Telewizja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(84)
Forma i typ
Książki
(84)
Publikacje naukowe
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(34)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(37)
Czytelnia
(76)
Autor
Barta Janusz (1947-2021)
(3)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(3)
Gierula Marian
(2)
Godzic Wiesław (1953- )
(2)
Gwóźdź Andrzej
(2)
Izdebska Jadwiga
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Polewczyk Irena
(2)
Sadza Agata
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamowski Janusz
(1)
Adamowski Janusz W
(1)
Allen Robert E. (1950- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Bator Joanna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bidwell Sybilla
(1)
Bland Michael
(1)
Blicharz Rafał
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borkowski Igor
(1)
Bourdieu Pierre
(1)
Boyd Andrew
(1)
Braun Juliusz
(1)
Briggs Matt
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dyczewski Leon
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Francuz Piotr
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gruchoła Małgorzata
(1)
Grzesiak Ewa
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(1)
Głowacki Michał
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Horolets Anna
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Janicka-Szyszko Renata
(1)
Jankowski Michał
(1)
Jaskułowski Krzysztof
(1)
Jaworski Lech
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Klafkowska-Waśniowska Katarzyna
(1)
Kolasińska-Pasterczyk Iwona
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kossewska Elżbieta
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kozłowski Tomasz
(1)
Kołodziejczak Malwina
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Kończak Jarosław
(1)
Krajewska Beata
(1)
Krajewski Marek
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Król Marek
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Kwiek Jadwiga
(1)
Lemish Dafna
(1)
Lewek Antoni
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Loewe Iwona
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Mika Iwona Beata
(1)
Mrozowski Maciej
(1)
Musioł Marcin
(1)
Niedzielski Lech
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowakowski Piotr Tomasz
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Ostrowski Andrzej
(1)
Pastuszko Grzegorz
(1)
Pisarek Walery
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Polińska Karolina
(1)
Postman Neil
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Radwan Beata
(1)
Reiher Robert H
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(84)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(683)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Telewizja
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Język angielski
(243)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(133)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Niemcy
(2)
Czechy
(1)
Estonia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Irlandia
(1)
Kazachstan
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włochy
(1)
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(5)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Wywiady
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Program telewizyjny
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Okres eksperymentalny (1952-1956). 2. Telewizja czarno-ciała i jednoprogramowa. 3. Regionalne ośrodki telewizyjne. 4. Telewizja "Dekady sukcesu" 5. Od "Solidarności" do telewizji publicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teologia "czwartej władzy", 2. Prawo Kościołowi związków wyznaniowych do prezentowania swoich przekonań w środkach masowego przekazu. Wolność myśli, sumienia i wyznania a wolność słowa, 3. Polska prasa wyznaniowa, 4. Media wyznaniowe w Polsce wobec problemów integracji Europy, 5. Polskie i polskojęzyczne media wyznaniowe w Internecie. Wybrane zagadnienia, 6. Religijne czasopisma dla kobiet w Polsce w latach 1945-2003, 7. Czy telewizja publiczna jest wierząca?, 7. Prasa Kościoła katolickiego w Polsce w latach 1989-2004, 8. Kościół prawosławny w Polsce a media 1989-2004, 9.Kościół ewangelicko- reformowany w Polsce a media masowe, 10. Prasa polskich wyznawców islamu, 11. Katolicka agencja Informacyjna - pomost między mediami wyznaniowymi a świeckimi, 12. Media katolickie w publicznych mediach elektronicznych - czyli blaski i cienie katolickiego "getta" w Polskim Radiu i Telewizji Polskiej, 13. Prasa parafialna jako typ prasy lokalnej, 14. Prasa parafialna w diecezji kieleckiej w latach 1989-2004, 15. "Błahowist" - czasopismo religijne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Telewizja - medium XX wieku, Reklama - perswazja, sztuka czy edukacja, metodologiczne podstawy badań, Telewizja w życiu dzieci, Reklama telewizyjna w życiu dzieci, Recepcja reklamy telewizyjnej proszku pollena rex przez dzieci w wieku 5-10 lat, Reklama telewizyjna jako inspiracja dla folkloru dziecięcego, Dorośli o dzieciach i reklamach telewizyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Wprowadzenie. 2. Firmy medialne. 3. Media i reklama. 4. Prasa codzienna - rozwój w cieniu nowych technologii. 5. Czasopisma - esencja różnorodności. 6. Radio czy podcasting?. 8. Telewizja. 9. Nowe technologie w mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Środki masowego przekazu. 2. Telewizja medium XXI wieku; 3. Metodologiczne podstawy pracy. 4. Wybrane aspekty funkcjonowania telewizji w życiu dorosłych i ich rodzin - analiza i interpretacja wyników badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 34)
1. Kultura popularna jako kultura dominująca 2. Kultury kultury popularnej: Kultura alien-nacji; kultura okrucieństwa (przemoc w TV, przemoc TV); Kultura transparencji; Kultura repetycji (PRL w kulturze popularnej); kultura aromatyzacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Mechanizmy działania mediów: 1. Trzy spojrzenia na media masowe, 2. Podejście użytkowania i korzyści w badaniu skutków oddziaływania mediów, 3. Społeczno-poznawcza teoria komunikacji masowej Alberta Bandury, 4. Modele procesów perswazji w komunikacji masowej, 5. Teoria kultywacji w badaniu skutków oglądania telewizji. Cz.II Badania nad telewizją: 1. Nadawania i odbiór przekazów audiowizualnych, 2. Badania nad wpływami telewizji na dzieci, młodzież i dorosłych. Cz.III Efekty działania mediów w wybranych dziedzinach: 1. Wpływ oglądania telewizji na rozwój umysłowy i osiągnięcia szkolne młodych widzów, 2. Telewizja a twórcza wyobraźnia dziecka, 3. Seksualność w mediach i jej wpływ na intymne życie młodzieży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 127)
Cz. I. Telenowela - zarys teorii: 1. Telenowela jako gatunek telewizyjny; 2. Telenowela jako narracja ; 3. Telenowela w perspektywie aksjologicznej; 4. Telenowela wobec celu i środowiska edukacyjnego Cz. II. Telenowela a edukacja - badania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Dom jako przestrzeń oglądania telewizji, 2. Telewizja i rozwój jednostki, 3. Telewizja i zachowanie dzieci, 4. Telewizja i społeczne konstruowanie rzeczywistości, 5. Telewizja i uczenie się - nauczanie, 6. Wnioski dla edukacji i polityki, 7. Konkluzje: dorastanie w globalnej kulturze ekranu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media w strukturze codzienności: Polacy na semiotycznym poligonie; Projekt Ulica; Badania zbiorowości i jej stan posiadania; Media na co dzień - telewizja; Media na co dzień - radio, gazeta, magazyn, sieć; Ubogie i bogate korzystanie z mediów (i możliwa alternatywa). II. Szerokie paradygmaty medialne i ich interpretacje: Gatunki medialne; Adaptowanie, hybrydyzacja, nowe gatunki medialne; Serwisy informacyjne i infotainment; Tabloidy i tabloidyzacja; Talk show - podglądactwo i democratainment; Teleturnieje i edutainment; Męskie/kobiecie - media rodzajowe i konsumpcja; Prasa dla kobiet i prasa kobieca; Magazyny dla mężczyzn; Opera mydlana - melodramat w mediach; Reklama - szeroki kontekst
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2513)
1. Zdefiniowanie obiektu badań i konteksty metodologiczne, 2. Pojęcie gatunku w przyjętych kontekstach metodologicznych - rekonesans, 3. Paratekst a metatekst, 4. Paratekst a reklama, 5. Parateksty na okładkach, 6. Parateksty w prasie, 7. Parateksty w radiu, 8. Parateksty w telewizji, 9. Parateksty w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Telewizja jako współczesny środek przekazu: Telewizja na tle innych mediów; Specyfika współczesnej telewizji; Główne funkcje telewizji; 2. Telewizja w aspekcie aksjologicznym: Aspekt normatywny osoby a zadania telewizji; Zadania telewizji w świetle normatywnej; Krytyczno-aksjologiczna analiza telewizji; 3. Wychowawczy i antywychowawczy wpływ telewizji: Telewizja szansą wychowawczą; Antywychowawczy wpływ telewizji; Telewizja w perspektywie przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Telewizja w krajobrazie kultury masowej : Specyfika telewizji jako medium elektronicznego; Komunikowanie masowe ; Przemiany w komunikacji w współczesna młodzież II. Główne gatunki współczesnej telewizji : Realty show ; Talk - show ; Telenowela ; Film fabularny ; Teleturnieje i audiotele ; Wiadomości telewizyjne ; Reklama ; Programy dla dzieci i młodzieży III. Niepokojące tendencje w ofercie programowej : Niektóre problemy recepcji programów z gatunku reality show : Programy reality show w ocenie etycznej ; Niektóre opinie psychologiczne dotyczące reality show; Dylematy wychowawcze ; Przemoc i erotyka w programach telewizyjnych IV. Strategie ochrony młodych widzów w Polsce : Telewizja wśród polskich dzieci i młodzieży ; Regulacje prawne dotyczące ochrony młodych widzów; Inicjatywy społeczne służące ochronie młodych widzów; Problemy edukacji medialnej V. Społeczne szanse telewizji : Społeczna rola telewizji ; Z doświadczeń europejskich i amerykańskich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
R.1 Uwarunkowania funkcjonowania mediów: 1. Regulacje prawne, 2. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, 3. Agencje prasowe, 4. Kolportaż prasy, 5. Wybrane problemy wykonywania zawodu dziennikarskiego. R. 2 Prasa informacyjno - publicystyczna: 1. Konsekwencje likwidacji Robotniczej Spółdzielni Wydawniczej Prasa - Książka - Ruch, 2. Dzienniki ogólnopolskie, 3. Ogólnopolskie dzienniki ekonomiczne i sportowe, 4. Prasa lokalna i sublokalna. R. 3 Czasopiśmiennictwo: 1. Prasa opinii, 2. czasopisma wysokonakładowe, 3. Prasa dla dzieci i młodzieży, 4. Prasa Kościoła katolickiego, 5. Statystyczna charakterystyka prasy polskiej oraz obraz jej czytelnictwa. R. 4 R Radiofonia: 1. Polskie Radio Spółka Akcyjna, 2. Ogólnopolscy i regionalni nadawcy prywatni, 3. Radio Maryja, 4. Radiofonia lokalna. R. 5 Telewizja: 1. Telewizja publiczna, 2. Telewizje prywatne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 92)
Cz. I Pojęcie sponsoringu: 1. Historia sponsoringu, 2. Istota sponsoringu, 3. Rodzaje sponsoringu w radiu i telewizji. Cz. II Uregulowania sponsorowania w radiu i telewizji w prawie międzynarodowym oraz w prawie europejskim: 1. Sponsorowanie w prawie międzynarodowym, 2. Sponsorowanie w prawie wspólnotowym. Cz. III Sponsorowanie w radiu i telewizji w prawie polskim: 1. Sponsoring bezpośredni, 2. Informowanie o sponsorowaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review" / red. Stanisław Juszczyk)
R.I Media, ich wartości wychowawcze i zagrożenia: 1. Prezentacja, 2. Tablica, 3. Projektoskop, 4. Telewizja, 5. Przekaz podprogowy, 6. Komputer, 7. Inne media, 8. Wpływ przekazów medialnych na dzieci i młodzież. R.II Wychowanie, jego znaczenie i problemy: 1. Pojęcie wychowania, 2. Cele wychowania, 3. Metody wychowania, 4. Techniki wychowania. R.III Media w rodzinie: 1. Funkcje rodziny, 2. Typy rodzin, 3. Wpływ mediów na życie rodzinne, 4. Twórczy rozwój dzieci wspomagany mediami, 5. Media a czas wolny dzieci i młodzieży, 6. Edukacja medialna rodziców. R.IV Media w szkole i innych instytucjach wychowawczych: 1. Edukacja medialna, 2. Media w procesie kształcenia, 3. Media wspomagające proces wychowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rynek publicznych mediów elektronicznych, 2. Uwarunkowania funkcjonowania publicznych mediów elektronicznych, 3. Zarządzanie publicznym przedsiębiorstwem medialnym, 4. Strategie publicznych przedsiębiorstw medialnych, 5. Modele i systemy medialne - metodologia badań, 6. Model ekonometryczny regionalnego radia publicznego, 7. Kierunki rozwoju publicznych mediów elektronicznych - szanse i zagrożenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Charakterystyka mediów: 1. Telewizja, 2. Radio, 3. Prasa, 4. Reklama zewnętrzna, 5. Kino, 6. Internet, 7. Reklama bezpośrednia. CZ.II Procedury planowania mediów: 1. Definicja media planningu, 2. Media plan - narzędzie prognozowania inwestycyjnego, 3. Cele kampanii, 4. Strategiczne planowanie mediów, 5. Podstawowe parametry, 6. Wybór mediów, 7. Wybór nośników, 8. Zakup mediów, 9. Efektywność metody. Cz. III Rola reklamy w komunikacji z klientem: 1. Podstawowe założenia teorii reklamy, 2. Charakterystyka procesu zakupowego, 3. Kształtowanie postawy klienta, 4. Schematy modyfikacji postaw, 5. Teoria komunikacji, 6. Reklama jako narzędzie komunikacji rynkowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czy leci z nami pilot? czyli o choreografii życia rodzinnego, 2. Bo w telewizji tak powiedziano czyli o sugestywności szklanego okienka, 3." Zmotywowana rzeczywistość" czyli o wprowadzeniu widza w świat fikcji, 4. Jesteśmy bestiami? czyli o nadprezenatacji przemocy w telewizji, 5. Brudna woda czyli o zatrutej obyczajności, 6. Syndrom tępego warzywa czyli o psychologicznych skutkach oglądania telewizji, 7. Strzeż się "książkowstrętu" czyli o korzyściach płynących z czytania, 8. Młotkiem w kineskop czyli wyrzucić telewizor czy nie?, 9. Telewizja pod kontrolą czyli zasady rozsądnego korzystania z telewizji, 10. Telewizja dzieciom czyli o wychowaniu do telewizji i przez telewizję
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej