Telewizja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(84)
Forma i typ
Książki
(84)
Publikacje naukowe
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(34)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(37)
Czytelnia
(76)
Autor
Barta Janusz (1947-2021)
(3)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(3)
Gierula Marian
(2)
Godzic Wiesław (1953- )
(2)
Gwóźdź Andrzej
(2)
Izdebska Jadwiga
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Polewczyk Irena
(2)
Sadza Agata
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamowski Janusz
(1)
Adamowski Janusz W
(1)
Allen Robert E. (1950- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Bator Joanna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bidwell Sybilla
(1)
Bland Michael
(1)
Blicharz Rafał
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borkowski Igor
(1)
Bourdieu Pierre
(1)
Boyd Andrew
(1)
Braun Juliusz
(1)
Briggs Matt
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dyczewski Leon
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Francuz Piotr
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gruchoła Małgorzata
(1)
Grzesiak Ewa
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(1)
Głowacki Michał
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Horolets Anna
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Janicka-Szyszko Renata
(1)
Jankowski Michał
(1)
Jaskułowski Krzysztof
(1)
Jaworski Lech
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Klafkowska-Waśniowska Katarzyna
(1)
Kolasińska-Pasterczyk Iwona
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kossewska Elżbieta
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kozłowski Tomasz
(1)
Kołodziejczak Malwina
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Kończak Jarosław
(1)
Krajewska Beata
(1)
Krajewski Marek
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Król Marek
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Kwiek Jadwiga
(1)
Lemish Dafna
(1)
Lewek Antoni
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Loewe Iwona
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Mika Iwona Beata
(1)
Mrozowski Maciej
(1)
Musioł Marcin
(1)
Niedzielski Lech
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowakowski Piotr Tomasz
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Ostrowski Andrzej
(1)
Pastuszko Grzegorz
(1)
Pisarek Walery
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Polińska Karolina
(1)
Postman Neil
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Radwan Beata
(1)
Reiher Robert H
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(84)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Telewizja
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Niemcy
(2)
Czechy
(1)
Estonia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Irlandia
(1)
Kazachstan
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włochy
(1)
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(5)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Wywiady
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Program telewizyjny
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
84 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Spectrum)
1. Wydarzenia medialne jako wielkie święta masowego komunikowania; 2. Scenariusze wydarzeń medialnych: Konkurs, Konkwista. Koronacja; 3. Wydarzenia medialne jako przedmiot negocjacji; 4. Realizacja wydarzeń medialnych medialnych; 5. Świętowanie wydarzeń medialnych; 6. Wydarzenia medialne jako praktyki szamańskie; 7. Wydarzenia medialne- przegląd zagadnień; Ocena skutków wydarzeń medialnych- pięć ram teoretycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
I. Świadectwa osób z otoczenia Jana Pawła II II. Fenomen więzi Jana Pawła II i ludzi mediów III. Śmierć i pogrzeb Jana Pawła II w mediach drukowanych IV. Odejście Jana Pawła II w mediach elektronicznych V. Doświadczenia i postawy ludzi mediów w dniach odchodzenia Jana Pawła II
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 118)
1. Perswazyjne oddziaływanie telewizji, 2. Obrona przed perswazyjnym wpływem telewizji, 3. Procesy modyfikacji postaw wobec treści wiadomości telewizyjnych - badania własne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 96)
1. Magia obrazu, 2. Perswazyjne oddziaływanie telewizji - możliwości obrony, 3. Mitologizowanie przemocy ekranowej, 4. Uwaga i rozumienie w odbiorze przekazu audiowizualnego przez dzieci, 5. Psychologiczne funkcje odbioru telewizji, 6. Torowanie intencji bohaterów wiadomości telewizyjnych: w kierunku rozumienia narracji, 7. Torowanie intencji bohaterów wiadomości telewizyjnych: efekty asymilacji i kontrastu, 8. Zapamiętanie treści telewizyjnych programów informacyjnych o zróżnicowanym nasyceniu emocjonalnym, 9. Poziom refundacji i rodzaj ekspozycji materiału audiowizualnego a rozpoznawanie informacji telewizyjnych, 10. Ocena programu telewizyjnego w zależności od miejsca logo stacji, 11. Wpływ źródła przekazu na odbiór i ocenę telewizyjnych programów informacyjnych, 12. Czego możemy nauczyć się o naszej pamięci na podstawie analizy rozpoznawania treści słownych i obrazowych umieszczonych w materiale audiowizualnym w pobliżu ciecia montażowego?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Treść programów telewizyjnych jako czynnik oddziaływania na widzów. Wprowadzenie i strategia badań, 2. Obrazy destruktywne w programach telewizyjnych, 3. Przekaz treści konstruktywnych i destruktywnych w programach telewizyjnych, 4. Analiza treści występujących w programach telewizyjnych, 5. Programy informacyjne w Telewizji Polskiej, 6. Programy dla dzieci w Telewizji Polskiej, 7. Reklamy i zwiastuny audycji w programach telewizyjnych, 8. Struktura czasu w programach telewizyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Część I Analiza procesów komunikacyjnych na rynku politycznym w kontekście kształtowania wizerunku polityków w telewizji. 1. Wizerunek (image) polityka - teoria i praktyka, 2. Telewizja jako istotny czynnik kształtujący role aktorów politycznych i widzów, 3. Profesjonalizacja kampanii wyborczych, 4. Elementy marketingu politycznego, 5. Polityczne public relations, 6. Elementy komunikowania perswazyjnego. Część II Kwaśniewski versus Krzaklewski - analiza telewizyjnego pojedynku wizerunków. 1. Wprowadzenie, 2. Marian Krzaklewski, 3. Aleksander Kwaśniewski, 4. Podsumowanie analizy zawartości wizerunków Mariana Krzaklewskiego i Aleksandra Kwaśniewskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 11/2017)
Rocznik, 2007-
Zawiera: Rozprawy i artykuły: Kognicje i emocje w procesie recepcji mediów; Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej; Профессиональные стандарты, роли и культура современного журналиста; Od duopolu do monopolu. Dzienniki regionalne w Polsce w XXI wieku: próba bilansu. Media na świecie: Zadania czasopism o charakterze regionalistycznym w okresie zaboru pruskiego na przykładzie Wielkopolski w świetle źródeł, literatury i poglądów XIX/XX wieku; Historia i współczesność kazachskiego radia i telewizji; Świat literackich fikcji. Formaty publicystyczno-informacyjne radiofonii III Rzeszy w czasie wojny; Struktura wiadomości zagranicznych w nagłówkach „New York Timesa” w latach 1989-2014. Komunikaty i materiały: Środki prawne w razie odmowy udzielenia prasie informacji; Trudna miłość? O relacjach między lokalnymi mediami tradycyjnymi a internetowymi w społeczności lokalnej; Postrzeganie prasy samorządowej wobec inicjatywy zakazującej jej wydawania; Nagrody za dziennikarstwo śledcze w Polsce jako popularyzacja dobrych wzorców w zawodzie; Wizerunek Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości w „Rzeczpospolitej” podczas parlamentarnej kampanii wyborczej w 2011 r.; Recenzje i sprawozdania: Zawartość rosyjskiej prasy lokalnej w świetle badań empirycznych; Retoryka w kształceniu dziennikarzy; O reklamie z perspektywy języka; Podziały polityczne w mediach - ekscesy czy norma? - sprawozdanie z konferencji naukowej; Medioznawcza konferencja naukowa w Sankt Petersburgu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czytelnik poszukuje partnera. Jak utrzymać wiernego czytelnika. 2. Godność - zawodowa charakterystyka dziennikarza. Spojrzenie z Rosji. 3. Cechy zawodu dziennikarskiego i jego wyznaczniki strukturalne. 4. Dziennikarstwo jako przedmiot refleksji naukowej. 5. Piarystyka w Rosji. 6. System prawnej edukacji dziennikarzy w Federacji Rosyjskiej. 7. Zawód dziennikarza w Niemczech w dobie technicyzacji. 8. Lokalna i regionalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce jako zbiorowy nadawca. 9. Transformacja ustrojowa w Polsce a podmiotowość dziennikarzy. 10. Dziennikarstwo obywatelskie - miejsce i rola w systemie komunikowania społecznego. 11. Pozamedialne publiczne systemy informacyjne a informacyjna funkcja mediów (Przypadek Biuletynu Informacji Publicznej). 12. Dla kogo te gazety? - analiza językowa prasy codziennej. 13. Przygłuszeni słowami, czyli uwagi o języku telewizji. 14. Chwyty erystyczne stosowane w pracy dziennikarza. 15. Wpływ mediatyzacji na język polityki funkcjonujący w polskich mediach elektronicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Specyfika amerykańskiego systemu medialnego; 1. Pojęcie rynku medialnego 2. Cechy amerykańskiego systemu medialnego 3. System telewizyjny w Stanach Zjednoczonych; Fenomen MTV 1. Narodziny muzycznej telewizji 2. Udział MTV w rewolucji medialnej 3. "Inna MTV" w ujęciu A. Goodwina; MTV a problemy społeczne 1. Etapy funkcjonowania "Innej MTV" 2. Kampanie społeczne MTV 3. Videoclip jako nośnik prospołecznych idei; Analiza zawartości prezentowanych przez MTV POLSKA prospołecznych treści w okresie styczeń-grudzień 2005
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo i Świat Mediów / pod red. Zbigniew Bauer, Edward Chudziński)
1. Głośniej nad tą telewizją, 2. Telewizja - jej gatunki, 3. Telewizja na krawędzi rzeczywistości, 4. Era Wielkiego brata - telewizja oplątana przez "rzeczywistość", 5. Inwazja telewizji rzeczywistości, 6. Przyszłość gatunków telewizji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zabezpieczenie i ochrona telewidza przez prawo polskie i europejskie, 2. Edukacja medialna formą ochrony telewidza, 3. Instytucje rządowe, parlamentarne i nadawców chroniące telewidza, 4. Organizacje telewidzów i ich ochrona w reprezentowaniu interesu audytorium
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komu potrzebna jest telewizja, 2. Sąd nad współczesną telewizją, 3. My i media, 4. Obraz i dźwięk - forma przekazu czy wychowania?, 5." Wszyscy żyjemy w Ameryce ", 6. Internet, 7. Informacja w mediach, 8. Jaka jest współczesna prasa?, 9. W świecie prasy kobiecej, 10. Media jako nałóg, 11. My i informacja, 12. Z prośbą o autograf
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Fakt telewizji; Efekt technologii i jej wykorzystanie; Komunikacja masowa i paraspołeczna interakcja. Uwagi o imtymności na odległość; Telewizja jako forum kultury; Restrukturyzacja mitu; Telewizja na żywo - ontologia jako ideologia; Telewizja jako forma symboliczna; Efekt zappingu; Postmodernizm i telewizja; Jak można opisać telewizję?; Podwójne spojrzenie. Przestrzeń w obrazie telewizyjnym; Obraz filmowy a obraz telewizyjny. Związki i perspektywy; Gest wideo; Wideo - znamienne cechy medium; Estetyka obrazu wideo; Timsehift; Powierzchnia wideo; Technologia jako ontologia. Próba fenomenologiczna wyjaśnienia rozdzielczości obrazu telewizyjnego; Anioł obrazu cyfrowego. Czy Mallarne wymyślił wideo?; Obraz cyfrowy albo technologiczna katastrofa obrazów; Estetyka cyfrowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Kino... i co dalej? Sposoby uprawiania teorii filmu; Tele- ekran zamiast ekranu. Wyczerpanie, przeobrażenie czy śmierć kina? Czas Estetyki? Rekonesans; Prędkość - film - media - śmierć. Od futurystycznej fantazji do estetyki znikania. Część II: Telewizja - zabezpieczanie śladów. Telewizja jako mimesis drugiego stopnia; Przypadek MTV: symulowanie, adresowanie i przyjemność; O człowieku uniwersalnym, człowieku kontekstu i reklamie telewizyjnej. Część III: Pomysły do teorii mediów. Dyspozytyw - solipsyzm; Elektroniczne gry świetlne; The Game with the Frame: O formacie obrazów technicznych; Kontrolowanie iluzji, iluzja kontroli; Ku proksemice przekazów audiowizualnych; Uwagi na temat narracji werbalnej, filmowej i telewizyjnej. Część IV: Strategie interpretacyjne. Telewizyjna "iluminacja". "A TV Dante" Petera Greenawaya; Między krzesłami. "Łowca robotów", książka, film.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Czarny ekran we wnętrzu. Fragmenty z socjologii wizualnej pokoju telewizyjnego. 2. Artykuł pierwszej potrzeby. Fragmenty z historii społecznej telewizora w Polsce. 3. Do czego służy telewizor. Społeczne konteksty używania odbiornika. 4. Co widzowie robią z telewizją. Oglądanie jako zawłaszczanie i inne perspektywy interpretacji. 5. Telewizyjne realizmy i ich rodzaj. Hipoteza " męskiego" i "kobiecego" prawdopodobieństwa. 6. Greenpoint, dziewiętnasta trzydzieści. Telewizja i odtwarzanie tożsamości narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część pierwsza. Rozdział pierwszy: Idea Europy. Rozdział drugi: Inspiracje teoretyczne. Rozdział trzeci: Metody analizy. Część druga. Rozdział czwarty: Dynamika obaw i nadziei: negocjacje akcesyjne w prasie. Rozdział piąty: Która Europa? Przedmiot obaw i nadziei. Rozdział szósty: Debata o " czerwonej Europie": socjalizm czy kapitalizm? Rozdział siódmy: " Strach" i " wstyd" jako czynniki budujące wizerunki Europy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media elektroniczne - dominujące ogniwo środowiska życia dziecka, 2. Teoretyczne przesłanki analizy problematyki dotyczącej mediów w życiu dziecka, 3. Metodologiczne podstawy badań nad mediami, 4. Obraz dziecka w kulturze audiowizualnej - analiza treści wybranych programów telewizyjnych, 5. Media elektroniczne - nowe szanse rozwojowe i edukacyjne dziecka, 6. Ujemne skutki relacji dziecko-media elektroniczne, 7. Obraz świata współczesnego i przyszłego budowany przez dzieci dzięki przekazom medialnym, 8. Oblicza dzieciństwa współczesnych dzieci, 9. Rodzinna edukacja medialna współczesnego dziecka - założenia, zadania, realizacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy analizy problematyki dotyczącej relacji dziecko- media, 2. Metodologiczne przesłanki badań nad telewizją w życiu dziecka, 3. Obraz dziecka w wybranych programach telewizyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
R.I: Polityka i regulacja medialna w dziedzinie mediów elektronicznych: Podstawowe pojęcia, Cele polityki medialnej, Instrumenty realizacji polityki medialnej, Politycy i governance, Samoregulacja i współregulacja. R.II: Polityka medialna w kontekście społeczno-politycznym: Rodzaje polityki medialnej, Ideowe i aksjologiczne podstawy polityki medialnej; normatywne teorie mediów i dziennikarstwa, System polityczny, konsolidacja demokracji a system i polityka medialna. R.III Zmiana społeczna i technologiczna a polityka i regulacja medialna: Swoboda wypowiedzi i informacji oraz wolność i niezależnosć mediów, Pluralizm i różnorodność mediów, Cele kulturalne i oświatowe, Ochrona i rozwój krajowego rynku i produkcji audiowizualnej, Ochrona konkurencji i strukturalnego pluralizmu mediów, Cele gospodarcze. R.V Polityka i regulacja mediów na szczeblu międzynarodowym: 1. Globalizacja mediów a międzynarodowa polityka medialna. Prawa człowieka i demokracja, Techniczne i gospodarcze podejście do mediów, Gospodarcze i handlowe podejście do mediów, Społeczne i branżowe podejście do mediów: organizacje pozarządowe i profesjonalne. R.VI Regulacja radia i telewizji: Ogólne cele regulacji, Regulacja nadawców publicznych, Regulacja nadawców prywatnych, Regulacja nadawców środowiskowych. R.VII Konwersja cyfrowa radiofonii i telewizji dylematy polityki medialnej: Uczestnicy procesu konwersji cyfrowej, Clel konwersji cyfrowej, Konwersja cyforowa a porządek regulacyjny, Strategia cyfryzacji telewizji naziemnej. R.VIII Polityka i regulacja w dziedzinie internetu i innych nowych technologii: Zarządzanie internetem a zasady rządzące społeczeństwem informacyjnym, Polityka publiczna w dziedzinie interentu. Regulacja, współpregulacja i samoregulacja zawartości internetu, Regulacja, współregulacja i samoregulacja zawartości innych platform dystrybucji treści
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja programowa " Big Rothera ", 2. Kulturowe znaczenie reality shows, 3. Społeczno-edukacyjny kontekst reality shows, 4. Przyszłość telewizji po reality shows
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej