Internet
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(352)
Forma i typ
Książki
(351)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje naukowe
(11)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(282)
dostępne
(203)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(213)
Czytelnia
(285)
Autor
Sokołowski Marek
(7)
Siemieniecki Bronisław
(5)
Andrzejewska Anna
(4)
Barta Janusz (1947-2021)
(4)
Bednarek Józef
(4)
Dobrzeniecki Karol
(3)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Gogołek Włodziemierz
(3)
Grzywak Andrzej
(3)
Jędrzejko Mariusz
(3)
Kraska Marcin
(3)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(3)
Małachowski Andrzej
(3)
Morańska Danuta (1963- )
(3)
Morbitzer Janusz
(3)
Musiał Emilia
(3)
Sadza Agata
(3)
Szewczyk Agnieszka
(3)
Szpor Grażyna
(3)
Adamowski Janusz
(2)
Allan Stuart
(2)
Babik Wiesław (1956- )
(2)
Berkley Holly
(2)
Bilska Ewa
(2)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(2)
Castells Manuel
(2)
Chmielarz Witold
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Dutko Maciej
(2)
Hornowski Tomasz
(2)
Izdebska Jadwiga
(2)
Janowski Jacek
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kaznowski Dominik
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Kopsztejn Maria
(2)
Krzysztofek Kazimierz
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Lewowicki Tadeusz
(2)
Lipka Anna
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Nielsen Jakob
(2)
Nowina Konopka Maria
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Ostrowicki Michał
(2)
Pietruch-Reizes Diana
(2)
Próchniak Rafał
(2)
Rott Dariusz (1965- )
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Stecyk Adam
(2)
Suchar Marek (1954- )
(2)
Szafrański Bolesław
(2)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Szyszka Grzegorz
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Woźniak Monika
(2)
Zacher Lech W
(2)
Zasępa Tadeusz
(2)
Świerczyński Marek
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamczewski Piotr
(1)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Adamski Jacek
(1)
Afuah Allan
(1)
Akademia Ekonomiczna w Krakowie
(1)
Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Balcerzak Piotr Marek
(1)
Banach Zbigniew
(1)
Baranowski Maciej
(1)
Barczak Andrzej
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Barney Darin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Batorski Dominik
(1)
Battelle John
(1)
Baylis John (1946- )
(1)
Bendyk Edwin
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Benkler Yochai
(1)
Bereziński Mirosław
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Bernoff Josh
(1)
Beśka Katarzyna
(1)
Bianco Giovanni (1964- )
(1)
Białek Maciej
(1)
Białobłocki Tomasz
(1)
Bielecki Witold Tomasz
(1)
Bilski Tomasz
(1)
Bober Wojciech Jerzy
(1)
Bobrowicz Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(65)
2000 - 2009
(272)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(350)
Czechy
(2)
nieznany (d)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(352)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Internet
(352)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(11)
1989-
(3)
2001-0
(3)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Azja
(2)
Europa
(2)
Ameryka Północna
(1)
Australia
(1)
Belgia
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Indie
(1)
Kosowo
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Praca zbiorowa
(17)
Monografia
(9)
Opracowanie
(7)
Literatura
(3)
Poradnik
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Raport z badań
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura polska
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(22)
Media i komunikacja społeczna
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(12)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Edukacja i pedagogika
(8)
Zarządzanie i marketing
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Medycyna i zdrowie
(2)
Nauka i badania
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
352 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Praktyczny przewodnik po Internecie dla bibliotekarzy / Bożena Boryczka. - Bydgoszcz ; Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2003. - 196 s. : rys. ; 21 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
1. Poznajemy Internet. 2. Zdobywamy, oceniamy i przetwarzamy informacje (bibliotekarskie zasoby Internetu). 3. Komunikujemy się. 4. Prezentujemy bibliotekę. 5. Wykorzystujemy zasoby Internetu w pracy z czytelnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Część I: Dziennikarstwo informacyjne. Zbieranie informacji. 1. Najlepszy zawód. 2. Co to są wiadomości? 3. Źródła informacji. 4. Jak powstaje materiał? Pisanie dla radia i telewizji. 5. Potoczny styl pisania. 6. Pisanie relacji informacyjnych. 7. Instrukcja pisania relacji informacyjnych. Prowadzenie wywiadu. 8. Wywiad. 9. Organizacja wywiadu. Program informacyjny. 10. Od dwuminutowego skrótu do informacji przez całą dobę. 11. Wybór i kolejność materiałów w programie. 12. Tworzenie programu. 13. Redagowanie programu. Prezentowanie informacji. 14. Prezenterzy i gospodarze programów informacyjnych. 15. Na antenie. 16. Technika prezentowania informacji. Obowiązki i dylematy. 17. Władza, wolność i odpowiedzialność. Część II: Radio. Wewnątrz BBC World Service. 18. Lider na rynku brytyjskim. 19. Sposób ujęcia materiału. 20. Nagrywanie dźwięku. 21. Montaż. 22. Studio dziś i radio jutro. Część III: Telewizja. Wewnątrz ITN. 23. Independent Television News. 24. Jak powstaje relacja. Przekaz telewizyjny. 25. Zbieranie informacji. 26. Ujęcie kamery. Scenariusz telewizyjny. 27. Pisanie scenariusza. Kompletowanie relacji. 28. Montaż obrazu. 29. Oprawa wizualna. Studio informacyjne. 30. "Gotowi do transmisji..." Dziennikarstwo internetowe i nowe media. 31. Wideoreporterzy. 32. Przekraczanie nowych granic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ochrona danych osobowych w sieci / Monika Brzozowska. - Stan prawny na 1.03.2012 r. - Wrocław : PRESSCOM Sp. z o.o. , 2012. - 328 s. ; 24 cm.
1. Podstawy ochrony danych osobowych: Cyfrowe dane osobowe- zagadnienia wstępne; Ochrona prawna adresów IP i adresów e-mail; Przetwarzanie danych osobowych w sieci- podstawy prawne; Wyłączenia prawne; Karnoprawny aspekt przetwarzania danych osobowych; 2. Obszary przetwarzania i ochrony cyfrowych danych osobowych: Pracownicze dane osobowe przetwarzane cyfrowo; Reklama i promocja, czyli marketing a ochrona danych osobowych; Cloud computing a dane osobowe; Ochrona danych osobowych w serwisach społecznościowych i serwisach internetowych; 3. Dane osobowe w administracji publicznej: E-administracja; Przetwarzanie danych w administracji publicznej; Udostępnianie przez organ administracji publicznej danych osobowych online.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowe Horyzonty)
(Nowe Horyzonty)
Nauka płynąca z historii Internetu; Kultura Internetu; E-biznes i nowa gospodarka; Wirtualne społeczności czy społeczeństwo sieciowe; Polityka Internetu I: sieci komputerowe, społeczeństwo obywatelskie i państwo; Polityka Internetu II: prywatność i wolność w cyberprzestrzeni; Multimedia a Internet: hipertekst przyszłości; Geografia Internetu: usieciowione miejsca; Cyfrowy podział z globalnej perspektywy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wiek informacji : ekonomis, społeczeństwo i kultura ; Tom 1)
Prolog - Sieć i Self: Technika, społeczeństwo i zmiana historyczna ; Informacjonizm, industrializm, kapitalizm, etatyzm: sposoby rozwoju i sposoby produkcji ; Self w społeczeństwie informacyjnym ; Słowo o metodzie R. 1. Rewolucja technologii informacyjnej: Która rewolucja?; Nauki wypływające z rewolucji przemysłowej ; historyczny przebieg rewolucji technologii informacyjnych ; Modele, aktorzy i miejsca rewolucji technologii informacyjnych ; Paradygmat technologii informacyjnej R. 2. Nowa gospodarka: Informacjonizm, globalizacja, usieciowienie: Produktywność, konkurencyjność i informacyjna gospodarka; Gospodarka globalna: struktura, dynamika, geneza ; Nowa Gospodarka R. 3. Przedsiębiorstwo sieciowe: kultura, instytucje i organizacje gospodarki informacyjnej: Organizacyjne tory w przebudowie kapitalizmu i w przejściu od industrializmu do informacjonizmu; Technologia informacyjna i przedsiębiorstwo sieciowe ; Kultura, instytucje i organizacja ekonomiczna: wschodnioazjatyckie sieci gospodarcze ; Wielonarodowe przedsiębiorstwa, ponadnarodowe korporacje i międzynarodowe sieci; Duch informacjonizmu R. 4. Transformacja pracy i zatrudnienia: Pracownicy sieci, bezrobotni i czasownicy: Historyczna ewolucja zatrudnienia i struktury zawodowej w rozwiniętych krajach kapitalistycznych : G - 7, 1920-2005; Czy istnieje globalna siła robocza?; Proces pracy w paradygmacie informacyjnym ; Skutki technologii informacyjnych dla zatrudnienia: ku społeczeństwu bezrobotnych?; Praca ii informacyjny podział: " czasownicy"; Technologia informacyjna i restrukturyzacja stosunków między światem kapitału a światem pracy: dualizm społeczny czy społeczeństwa rozczłonkowane? R. 5. Kultura rzeczywistej wirtualności: integracja komunikacji elektronicznej, koniec masowego odbiorcy i powstanie interaktywnych sieci: Od galaktyki Gutenberga do galaktyki McLuhana: powstanie kultury mediów masowych; Nowe media i dywersyfikacja masowej publiczności; Komunikacja za pośrednictwem komputera, kontrola instytucjonalna, sieci społeczne i wspólnoty wirtualne ; Wielka fuzja: multimedia jako środowisko symboliczne; Kultura rzeczywistej wirtualności; R. 6. Przestrzeń przepływów: Zaawansowane usługi, przepływ informacji i globalne miasto; Nowa przestrzeń przemysłowa ; Codzienne życie w elektronicznym domku: koniec miast?; Transformacja form urbanistycznych: informacyjne miasto; Teoria społeczna przestrzeni i teoria przestrzeni przepływów; Architektura końca historii ; Przestrzeń przepływów i przestrzeń miejsc R.7. Na krawędzi wieczności: bezczasowy czas: Czas, historia i społeczeństwo, Czas jako źródło wartości: globalne kasyno; Nienormowany czas pracy i sieciowe przedsiębiorstwo; Kurczenie się i przeobrażenie czasu pracy w życiu; Zacieranie się cyklu życia: w kierunku społecznej arytmii? Śmierć zaprzeczona ; Wojna błyskawiczna; Wirtualny czas; Czas, przestrzeń i społeczeństwo: krawędź wieczności Zakończenie: Społeczeństwo sieciowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa: umysły sieciowe, tworzenie znaczenia, kontestowanie władzy; 1. Preludium rewolucji: od czego wszystko się zaczęło; 2. Rewolucja egipska; 3. Godność, przemoc, geopolityka: powstania arabskie; 4. Rewolucja rizomatyczna: indignadas w Hiszpanii; 5. Occupy Wall Street: wydobywanie soli z ziemi; 6. Zmienianie świata w społeczeństwie sieci; 7. Poza oburzeniem i nadzieją: życie i śmierć usieciowionych ruchów społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ekonomiczna infrastruktura komputerowych systemów zarządzania. Polish Way to Eurozone; Koncepcje ekonomii behawioralnej w ocenie jakości oprogramowania; Prosumcja w inżynierii systemów informatycznych zarządzania; Ryzyko informatyczne jako ważny element ryzyka operacyjnego w banku - wybrane zagadnienia finansowania zarządzania ryzykiem informatycznym; Wartość informacji i sposoby jej podwyższania w informatycznych systemach wspomagających zarządzanie; Infrastruktura obliczeń wszechobecnych jako podstawa komputerowego wspomagania kreatywności; Przestrzeń człowieka w systemach informatycznych; Wykorzystanie komputerowych systemów zarządzania w monitorowaniu otoczenia polskich przedsiębiorstw. 2. Systemy informacyjne zarządzania. Rzecz o metodologicznych aspektach budowy współczesnych systemów informatycznych zarządzania - wybrane zagadnienia; Informacyjne aspekty ewidencyjnego rachunku kosztów w organizacjach gospodarczych: model obiegu informacji; Semantyczny opis dokumentów w systemie CRM - analiza przypadku; Narzędzia wspomagania wdrożeń systemów zintegrowanych jako źródło przewagi konkurencyjnej adaptacji do zmian zachodzących w otoczeniu; Cicer cum caule - czyli myśli nieuczesane na temat jak projektować i wdrażać systemy informacyjne zarządzania; Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP w branży drzewnej na przykładzie producenta materiałów dla przemysłu meblarskiego; Ontologiczne aspekty systemów informacyjnych controllingu; Wymiarowanie funkcjonalne produktów programowych w standardach ISO/IEC. 3. Systemy e-biznesu. Możliwości zastosowania metody konwersji do oceny serwisów branży sportowej; Telepraca - przesłanki i bariery rozwoju w Polsce; Wirtualizacja informatycznych systemów zarządzania; Ocena zdalnego nauczania jako wynikowa postrzeganej użyteczności oraz łatwości obsługi w świetle badań; Realizacja strategii rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013 na przykładzie stron internetowych administracji rządowej w Polsce; Rozwój zjawiska web 2.0 i jego wpływ na funkcjonowanie współczesnych organizacji; Czynniki rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce. 4. Zarządzanie wiedzą w systemach informatycznych. Wykorzystanie systemów informatycznych w zarządzaniu wiedzą; Kapitał intelektualny i zarządzanie wiedzą; Zarządzanie wiedzą a zarządzanie ryzykiem w firmie; Zarządzanie wiedzą w elektroenergetyce; Metody i techniki sztucznej inteligencji w zarządzaniu wiedzą i doświadczeniem; Komputerowe systemy w sferze Facility Management; Business Inteligence jako remedium na aktualne zapotrzebowanie przedsiębiorstwa na informację i wiedzę; Zastosowanie hierarchii poziomów opisu wiedzy Wiiga na potrzeby definiowania elementów wiedzy w organizacjach wytwarzających oprogramowanie. 5. Uwarunkowania technologiczne zastosowań komputerowych systemów zarządzania. Nowe rozwiązania biznesowe firmy Microsoft Dynamics na potrzeby zarządzania przedsiębiorstwem w gospodarce elektronicznej; O pierwszych próbach ilościowego ujęcia informacji; Narzędzia wspomagające procesowe zarządzanie organizacją; Kokpit menedżerski - narzędzie wczesnego ostrzegania; Adaptacyjne przeszukiwanie internetu - przeszukiwaniem racjonalnym. Propozycja rygorystycznego podejścia w warunkach prywatnej eksploatacji internetu; WCMS jako narzędzie wspomagające zarządzanie treścią witryny internetowej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : Difin, 2007. - 320 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego. 2. Transakcje w elektronicznym biznesie. 3. Marketing w sieci. 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej. 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznych w wybranych sektorach w Polsce. 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sceny przemocy w mediach a zachowanie dziecka, 2. Elementy interesujące i nudne w programach telewizyjnych dla dzieci, 3. Literatura dziecięca w książkach i mass mediach z badań własnych, 4. Czasopisma dla dzieci - zainteresowania i potrzeby a rzeczywistość biblioteczna, 5. Media w bibliotekach publicznych, 6. Internet jako medium syntetyczne. Internetowa oferta dla dzieci i młodzieży, 7. Edukacja medialna w programach szkolnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dwa cele i dwa modele e-learningu: model minimalnych kosztów masowego kształcenia oraz model maksymalnej jakości kształcenia elitarnego (Streszczenie). E-learning i strategie społeczeństwa informacyjnego. E-learning we współczesnej szkole wyższej. Rola firm teleinformatycznych w rozwoju e-learningu. Polski Uniwersytet Wirtualny - przykład partnerstwa przywatno-publicznego w zakresie e-nauczania w Polsce. Needs for synergy towards the e-learning development. The EADTU experience.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Oświadczenie woli w postaci elektronicznej i podpis elektroniczny; 1. Uwagi wstępne, 2. Złożenie oświadczenia w postaci elektronicznej, 3. Podpis elektroniczny. Cz. II Umowy i inne czynności prawne w obrocie elektronicznym; 1. Uwagi wstępne, 2. Zawarcie umowy w trybie ofertowym za pomocą środków komunikacji elektronicznej według przepisów k.c., 3. Umowy zawarte w obrocie elektronicznym jako umowy na odległość, 4. Świadczenie usług drogą elektroniczną, 5. Usługi świadczone drogą elektroniczną oparte lub podlegające na dostępie warunkowym, 6. Zawieranie umów za pomocą środków komunikacji elektronicznej w ustawie - Prawo działalności gospodarczej. Cz. III Płatność w Internecie; 1. Umowa o elektroniczny instrument płatniczy; 2. Karty płatnicze, 3. Pieniądz elektroniczny, 4. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Dane w handlu elektronicznym; 1. Ogólne zagrożenia dla prywatności w handlu elektronicznym, 2. Ochrona danych osobowych związanych z handlem elektronicznym w prawie polskim, 3. Reklama i badania rynku a przetwarzanie danych, 4. Obowiązki usługodawcy związane z przetwarzaniem danych osobowych, 5. Niedozwolone korzystanie z usługi, 6. Odmowa świadczenia usług. Cz. V Reklama w handlu elektronicznym; 1. Reklama internetowa, 2. Wady i zalety oraz skuteczność reklamy internetowej, 3. Prawne różnice między reklamą internetową a tradycyjną, 4. Konsument a reklama w Internecie, 5. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 6. Problem międzynarodowy. Cz. VI Opodatkowanie handlu elektronicznego; 1. Przychody z handlu elektronicznego, 2. VAT z handlu elektronicznym, 3. Niewykonanie i nienależne wykonanie zobowiązania. Cz. VII Międzynarodowe aspekty handlu elektronicznego - wybrane zagadnienia; 1. Pojęcie prawa prywatnego międzynarodowego, 2. Prawo właściwe dla zawarcia umowy w Internecie, 3.Usługi świadczone prze Internet, 4. Podpis elektroniczny i forma oświadczeń woli, 5. Pieniądz elektroniczny, 6. Nieuczciwa konkurencja i reklama, 7. Zagadnienia języka w handlu elektronicznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Środowisko akademickie i miasta. Część I: Oblicza współczesnych uzależnień i ich przyczyny. Kierunki rozwoju współczesnej psychologii uzależnień (na przykładzie alkoholizmu). Uzależnienia a temperament. Wokół temperamentalnego czynnika ryzyka uzależnień. Uzależnienie od seksu. Charakterystyka rodzin alkoholików II typu według Cloningera. Rodziny z transmisją i bez transmisji międzypokoleniowej alkoholizmu. Zagubieni w sieci, czyli o nadmiernym używaniu zasobów i możliwości Internetu. Płeć a uzależnienie od alkoholu. Uwiedzeni przez jedzenie. Kontekst społeczno-kulturowy wybranych zaburzeń odżywiania. Intymność w związkach dorosłych dzieci alkoholików. Część II: Problemy leczenia uzależnień. Substytucyjna kuracja metadonowa. Zasoby osobiste a występowanie nawrotów u mężczyzn uzależnionych od alkoholu. Grupy samopomocy anonimowych narkomanów. Część III: Profilaktyka uzależnień. Czynniki ryzyka i ochrony w przebiegu rozwoju dzieci alkoholików. Partnerstwo lokalne na rzecz rozwiązywania problemów społecznych. O diagnozie w konstruowaniu programów profilaktycznych. Na przykładzie profilaktyki używania substancji psychoaktywnych. Agresja dzieci i młodzieży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski, kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leksykon Internetu / Michał Czajkowski. - Warszawa : MIKOM, 1999. - 471 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Słowniki Mikomu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Abc tworzenia stron WWW / Bartosz Danowski. - Wyd.2. - Gliwice : Helion, 2006. - 292 s. : rys. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie: Niezbędne informacje o HTML, XHTML, CSS i nie tylko. Narzędzia potrzebne do dalszej pracy: Edytory tekstowe, Edytory graficzne, Programy do przygotowywania grafiki sieciowej, Przeglądarki stron WWW, Polskie litery na stronie WWW, Odbiorca strony. 2. Tworzymy stronę WWW. Podstawy języka HTML. 3. Modyfikujemy stronę WWW - CSS. 4. Przygotowanie grafiki na potrzeby publikacji na stronie WWW. 5. Publikacja i utrzymanie strony. 6. Pozycjonowanie i promocja strony.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy; 2. Kreatywna i efektywna reklama; 3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić; 4. Planowanie, wykonanie i badanie końcowego efektu reklam; A. Zalety i wady różnych form reklam; B. Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing w procesie pozyskiwania i utrzymania klientów; R.2 System obsługi klienta jako podstawa towrzenia i zarządzania relacjami z klientem; R.3 Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w CRM; R.4 Zarządzanie kluczowymi klientami; R.5 Analiza opłacalności klientów; R.6 Badania marketingowe w procesie zarządzania relacjami z klientem; R.7 Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM w przedsiębiorstwie; R.8 Kształtowanie relacji z klientem w łańcuchu dostaw; R.9 Informatyczne wsparcie zarządzania relacjami z klientem; R.10 CRM - doświadczenia polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej