Telewizja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(84)
Forma i typ
Książki
(84)
Publikacje naukowe
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(34)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(37)
Czytelnia
(76)
Autor
Barta Janusz (1947-2021)
(3)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(3)
Gierula Marian
(2)
Godzic Wiesław (1953- )
(2)
Gwóźdź Andrzej
(2)
Izdebska Jadwiga
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Polewczyk Irena
(2)
Sadza Agata
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamowski Janusz
(1)
Adamowski Janusz W
(1)
Allen Robert E. (1950- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Bator Joanna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bidwell Sybilla
(1)
Bland Michael
(1)
Blicharz Rafał
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borkowski Igor
(1)
Bourdieu Pierre
(1)
Boyd Andrew
(1)
Braun Juliusz
(1)
Briggs Matt
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dyczewski Leon
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Francuz Piotr
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gruchoła Małgorzata
(1)
Grzesiak Ewa
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(1)
Głowacki Michał
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Horolets Anna
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Janicka-Szyszko Renata
(1)
Jankowski Michał
(1)
Jaskułowski Krzysztof
(1)
Jaworski Lech
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Klafkowska-Waśniowska Katarzyna
(1)
Kolasińska-Pasterczyk Iwona
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kossewska Elżbieta
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kozłowski Tomasz
(1)
Kołodziejczak Malwina
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Kończak Jarosław
(1)
Krajewska Beata
(1)
Krajewski Marek
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Król Marek
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Kwiek Jadwiga
(1)
Lemish Dafna
(1)
Lewek Antoni
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Loewe Iwona
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Mika Iwona Beata
(1)
Mrozowski Maciej
(1)
Musioł Marcin
(1)
Niedzielski Lech
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowakowski Piotr Tomasz
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Ostrowski Andrzej
(1)
Pastuszko Grzegorz
(1)
Pisarek Walery
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Polińska Karolina
(1)
Postman Neil
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Radwan Beata
(1)
Reiher Robert H
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(84)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Telewizja
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Niemcy
(2)
Czechy
(1)
Estonia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Irlandia
(1)
Kazachstan
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włochy
(1)
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(5)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Wywiady
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Program telewizyjny
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Allen R.C.: Porozmawiajmy jeszcze o telewizji; Seiter E.: Semiotyka, strukturalizm a telewizja; Kozloff S.: Teoria narracji a telewizja; Allen R.C.: Badania zorientowane na czytelnika a telewizja. Feuer J.: Badania gatunków a telewizja; White M.: Analiza ideologiczna a telewizja; Flitterman-Lewis S.: Psychoanaliza, film a telewizja; Kaplan E.A.: Badania feministyczne a telewizja; Fiske J.: Brytyjskie badania kulturowe; Collins J.: Telewizja a postmodernizm; Hay J.: Więcej pytań niż odpowiedzi; Gwóźdź A.: Posłowie do wydania polskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 127)
Cz. I. Telenowela - zarys teorii: 1. Telenowela jako gatunek telewizyjny; 2. Telenowela jako narracja ; 3. Telenowela w perspektywie aksjologicznej; 4. Telenowela wobec celu i środowiska edukacyjnego Cz. II. Telenowela a edukacja - badania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Telewizja jako współczesny środek przekazu: Telewizja na tle innych mediów; Specyfika współczesnej telewizji; Główne funkcje telewizji; 2. Telewizja w aspekcie aksjologicznym: Aspekt normatywny osoby a zadania telewizji; Zadania telewizji w świetle normatywnej; Krytyczno-aksjologiczna analiza telewizji; 3. Wychowawczy i antywychowawczy wpływ telewizji: Telewizja szansą wychowawczą; Antywychowawczy wpływ telewizji; Telewizja w perspektywie przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo i Świat Mediów / pod red. Zbigniew Bauer, Edward Chudziński)
1. Głośniej nad tą telewizją, 2. Telewizja - jej gatunki, 3. Telewizja na krawędzi rzeczywistości, 4. Era Wielkiego brata - telewizja oplątana przez "rzeczywistość", 5. Inwazja telewizji rzeczywistości, 6. Przyszłość gatunków telewizji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Wstęp: co można zrobić z badaniami odbioru; 1. Telewizja, wiadomości i sfera publiczna; 2. Reality television, widzowie i etyka; 3. Opera mydlana i zabawa; 4. Telewizja i przestrzeń domowa; 5. Telewizja, tożsamość i globalna widownia; Zakończenie: telewizja i etyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Telewizja interaktywna a prawo autorskie / Janusz Barta, Ryszard Markiewicz. - Stan prawny na 1.01.2007 r. - Warszawa, Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 210, [1] s. ; 20 cm.
(Monografie)
1. Główne cele i zakres badań, 2. Przeobrażenia na rynku medialnym spowodowane postępem technicznym. Potrzeba poszukiwania nowych rozwiązań prawnych, 3. Typologia form wykorzystywania utworów w ramach ich przesyłania w Internecie, 4. Funkcjonowanie telewizji interaktywnej a podstawowe pojęcia i pola eksploatacji przyjęte w prawie autorskim. Próba wyjaśnienia i przyporządkowania, 5. Nowe usługi medialne a niektóre elementy treści prawa autorskiego w ustawie z 1994 r., 6. Nowe usługi medialne a dozwolony użytek w ustawie z 1994 r., 7. Telewizja interaktywna - uzyskanie licencji, 8. Organizacja radiowa lub telewizyjna jako service provider. Problematyka odpowiedzialności, 9. Międzynarodowe konwencje dotyczące praw autorskich i praw pokrewnych, 10. Prawo Unii Europejskiej, 11. Wybrane orzeczenia sądów niemieckich, 12. Konkluzje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Specyfika lokalnej telewizji kablowej; 2. Telewizja lokalna wobec zadań i potrzeb kulturalnych społeczności regionu; 3. Telewizje kablowe: TV Siedlce i master TV w Łukowie; 4. Telewizja lokalna w ofercie treści regionalnych; 5. Upowszechnianie kultury regionalnej przez telewizję regionalna; 6. Funkcje lokalnej telewizji kablowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Definicje, komponenty, typologia kultury politycznej: Pojęcie "kultura polityczna" w polskim dyskursie publicznym; Kultura polityczna i jej komponenty; Typologia kultury politycznej; Koncepcje oparte na typologii G. A. Almonda; Obywatelska kultura polityczna; Demokratyczna kultura polityczna; 2. Środki przekazu w modelu kultury politycznej; 3. Zmiany modelu organizacyjnego państwowej i publicznej telewizji w Polsce: Rozwój mediów elektronicznych w Polsce do roku 1989; Koncepcja mediów publicznych w świetle projektów przełomu lat 80. i 90. XX wieku; Porozumienia Okrągłego Stołu; Komisja ds. Reformy; Rządowe projekty ustaw dotyczących radiofonii i telewizji oraz prace legislacyjne w Sejmie X kadencji (lata 1990-1991); Senat I kadencji wobec projektu sejmowego; "Pakt legislacyjny" i weto prezydenta; Prace legislacyjne w Sejmie I kadencji; Senat II kadencji wobec sejmowych projektów ustaw: o radiofonii i telewizji oraz o zmianie Konstytucji; Przyjęcie przez Sejm I kadencji ustawy o radiofonii i telewizji oraz ustawy o zmianie Konstytucji; Powołanie Krajowej Rady Radiofionii i Telewizji; Nowelizacje i projekty zmian ustawy o radiofonii i telewizji w latach 1995-2005; Zmiana sposobu wyboru przewodniczącego KRRiT; Próby nowelizacji w latach 1997-1999; Koncepcja "licencji programowych"; Definicja "misji publiczne"; 4. Spór o koncepcję niezależności mediów publicznych: Niezależność a ograniczenia i powinności dotyczące treści; Niezależność formy zarządzania i nadzoru; 5. Model mediów publicznych jako konsekwencja kultury politycznej 200
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
O telewizji w ujęciu edukacyjnym; Edukacja medialna w kontekście wybranych zagadnień edukacji XXI wieku; Real-TV i jej gatunki: perspektywa edukacyjna; Prawodawcy, przewodnicy i tłumacze (w) nowej rzeczywistości; Twórcze metafory telewizyjne; O przyczynach i sposobach (nie?)istnienia krytyki telewizyjnej; Mock-documentary - wyzwanie dla dokumentu, wyzwanie dla widza; Zrozumieć telewizję - zrozumieć telewidza: Analiza problemu w kontekście badań własnych; W stronę praktyki - propozycje scenariuszy leksji; Edukacja telewizyjna - perspektywy dalszego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Środki masowego przekazu. 2. Telewizja medium XXI wieku; 3. Metodologiczne podstawy pracy. 4. Wybrane aspekty funkcjonowania telewizji w życiu dorosłych i ich rodzin - analiza i interpretacja wyników badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ustrojowe, prawne i ideologiczne uwarunkowania telewizji w czasach PRL; 2. Medium w fazie eksperymentu. Lata 1952-1960; 3. Telewizja Polska w latach sześćdziesiątych. Od kultury ku polityce; 4. Telewizyjne imperium- lata siedemdziesiąte; 5. Telewizja w czasach "socjalistycznej odnowy". Sierpień 1980- grudzień 1981; 6. Stan wojenny w Telewizji Polskiej; 7. Lata 1983-1986. Nowa strategia i odzyskiwanie sympatii widzów; 8. Narastanie kolejnego kryzysu- lata 1987-1988; 9. Badania nad telewizją w ostatniej dekadzie PRL; 10. Telewizja Polska w wydarzeniach 1989 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sport a telewizja sportowa, 2. Telewizja jako środek przekazu i kreator rzeczywistości, 3. Historia sportu w telewizji, 4. Największy teatr świata, 5. Ekonomiczne aspekty telewizji sportowej, 6. Specyfika przekazu i odbioru, 7. Rodzaje, gatunki i formy sportowego dziennikarstwa telewizyjnego, 8. Dramaturgia transmisji i jej Tworzenie za pomocą kamery, 9. Język sportowy mówiony, 10. Słowne tworzenie dramaturgii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe czasy, nowy styl, 2. Telewizja dla polityków, telewizja dla nas, 3. Kino domowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Etos i warsztat; Media epoki pilota; Sytuacja gatunków medialnych po 11. września; Jestem Dolnoślązakiem - rola gazety w kreowaniu lokalnej tożsamości; Epidemia narcyzmu. O przyczynach, objawach i skutkach " choroby medialnej "; Telewizji publicznej wizerunek własny; "Trudna miłość", czyli 50 lat relacji TVP z jej widzami; Medialność na co dzień i w kryzysie; Obraz problemów społecznych w Polsce w " Kurierze Wileńskim "; " Viva " jako wehikuł popkultury; Próba indywidualizacji mediów grup etnicznych ( na przykładzie Śląska Opolskiego ); Autokreacja prasy katolickiej w Polsce; Kreowanie wizerunków lubelskich dzienników w latach 1989-2002; " Gazety Prawnej " nowy (lepszy?) wizerunek. Zmiany wizerunku " Gazety Prawnej " od września 2001 do października 2002; Poszerzenie pojemności wizerunku tytułu prasowego wraz ze zmieniającą się publicznością czytelniczą. Na przykładzie ewolucji " Gazety Wyborczej "; Autoprezentacja w prasie (na materiale " Gazety Lubelskiej ") Dolnośląskie dzienniki a prasa bezpłatna - konkurencja, konwergencja, synergia; Elektroniczne słowo prasy; Kodeksy etyki dziennikarskiej jako narzędzie promowania własnego środowiska; " Czwarta władza " - uwięzienie duszy? Kilka refleksji o mediach i władzy; Media a przemoc. System oznakowań telewizyjnych jako forma samokontroli mediów; Językowe przejawy agresji i empatii w mediach; Zmiany gatunkowe wypowiedzi dziennikarskiej (na podstawie wiadomości prasowej); Makdonalizacja radia; Internet - Wielka Synteza. Systematyka podmiotów biznesowych; Podwójne oblicze? Wizerunek mediów w reklamie; Piosenka w mediach - media w piosence; Przejawy interakcji między redakcją a czytelnikami w prasie lokalnej (na przykładzie " Głosu Wielkopolskiego "); Otoczenie wewnętrzne komunikatora masowego - rola dziennikarza w organizacji medialnej; Kształtowanie wizerunku medialnego Radia Zet; Medium kontra medium. Oblicze telewizji we współczesnym kinie światowym; Ontologia, komunikacja, stylizacja, socjologia - cztery poziomy " meta " w grach komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekspertyzy)
I. Reklama i płeć: 1. Specyfika reklamy telewizyjnej jako przekazu kulturowego (Przedmiot i strategia analizy; Istota reklamy telewizyjnej; Kulturowa rola reklamy); 2. Retoryka reklamy (Techniki perswazji; Zwierciadło stereotypów); 3. Kobiety, reklama, rzeczywistość (Miejsce reklamy w polskiej rzeczywistości; Reklama a różnica płci). II. Typologia wizerunków kobiet w reklamie telewizyjnej: 1. W objęciach Pana Propera- "kobieta tradycyjna" (Kobieta sama w domu; Ekspert przybywa z odsieczą; Między nami kobietami; Czego pragnie "kobieta tradycyjna"?); 2. Gładkie oblicze emancypacji - "kobieta nowoczesna" (Liposomy nas wyzwolą; Always na skrzydełkach; Sławne, bogate i miłe dodatki; Commodity feminism: jaki ciało dziś się nosi?); 3. Społeczno-historyczne źródła stereotypów płci w reklamie (Co nam zostawiła miniona epoka?; Podsumowanie: od supergospodyni do narcystycznej konsumentki).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czytelnik poszukuje partnera. Jak utrzymać wiernego czytelnika. 2. Godność - zawodowa charakterystyka dziennikarza. Spojrzenie z Rosji. 3. Cechy zawodu dziennikarskiego i jego wyznaczniki strukturalne. 4. Dziennikarstwo jako przedmiot refleksji naukowej. 5. Piarystyka w Rosji. 6. System prawnej edukacji dziennikarzy w Federacji Rosyjskiej. 7. Zawód dziennikarza w Niemczech w dobie technicyzacji. 8. Lokalna i regionalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce jako zbiorowy nadawca. 9. Transformacja ustrojowa w Polsce a podmiotowość dziennikarzy. 10. Dziennikarstwo obywatelskie - miejsce i rola w systemie komunikowania społecznego. 11. Pozamedialne publiczne systemy informacyjne a informacyjna funkcja mediów (Przypadek Biuletynu Informacji Publicznej). 12. Dla kogo te gazety? - analiza językowa prasy codziennej. 13. Przygłuszeni słowami, czyli uwagi o języku telewizji. 14. Chwyty erystyczne stosowane w pracy dziennikarza. 15. Wpływ mediatyzacji na język polityki funkcjonujący w polskich mediach elektronicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Spectrum)
1. Wydarzenia medialne jako wielkie święta masowego komunikowania; 2. Scenariusze wydarzeń medialnych: Konkurs, Konkwista. Koronacja; 3. Wydarzenia medialne jako przedmiot negocjacji; 4. Realizacja wydarzeń medialnych medialnych; 5. Świętowanie wydarzeń medialnych; 6. Wydarzenia medialne jako praktyki szamańskie; 7. Wydarzenia medialne- przegląd zagadnień; Ocena skutków wydarzeń medialnych- pięć ram teoretycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza / Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Biblioteczka Poznańskich Studiów Polonistycznych Serii Językoznawczej / Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza ; Nr 29)
Wstęp; 1. Wywiad jako gatunek dziennikarski; 2. Wywiad jako przedmiot badań lingwistycznych; 3. Sytuacja wywiadu telewizyjnego; 4. Przebieg wywiadu telewizyjnego; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Medium to metafora, R.2 Media jako epistemologia, R.3 Ameryka topograficzna, R.4 Typograficzny umysł, R.5 Świat zabawy w chowanego, R.6 Epoka show-businessu , R.7 "No, a teraz...", R.8 ...aby do Betlejem, R.9 Wybór na wyciągnięcie ręki, R.10 Uczenie jako zabawa, R. 11 Huxleyowskie ostrzeżenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Czarny ekran we wnętrzu. Fragmenty z socjologii wizualnej pokoju telewizyjnego. 2. Artykuł pierwszej potrzeby. Fragmenty z historii społecznej telewizora w Polsce. 3. Do czego służy telewizor. Społeczne konteksty używania odbiornika. 4. Co widzowie robią z telewizją. Oglądanie jako zawłaszczanie i inne perspektywy interpretacji. 5. Telewizyjne realizmy i ich rodzaj. Hipoteza " męskiego" i "kobiecego" prawdopodobieństwa. 6. Greenpoint, dziewiętnasta trzydzieści. Telewizja i odtwarzanie tożsamości narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej