Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(184)
Forma i typ
Książki
(177)
Poradniki i przewodniki
(48)
Publikacje fachowe
(35)
Publikacje naukowe
(8)
Audiobooki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(125)
tylko na miejscu
(105)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(127)
Czytelnia
(105)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
German Janusz (1974- )
(6)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Bakalarz Dariusz
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Appelo Jurgen
(2)
Blanchard Marjorie (1940- )
(2)
Carew Donald
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czerwińska Ewa
(2)
Doroba Anita
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Kulczycka Luiza
(2)
Lipa Michał
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Nowotarska-Romaniak Beata
(2)
Osterwalder Alexander
(2)
Pogorzelski Jacek
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Schauz Ewa
(2)
Suchar Marek (1954- )
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Zatorska Joanna
(2)
Zawiła Anna
(2)
Zawiła Tadeusz
(2)
Zigarmi Drea
(2)
Zigarmi Patricia
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Allen Judy
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Babin Leif
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barrow Colin
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bielińska Inga
(1)
Binda Albert
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Scott
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Bloch Michał
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Bąkiewicz Tomasz
(1)
Caslione Johna A
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciesielski Mateusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Conley Randy
(1)
Cuff Kathy
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Drab Adam
(1)
Duncan Kevin
(1)
Durand Barbara
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Dąbrowski Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(30)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(73)
1990 - 1999
(33)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(45)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(181)
Stany Zjednoczone
(3)
Kanada
(1)
Język
polski
(182)
angielski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Marketing
(42)
Zarządzanie
(22)
Przedsiębiorstwo
(21)
Reklama
(18)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(16)
Kadry
(12)
Marketing strategiczny
(11)
Praca zespołowa
(11)
Przywództwo
(11)
Marketing cyfrowy
(10)
Obsługa klienta
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Zatrudnienie
(10)
Menedżerowie
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Public relations
(9)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Motywacja pracy
(8)
Techniki sprzedaży
(8)
Praca
(6)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(5)
Coaching
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Organizacja
(5)
Organizacja pracy
(5)
Rekrutacja pracowników
(5)
Rynek
(5)
Targi i wystawy
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Decyzje
(4)
Firma (nazwa)
(4)
Mentoring
(4)
Polityka zatrudnienia
(4)
Produktywność pracy
(4)
Rynek (ekonomia)
(4)
Dobre praktyki
(3)
Google
(3)
Innowacje
(3)
Internet
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Kariera
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing polityczny
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Motywacja
(3)
Normalizacja
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Poszukiwanie pracy
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Programowanie zwinne
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Psychologia pracy
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rynek pracy
(3)
Strony WWW
(3)
Sukces
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Urzędnicy
(3)
Wybory
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zespół projektowy
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Biznesplan
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Globalizacja
(2)
Google Analytics
(2)
Image
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość produktu
(2)
Język
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing szeptany
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miasta
(2)
Negocjacje
(2)
Nowy produkt
(2)
Outplacement
(2)
Plan marketingowy
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Prawo pracy
(2)
Prawo reklamy
(2)
Projekt informatyczny
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(2)
Płaca
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Temat: czas
2001-
(18)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(129)
Wzory dokumentów
(3)
Opracowanie
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(127)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(45)
Psychologia
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
184 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Image : czyli jak być gwiazdą na rynku / Kurt Huber. - Warszawa : Business Press, 1994. - 243 s. : fot. kolor. ; 21 cm.
Image - od bochenka chleba po golarkę Brauna - próba określeniaco to jest image; Image - jest coraz ważniejszy; IMAGE: Wizerunek nigdy nie jest skuteczny; Każdy produkt ma taką cenę, na jaką (w opinii klientów) zasługuje; Czy kartofle też posiadają image?; Zewnętrzny obraz jest tylko częścią ogólnego image'u; Problem starzenia się produktów; Czy reklama uwodzi człowieka?; Powódź bodźców - kwestie harmonii i proporcji; Kontakty z opinią publiczną a Corporate Image. ANALIZY: Transfer image'u; Kolory! Ale jakie?; PRAKTYKA: Hoechst. Chemia dla ochrony środowiska; Jogurt Toniego. Ten szklany; Nivea - mleczko do pielęgnacji ciała dla mężczyzn?; Birkin. Zielony grosz; Marlboro. Na koniec nowy; Coca-Cola. Globalizacja marki; Camel. Konsekwencja to (niemal) wszystko; Adidas. But zwycięzców; Jagermeister. Jedendla wszystkich; Dr Oetker. Nasz najdelikatniejszy; Daimler-Benz. Postępowa tradycja; Rowenta. Kawa robiona "lewą reką"; American Express; Deutsche Bank. Z siłą. FIRMY: Daimler-Benz AG. W duchu Deimlera i Benza; Hiechst A.G.,Frankfurt. Dlaczego pozytywny image jest ważny; Robert Bosch GmbH. Boscha znamy,a le; Drink Coca-Cola. Parę słów o historii (reklamy); Wyroby Maggi AG., Zurich. Parę słów o historii reklamy firmy Maggi; Objaśnienia terminów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyrania wyboru; Co się stało z U. S. P?; Ponowne odkrycie U. S. P.; jakość i orientacja na klienta rzadko stanowią wyróznik; Kreatywność to nie jest pomysł na wyrożnianie się; Cena rzadko bywa wyró żnikiem; Szerokość asortymentu jest trudnym sposobem na wyróżnianie się; Kolejne etapy na drodze do wyróżniania sie; Wyróżnianie się zachodzi w świadomośc i; Bycie pierwszym to pomysł na wyróżnianie się; Przywodztwo to sposób, aby sie wyróżniać; Tradycja jest sposobem na wyróżnianie się; Specjalizacja na rynku jest sposobem na wyróznianie się; Technologia może być spsobem na wyróżnianie się; Najnowsze osiągni ęcia to też sposób, aby się wyróżnić; Popularnośc to sposob na wyróznianie się; Rozwój może zagrażać wyróznianiu się; Wyróznianie sie wymaga poświęceń; Wyróżniać się w każdym miejscu; Zachowaj swój wyrożnik; Kto odpowiada za wyróznianie sie firmy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Klient, Przyszłość, Strategia, Kierowanie, Marketing, Sprzedaż, Zmiana trendów, Wyścig z czasem, Heterarchia Informacja, Mindware, Sieci łączności, Clienting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Klient jako imperatyw: 1. Cóż się stało z marketin giem? A siedzi sobie w kącie nadąsany; 2. Zarządzanie ukierunkowane na zadowolenie klienta. czy naprawdę zależy nam na uzyskaniu zadowolenia klienta w długim okresie?; 3. Budowanie orientacji na klienta. Co robi my, kiedy nam zależy. Studium przypadku nr 1: Avis Europe Ltd. Synergia pomiędzy klientami i pracownikami jako fundament prze wagi konkurencyjnej; Studium przypadku nr 2: CIGNA Employee Benefits. Budowanie organizacji zorientowanej na klienta; Studium przypadku nr 3: Ford Cellular Systems. II. Na czym polega działanie firmy na rynku: wytycza nie ścieżki strategicznej: 4. Strategia rynkowa. Rynek - definicja, segmentacja i wybory; 5. Strategia rynko wa. Oferta wartości- misja rynkowa, różnicowanie kon kurencyjne oraz aktywa marketingowe i marki; 6. Strategia rynkowa. Zasadnicze relacje- klienci, konkurenci, kooperanci i pracownicy; 7. Planowanie markwtingowe. Co należy żrobić, aby od strategii przejść do planu. Studium przypadku nr 4: Allied Dunbar. Reorientacja rynkowa i strategia marki; Studium przypadku nr 5: IBM Studium przypadku nr 6: Virgin. Piosenkarz czy piosen ka. III. Rzeczywiste problemy związane z działaniem rynku: 8. programy i działania marketingowe. Czy kiedykolwiek nasz marketing jest przemyślany?; 9. Organizacja mar ketingu. Czy organizujemy w celu realizacji, czy nie, i co będzie dalej?; 10. Informacje i wywiad dla marke tingu. Od badań rynkowych do wyczuwania rynku; 11. Pro ces planowania marketingowego. Tworzenie skutecznych planów, z kórymi pracownicy się identyfikują; 12. Bud żetowanie dla marketingu. W jaki sposób zapewniamy zasoby działań marketingowych?; 13. Zarządzanie organi zacją sprzedazy. Przekładanie strategii rynkowej na or ganizację sprzedaży. Studium przypadku nr 7: Samochody DAEWOO. Zmienianie zasad konkurencji; Studium przypadku nr 8: Wojny super marketów. Rywalizacja konkurencyjna i pozycjonowanie strategiczne w brytyjskim sektorze supermarketów; Studium przypadku nr 9: British Airways. Jak rysuje się przyszłość "ulubionych linii lotniczych świata"? IV. Rywalizacja strategii rynkowej: 14. Wdrażanie strategii rynkowych i rola strategicznego marketingu wewnętrznego. Przeobrażanie strategii i planów rynko wych w skuteczne działania marketingowe; 15. Lista zadań w strategicznej reorientacji rynkowej. Jakie są nasze prawdziwe problemy związane z działaniami na rynku? Studium przypadku nr 10: Lion Machines Ltd; Studium przypadku nr 11: Opus Partnership. Otis plc i Nokia Mobile Phones; Studium przypadku nr 12: Swallows Stores Ltd. Bariery orientacji rynkowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta : 1.Wyzwanie marketingowe, 2.Uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku, 3.Potrzeby i motywacje, 4.Ryzyko w zakupach konsumentów. Cz.II Decyzje nabywców : 5.Anatomia decyzji konsumentów, 6.Rodzaje decyzji zakupu, 7.Zakup nowegp produktu, 8.Przedsiębiorstwo i instytucjie jako nabywcy. Cz.III wybór rynku docelowego : 9.Analiza możliwości i zagrożeń działania, 10.Segmentacja rynku, 11.Wybór pozycji i sposobu działania na rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Istota procesu pozycjonowania produktu: 1. Definiowanie pozycjonowania, 2. Cel, efekty i kryteria pozycjonowania, 3. Pozycjonowanie a strategiczne planowanie marketingowe. Cz.II Rynkowe uwarunkowania pozycjonowanie produktu: 4. Istota konkurencji i definiowanie konkurentów, 5. Wyróżnianie sie jako sposób komunikwoania na rynku, 6. Istota i modele zachowań nabywczych, 7. Rola czynników demograficznych, ekonomicznych, psychologicznych, społecznych i kulturowych w zachowaniach nabywczych. Cz.III Proces i strategia pozycjonowania produktu: 8. Etapy pozycjonowania produktu, 9. strategia pozycjonowania produktu, 10. Przeciwstawne sposby pozycjonowania produktu. Cz.IV Pozycjonowanie produktu w praktyce: 11. Pozycjonowanie innowacji, 12. Pozycjonowanie produktów wielowymiarowych, 13. Błędne praktykiw pozycjonowaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nakreślenie szczegółowych planów działania. Cztery elementy: Sprytne pomarańcze i garbate kanarki - prostota komunikacji. Aksamitny młot. Przekaz , który przykuwa uwagę. Niebieskie Martini i surfing w Omaha - jak ugruntować markę? Piękni amerykanie i pretty woman - troskliwa obsługa. Cechy , które klienci kochają. Twój największy atut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Fakty na temat polecania; 2. Polecanie rozłożone na czynniki pierwsze; 3. Droga do poleceń; 4. System poleceń- spojrzenie ogólne; 5. Autentyczna strategia; 6. Treść jako narzędzia marketingu; 7. Strategia zespolenia; 8. Sieć kontaktów z klientów; 9. Sieć kontaktów z partnerami strategicznymi; 10. Gotowi do odbioru; 11. Konkretne kampanie rekomendacyjne; 12. Lapidarne sugestie; 13. Warsztaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Definicje, cel i proces. 1. Czym jest marketing? 2. Model marketingu. 3. Co wynika z modelu marketingu?. 4. Dobry marketing. 5. Proces marketingu. 6. Pisanie planu marketingowego. Część II: Audyt strategiczny rynku. 7. Badanie rynku. 8. Fortepian Chakravatiego, czyli dlaczego badanie rynku jest potrzebne... 9. Audyt strategiczny. 10. Studium przypadku - firma Connect Inc. Część III: Pozycjonowanie strategiczne. 11. Wizja i cele. 12. Jak zapewnisz firmie wzrost? 13. Jak będziesz konkurować? 14. Czym będziesz się kierować? 15. Do kogo skierujesz ofertę? 16. Branding - budowanie świadomości marki. Część IV: Dostarczanie wartości. 17. Audyt segmentu. 18. Subiektywny model wartości. 19. Zarządzanie relacjami. 20. Zarządzanie marką. 21. Przystosowanie firmy do strategii marketingowej. 22. Zarządzanie portfelem. Część V: Mix taktyczny. 23. Audyt taktyczny. 24. Cztery "p" marketingu... a może cztery "c"? 25. Produkt. 26. punkt sprzedaży. 27. Promocja. 28. Polityka cenowa. 29. Studium przypadku - firma Ambient Ltd. Część VI: Wykorzystaj zdobytą wiedzę. 30. Marketing - pytania sprawdzające. 31. Źródła informacji i rekomendacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacja marketingowa / Robert Pieczykolan. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 163 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
1.Informacja marketingowa, 2.System informacji marketingowej (SIM), 3.Zakres i rodzaje gromadzonej informacji, 4.Źródła informacji, 5.Badania marketingowe, 6.Analiza informacji, 7.Dystrybucja informacji w firmie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I.Jak działa umysł, czyli o co tak naprawdę chodzi. 1.Emocje, czyli zachowanie. 2.Podstawą zaufania jest dobry kontakt. II. To słowa decydują o wszystkim. 3.Jak pisać, aby klient...rozumiał. 4.Pytania, które sprzedają. III. jak napisać tekst, który będzie sprzedawał. 5.Czas na tekst...Dodatki: Przykładowy tekst perswazyjny. Podstawowe zasady wpływu społecznego (perswazji). Lista kontrolna. reklama podprogowa - mity i fakty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
czym sa jakościowe badania marketingowe, Rola jakościowych badań marketingowych, Organizacja jakościowych badań marketingowych, Pogłębione wywiady grupowe, Pogłębione wywiady indywidualne, Obserwacja uczestnicząca, Techniki wspomagające.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bank a marketing, Placówki operacyjne banków i ich otoczenie, Klient w centrum uwagi banku, Usługi bankowe - trudny produkt marketingowy, Sprzedaż usług bankowych i obsługa klienta, Pracownicy banku - ważny atut marketingowy, Sztuka promocji usług bankowych, Badania rynku usług bankowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak ze szczura zrobić chomika czyli czym są public relations; 2. Jak pogoda czyli komu potrzebne są public relations; 3. O sobie samych czyli czym są wewnętrzne public relations; 4. Do miasta przyjeżdża cyrk czyli czym są media relations; 5. Public relations, promocja, reklama, marketing; 6. Działania public relations- w firmie czy na zewnątrz; 7. Jak wewnątrz firmy zorganizować komórkę public relations; 8. Baza klientów komórki public relations; 9. System Identyfikacji Wizualnej; 10. Strona internetowa narzędziem public relations; 11. Strategia public relations; 12. Nie zawracać głowy naczelnym czyli kiedy, co i komu; 13. Skuteczny komunikat prasowy; 14. Co to jest Press Kit i jak go stworzyć; 15. Rzutnik nie widzi laptopa czyli udana konferencja prasowa; 16. Za książkę odpowiada kolega czyli udział w targach; 17. Trasa promocyjna autora; 18. Patronaty medialne; 19. Badania efektywności działań PR; 20. Co to jest Press Book i jak go stworzyć; 21. Żadne obiadki czyli o osobistych relacjach z dziennikarzami; 22. Public relations w sytuacjach kryzysowych; 23. Przed mikrofonem; 24. Czytelnia sybiektywna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Spójrz w głąb siebie: określ i przedstaw swoje atuty. 2. Wyznacz swoją drogę do sukcesu: postępuj zgodnie z planem, a osiągniesz zamierzony cel. 3. "Obierz cebulę": znajdź osobę, która będzie w stanie Ci pomóc. 4. Przedstaw właściwy obraz: zrób doskonałe wrażenie. 5. Dopracuj swój wizerunek: poznaj podstawowe zasady supernetworkingu. 6. Przyciśnij ich: nakłoń do złożenia obietnic i zobowiązań. 7. Nie wypadnij z gry: działaj konsekwentnie i utrzymuj kontakt. 8. Złóż raport mentorowi: sformalizuj proces i nie trać celu z oczu. 9. Stawiaj sobie wymagania: śledź postępy i mierz wyniki.10. Śmiało patrz w przyszłość: zbuduj sieć kontaktów na całe życie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do marketingu usług; Jak przygotować swą frime do marketingu; Jak napisać plan marketingowy Opracuj na piśmie dewizę działania; Zbierz informacje o sej firmie; Ludzie - piąty element merketingu; Zbieranie informacji o czynnikach zewnetrznych; Odkrywanie problemów i możliwości; Wyznaczanie celów i zadań; Rynki docelowe i upozowane; Strategie; Plan działania w marketingu; Wprowadzenie w życie planu działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Najważniejsze zasady znakomiej ubsługi klientów. 2. Znakomita obsługa klientów - jak to robić. Część III: Rozwiązywanie problemów. Część IV: Zadbaj o siebie, żebyś mógł sprawnie obsługiwać klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kluczowe pojęcia: Co to jest marketing szeptany?; Głębsze Dno: Sześć ważnych idei; Manifest marketingu szeptanego; 2. Jak to się robi: Pięć zasad działania; Rozmówcy: Kto opowie o tobie swoim znajomym?; Temat: O czym będą rozmawiać?; Narzędzia: Jak można dopomóc krążeniu wiadomości?; Uczestnictwo: Jak włączyć się do rozmowy?; Monitoring: Co mówią ludzie?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co to jest planowanie marketingowe i w czym może pomóc małej firmie? 2. Audyt marketingowy - wewnętrzny. 3. Audyt marketingowy - zewnętrzny. 4. Audyt marketingowy - analiza sytuacyjna. 5. Wyznaczanie celów marketingowych. 6. Obmyslanie strategii marketingowych. 7. dystrybucja, reklama i promocja sprzedaży. 8. Planowanie nowego produktu i rozwój nowych rynków zbytu. 9. Budżet i sprawozdania finansowe. 10. Pisanie i prezentacja planu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zasady : 1.Od podstaw : definicje, 2.Wyjdź im na przeciw : dobrze poznaj swoich klientów, 3.Produkty : trzeźwe spojrzenie, 3.Jak walczyć z konkurencją - i wygrać!, 5.Kreowanie wizerunku, 6.Dobra ocena : w poszukiwaniu zysku, 7.Jak tworzyć PR i strategię marketingową. Cz.II Praktyka : 8.Jak korzystać z mediów, 9.Pamiętny dzień : jak zorganizować uroczystość, 10.Pieniądze : sukces sprzedaży, 11.Jak pisać : planowanie i oparcowywanie przekonujących publikacji, 12.Zrób to sam : jak zaprojektować atrakcyjny materiał promocyjny własnymi siłami, 13.Wznieś transparent : planowanie kampanii, 14.Zorganizuj stoisko : podbijaj targi i wystawy, 15.Reklama i sponsoring, 16.Skrzynak pocztowa : usuwanie śmieci z poczty, 17.Promocja firmy : jak wybrać najlepsze narzędzia, 18.Zbieranie informacji : badnie marketingowe, 19.Klient nasz pan : jak troszczyć się o klienta, 20.Komunikacja w firmie : jak ją usprawnić. Cz.III Profesjonaliści : 21.Jak rozmawiać z fotografem, 22.Jak przygotować promocyjny film video, 23.Absolutnie przebojowy : jak wybrać konsultanta PR, 24.Dobry projektant, najlepszy projekt, 25.Jak zawrzeć z drukarnią korzystą umowę, 26.Jak korzystać z usług konsultanta ds. badań rynku, 27.Jak korzystać z usług agencji reklamowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej