Konsumenci (ekon.)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(181)
Forma i typ
Książki
(180)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(151)
dostępne
(116)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(116)
Czytelnia
(152)
Autor
Dąbrowska Anna
(5)
Janoś-Kresło Mirosława
(5)
Kieżel Ewa
(5)
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Dobiegała-Korona Barbara
(3)
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Smyczek Sławomir
(3)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Beckwith Harry
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Małysa-Kaleta Agata
(2)
Mitręga Maciej
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Olszewski Jan (1960- )
(2)
Patrzałek Wanda
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Pecyna Marlena
(2)
Powałowski Andrzej (1951- )
(2)
Schenk George
(2)
Sowa Izabela
(2)
Stefanicki Robert
(2)
Sut Piotr
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Zrałek Jolanta
(2)
Ławicki Jacek Stanisław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamus Rafał
(1)
Adcock Dennis
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alexander Jim
(1)
Asmoah Emmanuel Selase
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Begg David
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chovancovă M
(1)
Ciesielska Paulina
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Day Derek
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Durand Barbara
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Figiel Adam
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Foxall Gordon
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gallardo-Vázquez Dolores
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Gniewek Edward (1947- )
(1)
Goik Magdalena
(1)
Golka Marian
(1)
Goszczyńska Maryla
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowski Jan
(1)
Gruchoła Małgorzata
(1)
Grzegorczyk Filip (1978- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Harasimowicz Magdalena
(1)
Heilbrunn Benoit
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hill Nigel
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Janczyk Marek
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jawień Robert
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Keynes John M
(1)
Kiełczewski Dariusz
(1)
Klimczok Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(160)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(180)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(181)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-
(3)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
181 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Budowanie społeczeństwa informacyjnego: Społeczeństwo informacyjne - nowy etap w rozwoju społeczeństw; Priorytety i kierunki działań na rzecz budowy społeczeństwa informacyjnego; Informatyzacja gospodarstw domowych i przedsiębiorstw; E-usługi w dobie budowania społeczeństwa informacyjnego. 2. Charakterystyka wybranych e-usług na polskim rynku: E-administacja; E-bankowość; E-ubezpieczenia; E-handel; E-edukacja; E-kultura; E-zdrowie; E-turystyka; 3. Rodzaje i metody badań e-konsumentów: Pojęcie badań marketingowych; Badania marketingowe i ilościowe; Metody tradycyjne; Metody nowoczesne. 4. E-konsument jako uczestnik e-rynku: Profile e-konsumenta; Motywy korzystania z e-usług; Bariery korzystania z e-usług; Poczucie bezpieczeństwa e-konsumentów; Poziom świadomości konsumenckiej w korzystaniu z e-usług
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internet we współczesnym świecie; 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni; 3. E-usługi publicznej (e-administracja; e-zdrowie; e-edukacja); 4. E-usugi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel; e-turystyka; e-kultura); 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia); 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sytuacja społeczno-gospodarcza Lityw, Łotwy, Polski i ukrainy na tle krajów Unii europejskiej, 2. Konsumenci jako uczestnicy procesów rynkowych i zmiana ich zachowań konsumpcyjnych, 3. Zmiany w konsumpcji dóbr i usług gospodarstw domowych w latach 2000-2005 i czynniki o tym decydujące, 4. Konsumenci na wybranych rynkach usług, 5. Polityka konsumencja Unii europejskiej a sytuacja konsumentów w wybrnaych krajach Europy Środkowo-Wschodniej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Konsument i prawa konsumenta, 2.Polityka konsumencka w Unii Europejskiej, 3.Polityka konsumencka w Polsce, 4.Znajomość wybranych regulacji prawnych w zakresie sprzedaży towarów i usług, 5.Edukacja konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konkurowanie wartościami dla klienta, 2. Zarządzanie klientem w Internecie, 3. Budowa strategii marketingowe j w Internecie, 4. Elementy strategii e-marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
1. Migracja klientów a migracja wartości przedsiębiorstwa: szanse zagrożenia; 2. Wpływ zmian stylu życia konsumentów na migrację kapitału; 3. Panika jako przyczyna migracji klientów w kryzysie finansowym; 4. Relacje z klientami z wykorzystaniem Internetu w świetle migracji wartości; 5. Migracja kapitału na rynku B2C jako skutek dezagregacji funkcji handlowych; 6. Migracja kapitału za zarządzanie marką; 7. Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa: koncepcje teoretyczne i rozwiązania praktyczne korporacji naftowych; 8. Wpływ reputacji na wartość przedsiębiorstwa i migrację kapitału
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa: 1. Kilka refleksji na temat nowych źródeł wzrostu wartości przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwa a integracja i globalizacja; 3. Droga złotego do Euro; 4. Klient kapitałem przedsiębiorstwa II. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa: 1. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa metodą podnoszenia jego wartości; 2. Nowoczesna rachunkowość zarządcza jako źródło informacji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa 3. Modelowanie i kreowanie wzrostu wartości firmy 4. Niematerialne źródła wartości przedsiębiorstwa 5. Wartość dla klientów generatorem wartości przedsiębiorstwa III. Organizacyjne źródła wartości przedsiębiorstwa 1. Systemy zarządzania wiedzą warunkiem wzrostu wartości firmy 2. Wpływ jakości nadzoru korporacyjnego na wartość spółki 3. Procesowe zarządzanie przedsiębiorstwem 4. Konkurowanie czasem w świetle innych koncepcji zarządzania 5. Zarządzanie wiedzą o kliencie źródłem wartości przedsiębiorstwa IV. Pomiar wybranych wartości przedsiębiorstwa: 1 Kreacja wartości przedsiębiorstwa i metody pomiaru 2. Klasyfikacja metod oceny opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego 3. Metody pomiaru wartości marki 4. Wartość portfela klientów - aspekt teoretyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Wprowadzenie; 2. System dochodzenia roszczeń; 3. Sprzedaż; 4. Usługi; 5. Kupujemy żywność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Ekonomia jako dyscyplina naukowa, 2.Zarys historii i ogólne założenia ustroju liberalnego, 3.Gospodarka rynkowa, 4.Teoria wyboru konsumenta, 5.Przedsiębiorstwo i koszty produkcji, 6.Konkurencja w gospodarce rynkowej, 7.Pieniądz i system bankowy, 8.Rynek finansowy i rynek papierów wartościowych, 9.Rynek pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Dlaczego?: 1.Od zrozumienia do obsesji, 2.Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów, 3.Dlaczego marki potrzebują wiary, 4.Dlaczego wiara musi być manifestowana, 5.Kolejan marka - czy może marka z pasją?, Cz.II Jak?: 6.Kreowanie marek z pasją: początek podróży, 7.Pierwszy róg: ideologia, 8.Drugi róg: możliwości, 9.Trzeci róg: konsumenci, 10.Czwarty róg: otoczenie, 11.Wyobraźnia marketingowe i punkt pasji, 12.Od tożsamości do rzeczywistości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
R.1 Pojęcie etnocentryzmu i powody jego występowania, R.2 Etnocentryzm konsumenacki jako gospodarcza forma etnocentryzmu, R.3 Podstawy budowy strategii w warunkach etnocentryzmu konsumenckiego, R.4 Lokalizacja i forma prowadzenia działalności gospodarczej, R.5 Wizerunek i identyfiakcja kraju pochodzenia a wizerunek produktu, R.6 Działania w sferze marketingu, R.7 Efekt wzajemnego dopasowania wizerunku kraju i cech produktu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy prawne ochrony danych osobowych, 2. Zakres przetwarzania danych osobowych przedsiębiorcy, 3. zakres przetwarzania danych osobowych konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ; 7)
1.Istota i czynniki rozwoju regionalnego, 2.Przestrzenne zróżnicowanie dostępności usług kultury a rozwój regionalny, 3.Kasztelania Karpacka ze stolicą w Nowym Sączu - projekt nowego spojrzenia na podział realizacji zadań w zakresie usług publicznych, 4.Systemy informacyjne administracji publicznej, 5.Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w gospodarce Polski, 6.Struktury holdingowe w aspekcie prawnym i podatkowym, 7.Determinizm czy swoboda wyborów strategicznych organizacji w procesie ewolucji sektora, 8.Rola public relations i marketingu w kształtowaniu wizerunku organizacji, 9.Lojalność konsumenta jako jedno z najskuteczniejszych narzędzi w walce z konkurencją, 10.Rola fundacji w sektorze organizacji pozarządowych na przykładzie Fundacji Barbary i Andrzeja Chronowskich, 11.Aktualne problemy polskich uzdrowisk, 12.Oferta turystyczna jako substytut lecznictwa uzdrowiskowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta : 1.Wyzwanie marketingowe, 2.Uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku, 3.Potrzeby i motywacje, 4.Ryzyko w zakupach konsumentów. Cz.II Decyzje nabywców : 5.Anatomia decyzji konsumentów, 6.Rodzaje decyzji zakupu, 7.Zakup nowegp produktu, 8.Przedsiębiorstwo i instytucjie jako nabywcy. Cz.III wybór rynku docelowego : 9.Analiza możliwości i zagrożeń działania, 10.Segmentacja rynku, 11.Wybór pozycji i sposobu działania na rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Zagadnienia ogólne dot. konsumenta: Pojęcie konsumenta w prawie wspólnotowym i prawie polskim; Pojęcie konsumenta w ubezpieczeniach - uwagi o art. 384 § 5 k.c.; Realne możliwości zapoznawania się klientów z wzorcami umownymi. Ochrona konsumenta usług finansowych: Ochrona konsumenta usług finansowych świadczonych przez Pocztę Polską; Implementacja dyrektywy 2002/65/WE do krajowych porządków prawnych; Cywilnoprawna ochrona konsumenta usług finansowych w umowach zawieranych na odległość; Ochrona konsumenta usług finansowych w świetle prawa wspólnotowego - wybrane zagadnienia. Ochrona konsumenta usługi ubezpieczeniowej: Ochrona konsumenta usługi ubezpieczeniowej w świetle art. 807 § 2 k.c. - stan obecny i projektowany; Publicznoprawne instrumenty ochrony konsumenta usługi ubezpieczeniowej. Ogólne zagadnienia zabezpieczenia wierzytelności: Z problematyki przeniesienia praw w celu zabezpieczenia wierzytelności (przegla możliwości). Zabezpieczenia finansowe służące ochronie konsumenta usług turystycznych: Zabezpieczenie finansowe organizatorów turystyki w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości; Ochrona konsumenta usług turystycznych w zakresie ubezpieczeń obowiązkowych i dobrowolnych. Wybrane zagadnienia związane z wierzytelnościami i długami konsumenckimi; Prawne aspekty przelewu wierzytelności konsumenckiej; Przekształcenie wierzytelności konsumentów na skutek ogłoszenia upadłości - pozycja prawna konsumenta w polskim prawie upadłościowym i naprawczym. Zagadnienia wybrane. Proceduralne aspekty ochrony konsumenta: Bankowy Arbitraż Konsumencki; Problematyka procesowa konsumenckich usług finansowych; Rozstrzyganie sporów konsumenckich w telekomunikacji; Formuła polubownego rozstrzygania sporów transgranicznych z udziałem konsumenta usług finansowych; Sprawozdanie z przebiegu konferencji (22-24 września 2005 r., Krynica Górska)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2617)
Umowa przedwstępna po nowelizacji kodeksu cywilnego - uwagi ogólne; Ustanowienie ograniczonych praw rzeczowych; treść i forma umowy; Obowiązki notariusza w świetle współczesnych ograniczeń obrotu nieruchomościami rolnymi; Kolizyjne aspekty umów zawieranych z udziałem konsumentów; Skutki procesowe niedochowania formy pisemnej zastrzeżonej dla celów dowodowych; Konstrukcja i charakter prawny umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami; Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy (prawo do namysłu); wykonanie i skutki; Umowne powierzenie zarządu nieruchomościami wspólną osobie fizycznej albo prawnej; Wykonanie świadczeń polegających na zaniechaniu na przykładzie umownych zakazów konkurencji; Zawarcie umowy między przedsiębiorcami w trybie ofertowym w świetle znowelizowanych przepisów kodeksu cywilnego; Skutki prawne ulepszenia przedmiotu najmu wg art.676 k.c.; Zawarcie umowy zastawu na wierzytelności w praktyce bankowej; Nienależyte wykonanie umowy o zastępstwo procesowe; Wina w kontraktowaniu (culpa in contrahendo) na tle zmian w kodeksie cywilnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekonomia jako nauka o gospodarowaniu, 2. Narzędzia analizy ekonomicznej, 3. Powstanie pieniądza i jego funkcje, 4. Gospodarka rynkowa - istota i determinanty, 5. Elastyczność popytu i podaży, 6. Podstawy decyzji ekonomicznych konsumenta, 7. Popyt konsumenta, 8. Podstawy decyzji ekonomicznych producenta, 9. Koszty produkcji, 10. Rodzaje konkurencji, 11. Równowaga przedsiębiorstwa, 12. Rynek kapitałowy, 13. Rynek pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 41)
1. Rozwój społeczeństwa konsumpcyjnego i różne koncepcje wolności, 2. Spektakle konsumpcji i biedy, 3. W stronę socjologii przedmiotów, 4. Jak wizualna reprezentacja zapośredniczą konsumpcję ciała, 5. Konsumpcyjna strona turystyki zorganizowanej, 6. Konsumpcyjna mentalność osób ubogich, 7. Warunki udanego życia w oczach osób samotnych życiowo, 8. Reklama społeczna jako " sumienie" społeczeństwa konsumpcyjnego, 9. Kreowanie postaw konsumpcyjnych przez prasę kobiecą, 10. Cywilizacja konsumpcji w społecznym nauczaniu Kościoła
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorczość- uwarunkowania i konsekwencje: Przedsiębiorczość a protestancka etyka praktyka pracy; Jakość życia przedsiębiorców. Wyznaczniki podmiotowe i sytuacyjne; Rola ekonomii społecznej w tworzeniu nowych form przedsiębiorczości; Determinanty i przejawy przedsiębiorczości polskiej młodzieży; 2. Pieniądze i dysponowanie nimi: Jasna przyszłość naszych finansów. O związkach optymizmu i postaw wobec pieniędzy; Postawy wobec pieniędzy a zachowania ubezpieczeniowe. Badania eksploracyjne; Wybory inwestycyjne w sytuacji sukcesu i porażki- porównanie międzykulturowe na przykładzie grupy polskiej i holenderskiej; Korzystanie z usług banków przez młodzież polską i brytyjską; Gdy całość jest tańsza od składników. Subaddytywność ocen; 3. Zachowania konsumenckie: Kupowanie rzeczy, kupowanie doświadczeń- nowe tendencje w zachowaniach konsumentów; Związki materializmu z dokonywaniem zakupów nieplanowanych; Temperamentalne uwarunkowania skłonności do kupowania impulsywnego; Skłonności do kupowania kompulsywnego a nieracjonalne korzystanie z kart kredytowych; Reklama jako kontekst determinujący spostrzeganie różnych kategorii produktów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Działalność gospodarcza. 2. Krajowy Rejestr Sądowy. 3. Przedsiębiorstwa państwowe. 4. Komercjalizacja i prywatyzacja. 5. Zwalczanie nieuczciwej konkurencji. 6. Ochrona konkurencji i konsumentów. 7. Pomoc publiczna. 8. Specjalne strefy ekonomiczne. 9. Zamówienia publiczne. 10. Nabywanie nieruchomości przez cudzoziemców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej