Komunikacja niewerbalna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(33)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(34)
Czytelnia
(35)
Autor
Pease Allan
(4)
Barge J. Kevin
(2)
Collins Andy
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kaczmarek Bożydar
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Pease Barbara
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Baczała Ditta
(1)
Berryman Julia C
(1)
Bełszyński Jacek J. (1963- )
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Birkenbihl Vera F
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bures Ivan
(1)
Calero Henry H
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Ciolkosz Krystyna
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czopek Jakub
(1)
Decker Bert
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dykier Monika
(1)
Eisler-Mertz Christiane
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Falkiewicz-Szult Małgorzata
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gurba Ewa
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hallada Marek
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hargreaves David J
(1)
Hartley Mary
(1)
Howells Kevin
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Jasiński Tadeusz
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kania Jan
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Klebaniuk Jarosław
(1)
Kocór Maria
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kucharski Adam
(1)
Leathers Dale G
(1)
Lipa Michał
(1)
Lopuchovska Vlasta A
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Mulak Izabella
(1)
Musiał Emilia
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nichols Michael P
(1)
Nierenberg Gerard J
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Ockleford Elisabeth M
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Pstrąg Jakub
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Retter Hein (1937- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Siara Olga
(1)
Sikorski Wiesław
(1)
Stencel Marcin
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sutton Philip W. (1959- )
(1)
Szeroczyńska Małgorzata
(1)
Szopski Marek
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Słupińska Kamila
(1)
Tabakowska Elżbieta
(1)
Tokarz Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Komunikacja niewerbalna
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1.Zarys problemu, 2.Terytoria i strefy, 3.Gesty dłoni, 4.Gesty rąk i ramion, 5.Ręce przy twarzy, 6.Bariery z ramion, 7.Bariery z nóg, 8.Inne popularne gesty i zachowania, 9.Sygnały dawane oczami, 10.Zalotne gesty i sygnały, 11.Cygara, papierosy, fajki i okulary, 12.Gesty własności i gesty terytorialne, 13.Kalki i odbicia w lustrze, 14.Pomniejszanie ciała i statusu, 15.Wskazówki, 16.Układy miejsc siedzących przy stole lub biurku, 17.Gry władzy, 18.Zbierając wszystko razem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Zarys problemu, 2.Terytoria i strefy, 3.Gesty dłoni, 4.Gesty rąk i ramion, 5.Ręce przy twarzy, 6.Bariery z ramion, 7.Bariery z nóg, 8.Inne popularne gesty i zachowania, 9.Sygnały dawane oczami, 10.Zalotne gesty i sygnały, 11.Cygara, papierosy, fajki i okulary, 12.Gesty własności i gesty terytorialne, 13.Kalki i odbicia w lustrze, 14.Pomniejszanie ciała i statusu, 15.Wskazówki, 16.Układy miejsc siedzących przy stole lub biurku, 17.Gry władzy, 18.Zbierając wszystko razem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mowa rąk / Christiane Eisler-Mertz ; tłum. Monika Dykier. - Wyd.2. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 1998. - 113, [1] s. : rys., fot. ; 20 cm.
(Kreatywność)
1.Prastare sygnały ludzkości, 2.Przebrany neandertalczyk, 3.W rozmowie używamy nie tylko słów, 4.Podział Elementów na cztery grupy, 5.Pozdrowienie jest nie tylko pozdrowieniem, 6.Zawód i powołanie a dłoń, 7.Gesty prawej i lewej dłoni : czy są oceniane tak samo?, 8.Strefa Ja i strefa Ty na dłoni : wygrawerowana różnica, 9.Inforamcje przekazywane przez poszczególne palce, 10.Sygnały wysyłane przez dłoń : pomoc czy przeszkoda?, 11.Międzynarodowy język gestów obscenicznych, 12.Syganły miłosnne i erotyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Wprowadzenie do negocjacji 1.1. Istota negocjacji – definicje, rodzaje, zasady 1.2. Cechy i umiejętności negocjatora oraz typy negocjatorów 1.3. Style negocjacyjne 1.4. Konflikt w negocjacjach 1.5. Postawa asertywna w procesie negocjacji 2. Fazy procesu negocjacji 2.1. Proces negocjacji i jego fazy 2.2. Faza przygotowania do negocjacji 2.3. Faza otwarcia negocjacji 2.4. Faza negocjacji właściwych 2.5. Faza zamknięcia i sytuacja ponegocjacyjna 3. Techniki negocjacyjne 3.1. Istota technik negocjacyjnych 3.2. Techniki otwarcia negocjacji 3.3. Techniki właściwej części negocjacji 3.4. Techniki zamknięcia negocjacji 3.5. Podsumowanie technik negocjacji 4. Komunikacja w negocjacjach 4.1. Istota komunikacji 4.2. Kanały komunikacji 4.3. Modele i elementy procesu komunikacji 4.4. Czynniki oddziaływania na proces komunikacji w negocjacjach 4.5. Efektywność procesu komunikacji 5. Komunikacja werbalna 5.1. Istota komunikacji werbalnej 5.2. Zadawanie pytań 5.3. Argumentacja i perswazja 5.4. Rozmowa telefoniczna 6. Umiejętność słuchania w komunikacji i negocjacjach 6.1. Negocjacje jako rodzaj komunikacji międzyludzkiej 6.2. Typy procesu słuchania 6.3. Etapy procesu słuchania 6.4. Korzyści z aktywnego słuchania w negocjacjach 6.5. Bariery utrudniające proces słuchania 6.6. Techniki usprawniające proces słuchania 7. Komunikacja niewerbalna 7.1. Definicja, funkcje, znaczenie komunikacji niewerbalnej 7.2. Kanały i elementy ekspresji niewerbalnej 7.3. Mimika oraz kontakt wzrokowy 7.4. Gestyka 7.5. Postawa ciała 7.6. Prosemika (dystans względem innych) 8. Komunikacja międzykulturowa w negocjacjach międzynarodowych (Izabela Ostrowska) 8.1. Znaczenie odmienności kulturowych w negocjacjach 8.2. Podział kultur biznesowych na świecie 8.2.1. Kultury propartnerskie i protransakcyjne – podejście do prowadzenia rozmów biznesowych 8.2.2. Podejście do ceremoniału i hierarchii 8.2.3. Kultury monochroniczne i polichroniczne – podejście do czasu i jego planowania 8.2.4. Kultury ekspresyjne lub powściągliwe – podejście do procesu komunikacji 8.3. Europejska kultura biznesowa 8.3.1. Niemieccy negocjatorzy 8.3.2. Brytyjscy negocjatorzy 8.3.3. Francuscy negocjatorzy 8.3.4. Włoscy negocjatorzy 8.3.5. Hiszpańscy negocjatorzy 8.3.6. Szwedzcy negocjatorzy 8.3.7. Szwajcarscy negocjatorzy 8.3.8. Polska kultura biznesowa 8.4. Wschodnia kultura biznesowa 8.5. Amerykańska kultura biznesowa 8.6. Dalekowschodnia kultura biznesowa 8.7. Arabska kultura biznesowa 9. Elementy savoir-vivre’u w negocjacjach 9.1. Savoir-vivre na co dzień 9.2. Wizytówki 9.3. Ubiór 10. Komunikacja elektroniczna 10.1. Istota komunikacji elektronicznej 10.2. Komunikacja przez e-mail 10.3. Komunikacja przez Web 2.0 i kanały mediów społecznościowych 10.4. Komunikacja przez urządzenia mobilne 10.5. Komunikacja przez własną stronę internetową; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie¬. 1. PSYCHOLOGIA KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ: 1.1. Definicje komunikacji niewerbalnej; 1.2. Funkcje komunikacji niewerbalnej; 1.3. Subkody komunikacji niewerbalnej; 1.3.1. Ekspresja mimiczna; 1.3.2. Zachowania wzrokowe; 1.3.3. Kinezyka; 1.3.4. Proksemika; 1.3.5. Paralingwistyka; 1.3.6. Kontakt dotykowy; 1.3.7. Wygląd zewnętrzny; 1.4. Odczytywanie zachowań niewerbalnych. 2. KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU W PRAKTYCE: 2.1. Komunikacja niewerbalna podczas rozmowy kwalifikacyjnej; 2.2. Tworzenie pozytywnego wrażenia w polityce. 3. TRENING INTERPERSONALNY: 3.1. Czym jest trening interpersonalny; 3.2. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu; 3.3. Współgranie komunikacyjne; 3.4. Bliskość rozmówców; 3.5. Gesty kłamstwa; 3.6. Komunikacja interpersonalna w pracy. 4. TRENING NIEWERBALNEJ KOMUNIKACJI ASERTYWNEJ: 4.1. Cele i przebieg treningu asertywności; 4.2. Asertywność w pracy; 4.2.1. Atrakcyjność fizyczna; 4.2.2. Dystans fizyczny; 4.2.3. Kontakt wzrokowy; 4.2.4. Postawa ciała i gestykulacja; 4.2.5. Wyraz twarzy; 4.2.6. Komunikaty paralingwistyczne; 4.2.7. Wyrażanie krytyki i pochwał; 4.3. Asertywne pozy władcze; 4.4. Finalizowanie treningu. 5. TRENING NIEWERBALNEJ KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ: 5.1. Sygnały uniwersalne; 5.2. Różnice kulturowe w komunikacji bezsłownej; 5.3. Czynniki utrudniające komunikację międzykulturową; 5.4. Struktura treningu komunikacji międzykulturowej; 5.4.1. Trening informacyjny; 5.4.2. Trening atrybucyjny; 5.4.3. Trening przez doświadczenie. 6. TRENING ZACHOWAŃ DOTYKOWYCH W PSYCHOTERAPII: 6.1. Od fizjologii do terapii; 6.2. Praca nad dotykiem; 6.3. Komunikacyjna funkcja dotyku. 7. METODYKA KOMLEKSOWEGO TRENINGU ZACHOWAŃ NIEWERBALNYCH: 7.1. Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych; 7.2. Komunikacja (nie)werbalna w grupie treningowej; 7.3. Techniki treningowe; 7.4. Formy treningu i zawieranie kontraktu; 7.5. Postawa trenera; 7.6. Zachowania niewerbalne podlegające całościowemu treningowi komunikacyjnemu. Zakończenie. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zachowania proksemiczne w komunikacji międzyludzkiej, 2. Proksemiczne normy komunikacyjne w pomieszczeniach biurowych, 3. Charkater interakcji i wybór miejsc siedzących przy stołąch o rożnych kształtach, 4. Wymiary przestrzeni personelnej. Cztery strefy przestrzenne Halla, 5. Zastosowanie technik projekcyjnych w badaniach proksemicznych, 6. Zagęszczaenie jako czynnik środowiskowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Teoretyczne spojrzenie na przemoc symboliczną i przedmiot profesjonalnych działań nauczyciela: 1. Przemoc symboliczna w edukacji. Zarys problematyki, 2. Przemoc symboliczna w perspektywie rozwoju dziecka i profesjonalnych działań nauczyciela. Cz. II Przejawy przemocy symbolicznej w przedszkolu - klasyfikacja: 1. Komunikacja werbalna - akty językowe, 2. Komunikacja niewerbalna akty kinetyczne, 3. Reguły i system oceniania - akty ewaluacyjne, 4. Przestrzeń dydaktyczna: użytkownicy i dystrybucja, 5. Organizacja pracy edukacyjnej: presja czy oferty pedagogiczne?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak człowiek zaczął rozumieć siebie?: Czym jest psychologia?; Psychologia a zdrowy rozsądek; Podejście psychologa; Czy psychologowie to podejrzani eksperymentatorzy; Eksperyment psychologiczny; To, czego oczekujemy, wpływa na to, co widzimy; Eksperymenty to nie wszystko; Co dalej?. 1. Język ciała: Czy język ciała to zjawisko naturalne?; Wyraz twarzy; Gesty i postawa; Zapachy jako element języka ciała; Dotyk; Kłamstwo i oszustwo; Trening umiejętności społecznych. 2. Twoja osobowość: Każdy ma osobowość; To zależy od punktu widzenia; Podejście oparte na pojęciu cechy; Teoria Eysencka - trzy wymiary osobowości; Od opisu do wyjaśnienia; "Czy jestem sobą, czy sytuacją" - problem konsekwencji; Perspektywa poznawcza - to zależy od punktu widzenia; Teoria konstruktów osobistych; Atrybucje i dystres psychiczny; Metody oceny osobowości. 3. Twoja płeć - o byciu mężczyzną i kobietą: Płeć czy rodzaj?; Wpływy biologiczne; Hormony i zachowanie; Płeć a tożsamość rodzajowa; Od narodzin do dojrzałości; Czy różnice płciowe się zmieniają; Różnice rodzajowe w szkole i po jej ukończeniu. 4. Ty i inni: Role społeczne; Co myślimy, a co robimy?; Stereotypy i uprzedzenia; Jak inni na nas wpływają; Konformizm; Posłuszeństwo i autorytet; Przemoc a środki masowego przekazu; Siła społecznego oddziaływania. 5. Twoje emocje: Miłość i przywiązanie; Natura miłości niemowlęcej; Przywiązanie i miłość osoby dorosłej; Natura miłości dojrzałej; Typy i style miłości; Gniew i agresja; Gorąca i zimna agresja; Natura gniewu; Czym jest prowokacja; Cechy gniewu; Czy możemy radzić z gniewem. 6. Twój mózg: Co znajduje się w twojej głowie; Skąd wiemy, za co odpowiadają poszczególne części mózgu?; Komórki w centralnym układzie nerwowym; Dwie półkule - jeden mózg; Odczuwanie emocji; Świadomość; Naprawianie uszkodzeń. 7. Twoje zdrowie: Psychologia; zdrowie i choroba; Być zdrowym; Profilaktyka zdrowotna; Bycie chorym; Leczenie. 8. Rozwój człowieka: Badania nad rozwojem; Rozwój w niemowlęctwie; Teoria umysłu - spostrzeganie emocji u innych; Rozwój języka; Poznanie społeczne u dzieci w wieku szkolnym; Adolescencja i dojrzałość. 9. Problemy psychologiczne: Lęk i związane z nim problemy; Założona natura strachu i lęku; Źródła fobii i lęków; Leczenie strachu i lęku; Lęk społeczny; Schizofrenia; zaburzenia osobowości; Krytyczna ocena metod klasyfikacji - niektóre ograniczenia diagnostycznych systemów wyróżniania zaburzeń osobowości. 10. Jak widzimy świat - spostrzeganie i myślenie: Spostrzeganie to coś więcej niż odczuwanie zmysłami; Uwaga oddziałuje na spostrzeganie; Mechanizmy pamięci; Myślenie i natura myśli; Różnice w sposobie myślenia i kreatywności. 11. Uczenie się o świecie: Uczenie się przez tworzenie powiązań; Uczenie się na podstawie skutków; Uczenie się przewidywania; Uczenie się od innych; Świadomość, inteligencja i uczenie się. 12. Człowiek i inne zwierzęta: Czy inne zwierzęta myślą?; Inteligencja, posługiwanie się narzędziami i kultura; Czy tylko ludzie mają swój język?; Wrażliwość zmysłów u zwierząt; Świadomość i przytomność; Jak człowiek wykorzystuje inne zwierzęta; Człowiek i inne zwierzęta. 13. Co psychologowie mogą zrobić dla Ciebie?: Jak zostać psychologiem; Wykładowcy i badacze; Psychologie kliniczni i psychoterapeuci; Psychologowie zdrowia; Psychologowie wychowawczy; Psychologowie sądowi; Psychologowie pracy; Psychologowie sportu; Psychologowie pracujący w innych dziedzinach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Kontekst niewerbalny. Komunikacja niewerbalna i jej funkcje; Wygląd jako element komunikacji niewerbalnej; Dalekie i bliskie uwarunkowania ustalania dystansu interakcyjnego; Rodzaje gestów i ich znaczenie komunikacyjne; Znaczenie dotyku w komunikacji międzyludzkiej. Część II: Kontekst manipulacji. Inklinacja makiaweliczna a umiejętność odczytywania kłamstwa w komunikowaniu się; Dialog w procesach perswazji; Interakcja społeczna oarta na jednostronnej sekwencji żądań w kontekście komunikacji społecznej; Marketingowe aspekty public relations w komunikacji społecznej. Część III: Kontekst kulturowy. Jak mówią mężczyźni? Jak mówią kobiety? Wybrane konteksty kobiecego i męskiego stylu porozumiewania; Niektóre aspekty komunikacji osób niepełnosprawnych; Komunikowanie masowe jako płaszczyzna wpływu społecznego; Komunikacja w świecie gier komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. : Wprowadzenie do procesu komunikacji , Rozdział 2. : Komunikacja w organizacjach , Rozdział 3. : Poprawianie relacji interpersonalnych , Rozdział 4. : Efektywne słuchanie, Rozdział 5.: Komunikacja niewerbalna w organizacjach , Rozdział 6.: Przezwyciężanie barier komunikacyjnych wewnątrz organizacji , Rozdział 7.: Podstawowe informacje o wszystkich rodzajach wywiadów i rozmów , Rozdział 8.: Rozmowa kwalifikacyjna , Rozdział 9.: Komunikacja i rozwiązywanie problemów w małych grupach , Rozdział 10.: Grupy: przywództwo i uczestnictwo , Rozdział 11. : Prezentacje informacyjne , Rozdział 12. : Badanie , uzasadnianie i przekazywanie własnych pomysłów , Rozdział 13.: Profesjonalne pomoce wizualne , Rozdział 14.: Prezentacje perswazyjne : indywidualne czy w zespole?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Co to jest socjologia; 2. Socjologiczne pytania i odpowiedzi; 3. Teorie i perspektywy socjologiczne; 4. Globalizacja i zmieniający się świat; 5. Środowisko; 6. Miasta i życie miejskie; 7. Interakcja społeczna i Zycie codzienne; 8. Bieg życia; 9. Rodziny i związki intymne; 10. Zdrowie, choroba i niepełnosprawność; 11. Stratyfikacja i klasa społeczna; 12. Ubóstwo, wykluczenie społeczne i państwo opiekuńcze; 13. Globalne nierówności; 14. Seksualność i płeć; 15. Rasa, etniczność i migracja; 16. Religia; 17. Media; 18. Organizacje i sieci; 19. Edukacja; 20. Praca i życie gospodarcze; 21. Przestępczość i dewiacja; 22. Polityka, rządzenie i ruchy społeczne; 23. Narody, wojny i terroryzm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; Podziękowania i przedmowa; Wstęp; I. Budowanie fundamentu 1 Czym jest komunikacja niewerbalna? Różne aspekty komunikacji niewerbalnej; Kinezyka; Proksemika; Dotyk; Kontakt wzrokowy; Węch; Strój i ozdoby; Mimika; Jak wykorzystać te informacje?; 2. Czym jest socjotechnika? Zdobywanie informacji; Tworzenie pretekstu; Wzbudzanie; Nawiązanie relacji; Wpływ i manipulacja; Ramowanie; Komunikacja niewerbalna; Trzy podstawowe formy socjotechniki; Łowienie ludzi na haczyk; Kiedy telefon jest bardziej niebezpieczny niż złośliwe oprogramowanie; Nie jestem socjotechnikiem, którego szukasz; Używanie umiejętności socjotechnicznych; Dobre; Złe; Brzydkie; II. Rozszyfrowanie języka ciała 3. Zrozumienie języka dłoni: Komunikowanie się za pomocą dłoni; Pochodzenie; Kodowanie; Użycie; Ruchy dłoni wskazujące na dużą pewność siebie; Ruchy dłoni oznaczające brak pewności siebie i stres; Zrozumieć dłonie; 4. Tułów, nogi i stopy: Nogi i stopy; Tułów i ramiona; 5. Nauka czytania twarzy: Czym jest FACS?; Kim jest mistrz prawdy?; Emocje kontra uczucia; Strach; Zdziwienie; Smutek; Pogarda; Wstręt; Gniew; Radość; Mistrzowskie ćwiczenie czyni mistrza; 6. Zrozumienie niewerbalnych oznak komfortu i dyskomfortu: Gładzenie karku i twarzy; Czego wypatrywać?; Zakrywanie ust; Czego wypatrywać?; Usta; Czego wypatrywać?; Blokowanie oczu; Czego wypatrywać?; Uspokajanie się i przekrzywianie głowy; Czego wypatrywać?; III. Odszyfrowanie nauki 7. Procesor przetwarzający ludzkie emocje: Przedstawiam Wam ciało migdałowate; W jaki sposób ciało migdałowate przetwarza informacje?; Porwanie emocjonalne; Człowiek widzi, człowiek robi; Odczytywanie ekspresji mimicznych; Twój przekaz emocjonalny; Niewerbalny dowód społeczny; Przeprowadzanie porwania emocjonalnego przez socjotechnika; 8 Niewerbalna strona wzbudzania: Sztuczne ograniczenia czasowe; Wątki współczucia i sympatii; Zrezygnowanie z ego; Pytania jak, kiedy i dlaczego; Sygnały konwersacyjne; Jednostkowa aktywność nr 1 (AU1): podniesienie wewnętrznych kącików brwi; Jednostkowa aktywność nr 2 (AU2): podniesienie zewnętrznych części brwi; Jednostkowa aktywność nr 4 (AU4): ściągnięcie brwi; Sygnały konwersacyjne związane z emocjami; Szczegółowe omówienie sygnałów konwersacyjnych; Batuty; Podkreślenie; Interpunkcja; Znak zapytania; Szukanie słów; Niewerbalne sygnały konwersacyjne; Używanie sygnałów konwersacyjnych przez socjotechnika; IV. Złożenie wszystkiego w jedną całość 9. Komunikacja niewerbalna i socjotechnik człowiek: Wykorzystanie tych informacji w pracy socjotechnika; Wykorzystywanie tej książki do obrony; Jak się nauczyć krytycznego myślenia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Dyskurs nad kompetencjami komunikacyjnymi: Wykorzystanie wspomagającej i alternatywnej komunikacji - wybrane metody i wyzwania nowej technologii; Akces osób z niepełnosprawnością intelektualną do społeczeństwa - komunikacja; Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej u osób wykorzystujących wspomagające sposoby do porozumiewania się; Komunikacja alternatywna i wspomagająca. Wspomaganie osób z zaburzeniami w społeczeństwie w odniesieniu do komunikacji i edukacji: Znaki ręczno-ustne Jana Siestrzyńskiego jako początek komunikacji wspomagającej na ziemiach polskich; Komunikacja AAC w terapii osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną; Aplikacja b-Link jako narzędzie wspomagające nauczanie osób z niepełnosprawnością narządów ruchu; Komunikacja osób z jąkaniem w społeczeństwie; Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych u dzieci z autyzmem za pomocą PECS (Picture Exchange Communication System); Znaczenie edukacji w procesie wspierania inkluzji społecznej osób z niepełnosprawnością oraz budowania społeczeństwa inkluzyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Postrzeganie sygnałów ciala. 1. Podstawy sterowanego postrzegania. 2. Kryteria sterowanego postrzegania. 3. Kryteria oceny. Część II: Interpretacje sygnałów mowy ciala. 4. Postawa. 5. Mimika. 6. Gestyka. 7. Strefa i dystans. 8. Ton. 9. Różnice kulturowe. 10. Mowa ciała w codziennym życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Komunikacja werbalna . 2. Publiczność . 3. Wybór , rozplanowanie i aranżacja materiału . 4. Początek , środek i koniec . 5. Notatki . 6. Nerwy - problem wiarygodności . 7. Czas trwania wystąpienia . 8. Intonacja i gra głosem . 9. Komunikacja niewerbalna . 10. Fizyczne środowisko - aranżacja pomieszczeń . 11. Pomoc wzrokowa . 12. Sztuka przekonywania . 13. Czas na pytanie : prowadzenie dyskusji w grupie i odpowiadanie na pytania . 14. Wnioski .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota procesu negocjacyjnego, 2. Faza przygotowania negocjacji, 3. Faza wstępna - prenegocjacje. 4. Faza główna - dysproporcja pozycji negocjatorów, 5. Faza główna - negocjacje w równej pozycji, 6. Faza główna - impas, 7. Argumentacja jako sposób na impas pozycyjny, 8. Faza finalizowania negocjacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zakres badań, 2.Analiza dyskursu, 3. Definicje pojęć, 4. Wprowadzenie do komunikacji niewerbalnej, 5. Analiza empiryczna, 6. Wnioski końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz. I Kontakt emocjonalny ; Cz. II Używaj całego umysłu ; Cz. III Dwa ważne czynniki ; Cz. IV Zapanuj nad mózgiem pierwotnym ; Cz. V Od przekazywania informacji do wywierania wpływu .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. W poszukiwaniu zrozumienia, 2. Prawdziwe powody, dla których ludzie nie słuchają, 3. Dotrzeć do drugiego człowieka, 4. Słuchanie w kontekście
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zdrowy rozsądek to najlepsza gwarancja przygotowania się do negocjacji, 2. Gest lub dobór koloru mają wagę słowa, 3. Uważne słuchanie i zrozumienie to główne filary porozumienia, 4. Kto pyta, ten kontroluje kierunek i rozwój negocjacji, 5. Odpowiedzią na ostry zarzut jest trafny argument
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej