Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
Forma i typ
Książki
(53)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(46)
dostępne
(38)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(47)
Autor
Duraj Jan
(4)
Szablewski Andrzej
(4)
Bieliński Jerzy
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Waśniewski Tadeusz
(3)
Bednarski Lech
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dudycz Tadeusz
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Herman Andrzej
(2)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Okręglicka Małgorzata
(2)
Shulgina Ludmila
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Targalski Jan
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Woźniak-Sobczak Barbara
(2)
Anderson James C
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Cichy Diana
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cwynar Wiktor
(1)
Czaja Grzegorz
(1)
Czaja Izabela
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Goryana Iryna
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Guzy Dorota
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Iwańczyk Ryszard
(1)
Jacobi Philipp
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kalafut Pam Cohen
(1)
Karmańska Anna
(1)
Kempa Ewa
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Klich Jarosław
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Kolomytseva Olena
(1)
Kosała Małgorzata
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kraczala Magdalena
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kuczyńska-Chałada Marzena
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Leshchenko Marina
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Low Jonathan
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marciniak Zenon
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Mills Roger W
(1)
Minochkina Olga
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Morawczyński Rafał
(1)
Narus James A
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta
(1)
Orzechowski Remigiusz
(1)
Pachura Piotr
(1)
Palonna Tetyana
(1)
Pasenko Wladislav
(1)
Paszkowski Jerzy
(1)
Pawelska Aleksandra
(1)
Pawłowicz Leszek (1951- )
(1)
Petkova Lesia
(1)
Pichur Agnieszka
(1)
Pichur Marcin
(1)
Piontek Adam
(1)
Pluta Wiesław
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Rogoda Bogdan
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Temat
Przedsiębiorstwo
(49)
Wartość ekonomiczna
(39)
Analiza wartości
(6)
Finanse
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(5)
Koszty
(4)
Informacja dla zarządzania
(3)
Innowacje
(3)
Leasing
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Globalizacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Inwestycje
(2)
Kadry
(2)
Kapitał
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marka*
(2)
Marketing
(2)
Marketing partnerski
(2)
Przedsiebiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rachunkowość
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wycena przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Akcjonariat pracowniczy
(1)
Akcjonariusze
(1)
Analiza ekonomiczna
(1)
Banki
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Community policing
(1)
Czas
(1)
Edukacja medialna
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Jakość życia
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mentoring
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Organizacja
(1)
Pieniądz
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Policja
(1)
Polska -- a Unia Europejska -- gospodarka
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rating kredytowy
(1)
Rynek
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Ryzyko upadłości
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sprawozdania
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Zarządzanie i marketing
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa, 2. Czynniki ekonomiczne tworzące wartość przedsiębiorstwa, 3. Charakterystyka podstawowych finansowych czynników tworzenia i oceny wartości przedsiębiorstwa, 4. Pomiar efektywności zarządzania wartością przedsiębiorstwa, 5. Zakres i metody wyceny wartości przedsiębiorstwa, 6. Dochodowe metody wyceny wartości przedsiębiorstwa, 7. Wycena przedsiębiorstw na podstawie porównań rynkowych, 8. Teoria opcji realnych w wycenie wartości przedsiębiorstwa, 9. Szczególne przypadki wykorzystania modeli wyceny wartosci przedsiębiorstwa, 10. Formułowanie strategii zarządzania wartością przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Tworzenie i podział wartości we współczesnych modelach przewagi konkurencyjnej, 2.Marketing w procesie tworzenia wartości dla klienta, 3.Marketing w procesie tworzenia wartości dla przedsiębiorstwa, Aneks 1 Nowa ekonomia instytucjonalna a współczesne paradygmaty przedsiębiorstwa, rynku i konkurencji, Aneks 2 Zarządzanie wartością dla klienta - przykłady
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpływ otoczenia na efektywność gospodarowania w przedsiębiorstwie; 2. Czynniki determinujące konkurencyjność przedsiębiorstwa; 3. Gospodarowanie aktywami trwałymi w przedsiębiorstwie; 4. Gospodarowanie aktywami obrotowymi w przedsiębiorstwie; 5. Gospodarowanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie; 6. Procesy inwestycyjne w przedsiębiorstwie; 7. Gospodarowanie kapitałami własnymi w przedsiębiorstwie; 8. Wartość przedsiębiorstwa; 9. Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw; 10. Restrukturyzacja przedsiębiorstwa jako wyzwanie współczesnego otoczenia biznesu; 11. Formy współdziałania przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
1. Projektowane podstawy prawne restrukturyzacji przedsiębiorstwa w kryzysie, 2. Destrukcja wartości dla akcjonariuszy-wybrane czynniki, 3. Restrukturyzacja zadłużenia pośredniego i bezpośredniego w warunkach trudności finansowych przedsiębiorstwa, 4. Koszt kapitału a wartość firmy w okresie dekoniunktury, 5. Epidemiologiczny model wyceny spółek internetowych, 6. Wirtualizacja organizacji zarządzania przedsiębiorstwem, 7. Reorganizacja firmy w organizację orientowaną projektowo jako element realizacji strategii w dobie globalizacji, 8. Zmiana sytuacji finansowej wybranych przedsiębiorstw przemysłu chemicznego realizujący usługi bankowe, 9. Rola kultury organizacyjnej w przezwyciężaniu sytuacji kryzysowych w przedsiębiorstwie, 10. Rola public relations w zarządzaniu kryzysem i sytuacjami kryzysowymi przedsiębiorstwa, 11. Public relations w sytuacjach kryzysowych w przedsiębiorstwach gospodarki morskiej, 12. Programy lojalnościowe dla akcjonariuszy w procesie zarządzania wartością firmy, 13. Stopa zwrotu z kapitału - problemy definiowania, 14. Opcje rzeczywiste w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa, 15. Wykorzystanie Market Value Added i Econmic Value Added w procesie tworzenia wartości na drodze zawierania transakcji fuzji i przejęć, 16. Nadzór korporacyjny, zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a nowelizacja prawa bilansowego, 17. Wykorzystanie usług audytorskich jako narzędzi nadzoru korporacyjnego, 18. Ochrona środowiska w procesie zarządzania wartością firmy - wybrane przykłady instytucji rynku finansowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie. R.2 Rynek usług bankowych dla przedsiębiorców: Podstawowe dane o rynku usług bankowych dla przedsiębiorców; Kluczowe czynniki marketingowe w bankowej obsłudze przedsiębiorstw; Fundamentalne trendy. R.3 Zarządzanie finansami przedsiębiorstw: Uwagi wstępne; Podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw; Decyzje inwestycyjne; Decyzje w sprawie finansowania. R.4 Bankowa obsługa przedsiębiorstw ukierunkowana na przyszłość: Kredyty bankowe dla przedsiębiorstw; Proces podejmowania decyzji kredytowych; Wycena wartości przedsiębiorstwa; Alternatywne instrumenty finansowania. Finansowanie specjalne i doradztwo na rzecz firm; Operacje pośredniczące. R.5 Marketing w usługach bankowych dla przedsiębiorstw Zadania i rola marketingu w zakresie bankowości korporacyjnej; Marketingowe metody zarządzania obszarami strategicznymi w zakresie bankowości korporacyjnej. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 29)
Wprowadzenie. I. Koncepcja analizy kosztów w przedsiębiorstwie zarządzanym przez wartość: 1.1. Uwagi ogólne. 1.2. Efektywność ekonomiczna działalności przedsiębiorstwa w zarządzaniu przez wartość. 1.3. Analiza kosztów nakierowania na maksymalizację wartości przedsiębiorstwa. 1.4. Miary efektywności zarządzania kosztami - ekonomiczna wartość dodana vs kapitał entelektulany. II. Koszty zwiększania wartości dla klientów: 2.1. Tworzenie wartości przedsiębiorstwa w sferze operacyjnej. 2.2. Przedsiębiorstwo ponoszące koszty na dostarczenie wartości klientom. 2.3. Proces tworzenia wartości przedsiębiorstwa a graniczny poziom efektywności. III. Koszty tworzenia ekonomicznej wartości dodanej: 3.1. Narzędzia Racjonalizacji kosztów. 3.2. Zmodyfikowany rachunek kosztów działań. 3.3. Analiza kosztów w procesie tworzenia ekonomicznej wartości dodanej. IV. Koszty w sprawozdaniu finansowym: 4.1. Analiza kosztów na podstawie sprawozdania finansowego. 4.2. Uwarunkowania strategiczne w analizie kosztów. 4.3. Analiza kosztów działalności gospodarczej, poziomu i produktywności kosztów oraz kosztów rodzajowych. V. Koszty kapitału intelektualnego: 5.1. Uwagi ogólne. 5.2. Kapitał intelektualny jako składnik wartości rynkowej przedsiębiorstwa i związane z nim koszty. 5.3. Analiza kosztów kapitału intelektualnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Akademia Ekonomiczna im.Oskara Langego we Wrocławiu ; 912)
Maksymalizacja wartości jako nadrzędny cel funkcjonowania przedsiębiorstwa; Przepływy pieniężne jako podstawowy składnik wartości przedsiębiorstwa; Koszt kapitału; Mierniki efektywności wykorzystywane w koncepcji VBM; Rola kapitału intelektualnego w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sprzedawcy wartości. Transakcje oparte na wykazanej największej wartości; 2. Pojecie wartości. Skupianie się na tym, co ważne; 3. Formułowanie oferty wartości. Wyszukiwanie potencjalnie wartościowych punktów różnicowania; 4. Uzasadnienie oferty wartości. Wykazywanie i dokumentowanie największej wartości; 5. Dostosowanie ofert rynkowych do klienta. Tworzenie czystych rozwiązań a opcjami uzupełniającymi; 6. Przekształcanie sprzedawców w sprzedawców wartości. Sprzedawanie na podstawie wartości, a nie ceny; 7. Zyski z dostarczonej wartości. Osiąganie godziwego zysku; 8. Sukces na rynkach. Sprzedawanie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Źródła i pomiar wartości firmy: 1. Maksymalizacja wartości a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, 2. Kapitał intelektualny jako źródło przewagi konkurencyjnej współczesnej firmy, 3. Budowa wartości firmy na podstawie zrównoważonej karty wyników, 4. Mierniki kreowanej wartości spółki kapitałowej. Cz. II Wycena wartości firmy: 5. Nowoczesne metody wyceny przedsiębiorstw, 6. Opcje rzeczowe-nowe spojrzenie na wycenę, 7. Wycena spółek nowej gospodarki, 8. Wycena wartości niematerialnych i prawnych. Cz. III Budowanie wartości firmy: 9. Budowanie wartości spółki przez fundusze venture capital i private eqiuty, 10. Fuzje i przejęcia a wartość przedsiębiorstwa, 11. Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie banku, 12. Menedżerskie programy motywacyjne, 13. Relacje inwestorskie i raportowanie wartości, 14. Kształtowanie kultury nowoczesnej korporacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 2. Metody analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 3. Analiza gospodarki materiałowej, 4. Analiza procesu wytwórczego, 5. Analiza gospodarowania środkami trwałymi, 6. Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, 7. Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, 8. Analiza kosztów własnych, 9. Analiza sprawozdań finansowych, 10. Czynniki wpływające na wartość firmy, 11. Postęp techniczno-organizacyjny i jego efektywność, 12. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami / Andrzej Rutkowski. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 508 s. : tab., rys., wzory ; 24 cm.
Wprowadzenie do finansów firmy; Analiza strukturalna sprawozdań finansowych; Analiza wskaźnikowa sprawozdań finansowych; Analiza progu rentowności; Dźwignia operacyjna, finansowa i całkowita; Wartość pieniądza w czasie; Decyzje inwestycyjne; Długoterminowe źródła finansowania; Koszt kapitału; Leasing; Planowanie przepływów pieniężnych; Planowanie zapotrzebowania na środki finansowe; Zarządzanie zapasami; Zarządzanie kredytem kupieckim; Zarządzanie zobowiązaniami krótkoterminowymi; Plan finansowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami / Andrzej Rutkowski. - Wyd.3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 527 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wprowadzenie do finansów firmy; Analiza strukturalna sprawozdań finansowych; Analiza wskaźnikowa sprawozdań finansowych; Analiza progu rentowności; Dźwignia operacyjna, finansowa i całkowita; Wartość pieniądza w czasie; Decyzje inwestycyjne; Długoterminowe źródła finansowania; Koszt kapitału; Leasing; Planowanie przepływów pieniężnych; Planowanie zapotrzebowania na środki finansowe; Zarządzanie zapasami; Zarządzanie kredytem kupieckim; Zarządzanie zobowiązaniami krótkoterminowymi; Plan finansowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami / Andrzej Rutkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 479 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Wprowadzenie do finansów firmy; Analiza strukturalna sprawozdań finansowych; Analiza wskaźnikowa sprawozdań finansowych; Analiza progu rentowności; Dźwignia operacyjna, finansowa i całkowita; Wartość pieniądza w czasie; Decyzje inwestycyjne; Długoterminowe źródła finansowania; Koszt kapitału; Leasing; Planowanie przepływów pieniężnych; Planowanie zapotrzebowania na środki finansowe; Zarządzanie zapasami; Zarządzanie kredytem kupieckim; Zarządzanie zobowiązaniami krótkoterminowymi; Plan finansowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Rachunkowość podstawowym źródłem informacji w analizie ekonomiczno-finansowej; R.2 Sprawozdania finansowe przedsiębiorstwa; R.3 Wstępna analiza sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa; R.4 Ocena kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa na podstawie analizy wskaźnikowej; R.5 Kreacja wartości w przedsiębiorstwie; R.6 Analiza rachunku przepływów: funduszy przedsiębiorstwa; R.7 Systemy wczesnego ostrzegania w identyfikacji ryzyka upadłości przedsiębiorstwa; R.8 Ocena przedsiębiorstwa w oparciu o czynniki niemierzalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w firmie przyszłości / Franciszek (Frank) Krawiec. - Warszawa : Difin, 2006. - 243 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Koncepcja firmy przyszłości 2. Procesy tworzenia ofert wartości 3. Budowa nowych rynków 4. Koncepcja, prognozowanie możliwości rynku dla nowych produktów 5. Nowe koncepcje marketingu 6. Marketing wizji 7. Strategie marketingu nowej technologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Finansowa charakterystyka decyzji; 2. Zarządzanie przez wartość (VBM); 3. Model MVA i jego przystosowanie do wymagań zarządzania przez wartość; 4. Fazy życia firmy; 5. Prognozowanie stopy wzrostu sprzedaży; 6. Stopa dyskontowa- koszt kapitału; 7. Zastosowanie zmodyfikowanego modelu dodanej wartości rynkowej w zarządzaniu firmą ZIRA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Maksymalizacja wartości jako nadrzędny cel funkcjonowania przedsiębiorstwa, 2. Przepływy pieniężne jako podstawowy składnik wartości przedsiębiorstwa, 3. Koszt kapitału, 4. Mierniki efektywności wykorzystywane w koncepcji VBM, 5. Rola kapitału intelektualnego w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa: 1. Kilka refleksji na temat nowych źródeł wzrostu wartości przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwa a integracja i globalizacja; 3. Droga złotego do Euro; 4. Klient kapitałem przedsiębiorstwa II. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa: 1. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa metodą podnoszenia jego wartości; 2. Nowoczesna rachunkowość zarządcza jako źródło informacji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa 3. Modelowanie i kreowanie wzrostu wartości firmy 4. Niematerialne źródła wartości przedsiębiorstwa 5. Wartość dla klientów generatorem wartości przedsiębiorstwa III. Organizacyjne źródła wartości przedsiębiorstwa 1. Systemy zarządzania wiedzą warunkiem wzrostu wartości firmy 2. Wpływ jakości nadzoru korporacyjnego na wartość spółki 3. Procesowe zarządzanie przedsiębiorstwem 4. Konkurowanie czasem w świetle innych koncepcji zarządzania 5. Zarządzanie wiedzą o kliencie źródłem wartości przedsiębiorstwa IV. Pomiar wybranych wartości przedsiębiorstwa: 1 Kreacja wartości przedsiębiorstwa i metody pomiaru 2. Klasyfikacja metod oceny opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego 3. Metody pomiaru wartości marki 4. Wartość portfela klientów - aspekt teoretyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie zasobów niematerialnych i kompetencji w gospodarce opartej na wiedzy; 2. Charakterystyka zasobów niematerialnych i kompetencji przedsiębiorstwa; 3. Pomiar zasobów niematerialnych przedsiębiorstwa; 4. Analiza i wycena kompetencji przedsiębiorstwa; 5. Strategia budowania wartości jako proces tworzenia i wykorzystania kompetencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej