Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(12)
Autor
Adamowski Janusz (1952- )
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Eco Umberto (1932-2016)
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Filiciak Mirosław
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Golka Bartłomiej (1934- )
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Głowacki Michał
(1)
Habura Miłosz
(1)
Höffner Marta
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jenkins Henry (1958- )
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mrozowski Maciej
(1)
Niedzielski Lech
(1)
Pisarek Walery
(1)
Polińska Karolina
(1)
Postman Neil
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Sarna Paweł
(1)
Sieńczyło-Chlabicz Joanna D
(1)
Szklarski Bohdan
(1)
Thompson John B. (1950- )
(1)
Ugniewska Joanna (1945- )
(1)
Wasilewska Anna (1952- )
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Żaboklicki Krzysztof (1934- )
(1)
Тулупов Владимир B
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(13)
Kultura masowa
(4)
Antropologia mediów
(3)
Komunikacja polityczna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing polityczny
(3)
Telewizja
(3)
Kampania wyborcza
(2)
Nowe media (komunikacja)
(2)
Prezydentura (urząd)
(2)
Wybory prezydenckie
(2)
Badania naukowe
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Demokracja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Fundamentalizm
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Islam
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Organizacja
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo do prywatności osób publicznych
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Radiofonia
(1)
Radiowe programy informacyjne
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Skandale polityczne
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Terroryzm
(1)
Wolność prasy
(1)
Wybory
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1801-1900
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(9)
Polska
(4)
Europa
(2)
Niemcy
(2)
Wielka Brytania
(2)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Japonia
(1)
Kazachstan
(1)
Rosja
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Felieton
(1)
Literatura włoska
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Medium to metafora, R.2 Media jako epistemologia, R.3 Ameryka topograficzna, R.4 Typograficzny umysł, R.5 Świat zabawy w chowanego, R.6 Epoka show-businessu , R.7 "No, a teraz...", R.8 ...aby do Betlejem, R.9 Wybór na wyciągnięcie ręki, R.10 Uczenie jako zabawa, R. 11 Huxleyowskie ostrzeżenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wojna, pokój i coś jeszcze, 2. Kroniki pewnego reżimu, 3. Powrót do wielkiej gry, 4. Powrót do krucjat, 5. Suma i cała reszta, 6. Obrona rasy, 7. Starajmy sie przynajmniej dobrze bawić, 8. Zmierzch początku tysiąclecia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Władza i symbole - przywództwo w przestrzeni publicznej; 1. Teorie prezydenckiego przywództwa w amerykańskiej literaturze politologicznej; 2. Przywództwo polityczne jako polityka symboliczna; 3. Symboliczne oczekiwania wobec prezydenckiego przywództwa; 4. Kulturowy kontekst prezydenckiego przywództwa - demokracja amerykańska jako system kulturowo-polityczny; 5. Instytucjonalny kontekst polityki symbolicznej; 6. charakter procesu politycznego w Waszyngtonie a przywództwo symboliczne; 7. Media i polityka - " mediokracja" jako warunek zaistnienia przywództwa symbolicznego; 8. Retoryczny charakter przywództwa w amerykańskiej przestrzeni publicznej; 9. Język przywództwa symbolicznego; Zakończenie. Przywództwo polityczne między rządzeniem a reprezentacją interesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Od gazet drogich do tanich, 2. Początki systemu medialnego, 3. System multimedialny - ramy instytucjonalne, 4. Podstawy systemu informacyjnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
Wstęp: "Adoracja przy ołtarzu konwergencji": nowy paradygmat myślenia o przemianie mediów. 1. Spojlowanie programu "Robinsonowie": anatomia wspólnoty wiedzy. 2. Wkupując się do "Amerykańskiego idola": jak nas sprzedano w reality tv. 3. W poszukiwaniu papierowego jednorożca: "Matrix" i opowiadanie transmedialne. 4. "Quentin Tarantino's Star Wars"? Twórczość ludowa a przemysł medialny. 5. Jak Heather nauczyła się pisarstwa: alfabetyzm medialny i wojny o "Harry'ego Pottera". 6. Photoshop dla demokracji: nowe związki polityki i kultury popularnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wybory - Demokracja - Polityka / red. nauk. Marek Jeziński)
1. Marketing polityczny a kultura masowa- specyfika amerykańska; 2. Kampania prezydencka 2000- wizerunek polityczny liderów a jego społeczny odbiór; 3. Kampania prezydencka 2004- media i kultura masowa; Wnioski końcowe- wyjątkowa Ameryka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych / Tomasz Płudowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 268, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 24 c m.
1. Komunikacja polityczna w USA- zarys problematyki: Komunikacja polityczna- definicje i koncepcje; Marketing polityczny, transformacja oraz profesjonalizacja komunikacji politycznej w drugiej połowie XX wieku; Kryzys komunikacji politycznej; 2. System medialny USA: Wprowadzenie; Współczesne tendencje w świecie mediów; Komercyjny charakter amerykańskiego systemu medialnego; Główne środki masowe przekazu; 3. Przekazy medialne: Charakterystyka środowiska informacyjnego; Reklama telewizyjna; Debaty telewizyjne; Telewizyjne wieczorne programy informacyjne; Nowe media polityczne; 4. Główni uczestnicy komunikacji politycznej: Perspektywy głównych uczestników komunikacji politycznej; Przekaz medialny a wiedza obywateli oraz partycypacja w życiu politycznym; Propozycje reform systemu komunikacji politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. System medialny Stanów Zjednoczonych, 2. System medialny Wielkiej Brytanii, 3. System medialny Niemiec, 4. System medialny Francji, 5. System medialny Hiszpanii, 6. System medialny Federacji Rosyjskiej, 7. System medialny Japonii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Podstawowe pojęcia; 2. Znaki; 3. Kompetencje komunikacyjne; 4. Media; 5. Rodzaje komunikacje między ludźmi; 6. Modele aktów i procesu komunikacji; 7. Typologia mediów masowych; 8. Funkcje komunikowania; 9. Główne orientacje w badaniach komunikacji publicznej; 10. Tradycje badań nad komunikowaniem masowym w Europie i USA; 11. Tradycje badań nad komunikowaniem masowym w Polsce; 12. Metody i techniki badawcze; 13. Skuteczność a skutki komunikacji; 14. Wyniki badań; 15. Wymiar globalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Od wioski plemiennej do wioski globalnej, czyli poszukiwanie "obiektywnego koncentratu", 2. Media w Europie w służbie władz, rynku i społeczeństwa, 3. Media w USA: między saloonem i biurem szeryfa, 4. Rok 1989 - polskie media na wolności, 5. Telewizja w Europie bez granic, 6. Dziecko przed ekranem, 7. Rewolucja cyfrowa, 8. Rynek mediów w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym jest skandal?; 2. Narodziny skandalu medialnego; 3. Skandal jako wydarzenie medialne; 4. Natura skandalu politycznego; 5. Skandale o podłożu seksualnym w polityce; 6. Skandale finansowe w polityce; 7. Skandale związane ze sprawowaniem władzy; 8. Konsekwencje skandali
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Specyfika amerykańskiego systemu medialnego; 1. Pojęcie rynku medialnego 2. Cechy amerykańskiego systemu medialnego 3. System telewizyjny w Stanach Zjednoczonych; Fenomen MTV 1. Narodziny muzycznej telewizji 2. Udział MTV w rewolucji medialnej 3. "Inna MTV" w ujęciu A. Goodwina; MTV a problemy społeczne 1. Etapy funkcjonowania "Innej MTV" 2. Kampanie społeczne MTV 3. Videoclip jako nośnik prospołecznych idei; Analiza zawartości prezentowanych przez MTV POLSKA prospołecznych treści w okresie styczeń-grudzień 2005
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 11/2017)
Rocznik, 2007-
Zawiera: Rozprawy i artykuły: Kognicje i emocje w procesie recepcji mediów; Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej; Профессиональные стандарты, роли и культура современного журналиста; Od duopolu do monopolu. Dzienniki regionalne w Polsce w XXI wieku: próba bilansu. Media na świecie: Zadania czasopism o charakterze regionalistycznym w okresie zaboru pruskiego na przykładzie Wielkopolski w świetle źródeł, literatury i poglądów XIX/XX wieku; Historia i współczesność kazachskiego radia i telewizji; Świat literackich fikcji. Formaty publicystyczno-informacyjne radiofonii III Rzeszy w czasie wojny; Struktura wiadomości zagranicznych w nagłówkach „New York Timesa” w latach 1989-2014. Komunikaty i materiały: Środki prawne w razie odmowy udzielenia prasie informacji; Trudna miłość? O relacjach między lokalnymi mediami tradycyjnymi a internetowymi w społeczności lokalnej; Postrzeganie prasy samorządowej wobec inicjatywy zakazującej jej wydawania; Nagrody za dziennikarstwo śledcze w Polsce jako popularyzacja dobrych wzorców w zawodzie; Wizerunek Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości w „Rzeczpospolitej” podczas parlamentarnej kampanii wyborczej w 2011 r.; Recenzje i sprawozdania: Zawartość rosyjskiej prasy lokalnej w świetle badań empirycznych; Retoryka w kształceniu dziennikarzy; O reklamie z perspektywy języka; Podziały polityczne w mediach - ekscesy czy norma? - sprawozdanie z konferencji naukowej; Medioznawcza konferencja naukowa w Sankt Petersburgu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Główne tendencje rozwoju praktyk public relations w Stanach Zjednoczonych. Zarys historyczny. 1. Publicity, potrzeba uzasadnienia monopolu oraz promocja nowości technologicznych jako rodowód praktyk PR. 2. Wpływ propagandy politycznej na rozwój metod i strategii public relations. 3. Public relations w kontekście rozwoju kultury komercyjnej w Stanach Zjednoczonych. 4. Public relations jako praktyki pozyskiwania społecznej i moralnej akceptacji porządku korporacyjnego. 5. Public relations jako narzędzie walki o przychylność opinii publicznej w konfliktach interesów, 6. Dynamika rozwoju i specjalizacji PR. Część II. Public relations w perspektywie komunikowania społeczno-politycznego: 1. Public relations jako specjalizacja komunikowania. Techniki tworzenia komunikatów oraz strategie kontroli i wpływu, 2. Automodele ról zawodowych, funkcji społecznych, kodeksów postępowania oraz koncepcji etycznych public relations, 3. Public relations a rynkowe środki przekazu, 4. Ruchy społeczne i organizacje pozarządowe. Spontaniczność, uczestnictwo i instytucjonalizacja, czyli zmagania o charakter sfery publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2744)
R.1 Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje; R.2 Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich; R.3 Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki; R.4 Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie; R.5 Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku; R.6 Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej; R.7 Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.8 Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.9 Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
1. Geneza prawa do prywatności, 2. Pojęcie, charakter i podmiot prawa do prywatności, 3. Treść prawa do prywatności, 4. Prawo do prywatności osób publicznych, 5. Naruszenie prywatności osób publicznych przez prasę w wybranych państwach systemu prawa zwyczajnego i stanowionego, 6. Wolność prasy a praw do prywatności osób publicznych, 7. Okoliczności wyłączające bezprawność działania pracy w przypadku ingerencji w sferę życia prywatnego osób publicznych, 8. Granice dozwolonej ingerencji prasy w prywatność osób publicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej