Kadry
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(418)
Forma i typ
Książki
(407)
Publikacje naukowe
(63)
Publikacje fachowe
(29)
Czasopisma
(6)
Audiobooki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(338)
dostępne
(250)
wypożyczone
(17)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(269)
Czytelnia
(342)
Autor
Juchnowicz Marta (1948- )
(14)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(13)
Armstrong Michael (1928- )
(10)
Borkowska Stanisława (1939- )
(10)
Kożusznik Barbara
(9)
Lipka Anna
(8)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(7)
Wójcik Leszek
(7)
Bańka Waldemar
(6)
Grabiec Olimpia (1975- )
(6)
Podsiadło Iwona
(6)
Sajkiewicz Alicja
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(6)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Listwan Tadeusz
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(5)
Rostkowski Tomasz
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(4)
German Janusz (1974- )
(4)
Jacewicz Agnieszka
(4)
Jamka Beata
(4)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(4)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Marciniak Jarosław
(4)
Małkowska Danuta
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Bugdol Marek (1966- )
(3)
Dale Margaret
(3)
Daniecki Wojciech
(3)
Filipowicz Grzegorz
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Jemielniak Dariusz
(3)
Makowski Kazimierz
(3)
Rusiński Michał
(3)
Sekuła Zofia
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Suchar Marek (1954- )
(3)
Ulrich Dave
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(3)
Antczak Zbigniew
(2)
Belbin Meredith
(2)
Bohdziewicz Piotr
(2)
Borowska Joanna
(2)
Boruta-Gojny Bożena
(2)
Boudreau John
(2)
Boydell Tom
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Gableta Małgorzata
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Górska Joanna
(2)
Hecker Robert
(2)
Holland Peter
(2)
Janowska Zdzisława
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Karbowski Marcin
(2)
Kirejczyk Edward
(2)
Konieczny Olgierd
(2)
Kostera Monika
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Król Małgorzata
(2)
Lany Magdalena
(2)
Leary Malcolm
(2)
Leighton Patricia
(2)
Litwin Joanna
(2)
Loska Magdalena
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Modzikowska Danuta
(2)
Muszczynko Ewa
(2)
Olczak Artur
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Parsloe Eric
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Prokopowicz Piotr
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sałuda Grzegorz
(2)
Schmidtke Rafał
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Strużycki Marian
(2)
Syrett Michel
(2)
Urbaniak Bogusława
(2)
Walkowiak Ryszard
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Adamiec Marek
(1)
Adler Lou
(1)
Aluchna Maria
(1)
Ancyparowicz Grażyna
(1)
Andrews Tim G
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(112)
2000 - 2009
(275)
1990 - 1999
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(416)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(416)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1418)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Kadry
(418)
Środki masowego przekazu
(426)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Państwo
(233)
Finanse
(232)
Podatek
(230)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(215)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(28)
1989-2000
(7)
2001-0
(5)
1989-
(3)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(29)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Bielsko-Biała (woj. śląskie ; okręg)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(56)
Opracowanie
(40)
Praca zbiorowa
(31)
Poradnik
(11)
Monografia
(8)
Case study (studium przypadku)
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Czasopismo naukowe
(5)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(149)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(63)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
418 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przywództwo i budowanie zespołów; 2. Motywacja i zarządzanie ludźmi; 3. Lider jako decydent; 4. Komunikacja i prezentacje; 5. Najważniejsze informacje do zapamiętania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierownik w organizacji / Stefan Tokarski. - Warszawa : Difin, 2006. - 340 s. : il. ; 23 cm.
Charakterystyka nauki o kierowaniu; Metody badania zachowania się człowieka w organizacji; Podwładny jako element układu człowiek-organizacja; Osobowościowe uwarunkowania kierowania; Kierowanie w stresie; Sytuacyjne determinanty kierowania; Koncepcje grupowo-środowiskowe; Interakcyjna koncepcja efektywności kierowania. Podejście pragmatyczne; Intuicja w organizacji; Trening kierowniczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym / Anna Tokarz. - Warszawa : Difin, 2008. - 136 s. : rys.;tab. ; 23 cm.
1. Teoretyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym: Tendencje w zarządzaniu ludźmi; Istota zarządzania zasobami ludzkimi; Cele zarządzania zasobami ludzkimi; Adresaci działań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i ich potrzeby; 2. Sektor turystyczny jako obszar zarządzania zasobami ludzkimi: Turystyka jako sektor gospodarki; Pracodawcy w sektorze turystycznym; Zatrudnienie w sektorze turystycznym; Praca jako czynnik produkcji w sektorze turystycznym; 3. Rekrutacja czyli pozyskiwanie kandydatów do pracy w sektorze turystycznym: Przygotowanie procesu rekrutacji w przedsiębiorstwach turystycznych; Wybór strategii rekrutacyjnej- rekrutacja wewnętrzna lub zewnętrzna; Metody rekrutacji; 4. Techniki selekcji kandydatów w sektorze turystycznym: Selekcja na podstawie dokumentów aplikacyjnych; Rozmowa kwalifikacyjna; Testy psychologiczne; Assessment Center; 5. Pozostałe instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym: Motywowanie pracowników; Szkolenia jako narzędzie rozwoju pracowników i przedsiębiorstwa turystycznego; Ocenianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI: Rozdział 1. Strategia zarządzania organizacją; Rozdział 2. Budowanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Część II. BUDOWANIE ZASOBÓW LUDZKICH ORGANIZACJI: Rozdział 3. Budowanie wizerunku pracodawcy; Rozdział 4. Nowoczesne metody rekrutacji pracowników; Rozdział 5. Wybrane elementy procesu doboru pracowników; Rozdział 6. Procedury wprowadzenia nowego pracownika do organizacji. Część III. RELACJE MIĘDZYLUDZKIE W ORGANIZACJI: Rozdział 7. Specyfika pracy zespołowej; Rozdział 8. Konflikt w organizacji; Rozdział 9. Negocjacje w organizacji; Rozdział 10. Zjawisko mobbingu we współczesnym środowisku pracy; Rozdział 11. Budowanie systemu ocen pracowniczych i wynagradzania pracowników. Część IV. WSPÓŁCZESNE WYZWANIA ZZL: Rozdział 12. Zarządzanie zmianą i projektami z perspektywy zasobów ludzkich; Rozdział 13. Społeczna odpowiedzialność organizacji w zarządzaniu zespołami pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi a kultura przedsiębiorstwa, 2. Rekrutacja, selekcja, ocena, 3. Uczenie menedżerów osiągania celów strategicznych, 4. W jaki sposób dział zasobów ludzkich może wyzwolić zdolność zespołów do rozwiązywania problemów?, 5. Budowa organizacji uczącej się - wyzwanie dla działu zasobów ludzkich, 6. Rozwijanie zdolności przywódczych w różnych kulturach, 7. Od diagnoz osobistych do ocen internetowych, 8. Etapy rozwiązywania dylematów, 9. Ośrodki oceny, 10. Szok kulturowy i jego odmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Rules for effectivie group decision making; 2. Positions and roles for effective group decision making; 3. Different kinds of decision groups; 4. Decision management and decision building: schieving high-quality decisions.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Kierowanie: Kierowanie jako funkcja zarządzania; Proces zarządzania; style i techniki kierowania; R. 2 Menedżerowie w procesie zarządzania: Rola menedżera w organizacji; Funkcje kierownicze; Umiejętności menedżera; Kompetencje menedżera; R. 3 Najlepsze wzorce zarządzania: Analiza największych trudności w kierowaniu ludźmi; Najlepsze praktyki w zakresie rozwiązywania problemów w zarządzaniu ludźmi; Zbiór kompetencji menedżera niezbędnych w procesie zarządzania ludźmi; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wprowadzenie; Zarządzanie personelem jako nowy sposób na osiągniecie konkurencyjności; Zmiana charakteru działu personalnego: model wielozadaniowy; Specjalista ds. personalnych jako ekspert w dziedzinie administracji; Specjalista ds. personalnych jako partner strategiczny; Specjalista ds. personalnych jako rzecznik pracowników; Specjalista ds. personalnych jako animator zmian; Zarządzanie zasobami ludzkimi w dziale personalnym; Wybiegając myślą w przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wartość zarządzania zasobami ludzkimi, 2. Zewnętrzne warunki biznesowe, 3. Zewnętrzni interesariusze: inwestorzy i klienci, 4. Wewnętrzni interesariusze: menedżerowie liniowi i prawnicy, 5. Działania HR, które tworzą wartość. Strumienie pracowników i zarządzanie efektywnością, 6. Działania HR, które tworzą wartość. Strumienie informacji i pracy, 7. Tworzenie strategii HR, 8. Organizacja działu HR, 9. Role specjalistów HR, 10. Kluczowe kompetencje specjalistów HR, 11. Rozwój specjalistów HR, 12. Implikacje dla działu HR
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka audytowanych organizacji, 2. Organizacja funkcji personalnej, 3. Strategia zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Rekrutacja i selekcja kandydatów do zatrudnienia, 5. Ruch zatrudnieniowy, 6. Ocena pracy, 7.Wynagradzanie pracowników, 8. Zarządzania rozwojem i karierami pracowników, 9. Społeczne środowisko pracy, 10. Zbiorowe stosunki pracy, 11. Społeczna odpowiedzialność biznesu, 12. Deklarowane osiągnięcia w dziedzinie ZZL
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kompetencje pracowników. Oczekiwania edukacyjne pracodawców: Zamiana podejścia do awansowania i rozwoju pracowników i jej wpływ na proces kształcenia studentów; Organizacja i menedżerowie jutra. Implikacje dla procesów kształcenia; Edukacja menedżerów i specjalistów personalnych; Audyt poziomu stresu w środowisku pracy- rola i przygotowanie specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Oczekiwania praktyki wobec kształcenia zzl; Realia i postulaty usprawnień procesu doskonalenia kadr administracji samorządowej; Kompetencje społeczne przedsiębiorców; 2. Jak uczymy zzl. Diagnoza stanu obecnego i oczekiwania uczestników procesu edukacyjnego: Cele kształcenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Analiza programów studiów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w polskich uczeniach publicznych; Zarządzania zasobami ludzkimi w ośrodkach akademickich Lublina; Proces kształcenia- stan obecny a oczekiwania polskich przedsiębiorstw i studentów; Praca licencjacka jako narzędzie transferu wiedzy naukowej do praktyki zzl; 3. Wyzwania edukacyjne wobec zzl. Deklaracja Bolońska a programy studiów w obszarze zzl: Systematyzacja nowej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla celów badawczo- dydaktycznych; Oczekiwania praktyki względem programów nauczania na studiach podyplomowych w zakresie zarządzania kadrami; Z praktyki organizatora studiów podyplomowym. Oczekiwania wobec kształcenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi na podstawie opinii uczestników studiów; Proces Boloński a nauczanie zarządzania zasobami ludzkimi; Wykład Human Resource Managament w kontekście Deklaracji Bolońskiej; Z doświadczeń studentów przyjeżdżających do Łodzi w ramach wymiany studenckiej Socrates/Erasmus- sondaż ankietowy; Studenckie koła naukowe a promocja zarządzania zasobami ludzkimi na polskich uczelniach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Efektywne pozyskiwanie pracowników w przedsiębiorstwie: 1.1. Planowanie zasobów ludzkich; 1.2. Pozyskiwanie pracowników - rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna; 1.3. Charakterystyka procesu selekcji; 1.4. Podsumowanie. Rozdział 2. Rozwój personelu: 2.1. Rozwój personelu - podstawowe zagadnienia; 2.2. Przygotowanie i przeprowadzenie procesu szkoleniowego; 2.2.1. Struktura procesu szkoleniowego; 2.2.2. Metody i techniki szkoleń; 2.3. Ocena skuteczności i efektywności szkoleń; 2.4. Podsumowanie. Rozdział 3. Wynagrodzenia za pracę a koszty pracy - klin podatkowy: 3.1. Płace, wynagrodzenia za pracę i koszty pracy - podstawowe pojęcia; 3.2. Istota klina podatkowego; 3.3. Skutki klina podatkowego; 3.4. Forma zatrudnienia a poziom klina podatkowego; 3.5. Podsumowanie. Rozdział 4. Restrukturyzacja zatrudnienia: 4.1. Restrukturyzacja organizacyjna jako część restrukturyzacji przedsiębiorstwa; 4.1.1. Podstawowe pojęcia i wymiary restrukturyzacji przedsiębiorstwa; 4.1.2. Zakres restrukturyzacji organizacyjnej; 4.2. Restrukturyzacja zatrudnienia; 4.2.1. Przygotowanie działań w obszarze restrukturyzacji zatrudnienia; 4.2.2. Sekwencja działań w okresie restrukturyzacji zatrudnienia; 4.2.3. Wsparcie i pomoc dla zwalnianych pracowników; 4.3. Podsumowanie. Rozdział 5. Controlling wartości kapitału ludzkiego: 5.1. Wprowadzenie; 5.2. Controlling wartości kapitału ludzkiego zrównywanej z kosztami; 5.3. Controlling wartości kapitału ludzkiego utożsamianej z generowanymi dochodami; 5.4. Controlling wartości kapitału ludzkiego bazujący na wartości dodanej, wskaźnikach i mnożnikach; 5.5. Controlling wartości kapitału ludzkiego nawiązujący do mieszanych i alternatywnych metod wyceny; 5.6. Podsumowanie. Rozdział 6. Zmiany funkcjonowania rynku pracy a freelancing pokolenia Y: 6.1. Charakterystyka pokolenia Y na tle pozostałych generacji; 6.2. Przemiany pracy a pokolenie Y; 6.3. Freelancing pokolenia Y - wybór czy konieczność?; 6.4. Podsumowanie. Rozdział 7. Zarządzanie różnorodnością - płeć na rynku pracy: 7.1. Koncepcja zarządzania różnorodnością; 7.2. Strategia gender mainstreamingu we współczesnej organizacji; 7.3. Płeć biologiczna a płeć kulturowa - definicja pojęć; 7.4. „Męskie" i „kobiece" charaktery: odmienne czy jednakowe?; 7.5. Nierówność płci na rynku pracy; 7.6. Stereotypy związane z dyskryminacją płci na rynku pracy; 7.6.1. Stereotypy dotyczące ról społecznych mężczyzn i kobiet; 7.6.2. Stereotypy związane z zawodami „męskimi" i „żeńskimi" oraz feminizacja branżowa; 7.6.3. Stereotypy związane z rolami kierowniczymi - niewidzialne bariery rynku pracy; 7.7. Podsumowanie. Rozdział 8. Polskie prawo pracy a rodzicielstwo: 8.1. Ochrona stosunku pracy w okresie ciąży i urlopu macierzyńskiego; 8.1.1. Ochrona pracy kobiet; 8.1.2. Urlop macierzyński i zasiłek macierzyński; 8.1.2.1. Świadczenia związane z urodzeniem dziecka; 8.1.2.2. Dodatkowy urlop macierzyński; 8.1.2.3. Urlop ojcowski; 8.1.2.4. Urlop z tytułu przysposobienia; 8.1.2.5. Zatrudnianie po urlopie macierzyńskim; 8.1.2.6. Zasiłek macierzyński; 8.2. Urlop wychowawczy; 8.2.1. Istota urlopu wychowawczego; 8.2.2. Zakaz wypowiedzenia lub rozwiązania umowy o pracę w czasie urlopu wychowawczego; 8.2.3. Podjęcie pracy zarobkowej w czasie urlopu wychowawczego; 8.2.4. Zatrudnienie po urlopie wychowawczym; 8.3. Ochrona zatrudnienia a obniżenie wymiaru etatu; 8.4. Uprawnienia związane ze sprawowaniem opieki nad dzieckiem; 8.5. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kulturowe uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem: Kulturowe uwarunkowania zarządzania strategicznego w gospodarce opartej na wiedzy; Strategia przedsiębiorstwa w wymiarach kultury organizacyjnej; Uwarunkowania kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie międzynarodowym; Kulturowe uwarunkowania podejmowanych decyzji strategicznych; Różnice kulturowe a internacjonalizacja działalności logistycznej przedsiębiorstw; Transfer wartości kulturowych jako element zarządzania korporacjami międzynarodowymi w świetle koncepcji Values-Driven Organizations (VDO); Wpływ kultury kraju pochodzenia dominującego kapitału na kulturę organizacji działających w Polsce; 2. Zarządzanie zasobami ludzkimi a internacjonalizacja: Nowy paradygmat przywództwa; Międzynarodowe aspekty doskonalenia menedżerów; Zarządzanie personelem międzynarodowym. Wybrane uwarunkowania kulturowe; Zalety i wady zróżnicowania personelu w przedsiębiorstwach międzynarodowych; Wpływ zmian w otoczeniu zewnętrznym i wewnętrznym przedsiębiorstwa na systemy motywowania pracowników; Orientacja marketingowa w rozwoju usług edukacji międzynarodowej MBA; Zarządzanie konfliktem interesów w firmie inwestycyjnej w świetle przepisów dyrektywy 2004/39/WE (MiFID); Zarządzanie procesem reemigracji; W poszukiwaniu międzynarodowej przewagi konkurencyjnej polskiego zarządzania zasobami ludzkimi; Implikacje internacjonalizacji dla zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce; Bariery absorpcji zagranicznych profesjonalistów na przykładzie Australii. Wnioski dla polski; Przesłanki stosowania nietypowych form zatrudnienia i czasu pracy w polskiej służbie zdrowia; 3. Zarządzanie wiedza w przedsiębiorstwie międzynarodowym: Rozwój przedsiębiorstwa poprzez dyfuzję wiedzy; Zarządzanie wiedzą w globalnej firmie konsultingowej. Studium przypadku; Międzynarodowe rozwiązania programowe z zakresu zarządzania środowiskowego stosowane w organizacjach opartych na wiedzy; Międzynarodowe zarządzanie kapitałem intelektualnym. Wyzwania, cechy i strategie; 4. Wybrane problemy zarządzania w aspekcie internacjonalizacji przedsiębiorstwa: Kontekstualizacja przedsiębiorczości z internacjonalizacją w tle; Zarządzanie poprzez wartości w korporacjach międzynarodowych na przykładzie American Express i Hawlett-Packard; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw; Strategia społecznie odpowiedzialnego rozwoju przedsiębiorstwa w otoczeniu międzynarodowym; Proces komunikowania się w organizacjach sieciowych; Organizacja pracy zespołu projektowego w kontekście uwarunkowań międzynarodowych; Współczesne zarządzanie o kluczach do sukcesu współczesnych firm; Coaching zewnętrzny a wewnętrzny a skoki kwantowe metod zarządzania; Rozwój pracowników starszych wiekiem a efektywność organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Organizacja i otoczenie; R.2 Planowanie i strategia organizacji; R.3 Podejmowanie decyzji w organizacjach; R.4 Zarządzanie-kierowanie; R.5 Kierowanie zasobami ludzkimi w organizacjach; R.6 Komunikacja interpersonalna w organizacji; R.7 Przywództwo i władza kierownicza; R.8 Motywacja i motywowanie do pracy; R.9
Konflikty i negocjeacje w organizacji; R.10 Kontrola w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kontekst terminologiczno-histor, 2. Zarządzanie kompetencjami, 3. Obszary zadaniowe zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Kariera zawodowa, 5. Marketing kadrowy, 6. Nowe trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 7. Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi, 8. Praca i zatrudnienie w organizacjach przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Sprzężenie zwrotne 360 stopni, 2. Projektowanie i przeprowadzanie badania za pomocą sprzężenia zwrotnego 360 stopni: kwestionariusze; Walidacja i badanie pilotażowe kwestionariusza sprzężenia zwrotnego 360 stopni; Zbieranie danych, struktura raportów z oceny i przetwarzanie informacji; facylitacja i planowanie działań, Planowanie i wdrażanie projektu sprzężenia zwrotnego 360 stopni 3. Przyszłość techniki sprzężenia zwrotnego 360 stopni, 4. Sprzężenie zwrotne 360 stopni - przykłady zastosowań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
R.1 Znaczenie pojęcia "kompetencje"; R.2 Tworzenie struktur kompetencyjnych; R.3 Zastosowanie modelu kompetencyjnego w procesie selekcji; R.4 Zastosowanie modelu kompetencyjnego podczas oceny efektywności pracy; R.5 Zastosowanie modelu kompetencyjnego w procesach szkolenia i rozwoju; R.6 Zastosowanie modelu kompetencyjnego jako pomocniczego narzędzia w procesie wynagradzania i szeregowania stanowisk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kompetencje a przewaga konkurencyjna: Kultura organizacyjna w kontekście zarządzania kompetencjami; Wizja, misja, wartość, strategia jako podstawowe wyznaczniki tworzenia zintegrowanych systemów zarządzania kompetencjami; 2. Systematyka kompetencji: Definicje kompetencji; Kompetencje a inteligencja emocjonalna; Księga kompetencji; Metodologia tworzenia ksiąg kompetencji; Firmy doradcze; Wiedza innych organizacji; Załącznik "Księga kompetencji"; Agregacja wiedzy firmy; Profil kompetencyjny; Metodologia tworzenia profilu; Statystyczna; Dobór profilu ze względu na strategię firmy; Dobór kompetencji ze względu na realizowaną strategię firmy; Pożądane poziomy kompetencji; Mierzenie kompetencji; Testy kompetencji; Opis procedury projektu dla skandynawskiej firmy; Ocena 360; 3. Implementacja profili kompetencyjnych w narzędziach zarządzania zasobami ludzkimi: Procedura implementacji ZSZK; Księga kompetencji; Cykl zarządzania zasobami ludzkimi w firmie; Kompetencje w opisie stanowiska; Etapy tworzenia opisów stanowisk; Kompetencje w rekrutacji i selekcji; Narzędzia używane w selekcji kandydatów; Kompetencje w systemie oceny okresowej; Kompetencyjny system ocen; Kompetencje w szkoleniach; Metody podnoszenia kompetencji; Uczenie się poprzez wykonywanie powierzonej pracy; Outdoor; Mentoring; Coaching; Ocena efektywności programów szkoleniowych; Proces rozwoju kompetencji; Kompetencje w planowaniu ścieżek kariery i awansów; Wynagradzanie pracowników- podnoszenie profilu kompetencyjnego na systemy wartościowania stanowisk pracy i systemy premiowania; Płaca zasadnicza; System premiowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Praca i zarządzanie zasobami ludzkimi w społeczeństwie informacyjnym: 1. Zatrudnianie i rynki pracy w warunkach społeczeństwa informacyjnego, 2. Skutki rozwoju gospodarki opartej na technologiach informacyjnych, 3. Funkcjonowanie pracownika w wirtualnych warunkach gospodarowania, 4. Telepraca i zespoły wirtualne, 5. Funkcja personalna w przedsiębiorstwach. Cz. II Rynek pracy a zarządzanie zasobami ludzkimi: 6. Presja demograficzna na rynek pracy i gospodarkę, 7. Globalizacja a rynek pracy, 8. Restrukturyzacja gospodarki a polityka rynku pracy, 9. Zmiany zakresu pojęcia " praca" a zatrudnienie, 10. W kierunku indywydualizacji stosunków pracy, 11. Związki między strategiami personalnymi, 12. Makroekonomiczne stosunki nadzatrudnienia w rolnictwie polskim. Cz. III Wiedza i uczenie się w organizacji: 13. Od szkolenia do organizacyjnego uczenia się; 14. Instytucjonalne uwarunkowania kształcenia ustawicznego; 15. Zintegrowane uczenie się organizacji a zarządzanie zasobami ludzkimi; 16. Wiedza jako instrument kariery w organizacji nowego typu; 17. Platforma Wiedzy narzędziem marketingu holistycznego; 18. Kompetencje menedżerskie w dobie globalizacji (kontekst terminologiczno-metodyczny); 19. Profil kwalifikacyjny euromenedżera; 20. Wiedza ukryta kierowników – podstawy teoretyczne i diagnoza; 21. Rozwój kompetencji pracowników bezpośredniego kontaktu w bankach. Cz. IV Strategie i metody zarządzania zasobami ludzkimi: 22. Krótkowzroczność zarządzania zasobami ludzkimi; 23. Logistyka personalna – wybrane aspekty kosztowe; 24. Dysfunkcje w sferze doboru kadry kierowniczej; 25. Kształtowanie podmiotowego charakteru ocen pracowniczych; 26. System ocen przedsiębiorstwa i jego powiązanie z wynagradzaniem; 27. Kierunki zmian w sferze wynagrodzeń w przedsiębiorstwach polskich w okresie przemian systemowych; 28. Zarządzanie karierą w polskich przedsiębiorstwach a charakterystyka „nowego” pracownika – wyniki badań; 29. Wysokość kosztów pracy w Polsce oraz w krajach należących i kandydujących do Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej