Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(70)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje fachowe
(13)
Czasopisma
(12)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(46)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(47)
Czytelnia
(56)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(9)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(8)
Dzieńdziora Joanna
(7)
Grabiec Olimpia (1975- )
(7)
Wach Krzysztof (1976- )
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Janczewski Jerzy
(3)
Klimek Jan (1952- )
(3)
Lemańska-Majdzik Anna
(3)
Pachura Aneta
(3)
Wolniak Radosław
(3)
Wróbel Magdalena
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Bławat Franciszek (1945- )
(2)
Detyna Beata
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Antoni
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(2)
Kamińska Joanna
(2)
Król Henryk (1932-2014)
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Lis Marcin
(2)
Paradowski Mariusz
(2)
Piocha Stanisław (1941- )
(2)
Porvazník Ján
(2)
Rybicka Karolina
(2)
Sulich Adam
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Szulgina Ludmiła
(2)
Widera Wiktor
(2)
Wojtaszek Henryk
(2)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antoniuk A
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Baran Michał
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bilski Janusz (1949- )
(1)
Bojarski Roman
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Borkowska Ines
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Błaszczyk Mateusz
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chorób Roman
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Coop Tomasz
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Dahms Angelika
(1)
Danik Lidia
(1)
Danylenko Olena
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Deoniziak A
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
Dziura M
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Francik Kamila
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Fronczak Iwona
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gajda Waldemar
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gajewska Małgorzata
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(69)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(69)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(22)
1989-2000
(16)
1901-2000
(11)
Temat: miejsce
Polska
(30)
Kraje Unii Europejskiej
(10)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Podlasie
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(16)
Praca zbiorowa
(13)
Czasopismo naukowe
(12)
Poradnik
(12)
Podręcznik
(10)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Monografia
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Artykuły
(1)
Materiały formacyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Przegląd literatury
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(52)
Zarządzanie i marketing
(48)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
70 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Tworzenie planu strategicznego; Marketingowe podejście; Produkty i usługi; Klienci obecni i klienci potencjalni; Analiza konkurencji; Ustalanie cen, loka- lizacja oraz metody sprzedaży; Mocne i słabe strony firmy; Promocja; Marketing strategiczny; Plan marketi- ngowy; Plan działań marketingowych; Pytania i szkic planu marketingowego; Plan marketingowy amerykańskiej firmy Delicious Delectables; Plan marketingowy pol- skiej firmy VITAL; Słowniczek terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie w Sektorze Publicznym / red. Grażyna Prawelska-Skrzypek ; Uniwersytet Jagielloński, Instytut Spraw Publicznych)
I. Prawo działalności gospodarczej: Pojęcie prawa gospodarczego; podmioty gospodarcze; Koncesjonowanie działalności gospodarczej i zezwolenia na jej wykonywa nie; Przedsiębiorcy zagraniczni; Mali i średni przedsiębiorcy; Ograniczenie prowadzenia działalności gospodarczej. II. Spółki prawa handlowego i spółka cywilna: Wprowadzenie; Miejsce Kodeksu spółek handlowych w systemie prawa cywilnego; Spółki osobowe i spółki kapitałowe; Firma i prokura; Spółka cywilna; Spółka jawna; Spółka partnerska; Spółka komandytowa; Spółka komandytowo-akcyjna; Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; Spółka akcyjna; Przekształcenia, podział i łączenie spółek. III. Prawo działalności gospodarczej z dn. 19.11.1999r. IV. Kodeks spółek handlowych z dn.15.09.2000r. V. Ustawa o Krajowym Rejestrze Sądowym z dn. 20.08.1997
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorczość w Polsce, 2. Ludzie cennym kapitałem małych i średnich przedsiębiorstw, 3. Konkurencyjność wymogiem funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw, 4. Inwestowanie w wiedzę i pracowników, 5. Diagnoza funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw, 6. Modyfikacja prawa w celu sprostania wyzwaniom XXI wieku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wieloznaczność i ewolucja pojęcia "przedsiębiorca", 2. Charakterystyka przedsiębiorcy, 3. Typologia przedsiębiorców, 4. Kompetencje przedsiębiorcy oraz właściciela-menedżera małego i średniego przedsiębiorstwa, 5. Rola kategorii zysku w teorii celów przedsiębiorstwa i przedsiębiorcy, 6. Motywacje przedsiębiorcy - założyciela i właściciela małej firmy oraz paradygmaty jego kariery
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck. Przedsiębiorczość)
Zawiera: Część I. Przedsiębiorczość Rozdział 1. Przedsiębiorczość i innowacyjność – wprowadzenie: 1.1. Przedsiębiorczość; 1.2. Wprowadzenie do innowacyjności – analiza pojęciowa; 1.3. Innowacyjność a przedsiębiorczość; 1.4. Przedsiębiorcza, innowacyjna organizacja. Rozdział 2. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości: 2.1. Klasyfikacja uwarunkowań kształtowania przedsiębiorczości; 2.2. Kompetencje przedsiębiorcze i motywacja w podejmowaniu działalności gospodarczej; 2.3. Stan rozwoju przedsiębiorczości w Polsce; 2.4. Studium przypadku – koncepcja i uwarunkowania rozwoju firmy rodzinnej na przykładzie przedsiębiorstwa cukierniczo-piekarskiego. Rozdział 3. System i instytucje wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw: 3.1. Systemy wsparcia MSP; 3.2. Polityka Unii Europejskiej na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw; 3.3. Systemy i instrumenty wspierania MSP w wybranych krajach UE; 3.4. System i instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 3.5. Studium przypadku – przykłady wsparcia dla MSP. Rozdział 4. Przestrzenne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości: 4.1. Przesłanki rozwoju przedsiębiorczości; 4.2. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości na przykładzie klastrów; 4.3. Studium przypadku – Klaster Life Science w Krakowie. Rozdział 5. Przedsiębiorczość akademicka: 5.1. Kanały komercjalizacji innowacji; 5.2. Definicje przedsiębiorczości akademickiej – analiza pojęciowa; 5.3. Koncepcje (modele) przedsiębiorczości akademickiej;5.4. Instrumenty wsparcia przedsiębiorczości akademickiej; 5.5. Rekomendacje dla przedsiębiorczości akademickiej;5.6. Studium przypadku – przedsiębiorczość akademicka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Rozdział 6. Cechy modelu przedsiębiorczego uniwersytetu – analiza przypadku polskiej uczelni publicznej: 6.1. Wprowadzenie do przedsiębiorczości uniwersyteckiej; 6.2. Ewolucja uczelni w kierunku modelu przedsiębiorczego – wybrane zagadnienia; 6.3. Studium przypadku – przedsiębiorcza Akademia Górniczo-Hutnicza. Część II. Zarządzanie innowacjami Rozdział 7. Innowacyjne przedsiębiorstwo: 7.1. Czynniki innowacyjności przedsiębiorstwa w kontekście zmian w postrzeganiu procesów innowacyjnych; 7.2. Innowacyjne przedsiębiorstwo – istota pojęcia; 7.3. Miary innowacyjnego przedsiębiorstwa; 7.4. Refleksje nad innowacyjnym przedsiębiorstwem; 7.5. Studium przypadku – innowacyjne przedsiębiorstwa. Rozdział 8. Innowacyjne metody zarządzania: 8.1. Analiza przyczyn i skutków wad (FMEA); 8.2. Rozwinięcie funkcji jakości (QFD) a dom jakości (HoQ); 8.3. Statystyczne sterowanie procesem (SPC); 8.4. Studium przypadku – projektowanie nowej usługi edukacyjnej z zastosowaniem techniki budowy domu jakości w ramach analizy QFD. Rozdział 9. Zarządzanie innowacjami: 9.1. Zarządzanie innowacjami – analiza pojęciowa; 9.2. Źródła innowacji; 9.3. Strategie innowacji; 9.4. Modele zarządzania innowacjami; 9.5. Źródła finansowania innowacji; 9.6. Uwarunkowania wdrażania innowacji; 9.7. Studium przypadku – plan zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie branży Motoryzacyjnej. Rozdział 10. Techniki zarządzania innowacyjnym projektem: 10.1. Uwarunkowania projektów innowacyjnych; 10.2. Techniki stosowane w praktyce zarządzania projektem innowacyjnym; 10.3. Studium przypadku – firma Flukar Sp. z o.o. Rozdział 11. Działalność innowacyjna korporacji transnarodowych w Polsce; 11.1. Rola międzynarodowych organizacji outsourcingowych we wdrażaniu innowacji; 11.2. Rola kultury organizacyjnej wpływająca na poziom innowacyjności organizacji; 11.3. Rola specjalistów personalnych we wdrażaniu innowacji; 11.4. Studium przypadku – zastosowania employer brandingu w Grupie INTERIA.PL (wywiad z Agatą Łotowską). Rozdział 12. Rola informacji w pobudzaniu innowacyjności: 12.1. Pojęcie informacji z perspektywy innowacyjności; 12.2. Zasilanie informacją procesu kreowania innowacyjnych rozwiązań; 12.3. Informatyczne wsparcie zasilania informacją procesu pobudzania innowacyjności; 12.4. Doskonalenie systemu informacyjnego podnoszące potencjał innowacyjności; 12.5. Studium przypadku – innowacyjność jako źródło oraz efekt wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego SAP na Uniwersytecie Jagiellońskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorczość i przedsiębiorstwo rodzinne w gospodarce rynkowej; 2. Własność, kontrola i zarządzanie w przedsiębiorstwach rodzinnych; 3. Sukcesja w przedsiębiorstwach rodzinnych; 4. Egzogeniczne uwarunkowania procesu sukcesji przedsiębiorstw w Unii Europejskiej; 5. Metodyka badania procesu sukcesji przedsiębiorstw rodzinnych; 6. Empiryczna analiza sukcesji przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Statystyczno-ekonometryczne metody analizy czynnikowej zdolności do przetrwania przedsiębiorstw, R.2 Determinanty wzrostu małych i średnich przedsiębiorstw, R.3 Wpływ zasobów ludzkich na konkurencyjność i rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w procesie globalizacji, R.4 Bariery wzrostu małych i średnich przedsiębiorstw, R.5 Fazy rozwoju przedsiębiorstwa - podejście modelowe, R.6 Statystyczno - ekonometryczna analiza czynnikowa zdolności do przetrwania małych i średnich przedsiębiorstw, R.7 Czynniki wzrostu małych firm w świetle badań empirycznych, empirycznych, R.8 Bariery wzrostu małych i średnich przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych. Aneks: Analiza porównawcza stylów przywództwa i zarządzania zasobami ludzkimi w krajach o różnej kulturze społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Ogólne zasady ewidencji w małych firmach; Ryczałt ewidencjonowany; Podatkowa księga przychodów i rozchodów; Podstawy prowadzenia ksiąg rachunkowych w małych firmach; Ewidencje problemowe w księgach rachunkowych; Obowiązki sprawozdawcze małych firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Podstawy modelowania funkcji i procesów, 3. Bazy danych, 4. Systemy klasy MRPII i ich standard, 4. Systemy klasy ERP w ujęciu procesów gospodarczych, 6. Hurtownie danych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia; 2. Strategia jako kultura zarządzania – od strategii do działania; 3. Sukcesja i Kaizen. Przypadek firmy wielorodzinnej w firmie rodzinnej; 4. Wsparcie transformacji cyfrowej firm małych i średnich poprzez klastry i huby innowacji cyfrowych; 5. Rola Lean Management w strategicznym podejściu do zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Budowanie kultury Kaizen w firmie usługowej na przykładzie studium przypadku firmy PROFES; 7. Job crafting a Kaizen w procesie ciągłego doskonalenia; 8. Ewolucja wskaźnika pomiaru efektywności w obliczu transformacji Kaizen; 9. Transformacja Kaizen – jak zrobić to dobrze? 10. Budowanie kultury lean oraz Kaizen w firmie produkcyjnej na przykładzie studium przypadku Flextronics International Poland Sp. z o. o. w Tczewie; 11. KION League w działaniu; 12. Transformacja Lean w siedmiu krokach Model transformacji Lean/Kaizen – całościowe praktyczne podejście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych: Dziki Zachód; Social jest stary!; 1, 2, 3, internet; Człowiek jest najważniejszy; Nowe media dla nowego człowieka; Nowe media (nie) są bezpłatne!; Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci; Social media - co jest czym?. Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing: Marketing pod strzechy!; Najtrudniejszy1; Komputer czy jabłko?; Naszą siłą będzie treść; Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy?; Monitoring social mediów - jak go wykorzystać?; Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie?. Rozdział 3. Przegląd narzędzi: Facebook; Facebook Messenger; Twitter; YouTube; Blogosfera; Mikroinfluencerzy; Visual content; LinkedIn; Przydatne narzędzia socialowca; Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość?: So-lo-mo; Hipsteryzacja; Internet rzeczy; Social biznes; Social selling; Społeczna odpowiedzialność. Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później?: Mniej stocka, więcej życia; Mniejszość też ma znaczenie?; Treść - klucz do serc i umysłów; Długi ogon nadaje ton; Każdy z nas jest medium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Venture capital jako nowy instrument finansowania małych i średnich przedsiębiorstw, 2. Specyfika inwestowania venture capital oraz jego rozwój na świecie i w Polsce, 3. Znaczenie gospodarcze i perspektywy rozwoju venture capital w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Koncepcja venture capital a funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw: 1. Małe i średnie przedsiębiorstwa (MSP), 2. Rodzaje źródeł finansowania małych i średnich przedsiębiorstw, 3. Venture capital - istota zjawiska. R.II analiza warunków podejmowania współpracy z funduszem venture capital przez małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce: 1. Decyzja o podjęciu współpracy, 2. Analiza polityki inwestycyjnej funduszy PE/VC, 3. Wstępny etap procesu decyzyjnego. R.III Rola czynników zewnętrznych w tworzeniu oraz rozwoju środowiska sprzyjającego współpracy podmiotów rynku PE/VC oraz małych i średnich przedsiębiorstwa w Polsce: 1. Warunki stymulujące i hamujące rozwój środowiska venture capital/private eqiuty, 2. Bariery rozwoju rynku private equity/venture capital w Polsce, 3. Ocena atrakcyjności Polski dla rozwoju rynku PE/VC. R.IV Perspektywy rozwoju rynku PE/VC w Polsce oraz jego potencjalne konsekwencje dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw: 1. Bieżące trendy na rynku PE/VC w Polsce i w Europie Zachodniej, 2. Konsekwencje inwestycji typu venture capital dla przedsiębiorstw, 3. Ocena perspektyw rozwoju rynku private equity/venture capital w Polsce w świetle przystąpienia do Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku ; Nr 4)
Małe i średnie przedsiębiorstwa w polityce gospodarczej rządu. 2. Sytuacja ekonomiczno-finansowa małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach polskiej gospodarki i regionu podlaskiego. 3. Programy Unii Europejskiej jako stymulator rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i w regionie podlaskim. 4. Wpływ funduszy unijnych na działalność małych i średnich przedsiębiorstw w regionie podlaskim - wyniki badań ankietowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Określenie statusu przedsiębiorstwa: 1. Wstęp; 2. Przepisy właściwe dla ustalenia statusu przedsiębiorstwa; 3. Wykładnia przepisów; 4. Limity i pułapy właściwe dla określenia statusu przedsiębiorstwa; 5. Dane stanowiące podstawę kwalifikacji; 6. Przedsiębiorstwa samodzielne; 7. Przedsiębiorstwa partnerskie; 8. Przedsiębiorstwa powiązane; 9. Ustalenie właściwych dla przedsiębiorstwa danych. Założenia programu „Tarcza finansowa polskiego funduszu rozwoju dla małych i średnich firm”: 1. Normatywne podstawy obowiązywania programu; 2. Warunki udziału w programie; 3. Subwencja PFR jako pomoc publiczna (zasady szczególne i odstępstwa); 4. Wydatkowanie, koszty kwalifikowane; 5. Warunki zwrotu subwencji wynikające z programu PFR (dla poszczególnych kategorii MŚP); 6. Skutki podatkowe uzyskania i umorzenia subwencji; 7. Kontrola wykorzystania środków z programu. Preferencje podatkowe udzielane w związku z epidemią COVID-19: 1. Szczególne warunki potrzebne do uzyskania niektórych preferencyjnych rozwiązań podatkowych i sposoby udokumentowania ich spełnienia w celu zminimalizowania ryzyka podatkowego; 2. Wybrane preferencje podatkowe wprowadzone w związku z COVID-19 i kwestie praktyczne wynikające z ich stosowania; 3. Preferencje w podatku od nieruchomości i ulgi podatkowe z Ordynacji podatkowej udzielone w związku z COVID-19 jako pomoc publiczna; 4. Okres przechowywania dokumentacji. Przyznawane przez starostów dofinansowanie realizowane przez powiatowe urzędy pracy: 1. Wprowadzenie; 2. Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od nich składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorców, małych i średnich przedsiębiorców; 3. Dofinansowanie części kosztów działalności gospodarczej przedsiębiorców będących osobami fizycznymi niezatrudniających pracowników; 4. Pożyczka z Funduszu Pracy dla mikroprzedsiębiorców; 5. Jednorazowa dotacja z Funduszu Pracy dla mikro- i małych przedsiębiorców. Dofinansowanie z Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych realizowane przez wojewódzkie urzędy pracy: 1. Wprowadzenie; 2. Świadczenia na rzecz ochrony miejsc pracy ze środków FGŚP na dofinansowanie wynagrodzenia pracowników objętych przestojem ekonomicznym albo obniżonym wymiarem czasu pracy (art. 15g u.COVID-19); 3. Świadczenia na rzecz ochrony miejsc pracy pracowników nieobjętych przestojem, przestojem ekonomicznym ani obniżonym wymiarem czasu pracy – art. 15gg u.COVID-19. Tarcza finansowa 2.0: 1. Uwagi wprowadzające; 2. Warunki programu; 3. Szczegółowe warunki dla mikroprzedsiębiorców; 4. Szczegółowe warunki dla MŚP; 5. Warunki umorzenia subwencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kapitał ludzki w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, 2. Specyfika systemu wynagrodzeń w małych i średnich przedsiębiorstwach, 3. Zakres i metoda przeprowadzania badań, 4. Analiza poziomów i relacji wynagrodzeń, 5. Prognoza zmian wynagrodzeń oraz czynniki determinujące wzrost wynagrodzeń w opinii pracowników i pracodawców, 6. Zasady ustalania wynagrodzeń indywidualnych, 7. Sposoby wynagradzania w małych i średnich przedsiębiorstwach, 8. Sposoby wynagradzania w małych i średnich przedsiębiorstwach w wybranych krajach Unii Europejskiej na podstawie studiów przypadków, 9. Kierunki doskonalenia systemów wynagradzania w małych i średnich firmach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
R.1 Kształtowanie się płac zasadniczych w małych i średnich przedsiębiorstwach; R.2 Wynagradzanie pracowników w małych i średnich przedsiębiorstwach; R.3 Kształtowanie wzrostu i relacji płac w sektorze publicznym i prywatnym; R.4 Zróżnicowanie wynagrodzeń w administracji centralnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
Zawiera: Wstęp. 1. Przedsiębiorstwo i jego zachowania rynkowe: 1.1. Istota przedsiębiorstwa w świetle teorii ekonomii oraz nauk o zarządzaniu; 1.2. Zasoby warunkujące funkcjonowanie przedsiębiorstw; 1.3. Zachowania rynkowe przedsiębiorstw z perspektywy makro- oraz mikroekonomicznej. 2. Cechy szczególne mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw: 2.1. Kryteria używane przy kategoryzacji mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw i ich wykorzystanie w powszechnie stosowanych definicjach; 2.2. Cechy mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw na tle cech dużych przedsiębiorstw; 2.3. Znaczenie mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw we współczesnych gospodarkach rynkowych; 2.4. Rozwój mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i zmiany w ich zachowaniach rynkowych. 3. Czynniki determinujące zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw: 3.1. Otoczenie makroekonomiczne a zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; 3.2. Wpływ czynników mezo- i mikrootoczenia na zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; 3.3. Wewnętrzne uwarunkowania zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. 4. Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych: 4.1. Metodyka badań pierwotnych i charakterystyka badanej populacji; 4.2. Zachowania rynkowe badanych przedsiębiorstw oraz ich zróżnicowanie w zależności od wielkości przedsiębiorstwa; 4.3. Inercja i kongruencja zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; 4.4. Scenariusze rozwoju zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz rekomendacje w odniesieniu do polityki wsparcia działalności tych podmiotów. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 2/2006)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Elastyczność przedsiębiorstwa na globalnym rynku-aspekty rozwojowe, 2. Europejskie trendy w zakresie innowacji, 3. Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, 4. Rynek pracy a przedsiębiorczość lokalna, 5. Koncepcja edukacji przez całe życie jako odpowiedź na wyzwania współczesności, 6. Kapitał intelektualny w realizacji jednolitego procesu budowy strategii przedsiębiorstwa, 7. Klastry jako środek przedsiębiorczości lokalnej, 8. Efektywne modele biznesu, 9. Uwarunkowania strategii przedsiębiorstw transnarodowych, 10. Analiza interesariuszy w projektach bibliotecznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej