Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(18)
Autor
Andrzejewski Piotr
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Huber Kurt
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jantsch John
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Karpowicz Andrzej (1948- )
(1)
Korsak Rafał
(1)
Kreuter Dirk
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Marcinkowska Katarzyna
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Michalak Robert
(1)
Mikołajczyk Jacek
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Patten Dave
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pers Jolanta
(1)
Pietrucha Seweryn
(1)
Poleszak Marek
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sullivan Luke
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tomaszewski Adrian
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Urbański Marcin
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojtasik Przemysław
(1)
Zabieglik Stefan
(1)
Łabuz Piotr
(1)
Śmietana Marcin
(1)
Żak Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(28)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(28)
angielski
(1)
Temat
Reklama
(26)
Marketing
(10)
Public relations
(5)
Reklama internetowa
(4)
Promocja handlowa
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Działalność gospodarcza
(2)
Google
(2)
Internet
(2)
Język
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Prawo reklamy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Targi i wystawy
(2)
Copywriterzy
(1)
Dzieci
(1)
Film reklamowy
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Koszty uzyskania przychodu
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
LinkedIn
(1)
Marketing polityczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Perswazja
(1)
Plakat
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo gospodarcze publiczne
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Rejestr przedsiębiorców
(1)
Rynek
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Socjologia
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Usługi
(1)
Wybory
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(12)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prawne aspekty ochrony języka polskiego, 2. Rada Języka Polskiego, 3. Poradnie językowe, 4. Marketing, leasing, businesswoman, czyli o zapożyczeniach, 5. E-mail, kasa, sponsor, czyli o wyrazach modnych, 6. Menedżer, biznesmen, e-commerce, czyli o języku biznesu, 7. Piwo bezalkoholowe, superpewność, megabit, czyli o języku reklamy, 8. Lista wyrazów często mylonych (wybór), 9. Najczęściej spotykane błędy językowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy; 2. Młody rynek, czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży; 3. Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem; 4. Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą, jak robić zakupy; 5. Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy wpływają na konsumenta; 6. Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam i ich odbiorze przez najmłodszych; 7. Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym; 8. Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej; 9. Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Focusing-cleary defining what you do; 2. Nichting-decining what you want to become known for; 3. Mastery-emonstrating why you're the Best choice; 4. Developing your tailor-made marketing campaign; 5. Describing what you do in a memorable way; 6. Making a name for yourself; 7. Creating an Unforgettable Impression; 8. Developing Your Promotional Package; 9. Making Personal Contacts; 10. Getting Others Talking About You; 11. Telling All About it; 12. Showing what you can do; 13. Turning Interst into Business again ang again.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Image : czyli jak być gwiazdą na rynku / Kurt Huber. - Warszawa : Business Press, 1994. - 243 s. : fot. kolor. ; 21 cm.
Image - od bochenka chleba po golarkę Brauna - próba określeniaco to jest image; Image - jest coraz ważniejszy; IMAGE: Wizerunek nigdy nie jest skuteczny; Każdy produkt ma taką cenę, na jaką (w opinii klientów) zasługuje; Czy kartofle też posiadają image?; Zewnętrzny obraz jest tylko częścią ogólnego image'u; Problem starzenia się produktów; Czy reklama uwodzi człowieka?; Powódź bodźców - kwestie harmonii i proporcji; Kontakty z opinią publiczną a Corporate Image. ANALIZY: Transfer image'u; Kolory! Ale jakie?; PRAKTYKA: Hoechst. Chemia dla ochrony środowiska; Jogurt Toniego. Ten szklany; Nivea - mleczko do pielęgnacji ciała dla mężczyzn?; Birkin. Zielony grosz; Marlboro. Na koniec nowy; Coca-Cola. Globalizacja marki; Camel. Konsekwencja to (niemal) wszystko; Adidas. But zwycięzców; Jagermeister. Jedendla wszystkich; Dr Oetker. Nasz najdelikatniejszy; Daimler-Benz. Postępowa tradycja; Rowenta. Kawa robiona "lewą reką"; American Express; Deutsche Bank. Z siłą. FIRMY: Daimler-Benz AG. W duchu Deimlera i Benza; Hiechst A.G.,Frankfurt. Dlaczego pozytywny image jest ważny; Robert Bosch GmbH. Boscha znamy,a le; Drink Coca-Cola. Parę słów o historii (reklamy); Wyroby Maggi AG., Zurich. Parę słów o historii reklamy firmy Maggi; Objaśnienia terminów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Reklama sprzeczna z prawem; Reklama sprzeczna z dobrymi obyczajami; Reklama uchybiająca godności człowieka; Reklama wprowadzająca klienta w błąd; Reklama nierzeczowa; Reklama imitująca neutralną informację; Reklama ingerująca w prywatność klienta; Reklama porównawcza; Konsekwencje prawne reklamy nieuczciwej; Reklama zakazana przez etykę zawodową; Sponsorowanie - inna forma reklamy; Zasady etyczne agencji reklamowych; Uwaga na prawa autorskie; Ostrożnie z wizerunkami; telewizja i radiofonia publiczne; Zasady podatkowe dla reklamujących się; Zalecane lektury; Aneks - przepisy dotyczące reklamowania się i reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Warszawa : cop. by Business Press, [b.r.w.]. - 198 s. ; 21 cm.
Zawiera: I GATUNEK: REKLAMA: tekst, komunikat, skuteczność; Język w kampanii reklamowej, Swoistość gatunkowa, Konwencja, forma, treść; II GRA NADAWCY Z ODBIORCĄ W RACJE I EMOCJE; Racje i emocje, etyka i magia; III: REKLAMOWE ZABAWY W PRAWDĘ; IV: JAKI MA BYĆ KOMUNIKAT REKLAMOWY; V: FUNKCJE I MANIPULACJE; VI: ODMIANY JĘZYKA VII SŁOWA: Jak działają słowa, Jakie słowa działają, Nowe słowa; VIII FRAZEOLOGIA; IX: GRAMATYKA REKLAMY; X: SKŁADNIA; XI: SLOGAN; XII TEKST; XII REKLAMA I KULTURA; XIV: SPOŁECZNY KONTEKST REKLAMY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Trochę historii; Kiedy zacząć kampanię?; Kampania wyborcza; Przygotowanie kandydata; Wystąpienia publiczne; Kontakty z prasą - Public i Media Relations; Reklama polityczna; Sytuacje kryzysowe; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcie reklamy i reprezentacji: Definicja reklamy; Reklama publiczna czy niepubliczna; Reklama a inne działań; Pojęcie reklamy w innych akatach prawnych; Pojęcie reprezentacji. Wyadtki na reklamę i reprezentację a koszty uzyskania przychodów: Zasady zaliczania wydatków do kosztów uzyskania przychodów; Limit wydatków na reklamę niepubliczną i reprezentację; Zagadnienia szczegółowe. Reklama i reprezentacja a podatek od towarów i usług: Świadczenie usług; Przekazanie towarów; Zużycie towarów; Odliczenie lub zwolnienie; Podstawa opodatkowania Moment powstania obowiązku podatkowego; Obowiązek wystawienia faktury wewnętrznej; Zagadnienia szczegółowe. Dokumnetowanie i ewidencjonowaie wydatków na reklamę i reprezentację: Obowiązki dokumentacyjne; Ewidencjonowanie w podatkowej księdze przychodów i rozchodów; Ewidencjonowanie w księgach rachunkowych. Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Diagnoza. Część II: Układ wewnętrzny. Część III: Wykaz dolegliwości. Słowniczek podstawowych pojęć reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zawiera: O autorach; 1. Wstęp; 2. Wstęp do strategii marketingowej: 2.1. Grupa docelowa; 2.2. Wyznacz cele; 2.3. Co? Gdzie? Kiedy? Dlaczego?; 2.4. Jak robi to konkurencja?; 2.5. Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku?; 2.6. Budżet; 2.7. Współpraca z agencją - zlecam i zapominam?; 2.8. Podsumowanie; 3. Reklama w Google Ads: 3.1. SEO + PPC = sukces; 3.2. Co to jest Google Ads; 3.3. Słowa kluczowe i dopasowania; 3.4. Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam; 3.5. Landing pages - strony docelowe; 3.6. Reklama w sieci wyszukiwania; 3.7. Reklamy produktowe i dynamiczne; 3.8. Podsumowanie; 4. Reklama w sieci reklamowej Google: 4.1. Co to jest GDN?; 4.2. Dlaczego warto z tego korzystać; 4.3. Model See-Think-Do-Care; 4.4. Formaty reklamowe; 4.5. Możliwości targetowania w sieci reklamowej; 4.6. Znajdź swojego użytkownika; 4.7. Płatności; 4.8. Opcje dodatkowe; 4.9. Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy; 4.10. Reklama w YouTube; 4.11. Reklamy Discovery; 4.12. Podsumowanie; 5. Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads: 5.1. Model See-Think-Do-Care; 5.2. Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii; 5.3. Optymalizacja kampanii reklamowej; 5.4. Podsumowanie działań optymalizacyjnych; 5.5. Narzędzia dodatkowe i automatyzacja; 5.6. Egzaminy i partnerzy Google; 5.7. Klient vs. agencja; 6. SEO: 6.1. Pozycjonowanie – wstęp; 6.2. Podstawy SXO - użyteczność a SEO; 6.3. Podsumowanie SXO; 6.4. Wybór domeny i jej konfiguracja; 6.5. Elementy optymalizacji treści; 6.6. Content marketing - przykłady działań; 6.7. Duplicate content; 6.8. Core Web Vitals; 6.9. Google Search Console; 6.10. Popularność strony, czyli link building; 6.11. Zaawansowana analiza SEO: crawlery; 6.12. Podsumowanie; 7. Google Analytics: 7.1. Dlaczego potrzebuję analityki internetowej?; 7.2. Era Big Data; 7.3. Dane ilościowe i jakościowe; 7.4. Jak działa Google Analytics?; 7.5. Wersje Analytics - Universal vs. GA4; 7.6. Jak są zbudowane raporty?; 7.7. Struktura konta i instalacja kodu śledzenia; 7.8. Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora; 7.9. Cele i zdarzenia; 7.10. Raportowanie; 7.11. Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące; 7.12. Raporty niestandardowe; 7.13. Alerty niestandardowe; 7.14. Analityka w audycie SEO; 8. Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane: 8.1. Google Tag Manager (GTM); 8.2. Inne zaawansowane funkcje Analytics; 8.3. Dodatkowe narzędzia; 8.4. Inne narzędzia Google; 8.5. Podsumowanie Google Analytics; 9. Podsumowanie całej książki: 10. Dodatki: 10.1. Źródła wiedzy w sieci; 10.2. Narzędzia; 10.3. Kursy; 10.4. Wydarzenia branżowe SEM; 10.5. Odpowiedzi do testów; 10.6. Spis filmów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
I.Jak działa umysł, czyli o co tak naprawdę chodzi. 1.Emocje, czyli zachowanie. 2.Podstawą zaufania jest dobry kontakt. II. To słowa decydują o wszystkim. 3.Jak pisać, aby klient...rozumiał. 4.Pytania, które sprzedają. III. jak napisać tekst, który będzie sprzedawał. 5.Czas na tekst...Dodatki: Przykładowy tekst perswazyjny. Podstawowe zasady wpływu społecznego (perswazji). Lista kontrolna. reklama podprogowa - mity i fakty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Wprowadzenie; 1. Planowanie mediów w kampaniach rekla mowych; 2. Znaczenie i mechanizm oddziaływania mediów; 3.Różne metody kalsyfikacji mediów; 4.Telewizja; 5.Pra sa codzienna; 6. Czasopisma; 7. Radio; 8. Reklama zew nętrzna; 9. Reklama pocztowa; 10. Reklama kinowa; 11. Infolinia; 12. Internet; 13. Badania mediów; 14. Badania inwestycji reklamowych w media; 15. Parame try medialne, czyli język planerów; 16. Etapy planowa nia kampanii reklamowej w mediach; 17. Zasady i kryte ria wyboru mediów; 18. Kryteria doboru nośników rekla my; 19. Ocena efektywności przeprowadzonej kampanii reklamowej; 20. Formy oragnizacji planowania i zakupu reklam w mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradniki / LexisNexis Polska Sp. z o.o.)
1. Zagadnienia wstępne, 2. Prawa twórców reklamy, 3. Umowy prawnoautorskie, 4. Wykorzystanie wizerunku w reklamie, 5. Event, wernisaż, impreza, 6. Kazusy - czyli "z życia wzięte"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo dla biznesu : e-commerce / Piotr Kantorowski, Paweł Głąb. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2020. - 227, [5] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp. Jak zacząć biznes online. Jednoosobowa działalność gospodarcza. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Założenie działalności gospodarczej. Podatek VAT. Baza Danych Odpadowych. Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych. Sprawozdawczość finansowa. Kasa fiskalna. Oznaczenie firmy oraz marki w działalności e-commerce. Zasady prawa firmowego. Oznaczenie marki przedsiębiorcy. Ochrona marki. Umowa na stworzenie logotypu. Produkty w sklepie internetowym. Strona internetowa w e-commerce. Legalna strona sklepu internetowego. Marketing i reklama w e-commerce. Ochrona firmy w internecie. Współpraca z podwykonawcami i pracownikami. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, Wprowadznie, I. Mała i średnia przedsiębiorczość w Unii Europejskiej, 1. Unia Europejska-podstawowy pakiet informacyjny, 2. Rynek Unii Europejskiej-szansa dla polskich przedsiebiorców, 3. Prawne ramy funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej, II. Promocja i reklama małego przedsiębiorstwa na rynku Unii Europejskiej.Komunikowanie się i autoprezentacja, 4. Public relations jako narzędzie promocji dla sektora małej i średniej przedsiębiorczości, 5. Reklamowanie i konsumpcja w "starej" i "nowej" Europie.Pomiędzy tendencjami globalnymi a lokalną specyfiką kulturową, 6. Mały poradnik skutecznej komunikacji, III. Rejestrtacja działalności gospodarczej i finanse małych i średnich firm, 7. Działania przedsiębiorcy w zakresie rejestracji i realizacji niektórych danin publicznoprawnych, 8. Biznesplan-twój pierwszy krok w stronę sukcesu, 9. Źródła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 200 s. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Wprowadzenie; Cz. I Czym jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama i prawo : poradnik / Wojciech Orżewski. - Warszawa : INICJAŁ, 1998. - 198 s. ; 20 cm.
(Biblioteka Wydawcy)
Zawiera: Wstęp; Rola reklamy; Prawo autorskie i reklama; Ochrona dóbr osobistych; Wykorzystywanie zbiorów danych; Znaki towarowe; Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji; Prawne uwarunkowania reklamy niektórych produktów; Reklama telewizyjna i radiowa; Reklama prasowa; Reklama zewnętrzna; Reklama bezpośrednia; Sponsoring; Współpraca z agencją reklamową; zasady etyczne reklamodawców; Podatki w reklamie; Cła i reklama.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Fakty na temat polecania; 2. Polecanie rozłożone na czynniki pierwsze; 3. Droga do poleceń; 4. System poleceń- spojrzenie ogólne; 5. Autentyczna strategia; 6. Treść jako narzędzia marketingu; 7. Strategia zespolenia; 8. Sieć kontaktów z klientów; 9. Sieć kontaktów z partnerami strategicznymi; 10. Gotowi do odbioru; 11. Konkretne kampanie rekomendacyjne; 12. Lapidarne sugestie; 13. Warsztaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na LinkedInie / Artur Jabłoński. - Gliwice : Helion S.A., 2021. - 175, [1] s. : rys., zdjęcia ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp; Rozdział 1. Konfiguracja konta: Zakładanie strony firmowej (Company Page); Tworzenie konta reklamowego; Rozdział 2. Struktura konta reklamowego na LinkedInie: Grupy kampanii; Kampania; Reklama; Rozdział 3. Cele reklamowe na LinkedInie: Świadomość (Awareness); Zainteresowanie (Consideration); Rozdział 4. Wybór grupy docelowej - konfiguracja kampanii: Lokalizacja; Język profilu; Odbiorcy; Branże, wielkość i nazwy firm; Demografia; Wykształcenie; Od nazw stanowisk po doświadczenie zawodowe; Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska); Zainteresowania i cechy; Rozdział 5. Wykluczenia; Rozdział 6. Formaty reklamowe na LinkedInie; Rozdział 7. Gotowe pomysły na skuteczne grupy docelowe; Rozdział 8. Remarketing na LinkedInie: Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag; Mierzenie konwersji; Tworzenie grupy remarketingowej; Pasujące grupy odbiorców; Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej; Grupy podobnych odbiorców; Rozdział 9. Skuteczne kreacje reklamowe: Brak limitu tekstu na obrazie; Przetestuj obraz z tekstem i bez; Ostre, kontrastowe tło; Umieszczaj przyciski CTA; Zadbaj o właściwe wymiary; Tła odpadają? Wypróbuj ramki; Wykorzystaj formaty, by opowiedzieć historię; Operuj językiem korzyści; Zachęć odpowiednim lead magnetem; Postaw na konkret; Mów prosto o problemie lub zwróć się wprost do grupy. A najlepiej zrób obie te rzeczy; Spójność ze stroną landing page; Podglądaj konkurencję!; Pisz zwięźle; Rozdział 10. Koszty reklamy na LinkedInie: Co wpływa na koszt reklamy na LinkedInie?; Rozdział 11. Analiza wyników reklam: Analiza na poziomie Menedżera kampanii; Samodzielna analiza; Rozdział 12. Ustawianie reklamy krok po kroku: Kampania; Reklama została odrzucona lub się nie wyświetla - co robić?; Rozdział 13. Łączenie działań na LinkedInie z innymi kanałami. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej