Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(218)
Forma i typ
Książki
(208)
Publikacje naukowe
(68)
Publikacje fachowe
(38)
Poradniki i przewodniki
(11)
Czasopisma
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(157)
dostępne
(148)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(153)
Czytelnia
(158)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(13)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(12)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(12)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(11)
Rott Dariusz (1965- )
(11)
Gierula Marian
(9)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(9)
Furman Wojciech (1946- )
(7)
Borkowski Igor
(6)
Godzic Wiesław (1953- )
(6)
Mielczarek Tomasz
(6)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(5)
Dzierżyńska Jolanta
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(5)
Michalczyk Stanisław
(5)
Brzoza Katarzyna
(4)
Gierula Joanna
(4)
Guzek Damian
(4)
Jachimowski Marek
(4)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Sokół Zofia
(4)
Woźny Aleksander (1953- )
(4)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Dudek Krystian
(3)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(3)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(3)
Ostaszewski Aleksander
(3)
Ruta Przemysław
(3)
Sarna Paweł
(3)
Szostok Patrycja
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Gralczyk Aleksandra
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Höffner Marta
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Kall Jacek (1962- )
(2)
Kornacka-Grzonka Monika
(2)
Koroczenskij Aleksandr
(2)
Koroczyński Aleksander
(2)
Krawczyk Dariusz
(2)
Kwasik Kamila
(2)
Küng Lucy
(2)
Lakomy Mirosław
(2)
Lis Wojciech
(2)
Lupa Iwona
(2)
Mielczarek Anna
(2)
Mielnik Galina
(2)
Nęcka Agnieszka
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Oniszczuk Zbigniew
(2)
Pawłowska Ilona
(2)
Piwnicka Anna
(2)
Polińska Karolina
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Szostak Patrycja
(2)
Urbas Michał
(2)
Wasilewski Krzysztof
(2)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźniakowska Anna
(2)
Wójcik Włodzimierz
(2)
Abramczyk Gerald S
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamowski Janusz (1952- )
(1)
Adamowski Janusz W. (1952- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Aksamit Radosław
(1)
Alantiejewa Tatiana
(1)
Allen Robert E. (1950- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Anderson Peter J
(1)
Anusz Andrzej (1965- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bajor Agnieszka (1973- )
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barański Michał
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bartnik Monika (1978- )
(1)
Baryło Waldemar (1980- )
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Bielski Łukasz
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bohdan Tomasz
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(87)
2000 - 2009
(93)
1990 - 1999
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(217)
Czechy
(4)
Słowacja
(1)
Język
polski
(218)
Temat
Środki masowego przekazu
(102)
Komunikacja społeczna
(53)
Public relations
(31)
Dziennikarstwo
(30)
Reklama
(21)
Prasa (wydawnictwa)
(19)
Media społecznościowe
(17)
Internet
(16)
Telewizja
(15)
Dziennikarze
(14)
Społeczeństwo informacyjne
(14)
Komunikacja marketingowa
(13)
Kultura masowa
(13)
Etyka dziennikarska
(12)
Marketing cyfrowy
(11)
Antropologia mediów
(10)
Komunikacja interpersonalna
(10)
Konwergencja mediów
(10)
Nowe media (komunikacja)
(9)
Teoria komunikacji i mediów
(9)
Gatunki medialne
(8)
Marketing społecznościowy
(8)
Socjologia
(8)
Marketing
(7)
Polityka medialna
(7)
Autoprezentacja
(6)
Komunikacja polityczna
(6)
Marketing polityczny
(6)
Prawo mediów
(6)
Public relations w internecie
(6)
Regionalne środki masowego przekazu
(6)
Reklama internetowa
(6)
Czasopisma
(5)
Kreowanie wizerunku
(5)
Multimedia
(5)
Portal społecznościowy
(5)
Prawo prasowe
(5)
Publicystyka
(5)
Radiofonia
(5)
Retoryka
(5)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(5)
Czasopismo regionalno-lokalne
(4)
Dziennikarstwo internetowe
(4)
Historia
(4)
Interakcje społeczne
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Kultura audiowizualna
(4)
Media mobilne
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Perswazja
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Psychologia mediów
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rzecznicy prasowi
(4)
Socjotechnika
(4)
Sztuka pisania
(4)
Wolność słowa
(4)
Zachowanie
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Blog
(3)
Cenzura
(3)
Demokracja
(3)
Dzieci
(3)
Dziennikarstwo śledcze
(3)
Edukacja medialna
(3)
Etyka
(3)
Fotografia prasowa
(3)
Język
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Konsumenci
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing mobilny
(3)
Negocjacje
(3)
Opinia publiczna
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Pluralizm mediów
(3)
Prawo reklamy
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Socjologia kultury
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Studenci
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wizerunek uczelni
(3)
Wolność mediów
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zastosowanie i wykorzystanie
(3)
Cyberprzestępczość
(2)
Dyskusja
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Google Analytics
(2)
Grupy społeczne
(2)
Image
(2)
Informacja
(2)
Informacja publiczna
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Temat: dzieło
Big Brother
(1)
Kod YouTube
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(43)
1901-2000
(15)
1989-2000
(15)
1945-1989
(7)
1801-1900
(3)
Temat: miejsce
Polska
(52)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Europa
(7)
Niemcy
(5)
Ukraina
(5)
Zagłębie Dąbrowskie
(5)
Czechy
(4)
Górny Śląsk
(4)
Rosja
(4)
Wielka Brytania
(4)
Węgry
(3)
Ameryka Północna
(2)
Europa Zachodnia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Francja
(2)
Hiszpania
(2)
Kazachstan
(2)
Słowacja
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Armenia
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Estonia
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Grecja
(1)
Japonia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Norwegia
(1)
Portugalia
(1)
Rumunia
(1)
Włochy
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(64)
Praca zbiorowa
(44)
Opracowanie
(36)
Monografia
(27)
Poradnik
(14)
Czasopismo naukowe
(12)
Czasopismo prasoznawcze
(12)
Materiały konferencyjne
(10)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Esej
(2)
Publicystyka
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuły
(1)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Encyklopedia
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Polemika
(1)
Program telewizyjny
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2088)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1929)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1505)
Zarządzanie i marketing
(1257)
Edukacja i pedagogika
(765)
Media i komunikacja społeczna
(218)
Socjologia i społeczeństwo
(713)
Psychologia
(516)
Informatyka i technologie informacyjne
(337)
Medycyna i zdrowie
(308)
Filozofia i etyka
(207)
Językoznawstwo
(198)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(183)
Historia
(182)
Matematyka
(108)
Transport i logistyka
(97)
Nauka i badania
(87)
Kultura i sztuka
(72)
Ochrona środowiska
(67)
Inżynieria i technika
(47)
Literaturoznawstwo
(47)
Biologia
(34)
Religia i duchowość
(27)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(23)
Etnologia i antropologia kulturowa
(21)
Podróże i turystyka
(20)
Architektura i budownictwo
(15)
Rolnictwo i leśnictwo
(15)
Fizyka i astronomia
(13)
Kultura fizyczna i sport
(9)
Chemia
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Archeologia
(4)
Rozwój osobisty
(3)
218 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Część I : Przygotowanie . 1. Czym jest komunikacja . 2. Przygotowanie i planowanie prezentacji . 3. Jak skonstruować prezentację . 4. Jak przyciągnąć uwagę audytorium . 5. Jak zaplanować część wizualną . 6. jak profesjonalnie wykorzystywać pomoce wizualne . Część II : Prezentacja . 7. Przemawianie . 8. Opanowywanie tremy . 9.Ćwiczenia relaksacyjne . 10. Jak usprawnić wrażenie pewnego siebie . 11. Ustawienie głosu . 12. Szczypta humoru . 13. Jak odpowiadać na pytania . 14. Trening i próby . Część III : Praktyczne wskazówki . 15. Pisanie i czytanie tekstu na konferencję . 16. Rzut oka na miejsce wystąpienia . 17. Nawiązanie kontaktu z audytorium . 18. Perswazja , sprzedawanie i przekonywanie . 19. Kontakty z mediami . 20. Konferencje wirtualne i wystąpienia przed publicznością wielokulturową . 21. Końcowe przemyślenia .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Magia słowa, Trema, Siła perswazji, Instrumenty perswazji, Między perswazją a manipulacją, Formy wystąpień publicznych, Przygotowanie i wygłoszenie mowy, twój talk show, czyli jak kreować swój wizerunek w mediach, Public speaking w optyce płci, Skuteczne negocjacje, jak wygrać wybory, czyli o sztuce słowa w kampanii wyborczej, W teatrze prezentacji, Zamiast zakończenia .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Allen R.C.: Porozmawiajmy jeszcze o telewizji; Seiter E.: Semiotyka, strukturalizm a telewizja; Kozloff S.: Teoria narracji a telewizja; Allen R.C.: Badania zorientowane na czytelnika a telewizja. Feuer J.: Badania gatunków a telewizja; White M.: Analiza ideologiczna a telewizja; Flitterman-Lewis S.: Psychoanaliza, film a telewizja; Kaplan E.A.: Badania feministyczne a telewizja; Fiske J.: Brytyjskie badania kulturowe; Collins J.: Telewizja a postmodernizm; Hay J.: Więcej pytań niż odpowiedzi; Gwóźdź A.: Posłowie do wydania polskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 127)
Cz. I. Telenowela - zarys teorii: 1. Telenowela jako gatunek telewizyjny; 2. Telenowela jako narracja ; 3. Telenowela w perspektywie aksjologicznej; 4. Telenowela wobec celu i środowiska edukacyjnego Cz. II. Telenowela a edukacja - badania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Telewizja jako współczesny środek przekazu: Telewizja na tle innych mediów; Specyfika współczesnej telewizji; Główne funkcje telewizji; 2. Telewizja w aspekcie aksjologicznym: Aspekt normatywny osoby a zadania telewizji; Zadania telewizji w świetle normatywnej; Krytyczno-aksjologiczna analiza telewizji; 3. Wychowawczy i antywychowawczy wpływ telewizji: Telewizja szansą wychowawczą; Antywychowawczy wpływ telewizji; Telewizja w perspektywie przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo i Świat Mediów / pod red. Zbigniew Bauer, Edward Chudziński)
1. Głośniej nad tą telewizją, 2. Telewizja - jej gatunki, 3. Telewizja na krawędzi rzeczywistości, 4. Era Wielkiego brata - telewizja oplątana przez "rzeczywistość", 5. Inwazja telewizji rzeczywistości, 6. Przyszłość gatunków telewizji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Wstęp: co można zrobić z badaniami odbioru; 1. Telewizja, wiadomości i sfera publiczna; 2. Reality television, widzowie i etyka; 3. Opera mydlana i zabawa; 4. Telewizja i przestrzeń domowa; 5. Telewizja, tożsamość i globalna widownia; Zakończenie: telewizja i etyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Propaganda jako forma komunikowania; Klasyfikacja propagandy; System propagandowy; Opinia publiczna; Język propagandy politycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zagadnienia wstępne: 1. Wprowadzenie, 2. Narodziny mediów masowych. Cz.II Teorie: 3. Pojęcie i modele komunikowania masowego, 4. Teoria mediów a teoria społeczna,5. Komunikowanie masowe a kultura, 6. Nowe media - nowa teoria?, 7. Normatywna społeczna teoria mediów. Cz.III Struktury: 8. Struktura i produkt mediów - zasady i odpowiedzialność, 9. Ekonomia i zarządzanie mediami, 10. Globalne komunikowanie masowe. Cz.IV Organizacje: 11. Organizacja mediów - naciski i wyzwania, 12. Tworzenie kultury mediów. Cz.V Treść: 13. Treść przekazu masowego - zagadnienia, koncepcje i metody analizy, 14. Gatunki i teksty, Cz.VI Widownia: 15. Widownia - teoria i tradycje badawcze, 16. Tworzenie się widowni i doświadczenie odbioru mediów. Cz.VII Oddziaływanie: 17. Oddziaływanie mediów - procesy i modele, 18. Oddziaływanie społeczno-kulturowe, 19. Informacje, opinia publiczna i komunikacja polityczna, 20. Epilog
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Komunikowanie publiczne, Obszar komunikowania publicznego, Organizacja komunikowania publicznego, Społeczne kampanie komunikacyjne, Komunikowanie polityczne, Istota komunikowania politycznego, Kampania polityczna i wyborcza jako formy komunikowania politycznego, Uczestnicy kampanii politycznej i wyborczej, Organizacja kampanii wyborczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
The role of local media In building democracy taking into account groups threatened by exclusion; Local Internet press and readership in the 60+ group; Summary of the role of local media in building democracy to groups in danger of social exclusion; Research result for Czech republic based on provided questionnaire; Media consumption in the population of Sosnowiec seniors in light of results of empirical research.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ciało, społeczeństwo i władza: Ciało jako miejsce wpisywania znaczeń; Ciało jako spektakl i powierzchnia wydarzeń; 2. Konstruowanie kobiecości i "męskie oko": Piękno, kobiecość i przemoc; Męskie spojrzenie jako metanarracja; Czarne kobiety i oko białego mężczyzny; Tyrania szczupłego ciała i jej konsekwencje; Chirurgia plastyczna, ciało i tożsamość; Kobiecość i konstelacje dyskursów mody; Konstruowanie kobiecości a problem emancypacji; 3. Społeczne rekonstrukcje tożsamości mężczyzn: Kontrowersje wokół feminizacji męskości; Męskość i niepokoje wokół heteroseksualizmu; Konstruowanie seksualnej nieadekwatności mężczyzn; Viagra, konsumpcja seksu i walka płci; Dyskursy męskości dominującej; Czarne męskie ciało i kryzys białej męskości; Męskość i seksturystyka; Rekonstrukcje męskości i paradoksy socjalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skąd przychodzimy, dokąd zmierzamy? Przemiany polskiego systemu medialnego; 1. Rytualna koncepcja komunikacji w praktyce: Wizerunek Lecha Kaczyńskiego w mediach- przed i po katastrofie smoleńskiej; Casus krzyża na Krakowskim Przedmieściu- wprawka do analizy dyskursu prasowego "Gazety Polskiej"; Miedzy strukturą a communitas: listy do telewizji w czasie żałoby; 2. Polscy celebry ci- idole popkultury- medialne gwiazdy: Idol pokultury w blogu młodzieżowym; Ciąża i rodzicielstwo cele brytów w świetle plotkarskich portali internetowych; Celebryci w roli życiowych przewodników; 3. Media lokalne- strategie na przetrwanie: Prasa lokalna- jaka była, jest, będzie?; Oczekiwania i rozczarowania; Współczesne strategie rozwoju szczecińskich dzienników regionalnych- samodzielnie czy w ramach koncernu?; Konflikt interesów a praca dziennikarza lokalnego; 4. Problemy prasy w nowej rzeczywistości medialnej w Polsce: Nowe technologie w "starych" mediach. Kilka uwag o transformacji technologicznej prasy po 1989 roku; Kolportaż w polskim rynku pracy po 1989 roku; Konkurencja na polskim rynku prasowym na przykładzie Axel Springer w latach 2000-2010; Kultura organizacyjna dziennikarzy i jej znaczenie dla zarządzania na rynku mediów; Postrzeganie wizerunku i roli kobiety przez współczesna prasę masowa w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2335)
1. Przejście do demokracji a transformacja systemów medialnych w Europie Środkowej i Wschodniej po upadku komunizmu, 2. Transformacja rosyjskich środków masowej informacji ( lata osiemdziesiąta i dziewięćdziesiąte ), 3. Prasa na Ukrainie w latach 1991-2000, 4. Czeskie media po rozpadzie Czechosłowacji, 5. zmiany w sytuacji mediów na Słowacji po 1989 r., 6. Zmiany w kształceniu dziennikarzy na Słowacji po 1989 r., 7. Prasa i media elektroniczne na Węgrzech, 8. Transformacja czy kolonizacja? Media w nowych landach zjednoczonych Niemiec, 9. System medialny w postkomunistycznej Rumunii, 10. Radio i telewizja w Polsce po 1989 roku, 11. Koncesjonowane stacje radiowe na Dolnym Śląsku w latach dziewięćdziesiątych, 12. Kondycja prasy dolnośląskiej 10 lat po zmianach ustrojowych w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Uderz go prądem; Cz.2 Dialog w drzwiach; Cz.3 Prędzej ci serce pęknie; Cz.4 Poza euforią i depresją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Problematyka ogólna: Wspólnota gospodarcza wkracza na pole polityki medialnej; Zakres działalności unii Europejskiej a dziedzinie mediów. Podstawy prawne i traktatowe; Lad medialny promowany przez instytucje unijne; Deficyt demokracji, komunikowania i integracji. Rola mediów w strategiach Unii Europejskiej; 2. Dziedziny polityki medialnej i działalności Unii Europejskiej w dziedzinie mediów: Unijne prawo medialne; Wspieranie rozwoju sektora audiowizualnego i europejskiej zawartości mediów elektronicznych; Komunikacja elektroniczna a budowa społeczeństwa informacyjnego; Media w polityce zewnętrznej Unii Europejskiej; 3. Wpływ przystąpienia do Unii Europejskiej na systemy medialne: Oddziaływanie Unii Europejskiej: różne oblicza europeizacji mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2019. - 204 s. : il., wykresy ; cop. 2019.
(Marketing)
Social media. 1. Miłość od pierwszego wejrzenia 1.1. Gdzie poznawać nowych partnerów? 1.2. Kogo szukasz? 1.3. Strategia poszukiwań 1.4. Pierwsze spotkanie! 1.5 „Sex education” 2. Randka (nie) w ciemno 2.1. Randka w ciemno (prawie noc) 2.2. Znaj czas sposobny 2.3. Idealna randka 2.4. Tale as old as time… 2.5. Jeśli drzewo upadnie w lesie, ale nikt tego nie słyszy, to czy upadło? 2.6. Odkryjmy Amerykę na nowo 2.7. Widzą mnie, więc jestem 2.8. Przez żołądek do serca 2.9. Przeć naprzód 2.10. Miej rozdane, a będzie Ci dane – 3 × W 3. Sakramentalne „tak”! 3.1. Skąd mam wiedzieć, czy to już? 3.2. „The L Word” 3.3. Klientocentryzm 3.4. Trzeba być jakimś 3.5. Jak zamykać? 3.6. Nie ma sprzedaży bez wiedzy 3.8. Nail it! 3.9. Nagi instynkt 3.10. Miarka za miarkę 3.11. Sztuka kochania według Cialdiniego 4. I żyli długo i szczęśliwie 4.1. Bondage – budowanie relacji 4.2. 24/7/365 4.3. Marketing to maraton, a nie sprint 4.4. Czy „dzień dobry” ma ROI? 4.5. Lojalna Jola 4.6. Lojalność to emocja 4.7. Wierność jest nudna 4.8. Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem 4.9. Rabat? Stolica Maroka! 4.10. Partner, nie przyjaciel 5. Techniki podrywu 5.1. A co z innymi kanałami komunikacji? 5.2. Wirus wszystko załatwi 5.3. „Oczy szeroko zamknięte” 5.4. Prawie się udało! 5.5. Algorytm miłości 5.6. Najlepszy kochanek w mieście – personal branding 5.7. Czułe słówka 5.8. Moje miasto, a w nim… 5.9. Na sexappeal składa się w połowie to, co kobieta ma, a w połowie to, co myślą, że ma – employer branding 5.10. Dlaczego klienci nie kupują? 6. W buduarze… 6.1. Pejcz na klientów – RFM 6.2. Go the Distance, czyli jeśli masz liczyć, licz na siebie 6.3. Kamasutra 6.4. Do you think I’m sexy? 6.5. Dobry content jest jak dobry seks 6.6. Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę 6.7. Swatka 6.8. Dobry profil w social mediach 6.9. Reklamy na Facebooku i ich optymalizacja 7. Stare dobre małżeństwo 7.1. Zamiast widzieć klienta w każdym człowieku, dostrzegajmy człowieka w każdym kliencie 7.2. Czy klient to nasz pan? 7.3. Never second best 7.4. Wychowanie to wyzwanie 7.5. Patrz na konsumentów jak na klientów na całe życie! 7.6. Są zbliżenia, które prowadzą bardzo daleko 7.7. Zasady bezpiecznego seksu – zasada 8P 7.8. Dekalog małżeński, czyli dobra obsługa klienta 7.9. Jak uniknąć rozwodu? 7.10. Mamy dwoje oczu i uszu oraz jedną… klawiaturę 7.11. Jeśli nie chcesz mojej zguby, krokodyla daj mi luby 7.12. Biznes nie jest o tym, co sprzedajesz, ale komu służysz 7.13. Odpowiadać czy nie odpowiadać? 8. Poliamoria w praktyce 8.1. Kiedy mieć na to wszystko czas? 8.2. Recykling treści 8.3. Gdy któraś jest w moim guście, zaraz marzę o rozpuście 8.4. […] w nauce, podobnie jak w miłości, koncentrowanie się na technice prowadzi łacno do impotencji 8.5. Oprogramowanie jest jak seks – lepsze, jeśli nie trzeba za nie płacić 9. MILF-y, kuguarzyce, ogiery i tatuśkowie 9.1. Nie potrzebujesz więcej klientów 9.2. Nie-lejek durszlakowy 9.3. Niebezpieczne związki – cykl życia 9.4. Nowa szprycha 9.5. Kabaret? – ścieżka zakupowa; Do zobaczenia!; Absolwent – spis tematów; Spis rysunków; Bibliografia, czyli polecam również.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
1. Podłoże i genealogia współczesnego voyeuryzmu medialnego; 2. Voyeuryzm medialny a wybrane problemy etyczno-prawne; 3. Inwigilacja a ekshibicjonizm; 4. Voyeurystyczny wizerunek kobiety; 5. Voyeuryzm medialny a agresja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej