Sorting
Source
Książki
(8)
Form of Work
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
only on-site
(5)
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(5)
Author
Beers Wim van
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Gasiński Marek
(1)
Gałoński Józef
(1)
Marshak Ronni T
(1)
Newell Frederick
(1)
Pers Jolanta
(1)
Rivkin Steve
(1)
Rosiński Jerzy
(1)
Rączka Joanna
(1)
Schouten Jan
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Seybold Particia B
(1)
Tierney Elizabeth
(1)
Trout Jack
(1)
Year
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
Marketing
(3)
Reklama
(2)
E-konsumenci
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obsługa klienta
(1)
Projektowanie
(1)
Projekty
(1)
Public relations
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 results Filter
Book
In basket
1.Skąd przychodzimy, gdzie jesteśmy i dokąd podążamy, czyli krótka jistoria rekalmy w Polsce w latach 1989-2004, 2.Marketing bezpośredni - co to jest?, 3.Najciekawsze przypadki Marketingu Bezpośredniego czyli samo życie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Podstawy zdobywania dobrego publicity; Poprawa wizerunku; Podstawowe zasady kontaktów z mediami; Tworzymy własny środek masowego przekazu; Angażowanie innych w nasze przesłanie; Organizacja imprez specjalnych; Zdobywanie publicity (rozgłosu) dzięki ryzykownym przedsięwzięciom; Radzenie sobie z negatywnym publicity
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Cz.I Zarządzanie relacjami z klientami : budowanie pod staw, Cz.II Współczesne narzędzia CRM : technika, In ternet i inne, Cz.III Zwycięscy.com : aplikacje świata realnego, Cz.IV Przekształcanie produktów w usługi : strategie rozwijające rentowny dialog
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Cz. I Pięć kroków do sukcesu w handlu elektronicznym: Jak stworzyć opłacalną strategię handlu elektroniczne go; Krok1 Spraw, by prowadzenie interesów z Twoją firmą było dla klientów łatwe; Krok2 Skup się na klientach końcowych Twoich produktów i usług; Krok3 Prze kształć prokonsumenckie procesy zachodzące w firmie z punktu widzenia klienta końcowego; Krok4 Zaloguj swoją firmę do zysku: Opracuj wszechstronną, rozwojową strukturę handlu elektronicznego; Krok5 Umacniaj lojalność klienta, będącą kluczem do opłacalności w handlu elektronicznym. Cz. II Osiem podstawowych czynników sukcesu oraz analizy przypadków: Jak przyswoić sobie podstawowe czynniki sukcesu oraz analizy przypadków; Synteza najlepszych praktyk. Kolejne kroki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja miedzyludzka - uwagi ogólne; Korzyści płynace z bardziej efektywnej komunikacji; Podstawowe zasady; Komunikacja międzyludzka - teoria; Blokowanie komunikacji; Odblokowanie komunikacji; Porządkowanie swoich przemyśleń; Szacunek dla ludzi; Dobór właściwych słow; Wykorzystanie niewerbalnych form zachowania; Poprawianie swojego wizerunku; Reakcje audytorium; Rodzaje komunikacji; Prowadzenie zebran; Redagowanie tekstów handlowych; Redagowanie listów; notatek służbowych i protokołów; Redagowanie sprawozdań; Stosowanie środkwów wizulanych; Przeprowadzanie wywiadow; Łącząc wszystko razem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Tyrania wyboru; Co się stało z U. S. P?; Ponowne odkrycie U. S. P.; jakość i orientacja na klienta rzadko stanowią wyróznik; Kreatywność to nie jest pomysł na wyrożnianie się; Cena rzadko bywa wyró żnikiem; Szerokość asortymentu jest trudnym sposobem na wyróżnianie się; Kolejne etapy na drodze do wyróżniania sie; Wyróżnianie się zachodzi w świadomośc i; Bycie pierwszym to pomysł na wyróżnianie się; Przywodztwo to sposób, aby sie wyróżniać; Tradycja jest sposobem na wyróżnianie się; Specjalizacja na rynku jest sposobem na wyróznianie się; Technologia może być spsobem na wyróżnianie się; Najnowsze osiągni ęcia to też sposób, aby się wyróżnić; Popularnośc to sposob na wyróznianie się; Rozwój może zagrażać wyróznianiu się; Wyróznianie sie wymaga poświęceń; Wyróżniać się w każdym miejscu; Zachowaj swój wyrożnik; Kto odpowiada za wyróznianie sie firmy?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Cz. I Opis podejścia TIPI: 1. O istocie zarządzania projektem, 2. Podział projektu na fazy, 3. Kontrola projektu, 4. Decydowanie. Cz. II Podręcznik podejścia TIPI: 5. Cykl życia projektu, 6. Załączniki
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Styl zarządzania zorientowany na rezultat, 2. A może trochę jaśniej o obszarach odpowiedzialności? 3. Praca na podstawie umów zorientowanych na rezultat, 3. Zasady zarządzania i reguły pracy zorientowanej na rezultat, 5. Rozmowy, 6. Sprawdź swoja wiedzę, 7. Podsumowanie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again