Zarządzanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(245)
Forma i typ
Książki
(244)
Publikacje naukowe
(46)
Publikacje fachowe
(29)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(186)
dostępne
(172)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(175)
Czytelnia
(188)
Autor
Gierszewska Grażyna
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(6)
Banaszyk Piotr
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Kaplan Robert S
(4)
Norton David P
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Krupski Rafał
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Becht Adam
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Cygler Joanna
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Doroba Anita
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Galata Stanisław
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jańska Regina
(2)
Jeżak Jan
(2)
Johnston Robert
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kall Jacek
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kim W. Chan
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Klin Lidia
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Küng Lucy
(2)
Lewandowska Adrianna
(2)
Marcinkowska Monika
(2)
Mauborgne Renée
(2)
May Peter (1958- )
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Olczak Artur
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Rokita Jerzy
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sopińska Agnieszka
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Witczak Hubert
(2)
Zook Chris
(2)
Żelazko Beata
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Allaire Yvan
(1)
Allen James
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andreson Steven R
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthony Scott D
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baran Michał
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Betts Alan
(1)
Białas Tomasz
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bratnicki Mariusz
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Canwell Diane
(1)
Caslione Johna A
(1)
Cichy Diana
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Clark Graham
(1)
Cowling Alan
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czapiewski Mirosław
(1)
Czapla Karolina (1981- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Damodaran Aswath
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dan’ko Tamara Petrovna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(57)
2000 - 2009
(164)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(241)
Rosja
(2)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(241)
rosyjski
(3)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(20)
1989-2000
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(61)
Opracowanie
(21)
Praca zbiorowa
(17)
Case study (studium przypadku)
(4)
Monografia
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradnik
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(98)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(60)
Transport i logistyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
245 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Informacja gospodarcza w zarządzaniu, Kształtowanie wartości firmy w oparciu o kapitał intelektualny, Informacyjne przesłanki przedsiębiorczości, Wpływ restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw na wzrost ich zdolności konkurencyjnych, Rola systemu informacyjnego w procesie zarządzania strategicznego, Wywiad gospodarczy a wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, Strategia czuwania - metoda antycypacyjnej analizy otoczenia konkurencyjnego, Benchmarking jako metoda zarządzania wiedzą o konkurentach, Projektowanie i wdrażanie systemu informacji strategicznej, Cykl wywiadu ekonomicznego, Potrzeby informacyjne zawiązane z portfelem działalności przedsiębiorstwa, Informacje w biznesie i administracji, Realizacyjne problemy wdrażania wywiadu, Walka informacyjna u progu XXI wieku, Problemy prawnej ochrony danych osobowych w działalności przedsiębiorstwa, Benchmarking jako narzędzie wywiadu gospodarczego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Proces badania kompetencji przedsiębiorstwa: treść i struktura, W świątyni konkurencyjności: tworzenie mapy kompetencji przedsiębiorstwa, Analiza zasobów przedsiębiorstwa pod kątem przewagi konkurencyjnej, Analiza i ocena konfiguracji procesów tworzenia strategii, Redefiniowanie przyszłości: strategiczny przegląd przedsiębiorstwa, Wyłanianie źródeł przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa: sito kompetencji, W kierunku zarządzania kompetencjami przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Wprowadzenie; Rozdział 1. Strategia marketingowa w eksporcie 1.1. Struktura eksportu jako uwarunkowanie działań marketingowych 1.2. Segmentacja rynku zagranicznego 1.3. Wybór strategii w zakresie produktu, ceny i logistyki marketingowej 1.4. Strategia działań promocyjnych za granicą 1.5. Strategia kreowania wizerunku przedsiębiorstwa eksportującego 1.6. Organizacja i budżetowanie działań marketingowych na rynku zagranicznym Rozdział 2. Analiza rynków eksportowych i wybór metody wejścia 2.1. Ustalanie sytuacji rynkowej 2.2. Metody wejścia na rynek zagraniczny 2.3. Badanie zachowań nabywców za granicą 2.4. Analiza uwarunkowań prawnych, kulturowych i politycznych Rozdział 3. Zarządzanie ryzykiem w eksporcie 3.1. Niepewność i ryzyko w odniesieniu do rynku zagranicznego 3.2. Sposoby ograniczania ryzyka eksportowego 3.3. Gwarancje bankowe jako forma przeniesienia ryzyka na bank 3.4. Ubezpieczenia w działalności eksportowej 3.5. Międzynarodowe procedury bezpieczeństwa dostaw Rozdział 4. Specyfika sporządzania oferty eksportowej 4.1. Prawne aspekty ofert w handlu zagranicznym 4.2. Elementy ofert zgodnych z wymaganiami rynków zagranicznych 4.3. Kalkulacja ceny ofertowej 4.4. Cykl zawierania umów w eksporcie za pomocą oferty 4.5. Postępowanie eksportera z zapytaniem i zamówieniem Rozdział 5. Kulturowe aspekty negocjacji z kupcami z różnych krajów 5.1. Etapy negocjacji w handlu zagranicznym 5.2. Taktyki negocjowania umów w eksporcie 5.3. Wykorzystanie przez eksportera taktyk obrony ceny 5.4. Specyfika negocjowania umów z kupcami z różnych kultur narodowych Rozdział 6. Zabezpieczanie interesów eksportera w kontrakcie handlowym 6.1. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe kontraktów zagranicznych 6.2. Konwencja NZ o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów 6.3. Formułowanie klauzul podstawowych w kontrakcie 6.4. Posługiwanie się warunkami ogólnymi umów eksportowych 6.5. Zasady ustalania kar umownych i postępowania reklamacyjnego Rozdział 7. Etapy realizacji transakcji eksportowej 7.1. Cykl transakcji eksportowej i związane z nim czynności 7.2. Działania eksportera w zakresie dokumentacji 7.3. Kontrola przedwysyłkowa i wysyłka towaru 7.4. Załatwianie reklamacji towaru przez eksportera Rozdział 8. Warunki dostaw w transakcjach eksportowych 8.1. Uzanse międzynarodowe w zakresie bazy dostawy 8.2. Szczegółowa wykładnia uniwersalnych terminów Incoterms 2010 8.3. Postanowienia terminów Incoterms 2010 dla transportu morskiego 8.4. Nowe zwyczaje Combiterms 2011 dla dostaw kontenerowych 8.5. Amerykańskie formuły RAFTD Rozdział 9. Dobór finansowych zabezpieczeń i rozliczanie dostaw w eksporcie 9.1. Akredytywa dokumentowa jako tradycyjny sposób rozliczeń 9.2. Zwyczaje dotyczące akredytyw dokumentowych UCP 600 9.3. Zabezpieczenia przed odrzucaniem dokumentów eksportowych przez banki 9.4. Bankowe zobowiązanie płatnicze (BPO) jako najnowszy sposób rozliczeń 9.5. Rachunek zastrzeżony jako alternatywa akredytywy 9.6. Inkaso dokumentowe i jego negocjowanie przez eksportera 9.7. Analiza sposobu płatności z punktu widzenia eksportera Rozdział 10. Dokumenty w transakcjach eksportowych 10.1. Faktura handlowa jako jeden z dokumentów podstawowych 10.2. Dokumenty przewozowe, składowe i ubezpieczeniowe 10.3. Dokumenty kontroli i pochodzenia jako uzupełniające 10.4. Kwestie zgodności dokumentacji w zwyczajach UCP 600 Rozdział 11. Transport i spedycja w transakcjach eksportowych 11.1. Współpraca eksportera z przewoźnikiem i spedytorem 11.2. Umowa przewozu i list przewozowy w transporcie drogowym 11.3. Posługiwanie się konosamentem i dokumentami multimodalnymi w transporcie morskim 11.4. Wykorzystanie transportu kolejowego i lotniczego w eksporcie 11.5. Dokumenty spedycyjne FIATA Rozdział 12. Dochodzenie spraw spornych w eksporcie 12.1. Arbitraż instytucjonalny i ad hoc 12.2. Wzorcowe klauzule arbitrażowe w różnych sądach 12.3. Procedury arbitrażowe i sądy ponadnarodowe 12.4. Dochodzenie roszczeń przed sądami państwowymi 12.5. Porozumienia międzynarodowe o uznawaniu orzeczeń; Zakończenie; Załącznik 1. Konwencja CISG (wyciąg); Załącznik 2. Status Konwencji CISG; Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategia rozwoju organizacji wobec potrzeb równoważenia celów interesariuszy. 2. Wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników przy wdrażaniu strategii organizacji. - założenia. 3. Wdrożenie Strategicznej Karty Wyników - praktyka przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozwój firmy w procesie zarządzania strategicznego, Zarządzanie projakościową i proekologiczną strategia rozwoju firmy; Produkt w orientacji marketingowej firmy, działającej w konkurencyjnym otoczeniu, Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (20 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty i Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu)
Zarządzanie rozwojem organizacji jako proces zmian i doskonalenia, Podejmowanie decyzji w zarządzaniu procesem innowacyjnym a rozwój organizacji, Strategiczne cele rozwoju organizacji, Nowoczesność środków pracy jako czynnik wzrostu wartości przedsiębiorstwa, Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firmy, Audit w procesie poprawy i doskonalenia systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa produkującego szyby zespolone, Analiza i ocena procesu kształtowania jakości wyrobu metalowego, Racjonalizacja zużycia ciepła w Polsce, Czynniki warunkujące rozwój przedsiębiorstwa turystycznego, Kategoryzacja miarą jakości usług hotelowych, Humanizacja pracy na stanowiskach robotniczych, Aspekt ludzki w doskonaleni u jakości wyrobów hutniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Strategie zarządzania przedsiębiorstwem; R.2 Alianse strategiczne jako szczególna forma rozwoju przedsiębiorstw; R.3 Kontrakty inwestorskie; R.4 Sposoby doboru partnera strategicznego na przykładzie wybranych spółek branży telekomunikacyjnej i farmaceutycznej w Polsce (wyniki badań); R.5 Modelowe ujęcie doboru partnera strategicznego; Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alianse strategiczne / Joanna Cygler. - Warszawa : Difin, 2002. - 206 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw jako przesłanka aliansów strategicznych; Uwarunkowania i motywy zawierania aliansów strategicznych; Zarządzanie aliansami strategicznymi; Alianse wielostronne - powiązania sieciowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota kooperencji: Definicja kooperencji; Cechy relacji kooperencyjnych; Podstawowe typy kooperancji; Poziomy relacji kooperencyjnych; Korzyści i zagrożenia płynące z kooperencji; 2. Kooperencja w koncepcjach teoretycznych; 2. Kooperencja w koncepcjach teoretycznych: Relacje kooperencyjne w teorii gier; Kooperencja w teorii kosztów transakcyjnych; Relacje kooperencyjne w koncepcji zasobowej; 3. Czynniki kształtujące relacje kooperencji: Czynniki sektorowe i ich znaczenie w kooperencji przedsiębiorstw; Czynniki kooperencyjne i ich znaczenie dla relacji kooperencyjnych przedsiębiorstw; Wnioski; 4. Metodyka badań czynników sektorowych i korporacyjnych w relacjach kooperencyjnych przedsiębiorstw: Założenia metodyczne badań; Opisy przypadków kooperencji; Identyfikacja czynników sektorowych i korporacyjnych w badanych przypadkach; Empiryczne modele tworzenia relacji kooperencyjnych; Wnioski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Współdziałanie przedsiębiorstw w zarządzaniu strategicznym, 2. Podstawy dynamiki więzi międzyorganizacyjnych, 3. Tworzenie więzi międzyorganizacyjnych, 4. Wyłanienia się więzi międzyorganizacyjnych, 5. Rozwój więzi miedzyorganizacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja organizacyjnego uczenia się, 2. Metody zarządzania procesami biznesowymi, 3. Metody zarządzania informacją, 4. Metody zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
1. Przegląd zastosowań wybranych metod TQM: Doskonalenie organizacji; Rozwiązywanie problemów; Zarządzanie strategiczne; Normy ISO 9000; 2. Siedem klasycznych metod TQM: Wprowadzenie; Wykres Ishikawy; Arkusz kontrolny; Wykres Pareto; Histogram; Wykres rozrzutu; Flowchart; karta kontrolna; Wykresy; Stratyfikacja; 3. Siedem nowych metod TQM: Wprowadzenie; Metoda KJ: wykres pokrewieństwa; Wykres realcji; Wykres systematyki; Wykres macierzowy; Macierzowa analiza danych; Wykres programowania procesu decyzyjnego PCDC; Wykres strzałkowy; Kompleksowe wykorzystanie 7 nowych metod TQM: 4. Inne metody opracowane w ramach TQM: Wykres radarowy; Metoda flagi; Macierz celów i środków; Catchball; Metoda QFD
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
1. Poglądy ekonomistów na awersję do ryzyka oraz odpowiedź behawioralna: Czym jest ryzyko; Bardzo krótka historia ryzyka; Zdefiniowanie ryzyka; Postępowanie wobec ryzyka; Zarządzanie ryzykiem; Dlaczego interesuje nas ryzyko; Dwoista natura ryzyka; Użyteczność a bogactwo- jestem bogaty, ale czy jestem szczęśliwy?; Pomiar awersji do ryzyka; Konsekwencje poglądów na ryzyko; Nasze poglądy na temat ryzyka; Ogólne zasady; Dowody dotyczące awersji do ryzyka; Twierdzenia dotyczące awersji do ryzyka; W jaki sposób mierzymy ryzyko; Przeznaczenia i opatrzność boska; Szacowanie prawdopodobieństw: pierwszy krok do pomiaru ilościowego ryzyka; Dobór próby, rozkłady normalne oraz aktualizacja; Wykorzystanie danych: tabele życia oraz szacunki; Spojrzenie na ryzyko z perspektywy ubezpieczeń; Aktywa finansowe oraz pojawienie się statystycznych miar ryzyka; Rewolucja Markowicza; Wprowadzenie składnika aktywów wolnego od ryzyka- era modelu wyceny aktywów kapitałowych; Zakwestionowanie struktury opartej na średniej i wariancji; Siła danych: wycena arbitrażowa oraz modele wieloczynnikowe; Ewolucja miar ryzyka; 2. Szacowanie ryzyka: techniki i narzędzia: Wartość skorygowana o ryzyko; Metody oparte na zdyskontowanych przepływach pieniężnych; Korekta o ryzyko po dokonaniu wyceny; Metody wyceny względnej; Praktyka w zakresie korekty o ryzyko; Metody probabilistyczne: analiza scenariuszy, drzewa decyzyjne oraz symulacje: Analiza scenariusza; Drzewa decyzyjne; Symulacje; Ocena ogólna probabilistycznych metod oceny ryzyka; Wartość zagrożona; Czym jest Var; Krótka historia Var; Pomiar Var; Ograniczenia Var; Rozszerzenie Var; Var jako narzędzie oceny ryzyka; Opcje realne: Istota opcji realnych; Opcje realne, wartość skorygowana o ryzyko oraz oceny probabilistyczne; Przykłady opcji realnych; Zastrzeżenia wobec opcji realnych; Opcje realne w zarządzaniu ryzykiem; 3. Zarządzanie ryzykiem- pełny obraz: Ryzyka oraz wartość: pogląd konwencjonalny; Zwiększenie zakresu analizy ryzyka; Końcowa ocena zarządzania ryzykiem; Opracowanie strategii zarządzania ryzykiem; Zarządzanie ryzykiem- profilowanie i zabezpieczenie; Profil ryzyka; Zabezpieczać się czy nie?- oto jest pytanie; Alternatywne techniki zabezpieczania przed ryzykiem; Strategiczne zarządzanie ryzykiem; Dlaczego warto wykorzystywać ryzyko?; Budowanie organizacji podejmującej ryzyko; Zarządzanie ryzykiem- podstawowe zasady; Ryzyko istnieje wszędzie; Ryzyko jest jednocześnie zagrożeniem i szansą; O naszym ambiwalentnym stosunku do ryzyka oraz naszych nie zawsze racjonalnych sposobach oceny i radzenia sobie z nim; Nie każde ryzyko jest sobie równe; Ryzyko można zmierzyć; Dobry pomiar/ocena ryzyka powinny prowadzić do lepszych decyzji; Kluczem do dobrego zarządzania ryzykiem jest decydowanie, których rodzajów ryzyka unikać, które przekazać, a które wykorzystać; Zyskiem z lepszego zarządzania ryzykiem jest wyższa wartość firmy; Zarządzanie ryzykiem jest obowiązkiem wszystkich pracowników; Organizacje podejmujące ryzyko nie osiągnęły sukcesu przez przypadek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr i magistr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел 1 ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ УПРАВЛЕНИЯ МАРКЕТИНГОМ: Глава 1. Основные понятия управления маркетингом; Глава 2. Стратегия и тактика управления маркетингом; Глава 3. Принципы управления маркетингом; Глава 4. Процессы и технология управления маркетингом; Глава 5. Организационные структуры управления маркетингом. Раздел 2 ОЦЕНКИ И ИЗМЕРЕНИЯ ПРИ УПРАВЛЕНИИ МАРКЕТИНГОМ: Глава 6. Архитектура экспертно-аналитических методов оценки конкурентного позиционирования в управлении маркетингом (макро- и мезоуровень); Глава 7. Методы прогнозирования и оценки рисков поведения фирмы в конкурентной среде; Глава 8. Методология определения значимых кластерных групп в регионе; Глава 9. Методы оценки позиционно-деятельностного поведения компании (SWOT/TOWS- и PEST-анализ); Глава 10. Использование моделей матричного позиционирования для оценки конкурентной позиции (BKG, модель SPACE и др.); Глава 11. Методы оценки и индикатирования регионов Российской Федерации. Раздел 3 СТРАТЕГИИ УПРАВЛЕНИЯ ОБЪЕМАМИ ПРОДАЖ: Глава 12. Продуктовые стратегии. Подходы к разработке нового товара. Оценка степени новизны продукта для фирмы; Глава 13. Стратегии оптимальной длины товарной линии; Глава 14. Позиционирование и управление лояльностью компании; Глава 15. Бренд-маркетинг. Репутация торговой марки; Глава 16. Стратегия ценообразования - стратегия развертывания функции качества. Раздел 4 КОРПОРАТИВНЫЕ СТРАТЕГИИ УПРАВЛЕНИЯ: Глава 17. Конкурентные стратегии; Глава 18. Позиционные стратегии участников рынка; Глава 19. Стратегии диверсификации; Глава 20. Стратегии маркетинга, ориентированного на стоимость. Особенности рынка слияний и поглощений. Практикум. Список литературы.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólne koncepcje i kategorie porządkujące problematykę zmiany społeczno-organizacyjnej a podmiotowość jaj uczestników, 2. Niektóre kompleksowe teorie zmiany organizacyjnej, 3. Dynamika zmian w organizacji, 4. Dynamika zmiany osobistej, 5. Sterowanie zmianą organizacyjną w sposób podmiotowy, 6. O konsultantach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie wiedzą)
1. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach - przegląd badań, 2. Profile strategiczne a profile zarządzania wiedzą, 3. Procesy zarządzania wiedzą - badania pogłębione, 4. Modele polityki personalnej a zarządzanie wiedzą, 5. Strategie przedsiębiorstw a zarządzanie wiedzą - badania pogłębione, 6. Studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Strategia: 1. Wprowadznie, Cz.II Proces tworzenia strategii: 2. Myślenie strategiczne, 3. Formowanie strategii, 4. Zmiana strategiczna, Cz.III Treść strategii: 5. Strategia na poziomie obszaru działalności, 6. Strategia na poziomie korporacji, 7. Strategia na poziomie sieci, Cz.IV Konstekst strategiczny: 8. Kontekst branżowy, 9. Kontekst organizacyjny, 10. Kontekst międzynarodowy. Cz.V Cel: 11. Cel istnienia organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i metodyka nauki organizacji i zarządzania, 2. Rozwój nauki o organizacji i zarządzaniu, 3. Podstawy działania zorganizowanego, 4. Organizacja jako obiekt badań nauki, 5. Struktura organizacyjna, 6. Badanie i doskonalenie struktury organizacyjnej, 7. Proces zarządzania organizacją, 8. Zarządzanie strategiczne, 9. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 10. Zarządzanie potencjałem społecznym, 11. Procesy decyzyjne w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Rynkowe i środowiskowe uwarunkowania strategicznego zarządzania zakładami opieki zdrowotnej: 1. Zakład opieki zdrowotnej jako samodzielny podmiot na wyłaniającym się rynku usług medycznych, 2. Rynek usług medycznych i jego otoczenie, 3. Wybrane koncepcje i metody zarządzania strategicznego. Cz.II Ekonomiczne i finansowe podstawy zarządzania w sferze opieki zdrowotnej: 4. Ekonomiczne aspekty zarządzania opieką zdrowotną, 5. Zarzadzanie gospodarką finanswą zakłądów opeiki zdrowotnej. Cz.III Istota i kierunki restrukturyzacji zakąłdu opieki zdrowotnej: 6. Teoria i praktyka restrukturyzacji ochrony zdrowia w Polsce, 7. Restrukturyzacja opieki zdrowotnej w wymiarze regionalnym i loklanym. Cz.IV Współczesne koncepcje zintegrowanego zarządzania zakładami opieki zdrowotnej: 8. Wprowadzenie do marketingowego zarządzania organizacją świadczącą usługi medyczne, 9. Marketingowa interpretacja jakości w usługach medycznych, 10. wykorzystanie strategii projakościowej w zarządzaniu zakłądem opieki zdrowotnej, 11. Zarządzanie wiedzą w zakładach opieki zdrowotnej. Cz.V Kluczowa rola personelu w zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej: 12. Geneza i teoretyczne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi, 13. Dobór personelu medycznego, 14. Motywowanie personelu i zarządzanie kompetencjami w zakładzie opieki zdrowotnej, 15. Podnoszenie kwalifikacji i samorozwój personleu medycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Teoretyczne podstawy formułowania strategii rozwoju: 1.1. Pojęcie strategii; 1.2. Rodzaje strategii; 1.3. Proces formułowania strategii; 1.4. Zarządzanie przez cele jako technika zarządzania strategicznego; 1.5. Cele a funkcje strategii rozwoju organizacji. Rozdział II. Akademia Humanitas na rynku szkolnictwa wyższego: 2.1. Okoliczności powstania i kierunki rozwoju Akademii Humanitas; 2.2. Struktura organizacyjna i oferta rynkowa Akademii Humanitas; 2.3. Współpraca Akademii Humanitas z otoczeniem społeczno-gospodarczym. Rozdział III. Analiza strategii rozwoju Wyższej Szkoły Humanitas na lata 2008-2018: 3.1. Konkurencyjność w szkolnictwie wyższym; 3.2. Rola strategii w zarządzaniu uczelnią; 3.3. Strategia Wyższej Szkoły Humanitas na lata 2008-2018. Rozdział IV. Formułowanie strategii rozwoju Akademii Humanitas na lata 2021-2030: 4.1. Przygotowania uczelni do procesu opracowania nowej strategii rozwoju; 4.2.Opracowanie strategii rozwoju uczelni – etapy i wyzwania. Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej