Poradniki i przewodniki
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(154)
Forma i typ
Książki
(22949)
E-booki
(4635)
Publikacje naukowe
(2119)
Publikacje fachowe
(1976)
Publikacje dydaktyczne
(700)
Poradniki i przewodniki
(154)
Proza
(152)
Czasopisma
(131)
Publikacje informacyjne
(90)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(89)
Publikacje popularnonaukowe
(43)
Audiobooki
(30)
Druki ulotne
(14)
Dramat (rodzaj)
(3)
Poezja
(3)
Artykuły
(2)
Pliki i bazy danych
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(111)
tylko na miejscu
(65)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(114)
Czytelnia
(65)
Autor
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(4)
Bień Witold (1927-2018)
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Adryjanek Anna
(2)
Babiel Tadeusz B
(2)
Baranowski Marian
(2)
Bieniasz Dorota
(2)
Bień Andrzej
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Fisher Roger (1922-2012)
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Kuchlewski Tomasz
(2)
Kulczycka Luiza
(2)
Leigh Andrew
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Okuniewski Juliusz
(2)
Patton Bruce
(2)
Rządca Robert A
(2)
Sadowska Magda
(2)
Sadowski Tomasz
(2)
Suchar Marek (1954- )
(2)
Tołoczko Aleksander
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Ury William
(2)
Uścińska Gertruda (1958- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Airey David
(1)
Anderson Gail (1962- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Banaszczyk Izabela
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Barański Robert
(1)
Barkley Russell A. (1949- )
(1)
Bartosiewicz Adam
(1)
Bekas Robert
(1)
Berne Eric (1910-1970)
(1)
Bielińska Inga
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bloch Michał
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(1)
Borowicz-Sierocka Beata
(1)
Borowiec Tomasz
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Braksal Katarzyna
(1)
Bral Wiesław
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Bryńska Anita (1964- )
(1)
Budzińska Anna
(1)
Buffett Warren (1930- )
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Carew Donald
(1)
Casse Pierre
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chełpa Stanisław (1962-2007)
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chromik-Kovačs Joanna
(1)
Chęcińska Katarzyna
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciesielski Mateusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Conley Randy
(1)
Cuff Kathy
(1)
Czajkowska Anna
(1)
Czechowska Anna
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Daszewski Aleksander
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Demarest Garry
(1)
Derda Aneta
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dróżdż Paweł
(1)
Dudar Grzegorz
(1)
Dudel Barbara
(1)
Dusiński Michał
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dweck Carol S. (1946- )
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dzierżanowski Włodzimierz
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(33)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(30)
Okres powstania dzieła
2001-
(54)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(153)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(154)
Temat
Relacje międzyludzkie
(9)
Negocjacje
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Zatrudnienie
(7)
Marketing
(6)
Praca zespołowa
(6)
Sukces
(6)
Marketing cyfrowy
(5)
Osoby w wieku starszym
(5)
Prawo pracy
(5)
Zarządzanie
(5)
Kariera
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Perswazja
(4)
Poszukiwanie pracy
(4)
Praca
(4)
Przywództwo
(4)
Reklama
(4)
Retoryka
(4)
Rozwiązywanie konfliktów
(4)
Rozwój osobisty
(4)
Samorealizacja
(4)
Ubezpieczenia społeczne
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Zespół ADHD
(4)
Autyzm
(3)
COVID-19
(3)
Coaching
(3)
Dziecko z ADHD
(3)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Leczenie
(3)
Mentoring
(3)
Metody wychowawcze
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nieruchomości
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Programy pomocowe UE
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Rynek (ekonomia)
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Agresywność
(2)
Aspiracje zawodowe
(2)
Autoprezentacja
(2)
Bilans księgowy
(2)
Bogactwo
(2)
Decyzje
(2)
Dyskusja
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Emeryci i renciści
(2)
Emerytura
(2)
Gniew
(2)
Google
(2)
Google Analytics
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konflikt
(2)
Konsumenci
(2)
Kredyt
(2)
Logotypy
(2)
Lokata
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Matematyka finansowa
(2)
Metody nauczania
(2)
Motywacja
(2)
Nauczanie
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja pracy
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Prawo socjalne
(2)
Prawo zamówień publicznych
(2)
Procent
(2)
Produktywność pracy
(2)
Programowanie zwinne
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia zarządzania
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Rynek nieruchomości
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjotechnika
(2)
Stres
(2)
Tarcza antykryzysowa (pakiet rządowy)
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Telepraca
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Uczucia
(2)
Umowa o pracę
(2)
Wycena nieruchomości
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Temat: czas
2001-
(25)
1901-2000
(3)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(27)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Poradnik
(143)
Opracowanie
(5)
Wzory dokumentów
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Akty prawne
(2)
Analiza i interpretacja
(2)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Tablice i wzory
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Komentarz
(1)
Porady internetowe
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(48)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(46)
Psychologia
(39)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(18)
Edukacja i pedagogika
(17)
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Medycyna i zdrowie
(6)
Architektura i budownictwo
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
154 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pracodawca i pracownik / C.H.Beck)
1. Poszukiwanie pracownika; 2. Definicje i zasady prawa pracy; 3. Czynności poprzedzające nawiązanie stosunku pracy; 4. Umowy o pracę; 5. Praca tymczasowa; 6. Telepraca; 7. Umowa o zakazie konkurencji; 7. Prawa cywilne; 9. Samozatrudnienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podziękowania; Idea; Kim jest autor książki Dawid Piątkowski? O czym jest ta książka? CZĘŚĆ 1. Wszystkim wiecznie mało: Mindset sportowca w biznesie; Poważnie chcesz coś osiągnąć? CZĘŚĆ 2. Trening mentalny przedsiębiorców; Przypadkowa osobowość; Myśli samomyślące się; Samokontrola emocji; Świadome nawyki; Rozumienie subiektywności; Brak pragnień; Brak oczekiwań; Zazdrość; Docenianie; Życzliwość bez wyjątków; Wybaczanie; Radość; Naucz się uczyć; Osobowość sukcesu; Historie sukcesu. CZĘŚĆ 3. Mentalność zwycięzcy: Zdrowe odżywianie; Uprawianie sportu; Naładuj baterię; Ambitne wizje; Ustalanie celów i planowanie; Ciężka praca; Delegowanie; Zarządzanie czasem; Potęga wiedzy; Sekret mentalności zwycięzców; CZĘŚĆ 4. Mentalne ograniczenia inwestycyjne: W co najlepiej inwestować? Przekształć marzenie w dochodowy biznes; Twórz nieśmiertelne biznesy; Gen przedsiębiorcy; Co to znaczy ciężko pracować? Czy milionerzy zaciągają kredyty? CZĘŚĆ 5. Jak zarobić pieniądze na start? Poznaj zasady gry; Jak banki obliczają zdolność kredytową? Jak zbudować ogromną zdolność kredytową? Najlepsze formy finansowania; Kredyt i leasing na oświadczenie; Jak zaoszczędzić na kredytach? Pomnażanie źródeł dochodu; CZĘŚĆ 6. Kto nie ryzykuje, ten szampana nie pije: Myśl, jak jest dobrze; Wiarygodność wśród kontrahentów; Kiedy grozi Ci więzienie za długi? Losowi zwycięzcy przegranymi życia; Co to znaczy zbankrutować? Kto gra grubo, wygrać musi; CZĘŚĆ 7. Jak to jest być milionerem? Gdybym zaczynał od zera, jakbym to rozegrał? Posłowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Uwagi ogólne dotyczące unieważnienia i wygaśnięcia jako zasadniczych przesłanek ustania prawa z rejestracji wzoru przemysłowego; 2. Brak nowości i indywidualnego charakteru jako przedmiotowe przyczyny unieważnienia w polskim i unijnym prawie wzorów przemysłowych; 3. Utrata nowości wzoru przemysłowego wskutek publicznego udostępnienia. Inne podstawy unieważnienia w prawie polskim i unijnym; 4. Postępowanie w sprawach o unieważnienie; 5. Wygaśnięcie prawa z rejestracji wzoru przemysłowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2019. - 204 s. : il., wykresy ; cop. 2019.
(Marketing)
Social media. 1. Miłość od pierwszego wejrzenia 1.1. Gdzie poznawać nowych partnerów? 1.2. Kogo szukasz? 1.3. Strategia poszukiwań 1.4. Pierwsze spotkanie! 1.5 „Sex education” 2. Randka (nie) w ciemno 2.1. Randka w ciemno (prawie noc) 2.2. Znaj czas sposobny 2.3. Idealna randka 2.4. Tale as old as time… 2.5. Jeśli drzewo upadnie w lesie, ale nikt tego nie słyszy, to czy upadło? 2.6. Odkryjmy Amerykę na nowo 2.7. Widzą mnie, więc jestem 2.8. Przez żołądek do serca 2.9. Przeć naprzód 2.10. Miej rozdane, a będzie Ci dane – 3 × W 3. Sakramentalne „tak”! 3.1. Skąd mam wiedzieć, czy to już? 3.2. „The L Word” 3.3. Klientocentryzm 3.4. Trzeba być jakimś 3.5. Jak zamykać? 3.6. Nie ma sprzedaży bez wiedzy 3.8. Nail it! 3.9. Nagi instynkt 3.10. Miarka za miarkę 3.11. Sztuka kochania według Cialdiniego 4. I żyli długo i szczęśliwie 4.1. Bondage – budowanie relacji 4.2. 24/7/365 4.3. Marketing to maraton, a nie sprint 4.4. Czy „dzień dobry” ma ROI? 4.5. Lojalna Jola 4.6. Lojalność to emocja 4.7. Wierność jest nudna 4.8. Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem 4.9. Rabat? Stolica Maroka! 4.10. Partner, nie przyjaciel 5. Techniki podrywu 5.1. A co z innymi kanałami komunikacji? 5.2. Wirus wszystko załatwi 5.3. „Oczy szeroko zamknięte” 5.4. Prawie się udało! 5.5. Algorytm miłości 5.6. Najlepszy kochanek w mieście – personal branding 5.7. Czułe słówka 5.8. Moje miasto, a w nim… 5.9. Na sexappeal składa się w połowie to, co kobieta ma, a w połowie to, co myślą, że ma – employer branding 5.10. Dlaczego klienci nie kupują? 6. W buduarze… 6.1. Pejcz na klientów – RFM 6.2. Go the Distance, czyli jeśli masz liczyć, licz na siebie 6.3. Kamasutra 6.4. Do you think I’m sexy? 6.5. Dobry content jest jak dobry seks 6.6. Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę 6.7. Swatka 6.8. Dobry profil w social mediach 6.9. Reklamy na Facebooku i ich optymalizacja 7. Stare dobre małżeństwo 7.1. Zamiast widzieć klienta w każdym człowieku, dostrzegajmy człowieka w każdym kliencie 7.2. Czy klient to nasz pan? 7.3. Never second best 7.4. Wychowanie to wyzwanie 7.5. Patrz na konsumentów jak na klientów na całe życie! 7.6. Są zbliżenia, które prowadzą bardzo daleko 7.7. Zasady bezpiecznego seksu – zasada 8P 7.8. Dekalog małżeński, czyli dobra obsługa klienta 7.9. Jak uniknąć rozwodu? 7.10. Mamy dwoje oczu i uszu oraz jedną… klawiaturę 7.11. Jeśli nie chcesz mojej zguby, krokodyla daj mi luby 7.12. Biznes nie jest o tym, co sprzedajesz, ale komu służysz 7.13. Odpowiadać czy nie odpowiadać? 8. Poliamoria w praktyce 8.1. Kiedy mieć na to wszystko czas? 8.2. Recykling treści 8.3. Gdy któraś jest w moim guście, zaraz marzę o rozpuście 8.4. […] w nauce, podobnie jak w miłości, koncentrowanie się na technice prowadzi łacno do impotencji 8.5. Oprogramowanie jest jak seks – lepsze, jeśli nie trzeba za nie płacić 9. MILF-y, kuguarzyce, ogiery i tatuśkowie 9.1. Nie potrzebujesz więcej klientów 9.2. Nie-lejek durszlakowy 9.3. Niebezpieczne związki – cykl życia 9.4. Nowa szprycha 9.5. Kabaret? – ścieżka zakupowa; Do zobaczenia!; Absolwent – spis tematów; Spis rysunków; Bibliografia, czyli polecam również.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wycena nieruchomości / Mirosław Żak. - Warszawa : C.H.Beck , 2012. - XXI, [1], 285, [1] s. : rys., tab. ; 29 cm.
(Nieruchomości / C.H.BECK)
1. Nieruchomość jako twór geometryczny; 2. Nieruchomość jako twór prawny; 3. Nieruchomość jako twór ekonomiczny; 4. Matematyka finansowa; 5. Operat szacunkowy; 6. Problematyka podejścia dochodowego; 7. Problematyka wyceny podejściem kosztownym; 8. Technika ustalania zużycia technicznego obiektów budowlanych; 9. Żywotność techniczna budowli; 10.Problematyka podejścia mieszanego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pedagogika)
1. Dydaktyka jako proces, 2. Zajęcia interaktywne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja zakupów; Strategie zakupów; Jakość w zakupach; Zakupy a ekologia; Controlling zakupów; Proces zakupu; Import; Negocjacje; Umowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. Rozdział 1. Dlaczego rzeczy nie są łatwe. Przyczynowość. Złożoność. Nasze liniowe umysły. Redukcjonizm. Holizm. Zarządzanie hierarchiczne. Zarządzanie zwinne. Moja teoria wszystkiego. Książka i model. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 2. Programowanie zwinne. Preludium do programowania zwinnego. Księga programowania zwinnego. Podstawy programowania zwinnego. Konkurencja programowania zwinnego. Przeszkoda w przyjęciu programowania zwinnego. Zarządzanie bezpośrednie a zarządzanie projektem. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 3. Teoria systemów złożonych. Nauki interdyscyplinarne. Ogólna teoria systemów. Cybernetyka. Teoria systemów dynamicznych. Teoria gier. Teoria ewolucji. Teoria chaosu. Korpus wiedzy o systemach. Prostota: nowy model. Prostota zrewidowana. Systemy nieadaptacyjne i adaptacyjne. Czy nie nadużywamy nauki? Nowa era: myślenie w kategoriach złożoności. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 4. System informacyjno-innowacyjny. Kluczem do przetrwania jest innowacja. Wiedza. Kreatywność. Motywacja. Zróżnicowanie. Osobowość. Tylko ludzie spełniają warunki, by stać się kontrolerami. Od pomysłów do implementacji. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 5. Jak motywować ludzi. Fazy kreatywności. Zarządzanie środowiskiem twórczym. Techniki kreatywne. Motywacja zewnętrzna. Motywacja wewnętrzna. Demotywacja. Dziesięć potrzeb członków zespołu. Co motywuje ludzi: znajdź równowagę. Niech Twoje nagrody będą wewnętrzne. Zróżnicowanie? Masz na myśli relacje! Ocena osobowości. Cztery kroki w stronę oceny osobowości zespołu. Zestaw do samodzielnego wyznaczania wartości zespołu. Zdefiniuj swoje wartości osobiste. Polityka braku drzwi. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 6. Podstawy samoorganizacji. Kontekst samoorganizacji. Samoorganizacja w kierunku wartości. Samoorganizacja kontra anarchia. Samoorganizacja kontra emergencja. Emergencja w zespołach. Samoorganizacja kontra samokierowanie kontra samowybieralność. Zasada ciemności. Twierdzenie Conanta-Ashby'ego. Kontrola rozproszona. Empowerment jako koncepcja. Empowerment jako konieczność. Jesteś ogrodnikiem. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 7. Empowerment zespołów. Nie twórz długu motywacyjnego. Noś czapkę czarodzieja. Wybierz czarodzieja, nie polityka. Empowerment kontra delegacja. Zmniejsz swoje obawy, zwiększ swój status. Wybierz odpowiedni poziom dojrzałości. Wybierz odpowiedni poziom władzy. Wyznaczaj zespoły albo osoby. Lista kontrolna delegowania. Jeśli chcesz, aby coś było zrobione, ćwicz swoją cierpliwość. Sprzeciwiaj się sprzeciwowi swojego kierownika. Miej na względzie dziesięć wewnętrznych potrzeb człowieka. Delikatnie "masuj" środowisko. Zaufanie. Szacunek. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 8. Przywództwo i kierownictwo zorientowane na cel. Gra w życie. Klasy powszechności. Fałszywa metafora. Nie jesteś projektantem gier. Ale... samoorganizacja nie wystarczy. Zarządzaj systemem, nie ludźmi. Menedżerowie czy przywódcy? Właściwe rozróżnienie: przywództwo kontra rządzenie. Sens życia. Cel zespołu. Wyznaczanie celu zewnętrznego. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 9. Definiowanie ograniczeń. Daj ludziom wspólny cel. Lista kontrolna celów zwinnych. Komunikuj swoje cele. Wizja kontra misja. Przykłady celów organizacyjnych. Pozwól swojemu zespołowi na stworzenie autonomicznego celu. Pogódź swój cel z celem swojego zespołu. Opracuj listę ograniczeń władzy. Wybierz właściwą perspektywę zarządzania. Chroń ludzi. Chroń wspólne zasoby. Ograniczaj jakość. Opracuj umowę społeczną. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 10. Sztuka ustanawiania reguł. Systemy uczące się. Reguły kontra ograniczenia. Słaby punkt programowania zwinnego. Co jest ważne: kunszt. Pętle dodatniego sprzężenia zwrotnego. Pętle ujemnego sprzężenia zwrotnego. Dyscyplina × umiejętności = kompetencja. Różnorodność reguł. Zasada subsydiarności. Sposób postrzegania ryzyka i fałszywe bezpieczeństwo. Memetyka. Teoria rozbitych okien. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 11. Jak rozwijać kompetencje. Siedem elementów rozwijania kompetencji. Optymalizacja całości na wielu poziomach. Optymalizacja całości w wielu wymiarach. Wskazówki dotyczące miar wydajności. Cztery składniki rozwoju osobistego. Zarządzanie kontra coaching kontra mentoring. Zastanów się nad certyfikatami. Wykorzystaj presję otoczenia. Użyj dopasowujących się narzędzi. Zastanów się nad przełożonym. Organizuj spotkania w cztery oczy. Organizuj spotkania 360 stopni. Rozwijaj standardy. Pracuj nad systemem, a nie nad regułami albo ludźmi. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 12. Komunikacja w strukturze. Czy to błąd, czy funkcja? Komunikacja oraz informacje zwrotne. Błędy w komunikacji są normą. Możliwości komunikatorów. Efekty sieci. Dostrajanie łączności. Konkurencja i kooperacja. Grupy i granice. Hiperproduktywność albo autokataliza. Tworzenie się wzorców. Symetria skali - wzorce duże i małe. Jak rosnąć: wzwyż czy wszerz? Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 13. Jak tworzyć strukturę. O środowisku, produktach, wielkości i ludziach. Najpierw zastanów się nad specjalizacją... ...a potem nad generalizacją. Poszerzaj nazwy stanowisk pracy. Propaguj ideę nieformalnego przywództwa. Pilnuj granic zespołu. Optymalna wielkość zespołu to 5 osób (chyba). Zespoły funkcjonalne kontra zespoły multifunkcjonalne. Dwie zasady projektowe. Wybierz swój styl organizacyjny. Przekształć każdy zespół w małą jednostkę wartości. Przenoś zadania do odrębnych zespołów. Przenoś zadania do odrębnych warstw. Ilu menedżerów potrzeba, żeby zmienić organizację? Utwórz organizację hybrydową. Anarchia umarła, niech żyje panarchia. Nie miej tajemnic. Niech wszystko będzie widoczne. Twórz więzi międzyludzkie. Niech Twoim celem będzie elastyczność. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 14. Krajobraz zmiany. Środowisko nie jest "gdzieś tam". Strach przed niepewnością. Prawa zmiany. Każdy produkt jest udany... Do momentu, gdy zawiedzie. Sukces i dostosowanie - wszystko jest względne. Jak wykorzystać zmianę. Adaptacja, eksploracja, antycypacja. Wyścig Czerwonej Królowej. Czy można zmierzyć złożoność? Czy produkty stają się coraz bardziej złożone? Kształt rzeczy: przestrzeń fazowa. Atraktory i konwergencja. Stabilność i zakłócenia. Krajobrazy dostosowania. Kształtowanie krajobrazu. Adaptacja ukierunkowana kontra adaptacja nieukierunkowana. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 15. Jak ulepszać wszystko. Ulepszanie liniowe kontra ulepszanie nieliniowe. Wiedza o tym, gdzie jesteś. Wskazówki dla podróżujących po niepewnych okolicach. Zmień środowisko, przywołaj górę. Spraw, by zmiana była pożądana. Niech stagnacja będzie bolesna. Honoruj błędy. Strategia hałasu. Strategia krzyżowania. Strategia transmisji. Nie ulepszajmy metodą kopiuj-wklej. Na koniec kilka praktycznych wskazówek dotyczących ciągłej zmiany. Nie przestawaj. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 16. Wszystko jest błędne, chociaż coś z tego jest przydatne. Sześć perspektyw zarządzania 3.0. Tak, mój model jest "błędny". Ale inne modele też są "błędne". Wzlot i upadek agilistów. Broszurka na temat złożoności. Podsumowanie. Refleksje i działania. Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bilbioteka Biznesmena)
Przedmowa; 0. Wprowadzenie; Dlaczego zarządzanie czasem; Znaczenie czasu; Czy macie wystarczająco dużo czasu?; Czym jest dla Was czas?; Jak się obchodzicie ze swoim czasem; Ile czasu Wam pozostaje; Remanent czasu – czyli jaki styl pracy praktykujesz; Analiza wykorzystanego czasu; Analiza straconego czasu; Analiza pożeraczy czasu; Rola zarządzania własnym czasem; Rola podręcznika (umowa z użytkownikiem); 1. Określanie celu; Znaczenie określania celu; Określenie celu; Opracujcie pożądaną wizję swego Życia; Zróżnicowanie życzeń i celów życiowych według kryterium czasu; Stwórzcie własny obraz pożądanej kariery zawodowej; Zestawienie zbioru celów; Analiza sytuacji; Podstawowe pytania do osobistej i zawodowej analizy sytuacji; Największe sukcesy zawodowe i prywatne; Mocne i słabe strony mojej osobowości; Analiza celów i środków; Formułowanie celu; Podsumowanie i analiza; 2. Planowanie; Podstawy planowania; Zasady i reguły planowania czasu; System planowania czasu; Plan wieloletni; Plan roczny; Plan kwartalny; Plan miesięczny; Plan tygodniowy; Plan dzienny; Planowanie czasu za pomocą metody ALPEN; Zarządzanie za pomocą książki planowania czasu; Podsumowanie i ocena; 3. Podejmowanie decyzji; Konieczność podejmowania decyzji; Zasada Pareto; Wyznaczanie priorytetów za pomocą analizy ABC; Szybka analiza według zasady Eisenhowera; Podstawowe zasady delegowania; Podsumowanie i ocena; 4. Realizacja i organizacja; Organizacyjne zasady kształtowania przebiegu dnia; Naturalny rytm dnia; Zarządzanie za pomocą biorytmów; Indywidualny styl pracy – samoodciążenie; Ramowy plan dnia; Podsumowanie i ocena; 5. Kontrola; Funkcje kontroli; Kontrole przebiegu pracy; Kontrola wyników; Przegląd dnia (samokontrola); Ocena; 6. Informacja i komunikacja; Znaczenie informacji i komunikacji; Racjonalne czytanie; Metody stosowane przed czytaniem; Metody stosowane podczas czytania; Metody stosowane po przeczytaniu; Metoda SQ 3R; Racjonalne odbywanie narad; Przed naradą; Podczas narady; Po naradzie; Racjonalne rozmowy dwustronne; Odizolowanie się od odwiedzających; Planowani i przygotowanie się do zapowiedzianych odwiedzin; Traktowanie niezapowiedzianych gości; Kończenie rozmów; Racjonalne telefonowanie; Telefon jako środek racjonalizacji; Odizolowanie się; Załatwianie natychmiastowe; Oddzwanianie; Bloki telefoniczne; Przygotowanie się do rozmowy; Prowadzenie rozmowy; Racjonalne prowadzenie korespondencji; Racjonalizacja pracy za pomocą list kontrolnych i arkuszy roboczych; Podsumowanie i ocena; 7. Wdrażanie; Spojrzenie wstecz i plan przedsięwzięć; Umowa o zmianie; Wskazówki odnośnie wdrażania; Strategie ucieczki i oporu; Podsumowanie; Dziesięć złotych wskazówek uzyskania dodatkowego czasu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. Wyzwania XXI wieku dla bankowości. Zarządzanie strategiczne bankiem. Planowanie strategiczne. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Akty prawne, 2. Aspekty organizacyjne, 3. Zakupy, 4. Magazyn, 5. Sprzedaż, 6. Ewidencja środków trwałych, 7. Księgowość, 8. Kadry i płace
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 651 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Wprowadzenie; Rekrutacja; Ustalenie warunków pracy i adaptacja pracowników; Wynagradzanie personelu; Zarządzanie personelem; Stosunki pracy; Rozstanie przedsiębiorstwa z pracownikiem; Prowadzenie dokumentacji; Przewodnik po prawie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Lepsze rozumienie niepełnosprawności ; 2. Wspieraj kulturę przyjazną niepełnosprawności ; 3. Rekrutacja ukierunkowana na niepełnosprawność ; 4. Rozpoznaj kandydatów, którzy będą rozwijać się w kulturze twojej firm ; 5. Zarządzanie z perspektywy niepełnosprawności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradniki Prawnicze)
Zawiera: Cz. I: R. 1 Proces kształtowania się jednolitych międzynarodowo norm w odniesieniu do kontraktów sprzedaży; R.2 Ogólna ch-ka Konwencji Wiedeńskiej z 1980 r. o kontraktach międzynarodowej sprzedaży towarów; R.3 Pojęcie i charakter prawny ofert oraz akceptacji w świetle postanowień Konwencji Wiedeńskiej; R.4 Modyfikujące przyjęcie oferty. Problematyka tzw. „kolizji wzorców kontraktowych”; R.5 Zawarcie kontraktu w drodze negocjacji; R.6 Uwagi i wnioski końcowe. Cz. II Modelowa ustawa UNCITRAL dotycząca zagadnień prawnych związanych z Elektronicznym Przekazem Danych (Electronic Data Interchange w skrócie EDI) i pokrewnych środków komunikacyjnych. Cz. III Konwencja Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów, sporządzona w Wiedniu 11.04.1980 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy zdobywania dobrego publicity; Poprawa wizerunku; Podstawowe zasady kontaktów z mediami; Tworzymy własny środek masowego przekazu; Angażowanie innych w nasze przesłanie; Organizacja imprez specjalnych; Zdobywanie publicity (rozgłosu) dzięki ryzykownym przedsięwzięciom; Radzenie sobie z negatywnym publicity
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. 1. Definicja zespołu rozproszonego i zespołu wirtualnego. 2. Współczesne metodyki prowadzenia projektów informatycznych – przegląd. 3. Aspekty prawne i finansowe. 4. Role zarządcze. 5. Rekrutacja. 6. Narzędzia wymiany informacji i kontroli efektywności. 7. Standardy komunikacji i rozliczanie czasu pracy zespołu. 8. Koordynacja pracy w różnych strefach czasowych. 9. Zarządzanie sytuacją kryzysową. 10. Miary sukcesu zespołu. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia Rodziny)
1. Wprowadzenie; Wzorce skutecznej terapii rodzin. Poziom I; Wzorce skutecznej terapii rodzin. Poziom II; Podsumowanie; 2. Wprowadzenie; Cykl kalibrowej komunikacji; Cykl komunikacji opartej na informacjach zwrotnych: Zbieranie informacji; Zmiana systemu; Utrwalenie zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest zogniskowany wywiad grupowy; Zasadnicze etapy zogniskowanych wywiadów grupowych; Zasady prowa- dzenia wywiadu; Zastosowanie technik projekcyjnych i technik wspomagających.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Uświadomienie: Złość dezorganizuje moje życie; Dlaczego tak bardzo się złoszczę?; Dlaczego nie mogę przestać? Sześć głównych przyczyn życia w złości; Drabina złości i przemocy. Część II. Działanie: Złap rybę albo odetnij przynętę. Czas podjąć zobowiązanie; Schodzenie z drabiny – część 1: Koniec z groźbami i przemocą; Schodzenie z drabiny – część 2: Lepiej trzymaj gębę na kłódkę, dopóki nie nauczysz się mówić, jak trzeba; Możesz wierzyć lub nie, im nie chodzi o to, żeby cię zniszczyć; Żegnajcie, stare urazy; Ja też potrzebuję pomocy – rozdział dla partnerów osób uzależnionych od złości; Co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej