Analiza danych
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(2)
Autor
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(3)
Bąk Janina
(1)
Goldwasser Matt
(1)
Johnson-Murray Rachael
(1)
Johnston Benjamin
(1)
Malik Upom
(1)
McFarlane Lindsay
(1)
Ostasiewicz Walenty (1942- )
(1)
Smugaj Beata
(1)
Streets Valerie N
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Waters Shonna D
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(6)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Analiza danych
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Na początek: czy wiecie, że istnieje matematyczny wzór na dobre piwo? Ilu osób potrzeba, by napisać jedną książkę? Statystyka – królowa nauk czy popychadło medialnego świata? Czy naukowcy są jak żony i nigdy się nie mylą? Dlaczego koń i szop pracz nie dostały doktoratu? Skąd wiemy, że owca rozpoznałaby na ulicy prezydenta? Czy kiedy wychodzimy z psem na spacer, to średnio mamy po trzy nogi? Czy 117% Polaków może się mylić? Czy da się zmierzyć szczęście linijką? Czy po seksie będziemy opanierowani w banknotach niczym krokiet w bułce? Na imieniny lepiej kupić czekoladki czy kokainę? Czy jesteśmy rasistami? Czy jak wsadzimy głowę do lodówki, a nogi do piekarnika, to będzie nam w sam raz? Ile trzeba zjeść czekolady, żeby dostać Nobla? Czy język angielski powoduje zawały serca, a masło przedłuża życie? Czego statystyka nauczyła się od martwego łososia? Dlaczego ufamy szarlatanom? Na koniec: dlaczego wciąż się wzruszam na myśl o bezdomnych lamach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o Danych i Sztuczna Inteligencja)
Zawiera: Wprowadzenie; O książce; 1. Wprowadzenie do SQL-a dla analityków: Wprowadzenie; Świat danych; Metody z obszaru statystyki opisowej; Testy istotności statystycznej; Relacyjne bazy danych i SQL; Podstawowe typy danych w SQL-u; Wczytywanie tabel kwerenda SELECT; Aktualizowanie tabel; Usuwanie danych i tabel; SQL i analityka; Podsumowanie; 2. Przygotowywanie danych za pomocą SQL-a: Wprowadzenie; Łączenie danych; Podsumowanie; 3. Agregacja i funkcje okna: Wprowadzenie; Funkcje agregujące; Funkcje agregujące z klauzulą GROUP BY; Klauzula HAVING; Stosowanie funkcji agregujących do oczyszczania danych i sprawdzania ich jakości; Funkcje okna; Obliczanie statystyk z użyciem funkcji okna; Podsumowanie; 4. Importowanie i eksportowanie danych: Wprowadzenie; Polecenie COPY; Zastosowanie języka R do bazy danych; Zastosowanie języka Python do bazy danych; Najlepsze praktyki z obszaru importowania i eksportowania danych; Podsumowanie; 5. Analityka z wykorzystaniem złożonych typów danych: Wprowadzenie; Wykorzystywanie typów danych z datami i czasem do analiz; Przeprowadzanie analiz geoprzestrzennych w PostgreSQL; Stosowanie tablicowych typów danych w PostgreSQL; Stosowanie formatu JSON w PostgreSQL; Analiza tekstu za pomocą PostgreSQL; Podsumowanie; 6. Wydajny SQL: Wprowadzenie; Metody skanowania baz danych; Wydajne złączenia; Funkcje i wyzwalacze; Podsumowanie; 7. Metoda naukowa i rozwiązywanie problemów w praktyce: Wprowadzenie; Studium przypadku; Podsumowanie; Dodatek: Rozdział 1. Wprowadzenie do SQL-a dla analityków; Rozdział 2. Przygotowywanie danych za pomocą SQL-a; Rozdział 3. Agregacja i funkcje okna; Rozdział 4. Importowanie i eksportowanie danych; Rozdział 5. Analizy z wykorzystaniem złożonych typów danych; Rozdział 6. Wydajny SQL; Rozdział 7. Metoda naukowa i rozwiązywanie problemów w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : tab., rys. ; 21 cm.
R.1 Badania marketingowe a podejmowanie decyzji; R.2 Projektowanie badania marketingowego; R.3 Budowa instrumentu pomiarowego; R.4 Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych i wtórnych; R.5 Metody redukacji i analizy danych; R.6 Metody prezentacji i oceny wyni ków badania marketingowego; R.7 Organizacja badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Badania marketingowe a podejmowanie decyzji; R.2 Projektowanie badania marketingowego; R.3 Budowa instrumentu pomiarowego; R.4 Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych i wtórnych; R.5 Metody redukacji i analizy danych; R.6 Metody prezentacji i oceny wyników badania marketingowego; R.7 Organizacja badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przygotowanie procesu badań marketingowych: Badania marketingowe a zarządzanie; Proces badania marketingowego; 2. Dobór próby oraz pomiar jej jednostek za pomocą instrumentów pomiarowych: Projektowanie doboru próby; Pomiar w badaniach marketingowych; Kwestionariusz jako instrument pomiarowy; 3. Zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych: Zbieranie danych ze źródeł wtórnych; Pośrednie sondażowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych; Bezpośrednie sondażowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych; Pozasondażowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych; Zbieranie danych za pomocą metod eksperymentu; 4. Redukcja i analiza danych otrzymanych z pomiaru: Metody redukcji danych; Wybrane metody ilościowej analizy danych; 5. Komunikowanie i wykorzystanie wyników oraz organizacja badań: Metody prezentacji i oceny wyników badania marketingowego; Etyczne aspekty badań marketingowych; Organizacja badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wprowadzające. 2. Opisowa analiza danych. 3. Modele w analizie danych. 4. Eksploracyjna analiza danych. 5. Analiza danych historycznych. 6. Analiza danych jakościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
List of Tables, Figures, and Case Studies; Preface; Acknowledgments; Author Biographies. 1. Define the Business Challange; 2. Understand the Analytics Domain; 3. Estabilish an Effective Team; 4. Form Your Hypothesis; 5. Run Basic Analyses; 6. Explore Complex Analyses; 7. Use Data to Inform Your Decisions; 8. Communicate Your Findings; 9. Evaluate Your Intervention; Appendix A. How Analytics Fit into the SHRM Competency Model; Appendix B. Assess Yourself; Appendix C. Evaluate Your Data; Appendix D. Choose Your HR Metrics; Appendix E. Identify Your Stakeholders; Appendix F. Develop Your Hypotheses; Appendix G. Choose Your Statistical Test; Appendix H. Write Your Analysis Plan; Appendix I. Summarize Your Findings; Appendix J. Tell Your Story; Appendix K. Plan Your Evaluation; Appendix L. Communicate Your Plan; Appendix M. Set U pan Analytics Function. Bibliography; Additional References Materials; Index.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej