Konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(67)
Forma i typ
Książki
(61)
Publikacje fachowe
(20)
Publikacje naukowe
(14)
Czasopisma
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Pliki i bazy danych
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(44)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(54)
Autor
Łętowska Ewa (1940- )
(6)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Zagrodzki Michał
(3)
Armstrong Gary
(2)
Begg David
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hoc Stanisław (1948- )
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bazylińska Justyna
(1)
Bernat Rafał
(1)
Borawska Patrycja
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Budnik Monika
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Bělohlávek Alexander J. (1968- )
(1)
Chmaj Marek (1969- )
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Coop Tomasz
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Danylenko Olena
(1)
Detyna Beata
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Drogoń Andrzej
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Foxall Gordon
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Francik Kamila
(1)
Frankowska Weronika
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gredka Iwona
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Gębczyński Michał
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Heilbrunn Benoit
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Antoni
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jasiński Wojciech
(1)
Jawłowska Aldona (1934-2010)
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kakhnych Volodymyr
(1)
Kempny Marian (1954-2006)
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kobis Paweł
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Krajewska Anna (1976- )
(1)
Kramer Józefa (1930- )
(1)
Kruk Marta
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kunz Tomasz (1969- )
(1)
Lambkin Mary
(1)
Lis Marcin
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Macełko Marta
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Maliszewska-Nienartowicz Justyna (1976- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(66)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(66)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1417)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Konsumenci
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Zarządzanie strategiczne
(246)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Państwo
(233)
Finanse
(232)
Podatek
(230)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(214)
Nauczanie
(213)
Zarządzanie jakością
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(126)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Europa
(3)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Pilica (woj. śląskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Uzbekistan
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Opracowanie
(20)
Czasopismo naukowe
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Esej
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Analiza i interpretacja
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Akta normatywne
(1)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Dane statystyczne
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Zarządzanie i marketing
(30)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(20)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
67 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Rozwój badań europejskich nad zachowaniem konsumenta; Teorie i modele zachowań konsumenta; Konsument - opis i pomiar; Postawy i procesy podejmowania decyzji; Uspołecznienie i style życia; Zachowanie konsumenta w ujęciu kulturowym; Psychologia ekonomiczna; Semiotyka konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe i Konferencyjne)
1. O polityce chadecji śląskiej wobec mniejszości niemieckiej na forum I Sejmu Śląskiego (1922-1929), 2. Współpraca transgraniczna na przykładzie województwa śląskiego, 3. O pojęciu konsumenta w prawie prywatnym, 4. Obowiązki jednostek samorządu terytorialnego w zakresie realizacji prawa do informacji, 5. Zawód biegłego rewidenta i odpowiedzialność osób zawód ten wykonujących, 6. Polityka a postępowanie cywilne (1945-1964), 7. Zasada materialnej niepołączalności mandatu parlamentarnego w III RP, 8. Pojęcie organu administracji publicznej w kodeksie postępowania administracyjnego, 9. Uprawnienia Rady Ministrów Republiki Włoskiej, 10. Samorząd terytorialny w Konstytucji RP a prawo wspólnot Europejskich, 11. Organy regionalnej izby obrachunkowej. Struktura organizacyjna, zadania i kompetencje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Europejskie prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - XXXV, 413 s. ; 23 cm.
(Zarys Prawa)
R.1 Aksjologia i strategie ochrony konsumenta; R.2 Pojęcie konsumenta (kwestie definicji i modelu); R.3 Bezpieczeństwo towarów i usług; R.4 Odpowiedzialność za produkt: Uwarunkowania ekonomiczne i konceptualizacja odpowiedzialności; Dyrektywa 85/374 jako akt prawa wspólnotowego; Treść Dyrektywy 85/374; R.5 Prawo do informacji - kwestie generalne; R.6 Prywatność konsumenta jako granica emitowania i żądania informacji handlowej; R.7 Zakazy i ograniczenia informacji (reklama zakazana i nieuczciwa: wprowadzająca w błąd): Zakazy i ograniczenia reklamy; Reklama wprowadzająca w błąd; R.8 Informacje, do których konsument ma prawo; R.9 Praktyki marketingowe typu sweepstakes (podarki, premie, gry, konkursy) oraz praktyki związane z obniżką ceny- projekt reformy prawa wspólnotowego; R.10 Umowy zawierane poza lokalem handlowym; R.11 Umowy zawierane na odległość; R.12 Usługi finansowe świadczone na odległość; R.13 Obrót elektroniczny; R.14 Klauzule abuzywne; R.15 Sprzedaż konsumencka i związane z nią gwarancje; R.16 Usługi finansowe; R.17 Kredyt dla konsumentów; R.18 Usługi turystyczne: umowa o podróż; R.19 Timesharing; R.20 Usługi świadczone w ogólnym interesie gospodarczym; R.21 Prawo właściwe i jurysdykcja; R.22 Realizacja praw konsumentów jako przedmiot zainteresowania prawa wspólnotowego; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Orzecznictwo Europejskie)
R.1 Wprowadzenie do problematyki klauzul abuzywnych, R.2 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa, R.3 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży na odległość, R.4 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży urządzeń gospodarstwa domowego, R.5 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży urządzeń elektronicznych i komputerów, R.6 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży mebli, R.7 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży i naprawy samochodów, R.8 Orzecznictwo dotyczące obrotu i gospodarki nieruchomościami, R.9 Orzecznictwo dotyczące usług finansowych, R.10 Orzecznictwo dotyczące usług ubezpieczeniowych, R.11 O rzecznictwo dotyczące usług turystycznych, R.12 Orzecznictwo dotyczące usług rekreacji, R.13 Orzecznictwo do tyczące usług transportowych, R.14 Orzecznictwo dotyczące usług edukacji, R.15 Orzecznictwo dotyczące usług związanych z ochroną zdrowia, R.16 Orzecznictwo dotyczące usług użyteczności publicznej, R.17 Orzecznictwo dotyczące usług świadczonych w ramach wolnych zawodów, R.18 Orzecznictwo dotyczące usług biur matrymonialnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ochrona niektórych praw konsumentów : komentarz / Ewa Łętowska. - Wyd. 3 zaktual. i uzupeł. - Warszawa : C.H.Beck, 2001. - XV, 234 s. ; 20 cm.
(Krótkie Komentarze Becka)
A. Tekst ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn.2 marca 2000r. (Dz.U. Nr 22, poz.271). B. Komentarz do ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn.2 marca 2000r. (Dz.U. Nr22, poz.271): Wprowadzenie; R.1 Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa; R.2 Umowy zawierane na odległość; R.3 Zmiany w przepisach obowiązujących. C. Aneks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Wyd. 2. - Warszawa : C.H.Beck, 2002. - LXVIII, 630 s. ; 23 cm + CD-ROM + Suplement (11, [1] s). ; 19 cm.
(Zarys Prawa)
Cz. I Ochrona konsumenta jako problem polityki prawa: Aksjologia i strategie ochrony konsumenta; Pojęcie konsumenta; Jakich zmian wymaga prawna ochrona konsumenta w Polsce. Cz. II Bezpieczeństwo i zdrowie konsumentów: Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny - jako szczególny typ odpowiedzialności wytworzony przez praktykę; Odpowiedzialność za produkt o cechach niebezpiecznych w obowiązującym prawie; Bezpieczeństwo produktu. Cz. III Pr granica emitowania i żądania informacji handlowej; Zakaz informacji wprowadzającej w błąd - kwestie nieuczciwej reklamy; Informacje, do których konsument ma prawo. Cz. IV Ekonomiczne prawa konsumenta: Umowy zawierane w lokalu handlowym; Umowy zawierane poza lokalem handlowym; Umowy zawierane na odległość; Wzorce umowne; Kontrola wzorców; Kontrola treści i wykonania umowy; Odpowiedzialność za jakość świadczenia: rękojmia i gwarancja. Cz. V Zagadnienia szczegółowe: Umowy konsumenckie zawierane w "przeznaczonych do tego miejsca" (ogólne warunki umów konsumenckich wydawane na podst. art.384 KC - w dawnym brzmieniu); Usługi finansowe; Usługi turystyczne. Umowa o podróż; Timesharing; Poferki, premie, konkursy sprzężone ze sprzedażą lub usługą; Usługi medyczne; Dziecko jako konsument - status cywilnoprawny; zakaz dyskryminacji. Cz. VI Realizacja praw konsumentów - perspektywa prawa europejskiego: Realizacja praw konsumentów- perspektywa prawa europejskiego; Realizacja praw konsumenta w Polsce - próba bilansu. Prawo do informacji: Prywatność konsumenta jako
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Warszawa : C.H.Beck, 1999. - LX, 651 s. ; 23 cm.
Przegląd treści; Spis treści; Table of Contents; Wykaz skrótów; Wprowadzenie; Część I. Ochrona konsumenta jako problem polityki prawa; Rozdział I. Aksjologia i strategie ochrony konsumenta; Rozdział II. Pojęcie konsumenta; Rozdział III. Jakich zmian wymaga prawna ochrona konsumenta w Polsce; Część II. Bezpieczeństwo i zdrowie konsumentów; Rozdział IV. Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny – jako szczególny typ odpowiedzialności wytworzony przez praktykę; Rozdział V. Odpowiedzialność za produkt o cechach niebezpiecznych w obowiązującym polskim prawie; Rozdział VI. Perspektywy regulacji odpowiedzialności za produkt o cechach niebezpiecznych w polskim prawie; Bezpieczeństwo produktu; Część III. Prawo do informacji; Rozdział VIII. Prywatność konsumenta jako granica emitowania i żądania informacji handlowej; Rozdział IX. Zakaz informacji wprowadzającej w błąd – kwestie nieuczciwej reklamy; Rozdział X. Informacje, do których konsument ma prawo; Część IV. Ekonomiczne prawa konsumenta; Rozdział XI. Umowy zawierane w lokalu handlowym (art. 97 KC); Rozdział XII. Umowy zawierane poza lokalem handlowym; Rozdział XIII. Umowy zawierane na odległość; Rozdział XIV. Wzorce umowne; Rozdział XV. Kontrola treści i wykonania umowy; Rozdział XVI. Odpowiedzialność za jakość świadczenia: rękojmia i gwarancja; Część V. Zagadnienia szczegółowe; Rozdział XVII. Umowy konsumenckie zawierane w „przeznaczonych do tego miejscach” (ogólne warunki umów konsumenckich wydawane na podstawie art. 384 KC); Rozdział XVIII. Usługi finansowe; Rozdział XIX. Usługi turystyczne. Umowa o podróż; Rozdział XX. Timesharing; Rozdział XXI. Podarki, premie, konkursy sprzężone ze sprzedażą lub usługą; Rozdział XXII. Usługi medyczne; Rozdział XXIII. Dziecko jako konsument – status cywilnoprawny; zakaz dyskryminacji; Część VI. Realizacja praw konsumentów; Rozdział XXIV. Realizacja praw konsumentów – perspektywa prawa europejskiego; Rozdział XXV. Realizacja praw konsumenta w Polsce – próba bilansu; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Pierwsze inicjatywy instytucji wspólnotowych na rzecz ochrony konsumentów: Traktat Rzymski i jego znaczenie dla rozwoju idei ochrony konsumenta; Pierwszy pogram Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej dot. polityki ochrony i informowania konsumentów - 14 kwiecień 1975 roku; Drugi program Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej dot. polityki ochrony i informowania konsumentów - 19 maj 1981 roku; Charakter prawny i znaczenie obu programów; Ocena dotychczasowych działań Wspólnoty w zakresie ochrony konsumentów Komunikat Komisji Europejskiej z 4 lipca 1985 roku w sprawie nowego impulsu dla polityki ochrony konsumentów. R.II Wpływ działań podejmowanych w ramach innych poli tyk wspólnotowych na pozycje konsumenta na wspólnym rynku: Ochrona konsumenta w kontekście wolnej konkurencji; Zasada swobodnego przepływu towarów a ochrona konsumenta; Stosunek polityki ochrony konsumenta do polityki ochrony środowiska. R.III Znaczenie Jednolitego Aktu Europejskiego dla dalszego rozwoju ochrony konsumenta: Najważniejsze zmiany wprowadzone przez Jednolity Akt Europejski w Traktacie ustanawiającym Europejską Wspólnotę Gospodarczą; Postanowienia dot. ochrony konsumenta zawarte w Jednolitym Akcie Europejskim; Rezolucja Rady Ministrów z 9 listopada 1989 roku dot. przyszłych priorytetów dla ożywienia polityki ochrony konsumenta; Pierwszy trzyletni plan działania Komisji w zakresie polityki konsumenckiej w Europejskiej Wspólnocie Gospodarczej (1990-1992). R.IV Formalne uznanie ochrony konsumenta za jedną z polityk Wspólnot Europejskich w Traktacie z Maastricht Wprowadzenie podstawy prawnej do wydawania aktów prawnych dot. ochrony konsumenta; Zasada subsydiarności a polityka ochrony konsumenta; Priorytet polityki konsumenckiej po przyjęciu Traktatu z Maastricht - rezolucja Rady oraz drugi trzyletni plan działania Komisji (1993-1995); Nowe wyzwania dla polityki ochrony konsumenta w połowie lat 90-tych - trzeci plan działania Komisji (1996-1998). R.V Ochrona konsumenta w Traktacie Amsterdamskim. Działania programowe podjęte po jego podpisaniu: Zmiany wprowadzone przez Traktat Amsterdamski w zakresie ochrony konsumenta; Działania programowe podjęte przez instytucje wspólnotowe po podpisaniu Traktatu Amsterdamskiego. R.VI Dyrektywa jako środek prawny ochrony konsumenta: Akty prawne stosowanie w dziedzinie europejskiej polityki konsumenckiej; Cechy wspólne dyrektyw konsumenckich; Obowiązek implementacji dyrektyw do krajowych porządków prawnych i skutki jego niewykonania; Wnioski dla konsumentów; Implementacja dyrektyw służących ochronie konsumenta w prawie polskim. Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I CRM i MSP : 1.Co to jest CRM?, 2. Kierowanie organi zjacjami, 3.Charakterystyka MSP. R.II Systemy informatyczne w praktyce : 1.Opracowanie, 2.Integracja, 3.Problemy integracji baz danych, 4.Ska lowalność systemu, 5.Wiarygodność i ochrona danych, 6. Aspekty prawne. R.III Wdrażanie systemów informatycznych : 1.Metodyka wdrażania CRM, 2.Pięć kroków udanego wdrożenia, 3.Pou czający przykład, 4.Zalecany tok postępowania. R.IV Wybrane segmenty CRM : 1.Contact Center, 2.Praca grupowa, 3.Rozwiązania mobilne, 4.Marketing, 5.Sprze daż, 6.Serwis, 7.Sekretariat, 8.CRM analityczny. R.V Serwis internetowy jako narzędzie kontaktów z kli entami : 1.Co, po co, dla kogo?, 2.Tworzenie serwisu internetowego, 3.Narzędzia wykorzystywane w serwisach, 4.Zarządzanie zawartością, 5.Sklepy internetowe, 6.Wła sny serwis internetowy - przykład. R.VI MADAR : "Decyzja podjęta - wdrażamy CRM" : 1.Na sze pięć kroków do udanego wdrożenia, 2.Centrum Obsłu gi Klienta, 3.Baza danych klientów, 4.Planowanie i pra ca grupowa, 5.Założenia mobilności, 6.Obsługa zgłoszeń serwisowych, 7.Sprzedaż, 8.Marketing bezpośredni, 9.Se kretariat, 10.Integracja systemów, 11.Gromadzenie "na miarów". CRM a sprawa polska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych: Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów; Cechy nowego konsumenta; Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji; Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe. R.2 Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców: Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego nabywcy; Oczekiwania konsumentów dot. opakowań; Rola marki w procesie decyzyjnym nabywcy; Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych nabywców; Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji; Rekacje konsumen tów na działania promocyjne. R.3 Konsument w centrum strategii marketingowej: Podział rynku na segmenty; Strategie pozycjonowania do stosowane do reguł postępowania konsumentów; Konsument w polityce rozwoju nowego produktu; Kształtowanie stra tegii dystrybucji i poziomu obsługi klienta; Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa; Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem. R.4 Relacje z kilentem jako podstawa marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem: Założenia marketingu relacyjnego; Relacje przedsiębiorstwaz podmiotami zewnętrznymi i wewnętrzynymi; Czynniki wpływające na relacje przedsiębiorstwa z podmiotami otoczenia; Instrumenty kształtowania więzi przedsiębiorstwa z klientem; Uwarunkowania i kerunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa. R.5 Kształtowanie satysfakcji klienta: Istota i podstawy pomiaru satysfakcji klienta; Sposoby kształtowania satysfakcji klienta; Bazy danych o klientach; Stosowanie form komunikacji online; Usługi prokonsumenckie w przedsiębiorstwie; Program badania i pomiaru satysfakcji klientów; Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Uwarunkowania przemian konsumpcji w okresie transformacji polskiej gospodarki; R.2 Postawy i formy zachowań konsumentów na rynku (w świetle badań ankietowych); R.3 Zachowania adaptacyjne gospodarstw domowych w warunkach gospodarki rynkowej; R.4 Ocena przemian zachowań konsumenckich w warunkach transformacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prawo prywatne międzynarodowe i międzynarodowe postępowanie cywilne. Zasada państwa pochodzenia i prawo prywatne międzynarodowe na europejskim rynku jednolitym w zakresie świadczenia usług; Międzynarodowa upadłość masy spadkowej; Wpływ przystąpienia do Unii Europejskiej na węgierskie kolizyjne prawo umów; Kilka uwag o jurysdykcji koniecznej; Kolizyjna problematyka przysposobienia w konwencjach międzynarodowych; Wybrane zagadnienia jurysdykcji krajowej według rozporządzenia Rady Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2000 r, nr 44/2001 o jurysdykcji oraz o uznawaniu i wykonywaniu orzeczeń w sprawach cywilnych i handlowych; Zasada locus regit actum a prawo właściwe dla formy umów; Prawo właściwe dla odpowiedzialności za produkt - rozważania na tle projektu rozporządzenia WE o prawie właściwym dla zobowiązań pozaumownych; Kolizyjnoprawne problemy restytucji dóbr kultury; Uwagi o rekodyfikacji prawa prywatnego międzynarodowego Republiki Czeskiej; Potrącenie w polskim prawie prywatnym międzynarodowym - uwagi de lege ferenda; Stopniowe kształtowanie się wspólnotowego prawa prywatnego międzynarodowego; Czynności jednostronne zobowiązujące i przyrzeczenia wygranych w prawie prywatnym międzynarodowym i procesowym; Międzynarodowe prawo rodzinne Unii Europejskiej na tle ewolucji współpracy sądowej w sprawach cywilnych; Kolizyjnoprawne i jurysdykcyjne zagadnienia naruszeń praw własności intelektualnej; Akcept weksla w prawie prywatnym międzynarodowym; O zagadnieniach ochrony konsumenta w prawie prywatnym międzynarodowym; Zawarcie małżeństwa przez pełnomocnika w prawie prywatnym międzynarodowym; Międzynarodowe aspekty zawarcia małżeństwa wyznaniowego; Prawo właściwe dla wykonywania prawa głosu przez wspólnika spółki kapitałowej; Prawo prywatne międzynarodowe Unii Europejskiej; Cesja wierzytelności w prawie prywatnym międzynarodowym; Wyjątki od obowiązku respektowania stanu zawisłości sprawy w rozporządzeniu Rady (WE) nr 44/2001 z dnia 22 grudnia 2000 r. o jurysdykcji oraz uznawaniu i wykonywaniu orzeczeń w sprawach cywilnych i handlowych; Międzynarodowy prywatny obrót prawny w świetle konwencji haskiej; Uznanie zagranicznych postępowań upadłościowych według prawa upadłościowego i naprawczego. 2. Międzynarodowe prawo handlowe i sądownictwo polubowne. Umowa międzynarodowa jako instrument ujednolicania porządków prawnych w dziedzinie prawa prywatnego; Aspekty prawne stosowania konosamentu elektronicznego w handlu międzynarodowym; Ujednolicanie prawa na płaszczyźnie międzynarodowej a zagadnienie forum shopping; Amerykańskie regulacje antydumpingowe - protekcjonizm czy ochrona przed handlem niezgodnym z zasadami wolnej konkurencji?; Unifikacja prawa morskiego: podejście europejskie i amerykańskie; Nowe ujęcie międzynarodowej regulacji umowy przewozu ładunku morzem; Organizacje promujące rozwój międzynarodowego prawa handlowego. Charakter prawny, cele, struktura, osiągnięcia. Na przykładzie UNCITRAL i MIH; Nowe uregulowanie sądownictwa polubownego w Chorwacji; Sądownictwo polubowne wobec prawa konkurencji Wspólnoty Europejskiej; Dopuszczalność kognicji sądu polubownego w sprawach o zaskarżenie uchwał zgromadzeń spółek kapitałowych; Międzynarodowa Rada do spraw Arbitrażu Handlowego ICCA (International Council for Commercial Arbitration); Sądownictwo arbitrażowe na Białorusi; Środki tymczasowe i zabezpieczające w międzynarodowym arbitrażu handlowym. 3. Prawo europejskie. Kwestia dopuszczalności pierwszych skarg Polski do sądów wspólnotowych; W Europie bez wewnętrznych granic; Europejski Rzecznik Praw Obywatelskich i sądownictwo Wspólnot: kompletny system ochrony praw obywateli w Unii Europejskiej; O naturze głównego i terytorialnego postępowania upadłościowego w prawie upadłościowym Unii Europejskiej; Perspektywy stworzenia europejskiego prawa rzeczowego; Wpływ orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości w sprawie Inspire Art z 30 września 2003 r. na europejskie prawo spółek; Projekt nowego rozporządzenia o fuzjach a gwarancje procesowe przedsiębiorstw notyfikujących; Luki w rozporządzeniu w sprawie statutu spółki europejskiej; Pojęcie rozsądku w projekcie Europejskiego Kodeksu Cywilnego; Wpływ rozszerzenia Unii Europejskiej na wspólnotowe prawa własności przemysłowej; Wyrok ETS na wadze aptekarskiej; Wspólnotowe ramy odpowiedzialności majątkowej za "szkody środowiskowe"; Układy stowarzyszeniowe a dostosowanie prawa konkurencji państw kandydujących Europy Środkowej i Wschodniej. 4. Prawo cywilne. Wolność gospodarcza jednostek samorządu terytorialnego jako kwestia otwarta; Bezprawność naruszenia dobra osobistego wobec rozpowszechnienia w prasie nieprawdziwych informacji; Nabywanie nieruchomości przez cudzoziemców (problematyka cywilnoprawna); Uwagi o podstawach prawnych roszczenia odszkodowawczego w przepisach postępowania administracyjnego; Idea i stan cywilnoprawnej kodyfikacji na przykładzie austriackiego ABGB; Zasada asymilacji a prawa pokrewne; Umowa zobowiązująca jako podstawa prawna dla umów z zakresu prawa rzeczowego; Zasady rządów państwa prawnego w Republice Macedonii; wybrane cywilnoprawne aspekty nowego uregulowania brokerskiego pośrednictwa ubezpieczeniowego; Jednostka organizacyjna jako substrat osoby prawnej i ustawowej; Wpływ wejścia w życie przepisów tzw. pakietu ustaw ubezpieczeniowych na charakterystykę cech umowy ubezpieczenia; Od nieodpowiedzialności po bezprawność - ewolucja zasad odpowiedzialności odszkodowawczej Skarbu Państwa; Nauczanie prawa porównawczego a nauczania prawa porównawczo; Sprzedaż nieruchomości przez syndyka masy upadłości w toku postępowania upadłościowego w razie bezskuteczności względnej wcześniejszego rozporządzenia przez upadłego; Autorskoprawna ochrona utworów architektonicznych i innych prac projektowych; Cywilnoprawna odpowiedzialność sędziego (z uwzględnieniem aspektów historycznych i prawnoporównawczych); Zbycie czy potrójna podmiotowość w prawie cywilnym?; O zakresie odpowiedzialności za produkt niebezpieczny; Wybrane problemy związane z jednoosobową spółką partnerską; Zasady nabywania nieruchomości rolnych przez dzierżawców z Unii Europejskiej; Zasada pełnego odszkodowania (mity i rzeczywistość); Pojęcie nieruchomości ziemskiej w orzecznictwie Trybunału Konstytucyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego; O potrzebie reformy mechanizmów powstawania uprawnień górniczych; O prawie cywilnym od rewolucji francuskiej do rewolucji bolszewickiej praw kilka; "Multicentryczność" systemu prawa i wykładnia jej przyjazna; Źródła i rozwój upadłości jako nowoczesnego mechanizmu prawnego w prawie macedońskim; Orzekanie w procesie karnym w zakresie szkody wynikającej z popełnionego przestępstwa; Konstytucyjne prawo dziedziczenia; Artykuł 446 k.c. jako podstawa dochodzenia roszczeń z tytułu szeroko rozumianych szkód prenatalnych powstałych w wyniku działań medycznych; Kilka uwag w kwestii trybu dochodzenia roszczeń z tytułu szkód wyrządzonych działalnością regulowaną prawem geologicznym i górniczym; Prawa pacjenta i osób bliskich do informacji medycznych i ochrony danych; Odpowiedzialność odszkodowawcza pracodawcy za szkodę wyrządzoną przez członków korpusu służby cywilnej w mieniu osoby trzeciej (wybrane zagadnienia); Uwagi o zastrzeganiu zadatku w umowach przygotowujących zawarcie umów zasadniczych; Sytuacja prawno-zawodowa notariusza w świetle swobody działalności gospodarczej; O zasadzie de minimis non curat praetor w polskim prawie cywilnym; Kwalifikacja działania pełnomocnika (problematyka przekroczenia granic umocowania); Udział Polski w pracach Międzynarodowej Komisji Stanu Cywilnego; Uwagi ogólne o zakresie stosowania formy elektronicznej w prawie cywilnym; Sytuacja prawna majątku niemieckiego w świetle powojennych polskich aktów prawnych; Problematyka tzw. bezprawności względnej oraz związku przyczynowego na tle odpowiedzialności za niezgodne z prawem akty normatywne; Zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze (wybrane problemy); Osoba prawna in utroque foro; Skutki działań piastunów wadliwego składu zarządu lub rady nadzorczej w spółkach kapitałowych oraz spółdzielniach; Sprzedaż przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części w postępowaniu upadłościowym; Zadatek w umowach zawieranych w postaci elektronicznej; Pola eksploatacji nieznane w momencie zawarcia umowy; Możliwość niezastosowania zasady prawnej a podstawowe prawa człowieka; Czeskie prawo zastawnicze, jego rozwój, problemy i ich rozwiązywanie; Aukcja i przetarg jako tryb spieniężania masy upadłości; Zgoda organu spółki kapitałowej na jej czynność prawną; O niektórych uregulowaniach w prawie spadkowym. Uwagi de lege frerenda; Zasada dobrej wiary jako kryterium oceny zachowania stron w toku negocjacji w ujęciu prawnoporównawczym (culpa in contrahendo); Przerwanie biegu przedawnienia roszczenia przez złożenie wniosku o nadanie klauzuli wykonalności; Mediacja w toku postępowania cywilnego - uwagi na tle projektu Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Cywilnego; Ochrona przed szkodami wyrządzanymi przez organy władzy publicznej wadliwą wykładnią prawa cywilnego; Służebność drogi koniecznej na gminnej drodze wewnętrznej; Przedawnienie roszczeń w polskim prawie cywilnym; Oferta handlowa - zmiana kształtu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jan Pindakiewicz. - Wyd. 3. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2000. - 238 s. : tab. ; 24 cm.
R.1 Cechy marketingu jako koncepcji działania na rynku R.2 Otoczenie przedsiębiorstwa. R.3 Zachowania nabyw ców na rynku. R.4 Informacyjne podstawy marketingu. R.5 Produkt jako element marketingu mix. R.6 Ceny jako element marketingu mix. R.7 Dystrybucja produktów w marketingu. R.8 Promocja jako element marketingu mix. R.9 Strategie marketingowe przedsiębiorstwa. R.10 Za rządzanie procesami marketingowymi w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa / Grażyna Rosa. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2005. - 184 s. : tab. ; 24 cm.
1. Komunikacja w biznesie. 2. Konsument jako odbiorca komunikatów na rynku. 3. Płaszczyzny komunikacji marketingowej. 4. Negocjacje w procesie komunikacji. 5. Komunikacja przez autoprezentację.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X; Nr 54)
1. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku: Utrzymywanie nabywców instytucjonalnych na konkurencyjnych rynkach; Nowe i tradycyjne przejawy oddziaływań społecznych na zachowania konsumentów w procesach zakupu wybranych produktów; Postawy mieszkańców Trójmiasta wobec proekologicznych środków transportu miejskiego; Zachowania klientów na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych; Zachowania klientów hipermarketów a techniki manipulacji; Zachowania konsumentów na rynku artykułów żywnościowych i nie żywnościowych; Seniorzy jako kluczowy segment odbiorców rynku turystycznego - analiza wybranych obszarów zachowań; Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa (wyniki badań ankietowych); Modele konsumpcji w rodzinach studenckich na tle strategii życiowych pokolenia posttransformacyjnego; Czas wolny jako wyraz zachowań konsumenckich młodych Polaków - ujęcie socjokulturowe; Ocena zmian w zachowaniach nabywczych Polaków - miejsca, style i sposoby dokonywania zakupów; Postawy konsumentów wobec reklamy na przykładzie miasta Tarnobrzeg; Charakterystyka klientów na rynku badań rynkowych i marketingowych - wyniki badań ankietowych; Postawy etnocentryczne mieszkańców lubuskiego w świetle badań ankietowych; Marketing skierowany do kobiet a kolor różowy; 2. Młodzi nabywcy jako ewoluujący, przyszłościowy segment: Źródła informacji najczęściej wykorzystywane przez młodych konsumentów podczas podejmowania decyzji nabywczych w Internecie; Młodzi konsumenci jako odbiorcy reklam telewizyjnych; Młodzi konsumenci wobec społecznych instrumentów promocji wykorzystywanych na rynku żywności; Zjawisko konsumpcji impulsywnej wśród młodych nabywców w Polsce; Marketing doświadczeń a zachowania rynkowe młodych nabywców; Zachowania młodych klientów na rynku usług ubezpieczonych; Wpływ dzieci na zachowania nabywcze ich rodziców; Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych; Proces zakupowy młodych nabywców; Czynniki kształtujące zachowania nabywcze młodych konsumentów; 3. Budowanie relacji z nabywcami: Znaczenie przebiegu procesu zakupowego w budowie zadowolenia konsumenta rynku IT; Programy multipartnerskie jako kolejny etap w budowie lojalności konsumentów; Możliwości wykorzystania teorii marketingu relacji w hotelarstwie; Uwarunkowania lojalności nabywców względem jednostek handlu detalicznego; Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich; Znaczenie i systemy marketingu wewnętrznego wykorzystywane w działalności firm; Rola "twarzy" w chińskim marketingu relacji - opinie polskich menadżerów pracujących w Chinach; Narzędzia CRM w firmie marketingu bezpośredniego; Wpływ promocji osobistej na sprzedaż ubezpieczeń; Wpływ satysfakcji i lojalności klienta na wyniki finansowe przedsiębiorstw; Możliwości motywowania klientów wewnętrznych banków (w świetle wyników badań); Rozwijanie relacji z nabywcami jako wyraz adaptacji przedsiębiorstw do nowych wyzwań rynkowych; 4. Rola informacji i badań w analizie zachowań nabywczych: Podejście środków-celów w identyfikacji wartości dla klienta - modelowanie strukturalno-sieciowe; Gromadzenie, upowszechnianie i stosowanie informacji rynkowych a wyniki tworzenia nowych produktów; Zastosowanie technik twórczego myślenia w zakładzie opieki zdrowotnej; Kryteria analizy społeczności wirtualnych; Metody pomiaru satysfakcji studentów w praktyce polskich uczelni; Badania marketingowe na etapie wstępnej eliminacji pomysłów na nowe produkty; Nowoczesne metody badań w zakresie interakcji produkt-człowiek; Modele ścieżkowe jako przykładowe metody badania satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas rewolucji: Czas na rozwój twojej firmy; Szybkość kontra ospałość- meldunki z frontu; Czas rzeczywisty rządzi się swoimi prawami; Nastawienie na czas rzeczywisty; Za duże, żeby odnieść sukces?; Współpracuj z mediami na ich zasady; Komunikacja kryzysowa i media; Co w tej chwili mówią inni?; Szukaj inspiracji w tłumie; 2. Połącz się ze swoim rynkiem: Kontakt z klientami w czasie rzeczywistym; W urządzeniach mobilnych czas rzeczywisty trwa cały czas; Chcę tego natychmiast; 3. Czas na rozwój twojej firmy: Pozwól im komunikować się teraz; W jaki sposób twoja strona internetowa staje się machina czasu rzeczywistego; Dokonaj sprzedaży; Biznes w tempie teraźniejszości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lojalność klienta a rozwój organizacji / Stanisław Skowron, Łukasz Skowron. - Warszawa : Difin , 2012. - 175, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Klient we współczesnej organizacji; 2. Klient na rynku; 3. Potencjał klienta i metody jego pomiaru; 4. Doskonałość organizacji z perspektywy klienta; 5. Klient i jego bank w świetle badań empirycznych; 6. Potencjał klienta jako meta kryterium doskonalenia organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej