Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(85)
Forma i typ
Książki
(83)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(6)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(50)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(52)
Czytelnia
(60)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(7)
Gierszewska Grażyna
(6)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Bednarski Lech
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Bień Witold (1927-2018)
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Duraj Jan
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Jarczewski Wojciech
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowal Witold
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bień Magdalena
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajka Kamil
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Depa Jakub
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Filar Ewa
(1)
Florek Magdalena
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Glińska Ewa
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Górka Anna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hague Paul
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jawień Robert
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Kozielski Robert
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Antoni (1939- )
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Kroik Janusz
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Makowski Krzysztof
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malik K
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(84)
Rosja
(1)
Język
polski
(84)
rosyjski
(1)
Temat
Planowanie strategiczne
(46)
Przedsiębiorstwo
(38)
Zarządzanie strategiczne
(27)
Marketing
(20)
Analiza strategiczna
(16)
Planowanie
(10)
Marketing strategiczny
(9)
Analiza SWOT
(7)
Kadry
(7)
Zarządzanie
(7)
Organizacja
(6)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(5)
Biznesplan
(4)
Controlling
(4)
Decyzje
(4)
Diagnostyka przemysłowa
(4)
Konkurencja
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Motywacja pracy
(4)
Przywództwo
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Audyt wewnętrzny
(3)
Ceny
(3)
Innowacje
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Promocja handlowa
(3)
Rynek
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Strategia organizacyjna
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informacja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Kapitał
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Miasta
(2)
Planowanie gospodarcze
(2)
Planowanie regionalne
(2)
Planowanie terenowe
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Turystyka
(2)
Wybory
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Środki obrotowe
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agrosturystka
(1)
Alokacja
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt
(1)
Autorytet
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Blogi
(1)
Budżetowanie
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Geografia społeczna
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Holdingi
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria przemysłowa
(1)
Jakość
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Kłodzko (woj. dolnośląskie)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(33)
Opracowanie
(8)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(53)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(30)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
85 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 197 s. : tab. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
R.1 Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego, R.2 Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, R.3 Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa, R.4 Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa, R.5 Cele marketingowe a strategiczny profil przesiębiorstwa, R.6 Planowanie stra tegii marketingowej przedsiebiorstwa, R.7 Strategic na i operatywna kontrola marketingu, R.8 Problemy motywowania w marketingu, R.9 Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy przedsiębiorstwa, R.10 Refleksje na temat barier i przyszłość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - Wyd.2 popr. i rozsz. - Warszawa : C.H.Beck, 2005. - 211 s. : tab. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
R.1 Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego, R.2 Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, R.3 Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa, R.4 Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa, R.5 Cele marketingowe a strategiczny profil przesiębiorstwa, R.6 Planowanie stra tegii marketingowej przedsiebiorstwa, R.7 Strategic na i operatywna kontrola marketingu, R.8 Problemy motywowania w marketingu, R.9 Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy przedsiębiorstwa, R.10 Refleksje na temat barier i przyszłość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co to jest planowanie marketingowe i w czym może pomóc małej firmie? 2. Audyt marketingowy - wewnętrzny. 3. Audyt marketingowy - zewnętrzny. 4. Audyt marketingowy - analiza sytuacyjna. 5. Wyznaczanie celów marketingowych. 6. Obmyslanie strategii marketingowych. 7. dystrybucja, reklama i promocja sprzedaży. 8. Planowanie nowego produktu i rozwój nowych rynków zbytu. 9. Budżet i sprawozdania finansowe. 10. Pisanie i prezentacja planu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do planowanie marketingowego, 2. Analiza bieżącej sytuacji, 3. Zdobywanie wiedzy o rynkach i klientach, 4. Segmentacja wyboru rynku docelowego i pozycjonowanie, 5. Planowanie strategii działania, celów i narzędzi marketingu, 6. Planowanie strategii produktu i marki, 7. Planowanie strategii dystrybucji i logistyki, 8. Planowanie strategii cenowych, 9. Planowanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej, 10. Planowanie pomiaru wyników i kontroli wdrażania planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : podręcznik / Aldona Nowacka, Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2004. - 272 s. : rys., wykr., tab. ; 23 cm.
R.1 Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, R.2 Rynek jako podstawa działalności marketingowej, R.3 Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego, R.4 Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach, R.5 Produkt jako narzędzie marketingu, R.6 Cena jako element mieszanki marketingowej, R.7 Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku, R.8 Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, R.9 Plan marketingowy jako elelment zarządzania marketingowego, R.10 Specyficzne obszary stosowania marketingu, R.11 Prawo i etyka jako narzedzie regulacji działaności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Pojęcie, geneza i specyfika marketingu usług, 2.Instrumenty marketingu w usługach, 3.Podstawy informacyjne marketingu. Badnaia marketingowe, 4.Planowanie marketingowe w firmie usługowej, 5.Wybrane strategie marketingowe firm usługowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Klient jako imperatyw: 1. Cóż się stało z marketin giem? A siedzi sobie w kącie nadąsany; 2. Zarządzanie ukierunkowane na zadowolenie klienta. czy naprawdę zależy nam na uzyskaniu zadowolenia klienta w długim okresie?; 3. Budowanie orientacji na klienta. Co robi my, kiedy nam zależy. Studium przypadku nr 1: Avis Europe Ltd. Synergia pomiędzy klientami i pracownikami jako fundament prze wagi konkurencyjnej; Studium przypadku nr 2: CIGNA Employee Benefits. Budowanie organizacji zorientowanej na klienta; Studium przypadku nr 3: Ford Cellular Systems. II. Na czym polega działanie firmy na rynku: wytycza nie ścieżki strategicznej: 4. Strategia rynkowa. Rynek - definicja, segmentacja i wybory; 5. Strategia rynko wa. Oferta wartości- misja rynkowa, różnicowanie kon kurencyjne oraz aktywa marketingowe i marki; 6. Strategia rynkowa. Zasadnicze relacje- klienci, konkurenci, kooperanci i pracownicy; 7. Planowanie markwtingowe. Co należy żrobić, aby od strategii przejść do planu. Studium przypadku nr 4: Allied Dunbar. Reorientacja rynkowa i strategia marki; Studium przypadku nr 5: IBM Studium przypadku nr 6: Virgin. Piosenkarz czy piosen ka. III. Rzeczywiste problemy związane z działaniem rynku: 8. programy i działania marketingowe. Czy kiedykolwiek nasz marketing jest przemyślany?; 9. Organizacja mar ketingu. Czy organizujemy w celu realizacji, czy nie, i co będzie dalej?; 10. Informacje i wywiad dla marke tingu. Od badań rynkowych do wyczuwania rynku; 11. Pro ces planowania marketingowego. Tworzenie skutecznych planów, z kórymi pracownicy się identyfikują; 12. Bud żetowanie dla marketingu. W jaki sposób zapewniamy zasoby działań marketingowych?; 13. Zarządzanie organi zacją sprzedazy. Przekładanie strategii rynkowej na or ganizację sprzedaży. Studium przypadku nr 7: Samochody DAEWOO. Zmienianie zasad konkurencji; Studium przypadku nr 8: Wojny super marketów. Rywalizacja konkurencyjna i pozycjonowanie strategiczne w brytyjskim sektorze supermarketów; Studium przypadku nr 9: British Airways. Jak rysuje się przyszłość "ulubionych linii lotniczych świata"? IV. Rywalizacja strategii rynkowej: 14. Wdrażanie strategii rynkowych i rola strategicznego marketingu wewnętrznego. Przeobrażanie strategii i planów rynko wych w skuteczne działania marketingowe; 15. Lista zadań w strategicznej reorientacji rynkowej. Jakie są nasze prawdziwe problemy związane z działaniami na rynku? Studium przypadku nr 10: Lion Machines Ltd; Studium przypadku nr 11: Opus Partnership. Otis plc i Nokia Mobile Phones; Studium przypadku nr 12: Swallows Stores Ltd. Bariery orientacji rynkowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym są badania marketingowe? 2. Zastosowania 3. Planowanie badań marketingowych 4. Jak uzyskać informacje prawie za darmo 5. Badania jakościowe 6. Badania ilościowe 7. Próby 8. Projektowanie kwestionariusza 9. Metody zbierania danych 10. Testy produktu 11. Badania poziomu satysfakcji klientów 12. Analiza danych 13. Raport 14. Branża badań rynkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nakreślenie szczegółowych planów działania. Cztery elementy: Sprytne pomarańcze i garbate kanarki - prostota komunikacji. Aksamitny młot. Przekaz , który przykuwa uwagę. Niebieskie Martini i surfing w Omaha - jak ugruntować markę? Piękni amerykanie i pretty woman - troskliwa obsługa. Cechy , które klienci kochają. Twój największy atut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
8. Instrumenty marketingu mix. 8.1. Marketingi mix. 8.2. Strategia produktu. 8.3. Strategia rozwoju nowych produktów. 8.4. Strategia cenowa. 8.5. Strategia kanałów dystrybucji. 8.6. Strategia komunikacje marketingowej. 9. Wdrażanie i weryfikacja strategii marektingowej korporacji. 9.1. Systemy informacji dla wdrazania strategii marketingowej. 9.2. Planowanie marketingowe. 9.3. Zarządzanie wdrażaniem i jego ocena. 9.4. Kontroling korporacyjny, firmowy i marketingowy. 9.5. Projekt efektywnej struktury organizacyjnej marketingu korporacji. 9.6. Wybór struktury organizacyjnej. 9.7. Możliwości organizacji globalnych firm marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Cz.I Od czego zacząć opracowywanie planu marketingowego: 1. Dlaczego warto planować działania marketingowe; 2. Jak opracować audyt marketingowy; Cz.II Analizy niezbędne do opracowania planu marketingowego: 3. Jak przygotować analizę strategiczną firmy; 4. Jak przeprowadzić analize rynku; Cz.III Przygotowanie planu strategicznego i taktyczno-operacyjnego: 5. Jak opracować strategię marketingową i wyznaczyć cele strategiczne; 6. Jak przygotować segmentację, pozycjonowanie i strategię konkurencji; 7. Jak przygotować plan marketingu mix; Cz.IV Przygotowanie do wdrożenia planu marketingowego oraz powiązania go z innymi działaniami firmy: 8. Jak przygotować wdrożenie i kontrolę planu; 9. Jak przygotować streszczenie menedżerskiego planu marketingowego; 10. Jak powiązać plan marketingowy z innymi planami w firmie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Wprowadzenie; Znaczenie strategii w marketingu; Analiza sytuacji; Opracowanie strategii marketingowej; Roczny plan marketingowy; Określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego; Organizacja, wdrożenie i kontrola realizacji strategii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrozumieć proces marketingowy; 2. Proces planowania marketingowego: Główne etapy; Obalenie mitów; 3. Audyt marketingowy: Audyt klientów i rynków; Audyt produktu; 6. Ustalenie celów i projektowanie strategii marketingowych; 7. Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej; 8. Plan sprzedaży; 9. Planowanie cen; 10. Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku; 11. Plan zarządzania relacjami z klientem; 12. Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego; 13. Pomiar efektywności planowania marketingowego; 14. Metodyczny system planowania marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w hotelarstwie / Jacek Piasta. - Warszawa : Jacek Piasta - Doradztwo, 2007. - 384 s. : rys. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie do marketingu: 1. Usługi hotelarskie -zarys historii, 2. Podstawowe pojęcia, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelowego, 4. Badania i analiza rynku, 5. Planowanie działalności, 6. Strategie działań rynkowych. Cz.II Marketing: 7. Wprowadzenie, 8. Strategia marketingowa, 9. Marketing-mix, 10. Plan marketingowy, 11. E-marketing. Cz.III Ludzie: personel i klienci w marketingu: 12. Wprowadzenie, 13. Komunikacja. Cz.IV Inne zagadnienia istotne marketingowo: 14. Jakość, 15. Gościnność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia; R.2 Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie; R.3 Cele i opis przedsięwzięcia; R.4 Opis produktu; R.5 Analiza rynku; R.6 Marketing; R.7 Zarządzanie; R.8 Harmonogram realizacji przedsięwzięcia; R.9 Analiza szans i zagrożeń; R.10 Analiza finansowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zarządzanie marketingowe, 2.Analiza sytuacji marketingowej, 3.Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4.Analiza strategii marketingowej, 5.Operacyjny plan marketingowy, 6.Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7.Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Nabywcy i ich postępowanie na rynku. Segmentacja i wybór rynku docelowego, 3.Badania marketingowe i marketingowy system informacji, 4.Polityka produktu, , 5.Polityka cen, 6.Polityka dystrybucji, 7.Polityka promocji, 8.Strategie marketingowe, 9.Planowanie strategiczne, 10.Podstawowe elemety planu marketingowego, 11.Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, 12/Leksykon wybranych tradycyjnych i współczesnych pojęć marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wprowadzenie; Znaczenie strategii w marketingu; Analiza sytuacji; Opracowanie strategii marketingowej; Roczny plan marketingowy; Określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego; Organizacja, wdrożenie i kontrola realizacji strategii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes plan / Ewa Filar, Jerzy Skrzypek. - Wyd. 3 rozsz. - Warszawa : Poltext, 1999. - 213, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm + dyskietka.
Wstęp; Czy planowanie może być czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa?; Jak planować w przedsiębiorstwie; Co to jest biznes plan?; Proponowany wzór biznes planu; Plan finansowy; Biznes plan firmy "CEGBUD"; Plan restrukturyzacji; Komputerowy program BPLAN-2. Aneksy: 1. Lista potencjalnych szans, zagrożeń oraz słabych i silnych stron; 2. Przeciętne wartości wskaźników finansowych; 3. Program multimedialnego treningu menedżerskiego "Zasady konstrukcji planu działania firmy symulacje komputerowe".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej