Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(159)
IBUK Libra
(24)
ebookpoint BIBLIO
(10)
Forma i typ
Książki
(157)
E-booki
(34)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(115)
dostępne
(106)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(107)
Czytelnia
(116)
Autor
Kokoszczyński Ryszard
(4)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(4)
Cenker Ewa Małgorzata
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Gajdka Jerzy
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Kotlorz Dorota
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Rudolf Stanisław
(3)
Sierpińska Maria (1950- )
(3)
Skowronek-Mileczarek Anna
(3)
Walińska Ewa
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Wędzki Dariusz
(3)
Begg David
(2)
Bieliński Jerzy
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Flejterski Stanisław (1948- )
(2)
Gardawski Juliusz
(2)
Gilejko Leszek
(2)
Glinkowska Beata
(2)
Grabia Tomasz
(2)
Houston Joel F
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Karpuś Piotr
(2)
Kowalska Krystyna
(2)
Kuna-Marszałek Anetta
(2)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(2)
Miklaszewski Stanisław (1947-2011)
(2)
Najlepszy Eugeniusz
(2)
Nyk Mariusz
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Popczyk Wojciech
(2)
Siewierski Jacenty
(2)
Sokołowski Jerzy
(2)
Szablewski Andrzej
(2)
Targalski Jan
(2)
Towalski Rafał
(2)
Urbanek Piotr
(2)
Wieloch Justyna
(2)
Wolak Dorota
(2)
Węcławski Jerzy (1953- )
(2)
Węgrzyn Adam
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Świecka Beata (1972- )
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Allaire Yvan
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anusz Jan
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Barrow Colin
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Bennett Dominic
(1)
Benninga Simon Z
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Bogacka-Kisiel Ewa (1946-2021)
(1)
Brodecki Zdzisław
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Burzyńska Dorota
(1)
Butowski Leszek
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Coop Tomasz
(1)
Czaja Grzegorz
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czapiewski Leszek
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Danylenko Olena
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Davis Edward W. (1941- )
(1)
Dominiak Piotr
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Duraj Jan
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Duraj Natasza
(1)
Dziawgo Danuta
(1)
Dziawgo Leszek
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Dziwota Janusz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Dębski Wiesław
(1)
Ellis John (1953- )
(1)
Famulska Teresa
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(126)
1990 - 1999
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(193)
Język
polski
(192)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(111)
Rynek pracy
(30)
Rynek finansowy
(27)
Rynek
(24)
Rynek kapitałowy
(24)
Marketing
(23)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(17)
Finanse przedsiębiorstwa
(14)
Zarządzanie
(13)
Inwestycje
(12)
Globalizacja
(11)
Gospodarka
(11)
Marketing strategiczny
(11)
Konkurencja
(10)
Unia Europejska
(10)
Bezrobocie
(9)
Finanse
(9)
Segmentacja rynku
(8)
Zarządzanie finansami
(8)
Banki
(7)
Kadry
(7)
Otoczenie firmy
(7)
Polska
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Innowacje
(6)
Integracja europejska
(6)
Kapitał
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Reklama
(6)
Badania rynku
(5)
Decyzje finansowe
(5)
Euro (pieniądz)
(5)
Finanse publiczne
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Marketing międzynarodowy
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Rynek (ekonomia)
(5)
Ryzyko
(5)
Siła robocza
(5)
Akcje (ekon.)
(4)
Bilans księgowy
(4)
Handel
(4)
Handel międzynarodowy
(4)
Konsumenci
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Pieniądz
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(4)
Public relations
(4)
Płynność finansowa
(4)
Rachunkowość
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Usługi
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Analiza finansowa
(3)
Analiza funkcjonalna
(3)
Badania marketingowe
(3)
Ekonomia
(3)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(3)
Etyka biznesu
(3)
Finanse międzynarodowe
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Gospodarka kapitalistyczna
(3)
Gospodarka narodowa
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Logistyka
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Mikroekonomia
(3)
Obligacje
(3)
Ocena pracowników
(3)
Podatek
(3)
Polityka regionalna UE
(3)
Praca
(3)
Prywatyzacja
(3)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(3)
Rolnictwo
(3)
Rynek walutowy
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Targi i wystawy
(3)
Venture capital
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Zachowania konsumentów
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zatrudnienie
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Analiza SWOT
(2)
Banki internetowe
(2)
Ceny
(2)
Ceny transferowe
(2)
Decyzje
(2)
Franchising
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Temat: czas
1989-2000
(7)
2001-
(7)
1901-2000
(4)
1989-
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Chiny
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Japonia
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(32)
Praca zbiorowa
(11)
Opracowanie
(4)
Czasopismo naukowe
(2)
Księga pamiątkowa
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Monografia
(1)
Raport
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(40)
Zarządzanie i marketing
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
193 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Finansowanie firm na rynkach zagranicznych / Wioletta Nawrot. - Warszawa : CeDeWu, 2005. - 142 s. : tab. ; 23 cm.
1.Globalizacja rynków finansowych a zagraniczna ekspansja firm, 2.Motywy, korzyści i negatywne aspekty związane z emisją walorów firm na zagranicznych rynkach kapitałowych oraz ich wprowadzeniem do obrotu giełdowego, 3.Praktyka wprowadzenia spółek na giełdy zagraniczne, 4.Obecność polskich spółek na zagranicznych rynkach udziałowych papierów wartościowych, 5.Wpływ notowania spółek na giełdach zagranicznych na giełdę krajową
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Koncepcja venture capital a funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw: 1. Małe i średnie przedsiębiorstwa (MSP), 2. Rodzaje źródeł finansowania małych i średnich przedsiębiorstw, 3. Venture capital - istota zjawiska. R.II analiza warunków podejmowania współpracy z funduszem venture capital przez małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce: 1. Decyzja o podjęciu współpracy, 2. Analiza polityki inwestycyjnej funduszy PE/VC, 3. Wstępny etap procesu decyzyjnego. R.III Rola czynników zewnętrznych w tworzeniu oraz rozwoju środowiska sprzyjającego współpracy podmiotów rynku PE/VC oraz małych i średnich przedsiębiorstwa w Polsce: 1. Warunki stymulujące i hamujące rozwój środowiska venture capital/private eqiuty, 2. Bariery rozwoju rynku private equity/venture capital w Polsce, 3. Ocena atrakcyjności Polski dla rozwoju rynku PE/VC. R.IV Perspektywy rozwoju rynku PE/VC w Polsce oraz jego potencjalne konsekwencje dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw: 1. Bieżące trendy na rynku PE/VC w Polsce i w Europie Zachodniej, 2. Konsekwencje inwestycji typu venture capital dla przedsiębiorstw, 3. Ocena perspektyw rozwoju rynku private equity/venture capital w Polsce w świetle przystąpienia do Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd.3 rozszerz. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2007. - 265 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Ogólna charakterystyka marketingu w polskiej gospodarce rynkowej; Prawne i organizacyjne zagadnienia marketingu; Konstytucyjno-ustrojowe zasady gospodarowania i przedsiębiorczości; Kierunki polityki gospodarczej i organizacji przedsiębiorczości; Umowy i porozumienia gospodarcze związane z marketingiem; Ochrona środowiska w działalności marketingowej; Ochrona konsumenta w obrocie rynkowym; Organizacja działalności marketingowej w firmie; Produkt; Opakowanie; Cena; Promocja i reklama.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktów, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedsiębiorstwo a tworzenie wartości ekonomicznej; Dynamika kosztów: ekonomiczne i technologiczne impera- tywy firmy; Dynamika rynków i konkurencji; Dynamika strategiczna: systemy strategiczne i strategie rynkowe Dynamika społeczna i psychologiczna organizacji; Zarządzanie ryzykiem i niepewnością. Metoda technokra- tyczna, polityczna i strukturalna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw: Istota internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; Jak internacjonalizować działalność przedsiębiorstwa?; Metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne; Cz.II Budowa strategii marketingowych na rynku międzynarodowym: Istota międzynarodowych strategii marketingowych; Międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw; Korzyści standaryzacji i indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; Zakres standaryzacji i indywidualizacji strategii marketingowych przedsiębiorstw; Cz.III Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym: Międzynarodowa polityka produktu; Globalna polityka aktywizacji sprzedaży; Międzynarodowa polityka cen i dystrybucji; Marketingowe dylematy przedsiębiorstw na unijnym Jednolitym Rynku Wewnętrznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo i jego otoczenia, 2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, 3. Praca i zadowolenie w aspekcie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, 4. Kształtowanie środowiska pracy, 5. Ocena jakości środowiska pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dziesięć lat Katedry Przedsiębiorczości; Przedsiębiorczość w nowej roli; Polskie firmy rodzinne w XXI wieku; Kompetencje właściciela-menedżera małego i średniego przedsiębiorstwa; Wiedza i kapitał intelektualny jako przesłanki efektywności w małych i średnich przedsiębiorstwach; Opinie i poglądy przedsiębiorców na temat Jednolitego Rynku Europejskiego; Działanie przedsiębiorcze a organizacja gospodarcza; Dywagacje o małych i średnich firmach w czasach niepewności i słabości teorii; Charakterystyka organizacji wirtualnej; Lifelong Learning and SMEs: Issues for Research and Policy in the UK and Poland into the 21st Century; Entrepreneurship Education at German Universities; Zachowania przedsiębiorcze małych firm; Perspektywy przedsiębiorczości w XXI wieku; Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań XXI wieku; On Nature and Legitimacy of Comparative Studies in Economics; Strategid Development of SMEs in Turbulent Environments; Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce: paradygmaty rozwoju; SME Strategic Adjustment Patterns at the Doorsteps of the European Union. A Pilot Study Relating to Western Hungary; Internacjonalizacja - przyszłość małych i średnich przedsiębiorstw; Projekcja roli MSP w polskiej gospodarce do roku 2010 na podstawie modelu wielosektorowego; od transformacji do integracji - rola małych i średnich przedsiębiorstw; Policies for Entrepreneurship and SME Development in Poland in the 21st Century; Wizerunek małej firmy jako czynnik jej konkurencyjności na rynku; Rozwój małych innowacyjnych firm w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co to jest planowanie marketingowe i w czym może pomóc małej firmie? 2. Audyt marketingowy - wewnętrzny. 3. Audyt marketingowy - zewnętrzny. 4. Audyt marketingowy - analiza sytuacyjna. 5. Wyznaczanie celów marketingowych. 6. Obmyslanie strategii marketingowych. 7. dystrybucja, reklama i promocja sprzedaży. 8. Planowanie nowego produktu i rozwój nowych rynków zbytu. 9. Budżet i sprawozdania finansowe. 10. Pisanie i prezentacja planu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy kształtowania struktury źródeł finansowa nia obcego przedsiębiorstwa: Wartość firmy a struktura finansowania; Modele struktury kapitału przedsiębiorstwa w warunkach doskonałego rynku kapitałowego; Kształtowanie struktury zadłużenia w warunkach doskonałego rynku kapitałowego. 2. Kształtowanie struktury kapitału w warunkach niedoskonałego rynku kapitałowego: Istota niedoskonałego rynku kapitałowego; Wpływ kosztów bankructwa na decyzje finansowe przedsiębiorstwa; Finansowanie obce w warunkach niedoskonałego rynku kapitałowego; Podstawy zarządzania strukturą zadłużenia przedsiębiorstwa. 3. Finansowanie pośrednie przedsiębiorstwa: Dług pośredni a dług bezpośredni; Instytucje pośrednictwa finansowego; Relacje przedsiębiorstwa z bankiem; Wartość relacji przedsiębiorstwo-bank. 4. Finansowanie bezpośrednie przedsiębiorstwa: Uwagi wprowadzające; Finansowanie bezpośrednie w Stanach Zjednoczonych, krajach Unii Europejskiej i w Polsce; Projektowanie emisji dłużnych papierów wartościowych; Procedura oraz koszty dopuszczenia obligacji do obrotu publicznego i obrotu giełdowego; Pierwsza publiczna oferta długu; Restrukturyzacja zadłużenia bezpośrednie go. 5.Kształtowanie struktury wiekowej instrumentów finansowania obcego: Uwagi wprowadzające; Znaczenie i rozwój instrumentów finansowania długoterminowego; Analiza czynników wyboru terminu wymagalności instrumentów finansowania obcego w przedsiębiorstwie. 6. Wybór źródeł finansowania obcego przedsiębiorstwa: Przesłanki wyboru źródeł finansowania obcego przedsiębiorstwa; Czynniki makroekonomiczne; Ch-ka branży; Ch-ka przedsiębiorstwa; Rola innowacji finansowych w procedurze wyboru źródeł finansowania obcego; Polityka kształtowania struktury finansowania obcego. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 7)
Część I: Przesłanki zmian globalnych w organizacji. Główne czynniki determinujące przemiany w organizacjach funkcjonujących w nowej gospodarce. Komunikowanie się w organizacjach sieciowych. Wybrane aspekty. Organizacja sieciowa uczelni, studium wykonalności. Zmiany w szkolnictwie wyższym po wprowadzeniu ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym. Zmiany potrzeb kształcenia w dziedzinie zarządzania i marketingu. Nowoczesne metody matematyczne w zarządzaniu projektami a praktyka. Rozwój i zmiana zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie w policji. Zmiany w zarządzaniu środowiskiem. Kształtowanie kultury organizacyjnej w aspekcie procesów globalizacyjnych. Motywacja w procesie zmian w organizacji. Stres zawodowy w otoczeniu organizacyjnym. Rozwój lokalny a kultura organizacji szkół. Wybrane zmiany w ścieżce awansu zawodowego nauczyciela. Część II: Procesy zmian globalnych w przedsiębiorstwach. Wpływ zmian globalnych na doskonalenie procesów zarządzania w przedsiębiorstwach. Metody badań konkurencyjności przedsiębiorstw w makrootoczeniu międzynarodowym. Wybrane zagadnienia zmian w funkcjonowaniu współczesnych przedsiębiorstw. Negocjacje gospodarcze w warunkach zmian globalnych. Czynniki determinujące przepływ zagranicznych inwestycji bezpośrednich w okresie wzrostu ekspansji kapitałowej korporacji międzynarodowych w latach 1985-2000. Bariery realizacji zmian organizacyjnych w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych. Państwowe czy prywatne? Ocena wyników finansowych polskich przedsiębiorstw. Przedsiębiorstwo innowacyjne technologicznie. badanie kultury technicznej przedsiębiorstwa w aspekcie zmian. Zapobiegawcze utrzymanie ruchu - wybór czy konieczność? Transformacja struktur systemów wytwarzania. Globalizacja jako przyczyna zmian w systemach zarządzania przepływem pracy. System zarządzania środowiskowego według normy ISO 14001 w przedsiębiorstwach w Polsce. Zarządzanie jakością według standardów międzynarodowych jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa. Zarządzanie przez jakość według filozofii TQM jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie IPS Przedsiębiorstwo Informatyczne. Społeczna odpowiedzialność wybranych przedsiębiorstw. Metody uwzględniania ryzyka w kształtowaniu struktury finansowej przedsiębiorstwa. Wybrane finansowe problemy działalności holdingów. Zmiany prawa a rozwój przedsiębiorstw. Ujęcie teoretycznoprawne. Część III: Implikacje zmian globalnych na rynkach kapitałowych. Metody badania atrakcyjności inwestowania na rynku kapitałowym. Zarządzanie ryzykiem w inwestycjach rzeczowych. Techniki i narzędzia zarządzania ryzykiem inwestycyjnym. Ekonomiczne skutki wprowadzenia euro w Polsce. Fluktuacja zatrudnienia w bankach komercyjnych jako implikacja zmian zachodzących w sektorze bankowym. Zmiany w zarządzaniu kanałami dystrybucji na rynku funduszy inwestycyjnych. Zmiany na polskim rynku ubezpieczeń na życie. Sekurytyzacja - technika wspierająca rozwój organizacji gospodarczych w warunkach integracji i globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : zeszyt ćwiczeń / Marian Pietraszewski. - Poznań : eMPi 2, 2004. - 56 s. : tab. ; 23 cm.
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktu, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne : Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ISSN 2083-8611 ; 134)
1. Społeczno-ekonomiczne aspekty gospodarowania czynnikiem ludzkim: Kapitał intelektualny czynnikiem konkurencyjności regiony; Czynnik ludzki w rozwoju społecznym Nadodrza. Profile demograficzne województw nadodrzańskich. Zadania społeczne w regionie; Analiza popytu na kwalifikacje i kompetencje w województwie podlaskim; Aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych w przekroju terytorialnym; Europejski fundusz dostosowania do globalizacji jako instrument przeciwdziałania bezrobociu na regionalnych rynkach pracy; Uwarunkowania rynku pracy a konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłu mleczarskiego (na przykładzie województwa lubelskiego); 2. Mobilność przestrzenna zasobów pracy: problem migracji w Polsce wschodniej - statystyczna analiza zjawiska; Mobilność przestrzenna kadr sektora IT Lubelszczyzny wobec otwarcia niemieckiego rynku pracy; Zmiany w zatrudnieniu mieszkańców województwa opolskiego po akcesji Polski do Unii europejskiej w świetle badań empirycznych; Czynniki blokujące i stymulujące zatrudnienie cudzoziemców w Polsce w opinii pracodawców oraz zagranicznych pracowników (w świetle badań przeprowadzonych w województwie opolskim); 3. Edukacja i informatyzacja: Edukacyjne uwarunkowania rynku pracy w branży IT na przykładzie Lubelszczyzny; Oczekiwania rynku pracy wobec absolwentów szkół ponadgimnazjalnych w kontekście wahań demograficznych na przykładzie powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego; Studenci Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na rynku pracy - badania ankietowe; Wykluczenie cyfrowe mazowieckich zasobów pracy; Informatyzacja powiatowych urzędów pracy województwa mazowieckiego w świetle badan empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie. R.2 Rynek usług bankowych dla przedsiębiorców: Podstawowe dane o rynku usług bankowych dla przedsiębiorców; Kluczowe czynniki marketingowe w bankowej obsłudze przedsiębiorstw; Fundamentalne trendy. R.3 Zarządzanie finansami przedsiębiorstw: Uwagi wstępne; Podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw; Decyzje inwestycyjne; Decyzje w sprawie finansowania. R.4 Bankowa obsługa przedsiębiorstw ukierunkowana na przyszłość: Kredyty bankowe dla przedsiębiorstw; Proces podejmowania decyzji kredytowych; Wycena wartości przedsiębiorstwa; Alternatywne instrumenty finansowania. Finansowanie specjalne i doradztwo na rzecz firm; Operacje pośredniczące. R.5 Marketing w usługach bankowych dla przedsiębiorstw Zadania i rola marketingu w zakresie bankowości korporacyjnej; Marketingowe metody zarządzania obszarami strategicznymi w zakresie bankowości korporacyjnej. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele i charakter działalności małych i średnich przedsiębiorstw, 2. Płynność finansowa i jej pomiar, 3. Wartość pieniądza w czasie i w przestrzeni, 4. Kapitał obrotowy i jego znaczenie w małych i średnich przedsiębiorstwach, 5. Zarządzanie zapasami w małych i średnich przedsiębiorstwach, 6. Polityka kredytu kupieckiego stosowana przez małe i średnie przedsiębiorstwa oraz zarządzanie należnościami, 7. Krótkoterminowe źródła finansowania działalności bieżącej małych i średnich przedsiębiorstw, 8. Zarządzanie środkami pieniężnymi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
O autorze.Wstęp.CZ.I 1.Historia i ekonomia.System waluty złotej.System z Bretton Woods.Wzrost pozycji dolar a.Lata pięćdziesiąte i sześćdziesiąte XX wieku.Rozpad systemu z Betton Woods. Umowa Waszyngtońska (Smithsoni an Agreemebt).Europejski System Walutowy.Dlaczego kursy walutowe się zmieniają.Podsumowanie. 2.Określenie wi elkości ekspozycji i ryzyka.Czym jest ryzyko walutowe. Ekspozycja przeliczeniowa.Ekspozycja transakcyjna.Ekspozycja ekonomiczna.Przewidywanie ekspozycji walutowej. Przewidywanie kursów walutowych.Kwalifikacja ryzyka walutowego.Podsumowanie. 3.Polityka i organizacja.Polityka.Ramy organizacyjne.Podsumowanie. CZ.II 4.Zabezpiecznie wewnętrzne.Wycena dóbr.Przyspieszanie i opóźnianie płatności (leading i lagging).Kompensowanie.Podsumwanie. 5.Instrumenty zabezpieczające rynku walutowego.Kontakty walutowe.Opcje walutowe.Kontakty pochodne oparte na opcjach.Walutowe kontakty futures.Podsumowanie. 6.Strategie zabezpieczające.Opracowanie strategii zabezpieczającej. Strategie dla różnego typ udziałów finansowych.Strategie dla różnego typu ekspozycji.Podsumowanie. 8. Procedury kontrolne.Wykaz celów i zasad funkcjonowania działu finansowego.Kluczowe me chanizmy kontroli. Źródła porad. Sprawozdania finansowe. Rola zewnętrznych audytorów. Zagadnienia etyczne. Podsum owanie. 9. Sprawozdawczość zarządcza i ocena wyników działalności .Pomiar i zarządzanie ryzykiem. Ocena działalności. Mierniki działalności . Dostarczanie informacji kierownictwu. Monitorowanie zgodności z procedurami kontr olnymi. Częsttliwość tworzenia sprawozdań. Problemy związane z pomiarem wyników działalności. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: strategiczne długoterminowe decyzje inwestycyjne: preliminowanie wydatków inwestycyjnych; Strategiczne długoterminowe decyzje finansowe (struktura kapitału i dźwignia, polityka dywidend, akcje zwykłe, bankowość inwestycyjna, dług długoterminowy, finansowanie hybrydowe: akcje uprzywilejowane, leasing
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej