Organizacja ucząca się
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(67)
Forma i typ
Książki
(65)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(56)
dostępne
(54)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(57)
Czytelnia
(56)
Autor
Chodyński Andrzej
(4)
Grudzewski Wiesław M
(4)
Mikuła Bogusz
(4)
Potocki Arkadiusz
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Krupski Rafał
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Merski Janusz
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Senge Peter M
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Albigowski Marek
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Batorski Jarema
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czekaj-Szopa Anna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Godala Magdalena
(1)
Goldsmith Marshali
(1)
Goryńska Anna
(1)
Grandys Andrzej J
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hesselbein Frances (1915- )
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Władysław
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Janisz Karina
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jaskólski Krzysztof
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Joanna
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kaliski Maciej
(1)
Kamiński Robert
(1)
Kasprzak Marek
(1)
Kawalec Anna
(1)
Kleiner Art
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Kopciuszewska Elżbieta
(1)
Koralewska-Mróz Helena
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalczyk Stanisław
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kuta Małgorzata
(1)
Kwarcińska Beata
(1)
Kwiatkowski Stefan M
(1)
Kwieciński Mirosław (1954- )
(1)
Kędra Agnieszka
(1)
Kłak Marcin
(1)
Laskowski Piotr
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Lis Marcin
(1)
Majchrzak Małgorzata
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Meyer Paul J. (1928-2009)
(1)
Minkiewicz Barbara
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Mrozik Przemysław
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Osman Alkuru
(1)
Pfeffer Jeffrey
(1)
Piechucki Jacek
(1)
Pietruszka-Ortyl Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(54)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(67)
Język
polski
(67)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Organizacja ucząca się
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(7)
Podręcznik
(5)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Poradnik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
67 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Uczelnia i jej otoczenie: potrzeba i uwarunkowania współpracy : 1.Pług, miecz i Księga: otoczenie szkoły wyższej, 2.Uczelnie i ich otoczenie: możliwości i formy współdziałania, dostosowania, 3.Współpraca uczelni z otoczeniem: ograniczenia i szanse. Przykłąd Polski, 4.Nauka dla gospodarki: uwarunkowania, 5.Uczelnia niepaństwowa jako czynnik awansu ekonomicznego, społecznego i kulturowego regionu, 6.Uczelnia w małym mieście i jej otoczenie - przykład sądecki, CZ.II Formy i przykłady współpracy uczelni z otoczeniem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W kierunku organizacji inteligentnych / Bogusz Mikuła. - Kraków : Antykwa, 2001. - 187,[3] s. : 31 rys., 17 tab. ; 20 cm.
(Elementy Nowoczesnego Zarządzania)
R.1 Charakterystyka współczesnych koncepcji zarządzania opartych na procesach organizacyjnego uczenia się: Zarys ewolucji zarządzania; Procesy organizacyjnego uczenia jako podstawa nowoczesnej organizacji. R.2 Wybrane koncepcje operacyjnego poziomu zarządzania Koncepcje realizacji funkcji personalnej; Zarządzanie kompetencjami; Zarządzanie talentami; Zarządzanie wiedzą; Zarządzanie innowacyjno-partycypacyjne. R.3 Metodyka wdrażania procesów organizacyjnego uczenia: Etapy wdrażania procesów organizacyjnego uczenia się; Wybrane metody wspomagające realizację procesów organizacyjnego uczenia się. R.4 Opis wybranych metod służących diagnozowaniu stanu organizacji: Diagnoza efektywności systemu motywacji; Technika określania potrzeb zastosowania treningu wrażliwości; Technika określania subiektywnych odczuć klimatu organizacyjnego; Technika określania poziomu autonomii zespołu. R.5 Opis wybranych metod wspomagających wdrażanie i realizację procesów organizacyjnego uczenia: Burza mózgów; Kaizen; Koła jakości; Benchmarking; Trening wrażliwości. R.6 Inne nowoczesne modele zarządzania przedsiębiorstwem: Organizacja fraktualna; Organizacja wirtualna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie wystarczy wiedzieć, co należy zrobić, Kiedy mówienie zastępuje działanie, Kiedy pamięć zastępuje myślenie, Kiedy strach przeszkadza w wykorzystaniu wiedzy, Kiedy system pomiaru wyników utrudnia ich właściwą ocenę, Kiedy współzawodnictwo wewnątrz firmy zmienia przyjaciół we wrogów, Firmy, które radzą sobie
z problemem rozbiezności między wiedzą a jej zastosowaniem, Przekładanie wiedzy na działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą w rozwoju przedsiębiorstwa, 2. Wiedza i kompetencje a proces uczenia się organizacji, 3. Strategie zarządzania wiedzą oparte o kapitał intelektualny, 4. Rozwój przedsiębiorstwa oparty o czynnik ekologiczny, 5. Rozwój przedsiębiorstwa oparty o kompetencje ekologiczne a zarządzanie wiedzą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Wstęp; 2. Problem; 3. Brakujące ogniwo; 4. Siła powtarzania; 5. Powód nr 1 zalew informacji; 6. Zasada "mnie, ale częściej" w praktyce; 7. Powód nr 2 negatywny filtr; 8. Słuchanie a pozytywny sposób myślenia; 9. Myślenie przez pryzmat zielonego światła; 10. Powód nr 3 Brak kontynuacji; 11. Pomoc innym dzięki akcentowaniu tego, co pozytywne; 12. Większa dyscyplina, większe wsparcie, większe poczucie odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania - ewolucja poglądów, 2. Powstawanie i rozwój przedsiębiorstw w warunkach globalizacji, 3. Podejmowanie decyzji, planowanie i kontrola w firmie, 4. Organizacja przedsiębiorstw i zarządzanie operacyjne, 5. Sprawowanie władzy - motywacja i style zarządzania, 6. Zmiany - nowe wyzwanie dla menedżera, 7. Zarządzanie potencjałem ludzkim w warunkach uczącej się organizacji, 8. Nowe koncepcje w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania zachowań indywidualnych w organizacji, 2. Zachowania organizacyjne w wymiarze grupowym, 3. Komunikowanie się jako instrument kształtowania pożądanych zachowań organizacyjnych, 4. Konflikty w organizacji, 5. Kultura organizacji, 6. Przywództwo i style kierowania, 7. Wybrane teorie motywacji, 8. Procesy uczenia się organizacji jako zmiana zachowań organizacyjnych, 9. Zmiana i doskonalenie organizacji, 10. Różnorodność kulturowa w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 5 (1/2004))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Standardy pomiaru działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa w oparciu o dokumenty OECD, 2. System edukacji w Polsce wobec perspektywy tworzenia gospodarki opartej na wiedzy, 3. Dynamika organizacji opartej na wiedzy, 4. Rozwój public relations w Europie, 5. Coaching jako metoda budowania wiedzy w organizacji, 6. Kultura organizacji a strategia jakości, 7. Jakość jako główna strategia zdobycia przewagi rynkowej polskich banków, 8. Zastosowania diagramu macierzowego i wykresu Ishikawy w procesie doskonalenia poziomu jakości produktów, 9. Doskonalenie poziomu jakości usług medycznych w oparciu o metodę Space, 10. Jakość usług w sieciach firm hotelarskich, 11. Marketing i jakość usług bankowych, 12. Konkurencyjność wyrobu branży obuwniczej w aspekcie analizy prognoz oceny poziomu jakości, 13. Analiza zmian na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce, 14. Wykorzystanie narzędzi jakości do wyeliminowania niezgodności w procesie zgrzewania rur, 15. Strumień wartości przy wytwarzaniu okien jako jedna ze składowych metody Lean Managment, 16. QRCM sposobem na zwiększenie lojalności klientów a kontekście jakości wyrobów, 17. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością w gminie, Specyfika wizerunku biblioteki publicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Zarządzanie wiedzą a konkurencyjność organizacji w kontekście marketingowej orientacji firm: - Zarządzanie wiedzą w budowie pozycji konkurencyjnej firmy; - Wiedza czynnikiem rozwoju organizacji non profit; -Wpływ doświadczenia (bazy wiedzy) na formułowanie strategii przedsiębiorstw; - Rola wiedzy i kapitału intelektualnego w rozwoju przedsiębiorstw; - Zarządzanie wiedzą a kontrola strategiczna; - Wiedza marketingowa w zachowaniach rynkowych firm; Ocena efektów polityki produktu i promocji jako źródło wiedzy marketingowej; - Alternatywne źródła energii jako innowacje proekologiczne. Cz. II Problemy i przykłady zarządzanie wiedzą w firmach: -Globalizacja, zmienność i zarządzanie jakością; - TQM a zarządzanie wiedzą; - Zarządzanie wiedzą w organizacji komercyjnej na przy kładzie koncernu samochodowego; - Funkcjonowanie restauracji przyhotelowych w dobie globalizacji; - Eksport zachętą do wykorzystania wiedzy. Cz. III Ogólne problemy zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie globalizacji: - Globalizacja w usługach pocztowych i w telekomunikacyjnych; - Przedsiębiorstwo uczące się i tworzące wiedzę; - Zarządzanie wiedzą w kreowaniu sukcesu firmy w epoce globalizacji; - Nowa ekonomia: teoria chaosu, zarządzanie paradoksami i kapitał społeczny; - Zarządzanie wiedzą w organizacji w dobie globalaizacji - refleksja filozoficzna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi a kultura przedsiębiorstwa, 2. Rekrutacja, selekcja, ocena, 3. Uczenie menedżerów osiągania celów strategicznych, 4. W jaki sposób dział zasobów ludzkich może wyzwolić zdolność zespołów do rozwiązywania problemów?, 5. Budowa organizacji uczącej się - wyzwanie dla działu zasobów ludzkich, 6. Rozwijanie zdolności przywódczych w różnych kulturach, 7. Od diagnoz osobistych do ocen internetowych, 8. Etapy rozwiązywania dylematów, 9. Ośrodki oceny, 10. Szok kulturowy i jego odmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Elastyczność organizacji jako odpowiedź na turbulencje otoczenia, 2. Elastyczność celów i strategii, 3. Elastyczność struktur i zasobów, 4. Organizacja procesowa, 5. Organizacja wirtualna, 6. Organizacja fraktalna, 7. Organizacje sieciowe, 8. Organizacja ucząca się, 9. Wykorzystanie chaosu w zarządzaniu - organizacje w ruchu, 10. Powrót do koncepcji systemowych, 11. Kultura elastycznej organizacji, 12. Kierowanie ludźmi w zrelatywizowanym i dynamicznym świecie organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Modele przedsiębiorstwa przyszłości: Organizacja ucząca się; Organizacja inteligentna; Organizacja fraktalna; Organizacja wirtualna; Analiza porównawcza i wnioski. R.2 Rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji: Kapitał intelektualny i jego elementy składowe; Rozwój kapitału intelektualnego; Wartościowanie kapitału intelektualnego; Modele diagnozy kapitału intelektualnego organizacji. R.3 Generowanie wiedzy w organizacji: Istota wiedzy i zarządzanie wiedzą; Tworzenie i transfer wiedzy w organizacji; Transfer wiedzy między przedsiębiorstwami partnerskimi; Uwarunkowania poziomu efektywności zarządzania wiedzą. R.4 Metody wspomagające rozwój wiedzy w organizacji: Obrady i ich formy; Technologia otwartej przestrzeni; Grupy i zespoły wiedzy tzw.Group-Team-Ware; Grupy wspólnych interesów; Koncepcja "fermentacji drożdży"; Metoda wewnętrznego marketingu kadrowego; Kazein; Koła jakości; Quality Audit Meeting (QAM); Zespoły twórczego zaangażowania w jakości D.Petersena.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modele przedsiębiorstwa przyszłości, Rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji, Generowanie wiedzy w organizacji, Metody wspomagające rozwój wiedzy w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Część I. RÓŻNORODNOŚĆ W PRACY ZAWODOWEJ Rozdział 1. Zróżnicowanie personalne współczesnych organizacji 1.1. Wymiary różnorodności pracowniczej 1.2. Istota zarządzania różnorodnością pracowniczą 1.3. Korzyści wynikające z zarządzania różnorodnością pracowniczą Rozdział 2. Pokolenia aktywne na rynku pracy 2.1. Kategoria pokolenia w analizach kohortowych 2.2. Jakościowa charakterystyka pokoleń w kontekście ich funkcjonowania w miejscu pracy Rozdział 3. Niepełnosprawność jako wymiar różnicujący zasoby ludzkie 3.1. Współczesne rozumienie niepełnosprawności 3.2. Potencjał zawodowy osób niepełnosprawnych - od ograniczeń do możliwości 3.3. Niepełnosprawność a rynek pracy 3.4. Zarządzanie niepełnosprawnością w organizacji 3.5. Zatrudnienie wspomagane Rozdział 4. Zróżnicowanie zasobów pracy jako czynnik sprzyjający uczeniu się 4.1. Uczenie się w miejscu pracy. Orientacja nastawiona na rozwój 4.2. Uczenie się w miejscu pracy przez organizację pracy 4.3. Korzyści z uczenia się w miejscu pracy zróżnicowanych zasobów pracy Część II. ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ Rozdział 5. Zarządzanie różnorodnością w organizacji a adaptacja społeczno-zawodowa pracowników 5.1. Znaczenie adaptacji do środowiska pracy w zarządzaniu personelem 5.2. Etapy rozwoju zawodowego w cyklu życia człowieka 5.3. Start zawodowy na etapie wczesnej kariery 5.4. Instrumenty wspierające adaptację społeczno-zawodową pracowników Rozdział 6. Zarządzenie pracownikami różnych pokoleń w polskich firmach 6.1. Istota zarządzania różnorodnością pokoleniową 6.2. Zespoły międzypokoleniowe 6.3. Zarządzanie międzypokoleniowe w obszarze rekrutacji i selekcji 6.4. Uwarunkowania dialogu międzypokoleniowego 6.5. Międzypokoleniowy transfer wiedzy 6.6. Różnicowanie motywatorów ze względu na przynależność pokoleniową Rozdział 7. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a zarządzanie różnorodnością pracowników 7.1. Idea społecznej odpowiedzialności biznesu 7.2. Społeczna odpowiedzialność biznesu wobec problemów grup defaworyzowanych 7.3. Wielokulturowość a zarządzanie zróżnicowanym zespołem pracowników 7.4. Strategia współpracy instytucjonalnej Rozdział 8. Zarządzanie w start-upie. Różnorodność kompetencyjna zespołu start-upu 8.1. Organizacja typu start-up. Zwinne zarządzanie 8.2. Zespoły tworzące start-up i ich różnorodność 8.3. Praktyki w działalności start-upów Rozdział 9. Kształtowanie zróżnicowanych zespołów pracowniczych 9.1. Kultura organizacyjna 9.2. Rola przełożonego w tworzeniu zróżnicowanych zespołów pracowniczych 9.3. Psychologiczne aspekty zarządzania różnorodnością pracowników 9.4. Inteligencja emocjonalna pracowników a zarządzanie różnorodnością; Zakończenie; Aneks - Karta Różnorodności; Spis tabel, rysunków, schematów; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest strategia i zarządzanie strategiczne, 2. Przewaga konkurencyjna, 3. Wpływ otoczenia na konkurowanie przedsiębiorstw, 4. Przedsiębiorstwo uczące się, 5. Zasoby jako źródło przewagi konkurencyjnej, 6. Tworzenie wartości dodanej, 7. Strategie biznesów, 8. Strategie konkurencji, 9. Kontekst wewnętrzny tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej - kultura organizacyjna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1146)
1. Podstawy nowoczesnych koncepcji zarządzania, 2. Organizacje oparte na wiedzy, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą, 4. Praktyka zarządzania wiedzą w wybrnaych przedsiębiorstwach w Polsce, 5. System zarządzania wiedzą, 6. Pracownicy wiedzy - nowa generacja profesjonalistów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Odkrywanie wiedzy. 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą. 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. 3. Część II: Generowanie wiedzy. 3. Organizacyjne uczenie się. 4. Technologie zarządzania wiedzą. Część OIII: Wartościowanie wiedzy. 5. Systemy zarządzania wiedzą. 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Część IV: Upowszechnianie wiedzy. 7. Zarządzanie wiedzą a kultury organizacyjna. 8. Zarządzanie zmianą. Część V: Wykorzystywanie wiedzy. 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się. 10. Kapitał intelektualny. 11. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarys koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji, 2. Proces innowacji produktu, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 4. Badania organizacji amerykańskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 5. Badania organizacji polskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 6. Dalsze kierunki rozwoju zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwarunkowania procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwie. Konkurencyjność przedsiębiorstw: Innowacyjność źródłem konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej; Kreatywność i dobra organizacja podstawą rozwoju przedsiębiorczości i konkurencyjności w Zjednoczonej Europie; Zastosowanie technologii multimedialnych w wirtualizacji przedsiębiorstw; Rola i znaczenie informacji w przedsiębiorstwie; Wpływ zmian technologii w nowoczesnych przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych. Zarządzanie zasobami ludzkimi: Praca z załogą we współ czesnym światowym hotelarstwie; Zarządzanie kapitałem społecznym w polskich organizacjach. Próba diagnozy i propozycje; Zarządzanie i kreatywność czy zarządzanie kreatywnością? Organizacja Inteligentna: Organizacje "inteligentne inaczej". Zjawisko kultu korporacyjnego w firmach działających na terenie Polski; Uczelnia jako organizacja ucząca się; Etyka w motywacyjnych działaniach menedżerskich; Wirtualna i realna komunikacja; Koncepcje zarządzania przez jakość w bankach; Systemy zapewnienia jakości jako wstęp do tworzenia organizacji inteligentnych w sektorze Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą: Rola wiedzy i edukacji w rozwoju firmy; Wiedza jako czynnik rozwoju regionów; Psychologiczne bariery w zarządzaniu wiedzą na podstawie badań przeprowadzonych w firmach północno-wschodniej Polski; Rola wiedzy w nowoczesnych strukturach organizacyjnych Organizacyjna relacja wiedzy i władzy; Profil pracownika wiedzy; Determinanty wykorzystania wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich firmach na przykładzie regionu mazowieckiego; Obieg informacji i jej wykorzystanie w zarządzaniu wiedzą; Ciągłe doskonalenie zarządzania jako droga polskich przedsiębiorstw energetycznych do organizacji inteligentnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja wirtualna - szanse i bariery; Wirtualne miejsce pracy. Nowy układ dla przedsiębiorstw i pracowników; Tendencje rozwoju wirtualizacji rynku książki w Polsce; Unia Europejska. Kształtowanie się nowego modelu polityki w dziedzinie wiedzy i edukacji; Determinanty wykorzystania wiedzy z zakresu zarządzania strategicznego przy formułowaniu planu rozwoju szkoły; Zarządzanie wiedzą inaczej. Kreowanie patologicznej "wiedzy ukrytej" w polskich firmach; Nowe spojrzenie na organizację w dobie e-gospodarki; Nowy model pojmowania wiedzy w organizacji; Znaczenie kultury w działalności menedżera; Trudności praktycznego zastosowania koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji; Zarządzanie własnością intelektualną na przykładzie rejestracji znaku towarowego w Biurze Harmonizacji Rynku Wewnętrznego (wybrane zagadnienia); Wiedza jako efekt złożonych procesów społecznej komunikacji; Niewiedza i jej znaczenie w organizacji; Wiedza chroniona w warunkach szkoły wyższej; Systemy zapewnienia jakości jako wstęp do tworzenia organizacji inteligentnych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw; Informacja a wiedza; Sukces, pieniądz, bogactwo w percepcji społecznej a postkomunistyczna scheda postaw w dobie akcesji Polski do UE; V Jubileuszowy Kongres - Młodzież w Zjednoczonej Europie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej