Ślęzak Piotr
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(6)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Ślęzak Piotr
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Prawo autorskie
(5)
Film
(2)
Autorskie prawa osobiste
(1)
Cenzura
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Majątek
(1)
Media publiczne
(1)
Media społecznościowe
(1)
Medycyna
(1)
Obowiązek rejestracji dzienników i czasopism
(1)
Prawo prasowe
(1)
Reklama
(1)
Wolność mediów
(1)
Wolność słowa
(1)
Wyroby medyczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Komentarz prawny
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Wzory umów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Krótkie Komentarze Becka)
Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. Nr 107, poz.679 ze zm.): 1. Przepisy ogólne; 2. Wprowadzanie wyrobów do obrotu i wprowadzanie do użytkowania oraz przekazywanie do oceny działania; 3. Obowiązki importerów i dystrybutorów; 4. Klasyfikacja wyrobów medycznych i kwalifikacja wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro oraz wymagania zasadnicze i procedury oceny zgodności; 5. Zasady i sposób autoryzowania jednostek ubiegających się o autoryzację, notyfikowania i nadzorowania jednostek notyfikowanych w zakresie wyrobów, autoryzowanych przez ministra właściwego do spraw zdrowia; 6. Ocena kliniczna wyrobu medycznego lub aktywnego wyrobu medycznego do implantacji; 7. Zgłoszenia i powiadomienia dotyczące wyrobów; 8. Nadzór nad wyrobami; 9. Incydenty medyczne i działania dotyczące bezpieczeństwa wyrobów; 10. Decyzje Prezesa Urzędu; 11. Użytkowanie i utrzymywanie wyrobów; 12. Dostęp do informacji; 13. Przepisy karne; 14. Zmiany w przepisach obowiązujących, przepisy przejściowe i końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka ; Rok I)
Prawo pierwokupu w czasie zobowiązywanie kodeksu zobowiązań, Charakter prawny zadań gminy we współczesnym ustawodawstwie, Obsadzanie urzędu prezydenckiego w Stanach Zjednoczonych, Harmonizacja prawa spółek w ramach Wspólnoty Europejskiej, Środki dowodowe w ogólnym postępowaniu administracyjnym, Kurator jako zastępca procesowy strony w postępowaniu administracyjnym, Ogólna charakterystyka Skarbu Państwa, Systematyka umów w prawie autorskim, Podmioty na prawach strony w postępowaniu podatkowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pola eksploatacji utworów audiowizualnych : monografia / Piotr Ślęzak. - Stan prawny na 31.01.2006 r. - Bydgoszcz, Katowice : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2006. - 205 s. ; 24 cm.
R.1 Definicja pola eksploatacji w świetle prawa autorskiego; R.2 Utrwalenie utworu audiowizualnego; R.3 Zwielokrotnienie utworu audiowizualnego; R.4 Wprowadzenie do obrotu egzemplarzy utworu audiowizualnego; R.5 Najem i użyczenie egzemplarzy utworu audiowizualnego; R.6 Wyświetlenie i odtworzenie utowru audiowizualnego; R.7 Utwór audiowizualny jako przedmiot wystawienia; R.8 Nadanie utworu audiowizualnego przez stację telewizyjną; R.9 Utwór audiowizualny jako przedmiot usług świdaczonych w infostradach; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 89)
Cz I. Ogólne prawa autorskie; 1. Zagadnienia wstępne; 2. Pojęcie i rodzaje utworów; 3. Przedmiot prawa autorskiego; 4. Autorskie prawa osobiste; 5. Majątkowe prawa autorskie; 6. Prawa pokrewne; 7. Dozwolony użytek czyniony z utworów; 8. Przejście majątkowych praw autorskich; 9. Prawo autorskie w społeczeństwie informacyjnym; 10. Ochrona prawna wizerunku; 11. Konwencje międzynarodowe; Cz II. Prawo filmowe; 1. Film jako przedmiot regulacji cywilnoprawnych; 2. Podmioty prawa autorskiego do filmu; 3. Osobiste prawa autorskie twórców filmowych; 4. Majątkowe prawa autorskie do filmu; 5. Umowy w dziedzinie filmu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo autorskie : wzory umów z komentarzem / Piotr Ślęzak. - Wyd. 4 popr. i rozszerz. Stan prawny na 1.05.2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2021. - 632, [4] s. : 25 cm.
(Wzory Pism)
Wykaz skrótów. Wstęp. 1. PODSTAWOWE ZASADY ZAWIERANIA UMÓW PRAWA AUTORSKIEGO. 2. KSIĄŻKA. 2.1. Wstęp. 2.2. Umowa między współautorami (na przykładzie komiksu). 2.3. Umowa wydawnicza z autorem (na przykładzie monografii z zakresu nauk prawnych). 2.4. Umowa z autorem o wydanie elektroniczne (na przykładzie monografii z zakresu nauk prawnych). 2.5. Umowa z grupą autorów (na przykładzie komentarza do ustawy). 2.6. Umowa z ilustratorem (na przykładzie ilustrowanej bajki dla dzieci). 2.7. Umowa z tłumaczem (na przykładzie tłumaczenia dzieła prawniczego). 3. MUZYKA. 3.1. Wstęp. 3.2. Umowa o stworzenie utworu muzycznego (na przykładzie umowy o stworzenie motywu muzycznego i licencji na wykorzystanie go w radiowym spocie reklamowym). 3.3. Umowa wydawnicza (na przykładzie wydania materiałów nutowych wraz z nabyciem dodatkowych praw). 3.4. Umowa o wykonanie koncertu. 3.5. Umowa fonograficzna (na przykładzie umowy wyłącznej o produkcję fonograficzną). 4. FILM I TELEWIZJA. 4.1. Wstęp. 4.2. Umowa o sfilmowanie utworu literackiego. 4.3. Umowa między producentem a autorem scenariusza. 4.4. Umowa między producentem a reżyserem. 4.5. Umowy koprodukcyjne. 4.6. Umowy dotyczące remake’ów. 4.7. Umowy dotyczące kontynuacji. 4.8. Umowy między producentem a dystrybutorem egzemplarzy. 4.9. Umowa o nadanie telewizyjne. 4.10. Umowy o rozpowszechnianie na platformach cyfrowych. 4.11. Licencja na format telewizyjny. 5. PROGRAMY KOMPUTEROWE. 5.1. Wstęp. 5.2. Umowa licencyjna na korzystanie z programu komputerowego. 5.3. Umowa o wdrożenie systemu informatycznego. 6. MULTIMEDIA. 6.1. Wstęp. 6.2. Umowa o stworzenie strony WWW. 6.3. Umowa między producentem a realizatorem utworu multimedialnego. 6.4. Umowa integracji treści w formacie cyfrowym z programem sterującym. 6.5. Umowa konwersji treści do formatu cyfrowego. 7. SZTUKI PLASTYCZNE. 7.1. Wstęp. 7.2. Umowa o stworzenie utworu sztuki plastycznej (na przykładzie zamówienia serwisu fotograficznego). 7.3. Umowa o wystawienie utworu sztuki plastycznej (na przykładzie wystawy obrazów). 7.4. Umowa o prezentację utworu sztuki plastycznej w Internecie (na przykładzie portalu internetowego zamieszczającego fotografie). 8. UMOWY W ZAKRESIE REKLAMY. 8.1. Wstęp, 8.2. Umowa z autorem utworu plastycznego. 8.3. Umowa z autorem fotografii (na przykładzie banneru internetowego). 8.4. Umowa z agencją reklamową (na przykładzie umowy o prowadzenie kampanii reklamowej). 8.5. Umowa o prezentację reklamy (na przykładzie reklamy na środkach transportu miejskiego). 8.6. Umowa w zakresie reklamy radiowej. 8.7. Umowa w zakresie reklamy telewizyjnej. 8.8. Umowa merchandisingu (na przykładzie sektora mody). 8.9. Umowa personality merchandisingu (na przykładzie sektora mody). 9. INTERNET. 9.1. Wstęp. 9.2. Hosting. 9.3. Umowa o rejestrację i utrzymanie domeny internetowej. 9.4. Umowa z Internet Service Providerem. 10. ARCHITEKTURA. 10.1. Wstęp. 10.2. Umowa o stworzenie projektu budowlanego. 10.3. Umowa o stworzenie projektu aranżacji wnętrza. 10.4. Umowa o nadzór autorski. 11. TEATR. 11.1. Wstęp. 11.2. Umowa o stworzenie scenariusza widowiska. 11.3. Umowa o inscenizację. 11.4. Umowa o reżyserię zwykłą. 11.5. Umowa o artystyczne wykonanie (z aktorem). 11.6. Umowa o wykorzystanie piosenek w spektaklu. 11.7. Umowa o przygotowanie aktorów. 12. UMOWY PRAWA AUTORSKIEGO W ZAKRESIE NOWYCH TECHNOLOGII. 12.1. Wstęp. 12.2. Umowa o digitalizację utworu – odesłanie. 12.3. Umowa o korzystanie ze sztucznej inteligencji (na przykładzie programu dla rejonowych sądów karnych). 12.4. Umowa o udział w stworzeniu gry komputerowej (na przykładzie umowy z twórcą scenariusza). 12.5. Umowa o rozpowszechnianie gry komputerowej w Internecie (na przykładzie udostępnienia gry sieciowej graczowi). 12.6. Umowa o stworzenie i rozpowszechnianie bazy danych. 12.7. Umowa o udostępnienie utworów on demand (na przykładzie filmu). 12.8. Umowa o wydanie elektroniczne książki – odesłanie. 12.9. Umowa licencyjna na korzystanie z programu komputerowego – odesłanie. 12.10. Umowa o wdrożenie systemu informatycznego – odesłanie. 12.11. Umowa o stworzenie strony WWW – odesłanie. 12.12. Hosting – odesłanie. 12.13. Umowa z Internet Service Providerem – odesłanie. 13. OKOLICE PRAWA AUTORSKIEGO. 13.1. Wstęp. 13.2. Umowa o ustanowienie impresariatu. 13.3. Zgoda na rozpowszechnianie wizerunku (na przykładzie umowy z modelką/modelem). Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo autorskie : wzory umów z komentarzem / Piotr Ślęzak. - Stan prawny na 1 lipca 2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2012. - 350, [1] s. ; 25 cm.
(Wzory Pism - Wolters Kluwer Polska)
1. Podstawowe zasady zawierania umów prawa autorskiego; 2. Ksiązka; 3. Muzyka; 4. Film i telewizja; 5. Programy komputerowe; 6. Multimedia; 7. Sztuki plastyczne; 8. Okolice prawa autorskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zagadnienia Prawne)
Wykaz skrótów. Wstęp. Rozdział pierwszy. Wolność słowa. 1.1. Uwagi wstępne. 1.2. Pojęcie wolności słowa. 1.3. Wolność słowa w ujęciu Europejskiej Konwencji Praw Człowieka. 1.3.1. Wprowadzenie. 1.3.2. Zakres wolności słowa. 1.3.3. Swoboda wypowiedzi w debacie politycznej i w sprawach publicznie ważnych. 1.3.4. Swoboda wypowiedzi artystycznej. 1.3.5. Swoboda wypowiedzi komercyjnej. 1.3.6. Swoboda otrzymywania informacji. 1.3.7. Obowiązki i odpowiedzialność. 1.3.8. Ograniczenia swobody wypowiedzi. 1.3.8.1. Trójelementowy test zgodności. 1.3.8.2. Ochrona bezpieczeństwa państwa. 1.3.8.3. Ochrona moralności. 1.3.8.4. Ochrona dobrego imienia i praw osób trzecich. 1.3.8.5. Ochrona informacji poufnych. 1.3.8.6. Gwarancja powagi i bezstronności wymiaru sprawiedliwości. 1.3.8.7. Działalność nadawców radiowych, telewizyjnych lub przedsiębiorstw kinematograficznych. 1.4. Wolność słowa w ujęciu konstytucyjnym. 1.4.1. Wprowadzenie. 1.4.2. Wolność mediów w Konstytucji RP. 1.4.3. Gwarancje wolności słowa w Konstytucji RP. 1.4.3.1. Wprowadzenie. 1.4.3.2. Wolność słowa. 1.4.3.3. Zakaz cenzury prewencyjnej. 1.4.3.4. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Rozdział drugi. Prawo prasowe – wybrane zagadnienia. 2.1. Podstawowe pojęcia. 2.2. Prawa i obowiązki dziennikarzy. 2.3. Sprostowania prasowe. 2.4. Rejestracja dzienników i czasopism. Rozdział trzeci. Radiofonia i telewizja. 3.1. Uwagi wstępne. 3.2. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. 3.2.1. Wprowadzenie. 3.2.2. Zadania KRRiT. 3.2.3. Członkowie KRRiT. 3.2.4. Przewodniczący KRRiT. 3.3. Rada Mediów Narodowych. 3.4. Reżimy prawne świadczenia audiowizualnych usług medialnych. 3.4.1. Wprowadzenie. 3.4.2. Nadawcy publiczni. 3.4.3. Nadawcy niepubliczni. 3.4.4. Nadawcy społeczni. 3.4.5. Operatorzy sieci kablowych. 3.4.6. Programy telewizyjne rozpowszechniane wyłącznie w systemie teleinformatycznym. 3.4.7. Audiowizualne usługi medialne na żądanie. 3.5. Zasady budowy programów. 3.5.1. Wprowadzenie. 3.5.2. Samodzielność nadawcy. 3.5.3. Obowiązki informacyjne nadawcy. 3.5.4. Kwoty programowe. 3.5.5. Przekazy handlowe. 3.5.6. Treść audycji. 3.5.6.1. Wprowadzenie. 3.5.6.2. Zakaz propagowania niektórych postaw. 3.5.6.2.1. Uwagi ogólne. 3.5.6.2.2. Działania sprzeczne z prawem. 3.5.6.2.3. Działania sprzeczne z polską racją stanu. 3.5.6.2.4. Postawy i poglądy sprzeczne z moralnością. 3.5.6.2.5. Postawy i poglądy sprzeczne z dobrem społecznym. 3.5.6.2.6. Zakaz nawoływania do nienawiści i zakaz dyskryminacji. 3.5.6.2.7. Zachowania zagrażające zdrowiu. 3.5.6.2.8. Zachowania zagrażające bezpieczeństwu. 3.5.6.2.9. Zachowania zagrażające środowisku naturalnemu. 3.5.6.3. Poszanowanie przekonań religijnych odbiorców. 3.5.6.4. Ochrona małoletnich. 3.5.6.5. Poprawność języka. 3.5.7. Dostępność programów dla niepełnosprawnych. 3.5.8. Ważne wydarzenia. Rozdział czwarty. Postęp techniczny w mediach. 4.1. Uwagi wstępne. 4.2. Media w Internecie. 4.2.1. Pojęcie Internetu. 4.2.2. Internet jako środek przekazu. 4.2.3. E-prasa. 4.2.4. Radio i telewizja w Internecie. 4.3. Platformy cyfrowe. 4.4. Konwergencja mediów. Rozdział piąty. Reklama w mediach. 5.1. Pojęcie reklamy. 5.2. Reklama w Prawie prasowym. 5.2.1. Kryptoreklama. 5.2.2. Obowiązek umieszczania reklam i ogłoszeń. 5.3. Reklama w ustawie o radiofonii i telewizji. 5.3.1. Przekazy handlowe. 5.3.2. Reklama i telesprzedaż. 5.3.3. Sponsoring. 5.3.4. Lokowanie produktu. 5.3.5. Przepisy wspólne. 5.4. Reklama w Internecie. 5.4.1. Spam. 5.4.2. Reklama behawioralna. 5.4.3. Reklama kontekstowa. 5.4.4. Influencer marketing. 5.4.5. Przykłady reklam naruszających prawo. 5.4.5.1. Wyszukiwarki internetowe. 5.4.5.2. Domeny internetowe i metatagi. 5.4.5.3. Odpowiedzialność za ogłoszenia reklamowe w serwisie internetowym. 5.4.6. Blokowanie reklam w Internecie. Rozdział szósty. Ochrona dóbr osobistych w kontekście działalności mediów. 6.1. Uwagi wstępne. 6.2. Legitymacja czynna osoby fizycznej. 6.3. Legitymacja czynna osoby prawnej i innych podmiotów. 6.4. Legitymacja czynna w sprawach naruszania w mediach dobra osobistego w postaci tożsamości narodowej. 6.5. Cześć jako dobro osobiste. 6.5.1. Nieprawdziwe informacje, sugestie i nieuzasadnione oceny w mediach a naruszenie czci. 6.5.2. Debata publiczna. 6.5.3. Cytaty i przedruki a naruszenie czci. 6.5.4. Argumenty „ad Hitlerum” w mediach a odpowiedzialność za naruszenie czci. 6.6. Prywatność. 6.7. Kult pamięci osoby zmarłej i tożsamość narodowa jako dobra osobiste. 6.8. Wizerunek. 6.8.1. Pozowanie i opłata jako przesłanka zwalniająca z konieczności posiadania przez media odrębnej zgody osoby uwiecznionej na wizerunku. 6.8.2. Osoby powszechne znane i ich wizerunki w mediach. 6.8.3. Osoby stanowiące tło (element większej całości) i ich wizerunki w mediach. Rozdział siódmy. Ochrona małoletnich w kontekście działalności mediów. 7.1. Uwagi wstępne. 7.2. Treści szkodzące rozwojowi małoletnich. 7.3. Przemoc. 7.4. Pornografia. 7.5. Kwalifikowanie audycji jako szkodliwych. 7.6. Zabezpieczenia techniczne. 7.7. Niedozwolona treść reklamy. 7.8. Zagrożenia w cyberprzestrzeni. 7.8.1. Wprowadzenie. 7.8.2. Bezpieczeństwo osobiste. 7.8.3. Prywatność. Rozdział ósmy. Prawo własności intelektualnej w działalności mediów. 8.1. Uwagi wstępne. 8.2. Prawo autorskie. 8.2.1. Wprowadzenie. 8.2.2. Utwór. 8.2.3. Autorskie prawa osobiste. 8.2.4. Autorskie prawa majątkowe. 8.2.5. Dozwolony użytek w zakresie działalności mediów. 8.3. Ochrona tytułu prasowego i tytułu utworu. 8.4. Ochrona znaków towarowych i usługowych. Rozdział dziewiąty. Zatrudnienie w mediach. 9.1. Stosunek pracy dziennikarza. 9.2. Zatrudnienie dziennikarza na podstawie umów cywilnoprawnych. 9.3. Zatrudnienie dziennikarza a „samozatrudnienie”. Rozdział dziesiąty. Etyka dziennikarska. 10.1. Uwagi wstępne. Moralność, etyka i metaetyka. 10.2. Główne stanowiska etyczne – deontologia i konsekwencjalizm. 10.3. Etyka zawodowa. 10.4. Charakterystyka etyki dziennikarskiej. 10.5. Wzorzec osobowy i wartości w pracy dziennikarza. 10.6. Współczesne problemy etyki dziennikarskiej. Etyka sytuacyjna. 10.7. Przykładowe dylematy etyczne dziennikarstwa. Rozdział jedenasty. Odpowiedzialność karna. 11.1. Uwagi wstępne. 11.2. Odpowiedzialność karna w Prawie prasowym. 11.3. Odpowiedzialność karna w zakresie reklamy. 11.3.1. Odpowiedzialność karna w przypadku bezprawnej reklamy alkoholu. 11.3.2. Odpowiedzialność karna w przypadku bezprawnej reklamy produktów leczniczych. 11.3.3. Odpowiedzialność karna w przypadku bezprawnej reklamy gier hazardowych. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej