Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(125)
Forma i typ
Książki
(124)
Publikacje naukowe
(54)
Publikacje fachowe
(32)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(86)
dostępne
(81)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(90)
Czytelnia
(86)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(12)
Juchnowicz Marta (1948- )
(9)
Armstrong Michael (1928- )
(8)
Borkowska Stanisława (1939- )
(8)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(5)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Bugdol Marek (1966- )
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Woźniak Jacek
(3)
Antczak Zbigniew
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Kinowska Hanna
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Lany Magdalena
(2)
Liksza Joanna
(2)
Loska Magdalena
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Walczak Krzysztof
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Antonów Kamil
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Beech Nic
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielińska Inga
(1)
Bieryło Marta
(1)
Binda Albert
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bosak-Sojka Maria
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Bramham John (1944- )
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chlebicka Elżbieta
(1)
Cichosz Adam
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Cowling Alan
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Daniluk Paulina
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dessler Gary
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dykas Kamil
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Eaton David
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Evans Christina
(1)
Fiszer Hanna
(1)
Florek Ludwik (1946- )
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Glińska-Neweś Aldona (1971- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Grensing Lin
(1)
Grześków Małgorzata
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Góral Zbigniew
(1)
Górska Joanna
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hajn Zbigniew
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jakubczyńska Zofia
(1)
Jamka Beata
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jaskulska Jagoda
(1)
Jaworska Katarzyna
(1)
Johnson-Murray Rachael
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kałużny Tomasz
(1)
Kaźmierczyk Jerzy
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimkiewicz Katarzyna
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Koczur Wiesław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
Kraj wydania
Polska
(121)
Wielka Brytania
(2)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(121)
angielski
(3)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Pracownicy HR
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(34)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(30)
Kraje Unii Europejskiej
(8)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(37)
Praca zbiorowa
(32)
Opracowanie
(26)
Poradnik
(15)
Monografia
(11)
Case study (studium przypadku)
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Raport z badań
(4)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(119)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(52)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Psychologia
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
125 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie w służbie cywilnej - koncepcja pojęć; 2. Dyskusje nad kształtem systemu służby cywilnej w Polsce; 3. Narzędzia i mechanizmy zarządzania zasobami ludzkimi; 4. Wyzwania modernizacyjne służby cywilnej; 5. Dobre praktyki w zarządzaniu zasobami ludzkimi - studium przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Istota i kontekst międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, Strategiczne aspekty międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, Kulturowy wymiar międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, Proces zatrudniania w przedsiębiorstwach międzynarodowych, Międzynarodowe aspekty komunikowania się w organizacji, Wynagradzanie w przedsiębiorstwach międzynarodowych, Rozwój personelu i kariera międzynarodowa, Międzynarodowe zbiorowe stosunki pracy, Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstw ach międzynarodowych działających w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zarządzanie wiedzą : ComputerLand SA, 2. Zarządzanie kadrami w zintegrowanym systemie zarządzania : Centrum badań Jakości Sp. z o.o. w Lublinie, 3. Program adaptacji do pracy: Masterlink Experss Sp. z o.o., 4. System zarządzania kompetencjami w Sonion Polska Sp. z o.o., 5. System oceny pracowników ; IMG Information Managment Polska Sp z o.o., 6. Portal intranetowy w zarządzaniu zasobami ludzkimi: BRE BANK SA, 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesie fuzji: Rafineria Jasło SA, 8. Program zwolnień grupowych: TNT Experss Polska, 9. Programy równowaga praca -życie realizowane w IBM Polska
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi: Polkomtel SA; Profesjonalizacja zarządzania zasobami ludzkimi: Classen-Pol SA; Programy doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi: Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. Inwestowanie w kapitał ludzki: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego; Rekrutacja i adaptacja nowych pracowników: ComputerLand SA; Program produktywności pracy czyli program "5S": Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.; Rozwój kompetencji pracowników działu sprzedaży: Shell Gas Polska Sp. z o.o.; Motywowanie pracowników: TNT Express Worldwide Poland Sp. z o.o.; Motywowanie poza płacowe: Przedsiębiorstwo Wyrobów Cukierniczych "Odra" SA; System komunikacji: Sopockie Tow. Ubezpieczeniowe Ergo Hestia SA; System ocen okresowych: ALSTOM Power Sp. z o.o.; System ocen pracowniczych: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku; Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu zasobami ludzkimi: Advanced Digital Broadcast Sp. z o.o.; Outplacement w procesie restrukturyzacji zatrudnienia: Hochtief Polska Sp. z o.o.; Współpraca ze związkami zawodowymi: Rafineria Jasło SA Zarządzanie zasobami ludzkimi w małej firmie: Partner Center Sp. z o.o.; Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej: Urząd Miejski w Gliwicach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zarządzanie zasobami ludzkimi: Zakłady Azotowe ANWIL SA; Zarządzanie zasobami ludzkimi: LUKAS Bank SA; Zarządzanie zasobami ludzkimi: Antalis Poland Sp. z o. o.; Strategie zarządzania zasobami ludzkimi: ppup Poczta Polska; Strategie i narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi: CEZEX Sp. z o.o.; Strategiczna rola Departamentu polityki Personalnej: PTC Sp. z o.o.; Departament Personalny: Danfoss Sp. z o.o.; Pozyskiwanie pracowników: Ovita Nutricia Sp. z o.o.; Systemy Zatrudniania i ocen okresowych: Nature Gift Distribution Sp. z o.o.; System oceniania pracowników: Motorola Polska Sp. z o.o.; System oceniania: Thomson Polkolor Sp. z o.o.; System ocen okresowych: Geofizyka Kraków Sp. z o.o.; System motywowania pracowników: BRE Bank SA; System szkoleń: Xerox Polska Sp. z o.o.; System szkoleń: ComputerLand SA; Ścieżki kariery: EMPiK Sp. z o.o.; Wykorzystanie strategicznej karty wyników: TIM SA; Restrukturyzacja zatrudnienia: Lubella SA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Rynek pracy i stosunki przemysłowe w procesie integracji europejskiej: Europejska strategia zatrudnienia a aktywna polityka rynku pracy; Wspólnotowe ramy instytucjonalne działań na polskim rynku pracy; HRM a zbiorowe stosunki w procesie przemian; Współpraca i zaangażowanie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi - stosunki przemysłowe w okresie przemian; Przeciwdziałanie dyskryminacji w zatrudnieniu. Rzeczywistość polska a standardy europejskie; Przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy - doświadczenia wybranych krajów Unii Europejskiej oraz praktyczne wskazówki dla polskich pracodawców; Doświadczenia europejskie a rozwój partycypacji pracowniczej w Polsce; Pracownik upodmiotowiony - partner społecznie odpowiedzialny; Bezrobocie wśród ludzi młodych i jego wpływ na motywację do działań; Wspomaganie studenckiej przedsiębiorczości: perspektywa europejska; Aktywna polityka rynku pracy w krajach Unii Europejskiej. Ewolucja koncepcji - instrumenty i finansowanie; Wczesna identyfikacja osób zagrożonych długookresowym bezrobociem w krajach Unii Europejskiej; Deregulacja rynku pracy jako sposób ograniczania bezrobocia; Między rynkiem pracy a konkurencyjnym rynkiem przedsiębiorstw; Rynek pracy jako uwarunkowanie zarządzania kapitałem ludzkim; Koszty kształcenia w państwowych szkołach wyższych w Polsce w latach 1997-2002. Cz. II Strategie i metody zarządzania kapitałem ludzkim: Problemy kształtowania polityki personalnej w grupach kapitałowych; Marketing personalny - logistyka personalna (nowe trendy ZZL); Zarządzanie personelem w projektach; Różnorodność kulturowa a budowanie zaufania w organizacji; Doświadczenia firm amerykańskich w zarządzaniu różnorodnością i uwagi na temat możliwości wykorzystania ich w warunkach polskich; Zróżnicowanie kultur narodowych a systemy wynagrodzeń w wybranych krajach Unii Europejskiej; Wynagrodzenia w spółkach z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce (na przykładzie podmiotów z Listy 500); Wynagrodzenia jako instrument zarządzania strategicznego w dużych przedsiębiorstwach przemysłowych; Kształtowanie kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwach produkcyjnych w świetle badań; Kultura narodowa a profil przywódcy w wybranych krajach europejskich; Doskonalenie menedżerów w organizacji; Kapitał ludzki w procesie zarządzanie wiedzą - doświadczenia europejskich organizacji; Zarządzanie wiedzą a psychomanipulacja w przedsiębiorstwach polskich i francuskich; Nowe tendencje w kształtowaniu rozwoju zawodowego pracowników wobec integracji Polski z Unią Europejską; Zarządzanie kompetencjami w praktyce; Wykorzystanie coachingu w zarządzaniu rozwojem zawodowym pracowników; Zmiana w organizacji - w kierunku organizacji uczącej się; Zastosowanie analizy "5 sił Portera" do tworzenia strategii personalnej; Koherencja strategii personalnych i marketingowych w warunkach umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw; Motywowanie pracowników w warunkach niepewności zatrudnienia; Proces motywowania w przedsiębiorstwach - przesłanki i kierunki zmian; Ocenianie motywacji pracowników i satysfakcji z pracy. Analiza przypadku; Oceniani pracowników - problemy i wyzwania w świetle integracji Polski z Unią Europejską; Praktyka pozyskiwania kadry kierowniczej do przedsiębiorstw międzynarodowych; Komunikacja transkoporacyjna i jej główne determinanty; Doskonalenie warunków pracy jako długofalowa inwestycja w potencjał społeczny firmy; Doświadczenia europejskie w obszarze ZZL w procesie restrukturyzacji; Wykorzystanie audytu wiedzy w restrukturyzacji zatrudnienia; Wewnętrzny kontekst zarządzania zasobami ludzkimi w procesach międzynarodowych fuzji i przejęć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie talentami w organizacji / pod red. Aleksy Pocztowski. - Wyd. 2 uaktual. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2016. - 244 s. : il., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Rosnące znaczenie talentów w gospodarce: Gospodarka oparta na wiedzy; Deficyt utalentowanych pracowników; Zmiany demograficzne w krajach wysoko rozwiniętych; Mobilność pracowników; Wnioski dla zarządzania zasobami ludzkimi. Rozdział 2. Istota talentu i zarządzania talentami: Pojęcie i cechy talentu; Zarządzanie talentami - wyjaśnienie pojęcia w kontekście organizacji; Podmioty zarządzania talentami; Model zarządzania talentami w organizacji. Rozdział 3. Strategiczne aspekty zarządzania talentami: Istota i różne ujęcia strategii zarządzania talentami; Budowanie marki pracodawcy; Strategiczne elementy zarządzania talentami w świetle badań empirycznych; Strategia zarządzania talentami a strategia firmy; Proces strategicznego zarządzania talentami. Rozdział 4. Pozyskiwanie pracowników utalentowanych: Powody pozyskiwania talentów; Pozyskiwanie talentów na zewnątrz organizacji; Identyfikowanie talentów w organizacji; Selekcja talentów; Kierunki zmian w zakresie pozyskiwania talentów. Rozdział 5. Retencja pracowników utalentowanych: Przyczyny rezygnacji z pracy; Działania podejmowane w celu retencji pracowników utalentowanych; Retencja talentów w organizacji a inne elementy systemu zzl. Rozdział 6. Procesy rozwoju pracowników utalentowanych: Znaczenie i cechy procesów uczenia się we współczesnej organizacji; Elementy procesu rozwoju pracowników utalentowanych; Pracownicy o wysokim potencjale a pracownicy utalentowani; Specyfika procesów rozwojowych pracowników utalentowanych; Techniki rozwoju pracowników utalentowanych. Rozdział 7. Pomiar i ocena w zarządzaniu talentami: Pojęcie, zakres i funkcje pomiaru i oceny; Pomiar i ocena talentów; Pomiar efektów i ocena procesu zarządzania talentami; Rola podmiotów zarządzania talentami; Narzędzia pomiaru i oceny w zarządzaniu talentami. Rozdział 8. Programy zarządzania talentami. Studium przypadku 1. Wyjątkowe miejsce dla wyjątkowych ludzi - studium przypadku zarządzania talentami w firmie British American Tobacco Polska. Studium przypadku 2. Wykorzystanie testów psychometrycznych w programach rozwojowych dla pracowników z wysokim potencjałem w Centrum Technicznym firmy Delphi Poland SA. Studium przypadku 3. Każdy jest wyjątkowy. Program rozwoju pracowników w Leroy Merlin Polska. Literatura. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Rosnące znaczenie talentów w gospodarce; 2. Istota talentu i zarządzania talentami; 3. Strategiczne aspekty zarządzania talentami; 4. Pozyskiwanie utalentowanych pracowników; 5. Retencja pracowników utalentowanych; 6. Charakterystyka procesów rozwojowych pracowników utalentowanych; 7. Pomiar i ocena w zarządzaniu talentami; 8. Cele i zakres programów zarządzania talentami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Geneza, rozwój i kontekst zarządzania zasobami ludzkimi: 1.1. Ciągłość i zmiana funkcji personalnej; 1.2. Powstanie koncepcji human resource management; 1.3. Współczesne ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi; 1.4. Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; 1.4.1. Zmiany techniczne; 1.4.2. Koniunktura gospodarcza; 1.4.3. Regulacje prawne; 1.4.4. Zmiany demograficzne; 1.4.5. Kultura organizacji; 1.4.6. Czynniki ekologiczne; 1.4.7. Globalizacja. 2. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi: 2.1. Geneza strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi; 2.2. Zarządzanie strategiczne w procesie zmian; 2.3. Pojęcie strategii zarządzania zasobami ludzkimi; 2.4. Rodzaje strategii zarządzania zasobami ludzkimi; 2.5. Proces strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi; 2.6. Strategia zarządzania zasobami ludzkimi a strategia organizacji. 2.7. Role główne aktorów w strategicznym zarządzaniu zasobami ludzkimi; 2.8. Czynniki determinujące rozwój szzl. 3. Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi: 3.1. Geneza i rozwój mzzl; 3.2. Cechy wyróżniające mzzl; 3.3. Model EPRG e mzzl; 3.4. Międzynarodowi menedżerowie i specjaliści; 3.5. Szok kulturowy jako wyzwanie mzzl; 3.6. Różnorodność w zatrudnieniu; 3.7. Znaczenie różnic narodowych w mzzl. 4. Organizacja funkcji HR: 4.1. Główni aktorzy funkcji HR; 4.2. Interesariusze w obszarze funkcji HR; 4.3. Architektura funkcji HR; 4.4. Fragmentacja funkcji HR; 4.5. Role i kompetencje menedżerów/specjalistów ds. HR; 4.6. Funkcja HR w strukturze organizacyjnej; 4.6.1. Struktura funkcjonalna; 4.6.2. Struktura dywizjonalna; 4.6.3. Struktura macierzowa; 4.6.4. Struktura projektowa; 4.6.5. Struktura procesowa; 4.6.6. Struktura sieciowa; 4.6.7. Struktura wirtualna. 5. Planowanie zatrudnienia i formy świadczenia pracy: 5.1. Cel i zakres planowania zatrudnienia; 5.2. Określanie potrzeb personalnych; 5.3. Prognozowani zmian w stanie zatrudnienia; 5.4. Planowanie obsad personalnych; 5.5. Analiza pracy; 5.6. Profile kompetencji; 5.7. Ewolucja form świadczenia pracy; 5.8. Telepraca i co-working; 5.9. Leasing pracowniczy i praca tymczasowa; 5.10. Samozatrudnienie; 5.11. Elastyczne formy czasu pracy. 6. Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy: 6.1. Miejsce rekrutacji i selekcji w procesie pozyskiwania osób do pracy; 6.2. Źródła rekrutacji kandydatów do pracy; 6.3. Funkcje, metody i techniki rekrutacji; 6.4. Proces, metody i techniki selekcji; 6.5. Wprowadzenie do pracy; 6.6. Kontrakt psychologiczny; 6.7. Efektywność procesu rekrutacji i selekcji. 7. Kierowanie ludźmi w organizacji: 7.1. Istota pracy kierowniczej; 7.1.1. Role kierowników w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 7.1.2. Władza w organizacji; 7.1.3. Techniki kierowania ludźmi; 7.2. Przywództwo; 7.2.1. Teoria cech; 7.2.2. Podejście behawioralne; 7.2.3. Podejście sytuacyjne; 7.2.4. Tendencje rozwojowe w zakresie przywództwa; 7.3. Motywowanie; 7.4. Delegowanie; 7.5. Komunikowanie się; 7.6. Kierowanie w zmieniającej się gospodarce. 8. Zarządzanie efektami pracy: 8.1. Geneza i rozwój zarządzania efektami pracy; 8.2. Pojęcie, zasady i procesy zarządzania efektami pracy; 8.3. Zarządzanie efektami w systemie zarządzania zasobami ludzkimi; 8.4. Role i kompetencje uczestników procesu zarządzania efektami; 8.5. Metodyczne aspekty zarządzania efektami; 8.6. Pomiar efektywności; 8.7. Zarządzanie efektami w praktyce; 8.8. Czynniki wpływające na zarządzanie efektami. 9. Ocenianie pracowników: 9.1. Istota i znaczenie oceniania w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 9.2. Cele i funkcje oceniania; 9.3. System oceniania; 9.4. Zasady i kryteria oceniania; 9.5. Metody i techniki oceniania; 9.5.1. Techniki opisowe; 9.5.2. Techniki porównawcze; 9.5.3. Metody i techniki kompleksowe; 9.6. Błędy w procesie oceniania; 9.7. Zarządzanie procesem oceniania. 10. Rozwój zasobów ludzkich: 10.1. Istota rozwoju zasobów ludzkich; 10.2. Strategie i instrumenty rozwoju zasobów ludzkich; 10.3. Podmioty rozwoju zasobów ludzkich; 10.4. Proces szkoleniowy; 10.4.1. Określenie potrzeb szkoleniowych; 10.4.2. Opracowanie planu szkoleń; 10.4.3. Realizacja szkolenia; 10.4.4. Kontrola szkoleń; 10.5. Kariera zawodowa; 10.5.1. Istota kariery zawodowej; 10.5.2. Etapy w karierze zawodowej; 10.5.3. Przestrzeń kariery zawodowej; 10.5.4. Zarządzanie karierą zawodową; 10.5.5. Orientacje wobec kariery zawodowej; 10.5.6. Strategie rozwoju kariery; 10.5.7. Kierunki zmian; 10.6. Rozwój talentów. 11. Wynagrodzenia: 11.1. Pojęcie wynagrodzenia; 11.2. Funkcje wynagrodzeń; 11.3. Zarządzanie wynagrodzeniami; 11.4. Strategiczny wymiar kształtowania wynagrodzeń; 11.5. Formy wynagrodzenia; 11.6. Tworzenie systemów wynagradzania; 11.7. Wynagradzanie menedżerów; 11.7.1. Istota pracy menedżerów; 11.7.2. Składniki wynagrodzeń menedżerów; 11.8. Badanie wynagrodzeń. 12. Retencja i rotacja pracowników: 12.1. Istota retencji i rotacji pracowników; 12.2. Pomiar i analiza rotacji i retencji pracowników; 12.3. Odejścia z inicjatywy pracowników; 12.4. Zwolnienia pracowników z inicjatywy organizacji; 12.5. Zarządzanie procesem derekrutacji personelu; 12.6. Outplacement; 12.7. Wpływ redukcji zatrudnienia na osoby pozostające w firmie; 12.8. Działania profilaktyczne. 13. Warunki i stosunki pracy: 13.1. Pojęcie i znaczenie warunków i stosunków pracy; 13.2. Kształtowanie treści pracy; 13.3. Zbiorowe stosunki pracy; 13.4. Partycypacja pracownicza; 13.5. Konflikt w organizacji; 13.6. Stres w środowisku pracy; 13.7. Równowaga między pracą a życiem osobistym. 14. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi: 14.1. Doradztwo personalne; 14.1.1. Pojęcie doradztwa personalnego; 14.1.2. Zakres i rodzaje doradztwa personalnego; 14.1.3. Korzystanie z usług doradztwa personalnego w praktyce; 14.1.4. Kompetencje osób świadczących usługi doradcze; 14.1.5. Dział HR jako wewnętrzny konsultant; 14.2. Audyt personalny; 14.2.1. Pojęcie i cechy audytu personalnego; 14.2.2. Rodzaje i zakres audytu personalnego; 14.2.3. Standardy stosowane w audycie personalnym; 14.2.4. Korzyści i ryzyko, związane z audytem personalnym; 14.3. Badanie opinii pracowników (BOP); 14.3.1. Cele i zakres BOP; 14.3.2. Badanie zadowolenia/satysfakcji z pracy; 14.3.3. Badania klimatu organizacyjnego; 14.3.4. Badania zaangażowania pracowników; 14.4. Outsourcing funkcji HR; 14.5. Benchmarking personalny. Zakończenie – w kierunku nowego paradygmatu zarządzania zasobami ludzkimi. Bibliografia. Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie historycznej 2. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. 3. Planowanie zatrudnienia. 4. Kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia. 5. Kierowanie ludźmi w organizacji. 6. Ocenianie w procesie pracy. 7. Zarządzanie efektywnością pracy. 8. Rozwój zasobów ludzkich. 9. Kształtowanie wynagrodzeń. 10. Warunki i stosunki pracy. 11. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projekt Phare-Fiesta II)
Wprowadzenie; Polityka personalna jako element zmian strategicznych; Formułowanie strategii personalnej firmy; Organizacja zarządzania personelem; Rola komór ki ds. personalnych w procesie rozwoju firmy; "Outpla cement" w Zakładach Przemysłu Tytoniowego w Krakowie SA; Analiza kosztów pracy w przedsiębiorstwie "ASTRA" SA; System motywacyjny na przykładzie Huty Szkła; System wynagrodzeń na przykładzie Firmy Handlowej "Krak Chemia" SA; Wynagradzanie pracowników w Rejonowym Urzędzie Pracy; Planowanie karier w ZPC "Wawel" SA. Podejście współdziałające; "Awans czy ucieczka", czyli cykl rozwoju pracownika w wydawnictwie; Techniki szkolenia i treningu w koncernie prasowym na przykładzie "Orkla Media Polska"; Szkolenie personelu w procesie wdrażania systemu zapewnienia jakości; Negocjacje w sprawie zakupu maszyny dziewiarskiej przez Firmę "Oczko" Sc. od partnera niemieckiego; Negocjacje Kolpoltera z Wydawcą "RUCH" SA kontra "ALEKS" Sp. z o.o.; Uszyj spodnie - negocjacje "Vistula" SA z kontrahentem niemieckim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Fuzje i przejęcia w gospodarce; 2. Strategiczne aspekty zarządzania personelem podczas fuzji i przejęć 3. Kulturowe uwarunkowania fuzji i przejęć; 4. Organizacyjne aspekty fuzji i przejęć; 5. Wpływ fuzji i przejęć na funkcje personalną; 6. Komunikowanie się w procesach fuzji i przejęć; 7. Zarządzanie stresem w procesach fuzji i przejęć; 8. Duediligence funkcji personalnej; 9. Efektywność fuzji i przejęć w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi; 10. Międzynarodowe aspekty fuzji i przejęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zabójcza lista podziękował liderom, mentorom i coachom...; Paliwo: lider, mentor, coach, czyli synonimy i pierwsze metry; Kim jest lider, czyli 62 synonimy do znaczenia tej roli; Kim jest mentor, czyli 50 synonimów do znaczenia tej roli; Kim jest coach, czyli 11 synonimów do znaczenia tej roli; Mądrość 1 /2 . Znaki na drodze mądrości mentoringu i inteligencji coachingu w sprzedaży; Na początek kilka obrazów ludzi z 27. Biegu Powstania Warszawskiego; Google Maps, szkolenia za karę, złota rybka i konsekwencje dla nas; Edukacja w sprzedaży zamiast rozwoju, siła woli i kompetencje; Wiedza — trudna do upilnowania, a niezbędna w sprzedaży; Mariaż profesji sprzedaży z technologii, czyli sprzedawca pracownikiem wiedzy; Osobiste doświadczenia, czyli paradoksalnie o pracy w sprzedaży; Kilka słów o etyce 39 Korzystanie w środowisku sprzedaży z nauki, „popnauki”; i „nienauki” — choć to wszystko to jakaś wiedza; Przebudzenie w zarządzaniu ludźmi, czyli styl kierowania; Uwaga, ślisko 3 /4 . Zespoły sprzedaży — rety, co się dzieje?; Strategicznie, operacyjnie i zarządczo o wyzwaniach; Konstrukcja książki, czyli ślisko na 3 /4; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha; Przypowieść: „Możliwości — słuchaniem można zobaczyć”; Przystanek 1. Temperatura zespołów sprzedaży; Złożone zaangażowanie; Planowanie czy działanie? Oto jest pytanie!; Wywoływanie temperatury sprzedaży; Sposoby prowadzenia rozmowy, czyli przyczyny, skutki, emocje i wulkan Teide; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 1; Rozmowa ekspertów: Jacek Rozenek — trener biznesu, mentor, coach biznesu, aktor; Przypowieść dla mentora i coacha: „Oddychanie”. Przystanek 2. Narracja w mentoringu i coachingu — wymiany doświadczeń z dobrym wpływem: Narrator nie tylko w filmach; Narracja w sprzedaży, czyli menedżerka Lilka, trener-prezes i Łukasz wyglądacz; Perswazja narracyjna i retoryczna — wykorzystanie w sprzedaży; Znów powrót do sensu; Perswazja narracyjna, czyli mentor lub coach w końcu ekspertem w sprzedaży; Za co cenią ludzi w środowisku sprzedaży?; Adidasy, czyli gdzie jeszcze jest obecna perswazja narracyjna, tyle że w marketingu; Przykład z zarządzania zmianą (w zakresie nauki dobrych praktyk); dla refleksji mentora i coacha ; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 2; Rozmowa ekspertów: Grzegorz Turniak — prezes Akademii Rekomendacji, Przedsiębiorca; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pobudzanie”; Przystanek 3. Przebudzenie w sprzedaży — otwarcie tunelu wyobrażonego: Przebudzenie zasobów i wyobraźnia; Przebudzenie do roli menedżera; Obiektywnie i subiektywnie osiągać więcej — kompetencje vs wyniki; Przebudzenie w rozwoju, czyli co tak naprawdę osiągamy w sprzedaży; Doświadczenie z doradztwa i z sali szkoleniowej w branży farmaceutycznej; Przypadki zaobserwowane, czyli brak rozwiązań agencji wyjazdów nagrodowych; Obudzić w sobie lepszy nastrój czy jednak uczyć się profesji?; Wsparcie, wyniki i rozwój; Różnice w sprzedaży, czyli masz swoją niezdobytą górę; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 3.; Mentor z przystanku 3.; Coach z przystanku 3.; Rozmowa ekspertów: Danuta Dunajska — prezes zarządu ODiTK Consulting w grupie ODiTK w Gdańsku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Rozwijanie”. Przystanek 4. Mapy mentoringowe i coachingowe, czyli stosunek do doświadczeń decyduje: Jakość doświadczeń i liczba wniosków, czyli zbuduj mapę; Jakościowa aktywność zawodowa; Talenty a fluktuacja pośród sprzedawców; Opinia psychologa, czyli przymusić samego siebie do kolejnego kroku; Budować doświadczenia jak najwięksi piłkarze; Potrzeba przestrzeni do zarządzania zasobami; Zasoby z perspektywy coachee; Najlepsze i najgorsze cechy w sprzedaży okiem ekspertów; Układanie doświadczeń czyli czy dołożyłeś wszelkich starań?; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 4. Rozmowa ekspertów: Paweł Fortuna — psycholog biznesu, trener biznesu, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii KUL; Przypowieść dla mentora i coacha: „Unoszenie”. Przystanek 5. Mentor, coach — założenia, efektywność, szlifowanie doskonałości; Przypadek firmy Nike, czyli si ̄a mentoringu doświadczeń; Warunki i okoliczności do mentoringu i coachingu; Szerzej, czyli gdzie właściwie wjeżdżasz; Podróż z przeszłości do sprzedaży z sensem; Szlify menedżerskie w roli mentora i coacha; Studium przypadku z praktyki — branża ubezpieczeniowa; Studium przypadku z praktyki — branża przewozowa i logistyczna; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 5. Rozmowa ekspertów: Jonathan Passmore — profesor psychologii w Katedrze Przywództwa i Coachingu na Uniwersytecie Evora w Portugalii; Przypowieść dla mentora i coacha: „Odkrywanie — paryskie bordo”. Przystanek 6. Mentoring w sprzedaży, czyli zachowanie ma kolosalne znaczenie: Mentor — źródło postawy i metodyki; Różnice między autorytetem a ekspertem — dlaczego to ma znaczenie?; Z dziennika eksperta sprzedaży; Mentoring i coaching a bycie liderem, czyli kto odpowiada za to, gdzie przyłożyć dźwignię; Role jako część edukacji mentora; Role wypełnione skryptami zachowań; Mentor jako badacz, etnograf; Zachowania asertywne, czyli nieoczywiste podejście; Konformizm i jego rola w zachowaniach zbiorowych i indywidualnych; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 6. Rozmowa ekspertów: Jakub B. Bączek — trener mentalny sportowców, mistrz świata w siatkówce z reprezentacją Polski w 2014 roku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Nauczanie”. Przystanek 7. Elastyczność, nauka, adaptacja do nowej inności: Podatny grunt dla sprzedawcy, menedżera, trenera, dyrektora sprzedaży; Sztuka, nauka i rzemiosło sprzedaży; Mentor i coach a mentee i coachee, czyli konieczność preferencji osobowościowych; Wymiary mentoringu ułatwiają rozumienie i dopasowanie; Formuły smart learningowe jeszcze bardziej uelastyczniają uczenie; Nauka, uczenie, dynamika uczenia w sprzedaży; Leszno, garnki i apteka; Wdrożenie i nauka na błędach — z życia; Co czyni lidera efektywnym, czyli wciąż ta nauka; Adaptacja, czyli przekleństwo wiedzy a reguły i wnioski; Skuteczne nauczanie umiejętności — wyzwanie?; Świat VUCA i antykruchość, czyli dlaczego wyzwaniem jest uczyć innych i uczyć się w sprzedaży; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 7. Rozmowa ekspertów: prof. David Clutterbuck — visiting professor, Sheffield Hallam & Oxford Brookes Universitites; Ashridge Coaching MBA; Przypowieść dla mentora i coacha: „Inspirowanie”. Przystanek 8. Mądrość świadomości w sprzedaży i uskrzydlanie, czyli jak się edukujemy; Przemiana, refleksja, trendy; Poziomy rozwoju społecznego; Jak wygląda komunikacja w tej spirali?; Uskrzydlanie w sprzedaży; Uruchamianie strumieni racjonalnego i emocjonalnego myślenia w sprzedaży; Coaching a edukacja — kiedy się uczymy, a kiedy możemy mieć trudności nie do pokonania 370 Coaching, czyli pytania coacha i eksperta; Kiedy mówimy o sprawczym coachingu? Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 8. Rozmowa ekspertów: Rafa ̄ Schmidt — wieloletni dyrektor oddziału w firmie ubezpieczeniowej we Wrocławiu; CEO w SCHMIDT Recruitment & Sales; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pragnienie”; Przystanek 9. Szósta funkcja menedżera sprzedaży; Piła inteligencji emocjonalnej menedżera u Menkesa; Feedback, czyli saldo zaangażowania i przekraczania; Teoria samodeterminacji prof. Edwarda Deciego, czyli kwestie ważne dla lidera; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 9. Przypowieść dla mentora i coacha: „Czekanie na przełom”. Przystanek 10. Jak uprawiasz zaufanie, tak kwitną standardy — choć ich nie weźmiesz w ręce: Procesy dydaktyczne w sprzedaży, czyli co to takiego; Uprawianie zaufania, czyli na ile to ma znaczenie w sprzedaży; Rozwiązanie: uprawianie produktywność; Narzędzia do uprawiania produktywności; Innowacyjne patrzenie, czyli coachingowe myślenie, nawykowe działanie, nowatorskie nazywanie; Menedżer, coach, trener, koordynator, administrator — jeden człowiek, wiele ról; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 10. Przypowieść dla mentora i coacha: „Uczenie, czyli płyń i przy tym pozostań mądrym”; Przystanek 11. Osiągniecia, czyli wzmocnienia ewolucji i determinacji sprzedażowych: Warunki i tło wyuczalności w zespole; Metody i techniki mentoringowe bezcenne w ewolucji; GOLD; EDIC; PURE; CLEAR; Ekologicznie uczyć sprzedaży; Kierowanie jako trenowanie; Jaka kultura, taka absorpcja, czyli wciąż mały procent. Narracje do budowy zaangażowanego i pełnego sensu środowiska; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 11. Przypowieść dla mentora i coacha: „Poszukiwanie”; Przystanek 12. Coaching jako metoda realizacji aspiracji: Fioletowe krowy i czarne łabędzie, czyli ćwicz magnes uwagi; Zachowania Twojego pierwszego szefa; Homo coachingus i trzecia zasada dynamiki Newtona a oczekiwania działów sprzedaży; Ewolucja, czyli strumień pracy oraz nawyki w pierwszej kolejności; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 12. Przypowieść dla mentora i coacha: „Nadawanie”; Na koniec, by dopełnić proces mentoringowo-coachingowy; Biogram autora; Bibliografia; Netografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy organizacji i zarządzania / red. Maria Romanowska. - Warszawa : Difin, 2001. - 302, [1] s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Teoria i praktyka zarządzania; Kierowanie ludźmi; Konflikty w organizacji; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Podejmowanie decyzji w organizacji; Struktury działalności gospodarczej; Zarządzanie projektami; Techniki organizatorskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (7 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy organizacji i zarządzania / red. Maria Romanowska. - Warszawa : Difin, 2002. - 302, [1] s. : il. ; 23 cm.
Teoria i praktyka zarządzania; Kierowanie ludźmi; Konflikty w organizacji; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Podejmowanie decyzji w organizacji; Struktury działalności gospodarczej; Zarządzanie projektami; Techniki organizatorskie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne metody zarządzania zasobami ludzkimi / pod red. Tomasz Rostkowski. - Warszawa : Difin, 2004. - 197, [3] s. : rys., tab. ; 23 cm.
R.1 Strategia personalne; R.2 Zarządzanie kompetencjami; R.3 Wartościowanie stanowisk; R.4 Opis stanowiska pracy; R.5 System ocen okresowych pracowników; R.6 Wynagrodzenia premiowe; R.7 System szkoleń; R.8 Badania satysfakcji pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Ludzie najcenniejszym zasobem firmy; jakiego pracownika potrzebuję, czyli od planowania biznesu do sylwetki pracownika; Na co zwracać uwagę czytając dokumenty kandydata; sztuka prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; Obiektywne narzędzia oceny kandydata; Agencje doradztwa personalnego, czyli jak profesjonalnie pozyskiwać najlepszych pracowników; Prawne zagadnienia zatrudniania pracowników; Ocenianie pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 136/99)
Ogólne wiadomości o controllingu; Istota controllingu; Controlling strategiczny; Controlling operatywny; Planowanie a controlling; Podstawowe obszary zarządzania personelem; Planowanie personelu; Dobór pracowników; Kształcenie i doskonalenie zawodowe; Rozwój zawodowy i ścieżki awansu zawodowego; Motywacja ekonomiczna i pozaekonomiczna; Polityka i planowanie płac; Zakładowy system wynagrodzeń; Działalność socjalna w zakładzie pracy; Motywacja pozaekonomiczna; Pozostałe obszary controllingu personalnego; Stosunki pracy; Wydajność i produktywność pracy; Czas pracy, Bezpieczeństwo i higiena pracy; Koszty pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie uwarunkowania jakości w administracji publicznej; 2. Systemy zarządzania jakością w administracji publicznej na świecie; 3. Wdrażanie systemu zarządzania jakością w oparciu o normę ISO 9001; 4. Zmiany w zarządzaniu zasobami ludzkimi w administracji samorządowej; 5. Znaczenie kultury organizacji w osiągnięciu celów jakości; 6. Przygotowanie pracowników do wdrożenia i właściwego funkcjonowania systemu zarządzania jakością; 7. Kształtowanie postaw projakościowych urzędników; 8. Analiza wybranych elementów procesu kadrowego w kontekście systemu zarządzania jakością; 9. Kultura organizacyjna zorientowana na wartości sprzyjające doskonaleniu jakości; 10. Wnioski końcowe i podsumowanie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej; 2. System ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej; 3. Prowadzenie rozmów oceniających; 4. Pojecie i istota rozwoju zawodowego; 5. Indywidualne programy rozwoju zawodowego (IPRZ) jako podstawa działań rozwojowych w korpusie służby cywilnej; 6. Formy rozwoju możliwe do zastosowania w ramach IPRZ; 7. Zarządzanie kompetencjami a rozwój zawodowy pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej