Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(43)
Forma i typ
Książki
(43)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(28)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(38)
Autor
Kozielski Robert
(3)
Fonfara Krzysztof
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Barbour Rosaline
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Drzazga Marek
(1)
Hague Paul
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Huczek Antoni
(1)
Hughes Mark
(1)
Hyla Marek
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kauf Sabina
(1)
Komorowska Barbara
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Olsztyńska Agnieszka
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Pietraszewski Marian
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Sernovitz Andy
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Stanimir Agnieszka
(1)
Stavkowa Jana
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Stone Merlin
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Turcinkova Jana
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Witkowska Magda
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Łais Sławomir
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Temat
Marketing
(34)
Przedsiębiorstwo
(11)
Rynek
(9)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Metody badawcze
(5)
Promocja handlowa
(5)
Promocja
(4)
Reklama
(4)
Badania marketingowe
(3)
Handel
(3)
Kadry
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Sprzedaż
(3)
Zarządzanie
(3)
Ankieta
(2)
Decyzje
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przemysł
(2)
Sieć handlowa
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Badania operacyjne
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Ceny
(1)
Ekonomika produkcji
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Internet
(1)
Komputery
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Marketing szeptany
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracowników
(1)
Odzież
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Public relations
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Socjologia
(1)
Strony WWW
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Towar
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
43 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Niezbędnik badacza)
1. Wprowadzenie do badań fokusowych; 2. Prawidłowe i niewłaściwe zastosowanie badań fokusowych; 3. Podstawy badań fokusowych; 4. Projekt badawczy; 5. Dobór próby; 6. Praktyczne aspekty planowania i prowadzenia badań fokusowych; 7. Etyka i zaangażowanie; 8. Generowanie danych; 9. Wstępna analiza danych; 10. Analityczne wyzwania w badaniach fokusowych; 11. Pełne wykorzystanie potencjału badań fokusowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Badania marketigowe, proce badań i definicja prob lemu : R.1 Badanie marketingowe jako działaność wszech ogarniająca, R.2 Alternatywne podejście do wywiadu mar ketingowego, Etyka badań marketingowych (załącznik), R.3 Proces badawczy i formułowanie problemu, Teoria po dejmowania decyzji Bayesa (załącznik). Cz.II Projektowanie badania : R.4 Projekt badania, R.5 Projekty przyczynowe. Cz.III Metody i formy zbierania danych : R.6 Zbieranie danych : dane wtórne, R.7 Zbieranie danych : ane pier wotne, R.8 Formularze do zbierania danych, R.9 Mierzen ie postaw, Opracowywanie map percepcyjnych (załącznik) Pomiar wieloczynnikowy (załącznik), Pomiar psycholo giczny (załącznik). Cz.IV Projektowanie próby i zbieranie danych : R.10 Procedury doboru próby, R.11 Wielkość próby, R.12 zbie ranie danych : procedury terenowe i błędy nie związane z doborem próby. Cz.V Analiza i interpretacja danych : R.13 Analiza dan ych : kroki wstępne, R.14 analiza danych : problemy po dstawowe, Testowanie hipotezy (załącznik), R.15 Analiz a danych : badanie różnic, Analiza wariacji (załącznik R.16 Analiza danych : badanie związku, nieparametry czne miary związku (załącznik), R.17 Analiza danych : analiza dyskryminacyjna, czynnikowa i skupień. Cz.VI Przygotowanie raportu z badań : R.18 Raport z badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kluczowe pojęcia: Co to jest marketing szeptany?; Głębsze Dno: Sześć ważnych idei; Manifest marketingu szeptanego; 2. Jak to się robi: Pięć zasad działania; Rozmówcy: Kto opowie o tobie swoim znajomym?; Temat: O czym będą rozmawiać?; Narzędzia: Jak można dopomóc krążeniu wiadomości?; Uczestnictwo: Jak włączyć się do rozmowy?; Monitoring: Co mówią ludzie?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I Unikac owczego pędu, R. II Dać miastu nową nazwę, R.III Sekret pierwszy - wciśnij sześć przycisków szumu, R.IV Piwo Miller Lite - marka wyprzedzająca swoje czasy, R. V Zacząć od zero - kariera Jeffa Greenfielda, R. VI Historia programu " American Idol", R. VII Sekret drugi - przyciągnij uwagę mediów, R. VIII Atak Apple Macintosh. Nieznana prawda o szumnej kampanii reklamowej, R. IX Firma ClearPlay - sądy, kontrowersje i krzyki, R. X Sekret trzeci - przyciągaj uwagę reklamą, R. XI Szum wokól Britney Spear, R XII Sekret czwart - zdobądź Szum Everest, R XIII PepsiCO kontra Coca-Cola - historia stojąca za historią, R XIV Sekret piąty - odkryj moc tworzenia, R.XV Szum wokół modelu Mustang, R.XVI Sekret szósty - ulepszaj swój produkt.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System informacyjny w zarządzaniu przedsiębiorstwem: Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Pojęcie, cele i funkcje systemu informacyjnego; Struktury systemu informacyjnego; Zasoby i potrzeby informacyjne w systemie informacyjnym; 2. Potrzeby informacyjne jako przesłanka budowy systemu informacyjnego przedsiębiorstwa: Pojęcie i rodzaj potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa; Wyznaczniki potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa; Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa w zakresie marketingu; 3. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie: Elementy systemu informacji marketingowej; Pierwotne i wtórne źródła informacji w systemie informacji marketingowej; Monitoring rynku i wywiad marketingowy jako źródła zasilania informacyjnego; Badania marketingowe jako element systemu informacji marketingowej; 4. Bazy danych w marketingu: Pojęcie, elementy i rodzaje baz danych; Hurtownia danych jako centralna baza danych; Bazy danych w systemie informacji marketingowej; Wykorzystanie baz danych w marketingu; 5. Technologie informacyjne w systemie informacyjnym marketingu firmy Żabka Polska SA: Rozwiązania technologiczne w zintegrowanym systemie zarządzania; Wykorzystanie narzędzi technologii informacyjnej w zarządzaniu firmą; Hurtownie danych w systemie informacyjnym firmy Żabka Polska SA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 340)
Cz.I podstawowe informacje o badaniach w dziedzinie marketingu i logistyki : 1.Indormacyjno-decyzyjne aspekty zarządzania marketingowo-logistycznego, 2.Metody pomiaru i gormadzenia danych na potrzeby maketingu logistyki, 3.Metody analizy danych empirycznych na potrzeby marketingu logistyki. Cz.II Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania działań marketingowo-logistycznych: 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznych : 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznej i ich wykorzystanie w wyborze rynku docelowego, 6.Cechy i prefernecje nabywców a działania marketingowo-logistyczne, 7.Zadowoloenie i lojalnośc jako przedmiot przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta. Cz.III Analiza strategiczna jako przesłanka zintegrowanego planowania marketingowo-logistycznego : 8.kierunki i metody strategicznej analizy marketingowo-logistycznej, 9.Prognozowanie rozwoju zjawisk rynkowych w czasie a planowanie działalności marketingowo-logistycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym są badania marketingowe? 2. Zastosowania 3. Planowanie badań marketingowych 4. Jak uzyskać informacje prawie za darmo 5. Badania jakościowe 6. Badania ilościowe 7. Próby 8. Projektowanie kwestionariusza 9. Metody zbierania danych 10. Testy produktu 11. Badania poziomu satysfakcji klientów 12. Analiza danych 13. Raport 14. Branża badań rynkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1995. - 171 s. : rys., tab. ; 20 cm.
R.1 Rodzaje strategii działania przedsiębiorstw oraz czynniki je określające; R.2 Otoczenie przedsiębiorstw a wybór marketingowych strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; R.3 Wewnętrzne czyniiki wpływające na wybór strategii marketingowych na rynku międzynarodowym; R.4 Ustalenie pozycji przedsiębiorstwa ns rynku jako punkt wyjścia do podejmowania decyzji strategicznych; R.5 Strategie wejścia na rynki zagraniczne; R.6 Strategie ze względu na stopień globalizacji działań; R.7 Strategie działania wobec konkurencji; R.8 Strategie przedsiębiorstw w warunkach wprowadzania jednolitego rybku wewnętrznego Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : podręcznik / Aldona Nowacka, Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2004. - 272 s. : rys., wykr., tab. ; 23 cm.
R.1 Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, R.2 Rynek jako podstawa działalności marketingowej, R.3 Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego, R.4 Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach, R.5 Produkt jako narzędzie marketingu, R.6 Cena jako element mieszanki marketingowej, R.7 Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku, R.8 Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, R.9 Plan marketingowy jako elelment zarządzania marketingowego, R.10 Specyficzne obszary stosowania marketingu, R.11 Prawo i etyka jako narzedzie regulacji działaności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod red. Roberta Kozielskiego. - Wyd. 4 zm. - Warszwa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 604, [4] s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
1.Pomiar marketingu- filozofia, systemy i najważniejsze pytania; 2. Ocena marketingu na poziomie strategicznym; 3. Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów; 4. Komunikacja marketingowa; 5. E-commerce; 6. Studia przypadków- wskaźniki marketingowe w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Specyfika działań na rynku przedsiębiorstw; Podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw; Wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Specyfika działań na rynku przedsiębiorstw; Podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw; Wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 390 s. : tab. ; 23 cm + CD.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
R.I Pomiar skuteczności i wydajności marketingu a nowa koncepcja rozwoju organizacji, R.II Ocena marketingu na poziomie strategicznym, R.III Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów, R.IV Komunikacja marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Wyd. 2 poszerzone. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2006. - 390 s. : tab. ; 23 cm + CD.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
R.I Pomiar skuteczności i wydajności marketingu a nowa koncepcja rozwoju organizacji, R.II Ocena marketingu na poziomie strategicznym, R.III Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów, R.IV Komunikacja marketingowa, R. V E-commerce, R.VI Studia przypadków - wskaźniki marketingowe w działaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Badania marketingowe jako podstawa decyzji rynkowych 2. Przygotowanie barań marketingowych 3. Metody gromadzenia danych i prowadzenia badań 4. Opracowanie kwestionariusza badawczego 5. Analiza i interpretacja danych 6. Prezentacja wyników badań 7. Obszary zastosowań badań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Nabywcy i ich postępowanie na rynku. Segmentacja i wybór rynku docelowego, 3.Badania marketingowe i marketingowy system informacji, 4.Polityka produktu, , 5.Polityka cen, 6.Polityka dystrybucji, 7.Polityka promocji, 8.Strategie marketingowe, 9.Planowanie strategiczne, 10.Podstawowe elemety planu marketingowego, 11.Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, 12/Leksykon wybranych tradycyjnych i współczesnych pojęć marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1.Istota badań marketingowych, 2.Rynek i jego działanie, 3.Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa, 4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego, 5.Badanie nowego i istniejącego produktu, 6.Przygotowania raportu z badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postawy klientów - dlaczego ammy się o nie troszczyć?, 2. Zadawanie odpowiednich pytań, 3. Jak robią to wielcy - badania prowadzone przez duze przedsiębiorstwa, 4. Od czego zacząć?, 5. Ile kosztują badania?, 6. Zatrudnienie specjalistów ds. badań, 7. Ile badań należy przeprowadzić, 8. Scenariusz badania, 9. Wywiad grupowy, 10. Burza mózgów i inne techniki formułowania nowych idei, 11. Badania nakietowwe, 12. Jak przygotować kwestionariusze, 13. Dobór próby do badań, 14. Metody prowadzenia badania, 15. Tabulacja danych, 16. Metody statystyczne, 17. Opowiedzieć historię - analiza wyników badania, 18. Przełożyć wyniki na działanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktów, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej