Komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(333)
Forma i typ
Książki
(331)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(14)
Poradniki i przewodniki
(4)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(251)
dostępne
(205)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(214)
Czytelnia
(252)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(9)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(9)
Maliszewski Wojciech J
(6)
Sokołowski Marek
(5)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(4)
Pisarek Walery
(4)
Rzepa Teresa
(4)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Błaż Agata
(3)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Davis Martha
(3)
Dudek Krystian
(3)
Fanning Patrick
(3)
Izdebski Mateusz
(3)
Jong Peter De
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Kaczmarek Bożydar
(3)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(3)
Kim Berg Insoo
(3)
Kobylińska Dorota
(3)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(3)
McKay Matthew
(3)
Piekot Tomasz
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Schulz von Thun Friedemann
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Stewart John
(3)
Anuszewska Izabella
(2)
Aronson Elliot
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Borkowski Igor
(2)
Błaszczyk Klaudia
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Cybulko Anna
(2)
Draheim Szymon Emilia
(2)
Drzewowski Mirosław
(2)
Ekman Paul (1934- )
(2)
Fras Janina
(2)
Furman Wojciech (1946- )
(2)
Gierula Marian
(2)
Golka Marian
(2)
Grabias Stanisław
(2)
Habermas Jürgen
(2)
Hogan Kevin (1961- )
(2)
Hopfinger Maryla
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Kamińska-Szmaj Irena
(2)
Kowalczyk Marek
(2)
Kraus Ewa (1971- )
(2)
Król-Fijewska Maria
(2)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(2)
Markiewicz Katarzyna
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Mrozowski Maciej
(2)
Olędzki Jerzy
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(2)
Szostok Patrycja
(2)
Sztejnberg Aleksander
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Uździcki Roman
(2)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(2)
Waśkiewicz Olena
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźny Aleksander (1953- )
(2)
Włodyga Piotr
(2)
Zaśko-Zielińska Monika
(2)
Zwoliński Andrzej
(2)
Święcicka Justyna
(2)
Abramczyk Gerald S
(1)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamczyk Marta
(1)
Adams K
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Adler Ronald Brian
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Bolesław
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aouil Bassam
(1)
Argyle Michael (1925- )
(1)
Augustyn Anna
(1)
Badora Sylwia
(1)
Bajor Agnieszka (1973- )
(1)
Baran Stanley J
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Bartmiński Jerzy
(1)
Bartz Brunon
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Baryło Waldemar (1980- )
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Baylon Christian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(59)
2000 - 2009
(248)
1990 - 1999
(25)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(333)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(333)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Komunikacja społeczna
(333)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: dzieło
Moda i Życie Praktyczne (czasopismo ; 1945-1951)
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Europa
(2)
Ukraina
(2)
Austria
(1)
Czechy
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(39)
Praca zbiorowa
(19)
Opracowanie
(16)
Monografia
(8)
Materiały konferencyjne
(5)
Poradnik
(5)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Literatura
(2)
Esej
(1)
Film
(1)
Literatura polska
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(53)
Socjologia i społeczeństwo
(22)
Zarządzanie i marketing
(20)
Psychologia
(13)
Edukacja i pedagogika
(9)
Językoznawstwo
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
333 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Całe życie w Sieci / red. Barbara Szmigielska. - Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2008. - 313 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Rola Internetu w biegu życia ludzkiego; Wiedza dziecka na temat komputera i Internetu; Aktywność w Internecie podejmowana przez dzieci w wieku przedszkolnym; Analiza stron internetowych dla najmłodszych z punktu widzenia ich rozwoju; Cyberedukacja seksualna i cyberseks młodzieży; Edukacja moralna młodzieży w przestrzeni Internetu; Rola Internetu w podejmowaniu decyzji edukacyjno-zawodowych w ocenie maturzystów; Wirtualne wspólnoty kobiet na forach internetowych jako źródło wsparcia w przygotowaniu do macierzyństwa; Komunikacja polskich emigrantów z rodzina za pośrednictwem Internetu; Wirtualny seks i zdrada w ocenie osób dorosłych; Internet z perspektywy rozwoju w wieku starczym; Ludzie starzy w świecie wirtualnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja ; 17)
I. Zagadnienia ogólne: Konsiliencja, czyli o porozumieniu między naukami w trzecim tysiącleciu; Nazywanie emocji u młodych dorosłych użytkowników języka; Ikoniczność w gramatyce generatywnej; Minimalizm a polska terminologia językoznawcza; Struktura językowa narracyjnych gier fabularnych; Językowa i wizualna reprezentacja stereotypu (rekonesans badawczy); Porażka komunikacyjna i jej pragmatyczne uwarunkowania. II. Odmiany i rejestry języka: Odmiany polszczyzny, typy tekstów, rodzaje komunikacji: Rozmowa studentów - komunikat ekspresji i rytuału; O socjolekcie "komórkowców" (na przykładzie wariantów wyrażenia puścić komuś sygnał); Paralele zmian kolokacji w stylu publicystycznym i struktury potocznego obrazu świata; Wpływ reklamy na językowe zachowania dzieci i młodzieży; Analiza dyskursu CB radio: profesjolekt kierowców TIR-ów. Studium pilotażowe; O kilku strategiach dyskursowych w rozmowie handlowej; Funkcja języka W w języku sportu - próba analizy; Interakcyjność elektronicznych gatunków mowy: przykład internetowego dyskursu naukowego; Charakterystyka genologiczna i stylistyczna ulotki medycznej; Gatunkowa odrębność konsultacji lekarskiej w świetle wybranych nurtów genologii lingwistycznej; Język "komputerowców". Zagadnienia leksykalne: Nieścisłości w polskich słownikach obcych; Nowe wyrazy w języku najstarszych mieszkańców wsi południowo-wschodniej Rzeszowszczyzny; Formy apelatywne we współczesnym języku polskim; aktualne problemy z feminizacją nazewnictwa w języku polskim. Język prasy, telewizji i reklamy: Wartościowanie ksiązki w programie telewizyjnym "Książki z górnej półki"; Informacja i komentarz - dwa sposoby konceptualizowania wydarzeń w wiadomościach telewizyjnych; Reklamie czasopism w czasopismach; Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjnego; Obraz jako element argumentacyjnej - kilka uwag na temat funkcji warstwy wizualnej przekazów reklamowych; Informacja czy argumentacja? Wpływ kultury na styl reklamy; Współdziałanie słowa i obrazu w prasie tabloidowej. Ujęcie semiotyczne; Najczęstsze przykłady normy językowej w prasie. Język polityki: Poselska gra na słowa - analiza perswazji w dyskursie sejmowym; Kreowanie wizerunku przeciwnika politycznego w rozmowie publicznej; Kampania wyborcza to wojna - o metaforach w tekstach prasowych w czasie kampanii wyborczej 2005; Językowa charakterystyka politycznych wypowiedzi Jana Marii Rokity
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Komunikacja społeczna jako przedmiot interdyscyplinarny, 2. Charakterystyka wybrnaych modeli komunikacji, 3. Metoda programowania neurolingwistycznego - NLP, 4. Komunikacja w klasie szkolnej, 5. Problemy komunikacji społecznej w zadaniach testowych wielokrotnego wyboru, 6. Ważniejsze terminy komunikacji społecznej w zadaniach typu przyporządkowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zachowania proksemiczne w komunikacji międzyludzkiej, 2. Proksemiczne normy komunikacyjne w pomieszczeniach biurowych, 3. Charkater interakcji i wybór miejsc siedzących przy stołąch o rożnych kształtach, 4. Wymiary przestrzeni personelnej. Cztery strefy przestrzenne Halla, 5. Zastosowanie technik projekcyjnych w badaniach proksemicznych, 6. Zagęszczaenie jako czynnik środowiskowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Życie codzienne - temat najnowszej socjologii; Codzienność życia społecznego - wyzwania dla socjologii XXI wieku; Dom i intymność: Czym jest uczucie zwane miłością?; Od rodziny do intymności; Być singlem - próba zrozumienia życia singli; Wspólnota i kapitał społeczny: Przyjaźń - społeczne spoiwo współczesnego społeczeństwa?; Zaufanie strategiczne i zaufanie normatywne; Paranoja zbiorowa: nieufność między grupami społecznymi; Sieci społeczne, podróże i rozmowy; Ulica i konsumpcja: (Prze)znaczenie pieniądza; Jak nie kupować szczęścia; W obronie zakupów; Zakupy, spędzanie wolnego czasu i wojna płci; Miłe spotkania przy stole; Postępująca zmiana istoty tego, co społeczne; Życia za kółkiem; Codzienne powiewanie flagą ojczyzny; Praca i kariera: Wypaczanie charakteru. Wpływ pracy zarobkowej na prywatne życie ludzi w nowym kapitalizmie; Czas społeczeństwa przemysłowego i władza; Zegary i bogactwo narodów; Zaufanie i społeczeństwo; Agora i komunikacja: Natura skandalu politycznego; Internet i formy związków ludzkich; Humor i śmiech w tkance społecznej; Ciało i zdrowie: O emocjach w sporcie i wypoczynku; Zdrowie i dobre samopoczucie; Nowa ewangelia zdrowia; Kultura, "rola chorego" i konsumpcja zdrowia; Duch i wiara: Globalizacja i religia; Wierzenia, rytuały, instytucje; Współczesna religia ludowa. Złożony obiekt badań dla socjologów; Emocje i nastroje: Konformizm i wstyd; W stronę socjologicznej konceptualizacji problemu lęku; Ludzkie reakcje na ryzyko: "to nie ja", "należy obwinić kogoś innego"; Panika moralna versus społeczeństwo ryzyka: konsekwencje zmian w sferze niepokojów społecznych; Neuroa sukcesu; Szczęście jako osiągnięcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp, I. Integracja, ćwiczenia, II. Umiejętności społeczne, ćwiczenia, III. Twórcze myślenie, ćwiczenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ja i grupa : trening dla uczniów / Justyna Święcicka. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2010. - 136 s. ; 22 cm.
Wstęp, I. Integracja, ćwiczenia, II. Umiejętności społeczne, ćwiczenia, III. Twórcze myślenie, ćwiczenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Główne tendencje rozwoju praktyk public relations w Stanach Zjednoczonych. Zarys historyczny. 1. Publicity, potrzeba uzasadnienia monopolu oraz promocja nowości technologicznych jako rodowód praktyk PR. 2. Wpływ propagandy politycznej na rozwój metod i strategii public relations. 3. Public relations w kontekście rozwoju kultury komercyjnej w Stanach Zjednoczonych. 4. Public relations jako praktyki pozyskiwania społecznej i moralnej akceptacji porządku korporacyjnego. 5. Public relations jako narzędzie walki o przychylność opinii publicznej w konfliktach interesów, 6. Dynamika rozwoju i specjalizacji PR. Część II. Public relations w perspektywie komunikowania społeczno-politycznego: 1. Public relations jako specjalizacja komunikowania. Techniki tworzenia komunikatów oraz strategie kontroli i wpływu, 2. Automodele ról zawodowych, funkcji społecznych, kodeksów postępowania oraz koncepcji etycznych public relations, 3. Public relations a rynkowe środki przekazu, 4. Ruchy społeczne i organizacje pozarządowe. Spontaniczność, uczestnictwo i instytucjonalizacja, czyli zmagania o charakter sfery publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
R.1 Komunikowanie a kontekst społeczny: Działanie, władza i komunikowanie; Wykorzystanie środków komunikowania; Cechy "komunikowania masowego"; Przeorganizowanie czasu i przestrzeni; Komunikowanie i przyswajanie przekazów w życiu codziennym. R.2 Media a rozwój nowoczesnych społeczeństw: Instytucjonalne rozmiary nowoczesnych społeczeństw; Komunikowanie, komodyfiakcja i nastanie ery druku; Rozwój handlu informacjami; Teoria sfery publicznej: ocena wstępna; Rozwój przemysłów medialnych: szkic. R.3 Powstanie interakcji pośredniej: Trzy typy interakcji; Społeczna organizacja pośredniej quasi-interakcji Działanie na dystans (1): oddziaływanie na odbiorcę w kontekście sprzężenia zwrotnego; Działanie na dystans (2): sprzężenie zwrotne w kontekście istniejącego dystansu. R.4 Transformacja widoczności: Prywatne i publiczne; Publiczność niezlokalizowana: początki medialnego upublicznienia; Zarządzanie widocznością medialną; Granice kontroli: gafy, skandale i inne źródła kłopotów. R.5 Globalizacja komunikowania: Pojawienie się globalnych sieci komunikowania; Współczesne wzory komunikowania globalnego: przegląd; Teoria imperializmu kulturowego: ponowna ocena; Globalne rozpowszechnianie i lokalne przyswajanie przekazów: w kierunku globalizacji mediów. R.6 Przemieszczanie tradycji: Charakter tradycji; Tradycja a media (1): burzenie tradycji?; Tradycja a media (2): tradycja oderwania od korzeni; Migrujące populacje, tradycje ludów koczowniczych: niektóre źródła konfliktu kulturowego. R.7 Własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie: Własne "ja" a projekcja symboliczna; Nieodwzajemniona bliskość na dystans; Zdobywanie doświadczeń i ich mediatyzacja; Nowe możliwości, nowa odpowiedzialność: życie w zmediatyzowanym świecie. R.8 Nowe oblicza upublicznienia: Upublicznienie ponad narodowe; Widoczność ponadlokalna; Ku odnowie demokratycznej polityki; Ku etyce odpowiedzialności globalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Znaczenie aktywnego słuchania, 2.Podświadomy proces kodowania, 3.System reprezenatcji, 4.Wszystko jest w oczach, 5.Jak zadawać pytania, 6.Jak rozpocząć rozmowę, 7.Komunikacja niewerbalna - mowa ciała, 8.Pytania otwarte i zamknięte, 9.Język, 10.Cechy i korzyści, 11.Jak radzić sobie ze sprzeciwem, 12.Dochodząc do tak
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja miedzyludzka - uwagi ogólne; Korzyści płynace z bardziej efektywnej komunikacji; Podstawowe zasady; Komunikacja międzyludzka - teoria; Blokowanie komunikacji; Odblokowanie komunikacji; Porządkowanie swoich przemyśleń; Szacunek dla ludzi; Dobór właściwych słow; Wykorzystanie niewerbalnych form zachowania; Poprawianie swojego wizerunku; Reakcje audytorium; Rodzaje komunikacji; Prowadzenie zebran; Redagowanie tekstów handlowych; Redagowanie listów; notatek służbowych i protokołów; Redagowanie sprawozdań; Stosowanie środkwów wizulanych; Przeprowadzanie wywiadow; Łącząc wszystko razem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje 2. Zawartość informacyjna komunikatu 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna 4. Sztuka wnioskowania 5.Sztuka argumentacji 6. Sztuka dyskutowania 7. Perswazja 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo 11. Czynnik psychologiczny w perswazji 12. Komunikacja niewerbalna 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przekład : mity i rzeczywistość)
1. Komunikacja społeczna a komunikacja masowa 2. Rodzaje tłumaczenia 3. Techniki tłumaczenia audiowizualnego 4. Operacje językowe na tekście orginału
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Charakterystyka szkoły z Toronto; Rozdział 2. Problemy determinizmu technologicznego; Rozdział 3. Alternatywne modele podmiotowości Rozdział 4. Przyczynowość i media w perspektywie umysłu rozszerzonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Komunikacja werbalna . 2. Publiczność . 3. Wybór , rozplanowanie i aranżacja materiału . 4. Początek , środek i koniec . 5. Notatki . 6. Nerwy - problem wiarygodności . 7. Czas trwania wystąpienia . 8. Intonacja i gra głosem . 9. Komunikacja niewerbalna . 10. Fizyczne środowisko - aranżacja pomieszczeń . 11. Pomoc wzrokowa . 12. Sztuka przekonywania . 13. Czas na pytanie : prowadzenie dyskusji w grupie i odpowiadanie na pytania . 14. Wnioski .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media relations; Mediatyzacja polityki a problem PR - owskiego profesjonalizmu (media relations braci Kaczyńskich); Współpraca z mediami. Teoria a oczekiwania dziennikarzy; Współpraca przedsiębiorstw farmaceutycznych z mediami - wybrane aspekty; e - PR - wyzwanie teraźniejszości i przyszłości; Monitoring Internetu na potrzeby public relations; Skuteczność komunikatów prasowych rzecznika burmistrza miasta Jarosławia; Internet i czytanie, czyli PR akcji proczytelniczych i PR książkowy; Uzależnienie, współpraca czy konflikt interesów - o relacjach między PR - owcami a dziennikarzami; Internet jako skuteczne narzędzie Pr; Internet jako narzędzie public relations; Cz. II komunikacja wewnętrzna; Relacje między komunikacją wewnętrzną a wizerunkiem; Wpływ komunikacji wewnętrznej na wizerunek przedsiębiorstwa; Luka wizerunkowa a postrzeganie pracodawców przez potencjalnych i aktualnych pracowników; Kapitał społeczny a wewnętrzne public relations organizacji; Audyt komunikacyjny jako składnik wewnętrznego public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations w sytuacjach kryzysowych: Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations; Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit; Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego; Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości; Uwarunkowania działań public relations w sytuacji kryzysowej organizacji politycznej; Wizerunek organizacji jako płaszczyzna zarządzania antykryzysowego; Wybrane aspekty zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości w Radomiu; Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w sytuacjach kryzysowych; Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; Efektywna komunikacja w zarządzaniu kryzysami i problemami. Przykłady zastosowań instrumentów Public Relations (easy study): Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów"; Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu; Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO; Public relations Urzędu Miasta Poznania; Public relations w bankach - główne cechy i zadania; Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie spółki giełdowej; Kreowanie wizerunku poety w mediach; Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów Sp. z o.o.; Public relations jako czynnik konkurencyjności szkół wyższych; Sytuacja kryzysowa w lokalnym banku - studium przypadku; Skuteczna komunikacja antykryzysowa firmy na przykładzie Netii Holding SA; Prewencja antykryzysowa na przykładzie wdrożenia telefonicznej obsługi klienta Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego. Komunikaty: Negocjacje jako narzędzie PR-rowca w rozwiązywaniu konfliktów; Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych; Twórcze rozwiązywanie problemów organizacji; Kreowanie wizerunku w działaniach promocyjnych przedsiębiorstwa; Czy mamy kryzys w edukacji public relations w Polsce? Problem standaryzacji; Znaczenie wizerunku polski w kontekście członkostwa w Unii Europejskiej; Public relations - znajomość istoty przedmiotu wśród studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu; Wpływ systemów CRM na zewnętrzny wizerunek przedsiębiorstwa; Psycholog w dziale public relations; Czynniki lojalności klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń; Działania public relations w warunkach ukraińskiego rynku ubezpieczeniowego; Rola tożsamości organizacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw działających na polskim rynku w świetle wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Tekst: Lingwistyczne koncepcje tekstu wobec wyzwań komunikacji wirtualnej; Transmisja wiedzy jako przeszukiwanie pamięci. Kilka antycznych antendencji; Dzieło literackie w sieci. Kilka oczywistości z perspektywy sceptyka; Artyzm i chaos. Z pogranicza poetyki i estetyki; Retoryka - hiperteksty- cyberprzestrzeń. Wyjaśnienie pewnych nieporozumień; Wprowadzenie do poetyki tekstu sieciowego; Bachtinowska koncepcja tekstu-sieci i tekstu Bachtina w sieci. II. Język: Zabawy językowe w dyskusjach internetowych; Postać graficzna i ortograficzna polskich tekstów w sieciach; Lingwistyczne refleksje nad komunikacją internetową - perspektywa historyczna; Kompetencje komunikacyjne w komunikacji mediowanej komputerowo; Wpływ komunikacji sieciowej na współczesną polszczyznę; Słowniki języka polskiego w internecie; Przestrzeń telematyczna jako biblioteka, archiwum i kartoteka podręczna frazeografa; W poszukiwaniu autora. Językowa charakterystyka "portalowych" tekstów odredakcyjnych; Język sieciowych dyskusji w opiniach samych dyskutantów. III. Gatunki: Przemediowanie tekstu - o tym jak opowieść przekracza medialne granice; Repertuar podgatunków mowy forum internetowego w perspektywie genologii lingwistycznej; Kwantytatywne oblicze bloga; Interaktywne, choć osobiste blogi i blogowanie a komunikacja z otoczeniem; Blogi wobec tradycji diarystycznej. Nowe gatunki w nowych mediach; E-mail - między listem a mową; Negocjacja hierarchii ról społecznych w korespondencji elektronicznej studentów z nauczycielami akademickimi; Impresjonistyczny model hipertekstowy; Pisanie tekstu audiowizualnego jako zadanie glottodydaktyczne; Blog toů blog. Blogi oczyma Glogerów. Raport z badania zrealizowanego przez Instytut Badań Literackich PAN i Gazeta.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp: Kogo o dlaczego może ta książka zainteresować? Cz. I. Pierwszy kontakt z mediami: R.1. Kim oni są? Rzecz o tym, jak pracują dziennikarze i co z tego wynika dla ich partnerów: Komu potrzebne są media? Rozpoznanie rynku; Podział mediów; Zasięg mediów; Kim oni są? Dziennikarze. R.2. Czwarta władza bez zasieków, czyli o sposobach docierania do mediów: Jak korzystać z mediów?; Co zainteresuje dziennikarzy?; Wybór adresata to podstawa. R.3. Wszystko może być pretekstem do rozmowy: Metody podtrzymywania obecności w mediach. R.4. Psycholodzy to już dawno opisali: Co zapamiętujemy?; Pierwsze wrażenie: Co zrobić, żeby pierwsze wrażenie było pozytywne? R.5. Jak to się robi – niektóre formy wypowiedzi stosowane w środkach przekazu: Powiedz to jeszcze krócej; Formy obecności w mediach; Jak dostarczać materiał redaktorski? R.6. Konferencja prasowa: Dlaczego warto?; Konferencja prasowa; Spotkanie prasowe. R.7. Trema, która pomaga, nie paraliżuje…: Tak się objawia trema; To trzeba wiedzieć; Jak działa trema; Opanowywanie tremy. R.8. O zachowaniu przed kamerą i mikrofonem: Studio. R.9. Jak w kontaktach z mediami korzystać z wiedzy o body language? (czyli języku ciała, komunikacji niewerbalnej i porozumiewaniu się bez słów): Tyle hałasu o… bezgłośny język; Małomówne gaduły; Nie ma emocji – nie będzie zmiany!; Gesty, które pomagają; Gesty, które przeszkadzają; Powiedzmy to prościej; Zauważyłem! Co dalej?; Choć to oczywiste, to trzeba zaznaczyć. R.10. Przed kamerą – kilka porad praktycznych: Makijaż; Ubiór; Ruch; Uśmiech. R.11. Studio radiowe – kilka zasad zachowania: Mikrofon; Chrypka; Słuchawki; Głos. Cz. II. Trochę na marginesie: rzecz przydatna nie tylko w mediach, czyli o wizerunku: R.12. Image – znak czasów: Ekonomia dla twórców wizerunku. R.13. „Moje na wierzchu!”. R.14. Zróbmy to inaczej! R.15. Kiedy nikt nie czuwa: Ku pokrzepieniu serc! Cz. III. Prawne konteksty kontaktów z mediami: R.16. Prawa dziennikarzy: Dziennikarz ma prawo do uzyskiwania informacji; Wizerunek; Głos; Autoryzacja; Sprostowanie; Odpowiedzi; Tajemnica; Kryptoreklama; Dobra osobiste. Cz. IV. Mówić, nie mówić: R.17. „Nie!” – podobno to takie proste: Gdy zabraknie odwagi, by powiedzieć „nie”; Gdy nie ma czarnej polewki; Kiedy się zgadzać?; Jak nie mówić „nie”; Zamiast ściągi. R.18. Antysłownik… czyli czego nie mówić dziennikarzom: Sytuacja I. „Wy i tak wszystko przekręcicie”; Sytuacja II. „Nic nie wiem”; Sytuacja III. „Kto pana tu wpuścił”; Sytuacja IV. „Bo powinien pan to inaczej napisać”; Sytuacja V. „Ja panu pokażę”. R.19. Co branża to inaczej: Urzędnicy – zawsze na serio; Naukowcy – bez słownika nie podchodź!; Politycy – impregnowani na śmieszność; Biznesmeni i menedżerowie – arogancja i urok pieniędzy; Rzecznicy prasowi – co ja tu robię?; Duchowni – zawsze z ambony.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje zmiany systemowych ustroju kultury w Polsce, 2. Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej, 3. Współczense procesy globalizacyjne, 4. Nauka i kultura w zmanipulowanej rzeczywistości, 5." Czynione słowami " czyli kilka uwag o funkcji performatywnej, 6. Poznanie mitu i symbolu w odniesieniu do wewnętrznego rozwoju człowieka, 7. O (nie)konieczności sacrum w teatrze, 8.Manipulacyjne aspekty reklamy, 9. Internet: czyżby nowe medium reklamy?, 10. Prawa fizyki w reklamie telewizyjnej, 11. Determinanty kształtowania poczucia tożsamości, 12. Gdy przytłacza "wielki błękit". Konsekwencje doświadczeń traumatycznych, 13."My dotykamy życia ludzi", czyli dziennikarze lokalni w autorefleksji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej