Handel
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(67)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(50)
dostępne
(44)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(52)
Autor
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pokorska Barbara
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Artymiak Jacek
(1)
Bajan Konrad
(1)
Baldwin Richard
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bettger Frank
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Bugaj Arkadiusz
(1)
Cichorska Joanna
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dalewski Zbigniew
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dreger Henryk
(1)
Dreger Piotr
(1)
Falandysz-Zięcik Antonina
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fuchs Bernadetta
(1)
Hopkins Tom
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Jurkowska-Gomułka Agata
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kienzler Iwona
(1)
Klepacki Laura
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
Kołtuniak Michał
(1)
Kraj Kamil M
(1)
Krasowski Tomasz
(1)
Kruk-Kubarska Joanna
(1)
Lang Jacek
(1)
Lipiński Jan
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Mamet Piotr
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Martyniuk Teresa
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
McCormick Michael
(1)
Mering Leszek
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Michałek Jan Jakub
(1)
Modzelewska de Raad Małgorzata
(1)
Niedźwiedziński Marian
(1)
Olczak Artur
(1)
Olkiewicz Anna Maria
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pieńkos Jerzy
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Poznańska Krystyna
(1)
Prusak Feliks (1939- )
(1)
Pyka Irena
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rymarczyk Jerzy
(1)
Siskind Barry (1946- )
(1)
Siwiński Włodzimierz
(1)
Skrzypczak Irena
(1)
Socha Mieczysław W
(1)
Sporek Tadeusz
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Steinerowska-Streb Izabella
(1)
Strużycki Marian
(1)
Sztejnert-Roszak Olga
(1)
Szydło Marek (1977- )
(1)
Sławińska Maria
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Sławińskim Andrzej
(1)
Thedy Michał
(1)
Tokaj-Krzewska Agnieszka
(1)
Tuytschaever Filip
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wach Krzysztof (1976- )
(1)
Wasiluk Anna
(1)
Widelska Urszula
(1)
Wijckmans Frank
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Żukrowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(66)
Kiribati
(1)
Język
polski
(67)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Handel
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Opracowanie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Słownik francusko-polski
(1)
Słownik niemiecko-polski
(1)
Słownik polsko-niemiecki
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Językoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
67 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Geneza i struktura Wspólnot Europejskich: 1.Koncepcje teoretyczne i geneza integracji europejskiej, 2.Suwerenność a integracja europejska, 3.Etapy integracji gospodarczej, 4.System instytucjonalny, 5.System decyzyjny, 6.Budżet Unii europejskiej, 7.Stosunki zewnętrzne Wspólnot Europejskich, 8.Poszerzanie Wspólnot Europejskich. Cz.II Funkcjonowanie Wspólnot Europejskich: 9.Unia Gospodarcza i Walutowa, 10.Jednolity Rynek Wewnętrzny, 11.Polityka ochrony konkurencji i konsumenta, 12.Wspólna polityka rolna, 13.Polityka transportowa i ochrony środowiska, 14.Wspólna polityka handlowa, 15.Polityka naukowo-badawcza i edukacyjna, 16.Polityka regionalna, 17.Polityka społeczna, Cz.III Polska w Unii Europejskiej: 18.Droga Polski do Unii europejskiej, 19.Procedury pozyskiwania środków pomocowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o Unii Europejskiej / red. nauk. Ewa Małuszyńska, Bohdan Gruchman. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 340, [2] s. : rys.; tab. ; 21 cm.
Cz.I Geneza i struktura Wspólnot Europejskich: 1.Koncepcje teoretyczne i geneza integracji europejskiej, 2.Suwerenność a integracja europejska, 3.Etapy integracji gospodarczej, 4.System instytucjonalny, 5.System decyzyjny, 6.Budżet Unii europejskiej, 7.Stosunki zewnętrzne Wspólnot Europejskich, 8.Poszerzanie Wspólnot Europejskich. Cz.II Funkcjonowanie Wspólnot Europejskich: 9.Unia Gospodarcza i Walutowa, 10.Jednolity Rynek Wewnętrzny, 11.Polityka ochrony konkurencji i konsumenta, 12.Wspólna polityka rolna, 13.Polityka transportowa i ochrony środowiska, 14.Wspólna polityka handlowa, 15.Polityka naukowo-badawcza i edukacyjna, 16.Polityka regionalna, 17.Polityka społeczna, Cz.III Polska w Unii Europejskiej: 18.Droga Polski do Unii europejskiej, 19.Procedury pozyskiwania środków pomocowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przegląd teorii negocjacji, 2. Model opisu języka negocjacji handlowych jako języka specjalistycznego, 3. Język negocjacji handlowych-model ogólny, 4. Leksyka języka negocjacji handlowych, 5. Gramatyka języka negocjacji handlowych, 6. Język negocjacji handlowych-analiza w kategoriach dyskursu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Rachunkowości)
R.1 Charakterystyka obrotu towarowego, R.2 Środki pieniężne w handlu, R.3 Rozrachunki w handlu i ich ewidencja, R.4 Dokumentacja obrotu towarowego, R.5 Ewidencja hurtowego obrotu magazynowego dokonywanego na rachunek własny, R.6 Ewidencja obrotu tranzytowego dokonywanego na rachunek włąsny, R.7 Obrót towarowy dokonywany na zasadzie umowy komisu, R.8 Obrót towarowy w detalu, R.9 Reklamacje w obrocie towarowym i ich ewidencja, R.10 Inwentaryzacja i rozliczanie różnic inewntaryzacyjnych w handlu, R.11 Ewidencja i rozliczanie kosztów w handlu, R.12 Ustalanie i rozliczanie wyniku finansowego w jednostkach handlowych, R.13 Kapitały w przedsiębiorstwach handlowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. Handel, komunikacja i powstanie gospodarki europejskiej. Cz.I Koniec świata: 1. Koniec antycznego świata, 2. Załamanie się późnorzymskiego przemysłu, 3. Komunikacja ladowa i rzeczna w późnym antyku, 4. Żegluga morska w okresie późnego antyku. Cz.II Ludzie w drodze: 5. Porterty podróżnych z Zachodu, 6. Posłowie i pielgrzmi z Zachodu, 7. Portrety podróżnych biznatyjskich, 8. Podróżni ze Wschodu zmierzający na zachód, 9. Kupcy, niewolnicy, wygnańcy. Cz.III Wędrówka przedmiotów: 10. Aspekt hagiograficzny: egzotyczne relikwie we wczesnośredniowiecznej Francji, 11. "Wirtualne" pieniądze a komunikacja, 12. Prawdziwe pieniądze: arabskie i bizantyjskie monety w Europie karolińskiej. Cz.IV Schemat przemian: 13. Doświadczenie podróży, 14. Rytmy długookresowe: komunikacja w czasie, 15. Rytmiczność podróży wynikająca z pór roku, 16. Kwestia czasu, 17. "Przestrzenie morksie" komunikacja na Morzu Śródziemym w Europie Zachodniej, 18. Przełom za sprawą Wenecjan: komunikacja europejska w środkowej części Morza Śródziemnego, 19. Nowe szlaki lądowe. Cz.V Handel: 20. Świat wczesnośredniowiecznego handlu, 21. Gdzie są kupcy? Italia, 22. Kupcy i targi w państwie Franków, 23. Powiązania, 25. Śladami importu wschodnich towarów do Europy, 25. Europejskie eksport do Afryki i Azji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 930.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7. Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8. Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Dynamika konwergencji realnej. 1. Realna i nominalna konwergencja ľ podstawy teoretyczne i implikacje praktyczne. 2. Unia Europejska i wzrost gospodarczy ľ perspektywy dla Polski i krajów Europy Centralnej. 3. Struktura techniczna gospodarki a dyfuzja technologii w perspektywie konwergencji realnej Polski z UE. 4. Wpływ handlu zagranicznego na konwergencję płac w wybranych krajach UE. 5. Ewolucja instytucji rynku pracy w Polsce i w krajach UE-15. Konwergencja czy dywergencja. 6. Przedsiębiorstwa międzynarodowe a konwergencja płac realnych w warunkach elastycznej podaży pracy w kraju goszczącym. 7. Polityka regionalna a konwergencja w UE i w Polsce w świetle nowych teorii geografii ekonomicznej. 8. Regionalna konwergencja płac w Polsce w okresie integracji z UE. 9. Nierównowaga fiskalna a długookresowy wzrost gospodarczy. Część II: Zmiany w strukturze polskiego handlu w okresie akcesji Polski do UE a dynamika konwergencji realnej. 10. Wpływ konwergencji na zawartość czynników produkcji w handlu Polski z UE. 11. Polityka standaryzacyjna UE ľ konsekwencje przystąpienia dla Polski i innych nowych członków. 12. Zmiany handlowe i produkcyjne w sektorze hutniczym po przystąpieniu Polski do UE. 13. Potencjalne skutki handlowe przystąpienia Polski do UE dla krajów byłego Związku Radzieckiego. 14. Zmiany cen polskich produktów importowych pod wpływem liberalizacji handlu z UE. Część III: Procesy konwergencji nominalnej. 15. Kurs walutowy ľ od akcesji do wprowadzenia euro. 16. Prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysu walutowego w Polsce w warunkach integracji gospodarczej i walutowej. 17. polityka pieniężna w systemie ERM II ľ stabilizacja wewnętrzna a kontrola kursu walutowego. 18. Konwergencja nominalna w przypadku asymetrycznych preferencji banku centralnego. 19. Wpływ globalizacji i integracji na wielkość i strukturę dochodów i wydatków publicznych w krajach UE.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Elektroniczna platforma biznesu, R.2 Kluczowe aspekty platformy elektronicznej, R.3 Rozwój globlanego handlu elektronicznego i jego determinanty, R.4 Mała i średnia firma jako podmiot globalnego handlu elektronicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing B2B w praktyce gospodarczej / Artur Olczak, Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 302 s., tabl. : il. ; 23 cm.
1. Relacje partnerskie na rynku B2B. 2. Decyzje zakupu i sprzedaży na rynku B2B. 3. Działania promocyjne na rynku B2B. 4. Zarządzanie produktem na rynku B2B. 5. Marka na rynku B2B. 6. Zarządzanie dystrybucją na rynku B2B. 7. Zarządzanie polityką cenową na rynku B2B. 8. Studia przypadków - przykłady działań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ryzyko i niepewność w działaności handlowej, 2. Charakterystyka i ocena metod ograniczenia ryzyka finansowego w działaności handlowej w świetle teorii, 3. Instrumenty organiczania ryzyka w Polskiej i zagranicznej praktyce gospodarczej, 4. Koncepcja skutecznego organiczania ryzyka finansowego w działalności handlowej związanej ze sprzedażą, 5. Weryfikacja koncepcji ograniczania ryzyka finansowego w działalności handlowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.133.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Handel a dynamika zmian w dystrybucji towarow, Badania marketingowe jako przesłanka podejmowania decyzji rynkowych w przedsiębiorstwie handlowym, Uwarunkowania działań marketingowych w przedsiebiorstwie handlowym, Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiebiorstwie handlowym, Zachowania nabywców i segmentacja rynku, Kompozycja elementow marketingu-mix w handlu, Staregie działania przedsiębiorstw hurtowych, Staregie marketingowe przedsiebiorstw detalicznych, Współczesne narzędzia kształtowania przewagi strategicznej przedsiebiorstwa handlowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Koncentracja i integracja na rynku wewnętrznym w optyce sieci handlowych-koncepcja badań; R.2 Tendencje koncentracji i integracji w handlu wewnętrznym w rozwiniętych gospodarkach rynkowych; R.3 Geneza i przesłanki rozwoju koncentracji i integracji w handlu wewnętrznym w Polsce; R.4 Ocena procesu koncentracji w handlu i na rynku wewnętrznym; R.5 Ocena procesu integracji w handlu wewnętrznym; R.6 Perspektywy rozwoju koncentracji i integracji na rynku wewnętrznym w okresie do 2010 r.; R.7 Założenia systemu monitoringu procesu koncentracji i integracji w handlu wewnętrznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leksykon franczyzy / Barbara Pokorska. - Warszawa : Difin, 2002. - 164,[4] s. ; 23 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Uwagi na tle pojęcie konsument; R.2 Ochrona konkurencji i zbiorowych interesów konsumentów; R.3 Nieuczciwa konkurencja jako czynnik godzący w prawa konsumenckie; R.4 Ochrona konsumentów przed produktami niebezpiecznymi; R.5 Ochrona konsumentów przed wyborami i przyrządami niespełniającymi wymagań technicznych i normatywnych; R.6 Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; R.7 regulacje wzorców umownych; R.8 Treść umów konsumenckich (niedozwolone postanowienia umowne); R.9 Regulacja prawna umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa oraz umów zawieranych na odległość; R.10 Sprzedaż konsumencka; R.11 Rękojmia i gwarancja; R.12 Ustawa o kredycie konsumenckim; R.13 Prawo okresowego korzystania z nieruchomości (timesharing); R.14 Regulacja prawna usług turystycznych; R.15 Instytucje i organizacja ochrony konsumentów; R.16 Ochrona informacji dot. konsumentów; R.17 Reglamentacja cen jako system ochrony konsumentów R.18 Procedury publicznoprawnej ochrony konsumentów; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Przemysły kreatywne jako obszar badawczy w zarządzaniu. Analiza bibliometryczna; Główne determinanty wizerunku marek pośredników handlowych; Nowe kreatory zachowań konsumenckich na rynku dóbr i usług ze szczególnym uwzględnieniem gamifikacji; Kształtowanie postawy proinnowacyjnej u pracowników - wybrane czynniki organizacyjne i menedżerskie; Problem różnorodności pokoleniowej w organizacji; Kreowanie wartości dla klienta w szpitalu; Rozwój sieci detalicznych na rynku międzynarodowym; Cele pomiaru kapitału ludzkiego w organizacji; Kontrowersyjny marketing na aptecznym rynku farmaceutycznym w Polsce. Wyzwania i dylematy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wprowadzające; 2. Prezentacja podmiotów; 3. Zagadnienia ogólne spółek; 4. Spółka akcyjna; 5. Spółka jawna; 6. Spółka partnerska; 7. Spółka komandytowa; 8. Spółka komandytowo-akcyjna; 9. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; 10. Spółka akcyjna; 11. Spółdzielnia jako przedsiębiorca; 12. Przedsiębiorstwo państwowe; 13. Rzemiosło w obrocie handlowym; 14. Domy składowe; 15. Giełdy towarowe; 16. Banki i ubezpieczy ciele w obrocie handlowym; 17. Nietypowi uczestnicy obrotu gospodarczego; 18. Umowy w obrocie prawnym; 19. Sposoby zawierania umów; 20. Systematyzacja rodzajowa umów; 21. Obrót papierami wartościowymi; 22. Ochrona własności intelektualnej; 23. Prawny zakaz konkurencji; 24. Postepowanie układowe; 25. Prawo upadłościowe; Aneks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Sekurtyzacja w sektorze bankowym. 2. Warunki i formy uczestnictwa banków w operacjach na rynku papierów wartościowych w Polsce. 3. Portfel papierów wartościowych w bankach krajowych. 4. Transakcje pośredniczące banków krajowych na rynku papierów wartościowych w Polsce. 5. Dłużne papiery wartościowe emitowane przez banki krajowe. 6. Prawne i ekonomiczne warunki emisji akcji przez banki na rynku kapitałowym w Polsce. 7. Narodowy Bank Polski na rynku papierów wartościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej