Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje fachowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(7)
Autor
Żmigrodzki Marcin
(2)
Brobst Stephen
(1)
Chmielewski Jacek M
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Coplien James O
(1)
Diks Filip
(1)
Diks Krzysztof
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Dąbrowski Paweł
(1)
Frame J. Davidson
(1)
Greene Jennifer (1971- )
(1)
Greever Tom
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Heasman Lachlan
(1)
Hollander Mark den
(1)
Klauer Patricia
(1)
Kleinowski Marcin
(1)
Korbecki Marek
(1)
Levin Ginger
(1)
Loeffler Marc
(1)
Malcherek Monika
(1)
Meryk Radosław
(1)
Nowocień Rafał
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Petz Jarosław
(1)
Piechowicz Michał
(1)
Poe Vidette
(1)
Rad Parvitz F
(1)
Ramos Cesário Oliveira
(1)
Sikora-Gaca Małgorzata (1983- )
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stellman Andrew
(1)
Sutherland Jeffrey Victor
(1)
Szwabe Michał
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Waćkowski Kazimierz
(1)
Wróblewski Piotr
(1)
Zatorska Joanna
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Šochová Zuzana
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Zarządzanie projektami
(19)
Praca zespołowa
(5)
Fundusze strukturalne UE
(4)
Programowanie zwinne
(3)
Coaching
(2)
Inwestycje
(2)
Programy pomocowe UE
(2)
Projekt informatyczny
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Scrum
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Zespół projektowy
(2)
Zwinne zarządzanie
(2)
Baza danych
(1)
Cele kształcenia
(1)
Decyzje
(1)
Erasmus+ (program)
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Europejski Korpus Solidarności
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Fundusz inwestycyjny
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Mentoring
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Planowanie
(1)
Polityka spójności UE
(1)
Polityka strukturalna UE
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
User experience (UX)
(1)
Wnioski i podania
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zespół wirtualny
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(16)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Ogólne informacje o projektach 2. Na początku zawsze jest potrzeba 3. Budżetowanie i określenie efektywności projektu 4. Harmonogramowanie projektu - narzędzia kierownika projektu wspomagające zarządzanie przedsięwzięciami 5. Zarys metodyk stosowanych od zarządzania przedsięwzięciami informatycznymi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Aspekty efektywności projektu. 3. Niedostateczna efektywność realizacji projektu. 4. Kompetencje kierownika projektu. Dodatek 4A: Programy dertyfikacyjne w dziedzinie zarządzania projektami. Dodatek 4B: Zadania na poszczególnych stanowiskach projektowych. Dodatek 4C: Zakres wiedzy i kompetencje wymagane na poszczególnych stanowiskach projektowych. 5. Modele dojrzałości. 6. Funkcje PMO. Dodatek 6A: Karta projektu. 7. Implementacja PMO. Dodatek 7A: Karta PMO. 8. PMO i odpowiedzialność zawodowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Zawiera: Przedmowa; O autorze; Wstęp; Rozdział 1. Uzasadnienie projektu; Rozdział 2. Sponsor i otoczenie; Rozdział 3. Doświadczenia z innych projektów; Rozdział 4. Zaplanuj zakres; Rozdział 5. Uzgodnij jakość; Rozdział 6. Wybierz zespół; Rozdział 7. Zaplanuj harmonogram; Rozdział 8. Zaplanuj budżet; Rozdział 9. Przygotuj się na niespodzianki; Rozdział 10. Kontroluj i komunikuj; Rozdział 11. Gromadź wiedzę; Rozdział 12. Portfel projektów, czyli jak poukładać firmę, gdy mamy wiele projektów; Rozdział 13. Szablony dokumentów; Parę słów o certyfikatach w zarządzaniu projektami; Podsumowanie; Literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi projektu / Marcin Żmigrodzki. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2021. - 317, [3] s. : il. ; 19x24 cm.
(Onepress)
Zawiera: WSTĘP: Jak czytać niniejszą książkę?; Czym jest projekt, portfel, program; Odniesienie do PMBOK Guide 6; Typowe procesy projektowe; Indeks typowych problemów w projektach; Indeks technik i metod według ważności; 1. ZMIANY I UZASADNIENIE PROJEKTÓW: Wprowadzenie; Typowe procesy projektowe; Opracuj kartę projektu; Zaplanuj projekt; Analizuj zmiany; Kontroluj projekt; Techniki, metody i zagadnienia; Plan bazowy (ważna); Inicjacja projektu (ważna); Definiowanie celów (przydatna); Kryteria sukcesu projektu (przydatna); Karta projektu (ważna); MoSCoW (przydatna); Business canvas (rzadziej stosowana); Analiza SWOT (rzadziej stosowana); Spotkanie kick-off (przydatna); Monitorowanie projektu (ważna); Rejestr zmian (ważna); Raport statusu (ważna); Rejestr decyzji (rzadko stosowana); 2. ZARZĄDZANIE ZAKRESEM W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zbierz wymagania; Zaplanuj zakres; Dokonaj odbiorów; Techniki, metody i zagadnienia; Mapa procesu (ważna); Historyjka użytkownika (przydatna); Planowanie oparte na produktach (rzadko stosowana); Struktura podziału prac (ważna); Rejestr produktu (przydatna); Lista kontrolna (rzadko stosowana); Informacja zwrotna od użytkownika (przydatna); Wykres wypalania (rzadko stosowana); 3. ZARZĄDZANIE CZASEM W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj harmonogram; Kontroluj harmonogram; Techniki, metody i zagadnienia; Ścieżka krytyczna (ważna); Wykres Gantta (ważna); Iteracja/sprint (ważna); Scrum (ważna); Tablica Kanban (przydatna); Kompresja harmonogramu (przydatna); Zespołowe szacowanie czasu (przydatna); Trend kamieni milowych (rzadko stosowana); 4. ZARZĄDZANIE KOSZTEM W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj koszty; Uzyskaj finansowanie; Kontroluj koszty; Techniki, metody i zagadnienia; Budżet projektu (ważna); Lean budget (rzadko stosowana); Wartość wypracowana (ważna); Wskaźniki finansowe - NPV, IRR, okres zwrotu (przydatne); 5. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj jakość; Kontroluj jakość; Techniki, metody i zagadnienia; Model Kano (przydatna); SIPOC (przydatna); CTQ - zmienne krytyczne dla jakości (rzadziej stosowana); Rybia ość (przydatna); Źródła marnotrawstwa - muda (ważna); 5S (ważna); Definition of done (przydatna); 6. STRUKTURA ORGANIZACYJNA: Typowe procesy projektowe; Zidentyfikuj interesariuszy; Rozsyłaj raporty; Techniki, metody i zagadnienia; Diagram struktury organizacyjnej (ważna); Sponsor i komitet sterujący (ważna); Kierownik projektu (ważna); Właściciel produktu (ważna); Macierz RACI (przydatna); Mapa udziałowców (rzadko stosowana); Plan komunikacji (przydatna); Mapa pola sił (rzadko stosowana); 7. ZESPÓŁ I PRZYWÓDZTWO: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj zasoby; Zarządzaj ludźmi; Techniki, metody i zagadnienia; Zespół autonomiczny (ważna); Burza mózgów (przydatna); Model pełnej ekspresji (rzadko stosowana); Motywacja (ważna); Nieformalne relacje (przydatne); Spotkania w projekcie (ważne); Zarządzanie konfliktem (przydatna); Źródła autorytetu (przydatne); 8. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM I UCZENIE SIĘ W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj ryzyka; Obserwuj ryzyka; Gromadź doświadczenia; Techniki, metody i zagadnienia; Obieg wiedzy w organizacji (ważne); Strategie wobec ryzyk (ważne); Rejestr ryzyk (przydatna); Risk board (rzadko stosowana); Spotkanie retrospektywne (ważna); Analiza ilościowa ryzyk (rzadko stosowana); Monte Carlo (rzadko stosowana); 9. KONTRAKTY W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Przeprowadź przetarg; Sprzedaj projekt; Techniki, metody i zagadnienia; Typy kontraktów (ważne); Organizacja przetargów (przydatne); Negocjowanie (przydatne); Typowe dokumenty w przetargach (ważne); Literatura do dalszej lektury; Indeks kluczowych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zawiera: Jak i dlaczego powstała ta książka; 1. Kiedy projekt tak naprawdę się zaczyna: Wybór dostawcy; Narodziny problemów; Podsumowanie; 2. Dlaczego sprzedawcy nie powinni sprzedawać samodzielnie: Sprzedaż od kuchni - aktorzy i ich cele; Cele sprzedażowe a przyszłość projektu; Podejście holistyczne; Podsumowanie; 3. Opóźnienie jako problem etapu sprzedaży: Opóźnienia sprzedane versus opóźnienia powstałe podczas prac; W praktyce; Podsumowanie; 4. Zakres jako problem etapu sprzedaży: Macierz zgodności (compliance matrix); Warsztaty; Dlaczego zakres "wybucha"; Dobre praktyki; Podsumowanie; 5. Kalendarz płatności a późniejsza kondycja projektu: Dlaczego regularne płatności są korzystne; Fakturowanie z góry; Agresywne kalendarze płatności; On-premise versus SaaS; Podsumowanie; 6. Dlaczego nastawienie jest ważniejsze niż rezultaty: Twarde rezultaty to za mało; Waga nastawienia i oddania klientowi; Projekt a relacja z klientem; Podsumowanie; 7. Dlaczego obecność u klienta jest ważniejsza niż rezultaty: Wartość dodana obecności lokalnej; Obecność lokalna jako model biznesowy; Podsumowanie; 8. Komitet sterujący jako narzędzie kierownika projektu: Jak powinna wyglądać prezentacja na komitet sterujący; Sterowanie przebiegiem dyskusji; Wybór adresatów wypowiedzi; Podsumowanie; 9. Dyskusje z klientem - jedyne, co się liczy, to postępy i dlaczego nie warto mieć racji: Klasyka dyskusji; Dlaczego nie warto mieć racji; Postępy - nadrzędny cel dyskusji; Podsumowanie; 10. Jak i kiedy komunikować niewygodne informacje, czyli o czym klient powinien wiedzieć: Kiedy można i trzeba być całkiem szczerym; Dlaczego czasem trzeba wybierać pomiędzy byciem kłamcą a byciem idiotą; Kiedy bycie całkiem szczerym jest szkodliwe dla projektu; Poziom szczerości zależy od typu klienta; Podsumowanie; 11. Zawsze bądź gotowy na najgorsze: Etap 1. Sygnały poprzedzające zatrzymanie projektu; Etap 2. Powiadomienie przez klienta o zatrzymaniu projektu; Etap 3. Przesłanie żądań ze strony klienta; Etap 4. Przygotowanie strategii obrony; Etap 5. Negocjacje; Etap 6. Postępowanie procesowe; Podsumowanie; 12. Kary - wiele hałasu o nic: Jak i za co nalicza się kary; Dlaczego naliczanie kar nie ma sensu; Obrona przed formalnym naliczaniem kar; Do czego klienci najczęściej wykorzystują mechanizm kar; Podsumowanie; 13. Metodologie zarządzania projektami - akademickie dyskusje kontra prawdziwe życie: MeNajczęstsze błędy i nieporozumienia; Jak definiować metodologię zarządzania dla naszego projektu; Podsumowanie; 14. Strategia zarządzania zależy od etapu projektu: Sprzedaż oraz inicjacja projektu; Analiza; Produkcja; Testy akceptacyjne; Stabilizacja systemu po uruchomieniu produkcyjnym; Utrzymanie; Podsumowanie; 15. Dostępność ludzi w poszczególnych fazach projektu: Sprzedaż; Inicjacja oraz rozpędzanie projektu; Dopóki projekt ma priorytet; Kiedy projekt "ma brodę"; Podsumowanie; 16. Kontrola wewnętrznego statusu projektu: Dwa równoległe wymiary raportowania; Liczy się informacja, a nie jej format; Dobre praktyki, o których wiecznie zapominamy; Komu właściwie potrzebne są informacje statusowe oraz raporty; Podsumowanie; 17. Estymaty niskiego poziomu - źródło ciągłych opóźnień i podstawa planowania: Skala problemu; Źródło problemu; Budowa solidnych podstaw planowania; Podsumowanie; 18. Poprawa błędów - planowanie skazane na porażkę: Podsumowanie; 19. Zarządzanie opóźnieniem: Po czyjej stronie leży wina; Kształtowanie percepcji klienta; Dokumentowanie okoliczności opóźnienia; Akceptacja opóźnienia; Zmiana priorytetów oraz przeplanowanie projektu; Redukcja zakresu; Podział etapów na mniejsze oraz wydłużanie projektu; Podsumowanie; 20. Cała prawda o testach akceptacyjnych: Dlaczego powinniśmy rozpoczynać testy akceptacyjne najszybciej, jak to możliwe; Jak pragmatycznie planować testy akceptacyjne; Opieka nad testującym klientem; Formalne kryteria akceptacji - teoria a praktyka; Podsumowanie; 23. Jeśli chcesz oszczędzać, inwestuj w ludzi: Analiza projektowa i współpraca z klientem; Produkcja; Dać podwyżkę czy pozwolić odejść?; Obsadzanie kluczowych ról; Podsumowanie; 22. Kiedy nadeszła pora na renegocjacje lub zerwanie kontraktu: Kiedy kontynuacja projektu nie ma sensu; Renegocjacja warunków kontraktowych; Zatrzymywanie projektu; Podsumowanie; 23. Zawsze warto być w grze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania Projektami)
Zrozumienie procesu zarządzania projektem, Pozyskiwanie ludzi i praca z nimi, Budowanie struktury i spójności zespołu projektowego, Odbiorca i wymogi techniczne projektu, Precyzyjne definiowanie potrzeb, Jak sprecyzować cel projektu, Planowanie i kontrola projektu, narzędzia i techniki umożliwiające realizacje projektu, Specjalne problemy i złożone projekty, Jak osiągnąć wyniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcia i technologie, Architektura i infrastruktury, Czynniki zapewniające osiągnięcie sukcesu, Cykl życia wspomagania podejmowania decyzji, Rozpoczynamy budowę hurtowni danych, Zbieranie wymagań na dane, Integracja danych, Projektowanie bazy danych dla hurtowni danych, Dostęp do danych, Szkolenie, wsparcie i rozruch, Metadane.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Inicjowanie, definiowanie i planowanie projektu, 2. Planowanie projektu według metody project cycle management, 3. Możliwości uzyskania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej, 4. Dobór uczestników i zarządzanie zespołem projektowym, 5. Motywacja uczestników zespołu projektowego, 6. Zarządzanie zmianą, 7. Techniki heurystyczne w zarządzaniu projektami, 8. Ryzyko projektu, 9. Zarządzanie jakością, 10. Monitoring i ewaluacja projektu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Drogi do Biznesu)
Istota zespołów zadaniowych (projektów); Od struktury biurokratycznej do struktury wirtualnej; Pochodzenie zespołów - trochę historii; Struktury i organizacja zespołu (projektu); Wybór kierownika i członków zespołu; Opracowanie planu; Badanie kreatywności i wyników pracy zespołu badawczo - rozwojowych; Przykłady zastosowania projektów i zespołów zadaniowych; Jak rozpocząć stosowanie systemu zadaniowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. 1. Poznaj Agile. Czym jest Agile? Kto powinien przeczytać tę książkę? Cele do osiągnięcia. Wpakujemy Ci Agile do głowy wszelkimi możliwymi sposobami. Struktura książki. 2. Wartości Agile. Lider zespołu, architekt i kierownik projektu wchodzą do baru... Uniwersalne rozwiązania nie istnieją. Podejście zwinne nas uratuje! Prawda? Niespójna perspektywa. Manifest Agile pomaga zespołom zrozumieć cel stosowania poszczególnych technik. Jak zrozumieć słonia? Od czego zacząć wprowadzanie nowej metodyki? 3. Zasady Agile. Dwanaście zasad podejścia zwinnego. Klient ma zawsze rację, prawda? Dostarczanie projektu. Komunikacja i współpraca. Przebieg projektu - posuwanie się do przodu. Nieustanne ulepszanie projektów i zespołu. Projekt w podejściu zwinnym - łączenie wszystkich zasad. 4. Scrum i samoorganizujące się zespoły. Zasady podejścia Scrum. Akt I. Ja móc Scrum? W zespole stosującym podejście Scrum wszyscy są właścicielami projektu. Akt II. Aktualizacje stanu są dobre w sieciach społecznościowych! Codzienne spotkania są dla całego zespołu. Akt III. Sprintem prosto w mur. Sprinty, plany i retrospekcje. Akt IV. Pies goniący samochód. 5. Planowanie w Scrumie i wspólne zobowiązanie. Akt V. Nie do końca przygotowani na nieoczekiwane. Historie użytkowników, szybkość i ogólnie przyjęte praktyki w podejściu Scrum. Akt VI. Runda honorowa. Jeszcze o wartościach w Scrumie. 6. XP i otwartość na zmiany. Akt I. Nadgodziny. Podstawowe techniki XP. Akt II. Zmieniliśmy strategię, ale ciągle przegrywamy. Wartości XP pomagają zespołom zmienić nastawienie. Budowanie właściwego nastawienia zaczyna się od wartości XP. Akt III. Zmiana sytuacji. Zrozumienie zasad XP pomaga otworzyć się na zmiany. 7. Prostota i projektowanie przyrostowe w XP. Akt IV. Nadgodziny, część II - znów to samo. Kod i projekt. Decyzje związane z kodem i projektem podejmuj w ostatnim sensownym momencie. Projektowanie przyrostowe i holistyczne techniki XP. Akt V. Ostateczny wynik. 8. Lean, unikanie marnotrawstwa i spojrzenie na całość. Myślenie odchudzone. Akt I. I jeszcze jedna sprawa... Kreowanie herosów i myślenie magiczne. Eliminowanie marnotrawstwa. Lepsze zrozumienie produktu. Dostarczanie tak wcześnie, jak to możliwe. 9. Kanban, przepływ i nieustanne doskonalenie. Akt II. Ciągły wyścig. Zasady podejścia Kanban. Doskonalenie procesu za pomocą podejścia Kanban. Pomiar przepływu i zarządzanie nim. Zachowania emergentne w Kanbanie. 10. Coach metodyk zwinnych. Akt III. I jeszcze jedna sprawa (znów?)... Coachowie rozumieją, dlaczego ludzie nie zawsze chcą się zmieniać. Coachowie rozumieją proces uczenia się. Coach rozumie, dzięki czemu metodyka działa. Zasady coachingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Dedykacje; Notatka od Właściciela Produktu; Przedmowa; Podziękowania; Wstęp; 1. Wzorce istotą Scruma: Duch gry; Najistotniejsze wzorce w skrócie; Poza tym, co najistotniejsze; 2. Język wzorców w organizacji produktowej: Sekwencja organizacji produktowej; Mgła; Żyzny grunt; Prawo Conwaya; Stado trzyma się razem; Zaangażuj menedżerów; Zespół scrumowy; Zintegrowany zespół; Niewielkie zespoły; Zespół interdyscyplinarny; Właściciel produktu; Zespół właściciela produktu; Partnerstwo deweloperskie; Zespół deweloperski; Zespół stabilny; Zespół niezależny; Zespół samoorganizujący się; Mitoza; Kaizen i kaikaku; Scrum Master; Oyatsu Jinja (świątynia przekąsek); Mały czerwony telefon; Trener Scrum (Mastera); Ciągła praca; Planowanie sprintu; Rój: pojedynczy nieustanny przepływ; Puls kaizen; Usuwanie cienia; Rozbij bańkę szczęścia; Codzienny Scrum; Scrum Master incognito; Normy postępowania; Procedura awaryjna; Illegitimus non interruptus; Scrum Scrumów; Przegląd sprintu; Retrospektywa sprintu; Meta Scrum; Duma z produktu; 3. Język wzorców w strumieniu wartości: Sekwencja strumienia wartości; Wizja; Lista przeszkód; Strumień wartości; Projektowanie oparte na zestawach; Wykres spalania sprintu; Tablica scrumowa; Mapa drogowa produktu; Rytmy: wzorce czasu; Sprint; Organizacyjny puls sprintu; Plan wydań; Zakres wydań; Wartość i ROI; Rejestr według ROI; Po pierwsze wartość; Bezkosztowa zmiana; Pieniądze za nic; Sekwencja rejestru produktu; Rejestr produktu; Element rejestru produktu; Grzejnik informacji; Prosięce kalkulacje; Niewielkie elementy; Gradient ziarnistości; Punkty estymacji; PBI o stałym terminie; Wakacyjny PBI; Specyfikacja ramowa; Udoskonalony rejestr produktu; Definicja gotowości wagi na temat prędkości; Wczorajsza pogoda; Bieżąca średnia prędkość; Łączna prędkość; Specjalistyczne prędkości; Zaktualizowana prędkość; Cel sprintu; Rejestr sprintu; Element rejestru sprintu; Zespoły, które wcześniej kończą pracę, szybciej przyspieszają; Etap produkcyjny; Deweloperski plan pracy; Podążaj za Księżycem; Widoczny status; Najpierw zależności; Dobre gospodarowanie; Polowanie na krety; Definicja ukończenia; Sprint zespołowy; Wdrażanie reaktywne; Regularny przyrost produktu; Warstwy przygotowania wersji; Wymierne ulepszenia; Krok po kroku; Obszary wartości; Odnogi strumienia wartości; Miara szczęścia; Scrumowanie Scruma; Największa wartość; Pożegnanie z produktem; 4. Tworzenie własnego języka wzorców: Języki projektowe; Język projektowy bardzo wydajnych zespołów; Własny język wzorców; Dodatek 1. Patlety; Wzorce w języku wzorców organizacji produktowej; Wzorce w języku wzorców strumienia wartości; Wzorce z podręcznika wzorców organizacyjnych; Wzorce z„Nieustraszonej zmiany”; Dodatek 2. Spis rycin; Bibliografia; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD CIEBIE. Rozdział 1. Czy będę dobrym coachem? Dlaczego praca Agile Coacha jest ważna? Kontekst pracy Agile Coacha. Wyjaśnienie podstawowych terminów. Dążenie do roli Agile Coacha. Narodziny Agile Coacha. Naturalne predyspozycje. Niech bycie Agile Coachem Cię wyraża. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Rozdział 2. Oczekuj efektywności. Powiedz, czego oczekujesz. Wprowadź metaforę doskonałości. Nigdy nie dochodzimy do celu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 3. Naucz się zarządzać sobą. Zacznij od samoświadomości. Wylecz się ze skłonności do zarządzania i kontroli. Przygotuj się na nadchodzący dzień. Codzienna praktyka. Pracuj nad sobą w każdym momencie. Bądź dla nich wzorem. Bądź dla siebie wsparciem. Zawsze nad sobą pracuj. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 4. Pozwól, aby Twój styl się zmieniał. Etapy rozwoju zwinnych zespołów. Style Agile Coachów. Swobodnie zmieniaj style. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ II. JAK POMAGAĆ ZESPOŁOWI OSIĄGAĆ WIĘCEJ. Rozdział 5. Coach jako mentor. Czym jest agile coaching? Na czym zależy Agile Coachom? Coaching na dwóch poziomach. Coaching indywidualny. Praca z Właścicielami Produktu. Praca z Agile Coachami. Praca z menedżerami zwinnych zespołów. Jak pracować z menedżerami jako coach? Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 6. Coach jako facylitator. Działaj dyskretnie. Facylitacja codziennego Scruma. Facylitacja planowania sprintu. Facylitacja przeglądu sprintu. Facylitacja retrospektywy. Facylitacja podczas rozmów wewnątrz zespołu. Profesjonalny facylitator a Agile Coach. Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 7. Coach jako nauczyciel. Nauka we wstępnej fazie istnienia zespołu. Edukacja nowych członków zespołu. Wykorzystuj nadarzające się okazje do nauki. Przez cały czas edukuj w zakresie ról w zwinnym zespole. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 8. Coach jako osoba rozwiązująca problemy. Schemat rozwiązywania problemów w podejściu zwinnym. Problemy się pojawiają i tak ma być. Jasne spojrzenie na problem. Rozwiązuj problemy. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 9. Coach jako nawigator konfliktu. Rola Agile Coacha w konflikcie. Pięć poziomów konfliktu. Na jakim poziomie jest konflikt? Co powinieneś z tym zrobić? Jak postępować ze skargami? Nierozwiązywalny konflikt. Ostatnie słowo na temat konfliktu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 10. Coach jako dyrygent współdziałania. Współdziałanie czy współpraca? Od współpracy do współdziałania. Pracuj z pojedynczymi osobami. Potrzebny jest nadmiar pomysłów. Buduj umiejętność współdziałania w zespole. Odkryj istotę współdziałania. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ III. JAK ZYSKAĆ WIĘCEJ DLA SIEBIE. Rozdział 11. Błędy, ich naprawianie oraz sukces Agile Coacha. Typowe błędy Agile Coachów. Skąd się biorą błędy? Naprawianie błędów. Korzystne postawy Agile Coacha. Ćwicz i jeszcze raz ćwicz. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 12. Kiedy dotrę do celu? Umiejętności Agile Coacha. Nie tylko lista umiejętności. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 13. To Twoja droga. Drogi Agile Coachów. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. ABC retrospektyw. 1.1. Czym jest retrospektywa? 1.2. Retrospektywa sylwestrowa. 1.3. Model fazowy retrospektywy. 1.4. Wybór zajęć dla każdej fazy. 1.5. Pierwsza Dyrektywa. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 2. Przygotowywanie retrospektyw. 2.1. Przygotowania. 2.2. Właściwy czas, właściwe miejsce. 2.3. Odpowiednie materiały. 2.4. Jedzenie. 2.5. Agenda. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 3. Pierwsza retrospektywa. 3.1. Przygotowania. 3.2. Ustawienie sceny. Porównanie do samochodów. 3.3. Zbieranie danych. 3.4. Generowanie spostrzeżeń: "5 razy >>dlaczego<<". 3.5. Zdefiniowanie kolejnych eksperymentów: burza mózgów. 3.6. Zamknięcie: ROTI. Podsumowanie. Rozdział 4. Facylitator retrospektywy. 4.1. Jak zostać dobrym facylitatorem? 4.2. Ułatwienia wizualne. 4.3. Retrospektywy wizualne. 4.4. Facylitator z wewnątrz czy z zewnątrz? 4.5. Czas po retrospektywie to także czas przed retrospektywą. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 5. Od metafory do retrospektywy. 5.1. Retrospektywa "orkiestra". 5.2. Retrospektywa piłkarska. 5.3. Retrospektywa "pociąg". 5.4. Retrospektywa kuchenna. 5.5. Retrospektywa "piraci". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 6. Retrospektywy systemowe. 6.1. Systemy. 6.2. Myślenie systemowe. 6.3. Myślenie o złożoności. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 7. Retrospektywy skoncentrowane na rozwiązaniach. 7.1. Podejście ukierunkowane na rozwiązania. 7.2. Retrospektywa skoncentrowana na rozwiązaniach w pięciu krokach. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 8. Retrospektywy w zespołach rozproszonych. 8.1. Formy rozproszonych retrospektyw. 8.2. Odpowiednie narzędzia. 8.3. Ogólne porady dotyczące prowadzenia rozproszonych retrospektyw. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 9. Inne podejścia. 9.1. Retrospektywa pracy. 9.2. Retrospektywa ciasteczek z wróżbą. 9.3. Mocne pytania. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 10. Typowe problemy i pułapki. 10.1. Słabe przygotowanie. 10.2. Dużo dyskusji, ale bez rezultatów. 10.3. Za dużo wyników. 10.4. Brak zainteresowania (dalszym) doskonaleniem. 10.5. Koncentracja na negatywach. 10.6. Koncentracja na tematach "materialnych". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 11. Zarządzanie zmianami. 11.1. Zwinne zarządzanie zmianami. 11.2. Rozpoczęcie procesów zmian. 11.3. Procesy towarzyszące zmianom. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola i obowiązki Scrum mastera. Samoorganizujący się zespół. Cel Scrum mastera. Obowiązki Scrum mastera. Pułapki związane z łączeniem ról. 2. Model stanu umysłu. Nauczanie i mentoring. Usuwanie przeszkód. Facylitacja. Coaching. Przykład: początki pracy z Agile'em. Przykład: przeszkody. Przykład: marazm. Przykład: odpowiedzialność. Ćwiczenie: stan umysłu – teraz. Brakujący element układanki. Ćwiczenie: stan umysłu – przyszłość. 3. ScrumMasterWay. Ćwiczenie: #scrummasterway. Poziom 1 - mój zespół. Poziom 2 – relacje. Poziom 3 - cały system. Grupa Scrum masterów. Organizacja jako system. Ramy postępowania Cynefin. 4. Metaumiejętności i kompetencje. Metaumiejętności. Kompetencje. Podstawowe kompetencje. 5. Budowanie zespołów. Model Tuckmana dotyczący faz rozwoju zespołów. Pięć dysfunkcji zespołu. Toksyny zespołowe. Koncentracja na odpowiedzialności. Organizacja jako plemię. Wybierz właściwy styl przywództwa. Stosowanie decentralizacji. 6. Wdrażanie zmiany. Dążenie do zmian. Zmiana zachowania. Osiem kroków na drodze do udanej zmiany. 7. Zestaw narzędzi Scrum mastera. Opanowanie shu ha ri. Zasada systemowa. Pozytywność. Facylitacja. Coaching. Analiza przyczyn źródłowych. Mapowanie wpływu. Skalowanie Scruma. Wgląd Kanbana i scrumowa lista kontrolna. Lista kontrolna praktyk XP. Lista kontrolna dla właściciela produktu. 8. Wierzę. Prawdziwy Scrum master. Nie wiesz, czy Agile i Scrum są dla Ciebie? Chcesz przekształcić swoją organizację w organizację agile'ową? Nie wiesz, jak zbudować dobry rejestr produktu? Szukasz sposobu na doskonalenie swojego zespołu? Chcesz zostać prawdziwym Scrum masterem? Chcesz zostać prawdziwym właścicielem produktu? Chcesz rozwiązać konflikty? Chcesz mieć nowoczesną organizację działającą w duchu Agile'a? Chcesz przenieść swoją organizację na wyższy poziom? Zuzana Šochová - sochova.com. Trener Agile'a. Trener.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zwinnie do przodu : poradnik kierownika projektów informatycznych / Piotr Wróblewski. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2020. - 380, [4] s. : rys., tab., wykresy ; 21 cm.
CZĘŚĆ I. NIEZBĘDNIK KIEROWNIKA PROJEKTU. Rozdział 1. Pojęcia podstawowe. Czym jest, a czym NIE JEST projekt? Niełatwa ocena sukcesu projektu. Zarządzanie i zespół. Zastosowanie zarządzania projektami. Pytania kontrolne. Rozdział 2. Uruchamianie projektu. Proste trudnego początki. Karta projektu. Jak dobrze zainicjować projekt? Plan projektu: budowa i utrzymanie. Plan projektu zmienia się w czasie! Pytania kontrolne. Rozdział 3. Zespół... mitów i zalet. Praktyki budowania zespołów projektowych. Budowanie autorytetu kierownika. Role w zespole, czyli optymalne ludzi dopasowanie. Ludzie są różni, czyli model typów osobowości Myers-Briggs. Role i typy osobowości – konkluzja. Zarządzanie konfliktami. Pytania kontrolne. Rozdział 4. Od WBS do harmonogramu. Dualizm projektowy. Struktura podziału prac (WBS). Tworzenie WBS. Rola WBS w kontroli zakresu projektu. Pytania kontrolne. Rozdział 5. Zarządzanie zmianami. Proces zarządzania zmianami. Role w procesie zarządzania zmianami. Wpływ zmian na tzw. wydania produktu. Pytania kontrolne (bardzo trudne!) Rozdział 6. Sztuka zarządzania wymaganiami użytkownika. Użytkownicy i udziałowcy. Specyfika wymagań informatycznych. Skuteczne zbieranie wymagań. Pytania kontrolne. Rozdział 7. Zarządzanie ryzykiem. Pojęcia podstawowe. Odkrywanie ryzyk projektowych. Rodzaje ryzyka. Materializacja ryzyka i jego wpływ na projekt. Szablon dokumentowania ryzyka. Mapa ryzyka. Pytania kontrolne. Rozdział 8. Harmonogram doskonały, czyli jak planować, aby się udało. Planowanie kontra chaos. Zależności pomiędzy zadaniami. Ścieżka krytyczna. Szacowanie pracochłonności i kosztów prac. Przypisywanie zasobów zadaniom. Sztuka wymyślania i układania zadań. Optymalizacja obciążenia zasobów projektowych. Przekazywanie zadań członkom zespołu. Kompresja harmonogramu. Pytania kontrolne. Rozdział 9. Zarządzanie budżetem w projekcie informatycznym. Opłacalność projektu w kontekście organizacji. Elementy analizy budżetowej w projekcie. Koszty własne w projekcie. Koszty zewnętrzne w projekcie. Planowanie wykorzystania zasobów. Kontrolowanie czy raportowanie czasu pracy? Pytania kontrolne. Rozdział 10. Śledzenie postępów i metoda Earned Value. Pojęcie wersji bazowej harmonogramu. Rejestrowanie danych o postępie prac. Metoda wartości wypracowanej (Earned Value). Earned Value na przykładach. Pytania kontrolne. Rozdział 11. Dokumentacja projektowa w fazie wytwórczej. Raportowanie stanu projektu. Dziennik projektu. Dokumentowanie spotkań. Pytania kontrolne. Rozdział 12. Skuteczna komunikacja. Sztuka sprawnej komunikacji. Pytania kontrolne. Rozdział 13. Zarządzanie jakością w projekcie informatycznym. Normy ISO serii 9001. Model CMM. Testowanie oprogramowania. Ciągła integracja i kontrola konfiguracji. Pytania kontrolne. Rozdział 14. Dostawa i zamknięcie projektu. Dostawa produktu. Strategie wdrażania złożonych systemów informatycznych. Szkolenia użytkowników. Zamknięcie prac w projekcie. Gwarancja i konserwacja. Pytania kontrolne. Rozdział 15. Podwykonawstwo i używanie darmowego oprogramowania. Outsourcing, czyli kupujemy zamiast wytwarzać. Modele OEM i ODM. Jak się odnaleźć w gąszczu open source. Pytania kontrolne. Rozdział 16. Certyfikacja project management. Certyfikacje PMI. Metodyka i certyfikacja PRINCE2. Szkolenia i certyfikacja PRINCE2. AgilePM (Agile Project Management). Pytania kontrolne. CZĘŚĆ II. ZWINNE REWOLUCJE I PRAKTYKI PM. Rozdział 17. W kierunku zwinnych metod wytwórczych. Proces ex machina, czyli próby uporządkowania rzeczywistości. A może zróbmy to inaczej? Pytania kontrolne. Rozdział 18. Usprawnić produkcję! Lean Manufacturing, czyli eliminacja strat. Lean Software Development. Cykl Deminga (PDCA). Rozdział 19. Kanban, czyli zrozumieć i ujarzmić flow. Kanban w systemach produkcji klasycznej. Tablice Kanban. Rozdział 20. Od iteracji do Agile. Zaplanujmy lepsze jutro! (Nieco) lepszy rodzaj planowania. 35 lat minęło jak jeden dzień... Złożone systemy adaptacyjne. Manifest Agile, czyli "przykazania" ogólne. Zasady Agile, czyli "katechizm" na co dzień. Rodzina metodyk Agile. Rozdział 21. Agile w wydaniu DSDM. Geneza DSDM. Cykl życia projektu w DSDM. Zespół i role w DSDM. MoSCoW, czyli zarządzanie priorytetami. Demonstracja wykonanej pracy. Komunikacja. Sztuka definiowania wymagań. Rola Kierownika Projektu w DSDM. Planowanie i śledzenie postępu. Podsumowanie. Rozdział 22. Scrum w pigułce. Zasady gry Scrum. Flow sterowany wymaganiami. Organizacja pracy. Spotkania w Scrumie. Postęp prac w Scrumie. Rozdział 23. Porównanie Agile z metodami tradycyjnymi. Triada projektowa raz jeszcze. Według planu czy na luzie? Dokumentacja i zarządzanie wiedzą. Metody szacowania Agile. Planning Poker. Rozdział 24. Jak raportować postęp projektu zwinnego? Kanban w Agile. Rejestr Sprintu. Wykresy spalania. Kumulacyjny diagram przepływu. Earned Value w Agile. Rozdział 25. Wdrażanie Agile. Pierwsze koty za płoty. Wymagania użytkownika. Użycie WBS w metodach zwinnych? Jaki Agile? Pytania kontrolne. CZĘŚĆ III. DARMOWE OPROGRAMOWANIE DO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI. Rozdział 26. Przegląd darmowego oprogramowania do zarządzania projektami. Projekty pominięte w książce. Rozdział 27. GanttProject, czyli proste harmonogramowanie. Rozpoczynamy nowy projekt. Zależności i inne atrybuty zadań. Zaawansowane atrybuty zadań. Zasoby. Wygląd wykresu. Analiza projektu. Zaawansowane opcje programu. Rozdział 28. ProjectLibre, czyli prawie jak Microsoft Project. Rozpoczynamy nowy projekt. Zasoby. Wygląd wykresu. Widoki. Kalendarze niestandardowe. Analiza i raportowanie projektu. Literatura. Spis rysunków. Spis tabel. Skorowidz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. 1. Definicja zespołu rozproszonego i zespołu wirtualnego. 2. Współczesne metodyki prowadzenia projektów informatycznych – przegląd. 3. Aspekty prawne i finansowe. 4. Role zarządcze. 5. Rekrutacja. 6. Narzędzia wymiany informacji i kontroli efektywności. 7. Standardy komunikacji i rozliczanie czasu pracy zespołu. 8. Koordynacja pracy w różnych strefach czasowych. 9. Zarządzanie sytuacją kryzysową. 10. Miary sukcesu zespołu. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Tworzenie projektu (faza formułowania): Jak się zabrać do realizacji projektu?; Dlaczego chcemy realizować nasz projekt?; Kto i jak będzie realizował projekt?; Ile to będzie trwało?; Ile to będzie kosztowało?; Skąd będziemy wiedzieć, że nam się udało?; Co nam może przeszkodzić?; 2. Weryfikacja projektu: Analiza interesariuszy; Analiza problemów; Analiza celów; Analiza strategii; Matryca logiczna; 3. Realizacja projektu: Dokonywanie zmian w projekcie; Zarządzanie finansowe projektem; Kontrola finansowa; Monitoring; Ewaluacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Opinie o książce; Przedmowa: O tym, jak przegadałem swoją drogę do świata designu; UX to wciąż młoda dziedzina; O czym jest ta książka?; Kto powinien przeczytać tę książkę?; Struktura książki; Dlaczego napisałem tę książkę?; Podziękowania; 1. Zdolny projektant umie rozmawiać: Ważne zebranie; Dobry design to kwestia gustu, ale nie do końca; Gdzie kucharek sześć; Każdy jest projektantem!; Interfejs to Twoje dzieło; Praca zespołowa nie tak znowu dobra; Twoja praca polega na komunikacji; Elokwencja to sukces; Bądź sprawnym projektantem; 2. Interesariusz też człowiek: Zrozum ich punkt widzenia; Wskazywanie wpływowych jednostek; Wartości interesariuszy; Historyjki interesariuszy; Nawiązuj korzystne relacje; 3. Spotkanie jako projekt: Określ kontekst; Optymalizuj z myślą o zapamiętywaniu; Pozbądź się zakłóceń; Przewiduj reakcje; Zbuduj sieć wsparcia; Próba generalna; 4. Wysłuchać znaczy zrozumieć: Czynności pasywne; Czynności aktywne; 5. Właściwy stan umysłu: Zrozum swoją rolę; Okiełznaj swoje ego; Bądź na tak; Rozwiń pozytywną personę; Zmień słownictwo; Przejście; 6. Sformułuj odpowiedź: Strategia udzielania odpowiedzi; Taktyka to działanie; 7. Określ przekaz: Biznes; Projekt; Badania; Ograniczenia; 8. Zabezpieczenie poparcia: Zdobycie poparcia; Zsumujmy wszystko; 9. Dalsze działania: Spotkanie po zebraniu; Przekaż sprawozdanie; Odfiltruj ważne informacje; Poszukaj sprzymierzeńców; Zrób cokolwiek choćby nie to, co trzeba; 10. Radzenie sobie ze zmianami: Chodzi o to, żeby coś zmienić prawda?; Co tu się rzeczywiście dzieje?; Nie ma tego złego; Bank Zaufania; Kiedy się mylisz; Zarządzanie oczekiwaniami; To już prawie koniec; 11. Jak decydenci mogą pomagać projektantom?: Ślepiec i król; Dziesięć wskazówek współpracy z projektantami; Przygotuj listę kontrolną projektu; Miejsce przy stole konferencyjnym; O autorze; Kolofon.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Podstawowe zasady funkcjonowania funduszy unijnych : Rodzaje funduszy unijnych, Beneficjenci, Przeznaczenie programów operacyjnych. 2.Przedsięwzięcia i projekty : Elementy wniosku o dofinansowanie z funduszy strukturalnych, Przedsięwzięcie i projekt - podstawowe definicje, Typy projektów, Procedura składania wniosków, Zarządzanie projektami, Zasady konstrukcji biznesplanu (studium wykonalności), Plan finansowy jako istotny element biznesplanu (studium wykonalności), Ocena efektywności projektów inwestycyjnych, Dostosowanie wzorcowego biznesplanu do wymogów SPO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Podstawy polityki spójności Unii Europejskiej; Rozdział 2. Europejskie fundusze strukturalne i inwestycyjne oraz instrumenty finansowe UE w perspektywie 2014-2020; Rozdział 3. Programy europejskie; Rozdział 4. Wniosek o dofinansowanie projektu - kluczowe narzędzia i wskazówki; Rozdział 5. Przygotowanie i zarządzanie projektowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej