Mentoring
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(41)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
tylko na miejscu
(25)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(28)
Autor
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(5)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Moczydłowska Joanna M
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Borodin Yevgeniy
(2)
Boruta-Gojny Bożena
(2)
Chwistecka-Dudek Halina
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Janczewski Jerzy
(2)
Khozhylo Iryna
(2)
Madyda Aneta
(2)
Parsloe Eric
(2)
Piontek Adam
(2)
Sitek Marcin
(2)
Skoczylas Grażyna
(2)
Sulich Adam
(2)
Widera Wiktor
(2)
Wierzbicka Ewa
(2)
Wysocki Jacek
(2)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Baran Małgorzata
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Benien Karl
(1)
Biliński Witold
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bloch Michał
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Borówka Ewa
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Clifford Jackie
(1)
Clough Peter
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czekierda Piotr (1976- )
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Fingas Bartosz
(1)
Gajda Waldema
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Giertler Anna
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Goryana Iryna
(1)
Grela Joanna
(1)
Gromadzka Monika
(1)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Górnicka Gabriela
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Hargrove Robert
(1)
Hałasik Katarzyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Homan Madeleine
(1)
Hornowska Elżbieta
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Hussain Zulfi
(1)
Ireland Sara
(1)
Jagodziński Waldemar
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jelinek Jan Amos
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaiser Izabella
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Karlik Marcin
(1)
Kałowski Adam
(1)
Kiepas-Remesz Katarzyna (1979- )
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klich Jarosław
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Kocór Maria
(1)
Kolomytseva Olena
(1)
Kondak Anna
(1)
Kowalewski Karol
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Mentoring
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Chiny
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(5)
Poradnik
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Podręcznik
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Monografia
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Psychologia
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1.Czym jest inteligencja emocjonalna: Wszystko sprowadza się do wydajności; Inteligencja emocjonalna: co to jest?; Ile mamy mózgów?; Dwa aspekty inteligencji emocjonalnej; Czy można udoskonalić swoją inteligencję emocjonalną?; Pomiar inteligencji emocjonalnej; Trwałe zmiany nie zachodzą od razu; Różne podejścia do inteligencji emocjonalnej. 2.Czym jest coaching?: Co to jest coaching?; Dlaczego warto stosować coaching?; Czym charakteryzuje się dobry coaching?; Co dalej? Jak wygląda przyszłość coachingu? 3.Znaczenie inteligencji emocjonalnej dla coachingu: Co nie gra w coachingu?; Emocjonalnie inteligentny coach; Postawy życiowe: podstawy udanego coachingu. 4.Szybka droga do wydajności i rentowności: Wysoka cena negatywnego nastawienia; Równanie opisujące potencjał i wydajność; Wydajność indywidualna; Wydajność zespołowa; Wydajność organizacji; Dowody; Pomiar skuteczności: jaki jest twój wskaźnik ROI? 5.Udoskonalenie inteligencji emocjonalnej: Szacunek dla siebie; Szacunek dla innych; Świadomość siebie; Świadomość innych. 6.Zrozumieć i wykorzystać w praktyce wartości, przekonania i nastawienia: Wydajność bierze się z wewnątrz; Wartości; Wpływ wartości; Dlaczego wartości są ważne; Znaczenie wartości dla coachingu; Wartości w organizacjach w praktyce. 7.Podstawowe umiejętności coacha: Czy słyszysz to, co ja słyszę?; Zadawanie inteligentnych emocjonalnie pytań; Empatia inteligencji emocjonalnej; Nawiązywanie więzi; Modele coachingu. 8.Cele – od wartości do działania: Wszystko zaczyna się od pomysłu; Umysł ponad materią; Czy praca w mądrzejszy sposób to jedyne rozwiązanie?; Cele jako sposób na wcielenie wartości w życie; Mapa przepływów celów. 9.Podstawowe narzędzia coacha: Porozumienie i umowa; Modele coachingu; Pytania coachingowe. 10.Etyka i najlepsze praktyki coachingu: Co sprawia, że chcemy być coachami?; Czym, według ciebie, są najlepsze praktyki?; Opracować kodeks; Jakie są najlepsze praktyki inteligentnego emocjonalnie coacha?; Jak było?; Superwizja – widok z helikoptera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. I Czy dzisiejsza kultura potrzebuje przykładów, wzorów, autorytetów i mistrzów?: Tradycje wzorowania się na innych i bycia wzorem; Wymiary roli mistrza; Wpływ przykładów, wzorów, autorytetów i mistrzów - współczesne niepokoje. R. II Czy drugi człowiek jest potrzebny do rozwoju?: odpowiedzi psychologii; Miejsce przykładów, wzorów, autorytetów i mistrzów w wychowaniu; Przykład, wzór, autorytet, mistrz - przyjęte rozumienie. R. III Znaczenie „drugiego” w rozwoju i wychowaniu osoby: Podstawy antropologiczne wychowania osobowego - personalizm; Rola naśladownictwa i wzorów osobowych w rozwoju osoby; Wychowawcze implikacje stosunku do naśladowania i wzorów. R. IV Wychowanie osobowe. Od przykładów - do mistrzów: Istota wychowania osobowego; Przykłady, wzory i autorytety; Miejsce mistrza w wychowaniu osoby; Czy można wychować do bycia „pozytywnym innym”? Zakończenie - moi Mistrzowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa. Część pierwsza. Cele, istota i praktyka coachingu i mentoringu. 1. W głównym nurcie?: Źródło: zarządzanie i badania naukowe; Źródło: trening sportowy; Źródło: zarządzanie zasobami ludzkimi; Źródło: doradztwo psychologiczne, psychoterapia, psychologia i filozofia; Źródło: organizacje zawodowe; Gdzie zatem jesteśmy?; Literatura. 2. Modele coachingu i mentoringu: W kierunku modelu idealnego; Ogólny kształt procesu coach-mentoringu; Lista korzyści płynących z coachingu; Mentoring; Model procesu związany z „kontraktem”; Menedżer lub przełożony jako coach-mentor; Coach-mentoring: model oparty na kompetencjach; Podsumowanie; Literatura. 3. Mentorzy społecznościowi, life coaching: Czym jest life coaching?; Mentoring społecznościowy; Mentor ds. edukacyjnych; Narodziny coach-mentora; Literatura. 4. Pomagać ludziom uczyć się, jak się uczyć: Czym jest organizacja ucząca się?; Uczenie się transformacyjne; W kierunku modelu organizacji uczącej się; Wybór najlepszej metody uczenia się; Uczenie się czy rozwój? Zarządzanie własnym procesem uczenia się; Zasady uczenia się osób dorosłych; Literatura. 5. Świadomość różnic indywidualnych: Przekonania i wartości; Kultura i różnorodność; Płeć; Filozofia życiowa; Wpływy psychologii; Jak w praktyce wykorzystać świadomość różnic indywidualnych?; Literatura. 6. Informacja zwrotna: budowanie pewności siebie i sukcesu: Obserwowanie wyników; Potencjalne przeszkody w uzyskaniu efektywnej informacji zwrotnej; Informacja zwrotna, która buduje pewność siebie; Obserwowanie zespołu; Prowadzenie sesji przekazywania informacji zwrotnej; Wizualizacja skutecznego wykonywania zadań; Wykorzystywanie podstawowych cech osobowości; Wychowywanie zwycięzców; Literatura. 7. Uważne słuchanie: Obserwowanie nie jest proste; Znaczenie obserwacji mowy ciała; Świadomość przestrzeni osobistej; Zaufanie lub jego brak; Mity i uprzedzenia; Aktywne słuchanie; Coaching telefoniczny; Literatura. 8. Stawianie pytań: Zrozumienie podstawowych typów pytań; Różnorodne, przydatne typy pytań; Rodzaje pytań, których należy unikać; Techniki zadawania pytań; Literatura. 9. Superwizja sytuacyjna?: Superwizja sytuacyjna; Czym jest superwizja coachingowa?; Formalnie czy nieformalnie?; Jaka jest wartość dodana superwizji?; Literatura. 10. Podejście rynkowe czy kształtujący się zawód?: Co składa się na „zawód”?; A zatem – zawód czy tylko usługa dostępna na rynku?. Część druga. Jak efektywnie wprowadzać coaching i mentoring do organizacji? 11. Dlaczego inwestować w coaching i mentoring? Jakie potrzeby można w ten sposób zaspokoić?: Czym jest coaching i mentoring na wysokim poziomie?; Na czym skupia się program coachingu i mentoringu? Na co może mieć największy wpływ?; Jak zbudować uzasadnienie biznesowe i zdobyć poparcie?; Co chcemy oceniać i jak to mierzyć?; Literatura. 12. Coaching i mentoring: co to jest i jak wykorzystuje się to w organizacjach: Czym jest coaching i mentoring?; Narodziny coach-mentora; W jaki sposób organizacje wykorzystują coaching i mentoring?; W jakich obszarach organizacje korzystają z coachingu i mentoringu?; Kultura coachingowa – czym jest i jak ją tworzyć?; Literatura. 13. Wprowadzanie w życie coachingu i mentoringu: Punkt wyjścia; Komunikacja z interesariuszami i poparcie z ich strony; Znaczenie sponsoringu wewnątrz organizacji; Projektowanie/tworzenie; Stworzenie zespołu do realizacji projektu; Skuteczne procesy; Ewaluacja/analiza wyników i uczenie się; Jakie poważne przeszkody można napotkać? Jak sobie z nimi radzić?; Lista kontrolna jako pomoc w realizacji planu; Literatura. 14. Role i odpowiedzialność w coachingu i mentoringu: Kto odpowiada za coaching i mentoring w organizacjach?; Wnioski; Literatura. 15. Superwizja w praktyce: Rola superwizji w rozwijaniu kompetencji coachingowych w organizacjach; Podstawy wprowadzania superwizji; Efekty „zintegrowanego” podejścia do superwizji; Podsumowanie; Lista kontrolna; Literatura. 16. Coaching zespołowy: Wprowadzenie do coachingu zespołowego; Dlaczego coaching zespołowy?; Co rozumiemy przez pojęcie „coaching zespołowy”?; Uczące się zespoły: co łączy zespoły osiągające dobre wyniki z zespołami, które potrafią analizować własne działania; Rola lidera w coachingu zespołowym; Rola i relacje coach-mentora zespołowego; Umowa regulująca warunki coach-mentoringu zespołowego; Cel coachingu zespołowego; Podsumowanie; Literatura. 17. Coach-mentoring w ramach systemu i wpływy kultury: Praca i życie w systemach; Wszyscy mamy wpływ na systemy wokół nas – i one wpływają na nas; Jednostka jako system kulturowy; Organizacja jako system kulturowy; Coaching w procesie wdrażania pracownika do wymagań nowego stanowiska; Wprowadzenie i umacnianie kultury coachingowej; Podsumowanie; Literatura. 18. Co dalej?: Ludzie się zmieniają; Technologia się zmienia; Organizacja się zmienia; Literatura. Aneks. Podstawy modeli OCM ELECTRIC Coaching™ i ELECTRIC Mentoring™. Przypisy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Od marginesu do głównego nurtu; Pokazać ludziom, jak mają się uczyć; Coaching - teoria i praktyka; Mentoring - kolizja teorii z praktyką; Mentorzy społeczni - nowa profesja; Informacje zwrotne - warunek sukcesu; Uważne słuchanie; Umiejętność zadawanie pytań; Kierowanie relacjami między ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zabójcza lista podziękował liderom, mentorom i coachom...; Paliwo: lider, mentor, coach, czyli synonimy i pierwsze metry; Kim jest lider, czyli 62 synonimy do znaczenia tej roli; Kim jest mentor, czyli 50 synonimów do znaczenia tej roli; Kim jest coach, czyli 11 synonimów do znaczenia tej roli; Mądrość 1 /2 . Znaki na drodze mądrości mentoringu i inteligencji coachingu w sprzedaży; Na początek kilka obrazów ludzi z 27. Biegu Powstania Warszawskiego; Google Maps, szkolenia za karę, złota rybka i konsekwencje dla nas; Edukacja w sprzedaży zamiast rozwoju, siła woli i kompetencje; Wiedza — trudna do upilnowania, a niezbędna w sprzedaży; Mariaż profesji sprzedaży z technologii, czyli sprzedawca pracownikiem wiedzy; Osobiste doświadczenia, czyli paradoksalnie o pracy w sprzedaży; Kilka słów o etyce 39 Korzystanie w środowisku sprzedaży z nauki, „popnauki”; i „nienauki” — choć to wszystko to jakaś wiedza; Przebudzenie w zarządzaniu ludźmi, czyli styl kierowania; Uwaga, ślisko 3 /4 . Zespoły sprzedaży — rety, co się dzieje?; Strategicznie, operacyjnie i zarządczo o wyzwaniach; Konstrukcja książki, czyli ślisko na 3 /4; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha; Przypowieść: „Możliwości — słuchaniem można zobaczyć”; Przystanek 1. Temperatura zespołów sprzedaży; Złożone zaangażowanie; Planowanie czy działanie? Oto jest pytanie!; Wywoływanie temperatury sprzedaży; Sposoby prowadzenia rozmowy, czyli przyczyny, skutki, emocje i wulkan Teide; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 1; Rozmowa ekspertów: Jacek Rozenek — trener biznesu, mentor, coach biznesu, aktor; Przypowieść dla mentora i coacha: „Oddychanie”. Przystanek 2. Narracja w mentoringu i coachingu — wymiany doświadczeń z dobrym wpływem: Narrator nie tylko w filmach; Narracja w sprzedaży, czyli menedżerka Lilka, trener-prezes i Łukasz wyglądacz; Perswazja narracyjna i retoryczna — wykorzystanie w sprzedaży; Znów powrót do sensu; Perswazja narracyjna, czyli mentor lub coach w końcu ekspertem w sprzedaży; Za co cenią ludzi w środowisku sprzedaży?; Adidasy, czyli gdzie jeszcze jest obecna perswazja narracyjna, tyle że w marketingu; Przykład z zarządzania zmianą (w zakresie nauki dobrych praktyk); dla refleksji mentora i coacha ; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 2; Rozmowa ekspertów: Grzegorz Turniak — prezes Akademii Rekomendacji, Przedsiębiorca; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pobudzanie”; Przystanek 3. Przebudzenie w sprzedaży — otwarcie tunelu wyobrażonego: Przebudzenie zasobów i wyobraźnia; Przebudzenie do roli menedżera; Obiektywnie i subiektywnie osiągać więcej — kompetencje vs wyniki; Przebudzenie w rozwoju, czyli co tak naprawdę osiągamy w sprzedaży; Doświadczenie z doradztwa i z sali szkoleniowej w branży farmaceutycznej; Przypadki zaobserwowane, czyli brak rozwiązań agencji wyjazdów nagrodowych; Obudzić w sobie lepszy nastrój czy jednak uczyć się profesji?; Wsparcie, wyniki i rozwój; Różnice w sprzedaży, czyli masz swoją niezdobytą górę; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 3.; Mentor z przystanku 3.; Coach z przystanku 3.; Rozmowa ekspertów: Danuta Dunajska — prezes zarządu ODiTK Consulting w grupie ODiTK w Gdańsku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Rozwijanie”. Przystanek 4. Mapy mentoringowe i coachingowe, czyli stosunek do doświadczeń decyduje: Jakość doświadczeń i liczba wniosków, czyli zbuduj mapę; Jakościowa aktywność zawodowa; Talenty a fluktuacja pośród sprzedawców; Opinia psychologa, czyli przymusić samego siebie do kolejnego kroku; Budować doświadczenia jak najwięksi piłkarze; Potrzeba przestrzeni do zarządzania zasobami; Zasoby z perspektywy coachee; Najlepsze i najgorsze cechy w sprzedaży okiem ekspertów; Układanie doświadczeń czyli czy dołożyłeś wszelkich starań?; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 4. Rozmowa ekspertów: Paweł Fortuna — psycholog biznesu, trener biznesu, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii KUL; Przypowieść dla mentora i coacha: „Unoszenie”. Przystanek 5. Mentor, coach — założenia, efektywność, szlifowanie doskonałości; Przypadek firmy Nike, czyli si ̄a mentoringu doświadczeń; Warunki i okoliczności do mentoringu i coachingu; Szerzej, czyli gdzie właściwie wjeżdżasz; Podróż z przeszłości do sprzedaży z sensem; Szlify menedżerskie w roli mentora i coacha; Studium przypadku z praktyki — branża ubezpieczeniowa; Studium przypadku z praktyki — branża przewozowa i logistyczna; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 5. Rozmowa ekspertów: Jonathan Passmore — profesor psychologii w Katedrze Przywództwa i Coachingu na Uniwersytecie Evora w Portugalii; Przypowieść dla mentora i coacha: „Odkrywanie — paryskie bordo”. Przystanek 6. Mentoring w sprzedaży, czyli zachowanie ma kolosalne znaczenie: Mentor — źródło postawy i metodyki; Różnice między autorytetem a ekspertem — dlaczego to ma znaczenie?; Z dziennika eksperta sprzedaży; Mentoring i coaching a bycie liderem, czyli kto odpowiada za to, gdzie przyłożyć dźwignię; Role jako część edukacji mentora; Role wypełnione skryptami zachowań; Mentor jako badacz, etnograf; Zachowania asertywne, czyli nieoczywiste podejście; Konformizm i jego rola w zachowaniach zbiorowych i indywidualnych; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 6. Rozmowa ekspertów: Jakub B. Bączek — trener mentalny sportowców, mistrz świata w siatkówce z reprezentacją Polski w 2014 roku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Nauczanie”. Przystanek 7. Elastyczność, nauka, adaptacja do nowej inności: Podatny grunt dla sprzedawcy, menedżera, trenera, dyrektora sprzedaży; Sztuka, nauka i rzemiosło sprzedaży; Mentor i coach a mentee i coachee, czyli konieczność preferencji osobowościowych; Wymiary mentoringu ułatwiają rozumienie i dopasowanie; Formuły smart learningowe jeszcze bardziej uelastyczniają uczenie; Nauka, uczenie, dynamika uczenia w sprzedaży; Leszno, garnki i apteka; Wdrożenie i nauka na błędach — z życia; Co czyni lidera efektywnym, czyli wciąż ta nauka; Adaptacja, czyli przekleństwo wiedzy a reguły i wnioski; Skuteczne nauczanie umiejętności — wyzwanie?; Świat VUCA i antykruchość, czyli dlaczego wyzwaniem jest uczyć innych i uczyć się w sprzedaży; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 7. Rozmowa ekspertów: prof. David Clutterbuck — visiting professor, Sheffield Hallam & Oxford Brookes Universitites; Ashridge Coaching MBA; Przypowieść dla mentora i coacha: „Inspirowanie”. Przystanek 8. Mądrość świadomości w sprzedaży i uskrzydlanie, czyli jak się edukujemy; Przemiana, refleksja, trendy; Poziomy rozwoju społecznego; Jak wygląda komunikacja w tej spirali?; Uskrzydlanie w sprzedaży; Uruchamianie strumieni racjonalnego i emocjonalnego myślenia w sprzedaży; Coaching a edukacja — kiedy się uczymy, a kiedy możemy mieć trudności nie do pokonania 370 Coaching, czyli pytania coacha i eksperta; Kiedy mówimy o sprawczym coachingu? Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 8. Rozmowa ekspertów: Rafa ̄ Schmidt — wieloletni dyrektor oddziału w firmie ubezpieczeniowej we Wrocławiu; CEO w SCHMIDT Recruitment & Sales; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pragnienie”; Przystanek 9. Szósta funkcja menedżera sprzedaży; Piła inteligencji emocjonalnej menedżera u Menkesa; Feedback, czyli saldo zaangażowania i przekraczania; Teoria samodeterminacji prof. Edwarda Deciego, czyli kwestie ważne dla lidera; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 9. Przypowieść dla mentora i coacha: „Czekanie na przełom”. Przystanek 10. Jak uprawiasz zaufanie, tak kwitną standardy — choć ich nie weźmiesz w ręce: Procesy dydaktyczne w sprzedaży, czyli co to takiego; Uprawianie zaufania, czyli na ile to ma znaczenie w sprzedaży; Rozwiązanie: uprawianie produktywność; Narzędzia do uprawiania produktywności; Innowacyjne patrzenie, czyli coachingowe myślenie, nawykowe działanie, nowatorskie nazywanie; Menedżer, coach, trener, koordynator, administrator — jeden człowiek, wiele ról; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 10. Przypowieść dla mentora i coacha: „Uczenie, czyli płyń i przy tym pozostań mądrym”; Przystanek 11. Osiągniecia, czyli wzmocnienia ewolucji i determinacji sprzedażowych: Warunki i tło wyuczalności w zespole; Metody i techniki mentoringowe bezcenne w ewolucji; GOLD; EDIC; PURE; CLEAR; Ekologicznie uczyć sprzedaży; Kierowanie jako trenowanie; Jaka kultura, taka absorpcja, czyli wciąż mały procent. Narracje do budowy zaangażowanego i pełnego sensu środowiska; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 11. Przypowieść dla mentora i coacha: „Poszukiwanie”; Przystanek 12. Coaching jako metoda realizacji aspiracji: Fioletowe krowy i czarne łabędzie, czyli ćwicz magnes uwagi; Zachowania Twojego pierwszego szefa; Homo coachingus i trzecia zasada dynamiki Newtona a oczekiwania działów sprzedaży; Ewolucja, czyli strumień pracy oraz nawyki w pierwszej kolejności; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 12. Przypowieść dla mentora i coacha: „Nadawanie”; Na koniec, by dopełnić proces mentoringowo-coachingowy; Biogram autora; Bibliografia; Netografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Coaching - zostań trenerm [Dokument dźwiękowy] : 25 skutecznych technik / czyta Marcin Ryk. - Głuchołazy : GlobalProfit , [b.r.]. - 1 płyta (CD-MP3) (1 godz. 47 min 52 s) : digital ; 12 cm.
Autor
Temat
1. Wstęp; 2. Czym właściwie jest coaching?; 3. Do czego można wykorzystać coaching?; 4. Jakie cechy powinienem posiadać, aby zostać coachem?; 5. Model coachingu; 6. Banki pytań coachingowych; 7. Techniki coachingowe; 8. Analiza pola sił; 9. Działania reaktywne i pro aktywne; 10. Technika. New Idea.; 11. Blok czasu; 12. Najpierw rzeczy najważniejsze- czyli analiza ABC; 13. Brainstorming- burza mózgu; 14. Mindmaping- mapa myśli; 15. Biosmoza; 16. Analiza SWOT; 17. Technika Empatii- trzech krzeseł; 18. Coaching pro wokatywny; 19. Lista Osborna; 20. Analiza porażki jako doświadczenia; 21. Technika absurdu; 22. Wizualizacja stanu pożądanego i trans hipnotyczny; 23. Technika scenariuszowa; 24. Materializacja stanu pożądanego i trans hipnotyczny; 25. Technika pozytywnego regresu; 26. Submodalności; 27. Marka osobista; 28. Kotwica punktowa; 29. Krytyk wewnętrzny i przeramowanie; 30. Linia czasu; 31. Technika wyznaczania celów i motywacja; 32. GROW; 33. Autocoaching i autohipnoza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Coaching : teoria, praktyka, studia przypadków / pod red. Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wyd. 2 rozszerzone i zaktualizowane. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2021. - 374 s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojęcie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu w środowisku pracy; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojęcie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu; 14. Polskie doświadczenia w superwizji w coachingi; 15. Coaching kariery; 16. Coaching a rozwój zawodowy osób z niepełnosprawnościami; 17. Etyka coachingu; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojecie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojecie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji; 14. Etyka coachingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: O autorce. Wstęp. Rozdział 1. Coaching kariery – próba charakterystyki pojęcia: Czym jest coaching; Coach – człowiek, który pyta; Rodzaje coachingu; Specyfika coachingu kariery. Rozdział 2. Kariera zawodowa – centralne pojęcie coachingu kariery: Kilka uwag terminologicznych; Dawne a obecne podejście do zagadnień kariery zawodowej; Modele współczesnych karier; Kariera proteuszowa; Kariera bez granic; Kariera kalejdoskopowa; Kariery zawodowe w praktyce. Rozdział 3. Zatrudnialność (employability) oraz budowanie marki osobistej (personal branding) – ważne pojęcia współczesnego rynku pracy: Istota zatrudnialności (employability); Istota budowania marki osobistej (personal branding); Cechy silnej marki osobistej; Budowanie marki osobistej (personal branding) a budowanie marki pracodawcy (employer branding). Rozdział 4. Doradztwo (poradnictwo) zawodowe a coaching kariery: Doradztwo czy poradnictwo zawodowe?; Preorientacja, orientacja i reorientacja zawodowa; Praca z dziećmi i młodzieżą jako zadanie doradcy zawodowego; Budowanie zainteresowań w wieku przedszkolnym; Poradnictwo zawodowe w niższych klasach szkoły podstawowej; Poradnictwo zawodowe w wyższych klasach szkoły podstawowej; Poradnictwo zawodowe w szkołach ponadpodstawowych; Praca z osobami dorosłymi – w stronę coachingu kariery. Rozdział 5. Przedstawiciele różnych pokoleń jako klienci coacha kariery: Pięć pokoleń na współczesnym rynku pracy; Przynależność generacyjna jako czynnik różnicujący podejście do kariery zawodowej; Praca z klientami różnych pokoleń – niektóre wyzwania; Klienci pokolenia baby boomers (BB); Klienci pokolenia X; Klienci pokolenia Y; Klienci pokolenia Z (C). Rozdział 6. Elementy coachingu kariery w pracy HR-owców i menedżerów liniowych: Kształtowanie ścieżek kariery we współczesnych organizacjach; Wielokierunkowość rozwoju pracowników; Różnicowanie ścieżek kariery w organizacji; Rozmowa jako podstawa wspierania pracowników organizacji; Coachingowe podejście do zagadnień zarządzania talentami. Rozdział 7. Podstawowe narzędzia pracy coacha kariery: Pytania jako główne narzędzie coachingowe; Aktywne słuchanie; Model GROW; Koło życia. Rozdział 8. Praca z wybranymi grupami klientów: Coaching w Akademickich Biurach Karier (ABK); Coaching jako element programów outplacementowych; Kilka uwag terminologicznych; Wędka, ryba czy umiejętności wędkarza?; Etapy outplacementowego coachingu kariery; Praca z osobami niepełnosprawnymi; Aktywność zawodowa a rehabilitacja osób niepełnosprawnych; Rozwój osób niepełnosprawnych w środowisku zawodowym; Coachingowe formy wspierania osób niepełnosprawnych. Studia przypadków: Seria I: 1. Wybór kierunku studiów; 2. Długie dojrzewanie do samodzielności; 3. Kryzys wieku średniego (?); 4. Jak zmienić kierunek kariery?; 5. Dyrektor finansowy czy restaurator?; 6. Niechciana emerytura; Seria II: 1. Zbyszek; 2. Ryszard; 3. Hanna; 4. Beata; 5. Andrzej; 6. Krystyna. Załączniki: 1. Wieloaspektowa ocena preferencji zawodowych (WOPZ); 2. Kwestionariusz „Moja kariera”; 3. Biuro Karier Politechniki Warszawskiej. Regulamin uczestnictwa i prowadzenia sesji coachingowych. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i istota meto ringu; 2. Programy mentoringowe- studia przypadków: Mentoring w firmie Nestle; Mentoring w firmie DHL Express; Mentoring w banku Citi Handlowy; Intermentoring pokoleniowy w organizacji; Mentoring jako element systemu zarządzania wiedzą w administracji publicznej; program mentoringowy w Krajowej Szkole Administracji Publicznej; Program mentoringowy Vital Voices Poland; "Jestem szefową". Mentoring w ramach programu dla dziewcząt z potencjałem przywódczym; Mentoring akademicki- doświadczenia Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie; Mentoring i tuto ring- doświadczenia Collegium Wratislaviense; Program Starszy Brat Starsza Siostra jako przykład mentoringu społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Istota i formy coachingu; 2. Coaching a inne formy wspierania rozwoju pracowników; 3. Kodeks etyki zawodowej jako zbiór zasad moralnych przedstawicieli profesji; 4. Najważniejsze zasady moralne w świetle Kodeksu Etycznego Coacha; 5. Dylematy etyczne; 6. Dylematy etyczne- komentarze do studiów przypadków; Coaching wewnętrzny a coaching zewnętrzny- rozmowa; Trudne sytuacje w mojej pracy- relacje coachów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Planowanie: Zmieniając się formuła zarządzania sprzedażą; Planowanie - dziś i jutro; Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców; II. Przygotowania: Wyszukiwanie talentów; Doskonalenie zespołu sprzedawców; Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników; III. Realizacja: Badanie efektywności i zarządzanie nią; Coaching i działania doradcze; Spoglądając w przyszłość; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVII Zeszyt 1/2016)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregualrnie, 200-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Odpowiedzialna innowacyjność przedsiębiorstwa oparta o synergię procesów: innowacyjnego i legitymizacji; Globalne aspekty społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Corporate social responsibility in a family business; Integration of region al marketing into innovative region al development in the Centex of globalization of the Word economy; Implementation of a Complex of Marketing Procing Strategies based on a System Approach; Planowane postarzanie produktów - wyniki badań pierwotnych; Marketing partnerski w przedsiębiorstwie i przesłanki jego sukcesu; Koncepcja policji środowiskowej (Community policing) jako rdzeń marketingu relacji w procesie świadczenia usług publicznych przez policję; Niefinansowo o kreowaniu wartości przedsiębiorstwa; The main features of national economies’ integration tot he global innovation space; Edukacja medialna jako kapitał społeczno-kulturowy na rynku oferenta i konsumenta; Organizacje pozarządowe a bezpieczeństwo ekologiczne firm i ich otoczenia; Bariery zaangażowania organizacyjnego pracowników ochrony zdrowia w ocenie kadry kierowniczej; Bezpieczeństwo w zrównoważonym łańcuchu dostaw na przykładzie zakupów zaopatrzeniowych; Management of the social and humanitarian sphere of the territorial communities within the context of the human development: foreign experience for Ukraine; Zaufanie wertykalne a zaangażowanie organizacyjne na przykładzie podmiotu leczniczego; Determinanty przywiązania afektywnego; Coaching jako nowoczesna metoda rozwoju kadry kierowniczej; New personel Technologies Osage in the family business management; Wybrane aspekty zarządzania kapitałem pracującym w polskim sektorze przedsiębiorstw; Menedżer w perspektywie analizy transakcyjnej E. Berne’a; Rola szkoleń w rozwoju kapitału ludzkiego Policji na przykładzie Komendy Powiatowej; Kodek etyczny jako narzędzie kreowania zachowań organizacyjnych na przykładzie Policji; Rola przywództwa w procesie kierowania organizacją Policji; Rola procesu współdziałania w zarządzaniu rodzinnym przedsiębiorstwem sektora turystyki; Promocja jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie Miasta Racibórz; Zarządzanie ochroną środowiska na przykładzie analiz geostatystycznych osadów dennych; The system property as a shared resource: the problem of collective action (art. w jęz. ros.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVII Zeszyt 2/2016)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Outplacement - nowoczesna koncepcja zarządzania zasobami ludzkimi; Kompetencje informatyczne - z perspektywy pracowników; Pokolenie Y wyzwaniem dla działów HR; Funkcjonowanie organizacji pozarządowych a motywacje ich uczestników; Coaching - moda czy realne wsparcie w zarządzaniu organizacją oraz rozwoju jednostki? Korzyści i zagrożenia; Raportowanie społecznej odpowiedzialności w Polsce w świetle unormowań Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/95/UE; CSR w firmach rodzinnych; Społeczna odpowiedzialność biznesu w rodzinnych firmach z sektora MSP branży energetycznej; Przedsiębiorczość w sektorze MSP - wybrane aspekty rozwoju firm w województwie śląskim; Strategiczna współpraca JST i banków lokalnych warunkiem rozwoju MŚP; Wybrane aspekty optymalizacji podatkowej w małych przedsiębiorstwach; Managerial preconditions and starting points for solving the threats and use of global environment opportunities; Social service management - challanges for Ukraine; Accounting policies and its importance in enterprise management - case for Ukraine; Forecasting as decision-making technique for enterprise development in contemporary economy; Corporate organisational maturity assessment method on the basis of ISO 9004:20099 (PN-EN ISO 9004:2010); Konceptualizacja modeli biznesowych w warunkach działalności sieciowej - wybrane aspekty; Sieć logistyki zwrotnej w branży motoryzacyjnej. Wybrane przykłady; Rola logistycznej obsługi klienta w sektorze usług hotelarskich; Business intelligence w zarządzaniu szpitalem; Zastosowanie Jednorodnych Grup Pacjentów w zarządzaniu kosztami szpitala publicznego; Monitorowanie aspektu finansowego w procesie doskonalenia jakości usług medycznych - propozycje metodyczne dla szpitali; Efekty organizacyjne i menedżerskie współdziałania organizacji; Misselling barierą rozwoju ubezpieczeń w Polsce; Współpraca zewnętrzna jako wyzwanie innowacyjnych przedsiębiorstw z perspektywy strategii Europa 2020; Innowacje w polskich przedsiębiorstwach budowlanych; Zrównoważone budownictwo jako przejaw innowacyjności w sektorze nieruchomości; Diagnoza stanu innowacyjności Spółdzielni Mieszkaniowej „Makoszowianka” w Zabrzu z wykorzystaniem metody siedmiokąta zarządzania innowacjami; Wykorzystanie mediów społecznościowych do wsparcia przedsiębiorczości i innowacyjności w wybranych krajach; Dzieci i młodzież jako konsumenci - obszary odpowiedzialności marketingu na rynku produktów dla dzieci; Relacje interpersonalne jako podstawa fundraisingu organizacji non-profit; Model public relations w komunikacji marketingowej; Age management jako narzędzie łagodzenia skutków starzenia się zasobów pracy w Polsce; Wybrane problemy studentów i absolwentów uczelni wyższych Dolnego Śląska na regionalnym rynku pracy po światowym kryzysie gospodarczym z lat 2007-2009; Kreatywność i innowacyjność w budowaniu postaw organizacji na przykładzie policji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2014)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Zarządzanie łańcuchem dostaw a lojalność klientów firmy; Innowacje w budowie wartości przedsiębiorstwa; Mapa kognitywna jako instrument projektowania zintegrowanego produktu turystycznego gmin; Shaping consumer's behavior in tourism managment; Wielkie korporacje a ryzyko systemowe; Empowerment - nowe spojrzenie na aktywowanie kwalifikacji pracowników MŚP w obszarze zarządzania; Mobbing jako patologia w kierowaniu personelem; Kompetencje menadżerskie w obrzasze kreatywności i innowacyjności; Wpływ coachingu na zarzadzanie przedsiebiorstwem; Wykorzystanie środków publicznych w redukcji kosztów pracy; Innowacyjność a rozwój małych i średnich przedsiebiorstw; Znaczenie ubezpieczeń dla przedsiębiorstw sektora MŚP; Procesy logistyczne w przedsiebiorstwie usługowym MŚP w branży usług motoryzacyjnych; Wybrane aspekty zarządzania jakościa procesów logistycznych w przedsiębiorstwach sektora MŚP; Rola i miejsce logistyki w systemie zarządzania przedsiebiorstwem; Publiczny transport zbiorowy na rynku usług transportowych - wybrane aspekty; Determinanty efektywnego zarządzania projektami w JST i w przedsiebiorstwach komunalnych; Argumenty za i przeciw społecznej odpowiedzialności biznesu; Koncepcja CSR w transporcie publicznym - dobry zwyczaj, konieczność czy przyszłość funkcjonowania miast?; Rola CRS i dialogu społecznego w zarzadzaniu przedsiebiorstwem; Odpowiedzialne społecznie zarządzanie zasobami ludzkimi: standard miejsca pracy na przykładzie normy SA8000; Przyczynek do budowy modelu potencjału organizacji w warunkach technoglobalizmu; Formy współdziałania organizacji w ujęciu praktycznym; Metoda "rozwoju" i narzędzia kształtowania współczesnej organizacji; Zmiany w Rządowych Programach Wspomagania Finansowania Mieszkalnictwa w Polsce i ich skutki dla rozwoju branży deweloperskiej; Z problematyki zarządzania jednostką samorządu terytorialnego; Communication of an enterprise by the use of public relations; Student jako kluczowy interesariusz uczelni wyższej w kontekście dwukierunkowej komunikacji internetowej; Perspektywy rozwoju niepublicznego szkolnictwa wyższego w Polsce. Alianse strategiczne, innowacje; Zmiany w organizacji współczesnych przedsiębiorstw; Od historii metod zarzadzania do sprawnego funkcjonowania organizacji; Perspektywy rozwoju biogospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Perspektywa nauki: Coaching oparty na dowodach; Psychologia coachingu; Coaching umiejętności interpersonalnych; 2. Perspektywa praktyki: Coaching jako profesja. Standardy nauczania i praktyki coachingu; Executive coaching, czyli o metodzie dążenia do doskonałości przez menedżerów wyższego szczebla; Coaching kariery; Coaching wewnętrzny w firmie; 3. Perspektywa klienta: E-coaching: zalety i ograniczenia; Coaching z perspektywy menedżera; Wdrożenie programu coachingu w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Coaching oparty na współpracy, 3. Zasady coachingu, 4. Proces i struktura coachingu, 5. Podstawowe umiejętności potrzebne do prowadzenia coachingu, 6. Bariery
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Wprowadzenie; 2. Znaczenie stresu; 3. Krótka historia odporności psychicznej; 4. Opracowanie modelu i kwestionariusza MTQ48; 5. Kwestionariusz MTQ48 jako miara odporności psychicznej; 6. Kontrola; 7. Zaangażowanie; 8. Wyzwanie; 9. Pewność siebie; 10. Odporność psychiczna a nastawienie, psychologia pozytywna i inteligencja emocjonalna; 11. Podejmowanie decyzji; 12. Odporność psychiczna a zmęczenie; 13. Odporność psychiczna a środowisko pracy: stres, motywacja i aspiracje, przywództwo, coaching i praca zespołowa; 14. Odporność psychiczna a środowisko pracy: ocena, rozwój i zarządzanie; 15. Zatrudnialność: kluczowa kwestia dla pracodawców i pracowników; 16. Odporność psychiczna a edukacja i rozwój młodzieży; 17. Odporność psychiczna w sporcie; 18. Odporność psychiczna a sektor usług społecznych i zdrowotnych; 19. Czy odporność psychiczną można rozwijać? Perspektywa praktyka i psychologa; 20. Wykorzystanie modelu odporności psychicznej i kwestionariusza MTQ48 w coachingu i mentoringu; 21. Pozytywne myślenie; 22. Wizualizacja; 23. Kontrolowanie lęku i relaksacja – perspektywa fizjoterapeuty; 24. Kontrolowanie uwagi; 25. Wyznaczanie celów; 26. Badania naukowe z wykorzystaniem kwestionariusza MTQ48; 27. Podsumowanie: rozważania o tym, co dalej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wprowadzenie; Część I. Coaching zespołowy jako metoda wspierania zespołów Rozdział 1. Istota i warunki coachingu zespołowego Rozdział 2. Zastosowania coachingu zespołowego Rozdział 3. Kompetencje coacha zespołowego Część II. Proces coachingu zespołowego Rozdział 4. Struktura procesu coachingu zespołowego Rozdział 5. Przygotowanie do coachingu zespołowego Rozdział 6. Sesja otwierająca Rozdział 7. Sesja diagnostyczna Rozdział 8. Sesja ustalania celów Rozdział 9. Dalsze sesje - poszerzanie świadomości zespołu i praca nad wyzwaniami Rozdział 10. Sesje zamykające proces coachingu Rozdział 11. Utrzymanie efektów coachingu Część III. Modele, techniki i narzędzia wykorzystywane w coachingu zespołowym Rozdział 12. Model GROW Rozdział 13. Proces grupowy Rozdział 14. Dysfunkcje pracy zespołowej Rozdział 15. Wywiad motywujący Rozdział 16. Ćwiczenia interakcyjne Rozdział 17. Umowy w zespole Rozdział 18. Analiza pola sił Rozdział 19. Profilowanie zespołu i psychometria Rozdział 20. Warsztaty wartości Rozdział 21. Perspektywa systemowa w pracy z zespołem Rozdział 22. Psychoedukacja Rozdział 23. Sesje informacji zwrotnej Rozdział 24. Rytuały w pracy z zespołem Rozdział 25. Gadżety i karty coachingowe Rozdział 26. Gamestorming Rozdział 27. HPI - Human Performance Improvement Rozdział 28. Design Thinking Rozdział 29. Team Canvas Rozdział 30. Zespoły X Rozdział 31. Ewaluacja Rozdział 32. Technika wspierająca zespół Część IV. Superwizja i rozwój coacha zespołowego Rozdział 33. Drogi rozwoju coacha zespołowego Rozdział 34. Superwizja w coachingu zespołowym Część V. Przykłady procesów coachingu zespołowego; Zakończenie; Spis rysunków; Spis tabel, arkuszy i ćwiczeń; Literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Proces coachingu: Co to jest coaching?; Teorie uczenia się; Wprowadzenie do modelu coachingu; Opis pracy, umiejętności i cech coachingu; Przygotowanie do prowadzenia coachingu; Etap 1: Określenie potrzeb i celów coachingu; Etap 2: Uzgadnianie konkretnych potrzeb rozwojowych; Etap 3: Opracowywanie szczegółowego planu coachingu; Etap 4: Wykonywanie zadania bądź czynności; Etap 5: Przegląd działania i planowanie lepszego funkcjonowania; Etap 6: Zakończenie coachingu; Coachingu inicjowany przez osoby trzecie; Umiejętności. Cz.2 Studia przypadków; Cz.3 Działania i ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej