
Inwestycje zagraniczne
(4)
Kadry
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Marketing
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej (MSSF)
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rachunkowość
(4)
Rachunkowość finansowa
(4)
Ryzyko
(4)
Sprawozdawczość finansowa
(4)
Transport międzynarodowy
(4)
Unia Europejska
(4)
Unia Europejska (UE)
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Handel zagraniczny
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Innowacje
(3)
Kapitał
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konkurencja międzynarodowa
(3)
Księgowość
(3)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(3)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(3)
Polska
(3)
Przedsiębiorstwo transportowe
(3)
Rachunkowość międzynarodowa
(3)
Spółki kapitałowe
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zatrudnienie
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Badania rynku
(2)
COVID-19
(2)
Controlling
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
Ekonomika transportu
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Harmonizacja prawa
(2)
Integracja europejska
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Inwestycje
(2)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konkurencyjność
(2)
Konkurencyjność międzynarodowa
(2)
Koszty
(2)
Kultura
(2)
Logistyka
(2)
Mentoring
(2)
Monopole
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nieruchomości
(2)
Obywatelstwo
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Parlament
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka międzynarodowa
(2)
Polityka transportowa
(2)
Postępowanie administracyjne
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Prawo międzynarodowe
(2)
Prawo porównawcze
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(2)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(2)
Płaca
(2)
Rachunkowość podatkowa
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Rynek walutowy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Transfer technologii
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Własność przemysłowa
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Abolicja podatkowa
(1)
Adopcja
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1989-2000
(4)
1901-2000
(2)
1918-1939
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Kraje Unii Europejskiej
(7)
Arktyka (region)
(1)
Cypr
(1)
Niemcy
(1)
Svalbard (Norwegia ; terytorium)
(1)
Tadżykistan
(1)
Turkmenistan
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Praca zbiorowa
(10)
Czasopismo naukowe
(6)
Opracowanie
(5)
Czasopismo prawnicze
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Zarządzanie i marketing
(17)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Transport i logistyka
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
101 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki internacjonalizacji przedsiębiorstw, 2. Uwarunkowania i motywy procesu, 3. wybór rynków zagranicznych i segmentów nabywców, 4. strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych, 6. Przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka w biznesie międzynarodowym / Piotr Banaszyk, Elżbieta Gołembska. - Wyd. 1 - 1 dodruk (PWN). - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2017. - 164 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Logistyka)
Wprowadzenie; Rozdział 1. Koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym na tle ewolucji uwarunkowań konkurowania 1.1. Wpływ otoczenia na zarządzanie przedsiębiorstwem 1.2. Zarządzanie łańcuchem dostaw we współczesnych koncepcjach naukowych 1.3. Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie przedsiębiorstwem Rozdział 2. Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem międzynarodowym 2.1. Miejsce i rola logistyki w organizacji i zarządzaniu przedsiębiorstwem 2.2. Ważniejsze funkcje zarządzania logistycznego 2.3. Metody zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem Rozdział 3. Zarządzanie z logistyką jako strategią w praktyce przedsiębiorstw – wyniki badań 3.1. Metoda ekspercka w badaniach zarządzania logistycznego w biznesie międzynarodowym 3.2. Ocena praktyki zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem 3.3. Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie – diagnoza i kierunki rozwoju 3.4. Skuteczność zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie Rozdział 4. Przedsiębiorstwo jako ogniwo łańcucha dostaw 4.1. Strategiczne znaczenie łańcucha dostaw w biznesie międzynarodowym 4.2. Nowoczesne łańcuchy dostaw 4.3. Charakter rynku przedsiębiorstwa a jego łańcuch dostaw Rozdział 5. Sieci dostaw jako odmiany sieci gospodarczych 5.1. Uwarunkowania budowy i eksploatacji logistycznej sieci dostaw 5.2. Punkty modalne w sieci dostaw 5.3. Metody konfigurowania sieci dostaw Rozdział 6. Wpływ zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie na rozwój biznesu międzynarodowego 6.1. Rola zarządzania logistycznego w redukowaniu asymetrii informacji rynkowej 6.2. Czynniki ograniczające i stymulujące wpływ zarządzania logistycznego na biznes międzynarodowy 6.3. Ważniejsze zasady implementacji polityki logistycznej UE w przedsiębiorstwach międzynarodowych; Bibliografia; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Globalizacja i procesy internacjonalizacji w marketingu międzynarodowym : Niektóre aspekty marketingowe światowego kryzysu gospodarczego ; Ścieżki internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw- podejście ewolucyjne ; Problemy zarządzania marketingowego w przestrzeni międzykulturowej ; Paradygmat produktywności jako wymiar globalnej kultury ekonomicznej a dylemat wyboru działań marketingowych ; Kształtowanie przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw w warunkach globalizacji i internacjonalizacji ; Determinanty wyznaczające globalny zasięg działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Strategia lizbońska wobec uwarunkowań rozwojowych i konkurencyjnych sektora MSP ; Proces internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw zaawansowanych technologii; Bariery internacjonalizacji MSP przez e-handel - próba ujęcia modelowego; Unijna polityka wsparcia sektora MSP elementem uwarunkowań międzynarodowej aktywności przedsiębiorstw ; Problemy i perspektywy rozwoju marketingu międzynarodowego przedsiębiorstw Ukrainy w kontekście eurointegracji ; Marketing międzynarodowy w procesie dydaktycznym - uwagi w świetle wyników badań studentów kierunku zarządzania ; Dydaktyka marketingu międzynarodowego- refleksje nad opiniami studentów ; 2. Strategiczne uwarunkowania i wyzwania wobec przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych: Ograniczenia koncepcji standaryzacji działalności przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym ; Motywy ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne ; Ekspansja korporacji międzynarodowych na rynki zagraniczne- wyniki badań ; Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw działających na rynku międzynarodowym ; Kierunki, formy i efekty ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw; Polscy eksporterzy . Analiza komparatywna rankingów "Rzeczypospolitej" i "Polityki" ; Społeczna odpowiedzialność w misjach eksporterów; Warianty organizacji działalności marketingowej na rynkach międzynarodowych ; Przesłanki wyboru strategii wejścia na rynki zagraniczne przedsiębiorstw usługowych ; Marketingowe wyzwania wejścia przedsiębiorstw ukraińskich na rynek Europy - analiza sytuacyjna; Potrzeby informacyjne przedsiębiorstw polskich w odniesieniu do rynków europejskich- w świetle wyników badań ; Formy pomocy preferowane przez przedsiębiorstwa zainteresowane budowaniem relacji z podmiotami otoczenia na rynkach krajów europejskich ; Tworzenie relacji z podmiotami rynku jako konsekwencja koncepcji zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw- analiza komparatywna rynku polskiego , ukraińskiego i chorwackiego ; Wzrost znaczenia relacji z konsumentem jako kierunek rozwoju koncepcji marketingu międzynarodowego ; Wykorzystanie relacji sieciowych w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw zaawansowanych technologii ; Ryzyko w marketingu partnerskim na rynku międzynarodowym ; Narzędzia budowy relacji polskich przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia na rynkach europejskich ; 3. Instrumentarium działań rynkowych przedsiębiorstw w marketingu międzynarodowym i międzykulturowym : Uwarunkowania kulturowe międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw; Kształtowanie marketingowej strategii produktów multisektorowych w środowisku międzykulturowym ; Marketing międzynarodowy żywności ekologicznej- współczesna idea i przyszłe problemy ; Uwarunkowania realizacji strategii oferowania produktów regionalnych w Unii Europejskiej ; Komunikowanie marki w warunkach internacjonalizacji ; Kulturowe uwarunkowania strategii marki i lojalności wobec marki - wybrane zagadnienia ; Determinanty stosowania strategii marki lokalnej przez firmy francuskie w Polsce; Design opakowań- diagnoza i kierunki zmian w ujęciu międzynarodowym ; Strategie dystrybucji na europejskim rynku farmaceutycznym ; 4. Konsument wobec wyzwań marketingu międzynarodowego: Wpływ procesu globalizacji na zachowania konsumentów ; Problemy konwergencji konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i w krajach Unii Europejskich ; Mieszane modele czynnikowe w ,międzynarodowej segmentacji psychograficznej - nowe podejście do segmentacji rynku ; Tożsamość kulturowa jako uwarunkowanie zachowań konsumentów w warunkach globalizacji ; Różnice kulturowe a zachowania rynkowe konsumentów ; Wpływ kraju pochodzenia na akceptację produktów przez konsumentów ; Polski konsument wobec wyzwań współczesnego rynku na przykładzie rynku żywności ; Postawy studentów wobec reklamy szokującej ; 5. Sektorowe zróżnicowanie marketingu międzynarodowego : Analiza teorii internacjonalizacji sieci handlowych ; Uwarunkowania międzynarodowej aktywności przedsiębiorstw handlowych ; Strategie internacjonalizacji dużych sieci handlowych na polskim rynku . Nowe wyzwania dla marketingu międzynarodowego ; Internacjonalizacja jako czynnik podnoszenia innowacyjności wielkopowierzchniowych placówek handlu detalicznego działającego w Polsce ; Internacjonalizacja usług biznesowych i jej implikacje dla marketingu ; Wpływ internacjonalizacji na działania marketingowe jednostek ochrony zdrowia w Polsce ; Specyfika zachowań konsumentów na rynku turystycznym i jej implikacje dla marketingu międzynarodowego ; Tanie linie lotnicze a rozwój turystyki międzynarodowej ; Wyzwania marketingowe w oferowaniu dóbr kultury na rynkach zagranicznych ; Internacjonalizacja sportu i jej wpływ na działania marketingowe klubów sportowych ; Internacjonalizacja jako determinanta rozwoju organizacji radiowych ; Individual Marketing on the Ukrainian Mobile Services Market ; Foreign TNCs in Russian Oil and Gas Industry ; Kooperacja międzynarodowa a konkurencyjność polskich przedsiębiorstw przemysłu elektromaszynowego ; Współpraca w zakresie marketingu jako czynnik zwiększania międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw . Przykład polskiego przemysłu elektromaszynowego ; Wybrane działania marketingowe wyłącznego dystrybutora globalnej marki JCB na rynku polskim ; Kształtowanie długoterminowych relacji w sferze obsługi posprzedażowej ; Marketing międzynarodowy w działalności samorządowego regionu - współpraca zagraniczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Zarzadzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym: 1. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie - istota, zakres i korzyście, 2. Czas i przedsiebiorczość organizacyjna w gospodarce opartej na wiedzy, 3. Stan zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach - próba oceny, 4. Stan zasobów wiedzy w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych, 5. Rola klastra w procesie zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie, 6. Zarzadzanie wiedzą a innowacyjność w systemach zarządzania jakością współczesnego przedsiębiorstwa, 7. Wiedza a rozwój małych przedsiębiorstw, 8. Koncepcja pomiaru zdolności do uczenia się szkól wyższych, 9. Problemy zarządzania wiedzą na publicznej uczelni ekonomicznej. Częśc II Innowacje a współpraca przedsiębiorstw: 10. Powiązania przedsiębiorstw z innymi podmiotami w procesie innowacyjnym, 11. Innowacyjność przedsiębiorstwa a sieciowe zarządzanie organizacjami w regionie, 12. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne i alianse strategiczne jako źródła innowacyjności przedsiębiorstw w warunkach gospodarki globalnej, 13. Kooperacja i jej wpływ na innowacyjność dostawców na rynku przemysłowym, 14. Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw kooperujących z przemysłem okrętowym, 15. Architektura łańcucha dostaw sterowanego innowacjami, 16. Przykłady usprawnień w zakresie logistyki w przedsiębiorstwach, 17. Procesy innowacyjne w systemach zarządzania jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw usług logistycznych, 18. Wspólpraca uczelni i sektora przedsiębiorstw na przykładzie firmy Schenker i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Część III Transfer wiedzy i technologii: 19. Luka e-technologiczna i luka e-organizacyjna w polskiej gospodarce, 20. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne jako forma transferu technologii, 21. Znaczenie bezpośrednich inwestycji zagranicznych dla transferu technologii do Polski na tle najnowszego rozszerzenia Unii Europejskiej - próba oceny, 22. Korporacje transnarodowe w procesie dyfuzji wiedzy i umiejętności - przypadek zlokalizowanych w Polsce filii największych TNCs świata, 23. Determinanty procesów absorpcji technologii w bankach omercyjnych w Polsce, 24. Kierunki eliminacji dysfunkcji transferu wiedzy, 25. Źródła transferu technologii w regionie peryferyjnym. Przykład Polski północno-wschodniej, 26. Dyfuzja technologii a innowacyjność przedsiębiorstw na przykładzie Podlasia, 27. Zarządzanie rozwojem technologii w przedsiębiorstwach telekomunikacji stacjonarnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Otoczenie zewnętrzne a obecne przemiany w działalności KTN. 2.Historia oraz współczesna działalność KTN. 3.KTN i ich działalność - aspekty teoretyczne. 4.Ewolucja ekspansji KTN i działalnośći ich filii zagranicznych. 5.Wpływ ekspansji inwestycyjnej KTN na gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola i zadania logistyki międzynarodowej w integracji przedsiębiorstw Unii Europejskiej, 2. Integracja przedsiębiorstw Unii Europejskiej, 3. Identyfikacja strategii wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne, 4. Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w rozwoju logistyki międzynarodowej, 5. Przesłanki rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce w świetle strategii Lizbońskiej, 6. Uwarunkowania polskiego systemu transportowego w obliczu przystąpienia do Unii Europejskiej, 7. Logistyka w strategiach ekspansji międzynarodowej firm
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pojęcie internacjonalizacji; Teoretyczne podstawy internacjonalizacji; Motywy internacjonalizacji; Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstwa; Formy internacjonalizacji przedsiębiorstwa; Wpływ internacjonalizacji na strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa; Kierowanie międzynarodowymi funkcjami przedsiębiorstwa, Controlling; Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ceny transferowe : teoria i praktyka / Sławomir Sojak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 215, [1] s. : tab. ; 23 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
R.1 Ośrodki odpowiedzialności w przedsiębiorstwach. R.2 Modele rachunku kosztów. R.3 Mierniki oceny efektywności działania. R.4 Metody ustalania cen. R.5 Ceny transferowe. Charakterystyka i typologia cen transferowych. R.6 Ceny transferowe na poziomie ceny rynkowej. R.7 Cena transferowa według formuły podział marzy brutto.R.8 Cena transferowa według formuły koszty plus narzut marży. R.9 Ceny transferowe umowne i podwójne. R.10 Cena transferowa według formuły koszty plus utracone korzyści. R.11 Cena transferowa według formuły koszty krańcowe. R.12 Ceny transferowe dla centrum kosztów. R.13 Generalna reguła kształtowania ceny transferowej. R.14 Organizacja i pomiar efektywności działania w przedsiębiorstwach wielonarodowych. R.15 Ceny transferowe w przedsiębiorstwach wielonarodowych. R.16 Kształtowanie cen transferowych w przedsiębiorstwach wielonarodowych w warunkach inflacji. R.17 Kształtowanie cen transferowych w przedsiębiorstwach wielonarodowych w zależności od poziomu kursu walut. R.18 Praktyka światowa w zakresie polityki cen transferowych. R.19 Praktyka polska w zakresie polityki cen transferowych. R.20 Ceny transferowe w podmiotach powiązanych - punkt widzenia Urzędu Skarbowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alianse strategiczne / Joanna Cygler. - Warszawa : Difin, 2002. - 206 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw jako przesłanka aliansów strategicznych; Uwarunkowania i motywy zawierania aliansów strategicznych; Zarządzanie aliansami strategicznymi; Alianse wielostronne - powiązania sieciowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
Rozdział 1. Globalizacja − przesłanki i wyzwania dla przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach międzynarodowych. Rozdział 2. Kultura − uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Rozdział 3. Przedsiębiorstwo międzynarodowe - rozwój, strategie i struktury. Rozdział 4. Strategie marketingowe przedsiębiorstw międzynarodowych. Rozdział 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych. Rozdział 6. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwach międzynarodowych. Rozdział 7. Rachunkowość przedsiębiorstw międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zawiera: Globalizacja działalności gospodarczej; Wy- brane teorie i koncepcje ekonomiczne a międzynarodowa działalność przedsiębiorstw; Ewolucja międzynarodowej ekspansji KTN (korporacji transnarodowych); Strategie globalnej działalności KTN; Synteza, implikacje, i perspektywy globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Uwarunkowania oraz podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym: 1. Zarządzanie w warunkach globalnego otoczenia, 2. Przedsiębiorstwo w o toczeniu globalnym, 3. Podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym. Cz. II Budowanie przewagi konkurencyjnej w biznesie międzynarodowym: 4. Przewaga konkurencyjna i metody jej budowy w zarządzaniu strategicznym, 5. Rola kluczowych kompetencji w tworzeniu przewagi konkurencyjnej, 6. Konfiguracje strategiczne, 7. Budowanie wartości ekonomicznej przedsiębiorstwa, 8. Koncepcja łańcucha wartości
w budowaniu przewagi konkurencyjnej, 9.Rozwijanie po tencjału społecznego i innowacyjnego przesiębiorstwa. CZ.III Strategie w biznesie międzynarodowym : 10.Pod stawy strategii przedsiębiorstw w biznesie międzynaro dowym, 11.Wybrane strategie stosowane w biznesie mię dzynarodowym, 12.System kontroli i oceny realizacji strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesne koncepcje konkurencyjności przedsiębiorstwa. 2. Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w świetle wybranych badań krajowych i zagranicznych. 3. Charakterystyka zbioru badanych przedsiębiorstw oraz zastosowanych metod badawczych. 4. Analiza rynkowych czynników konkurencyjności polskich przedsiębiorstw utrzymujących się na rynkach Unii Europejskiej. 5. Analiza źródeł przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw na rynkach Unii Europejskiej. 6. Analiza kluczowych kompetencji polskich przedsiębiorstw eksportujących na rynki Unii Europejskiej. 7. Struktura sektora polskich przedsiębiorstw konkurujących na rynkach Unii Europejskiej. 8. Formy oraz zewnętrzne uwarunkowania międzynarodowych konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. 9. Czynniki konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynkach Unii Europejskiej - podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konkurencyjność przedsiębiorstwa - istota i ogólna charakterystyka zjawiska, Potencjał konkurencyjności przedsiębiorstwa, Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa, Instrumenty konkurowania, Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa, Kierunki i sposoby umacniania konkurencyjności przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Konkurencyjność przedsiębiorstwa - istota i ogólna charakterystyka zjawiska, Potencjał konkurencyjności przedsiębiorstwa, Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa, Instrumenty konkurowania, Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa, Kierunki i sposoby umacniania konkurencyjności przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Pojęcie internacjonalizacji i globalizacji, R.2 Teoretyczne podstawy internacjonalizacji i globalizacji, R.3 motywy internacjonalizacji i globalizacji, R.4 Strategie internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa, R.5 Formy internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa, R.6 Wpływ internacjonalizacji i globalizacji na strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa, R.7 Kierowanie międzynarodowymi funkcjami przedsiębiorstwa; controlling, R.8 Internacjonalizacja i globalizacja polskich przedsiębiorstw
R.3 Motywy internacjonalizacji i globalizacji, R.4 St rategie internacjonalizacji i gloabalizacji przedsiębi orstwa, R.5 Formy internacjonalizacji i globalizacji p rzedsiębiorstwa, R.6 Wpływ internacjonalizacji i globa lizacji na strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa, R.7 Kierowanie międzynarodowymi funkcjami przedsiębior stwa, controlling, R.8 Internacjonalizacja i gloabaliz acja polskich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finanse międzynarodowe przedsiębiorstw / Eugeniusz Najlepszy. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2013. - 428 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstep, 1. Bilans obrotów bieżących i przepływy kapitału, 2. Kurs walutowy i mechanizm dostawczy, 3. Zmiany relacji partytetowych na rynku walutowym, 4. Rynki walutowe i typy transakcji, 5. Instrumenty rynku terminowego- derywaty walutowe, 6. Pojęcia i rodzaje ryzyka kursowego, 7. Kursowe ryzyko konwersji (księgowe), 8. Kursowe ryzyko transakcyjne (krótkookresowe) i ekonomiczne (długookresowe), 9. Zarządzanie ryzykiem konwersji (księgowym), 10. Zarządzanie ryzykiem transakcyjnym (krótkookresowym), 11. Zarządzanie ryzykiem ekonomicznym (długookresowym), 12. Źródła i koszty międzynarodowego finansowania krótkoterminowego, 13. Instrumenty i techniki finansowania handlu zagranicznego, 14. Kapitał obrotowy i bieżąca polityka kredytowa, 15. Przepływy finansowe w przedsiębiorstwie międzynarodowym, 16. Strategie inwestycyjne przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, 17. Ocena finansowa bezpośrednich inwestycji zagranicznych, 18. Ryzyko polityczne a inwestycje zagraniczne, 19. Strategie finansowania międzynarodowego w długim okresie, 20. Międzynarodowe rynki kapitałowe jako źródło funduszy długoterminowych, 21. Globalne rynki swapów długoterminowych, 22. Zasady opodatkowania dochodów zagranicznych, 23. Redukcja obciążeń fiskalnych w rajach podatkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Istota i kontekst międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, Strategiczne aspekty międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, Kulturowy wymiar międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, Proces zatrudniania w przedsiębiorstwach międzynarodowych, Międzynarodowe aspekty komunikowania się w organizacji, Wynagradzanie w przedsiębiorstwach międzynarodowych, Rozwój personelu i kariera międzynarodowa, Międzynarodowe zbiorowe stosunki pracy, Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstw ach międzynarodowych działających w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej