Jakość
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(54)
Forma i typ
Książki
(53)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(41)
dostępne
(35)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(43)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(8)
Bugdol Marek (1966- )
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Urbaniak Maciej
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Czermiński Jerzy
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Auksztol Jerzy
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bank John
(1)
Bielawa Anna
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Dessoulavy-Śliwiński Bartłomiej
(1)
Doroszewicz Stefan
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Frąś Józef
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Głowacka-Grajper Małgorzata
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jongen W.M.F
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Karmańska Anna
(1)
Kautsch Marcin
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Kopel Anna
(1)
Kostera Monika
(1)
Kuchta Jarosław
(1)
Leja Krzysztof
(1)
Luning P.A
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Mantura Władysław
(1)
Marcelis W.J
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Niedzielska Anna
(1)
Nierzwicki Witold
(1)
Ocieczek Wioletta
(1)
Ostrowska Joanna
(1)
Piekara Andrzej
(1)
Prussak Waldemar
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Sapeta Joanna
(1)
Schauz Ewa
(1)
Sikora Tadeusz
(1)
Silverman David
(1)
Sokół Aneta
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Teodorowicz Andrzej
(1)
Wasilewski Lesław (1933-1999)
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Wróbel Iwona
(1)
Zbierzchowska Anna
(1)
Zymonik Zofia (1947- )
(1)
Łagowski Edmund
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Śliwiński Artur (1942- )
(1)
Štofkova Jana
(1)
Źródłowski Zdzisław
(1)
Żelichowska Monika
(1)
Żuchowski Jerzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(54)
Język
polski
(54)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Jakość
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Opracowanie
(7)
Monografia
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
54 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Normy ISO Serii 9000:2000: 1.Proces rozwoju norm dotyczących zarządzania jakością, 2.Normy ISO serii 9000:2000, II. Zagadnienia prawne: 1. Legislacja dotycząca bezpieczeństwa, 2. Ochrona środowiska. III. Zarządzanie jakością; 1. Organizacja zorientowana na strategię jakościową, 2. Identyfikacja celów jakościowych, 3. System jakości jako system zarządzania, 4. Działania doskonalące system zarządzania jakością. IV Organizacja działań związanych z jakością: 1. Planowanie działań związanych z jakością, 2. Organizacja działań jakościowych, 3. Ocena działań jakościowych w organizacji. V. Dokumentowanie systemu zarządzania jakością: 1. Dokumentacja systemu zarządzania jakością, 2. Rodzaje dokumentów systemu zarządzania jakością, 3. Nadzór nad dokumentacją, 4. Korzyści wynikające z dokumentowania systemu zarządzania jakością. VI. Metody doskonalenia jakości: 1. Wytyczenie celów, 2. Zakłócenia w procesach, 3. Proces rozwiązywania problemów, 4. Metody doskonalenia jakości w procesach. VII. Jakość w projektowaniu: 1. Zarządzanie projektami, 2. Metody projektowania jakości wyrobu, 3. Niezawodność. VIII Jakość w marketingu: 1. Analiza rynku, 2. Proces marketingu, 3. Polityka marketingowa. IX Przegląd umowy: 1. Organizacja przeglądu umowy, 2. Odpowiedzialność producenta i sprzedawcy, 3. Zasady zawierania umów poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, 4. Rękojmia i gwarancja, 5. Zasady sprzedaży konsumenckiej. X. Zakup i dostawcy: 1. Jakość dostaw w ustawodawstwie krajowym, 2. Wymagania norm ISO serii 9000 dotyczące zakupów, 3. Sterowanie procesami zakupów, 4. Metody oceniania dostawców. XI Procesy produkcyjne: 1. Podstawowe terminy zarządzania procesami, 2. Kontrola jakości, sterowanie procesem, 3. Kontrole i badania jakościowe, 4. System identyfikacji i identyfikalności, XII. Sprzedaż i serwis po sprzedaży: 1. Dostarczenie wyrobu, 2. Informacje zwrotne od klientów, XIII Metrologia w zarządzaniu jakością ; 1. Polski system miar i probiernictwa, 2. Nadzór nad wyposażeniem pomiarowym i badawczym, 3. Akredytacja laboratoriów, 4. Klub Polskich Laboratoriów Badawczych POLLAB
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie danymi dotyczącymi jakości: 1. Strumienie informacji w przedsiębiorstwie, 2. Informatyczne systemy zarządzania. II. Umiejętności społeczne pełnomocnika jakości: 1. Komunikacja interpersonalna, 2. Motywowanie pracowników, 3. Komuniacja grupowa, 4. Zarządzanie zasobami personalnymi. III. Metody statystyczne: 1. Statystyka w zarządzaniu jakością procesów, 2. Statystyczne sterowanie procesem (SPC), 3. Karty kontrolne, 4. Kontrole i badania odbiorcze, 5. Metodyka doświadczeń według G. Tagucjiego. IV. Koszty jakości: 1. Podział kosztów jakości, 2. Wdrażanie rachunku kosztów jakości, 3. Ewidencja kosztów jakości, 4. Obliczanie i analiza kosztów jakości. V. Promocja jakości: 1. Znaczenie promocji jakości, 2. Zdolność jakościowa przedsiębiorstwa, 3. Wytyczanie i realizacje celów, 4. Nagrody jakości, 5. Program zarządzania. VI Informacja jakościowa: 1. Pojęcie informacji jakościowej, 2. System informacji jakościowej. VII Zintegrowane systemy zarządzania: 1. System zarządzania środowiskowego, 2. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, 3. Płaszczyzny integracji systemów zarządzania, 4. Systemy zarządzania w wybranych branżach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele sterowania i zarządzania jakością, 2. Motywacja i jej siła w odniesieniu do sterowania i zarządzania jakością. 3. Rola osobistej postawy w sterowaniu i zarządzaniu jakością. 4. Żywotne czynniki w praktycznym stosowaniu sterowania i zarządzania jakością, 5. Obowiązki i zadania funkcyjne menedżerów. Zestaw materiałów pomocniczych (referencyjnych), Zestaw materiałów dodatkowych (addenda).
i zadania funkcyjne menedżerów. 5.Zestaw materiałów pomocniczych (referencyjnych). 6.Zestaw materiałów dod atkowych (addenda)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Fundamenty zarządzania jakością: 1. Istota jakości, 2. Zmienność-wróg jakości, 3. Standardy, wzorce jakości, 4. Ekonomika jakości. Cz. II Instrumenty zarządzania jakością: 5. Analiza zmienności - badanie stanu systemu, 6. Rozwiązywanie problemów jakości, 7. QFD- planowanie standardu, 8. FMEA - sprawdzanie standardu, 9.Analiza Wartości - optymalizacja standardu. Cz. III Modele zarządzania jakością: 10. Japoński model TQC, 11. Amerykański model TQM, 12. Normy ISO serii 9000, 13. Nagrody jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 625)
1. Jakość - zagadnienia podstawowe. 2. Charakterystyka norm ISO 9000. 3. Zarządzanie jakością w procesie wytwarzania. 4. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 5. Certyfikacja systemu zarządzania jakością. 6. Koszty jakości w przedsiębiorstwie. 7. Instrumentarium zarządzania jakością. 8. koncepcja i wdrażanie komleksowego zarządzania jakością - TQM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Czas wytwarzania produktów, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Logistyka procesów wytwarzania, 8. Dobór ludzi i organizacji pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocena pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie produkcją i jakością w branży meblarskiej, 2. Identyfikacja obszarów powstawania niezgodności emaliowanych wyrobów sprzętu gospodarstwa domowego, 3. Jakość pieczywa z zautomatyzowanej piekarni, 4. Struktura niezgodności drutów i ocena nowoczesności wykorzystania maszyn, 5. Determinanty jakości profilowania rur, 6. Proces produkcyjny i struktura niezgodności firan/serwet, 7. Zasoby ludzkie i koszty produkcji w przędzalni, 8. Determinanty jakości folii i nowoczesność wykorzystanych maszyn do jej produkcji, 9. Model jakości wirtualnych usług bankowych, 10. Jakość obsługi klienta w urzędzie miejskim, 11. Jakość usług medycznych w szpitalu powiatowym, 12. Determinanty jakości wyrobów ceramicznych, 13. Jakość produktów wytwarzanych w zakładzie pracy chronionej dla przemysłu elektrotechnicznego, 14. Wyniki analizy SWOT podstawą utworzenia specjalistycznej firmy, 15. Jakość organizacji czasu pozaszkolnego a koszty utrzymania specjalistycznego ośrodka, 16. Problem jakości w czystszej produkcji, 17. Jakość usług w miejskiej bibliotece publicznej, 18. Lean Banking, 19. Jakość nauczania w szkole podstawowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Upowszechnianie kompleksowego systemu sterowania jakością (Total Quality Controla - TQC) w przedsiębiorstwach japońskich oraz analiza możliwości wykorzystania tych doświadczeń w polskim przemyśle. Przykłady z przemysłu japońskiego: -Działania na rzecz zapewnienia jakości urządzeń energetyki jądrowej (Mitsubisi Ltd); -Wdrożenia i rozwój TQC (Iseki Co. Ltd); -Diagnoza sterowania jakością w Komatsu Ltd; -Weryfikacja projektów wyrobów w przedsiębiorstwie OMRON; -Działalność TQC w Isuzu Motors; -Działania w zakresie zapewnienia jakości w Amada Wasion Co. Ltd; Procedura propagowania TQC w firmie TOTO; -Sterowania jakością w korporacji Ushito; -Propagowanie działań w zakresie kompleksowego sterowania jakością w PENTEL Co. Ltd; -Działalność w zakresie sterowania jakością w przemy śle hotelarskim i rekreacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy zarządzania w praktyce gospodarczej / Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 375 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Systemowe podejście do jakości w oparciu o normy ISO serii 9000; 2. System zarządzania środowiskowego; 3. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy 4. Zarządzanie jakością w poszczególnych sektorach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM); Pracownicy i wyznaczanie celów; Program "zero błędów"; System TQM; Koszty; Realizacja praktyczna; Co nastąpi po TQM?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. ZNACZENIE JAKOŚCI OPROGRAMOWANIA. 1. Wyjaśnienia wstępne. 1.1. Jakość oprogramowania czy jakość systemów? 1.2. Od pomyłki do katastrofy. 2. Znaczenie jakości systemów informatycznych. 2.1. Jakość systemów informatycznych w naszym życiu. 2.2. Nagłośnione skutki błędów oprogramowania. 2.3. Skala problemu. 3. Studium przypadku – Therac-25. 3.1. Geneza i budowa systemów Therac. 3.2. Przebieg wypadków. 3.3. Ustalenia powypadkowe. CZĘŚĆ II. PODSTAWOWE POJĘCIA I PROBLEMY JAKOŚCI. 4. Definicje jakości oprogramowania. 4.1. Definicje jakości oprogramowania według IEEE. 4.2. Różne spojrzenia na jakość oprogramowania. 5. Składowe jakości. 5.1. Funkcjonalność. 5.2. Wiarygodność. 5.3. Wydajność. 5.4. Elastyczność. 5.5. Użyteczność. 5.6. Łatwość pielęgnacji (utrzymania). 5.7. Inne atrybuty jakości. 6. Drzewo jakości. 6.1. Wagi atrybutów. 6.2. Co to są metryki i miary jakości? 6.3. Skalowanie i normalizacja miar. 6.4. Problemy pomiarów jakości. 6.5. Problemy oceny jakości oprogramowania. 7. Podstawy zarządzania ryzykiem. 7.1. Definicja ryzyka. 7.2. Minimalizacja ryzyka. CZĘŚĆ III. JAKOŚĆ W UJĘCIU KLASYCZNYM. 8. Jakość w cyklu życia oprogramowania. 8.1. Opłacalność jakości oprogramowania. 8.2. Ewolucja podejścia do jakości w procesie wytwarzania. 8.3. Zapewnienie jakości oprogramowania (SQA). 8.4. Zarządzanie jakością – tło historyczne. 8.5. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM). 9. Klasyczne modele procesu programowego. 9.1. Tradycyjny model kaskadowy. 9.2. Model klasyczny z prototypowaniem. 9.3. Model iteracyjno-inkrementacyjny. 9.4. Model spiralny. 9.5. Model V. 9.6. Wielofazowy model RUP. 9.7. Podsumowanie metodyk klasycznych. 10. Wybrane klasyczne modele jakości. 10.1. Model McCalla. 10.2. Model Boehma. 10.3. Model FURPS. 10.4. Model Dromeya. 10.5. Model ISO/IEC 9126. 10.6. Model SQuaRE. CZĘŚĆ IV. POMIARY JAKOŚCI. 11. Pomiary i metryki w inżynierii oprogramowania. 11.1. Wiadomości podstawowe. 11.2. Metryki zorientowane na rozmiar kodu. 11.3. Metryki zorientowane na funkcjonalność. 11.4. Metryki złożoności. 11.5. Metryki grafów. 11.6. Metryki obiektowe. 12. Metryki i miary jakości produktu wg ISO/IEC 9126. 12.1. Metryki jakości zewnętrznej. 12.2. Metryki jakości wewnętrznej. 12.3. Metryki jakości użytkowej. 13. Alternatywne metody oceny jakości. 13.1. Metoda Goal-Question-Metrics. 13.2. Analytic Hierarchy Process (metoda Saaty’ego). CZĘŚĆ V. DOKUMENTACJA I NORMY JAKOŚCI PROCESU. 14. Dokumentacja projektowa. 14.1. Znaczenie dokumentacji technicznej. 14.2. Artefakty projektowe. 14.3. Jakość dokumentacji. 14.4. Zarządzanie zmianami dokumentacji. 15. Dojrzałość procesu wytwarzania. 15.1. Model dojrzałości SW-CMM. 15.2. Zintegrowany model dojrzałości CMMI. 16. Jakość według ISO. 16.1. Standardy ISO inżynierii i jakości oprogramowania. 16.2. Standardy ISO 9000. 16.3. ISO 90003, czyli ISO 9001 dla oprogramowania. 16.4. Podsumowanie ISO dla wytwarzania oprogramowania. 17. PRINCE2. 17.1. Główne zasady PRINCE2. 17.2. Tematy PRINCE2. 17.3. Procesy. 17.4. Dokumenty i produkty do zarządzania. 17.5. Jakość w PRINCE2. 18. PMBOK. 18.1. Procesy i obszary wiedzy. 18.2. Systemowe podejście procesowe. 18.3. PMBOK a jakość. 19. Six Sigma. 19.1. Six Sigma w procesie produkcji. 19.2. Narzędzia Six Sigma. 19.3. Six Sigma w wytwarzaniu oprogramowania. CZĘŚĆ VI. JAKOŚĆ W PODEJŚCIU ZWINNYM. 20. Przegląd metodyk zwinnych. 20.1. Agile Manifesto. 20.2. Programowanie ekstremalne (XP). 20.3. Scrum. 20.4. Inne podejścia zwinne i szczupłe. 20.5. Silne i słabe strony metodyk zwinnych. 21. Jakość według Agile. 21.1. Co znaczy „jakość” w metodykach zwinnych. 21.2. Czynniki powodzenia metodyk zwinnych. 21.3. Wpływ praktyk zwinnych na jakość oprogramowania. 21.4. Czy Agile może zapewnić jakość oprogramowania? 21.5. Podsumowanie i dyskusja o metodykach Agile. 22. Integracja klasycznych i zwinnych metod zapewnienia jakości. 22.1. Zwiększanie zwinności metod klasycznych. 22.2. Disciplined Agile Development. 22.3. Stan obecny i perspektywy. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i inżynieria jakości / Adam Hamrol. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 538, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Część I. Jakość – postrzeganie i ocena: R.1 Postrzeganie i ocena jakości. Część II. Inżynieria jakości w cyklu życia produktu: R.2 Projektowanie produktów oraz przygotowanie procesów wykonania; R.3 Wykonanie produktów; R.4 Utrzymanie jakości w procesach dystrybucji i użytkowania. Część III. Zarządzanie jakością: R.5 Zasady i strategie zarządzania jakością; R.6 Normalizacja w zarządzaniu jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem. Część IV. Instrumenty inżynierii i zarządzania jakością: R.7 Narzędzia rozwiązywania problemów i doskonalenia; R.8 Narzędzia i metody projakościowego planowania i projektowania; R.9 Narzędzia i metody kontroli oraz sterowania jakością. Załączniki: Kompendium wiedzy ze statystyki dla inżyniera i menedżera jakości; Projekt Six Sigma – metodyka i przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prolog. Z jakością do Rzeczywistości 4.0 1. Jakość dóbr jako stymulator wzrostu i rozwoju 1.1. Permanentny deficyt jakości 1.2. Permanentny deficyt jakości stymulatorem wzrostu i rozwoju gospodarczego 1.3. Permanentny deficyt jakości katalizatorem rozwoju naukowo-technicznego 2. Czwarta rewolucja przemysłowa 3. Rzeczywistość 4.0; Bibliografia; Wprowadzenie: 1. Zakres książki 2. Układ książki 3. Literatura 4. Adresaci książki 5. Podziękowania ROZDZIAŁ 1 Postrzeganie i definiowanie jakości 1.1. Postrzeganie jakości 1.2. Potrzeby, oczekiwania i wymagania 1.3. Właściwości jakościowe produktów 1.4. Jakość w cyklu życia produktu ROZDZIAŁ 2 Ocena jakości 2.1. Podstawowe pojęcia 2.2. Ocena jakości 2.3. Mierniki satysfakcji klientów 2.4. Mierniki jakości procesów ROZDZIAŁ 3 Planowanie jakości produktów 3.1. Etapy planowania jakości produktu 3.2. Identyfikacja potrzeb i oczekiwań klientów 3.3. Współtworzenie produktów przez klientów 3.4. Projektowanie produktu 3.5. Ocena ryzyka ROZDZIAŁ 4 Planowanie i zapewnienie zdolności jakościowej procesów realizacji produktu 4.1. Zdolność jakościowa procesu 4.2. Kwalifikacja dostawców 4.3. Weryfikacja zdolności jakościowej procesu 4.4. FMEA procesu ROZDZIAŁ 5 Kontrola jakości 5.1. Planowanie kontroli jakości 5.2. System pomiarowo-kontrolny 5.3. Kontrola selekcjonująca stuprocentowa i wyrywkowa 5.4. Statystyczna kontrola odbiorcza partii wyrobów 5.5. Statystyczna kontrola procesu 5.6. Statystyczne sterowanie procesem – karty kontrolne ROZDZIAŁ 6 Zapewnienie jakości w dystrybucji i eksploatacji. Badanie opinii klientów 6.1. Zapewnienie i ochrona jakości w dystrybucji 6.2. Eksploatacja i serwis 6.3. Koniec życia wyrobu 6.4. Badanie oczekiwań i satysfakcji klientów ROZDZIAŁ 7 Cel, funkcje oraz zasady zarządzania jakością 7.1. Cele i funkcje zarządzania jakością 7.2. Zasady zarządzania jakością 7.3. Koncepcje zarządzania jakością ROZDZIAŁ 8 Znormalizowane systemy zarządzania jakością 8.1. System zarządzania jakością 8.2. Normy dotyczące systemów zarządzania jakością 8.3. Wymagania normy ISO 9001 8.4. Projektowanie systemów zarządzania jakością 8.5. Nadzorowanie i certyfikacja ROZDZIAŁ 9 Doskonalenie 9.1. Idea doskonalenia 9.2. Narzędzia doskonalenia 9.3. Planowanie i prowadzenie eksperymentów 9.4. Prowadzenie projektu według metodyki DMAIC ROZDZIAŁ 10 Koszty jakości 10.1. Źródła kosztów jakości 10.2. Klasyfikacja kosztów jakości 10.3. Ewidencjonowanie oraz wskaźniki kosztów jakości 10.4. Modele kosztów jakości ROZDZIAŁ 11 Jakość, inżynieria jakości i zarządzanie jakością w Rzeczywistości 4.0 11.1. Produkty i jakość 4.0 11.2. Inżynieria jakości w Rzeczywistości 4.0 11.3. Technologie 4.0 w inżynierii jakości 11.4. Zarządzanie jakością w Rzeczywistości 4.0 Epilog. Zagrożenia i wyzwania w pogoni człowieka za jakością; Bibliografia; Załącznik; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jakość w gospodarce rynkowej: Co oznacza pojęcie "jakość"; Przegląd koncepcji zarządzania jakością; Podstawowe założenia strategii jakości. 2. TQM- kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management): Rola menedżerów; Praca zespołowa- zmiana postaw pracowniczych; Przegląd stosowanych technik; Wdrażanie koncepcji TQM w przedsiębiorstwie; TQM a nor my ISO serii 9000. 3. Normy ISO 9000 w zarządzaniu jakością w firmie: Dlaczego powstały normy ISO serii 9000; Stosowana terminologia; Zarządzanie jakością wg normy ISO 9004; Modele systemów zapewnienia jakości i kryteria wyboru do wdrażania w firmie; Zintegrowane systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 4. Wdrażanie systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie: Procedura wdrażania; Problemy przedsiębiorstw z wdrażaniem systemów zarządzania jakością. 5. Jakość w marketingu: Znaczenie jakości w marketingu Jakość w marketingu wg normy PN-ISO 9004-1; Rynek dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych; Jakość na rynku przemysłowym; Certyfikaty jakościowe w marketingu przemysłowym; Jakość na rynku dóbr konsumpcyjnych; Niezawodność wyrobów; Właściwości organoleptyczne; Opakowania w marketingu; Informacyjne sprzężenie zwrotne od klienta; Określenie jakości oczekiwanej i sformułowanej modelu poziomu jakości produktów. 6. Wybieramy dostawców: Jakość dostaw w systemach zapewnienia jakości; Przykład zapewnienia jakości dostaw (ZJD). 7. Dokumentacja systemu jakości: Księga jakości; Plany jakości; Opracowujemy procedury; Dokumenty robocze. 8. Audity jakości: Procedura auditu systemu jakości; Współpraca firmy z auditorami i przebieg auditu; Wymagania stawiane auditorowi. 9. Koszty jakości: Ekonomiczne aspekty jakości; Rodzaje kosztów jakości; Liczenie kosztów jakości. 10. Zarządzanie jakością w organizacjach usługowych: Jakość usług; Klasyfikacja usług; Wymagania normy PNISO 9004-2 "Zarządzanie jakością i elementy jakości. Wytyczne dotyczące usług"; Jak uzyskać certyfikat na system jakości w przedsiębiorstwie usługowym. 11. Akredytacja i certyfikacja: Akredytacja; Certyfikacja; Akredytacja, certyfikacja i badania - rozwiązania krajowe; Certyfikacja systemów jakości w Polsce; Współ praca jednostek certyfikujących i wzajemne uznawanie certyfikatów; Efekty posiadania certyfikatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 366 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Wyd. 3. - Warszawa; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 371 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2004. - 391 s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota jakości, 2. Standardy jakościowe i instytucje je ustanawiające, 3. Systemowe podejście do jakości w oparciu o normy ISO serii 9000, 4. Koncepcje Total Quality Management, 5. Systemowe zarządzanie środowiskiem, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz etyką biznesu, 6. Techniki i metody wykorzystywane w zarządzaniu jakością, 7. Zarządzanie jakością w poszczególnych sektorach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Wyd. 3 uakltual. - 8 dodruk. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2011. - 371 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 366 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej