Informacja gospodarcza
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(47)
Forma i typ
Książki
(47)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(35)
tylko na miejscu
(31)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(32)
Autor
Dziuba Dariusz Tadeusz
(3)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Begg David
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(2)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(2)
Kaliski Maciej
(2)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(2)
Kwieciński Mirosław
(2)
Messner Zbigniew (1929-2014)
(2)
Mrozik Przemysław
(2)
Nowicki Adam (1944- )
(2)
Poetschke Helena
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Tor Krzysztof
(2)
Żebrowski Andrzej
(2)
Abramowicz Witold
(1)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Aleksnadrowicz Tomasz R
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Białek Tadeusz
(1)
Bieć Alfred
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Bzdek Krzysztof
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czekaj-Szopa Anna
(1)
Dmowski Jacek
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Dudycz Helena
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dziura Marek
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Forlicz Stefan
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gerszberg Tomasz
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gołębiowska Ewa
(1)
Grandys Andrzej J
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Głukowski Ryszard
(1)
Haber Lesław H
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jabłoński Władysław
(1)
Jakubczyc Janina A
(1)
Jakubowska Wioletta
(1)
Janisz Karina
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Jaskólski Krzysztof
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Jaworski Tadeusz B
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędralska Krystyna
(1)
Kaczmarek Jarosław
(1)
Kadysz Piotr
(1)
Kafel Tomasz
(1)
Kasprzycki Dariusz
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kobyliński Władysław
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Kolegowicz Konrad
(1)
Kordel Piotr
(1)
Korowicki Antoni
(1)
Kowalczyk Lucyna
(1)
Kowalczyk Stanisław
(1)
Kruk Anna
(1)
Kubiak Bernard F
(1)
Kuta Małgorzata
(1)
Kwieciński Mirosław (1954- )
(1)
Laskowski Piotr
(1)
Majchrzak Małgorzata
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Markowski Bogusław
(1)
Marzec Agnieszka
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Osman Alkuru
(1)
Ostrowski Tomasz
(1)
Owoc Mieczysław L
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Pfaff Józef (1953- )
(1)
Piechucki Jacek
(1)
Pietrzyk Małgorzata
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rychter Artur
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(47)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Informacja gospodarcza
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(5)
Materiały konferencyjne
(2)
Komentarz do ustawy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(23)
Zarządzanie i marketing
(17)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Filozofia i etyka
(2)
Nauka i badania
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządcze aspekty funkcjonowania małego przedsiębiorstwa; 2. Informacja w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem; 3. Potrzeby informacyjne menedżerów i wykorzystanie informacji finansowych w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem; 4. Źródła informacji finansowych w małym przedsiębiorstwie; 5. Metody gromadzenia i przetwarzania informacji finansowych na potrzeby małego przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Wprowadzenie; Controlling strategiczny w koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem; System informacyjny w strategicznym zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa; Wykorzystanie analizy słabych i mocnych stron zasobów w controllingu strategicznym przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Filozofia ryzyka - nowe tendencje, 2. Pojęcie, taksonomia i semantyka zdywersyfikowanego ryzyka, 3. Generalne zasady interdyscyplinarnego zarządzania ryzykiem, 4. Zintegrowane zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie, 5. Rola informacji w zarządzaniu gospodarką. Społeczeństwo informacyjne, 6. Ryzyko oraz przestępczość komputerowa, 7. Źródła informacji ekonomicznych oraz danych o wiarygodności finansowej partnerów biznesowych, 8. Metody i kryteria oceny wiarygodności finansowej i ekonomicznej podmiotów gospodarczych - stosowane przez agencje ratingowe, 9. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 10. Zarządzanie ryzykiem finansowym przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Filozofia ryzyka - nowe tendencje, 2. Pojęcie, taksonomia i semantyka zdywersyfikowanego ryzyka, 3. Generalne zasady interdyscyplinarnego zarządzania ryzykiem, 4. Zintegrowane zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie, 5.Rola informacji w zarządzaniu gospodarką. Społeczeństwo informacyjne,6. Ryzyko oraz przestępczość komputerowa, 7. Źródła informacji ekonomicznych oraz danych o wiarygodności finansowej partnerów biznesowych, 8. Metody i kryteria oceny wiarygodności finansowej i ekonomicznej podmiotów gospodarczych - stosowane przez agencje ratingowe, 9. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 10. Zarządzanie ryzykiem finansowym przedsiębiorstwa. 11. Nowe obszary ryzyka w globalnej gospodarce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 91)
1. Spamming - istota, znaczenie, ocena, terminologia. 2. Charakterystyka systemów: opt-in oraz opt-out. 3. Praktyki spammingowe w świetle prawa obcego. 4. Użycie korespondencji elektronicznej do celów komercyjnych w świetle przepisów prawa polskiego. 5. Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kierunki rozwoju zastosowań informatyki: Informatyka narzędziem zarządzania wiedzą; Próby oceny czynnika ludzkiego dla celów zarządzania; Architektura infrastruktury informacyjnej nowoczesnego zarządzania; Wortale internetowe w procesie rekrutacji pracowników; Kreowanie strategii informacyjnej w organizacji; System informacji zarządczej na przykładzie szkoły wyższej. R.2 Zarządzanie wiedzą: Komputerowy softwore z perspektywy konkurencji (kilka uwag na tle doktryn essential facility); Pozyskiwanie wiedzy z hurtowni danych metodami eksploracji; Środowisko wiedzy jako element zarządzania informatycznymi projektami wdrożeniowymi; Zaawansowane systemy informacyjno-analityczne jako realizacja koncepcji Business Intelligence; Zarządza nie procesami w Przedsiębiorstwie Zorientowanym Projektowo. Studium przypadku na przykładzie firmy TRANSSYSTEM S.A. z Łańcuta; Wykorzystanie symulacji w zarządzaniu strategicznym; Rodzaje systemów ekspertowych oraz obszary ich zastosowania; Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) na zaufanie w organizacjach wirtualnych; Zastosowanie technologii informacyjnej do podnoszenie efektywności pracy zespołowej. Model organizacji transmutacyjnej; Wykorzysta nie technologii sztucznej inteligencji do wspomagania decyzyjnego kierownictwa w zakresie strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi; Strategie niemieckich grup kapitałowych w polski sektorze bankowym a zintegrowane systemy informatyczne; System wspomagania decyzji opartych na narzędziach Mocrosoft SQL Server 2000; Wykorzystanie ogólnej teorii zarządzania podczas wdrażania rozwiązań informatycznych na przykładzie zarządzania zmianą; Analiza porównawcza systemów informacyjnych na rynku pracy; Metody analizy symptomów w ocenie kredytowej podmiotów gospodarczych; Idea modelowania i projektowania danych dla hurtowni danych w technologii ROLAP; Elektroniczna integracja łańcucha dostaw. Przykład Internetowej bazy danych wspomagającej zarządzanie łańcuchem dostaw w przedsiębiorstwie Hewlett-Packard Frnacja. R.3 Internet i jego zastosowanie: Funkcjonalność serwisów internetowych- aspekt rozwoju zaufania; Rola Internetu w banku spółdzielczym; Relacje przedsiębiorstw z administracją publiczną na platformie elektronicznej; Narzędzia Business Intelligence (BI) w praktyce i dydaktyce; Metoda E-szkoleń w rozwoju wiedzy organizacji; Bankowość internetowa a klient; Elektroniczny biznes w Polsce - wciąż niewykorzystaną szansą; Wirtualizacja jako droga zwiększania konkurencyjności banku; Bezpieczeństwo transformacji danych w wirtual nych sieciach prywatnych; EDI - Fundament Elektroni cznego Rynku; Systemy płatności stosowane w handlu elektronicznym; Wzorce analityczne w modelowaniu dzia łalności e-biznesowej; Łączenie działalności firmy i oprogramowania w modelu ASP (Application Service Provisioning); Elektroniczny biznes i handel; Internet jako nowy kanał dostepowy do usług bankowych na przy kładzie wybranych banków polskich; Zarządzanie pracą grupy studenckiej - kurs logiki w systemie Moodle; Zalety i wady wykorzystania Inetrnetu i Intranetu w firmie; Zastosowanie Inetrnetu i Intranetu. R.4 Informatyka w organizacji: Dlaczego nalezy unikać pojęcia :strategia informatyzacji"?; Narzędzia technologii informatycznej w zarządzaniu kosztami wg metodo logii ABC/M; Alternatywne podjeście do oceny jakości oprogramowania; System wspomagający zarządzanie SAP R3 Modelowanie finansowych warunków umowy outsourcingowej HCI w systemach wspomagajacych zarządzanie przedsię biorstwem; Efektywnośc metody Pełnego Krzyżowania dla problemów Harmonogramowania Produkcji; Modelowanie funkcji i procesów w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Rozwój elektronicznych kanałów sprzedaży; Zarządzanie produkcją z wykorzystaniem zintegrowanego systemu zarządzania klasy ERP i aplikacji APS; Możliwości wykorzy stania systemów informatycznych i ich integracji w realizacji strategii biznesowej dystrybutora energii Analiza mozliwości wspmagania badań marketingowych przy uzyciu pakietu Statistica 6.0 firmy StatSoft; Kierunki informatyzacji współczesnych przedsiębiorstw; Reinżynieria środowiska biznesowego - nowoczesna konce pcja wdrażania projektów informatycznych; Rola modelowania i meta-modelowania - doświadczenia i perspektywy rozwoju; Tworzenie modelu wdrażania zmian w systemach informatycznych; Budowa hurtowni danych; Strategia informatyzacji krajowych zakałdów energetycznych; Metody klasyfikacji w skoringu kredytowym gospodarstw rolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Informatyka Dla Zarządzania)
R.1 System informacyjny organizacji; R.2 Analiza systemów informacyjnych; R.3 Projektowanie systemów informacyjnych; R.4 Wdrożenie systemów informacyjnych; R.5 Podstawowe systemy informacyjne organizacji; R.6 Systemy wspomagania decyzji - SWD; R.7 Systemy ekspertowe - SE; R.8 Ekonomiczno-społeczne aspekty komputeryzacji systemów informacyjnych w biznesie; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ; 4)
I. Podstawowe problemy zarządzania wiedzą: System pozyskiwania i zarządzanie wiedzą we współczesnych organizacjach; Społeczeństwo wiedzy in statu nascendi: Niektóre problemy i hipotezy; Budowanie strategii zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach; Zarządzanie wiedzą w procesie zmian. II. Wybrane elementy procesu zarządzania wiedzą: Systemy klasy business intelligence w zarządzaniu biznesem; Rola kierownika w rozwoju wiedzy członków personelu organizacji; Kilka uwag o zarządzaniu wiedzą; Zarządzanie wiedzą w elektroenergetyce. III. Technologiczne problemy zarządzania wiedzą: Mobilne filtrowanie informacji; Zarządzanie wiedzą korporacyjną; Technologiczne aspekty pozyskiwania wiedzy; Gry decyzyjne jako metoda pozyskiwania wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Poznanie wiarygodności kontrahenta sposobem na ograniczenie ryzyka; 2. Etapy i zakres badań umożliwiających poznanie wiarygodności przedsiębiorstwa 3. Badania umożliwiające poznanie standingu finanowego przedsiębiorstwa 4. Analiza SWOT 5. Ocena strategii przedsiębiorstwa przedstawionej w biznesplanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rachunkowość finansowa w systemie informacji ekonomicznej, 2. Ewidencyjne ujęcie kosztów działalności, 3. Długo i krótkoterminowa inwestycje, 4. Rzeczowe aktywa trwałe, 5. Wartości niematerialne i prawne, 6. Rozrachunki wynikające z działalności operacyjnej, 7. Zobowiązania finansowe, 8. Rezerwy w rachunkowości, 9. Ewidencyjne ujęcie zakupu i zużycia materiałów, 10. Obrót towarowy i jego ewidencyjne ujęcie, 11. Wycena i ewidencja produktów pracy, 12. Wynik finansowy i jego podział, 13. Kapitały włąsne i ich ujęcie w ewidencji, 14. Sprawozdawczość finansowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Rachunkowość jako system informacy- jny; Rachunek kosztów a controlling; Rachunek wyników w postępowaniu kontrolno - decyzyjnym; Wskażniki fina- nsowe na potrzeby controllingu; Koszty i wyniki jako k ryteria optymalizacji decyzji dotyczących skali produk cji; Koszty i wyniki a decyzje krótkookresowe; Koszty kapitałowe w controllingu; Informacje kosztowo - wyni- kowe w planowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I: Koncepcje doskonalenia systemów informacyjnych: Przegląd rozwiązań doskonalenia systemów informacyjnych na potrzeby zarządzania; Nowa koncepcja doskonalenia systemu informacyjnego w przedsiębiorstwie - podejście modelowe; Wybrane czynniki wpływające na proces tworzenia systemów informacyjno-decyzyjnych dla strategicznego poziomu zarządzania organizacją; Miejsce controlingu w procesie doskonalenia systemu informacyjnego. Cz. II Realizacja modelowych rozwiązań doskonalenia systemów informacyjnych: Marketing as the Unique Function of Business; Modern Conjoint Analysis in Processing Marketing Information; Marketing partnerski jako sposób usprawnienia marketingowych systemów informacyjnych Wykorzystanie Internetu w doskonaleniu systemu informacyjnego przedsiębiorstw wielozakładowych; Internet jako narzędzie wspomagające system informacyjno - decyzyjny przedsiębiorstwa wielozakładowego; Praktyczne aspekty systemu informacyjno - decyzyjnego działalności marketingowej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 System informacyjny w zarządzaniu jako przedmiot doskonalenia: Miejsce systemu informacyjnego w przedsiębiorstwie; Ch-ka systemów informacyjnych; Rozwój systemów informacyjnych w zarządzaniu. R.2 Czynniki kształtujące system informacyjny: Determinanty systemowe; Relacje informacyjne i komunikacyjne; Wymagania stawiane współczesnym systemom informacyjnym. R.3 Podstawy doskonalenia systemu: Przegląd koncepcji doskonalenia; Istota przedsięwzięć doskonalenia; Kształtowanie procesu doskonalenia; Strategia jako nowa koncepcja doskonalenia. R.4 Formułowanie strategii doskonalenia systemu: Rozpoznanie problemów doskonalenia; Organizacja procesu doskonalenia; Podstawowe badania i analizy; Określenie strategii doskonalenia. R.5 Realizacja strategii doskonalenia systemu: Podejścia badawcze stosowane w strategii; Projekty przedsięwzięć doskonalenia; Ekonomika strategii doskonalenia. R.6 Przykłady strategii doskonalenia systemu: Wprowadzenie; Koncepcja modernizacji i rozwoju systemu informacyjnego w przedsiębiorstwie przemysłowym; Strategia komputerowego wspomagania systemu informacyjnego zarządzania w przedsiębiorstwie obrotu towarowego; Program badawczy doskonalenia systemu informacyjno - decyzyjnego w przedsiębiorstwie wydobywczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Krótkie Komentarze Becka)
Ustawa o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych; 1. Przepisy ogólne; 2. Biuro informacji gospodarczej; 3. Przekazywanie informacji gospodarczych do biura; 4. Przechowywanie, ujawnianie, aktualizacja i usuwanie informacji gospodarczych; 5. Nadzór nad biurami; 6. Przepisy karne; 7. Zmiany w przepisach obowiązujących, przepisy przejściowe i końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Organizacja i jej otoczenia: Przedsiębiorstwo jako system otwarty; Rodzaje przedsiębiorstw i ich funkcje; Otoczenie przedsiębiorstwa i jego komponenty. 2. Zarządzanie i praca menedżera: Istota i funkcje procesu zarządzania; Systemy, style i techniki zarządzania; Menedżerowie, ich role i kompetencje. 3. Tworzenie systemu informacji i monitorowania otoczenia: Znaczenie informacji w procesie zarządzania; Istota, rodzaje i źródła informacji; System informacji i jego projektowanie; Monitorowanie otoczenia; Skuteczne wykorzystanie informacji. 4. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji: Decyzje menedżerskie; Problemy i sposoby ich rozwiązywania; Warunki podejmowania decyzji; Psychologiczne bariery racjonalnego decydowania; Decyzje zespołowe; Doskonalenie procesu decydowania; Decyzje menedżerskie w przyszłości. 5. Projektowanie strategii i planowanie strategiczne: Orientacja strategiczna firmy; Strategiczne myślenie i zarządzanie; Formułowanie strategii firmy; Rodzaje strategii i kwestia ich wyboru; Planowanie strategiczne i tworzenie planu; Skuteczne zarządzanie strategiczne. 6. Zdobywanie rynku i przychylności otoczenia: Zarządzanie marketingowe; Koncepcja marketingu i jego stosowanie w nowoczesnej firmie; Marketing strategiczny i strategie marketingowe; Kierunki doskonalenia marketingu; Pozyskiwanie przychylności otoczenia; Nowe oblicze marketingu. 7. Promowanie innowacji i wewnętrznej przedsiębiorczości: Imperatyw kreowania innowacji; Strategie innowacji; Bariery innowacji; Inteligencja firmy a kreowanie innowacji; Promowanie innowacji; Innowacje produktowe i ich wprowadzanie na rynek; Kreowanie innowacji klucz do przyszłości. 8. Skuteczne konkurowanie na rynku: Konkurencja i jej poziomy; Konkurencja w sektorze działania firmy; Strategie działania wobec konkurencji; Budowa konkurencyjnej strategii; Budowa wyróżniającej zdolności firmy Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rachunkowość finansowa w systemie informacji ekonomicznej, 2. Ewidencyjne ujęcie kosztów działalności, 3. Długo i krótkoterminowe inwestycje, 4. Rzeczowe aktywa trwałe, 5. Wartości niematerialne i prawne, 6. Rozrachunki wynikające z działalności operacyjnej, 7. Zobowiązania finansowe, 8. Rezerwy w rachunkowości, 9. Ewidencyjne ujęcie zakupu i zużycia materiałów, 10. Obrót towarowy i jego ewidencyjne ujęcie, 11. Wycena i ewidencja produktów pracy, 12. Wynik finansowy i jego podział, 13. Kapitały własne i ich ujęcie w ewidencji, 14. Sprawozdawczość finansowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zarządzanie marketingowe, 2.Analiza sytuacji marketingowej, 3.Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4.Analiza strategii marketingowej, 5.Operacyjny plan marketingowy, 6.Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7.Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wyd. 1 - 2 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2012. - 217 s. : wykr. ; 24 cm.
1. Zarządzanie marketingowe, 2. Analiza sytuacji marketingowej, 3. Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4. Analiza strategii marketingowej, 5. Operacyjny plan marketingowy, 6. Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7. Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej