Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(158)
IBUK Libra
(23)
ebookpoint BIBLIO
(10)
Forma i typ
Książki
(156)
E-booki
(33)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(8)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(115)
dostępne
(105)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(106)
Czytelnia
(116)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(4)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Gajdka Jerzy
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Kotlorz Dorota
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Rudolf Stanisław
(3)
Sierpińska Maria (1950- )
(3)
Skowronek-Mileczarek Anna
(3)
Walińska Ewa
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Wędzki Dariusz
(3)
Begg David
(2)
Bieliński Jerzy
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Flejterski Stanisław (1948- )
(2)
Gardawski Juliusz
(2)
Gilejko Leszek
(2)
Glinkowska Beata
(2)
Houston Joel F
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Karpuś Piotr
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kowalska Krystyna
(2)
Kuna-Marszałek Anetta
(2)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(2)
Miklaszewski Stanisław (1947-2011)
(2)
Najlepszy Eugeniusz
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Popczyk Wojciech
(2)
Siewierski Jacenty
(2)
Sokołowski Jerzy
(2)
Szablewski Andrzej
(2)
Targalski Jan
(2)
Towalski Rafał
(2)
Urbanek Piotr
(2)
Wieloch Justyna
(2)
Wolak Dorota
(2)
Węcławski Jerzy (1953- )
(2)
Węgrzyn Adam
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Świecka Beata (1972- )
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Allaire Yvan
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anusz Jan
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Barrow Colin
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Bennett Dominic
(1)
Benninga Simon Z
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Bogacka-Kisiel Ewa (1946-2021)
(1)
Brodecki Zdzisław
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Burzyńska Dorota
(1)
Butowski Leszek
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Coop Tomasz
(1)
Czaja Grzegorz
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czapiewski Leszek
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Danylenko Olena
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Davis Edward W. (1941- )
(1)
Dominiak Piotr
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Duraj Jan
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Duraj Natasza
(1)
Dziawgo Danuta
(1)
Dziawgo Leszek
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Dziwota Janusz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Dębski Wiesław
(1)
Ellis John
(1)
Famulska Teresa
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Fryca Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(127)
1990 - 1999
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(191)
Język
polski
(190)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(110)
Rynek pracy
(30)
Rynek finansowy
(25)
Rynek
(24)
Rynek kapitałowy
(24)
Marketing
(23)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(17)
Finanse przedsiębiorstwa
(13)
Zarządzanie
(13)
Inwestycje
(12)
Globalizacja
(11)
Gospodarka
(11)
Marketing strategiczny
(11)
Konkurencja
(10)
Unia Europejska
(10)
Bezrobocie
(9)
Finanse
(9)
Segmentacja rynku
(8)
Banki
(7)
Kadry
(7)
Otoczenie firmy
(7)
Polska
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Innowacje
(6)
Integracja europejska
(6)
Kapitał
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Reklama
(6)
Zarządzanie finansami
(6)
Badania rynku
(5)
Euro (pieniądz)
(5)
Finanse publiczne
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Marketing międzynarodowy
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Rynek (ekonomia)
(5)
Ryzyko
(5)
Siła robocza
(5)
Akcje (ekon.)
(4)
Bilans księgowy
(4)
Handel
(4)
Handel międzynarodowy
(4)
Konsumenci
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Pieniądz
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(4)
Public relations
(4)
Płynność finansowa
(4)
Rachunkowość
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Usługi
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Analiza finansowa
(3)
Analiza funkcjonalna
(3)
Badania marketingowe
(3)
Decyzje finansowe
(3)
Ekonomia
(3)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(3)
Etyka biznesu
(3)
Finanse międzynarodowe
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Gospodarka kapitalistyczna
(3)
Gospodarka narodowa
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Logistyka
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Mikroekonomia
(3)
Obligacje
(3)
Ocena pracowników
(3)
Podatek
(3)
Polityka regionalna UE
(3)
Praca
(3)
Prywatyzacja
(3)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(3)
Rolnictwo
(3)
Rynek walutowy
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Targi i wystawy
(3)
Venture capital
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Zachowania konsumentów
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zatrudnienie
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Analiza SWOT
(2)
Banki internetowe
(2)
Ceny
(2)
Ceny transferowe
(2)
Decyzje
(2)
Franchising
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Temat: czas
1989-2000
(7)
2001-
(7)
1901-2000
(4)
1989-
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Chiny
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Japonia
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(30)
Praca zbiorowa
(11)
Opracowanie
(4)
Czasopismo naukowe
(2)
Księga pamiątkowa
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Monografia
(1)
Raport
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(37)
Zarządzanie i marketing
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
191 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Marketing jako sposób myślenia i działania na rynk u : 1.Istota marketingu, 2.Interdyscyplinarny charakte r marketingu, 3.Struktura marketingu, 4.Badania marke tingowe, 5.Marketing a projektowanie celów strategicz nych. R.II Instrumenty i działania marketingowe związane z p roduktem : 1.Polityka rozwijania produktów i programu produkcji, 3.Elementy strategii produktu, 4.Cykl życia produktu, 5.Struktura asortymentowa a cykl życia prod uktu, 6.Polityka serwisu, 7.Marketingowa ocena jakości produktu. R.III Cena jako instrument marketingu : 1.miejsce i fu nkcje cen w marketingu, 2.Czynniki wpływające na kszta łtowanie cen, 3.Formuły kosztowe ustalania cen, 4.Form uły popytowe ustalania cen, 5.Kalkulowanie cen według konkurencji, 6.Strategie polityki cen, 7.Zasada zmian cen, 8.Decyzje polityki zastrzeżeń, 9.Rola działu w procesach optymalizacji kosztów w przedsiębiorstwie. R.IV Instrumenty i działania związane z dystrybucją to warów : 1.Dystrybucja towarów a inne instrumenty marke tingu, 2.Funkcje dystrybucji towarów, 3.Strategia kana łów dystrybucji, 4.Wybór kanałów dystrybucji, 5.Formy zbytu, 6.Zadania logistyki marketingowej. R.V Strategie komunikacji : 1.Istota i znaczenie strat egii komunikacji, 2.Elementy strategii komunikacji. R.VI Marketingowa organizacja przedsiębiorstwa : 1.Ana liza marketigowe a segmentacja rynku, 2.Zarządzanie ma rketingowe a segmentacja rynku, 3.Planowanie marketing owe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz. I Zmiany decyzji strategicznych: 1.Wprowadzenie. Cz. II Siły leżące u podłoża zmian rynkowych oraz nowa fala myślenia strategicznego: 2.Siły wywołujące zmiany konkurencji i na rynku, 3.Główne obszary działań strategicznych, 4.Nowa fala myślenia strategicznego, 5. Strategia i zdrowy rozsądek w interesach. Cz. III Analiza przypadków: 6.Dandy.Wielkie wejście na nowe rynki, 7. Politiken. Tworzenie multimedialnego ośrodka informacji, 8. Infogames. Specjaliści od współdziałania, 9. Dru. Poddostawca, który kieruje wiedzą, 10. Grupa Jansen. Tak kroić, aby przeżyć. Cz. IV jak w pięciu przedsiębiorstwach zmieniono kierunek strategiczny: 11. Wprowadzenie, 12. Pięć przedsiębiorstw, 13. Co wpływa na zmianę kierunku, 14. Proces rozwijania działalności przedsiębiorstwa, 15. Organizacja i kierownictwo, 16. Wnioski. Cz. V Zastosowanie koncepcji wykorzystywania okazji w rozwoju działalności przedsiębiorstwa: 17. Wprowadzenie, 18. Jakiej koncepcji działania potrzebuje przedsiębiorstwo?, 19. Mobilizowanie organizacji, 20. Zaangażowanie w dostrzeganiu okazji, 21. Rozpoczęcie szybkiego eksperymentowania, 22. Tworzenie wiedzy, 23. Kształtowanie strategii perz syntezę. Cz. VI Uwagi końcowe
nowe rynki, 7.Politiken.Tworzenie multimedialnego ośr odka informacji, 8.Infogrames.specjaliści od współdzia łania, 9.Dru.Poddostwaca, który kieruje się wiedzą, 10 .Grupa Jansen.Tak kroić, aby przeżyć. Cz.IV Jak w pięciu przedsiębiorstwach zmieniono kierun ek strategiczny : 11.Wprowadzenie, 12.Pięć przedsiębio rstw, 13.Co wpływa na zmianę kierunku, 14.Proces rozwi jania działalności przedsiębiorstwa, 15.Organizacja i kierownictwo, 16.Wnioski. Cz.V Zastosowanie koncepcji wykorzystywania okazji w r ozwoju działaności przedsiębiorstwa : 17.Wprowadzenie, 18.Moblilizowanie organizacji, 19.Jakiej koncepcji dzi łania potrzebuje przedsiębiorstwo?, 20.Zaangażowanie w
dostrzeganie okazji, 21.Rozpoczęcie szybkiego ekspery mentowania, 22.Tworzenie wiedzy, 23.Kształtowanie stra tegii przez syntezę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2000. - 247, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (12 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.I Rola analizy strategicznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem i procedura jej przeprowadzania: Pojęcie i cele analizy strategicznej; Procedura przeprowadzania analizy strategicznej. R.II Analiza otoczenia przedsiębiorstwa: Zakres analizy otoczenia; Podstawowe sposoby zbierania informacji; Ch-ka i rodzaje otoczenia; Analiza czynników otoczenia ogólnego; Scenariusz otoczenia; Analiza interesariuszy Profil szans i zagrożeń; Analiza sektora działania firmy; Metoda benchmarkingu i analiza kluczowych czynników sukcesu w benchmarkingu. R.III Analiza potencjału przedsiębiorstwa: Analiza zasobów; Analiza łańcucha wartości; Cykl życia produktu (strategicznej jednostki biznesu); Metody portfelowe. R.IV Analiza SWOT: Założenia i rodzaje analizy SWOT; Przykład przeprowadzania strategicznej analizy TWOS/ SWOT; Prezentacja zaleceń strategicznych wynikających z analizy SWOT i analiz szczegółowych. R.V Strategia jako element zarządzania strategicznego: Istota i cechy zarządzania strategicznego; Pojęcie i istota strategii w zarządzaniu; Orientacja rynkowa w strategicznym zarządzaniu firmą; Strategia a misja i wizja przedsiębiorstwa. R.6 Pozyskiwanie informacji dla potrzeb budowy strategii: Znaczenie informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem; System informacyjny przedsiębiorstwa. R.7 Formułowanie strategii przedsiębiorstwa: Procedura budowy strategii; Metody wspomagające wybór wariantu strategii. R.8 Przegląd podstawowych strategii rynkowych: Strategie konkurowania; Strategie współpracy; Strategie przetrwania i wycofywania się; Ocena klasyfikacji strategii z punktu widzenia praktyki zarządzania. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Podstawy teoretyczne-teorie przedsiębiorstwa: 1. Neoklasyczna teoria firmy, 2. Menedżerskie teorie firmy, 3. Behawioralna teoria firmy, 4. Teoria agencji, 5. Teoria praw własności, 6. Teoria kosztów transakcyjnych, 7. Współczesne teoria firmy a transformacja gospodarek postsocjalistycznych. R.II Konkurencyjność i strategia konkurencyjna przedsiębiorstwa: 1. Definicja konkurencyjności, 2. Proces osiągania i podtrzymania konkurencyjności-strategia konkurencyjna, 3. Konceptualizacja i operacjonalizacja pojęcia konkurencyjności-pomiar zmiennych. R.III Strategie przedsiębiorstw poznańskich: 1. Koncepcja programu badawczego " Zachowanie się przedsiębiorstw poznańskich w okresie przejścia do gospodarki rynkowej, 2. Strategie przedsiębiorstw poznańskich, 3. Percepcja polityki gospodarczej przez kierownictwa przedsiębiorstw, 4. Struktura władzy i konflikt w przedsiębiorstwach poznańskich R.IV Wnioski dla polityki gospodarczej ze szczególnym uwzględnieniem polityki handlu zagranicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Elementy ekonomii: Podstawowe pojęcia ekonomii; Rozmiary produkcji w warunkach funkcjonowania rynku i mechanizmu konkurencji; Rynki i systemy ekonomiczne; Makroanaliza monetarna banku centralnego; Polityka fiskalna i budżetowa państwa; Polityka handlu zagranicznego i kursu walutowego. 2. Elementy ekonomiki przedsiębiorstwa: Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarowania; Podstawowe warunki ekonomiki przedsiębiorstwa; Dziedziny ekonomiki przedsiębiorstwa; Kondycja ekonomiczna przedsiębiorstwa - jej elementy i mierniki oceny; Czynnik czasu i ryzyka w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość i zarządzanie / Jan Targalski. - Warszawa : C.H.Beck, 2003. - 156,[4] s. : tab., rys. ; 23 cm.
(Academia Oeconomica)
R.1 Przedsiębiorczość - istota i znaczenie: Szanse dla przedsiębiorczości; Perspektywy rozwoju przedsiębiorczości; Istota przedsiębiorczości; Przedsiębiorczość lekarstwo na bezrobocie; Przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Małe i średnie firmy; Cykl życia przedsiębiorstwa; Ewolucja małej firmy; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.2 Rozpoznanie szans i ryzyka: Kalkulacja ryzyka; Idea pomysłu na przedsiębiorczość; Weryfikacja pomysłu Segmentacja rynku; Możliwości- szanse- okazje; Plan działania firmy; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.3 Początki działalności firmy: Akceptacja rynku; Płynność finansowa; Finansowanie zewnętrzne; Próg rentowności; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.4 Przedsiębiorstwo trwale obecne na rynku: Marketing dla początkujących; Kompozycja mieszanki marketingowej Konkurencyjność firmy; Analiza konkurencji; Ochrona konkurencji; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.5 Sukces lub niepowodzenie: Czynniki sukcesu/niepowodzenia; Miary i źródła sukcesu; Wartość przedsiębiorstwa jako miara sukcesu; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.6 Wzrost: Przedsiębiorstwa wzrostowe; Transformacja przedsiębiorczości; Alternatywy wzrostu; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.7 Dojrzałość: Selekcja wśród najlepszych; Droga na giełdę; CETO - parkiet dla dynamicznych przedsiębiorców; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658.1/.5
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
R.1 Dorota Guzy; R.2 Wirtualny dom handlowy - KSL.PL; R.3 Firma Handlowa Rojar s.c.; R.4 Delia- u progu sławy; R.5 Frapol - w poszukiwaniu szans na tynku; R.6 Z garażu na parkiet; R.7 ComArch S.A. - Ikar czy Dedal polskiej przedsiębiorczości; R.8 Pod Siborem - bankructwo na własne życzenie?; R.9 Jantar - mała firma handlowo-usługowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658.1/.5
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Marketing jako filozofia działania firmy na rynku; Pozyskiwanie informacji marketingowych; Strategia marketingowa przedsiębiorstwa; Budowa planu marketingowego; Strategie produktowe; Strategie cenowe Strategia dystrubucji; Strategia promocji; Inne rodzaje strategii marketingowych; Metody wspomagające wybór strategii; Kontrola i auditing marketingowy; Controlling jako system wspomagający zarządzanie; Benchmarking; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura korporacyjna - aspekt jakościowy, 2. Determinanty konkurencyjności rynkowej, 3. Analiza i ocena kultury korporacyjnej, 4. Analiza pozycji konkurencyjnej oraz zależności między kulturą a konkurencyjnością przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Charakterystyka marketingu na rynku instytucjo nalnym. R.2 Uwarunkowania działania przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym. R.3 Decyzje strategiczne w marketingu na rynku instytucjonalnym. R.4 Kształtowani produktu i asortymentu na rynku instytucjonalnym. R.5 Kształtowanie cen. R.6 Systemy dystrybucji w marketin gu B2B. R.7 Promocja na rynku instytucjonalnym. R.8 Aspekty organizacyjne w marketingu na rynku instytucjo nalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Innowacja na szczycie; R.2 Improwizować na starcie R.3 Innowacja zaczyna się od oka; R.4 Doskonała burza mózgów; R.5 Świetna firma potrzebuje świetnych zespołów; R.6 Prototyp jako stenogram innowacji; R.7 Zbudować cieplarnię; R.8 Oczekiwać nieoczekiwanego; R.10 Projektować doświadczenia - dla zabawy i zysku; R.11 Zero do sześćdziesięciu; R.12 Wychodzić poza linie R.13 W poszukiwaniu ideału chusteczki kosmetycznej; R.14 Żyć przyszłością; R.15 Wziąć zamach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse / C.H.Beck. Finanse przedsiębiorstwa)
1. Podstawy nowoczesnego zarządzania finansami przedsiębiorstwa. 2. Wpływ Nowej Umowy Kapitałowej na zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. 3. Typowe przyczyny finansowania przedsiębiorstw. 4. Struktura kapitału przedsiębiorstwa. 5. Finansowanie pożyczkami i kredytami - szanse i zagrożenia. 6. Papiery wartościowe jako instrumenty pozyskiwania kapitału. 7. Rola finansowania wewnętrznego działalności gospodarczej przedsiębiorstwa. 8. Alternatywne instrumenty finansowania. 9. Zarządzanie majątkiem obrotowym. 10. Strategie podatkowe jako narzędzie zarządzania finansami przedsiębiorstwa. 11. Analiza finansowa jako narzędzie ograniczania ryzyka finansowego w dzialalności przedsiębiorstwa. 12. Due diligence jako nowoczesny system oceny przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finanse przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej; Źródła finansowanie działalności gospodarczej przedsiębiorstwa; Rzeczowy majątek trwały i jego amortyzacji; Inwestycje rzeczowe w przedsiębiorstwie; Ocena efektywności inwestycji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ocena wiarygodności przedsiębiorstwa / Lucyna Kowalczyk. - Warszawa : Difin, 1999. - 138 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
R.1 Poznanie wiarygodności kontrahenta sposobem na ograniczenie ryzyka: Wiarygodność przedsiębiorstwa; Kiedy sprawdzać wiarygodność?; Instytucje ułatwiające poznanie wiarygodności firm; Podstawowe źródła informacji o przedsiębiorstwach. R.2 Etapy i zakres badań umożliwiających poznanie wiarygodności przedsiębiorstwa. R.3 Badania umożliwiające poznanie standingu finansowe go przedsiębiorstwa: Źródło informacji potrzebnych do oceny standingu firmy; Analiza wskaźnikowa kondycji finansowej przedsiębiorstwa. R.4 Analiza SWOT: Ocena mocnych i słabych stron firmy; Analiza szans i zagrożeń ze strony otoczenia. R.5 Ocena strategii przedsiębiorstwa przedstawionej w biznesplanie: Pojecie i rola biznesplanu; Struktura biznesplanu; Ocena biznesplanu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Finanse i Przedsiębiorstwo)
Fuzje i przejęcia w ujęciu ogólnogospodarczym; Działania na rynku kontroli; Badania dotyczące polskiego rynku kapitałowego; Działania towarzyszące doradztwo i negocjacje; Zarządzanie procesem przejęcia Studia przypadków na polskim rynku kontroli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Globalna konkurencja / Artur Nowak-Far. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 286 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Definicja, rodzaje i metodologia innowacji; Środowisko międzynarodowe a źródła innowacji; Strategiczny aspekt innowacji międzynarodowych; Główne bodźce i ograniczenia w zakresie innowacji międzynarodowych; Strategiczna zmiana i rozwój organizacyjny a innowacje międzynarodowe; Kontrola innowacji w skali międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo na rynku kapitałowym / Jan Duraj. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 271, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Rynek kapitałowy i przedsiębiorstwo; Wartość kapitału i ryzyko przedsiebiorstwa; Budżetowanie kapitałowe w przedsiębiorstwie; Zarządzanie kapitałem pracującym przedsiebiorstwa; Analiza i planowanie działalności finansowej przedsiębiorstwa; Źródła i instrumenty długookresowego finansowania przedsiebiorstwa działającego na rynku kapitałowym; Nowe instrumenty rynku kapitałowego; Problemy leasingu i łączenia przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rynek pracy jako przedmiot badań ekonomicznych, 2. System pracy w przedsiębiorstwie, 3. Systemowe uwarunkowania kształtowania pracy w przedsiębiorstwach, 4. Badania zachowań organizacyjnych jako rezultat działania systemowych uwarunkowań świadczenia pracy w przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej