Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(124)
Forma i typ
Książki
(123)
Publikacje naukowe
(54)
Publikacje fachowe
(31)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(85)
dostępne
(81)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(89)
Czytelnia
(85)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(12)
Juchnowicz Marta (1948- )
(9)
Armstrong Michael (1928- )
(8)
Borkowska Stanisława (1939- )
(8)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(5)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Bugdol Marek (1966- )
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Woźniak Jacek
(3)
Antczak Zbigniew
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Kinowska Hanna
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Lany Magdalena
(2)
Liksza Joanna
(2)
Loska Magdalena
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Walczak Krzysztof
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Antonów Kamil
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Beech Nic
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielińska Inga
(1)
Bieryło Marta
(1)
Binda Albert
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bosak-Sojka Maria
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chlebicka Elżbieta
(1)
Cichosz Adam
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Cowling Alan
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Daniluk Paulina
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dessler Gary
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dykas Kamil
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Eaton David
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Evans Christina
(1)
Fiszer Hanna
(1)
Florek Ludwik (1946- )
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Glińska-Neweś Aldona (1971- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Grensing Lin
(1)
Grześków Małgorzata
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Góral Zbigniew
(1)
Górska Joanna
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hajn Zbigniew
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jakubczyńska Zofia
(1)
Jamka Beata
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jaskulska Jagoda
(1)
Jaworska Katarzyna
(1)
Johnson-Murray Rachael
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kałużny Tomasz
(1)
Kaźmierczyk Jerzy
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimkiewicz Katarzyna
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Koczur Wiesław
(1)
Kopijer Paweł (1970- )
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
Kraj wydania
Polska
(120)
Wielka Brytania
(2)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(120)
angielski
(3)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Pracownicy HR
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(34)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(30)
Kraje Unii Europejskiej
(8)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(36)
Praca zbiorowa
(32)
Opracowanie
(26)
Poradnik
(15)
Monografia
(11)
Case study (studium przypadku)
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Raport z badań
(4)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(118)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(51)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Psychologia
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
124 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zwolnienia pracowników a polityka personalna organizacji / Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wyd. 3 uaktual. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2020. - 230, [2] s. : il., tabel. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
O autorce; Wstęp; CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE PROCESEM ODCHODZENIA PRACOWNIKÓW Z ORGANIZACJI SPRAWDZIANEM KULTURY ORGANIZACYJNEJ FIRMY Rozdział 1. Zwalnianie pracowników a wizerunek przedsiębiorstwa: Firma w oczach byłych pracowników - rys historyczny; Trwała (?) zmiana podejścia do redukcji personelu; Jaka będzie "nowa normalność"? Pandemia COVID-19 a problem zwalniania pracowników; Rozdział 2. Przegląd najczęściej występujących przyczyn odchodzenia pracowników z organizacji: Zwolnienia spowodowane przyczynami organizacyjnymi; Zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy; Zwolnienia z inicjatywy pracownika; CZĘŚĆ II. GDY DECYZJĘ PODEJMUJE PRACODAWCA Rozdział 3. Restrukturyzacja organizacji a redukcja zatrudnienia: Pojęcie restrukturyzacji; Restrukturyzacja zatrudnienia jako nieodzowny element restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Przebieg procesu restrukturyzacji zatrudnienia; Znaczenie komunikacji; Pojęcie planu społecznego; Próba podsumowania; Rozdział 4. Redukcja zatrudnienia a dalsze funkcjonowanie organizacji: Syndrom "tych, co przeżyli"; Sposoby przeciwdziałania negatywnym skutkom redukcji; Rozdział 5. Sposoby przeciwdziałania przerostowi zatrudnienia: Planowanie zatrudnienia; Wprowadzanie elastycznych form zatrudnienia; Praca zdalna - pojęcie i podstawowe warunki efektywności; Rozdział 6. Rozwiązania alternatywne wobec redukcji zatrudnienia: Zachęcanie do dobrowolnego odejścia z organizacji połączone z systemem odpraw; Zaproponowanie pracownikom urlopów bezpłatnych (lub częściowo płatnych); Obniżka wynagrodzeń osób zatrudnionych w firmie; Rozdział 7. Podejmowanie decyzji dotyczących wyboru osób przeznaczonych do zwolnienia w ratnach redukcji: Kryterium stażu pracy (LIFO i FIFO); Kryterium społeczne; Kryterium efektywnościowe; Rozdział 8. Przekazywanie pracownikom informacji o podjętych decyzjach: Utrata zatrudnienia jako poważny problem psychologiczny; Kto powinien przekazywać informację o zwolnieniu?; Zasady prowadzenia rozmów ze zwalnianymi pracownikami; Rozdział 9. Outplacement: Czym jest outplacement?; Rodzaje outplacementu; Dlaczego organizacje decydują się na zastosowanie outplacementu? Trudności związane z prowadzeniem programów outplacementu w Polsce; Jak mierzyć efektywność outplacementu?; Rozdział 10. Zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy: Najczęstsze przyczyny niewłaściwego wykonywania zadań; Zagadnienia, które należy rozważyć przed podjęciem ostatecznej decyzji; Informowanie pracownika o zwolnieniu spowodowanym negatywną oceną pracy; CZĘŚĆ III. GDY DECYZJĘ PODEJMUJE PRACOWNIK Rozdział 11. Powody odchodzenia dobrych pracowników z organizacji: Brak realistycznego obrazu przyszłej pracy; Zatrudnianie osób ze zbyt wysokimi kwalifikacjami; Niewłaściwy przebieg okresu adaptacyjnego; Niesatysfakcjonujący poziom wynagrodzeń; Rozdział 12. Jak zatrzymać wartościowych pracowników w organizacji? Program działań długofalowych; Przestrzeganie najważniejszych zasad efektywnego kształtowania systemów motywacyjnych; Właściwe kształtowanie polityki szkoleniowej; Stwarzanie pracownikom możliwości awansu; Programy zarządzania talentami; Rozdział 13. Rozmowa z odchodzącym pracownikiem źródłem informacji o polityce personalnej organizacji: Sygnały świadczące o zamiarze odejścia; Czy warto nakłaniać pracownika do pozostania?; Exit intewiew - wywiad z odchodzącym pracownikiem; Zasady prowadzenia rozmów z odchodzącymi pracownikami; Exit interuiew jako element standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej; Rozdział 14. Odejść z klasą. Kilka słów do rozstających się z firmą pracowników: Rozstanie z pracodawcą jako naturalny etap życia zawodowego; Jak przewidzieć zwolnienie?; Wskazówki dla odchodzących; Aneks. Kontynuacja czy przełom? Praktyki restrukturyzacji zatrudnienia w opinii Pawia Gniazdowskiego, dyrektora polskiego oddziału; Lee Hecht Harrison DBM; Trendy dotyczące restrukturyzacji zatrudnienia przed pandemią; Wyzwania okresu pandemii; Bibliografia; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Technical leadership : od eksperta do lidera / Mariusz Sieraczkiewicz. - Wyd. 2 poszerzone. - Gliwice : HELION, 2018. - 190, [2] s. : il. ; 24 cm.
(Onepress)
Zawiera: OD AUTORA; Rozdział 1. ROLA LIDERA TECHNICZNEGO: Typowa ścieżka kariery w IT; Definicja lidera technicznego; Model Technical Leadership; Wizja; Stereotyp lidera; Typy przywództwa; Grzechy główne liderów technicznych; Podsumowanie; Rozdział 2. EKSPERT A LIDER: Między ekspertem a liderem; Autorytet wiedzy i postawy; Jak pogodzić prace techniczne i nietechniczne?; Podsumowanie; Rozdział 3. OD WIZJI DO DZIAŁANIA: Strategia Disneya; Definiowanie wizji środowiska z użyciem strategii Disneya; Przykłady; Podsumowanie; Rozdział 4. MOTYWACJA: Teoria X i Y; Co mnie motywuje?; Czynniki motywacyjne; Kryteria; Kwantyfikatory ilościowe; Profil motywacyjny; Jak to wpleść w codzienne życie zespołu?; Analiza motywatorów; Skupienie; Codziennik; Wysoka energia; Czynniki motywacyjne i higieniczne; Co motywuje programistów?; Złam wszelkie zasady; Drive; Elementy angażującego środowiska; Slack; Podsumowanie; Rozdział 5. PRACA Z ZESPOŁEM: Model Cynefin; Oczekiwania i reguły; Fazy rozwoju grupy; Przywództwo sytuacyjne; Dysfunkcje zespołu; Podsumowanie; Rozdział 6. PROCES I INŻYNIERIA: Podział odpowiedzialności; Wizja i cele projektu; Wymagania i decyzje biznesowe; Właściciel procesu; Proces; Retrospekcje; Codzienne spotkania; Oznaczanie problemów; Kryteria jakościowe; Podsumowanie; Rozdział 7. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ: Wprowadzanie osoby do zespołu; Spójne zasady; Wymiana doświadczeń w zespołach; Przeglądy kodu; Aktualizacja wiedzy o systemie; Ciągły rozwój; Mantra architektoniczna; Co to jest mantra architektoniczna?; Podsumowanie; Rozdział 8. RELACJA Z BIZNESEM: Antywzorce współpracy; Dobre praktyki; Budowanie sieci wsparcia; Ustalanie zasad współpracy; Indeks zadowolenia; Mapa relacji; Analiza potrzeb; Podsumowanie; Rozdział 9. WZORCE ZMIANY: Zmiana jest nieunikniona; Model zmiany; Bezbolesna zmiana; Podsumowanie; Rozdział 10. INFORMACJA ZWROTNA: Praktyki związane z informacją zwrotną; Dlaczego nie udzielamy informacji zwrotnej i jakie są tego konsekwencje?; Korzyści; Podstawowy błąd; Feedback i feedforward; Wskazówki co do udzielania informacji zwrotnej; Kanapka informacji zwrotnej; Zespołowa informacja zwrotna; Trudna informacja zwrotna; Podsumowanie; Rozdział 11. TRUDNE ROZMOWY: Skąd się biorą emocje?; Co niszczy kontakt?; Elementy klarownego komunikatu; Druga pozycja; Podsumowanie; Rozdział 12. KONFLIKTY I ICH TECHNIKALIA: Pewna historia; Prosty przykład; Struktura; Przykładowe pytania; Algorytm; Gdzie jeszcze?; Podsumowanie; Rozdział 13. LIDER JAKO COACH: Dlaczego ludzie nie lubią, gdy udziela się im rad?; Coaching; Moc pytań; Rodzaje i siła pytań; Intencja; Konkretyzacja; Prowadzenie rozmowy; Model problemu; Trening zadawania pytań; Podsumowanie; Rozdział 14. EFEKTYWNE SPOTKANIA: Podstawy efektywnych spotkań; Dlaczego to nie wystarcza?; Struktury i ich zastosowanie; Gamestorming; Ramy spotkania; Schemat spotkania; Podsumowanie; Rozdział 15. PYTANIA I ODPOWIEDZI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 105/98)
R.1 Charakterystyka konfliktu w zakładzie pracy: Pojęcie konfliktu; Źródła konfliktów; Funkcje konfliktów; Społeczna strefa konfliktów w zakładzie pracy. R.2 Konflikty w miejscu pracy: K. interpersonalne; K. międzygrupowe; K. organizacyjne; K. przetarg (k. negocjacyjny); K. innowacyjne; K. etyczne. R.3 Metody zarządzania konfliktami w miejscu pracy (zapobieganie, skuteczne rozwiązywanie i wydobywanie cech pozytywnych konfliktu): Tradycyjne metody zarządzania; Nowoczesne metody zarządzania; Inne nowoczesne metody zarządzania konfliktem. R.4. Rola menedżera w zarządzaniu konfliktem w miejscu pracy: Etapy zarządzania konfliktem; Style zarządzania Praktyczne rady w zarządzaniu konfliktem; Znaczenie cech społeczno- zawodowych menedżera w rozwiązywaniu konfliktu; Zasady sukcesu menedżerskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 41/97)
1. Wprowadzenie: Przeznaczenie publikacji; Cel publikacji: Forma publikacji; Jak korzystać z publikacji? 2. Spis zawartych informacji i wykresów. 3. Uwarunkowania skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie: Jakość pracy menedżerskiej; Otoczenie przedsiębiorstwa; Kultura organizacyjna; Strategia rozwoju przedsiębiorstwa; Marketing personalny. 4. Elementy zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie: Planowanie zatrudnienia; Zatrudnienie; Rozwój pracowników; Wynagradzanie; Ochrona zdrowia i bezpieczeństwo pracy; Usługi socjalne dla pracowników. 5. Planowanie zatrudnienia w przedsiębiorstwie: Zakres planowania zatrudnienia w zależności od potrzeb; Ustalanie potrzeb; Przeglądy zasobów pracy; Plany realizacyjne. 6. Zatrudnienie: Nabór; Dobór; Wprowadzenie do pracy. 7. Rozwój pracownika: Ocena przydatności; Potrzeby edukacyjne; Kariery pracownicze. 8. Wynagradzania: Zakładowa polityka płacowa; Płace w układach zbiorowych; Wartościowanie pracy. 9. Przesłanki organizacji zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie. 10. Dokumentacja pracownicza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Zagadnienia psycho-społeczne i etyczne: "Human resource Management" jako sposób realizacji funkcji personalnej w organizacji; Strategie personalne w organizacji. Studium teoretyczne; Problem podmiotowości człowieka w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Sztuczne sieci neuronowe w wielokryterialnej ocenie pracowników Wybrane metody diagnostyki personalnej. Cz.2 Zagadnienia ergonomii i ochrony pracy: Robocza postawa ciała i jej zmienność; Badania stabilometryczne w wybranych pozycjach swobodnych i roboczych; Wpływ parametrów geometrycznych elementów interfejsu graficznego na sprawność obsługi systemów komputerowych; Obowiązki pracodawcy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Wymagania Kodeksu Pracy a rzeczywistość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Kierowanie sobą: Wprowadzenie: rozumienie siebie i znajomość umiejętności kierowniczych; Samodoskonalenie menedżerów; Gospodarowanie czasem; Gospodarowanie informacją w biurze; Jak skutecznie pisać; Jak skutecznie przemawiać; Troska o własne zdrowie; Stres w pracy; Planowanie kariery. Cz.2 Kierowanie innymi: Wprowadzenie: rozumienie innych ludzi; Przywództwo i motywacja; Umiejętność postępowania z ludźmi; Rekrutacja; Przeprowadzanie wywiadów; Doskonalenie pracowników; Skuteczne oceny okresowe; Poradnictwo w miejscu pracy; Patronat; Tworzenie zespołu; Twój personel pomocniczy; Komunikowanie się; Narady. Cz.3 Kierowanie wydziałem: Wprowadzenie: znajomość funkcji specjalistycznych; Kierowanie wydziałem produkcji; Kierowanie pracami badawczo-rozwojowymi; Kierowanie działem kadr; Kierowanie działem marketingu; Kierowanie działem sprzedaży; Kierowanie dystrybucją; Kierowanie działem finansowym; Kierowanie działem SIK. Cz.4 Zarządzanie przedsiębiorstwem: Wprowadzenie: znajomość przedsiębiorstwa; Informacje finansowe w zarządzaniu; kierowanie przedsięwzięciami; Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów; Negocjowanie; Innowacja i przedsiębiorczość wewnętrzna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Koncepcja przywództwa w działaniu 1.1. Charakterystyka działań przywódczych 1.2. Przywództwo i sprawczość 1.3. Przywódcza próżnia 1.4. Warunki do zaistnienia przywództwa 1.5. Możliwości i predyspozycje do bycia przywódcą 1.6. Istota i natura działań przywódczych 1.7. Ego i władza lidera 1.8. Problemy z uznawaniem przywództwa 1.9. Model Acts of Leadership na tle innych koncepcji Rozdział 2. Przywództwo w niepewnym świecie 2.1. Zwinne zarządzanie kluczem do sukcesu 2.2. Lider jako facylitator 2.3. Kształcenie liderów innowacyjnych zespołów 2.4. Zagrożenia dla innowacyjnych zespołów Rozdział 3. Przywództwo dla trwałego rozwoju 3.1. Jakiego przywództwa potrzebuje współczesny świat? 3.2. Dokąd zmierza współczesne przywództwo? 3.3. Przywództwo etyczne jako priorytet Rozdział 4. Przywództwo i jego przyszłość w świetle badań 4.1. Co mówią nam raporty o przywództwie? 4.2. Umiejętności przywódcze 4.3. Strategie przywódcze 4.4. Przywództwo i nowe technologie 4.5. Rozwój liderów nowej generacji 4.6. Rola przywództwa kobiet 4.7. Przywództwo a kultura coachingu 4.8. Mentoring dla liderów 4.9. Przywództwo i współpraca zespołowa 4.10. Przywództwo w świecie dynamicznych zmian 4.11. Zaangażowanie a efektywność liderów 4.12. Trendy i korzyści dotyczące przywództwa przyszłości 4.13. Czy przywództwo nadąża za zachodzącymi zmianami? 4.14. Liderzy i ich zwinne zespoły w niepewnych czasach Rozdział 5. Przywództwo i jego przyszłość w badaniach własnych 5.1. Metoda i założenia badawcze 5.2. Przywództwo i jego postrzeganie przez liderów 5.3. Osoba i rola lidera 5.3.1. Podsumowanie 5.4. Działania przywódcze 5.5. Efektywność lidera 5.6. Relacje lidera z zespołem i przełożonymi 5.7. Rozwój osobisty i profesjonalny lidera oraz jego zespołu 5.8. Wyzwania dla przywództwa organizacyjnego Rozdział 6. Przywództwo w działaniu wobec dysfunkcjonalnych zachowań liderów 6.1. Ciemna strona przywództwa 6.2. Model Dark Triad – klucz do dysfunkcjonalnych osobowości 6.3. Model Dark Triad a przywództwo 6.4. Dlaczego liderzy przegrywają? 6.5. Liderzy jako ofiary ciemnej strony przywództwa 6.6. Jak przezwyciężyć ciemną stronę przywództwa? Rozdział 7. Przywództwo w działaniu i kierunki jego rozwoju 7.1. Demokratyczny wymiar działań przywódczych 7.2. Maski przywództwa jako zagrożenie dla demokracji 7.3. Przywództwo w działaniu a edukacja liderów nowej generacji 7.4. Przywództwo w działaniu i jego dalszy rozwój; Bibliografia; Zakończenie. Filozoficzny i pragmatyczny aspekt działań przywódczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Upravlenie personalom : učebnoe posobie dlâ SPO / A. V.Tebekin. - Moskva : Izdatelʹstvo Ûrajt, 2017. - 181, [3] s. : rys., tab, wzory ; 22 cm.
(Professionalʹnoe obrazovanie)
Zawiera: Тема 1. Персонал предприятия как объект управления: Основные понятия управления персоналом предприятия; Общие понятия теории управления; Общая характеристика организации как системы и персонала как объекта управления в ней; Реализация процесса управления; Сущность, задачи и закономерности управления персоналом как системой; Природа управления организацией и управления персоналом, исторические тенденции их развития. Тема 2. Место и роль управления персоналом в системе управления предприятием: Эволюция роли менеджмента персонала в общей системе менеджмента организации; Место управления персоналом в системе управления предприятием. Тема 3. Принципы управления персоналом: Понятие и содержание основных принципов управления персоналом; Принципы построения системы управления персоналом в организации; Основные принципы деятельности менеджера при управлении персоналом; Формы лидерства как реализации инструментов управления персоналом. Тема 4. Функциональное разделение труда и организационная структура службы управления персоналом: Разделение труда в организации; Типовые варианты организационных структур; Координация деятельности в рамках организации; Уровни развития кадровой службы; Организационная структура службы управления персоналом. Тема 5. Кадровое, информационное, техническое и правовое обеспечение системы управления персоналом: Кадровое обеспечение системы управления персоналом; Факторы проектирования организаций; Этапы проектирования организации; Расчет потребности в персонале; Информационное и техническое обеспечение системы управления персоналом; Правовое обеспечение системы управления персоналом. Тема 6. Анализ кадрового потенциала. Тема 7. Перемещения, работа с кадровым резервом, планирование деловой карьеры: Перемещения персонала; Планирование деловой карьеры. Тема 8. Подбор персонала и профориентация:Технология набора персонала; Методы набора персонала; Способы отбора кандидатов; Факторы, определяющие отбор кадров; Процесс принятия решения при отборе. Тема 9. Подготовка, переподготовка и повышение квалификации персонала: Общие проблемы подготовки, переподготовки и повышения квалификации персонала в современной России; Технологии обучения персонала; Методы обучения. Тема 10. Мотивация поведения в процессе трудовой деятельности: Природа механизма мотивации деятельности человека; Содержательные теории мотивации; Мотивационные теории «поля»; Процессуальные теории мотивации; Определение уровня оплаты труда. Тема 11. Профессиональная и организационная адаптация персонала: Этапы процесса адаптации персонала; Технология социальной адаптации сотрудников предприятия к коллективу. Тема 12. Конфликты в коллективе: Понятие конфликта и его роль в менеджменте; Причины возникновения и последствия конфликта; Диагностирование и основные стратегии обращения с конфликтами. Тема 13. Оценка эффективности управления персоналом: Методология анализа эффективности комплексной системы управления персоналом; Подходы к оценке эффективности системы управления персоналом; Оценка эффективности системы управления персоналом на основе конкурентоспособности.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest zarządzanie?; 2. Samodoskonalenie; 3. Mistrzowskie zarządzanie wydajnością; 4. Mistrzowskie kontakty bezpośrednie; 4. Mistrzowskie ocenianie pracowników i stosowanie technik coachingu; 6. Mistrzowskie postępowanie z mało wydajnymi pracownikami; 7. Mistrzowskie zarządzanie zespołem; 8. Mistrzowskie zarządzanie czasem; 9. Mistrzowskie prowadzenie zebrań; 10. Mistrzowska asertywność; 11. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Współczesne wyzwania stojące przed liderami: Kim jest lider; Aktualne wyzwania dla procesu zarządzania; kompetencje współczesnych liderów; R. 2 Kultura organizacyjna – wyznacznik kompetencji lidera: Czy jest kultura organizacyjna; Modele kultury organizacyjnej; Kultura organizacyjna a efektywność przedsiębiorstwa – analiza modelu D. Denisona; R. 3 Model kompetencji przywódczych D. Denisona: Kompetencje przywódcze związane z misją; Kompetencje przywódcze związane z adaptacyjnością; Kompetencje przywódcze związane z zaangażowaniem; Kompetencje przywódcze związane ze spójnością; Praktyki i kompetencje przywódcze czterech wymiarów modelu D. Denisona; R. 4 Kompetencje przywódcze wspólne dla czterech wymiarów modelu D. Denisona – autorska koncepcja: Budowanie zaufania i wiarygodności; Skuteczna komunikacja; Samodoskonalenie; Gotowość cyfrowa (digital readiness); Podsumowanie autorskich koncepcji pogłębienia modelu kompetencji przywódczych D. Denisona; R. 5 Proces rekrutacji liderów: Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „misja”; Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „adaptacyjność”; Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „zaangażowanie”; Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „spójność”; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI: Rozdział 1. Strategia zarządzania organizacją; Rozdział 2. Budowanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Część II. BUDOWANIE ZASOBÓW LUDZKICH ORGANIZACJI: Rozdział 3. Budowanie wizerunku pracodawcy; Rozdział 4. Nowoczesne metody rekrutacji pracowników; Rozdział 5. Wybrane elementy procesu doboru pracowników; Rozdział 6. Procedury wprowadzenia nowego pracownika do organizacji. Część III. RELACJE MIĘDZYLUDZKIE W ORGANIZACJI: Rozdział 7. Specyfika pracy zespołowej; Rozdział 8. Konflikt w organizacji; Rozdział 9. Negocjacje w organizacji; Rozdział 10. Zjawisko mobbingu we współczesnym środowisku pracy; Rozdział 11. Budowanie systemu ocen pracowniczych i wynagradzania pracowników. Część IV. WSPÓŁCZESNE WYZWANIA ZZL: Rozdział 12. Zarządzanie zmianą i projektami z perspektywy zasobów ludzkich; Rozdział 13. Społeczna odpowiedzialność organizacji w zarządzaniu zespołami pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Analiza strategiczna zakładów opieki zdrowotnej, 2. Planowanie strategiczne w zakładach opieki zdrowotnej, 3. Restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej, 4. Marketing w opiece zdrowotnej, 5. Zarządzanie procesami leczenia w opiece zdrowotnej, 6. TQM - zarządzanie przez jakość w zakładach opieki zdrowotnej, 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wstęp; Część pierwsza: Czego się nauczyliśmy, pracując w domu; Zbiorowe doświadczenie pracy zdalnej związane z pandemią COVID-19 Rozdział 1 - Samotni razem Rozdział 2 - Gdy praca wchodzi do domu Rozdział 3 - Przetrwanie czy komfort Część druga: Pracownik smart; Pomysłowe możliwości osiągnięcia dobrostanu w pracy Rozdział 4 - Poza work-life balance Rozdział 5 - Odnalezienie pasji Rozdział 6 - Uczenie się przez całe życie Rozdział 7 - Wyjście ze strefy komfortu Rozdział 8 - Rozliczenie się z technologią Rozdział 9 - Trenuj pomysłowość Część trzecia: Przedsiębiorstwo smart; Pomysłowy i korzystny rozwój organizacji Rozdział 10 - Rady dla żeglarzy Rozdział 11 - Przeciw biurokracji i głupocie Rozdział 12 - Uruchomienie odpowiedzialności Rozdział 13 - Zmiana kultury firmy Rozdział 14 - Tworzenie kontekstu Rozdział 15 - Ożywienie organizacji w rytmie jazzu; Załącznik - Osiągnięcia spółki Trivioquadrivio w zakresie pracy smart; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
List of Tables, Figures, and Case Studies; Preface; Acknowledgments; Author Biographies. 1. Define the Business Challange; 2. Understand the Analytics Domain; 3. Estabilish an Effective Team; 4. Form Your Hypothesis; 5. Run Basic Analyses; 6. Explore Complex Analyses; 7. Use Data to Inform Your Decisions; 8. Communicate Your Findings; 9. Evaluate Your Intervention; Appendix A. How Analytics Fit into the SHRM Competency Model; Appendix B. Assess Yourself; Appendix C. Evaluate Your Data; Appendix D. Choose Your HR Metrics; Appendix E. Identify Your Stakeholders; Appendix F. Develop Your Hypotheses; Appendix G. Choose Your Statistical Test; Appendix H. Write Your Analysis Plan; Appendix I. Summarize Your Findings; Appendix J. Tell Your Story; Appendix K. Plan Your Evaluation; Appendix L. Communicate Your Plan; Appendix M. Set U pan Analytics Function. Bibliography; Additional References Materials; Index.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybrane zjawiska w przedsiębiorstwach sektora KIBS; 2. Produktywność pracowników wykonujących pracę oparta na wiedzy o wysokim stopniu intensywności - perspektywa zachowań i wyników; 3. Rola zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania wiedzą w stymulowaniu produktywności pracowników wiedzy; 4. Dopasowanie człowieka 0 organizacja jako kluczowa determinanta produktywności indywidualnej; 5. Postawy i przekonania wspierające uzyskanie pożądanych efektów zawodowych; 6. Rola ZZL i dopasowania człowiek-organizacja we wspieraniu produktywności pracowników wiedzy w świetle badań własnych - ogólna strategia badawcza; 7. Praktyki ZZL oraz ich bezpośredni i pośredni wpływ na produktywność pracowników wiedzy - model I; 8. Mechanizmy wpływu praktyk ZZL na produktywność pracowników - model II; 9. Czynniki decydujące o wpływie praktyk ZZL na produktywność pracowników wiedzy - model III; 10. Od teorii i badań do praktyki zarządzania pracownikami wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wykaz skrótów; Wstęp; Rozdział 1. Monitorowanie jako obszar badań w zarządzaniu Rozdział 2. Cele i rodzaje monitorowania Rozdział 3. Powody monitorowania pracy i jego rodzaje na przykładzie problemu gapowicza i jego współczesna wersja w pracy w postaci serfowania po sieci Rozdział 4. Tradycyjne i współczesne monitorowanie pracy, czyli o monitoringu elektronicznym Rozdział 5. Sposoby wdrażania monitorowania pracy w różnych kontekstach; Zakończenie; Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne systemy motywacyjne : teoria i praktyka / Jacek Woźniak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2012. - 335, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(HR / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Teoria i praktyka współczesnych systemów motywacyjnych: Wiedza o motywacji, systemy motywacyjne i podstawowe teorie motywacji; Wskaźnik stanu motywacji; Systemy motywacyjne a wynagrodzenie; Motywujące środowisko pracy; Systemy motywacyjne związane rozwojem zawodowym; 2. Trzy zastosowania systemów motywacyjnych: Systemy motywowania Kadry kierowniczej najwyższego szczebla; Zarządzanie systemami motywacji dla pracowników wiedzy; Zarządzanie motywacją handlowców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp; Rozdział 1. Kapitał ludzki w gospodarce przyszłości w Polsce: Zarządzanie ludźmi i jego cele; Zarządzanie tradycyjne; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie kapitałem ludzkim i jego źródła; Rynek pracy, jaki powstaje w konsekwencji outsourcingu – „koniczynka Handy’ego” Segmentacja rynku pracy i jej dynamika; Zarządzanie kapitałem ludzkim – od zarządzania wiedzą do zwinnego zarządzania kapitałem ludzkim; e-HRM jako postulowane wykorzystywanie ICT w HR; Rozdział 2. Systemy ICT w zarządzaniu i zarządzaniu ludźmi: Reprezentacja informacji – nośniki danych i bazy danych; Systemy informatyczne w zarządzaniu organizacjami; Model klasyczny; Systemy transakcyjne (OLTP); Systemy decyzyjne i analityczne (OLAP) – hurtownie danych, data mining; Paradoks informatyzacji, czyli czy i kiedy informatyzacja jest szkodliwa dla efektywności działania; Wspomaganie zarządzania ludźmi w organizacji przez systemy ICT; Rozdział 3. Rekrutacja pracowników i działania wizerunkowe: Rekrutacja i jej definiowanie w ramach procesu doboru pracowników; Cele w rekrutacji kandydatów aktywnych i biernych; Budowanie wizerunku firmy jako pracodawcy i inne przejawy kultu cargo; Formy komunikacji w rekrutacji; Narzędzia do samodzielnej preselekcji kandydatów; Budowanie wizerunku firmy jako pracodawcy poprzez cechy symboliczne i funkcjonalne – kontrowersje; Systemy wspierania rekrutowania (ATS); Gry rozrywkowe jako narzędzie marketingu marki firmy jako pracodawcy; Rekrutacja mobilna; Rozdział 4. Selekcja pracowników: Selekcja – definicja, cele oraz specyficzne trudności, jakie wywołane są przez zastosowanie narzędzi bazujących na komunikacji zapośredniczonej technologicznie (ICT); Kwestionariusze jako tradycyjne i współczesne narzędzie preselekcyjne; Testy sytuacyjne i zdolności poznawczych; Kwestionariusze biograficzne (biodane) i ich właściwości jako narzędzi selekcyjnych; Testy osobowości i dyskusje wokół ich użycia w selekcji pracowników; Gra komputerowa jako technika adaptacyjna, preselekcyjna oraz narzędzie wykorzystywane w pomiarze cech osobowości’ Wywiad selekcyjny – jego podstawowe rodzaje i możliwości przeniesienia ich do Internetu; Sprawdzanie referencji i jego odpowiedniki w Internecie; Dostosowanie tradycyjnych i internetowych narzędzi selekcyjnych do kanału mobilnego; Akceptacja stosowania przez organizacje narzędzi selekcyjnych – wyniki badań; Rozdział 5. Zapewnienie działania i utrzymanie zaangażowania pracowników: Retencja jako problem zarządzania; Wynagrodzenie całkowite i jego składniki; Dlaczego ludzie odchodzą – tradycyjne i współczesne teorie fluktuacji; Z czego wynika zadowolenie i niezadowolenie z wynagrodzenia; Budowanie zaangażowania, gdy udało się nie wywołać niezadowolenia; Rozdział 6. Zarządzanie talentami: Zarządzanie talentami – problemy definicyjne; Identyfikowanie osób o dużym potencjale; Czy ujawnianie, kto jest talentem, jest szkodliwe?; Krytyka elitarnych programów zarządzania talentami; Różnice pomiędzy działaniami związanymi z planowaniem sukcesji a zarządzaniem talentami; Jak można typologizować programy zarządzania talentami; Rozdział 7. Rozwój kompetencji w organizacji: Definiowanie działań rozwojowych w ramach programów zarządzania talentami; Rozwiązania stosowane w rozwoju kompetencji talentów w firmach międzynarodowych; Model 70-20-10 jako podstawa dla planowania działań rozwojowych; Wyzwania rozwojowe jako narzędzie uczenia się; E-coaching, coaching hybrydowy i inne formy coachingu korzystające z ICT; Mentoring i jego warianty; Zakończenie; Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Teoretyczne podstawy zarządzania globalnym łańcuchem dostaw 1.1. Istota koncepcji zarządzania globalnym łańcuchem dostaw 1.2. Integracja w zarządzaniu globalnym łańcuchem dostaw 1.3. Tendencje rozwojowe w zarządzaniu strumieniami podaży i popytu w globalnym łańcuchu dostaw 1.4. Efektywny i zorientowany na klienta globalny łańcuch dostaw Rozdział 2. Istota i mechanizm kształtowania nowoczesnych form pracy w globalnym łańcuchu dostaw 2.1. Znaczenie zasobów ludzkich w globalnym łańcuchu dostaw 2.2. Zmiany i wyzwania w obszarze zasobów ludzkich łańcucha dostaw 2.3. Istota nowoczesnych form pracy w globalnym łańcuchu dostaw 2.4. Przesłanki wyboru nowoczesnych form pracy w globalnym łańcuchu dostaw Rozdział 3. Wirtualna praca w globalnym łańcuchu dostaw 3.1. Strumienie informacji jako czynnik rozwoju wirtualnej pracy w łańcuchu dostaw 3.2. Znaczenie i rozwój wirtualnej pracy 3.3. Przejawy zastosowań wirtualnej pracy w obszarach łańcucha dostaw 3.4. Koszty i korzyści oraz zagrożenia i potencjały wirtualnej pracy w globalnym łańcuchu dostaw - próba identyfikacji Rozdział 4. Czynniki konkurencyjności a wyzwania globalnego łańcucha dostaw 4.1. Globalny wymiar konkurencji łańcucha dostaw 4.2. Wyznaczniki konkurencyjności efektywnego i elastycznego łańcucha dostaw 4.3. Uwarunkowania wirtualnej pracy jako czynnika konkurencyjności elastycznego i efektywnego łańcucha dostaw Rozdział 5. Wirtualna praca w globalnych łańcuchach dostaw - studia przypadków 5.1. Problem badawczy i kryteria doboru przypadków 5.2. Wirtualna praca w elastycznych i efektywnych łańcuchach dostaw 5.2.1. Elastyczny łańcuch dostaw producenta stolarki okiennej - studium przypadku 5.2.2. Elastyczny łańcuch dostaw huty - studium przypadku 5.2.3. Efektywny łańcuch dostaw producenta półosi napędowych - studium przypadku 5.2.4. Efektywny łańcuch dostaw producenta armatury sanitarnej - studium przypadku 5.3. Podsumowanie badań empirycznych; Zakończenie; Wykaz skrótów; Literatura; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej