Zarządzanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(245)
Forma i typ
Książki
(244)
Publikacje naukowe
(46)
Publikacje fachowe
(29)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(186)
dostępne
(172)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(175)
Czytelnia
(188)
Autor
Gierszewska Grażyna
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(6)
Banaszyk Piotr
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Kaplan Robert S
(4)
Norton David P
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Krupski Rafał
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Becht Adam
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Cygler Joanna
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Doroba Anita
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Galata Stanisław
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jańska Regina
(2)
Jeżak Jan
(2)
Johnston Robert
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kall Jacek
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kim W. Chan
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Klin Lidia
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Küng Lucy
(2)
Lewandowska Adrianna
(2)
Marcinkowska Monika
(2)
Mauborgne Renée
(2)
May Peter (1958- )
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Olczak Artur
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Rokita Jerzy
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sopińska Agnieszka
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Witczak Hubert
(2)
Zook Chris
(2)
Żelazko Beata
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Allaire Yvan
(1)
Allen James
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andreson Steven R
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthony Scott D
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baran Michał
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Betts Alan
(1)
Białas Tomasz
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bratnicki Mariusz
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Canwell Diane
(1)
Caslione Johna A
(1)
Cichy Diana
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Clark Graham
(1)
Cowling Alan
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czapiewski Mirosław
(1)
Czapla Karolina (1981- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Damodaran Aswath
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dan’ko Tamara Petrovna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(57)
2000 - 2009
(164)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(241)
Rosja
(2)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(241)
rosyjski
(3)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(20)
1989-2000
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(61)
Opracowanie
(21)
Praca zbiorowa
(17)
Case study (studium przypadku)
(4)
Monografia
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradnik
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(98)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(60)
Transport i logistyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
245 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Proces badania kompetencji przedsiębiorstwa: treść i struktura, W świątyni konkurencyjności: tworzenie mapy kompetencji przedsiębiorstwa, Analiza zasobów przedsiębiorstwa pod kątem przewagi konkurencyjnej, Analiza i ocena konfiguracji procesów tworzenia strategii, Redefiniowanie przyszłości: strategiczny przegląd przedsiębiorstwa, Wyłanianie źródeł przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa: sito kompetencji, W kierunku zarządzania kompetencjami przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Rola zarządzania strategicznego w rozwoju organizacji: Tendencje rozwojowe zarządzania strategicznego; Paradoksy strategiczne; Koncepcja badań w sferze projektowania strategii zarządzania przedsiębiorstwem; Rozwój jako integracja strategii, struktury i kultury organizacyjnej; Czynniki stymulujące wykorzystanie potencjału organizacyjnego przedsiębiorstwa; 2. Wybrane koncepcje zarządzania strategicznego: Kierunki zastosowań teorii gier w zarządzaniu strategicznym; Strategiczny kontekst outsourcingu w sektorze zarządzania nieruchomościami- wyniki badań; Miejsce koncepcji Hoshin Kanri w nurcie nauk o zarządzaniu; Pozytywne źródła efektywności organizacji- wyniki badań; 3. Przykłady zastosowań koncepcji i metod zarządzania strategicznego: Model zarządzania strategicznego w organizacjach non-profit; Opcje strategiczne uczelni publicznych w Polsce; Grupy strategiczne na rynku otwartych funduszy emerytalnych; Fuzje i sojusze- wybrane zewnętrzne metody rozwoju prz3edsiębiorstw na przykładzie sektora motoryzacyjnego; Formy zaangażowania przedsiębiorstw sektora budowlanego na rynku międzynarodowym; 4. Nadzór korporacyjny w teorii i praktyce: Wybrane problemy współczesnego nadzoru korporacyjnego; Struktury własnościowe polskich spółek publicznych a ich strategie rozwoju (podsumowanie badań); Wybrane aspekty sprawowania nadzoru właścicielskiego w bankach spółdzielczych; 18. Samodzielność decyzyjna. Wymiary, próba identyfikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Nowy paradygmat strategii konkurencji: Podejście pozycjonowania oraz zasobowe do analizy strategii konkurencji; Integracja pionowa a przewaga konkurencyjna; Logika tradycyjnego łańcucha wartości. Stary paradygmat strategii konkurencji; Przyczyny dekonstrukcji łańcucha wartości; Dekonstrukcja łańcucha wartości. Nowy paradygmat strategii konkurencji; Nowe strategie konkurencji. R.2 Reakcje na zmiany a konkurencyjność przedsiębiorstw: Warunki funkcjonowania przedsiębiorstw; Konieczność dostosowań do zmian jako trwała cecha konkurencyjności podmiotów gospodarczych; Obszary problemowe w badaniu konkurencyjności przedsiębiorstw; Sposoby wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. R.3 Sytuacja koniunkturalna a konkurencyjność: Wartość diagnostyczna wskaźników koniunktury; Identyfikacja konkurencyjności wybranych rodzajów działalności gospodarczej; Ocena konkurencyjności przedsiębiorstw różnej wielkości. R.4 Rola jakości w budowie konkurencyjności firmy: Wprowadzenie; Jakość - filozofia i podstawowe definicje; Systemy zarządzania jakością; Metrologia techniczna a metrologia konsumencka; Wpływ jakości wyrobów na konkurencyjność przedsiębiorstw; Zakończenie. R.5 Konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłu żywnościowego - case studies: Siła konkurencyjna przedsiębiorstw; Jakość konkurencyjności; Sposoby kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw mleczarskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koncepcja konkurowania czasem; Geneza strategii konkurowania czasem; Aspekty stosowania i ewolucja koncepcji konkurowania czasem; Koncepcja wartości dodanej a kompresja czasu; Czas w procesach firmy; Wdrażanie strategii konkurowania czasem; Kompresja czasu w sferze produkcji; Ewolucja strategii wytwarzania; System produkcji masowej na przykładzie zakładów produkcyjnych Forda; Just in time - walka z marnotrawstwem; Elastyczne systemy wytwarzania; Lean production - wyszczuplona produkcja Quick response manufacturing - koncepcja szybkiego wytwarzania; Kompresja czasu w sferze badań i rozwoju; Kompresja czasu w zintegrowanym łańcuchu dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Rozwój zrównoważony i trwały w teorii nauk o zarządzaniu: 1.1. Rozwój zrównoważony i trwały jako zasada i koncepcja zarządzania; 1.2. Kategorie współzależne i warunkujące rozwój zrównoważony i trwały. Rozdział 2. Świadomość i konsumpcja jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym: 2.1. Świadomość i konsumpcja przedmiotem zainteresowania marketingu; 2.2. Sieciowe powiązania w procesach kształtowania świadomości i decyzjach konsumenckich; 2.3. Znaczenie świadomości i konsumpcji dla zarządzania ładem zintegrowanym. Rozdział 3. Procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną: 3.1. Zastosowanie technologii w procesach kształtowania konsumpcji; 3.2. Marketing instrumentem kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej; 3.3. Wiedza i edukacja jako instrumenty kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej. Rozdział 4. Konsumpcja odpowiedzialna nową jakością w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym: 4.1. Aspekty zarządzania konsumpcją odpowiedzialną; 4.2. Założenia operacyjne zarządzania konsumpcją odpowiedzialną w rozwoju zrównoważonym i trwałym; 4.3. Konstrukcja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. Rozdział 5. Implementacja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki: 5.1. Zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną w rozwiązaniach instytucjonalnych w Polsce; 5.2. Wykorzystanie programu kształcenia w procesie wdrażania modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną; 5.3. Sprawność i efektywność programu wdrożenia modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki 5.3.1. Założenia koncepcyjno-metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych; 5.3.2. Badanie zmian świadomości respondentów na temat kwestii związanych z konsumpcją odpowiedzialną; 5.3.3. Badanie zmian opinii ankietowanych na temat konsumpcji odpowiedzialnej. Podsumowanie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety 1. Załącznik 2. Kwestionariusz ankiety 2.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota kooperencji: Definicja kooperencji; Cechy relacji kooperencyjnych; Podstawowe typy kooperancji; Poziomy relacji kooperencyjnych; Korzyści i zagrożenia płynące z kooperencji; 2. Kooperencja w koncepcjach teoretycznych; 2. Kooperencja w koncepcjach teoretycznych: Relacje kooperencyjne w teorii gier; Kooperencja w teorii kosztów transakcyjnych; Relacje kooperencyjne w koncepcji zasobowej; 3. Czynniki kształtujące relacje kooperencji: Czynniki sektorowe i ich znaczenie w kooperencji przedsiębiorstw; Czynniki kooperencyjne i ich znaczenie dla relacji kooperencyjnych przedsiębiorstw; Wnioski; 4. Metodyka badań czynników sektorowych i korporacyjnych w relacjach kooperencyjnych przedsiębiorstw: Założenia metodyczne badań; Opisy przypadków kooperencji; Identyfikacja czynników sektorowych i korporacyjnych w badanych przypadkach; Empiryczne modele tworzenia relacji kooperencyjnych; Wnioski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kreowanie jakości / Krystyna Lisiecka. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2002. - 352 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
TQM przesłanka dobrej jakości pracy i życia, Dobra jakość produktów rynkowym atutem w biznesie, Strategia elementem konstytuującym zarządzanie przedsiębiorstwem Ewolucja zarządzania jakością, Przez systemy jakości do strategii TQM, TQM koncepcja strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, Procesowe podejście do zarządzania jakością produktów, Wybrane metody i techniki realizacji strategii TQM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Dlaczego?: 1.Od zrozumienia do obsesji, 2.Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów, 3.Dlaczego marki potrzebują wiary, 4.Dlaczego wiara musi być manifestowana, 5.Kolejan marka - czy może marka z pasją?, Cz.II Jak?: 6.Kreowanie marek z pasją: początek podróży, 7.Pierwszy róg: ideologia, 8.Drugi róg: możliwości, 9.Trzeci róg: konsumenci, 10.Czwarty róg: otoczenie, 11.Wyobraźnia marketingowe i punkt pasji, 12.Od tożsamości do rzeczywistości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Myślenie strategiczne, Determinanty strategii rozwoju zasobów ludzkich, Strategie profesjonalnego zarządzania rozwojem zasobów ludzkich, Tworzenie podstaw polityki organizacji w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich, Hierarchizacja potrzeb i pozyskiwanie zasobów, Marketing i polityka, Dokumenty Rady Hrabstwa Hertfordshire.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie wartości firmy / Monika Marcinkowska. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 210,[1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Znaczenie wartości przedsiębiorstwa; Czynniki ujawniane w sprawozdaniach finansowych - jako źródła wartości firmy; Czynniki nie ujawniania sprawozdaniach finansowych - jako źródła wartości firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja nauk o zarządzaniu. 2. Funkcje zarządzania. 3. Organizacja i struktury organizacyjne. 4. Zachowania w organizacji. 5. Zarządzanie strategiczne. 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 7. Zarządzanie wiedzą. 8. Zarządzanie jakością. 9. Zarządzanie międzynarodowe. 10. Przedsiębiorczość w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Przewaga konkurencyjna w głównych nurtach zarządzania strategicznego 1.1. Istota przewagi konkurencyjnej i jej miejsce w systemie konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.2. Czynniki i wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa w budowaniu przewagi konkurencyjnej 1.3. Podejście zasobowe w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 1.4. Podejście pozycyjne w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Rozdział 2. Koncepcja logistyki jako podstawa tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 2.1. Istota i podstawowe wyznaczniki koncepcji logistyki 2.2. Podstawowe fazy rozwoju koncepcji logistyki 2.3. Koncepcja logistyki a logistyczne determinanty zarządzania przedsiębiorstwem 2.4. Koncepcja logistyki a potencjały logistyczne i przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zasoby logistyczne w zarządzaniu strategicznym 3.1. Pojęcie i podstawowe wyznaczniki zasobów 3.2. Podstawowe założenia i elementy koncepcji zasobowej 3.3. Wiedza jako szczególny rodzaj zasobów 3.4. Istota i znaczenie zasobów logistycznych w zarządzaniu strategicznym 3.5. Zasoby logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 4. Zdolności logistyczne w zarządzaniu strategicznym 4.1. Pojęcie i podstawowe wyznaczniki zdolności 4.2. Podstawowe założenia i elementy koncepcji dynamicznych zdolności 4.3. Istota i znaczenie zdolności logistycznych w zarządzaniu strategicznym 4.4. Zdolności logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 5. Kompetencje logistyczne w zarządzaniu strategicznym 5.1. Pojęcie i podstawowe wyznaczniki kompetencji 5.2. Kompetencje a pozostałe potencjały strategiczne przedsiębiorstwa 5.3. Przesłanki rozwoju koncepcji zarządzania opartego na kompetencjach 5.4. Podstawowe założenia i elementy koncepcji zarządzania opartego na kompetencjach 5.5. Istota i znaczenie kompetencji logistycznych w zarządzaniu strategicznym 5.6. Kompetencje logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 6. Łańcuch wartości 6.1. Istota i podstawowe wyznaczniki łańcucha wartości 6.2. Podstawowe rodzaje użyteczności w łańcuchu wartości 6.3. Hierarchia wartości dla klienta i dla przedsiębiorstwa 6.4. Logistyka w rynkowo zorientowanych koncepcjach tworzenia wartości Rozdział 7. Strategie logistyczne 7.1. Pojęcie i podstawowe poziomy strategii 7.2. Istota strategii logistycznej oraz jej znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 7.3. Podstawowe orientacje w kształtowaniu i rozwoju strategii logistycznych 7.4. Strategie logistyczne a model biznesu 7.5. Kluczowe kompetencje oraz metakompetencje w kształtowaniu i rozwoju strategii logistycznych oraz modeli biznesu; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lokalizacja w offshoringu usług / Radosław Malik. - Warszawa : CeDeWu , 2016. - 236 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do offshoringu i lokalizacji działalności gospodarczej; 2. Współczesne uwarunkowania offshoringu usług biznesowych; 3. Przemiany w wykorzystaniu zagranicznych lokalizacji przez korporacje; 4. Analiza walorów lokalizacji w offshoringu usług biznesowych; 5. Charakterystyka gospodarek goszczących przenoszone usługi biznesowe; 6. Polska jako rynek offshoringu usług biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem; 2. Mapa strategii i strategiczna karta wyników a planowanie strategiczne; 3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym; 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa; 5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Instrumenty przeobrażeń organizacyjnych. Zarządzanie przez innowacje nowoczesną metodą zarządzania przedsiębiorstwem. Ograniczenia metod doskonalenia procesów wykorzystywanych w polskich przedsiębiorstwach. Understanding Six Sigma. Koopetycja jako niestabilność więzi międzyorganizacyjnych przedsiębiorstwa. Wybrane modele premiowania we współczesnej organizacji gospodarczej. Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych w dobie globalizacji. Przyczyny zmian w metodach zarządzania. Motywy proinnowacyjnej aktywności inwestycyjnej przedsiębiorstw regionu kujawsko-pomorskiego. Offshoring w sektorze usługowym - internacjonalizacja produkcji usług. Rola outsourcingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Wykorzystanie podejścia zasobowego w formułowaniu Strategii Błękitnego Oceanu. Strategiczne aspekty współczesnego zarządzania projektami. Strategie negocjacji wielostronnych. Koncepcja mapy kapitału przedsiębiorczości. Zarządzanie projektami we współczesnych organizacjach. Kierunki i uwarunkowania rozwoju zewnętrznego dużych firm produkcyjnych. Zespoły zadaniowe w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych. Analiza konfiguracji sieci dystrybucji na przykładzie hurtowni opakowań. Analiza sprawności operacyjnej pośredniego ogniwa w kanale dystrybucji na przykładzie hurtowni opakowań. Próba definiowania logistyki jako dyscypliny naukowej. Metoda twórczego rozwiązywania problemów G&D. Nowe koncepcje zarządzania systemami wytwórczymi. Organizacja w ruchu - wykorzystanie okazji przez przedsiębiorstwa turystyczne (wyniki badań). Funkcjonowanie polskich rad nadzorczych a praktyka Corporate Governance. Komunikacja jako instrument kształtowania zmian organizacyjnych w przedsiębiorstwie. Umiędzynarodowienie działalności badawczo-rozwojowej w korporacjach transnarodowych. Zachowania rynkowe przedsiębiorstw internacjonalizujących się. Sposób wdrażania oraz kształt strategicznej karty wyników jako czynniki decydujące o skuteczności wykorzystania narzędzia do implementacji strategii przedsiębiorstw. Wykorzystanie "Formuły+4+2" w zarządzaniu organizacją. Risk and issue management for high-sized projects.Metodyka projektowania strategii zarządzania. Znaczenie innowacyjności w procesie zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem w Polsce w kontekście zjawisk globalizacji europejskiej. Metody aktywizacji działalności badawczo-rozwojowej i innowacyjnej w przedsiębiorstwach. Rachunkowość kreatywna jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach globalizacji. Cechy strategii wzrostu polskich dużych przedsiębiorstw produkcyjnych. Wybrane aspekty tworzenia strategii w polskich przedsiębiorstwach. Zarządzanie projektem w kontekście zespołu projektowego oraz narzędzi jego wsparcia. 2. Rola zasobów niematerialnych w przeobrażeniach organizacyjnych. Więzi partnerskie a proces kształtowania nowej architektury biznesu. Uwarunkowania tworzenia sieci kooperacyjnych przedsiębiorstw. Jak można zmniejszyć lukę wizerunkową odzwierciedlającą postrzeganie firmy jako pracodawcy? Pomiar kapitału intelektualnego kreującego innowacje i wartość organizacji. Technologia a kompetencje rdzeniowe w procesie zarządzania innowacjami. Znaczenie kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie - wyniki badań empirycznych. Współczesne tendencje w procesie wewnętrznej integracji przedsiębiorstwa. Projektowanie strategii marki jako proces przeobrażeń w przedsiębiorstwie. Cele aliansów a strategia rynkowego rozwoju przedsiębiorstwa. The middle east business culture - making business with arab partners. Elastyczność kształtowania relacji z klientami determinantą efektywnego funkcjonowania organizacji w dobie XXI wieku. Wpływ kultury organizacyjnej na efektywność indywidualnego i zespołowego podejmowania decyzji. Kultura organizacyjna a luka kompetencyjna organizacji. Propozycja procedur i metod zarządzania kapitałem intelektualnym w małym przedsiębiorstwie. Metoda "Zarządzania przez Kulturę Organizacyjną" - aspekt teoretyczno-praktyczny. 3. Wpływ jakości na funkcjonowanie organizacji. Uwarunkowania wdrażania systemu zarządzania jakością. System zarządzania jakością ISO 9001 a ocena wprowadzania wyrobów na rynki Unii Europejskiej w firmie Tarnawa Sp. J. Kontrola wewnętrzna, audyt wewnętrzny i audit wewnętrzny - koncepcja współdziałania w dużych przedsiębiorstwach produkcyjnych. Wielokryteriowa ocena jakości typu dla potrzeb zarządzania przedsiębiorstwem. Efekty zastosowania systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym - case study. Zarządzanie jakością projektu unijnego. Problemy pomiaru satysfakcji klienta zewnętrznego w sferze usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Menedżeryzm, Zarządzanie wśród innych rodzajów pracy kierowniczej, Droga rewolucji menedżerskiej w Stanach Zjednoczonych, Niemieckie zarządzanie i menedżeryzm w literaturze i praktyce, Angielska droga do menedżeryzmu; Strategie, Powstanie i rozwój strategii gospodarczych, Strategiczna analiza otoczenia korporacji, Korporacje gospodarcze i strategie na poziomie korporacji, Strategie przedsiębiorstw i jednostek branżowych, Strategie wykorzystania zasobów ludzkich, Strategie przywódcze, Strategia a struktura organizacji; Zarządzanie, Modele zarządzania strategicznego, Struktury organiza- cji przyszłości, System kontroli strategicznej, Zarządzanie strategiczne - szansa postępu w warunkach konkurujących korporacji, Japońskie najważniejsze metody rządzenia i zarządzania zasługujące na uwagę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Problemy dot. narzędzi i instrumentów doskonalenia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie: Wpływ zintegrowanego systemu zarządzania na efektywność gospodarowania w przedsiębiorstwie; Systemy Zarządzania Środowiskowego - nowe podejście do ochrony środowiska w organizacji; Przepływ informacji w TQM; Kaizen jako strategia doskonalenia jakości i klucz Japonii do sukcesu na międzynarodowych rynkach; Normy ISO-9000 w bankach; Efekt wdrożenia certyfikowanego systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie; Systemy informatyczne jako instrument wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem. Cz. II Zagadnienia restrukturyzacji przedsiębiorstw - narzędzia doskonalenia zarządzania: Restrukturyzacja przedsiębiorstwa a lean management; Restrukturyzacja organizacyjna przedsiębiorstwa; Kultura organizacyjna jako przedmiot badań w nauce o organizacji i zarządzaniu. Studium literatury; Kierunki zmian w systemie zarządzania w małych i średnich firmach w Polsce w latach 90-tych; Rola kadry kierowniczej w procesie kształtowania kultury uczących się organizacji; Komunikacja społeczna w przedsiębiorstwie; Elementy polityki innowacyjnej polskich przedsiębiorstw przemysłowych; Zarządzanie w aspekcie ryzyka; Specyfika marketingu w zakładach opieki zdrowotnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja organizacyjnego uczenia się, 2. Metody zarządzania procesami biznesowymi, 3. Metody zarządzania informacją, 4. Metody zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej