Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(454)
Forma i typ
Książki
(442)
Publikacje naukowe
(33)
Czasopisma
(12)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(357)
dostępne
(268)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(271)
Czytelnia
(360)
Autor
Chodyński Andrzej
(15)
Huczek Marian (1939-2023)
(13)
Szczepański Marek S
(13)
Lityński Adam (1940- )
(11)
Tworzydło Dariusz
(11)
Wentkowska Aleksandra
(7)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(7)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(6)
Migalski Marek
(6)
Dragoń Andrzej
(5)
Dębski Jerzy
(5)
Huczek Antoni
(5)
Marszałek Stanisław
(5)
Pawlica Beata
(5)
Soliński Tomasz
(5)
Antonowicz Paweł
(4)
Bieda Jolanta
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Borkowski Stanisław (1945- )
(4)
Bronakowski Henryk
(4)
Dobija Dorota (1968- )
(4)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(4)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(4)
Limański Andrzej
(4)
Majewski Miłosz
(4)
Malinowska Ewa
(4)
Matan Andrzej
(4)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta
(4)
Paliga Małgorzata
(4)
Pietrzyk Małgorzata
(4)
Siciński Jędrzej
(4)
Siemianowicz Jerzy
(4)
Smyrnova-Trybulska Eugenia
(4)
Szabłowski Józef
(4)
Słaboń Elżbieta
(4)
Wnuk Jan
(4)
Będkowska-Obłąk Marzena
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(3)
Drogoń Andrzej
(3)
Duczmal Wojciech
(3)
Geisler Robert
(3)
Góralczyk Wojciech (1951- )
(3)
Iwanek Tadeusz
(3)
Jabłoński Adam Stefan
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Jabłoński Władysław
(3)
Jarco Jerzy
(3)
Jarowiecki Jerzy
(3)
Jałowiecki Bohdan
(3)
Jeziorski Leopold
(3)
Juraszek Marian
(3)
Knecht Zdzisław
(3)
Kopczuk Anatoliusz
(3)
Kordel Piotr
(3)
Kołodko Grzegorz W
(3)
Kupich Andrzej
(3)
Kuzińska Hanna
(3)
Małecki Zdzisław
(3)
Pactwa Bożena
(3)
Piałucha Marek
(3)
Rychter Arkadiusz
(3)
Siemieniuk Nina
(3)
Socha Irena (1946- )
(3)
Tendera-Właszczuk Helena
(3)
Wojtasik Waldemar
(3)
Worobiej Ewa
(3)
Zarębska-Mazan Agnieszka
(3)
Ziębka-Białożny Justyna
(3)
Świeca Jerzy
(3)
Żołędowska Beata
(3)
Arabski Janusz
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Blicharz Rafał
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Chmielewski Zbigniew
(2)
Chłopecki Jerzy
(2)
Czarnecki Witold
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gawroński Sławomir
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Gołąbeska Elżbieta
(2)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(2)
Gulbicka Bożena
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hościłowicz Edward
(2)
Iwasiewicz Andrzej
(2)
Jackowicz Krzysztof
(2)
Jagielska Monika
(2)
Jagielski Mariusz
(2)
Jagoda Joanna
(2)
Jurczyńska-McCluskey Ewa
(2)
Kalus Stanisława
(2)
Kamiński Marek B
(2)
Kieżun Witold
(2)
Kluczewski Sebastian
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(392)
1990 - 1999
(28)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(454)
Język
polski
(454)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(57)
Zarządzanie
(25)
Public relations
(23)
Gospodarka
(19)
Marketing
(19)
Polska
(19)
Szkolnictwo wyższe
(17)
Unia Europejska
(17)
Banki
(14)
Organizacja
(14)
Samorząd terytorialny
(14)
Zarządzanie jakością
(14)
Zarządzanie wiedzą
(14)
Innowacje
(12)
Decyzje
(11)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(11)
Menedżerowie
(11)
Społeczeństwo informacyjne
(11)
Finanse publiczne
(10)
Gospodarka oparta na wiedzy
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(10)
Rachunkowość
(10)
Środki masowego przekazu
(10)
Finanse
(9)
Instytucje nonprofit
(9)
Internet
(9)
Komunikacja społeczna
(9)
Marketing strategiczny
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Globalizacja
(8)
Kadry
(8)
Produkcja
(8)
Szkolnictwo
(8)
Administracja
(7)
Informatyka
(7)
Integracja europejska
(7)
Konkurencja
(7)
Organizacja ucząca się
(7)
Postępowanie administracyjne
(7)
Regionalizacja gospodarcza
(7)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(7)
Turystyka
(7)
Bezrobocie
(6)
Bibliotekarstwo
(6)
Dziennikarstwo
(6)
Dziennikarze
(6)
Etyka biznesu
(6)
Gospodarka terenowa
(6)
Historia prawa
(6)
Miasta
(6)
Polityka
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Przywództwo
(6)
Społeczności lokalne
(6)
Demokracja
(5)
Jakość produktu
(5)
Matematyka
(5)
Motywacja pracy
(5)
Negocjacje
(5)
Podatek
(5)
Prawo
(5)
Rynek pracy
(5)
Społeczeństwo
(5)
Systemy informatyczne
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Sądownictwo
(5)
Służba zdrowia
(5)
Budżety terenowe
(4)
Ekonomia
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Kształcenie
(4)
Metodologia
(4)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(4)
Motywacja
(4)
Nauczanie
(4)
Nauczyciele
(4)
Nauka
(4)
Nieruchomości
(4)
Normy ISO 9000
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Oświata
(4)
Planowanie przestrzenne
(4)
Polityka społeczna
(4)
Prawo karne
(4)
Prawo wspólnotowe europejskie
(4)
Programy komputerowe
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Regiony (adm.)
(4)
Reklama
(4)
Socjologia
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Usługi
(4)
Zdrowie publiczne
(4)
Żywność
(4)
Budżet państwowy
(3)
Decyzje administracyjne
(3)
Dług państwowy
(3)
Edukacja
(3)
Ekologia
(3)
Temat: czas
2001-
(21)
1989-
(19)
1901-2000
(13)
1989-2000
(11)
2001-0
(8)
1901-
(7)
1701-1800
(5)
1801-
(5)
1801-1900
(5)
1601-
(2)
1701-
(2)
1939-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(41)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Śląsk, Górny
(5)
Częstochowa (woj. śląskie)
(3)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(2)
Czechy
(2)
Europa
(2)
Kraków
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Ukraina
(2)
Włochy
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Białoruś
(1)
Bielsko-Biała (woj. śląskie ; okręg)
(1)
Bieruń (woj. śląskie)
(1)
Czechosłowacja
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa Środkowo - Wschodnia
(1)
Galicja
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Górny Śląsk
(1)
Lwów
(1)
Podlasie
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Szwecja
(1)
Tychy (woj. śląskie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wyry (woj. śląskie ; okręg)
(1)
ZSRR
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Śląsk, Dolny
(1)
Śląskie, województwo ( od 1999 r.)
(1)
Świat
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(21)
Podręcznik
(20)
Czasopismo naukowe
(12)
Opracowanie
(12)
Materiały konferencyjne
(6)
Monografia
(6)
Czasopismo prawnicze
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Literatura
(2)
Publicystyka
(2)
Aforyzmy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Dane statystyczne
(1)
Felieton
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Literatura polska
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Reportaż
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Szkic literacki
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(38)
Zarządzanie i marketing
(31)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(22)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(18)
Historia
(10)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Filozofia i etyka
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
454 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Językoznawstwo / Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach ; 8)
Zawiera: 1. Płeć a język: Psycholingwistyczne i neurobiologiczne różnice między kobietami i mężczyznami; Płeć i nauki kognitywne; Gender-eralted aspects of Nabokov’s synesthesia; Słitaśny, masakryczny, spoko – użycie przymiotników przez dzieci w wieku szkolnym w perspektywie płci; Androgynia jako dążenie do zjednoczenia natury ludzkiej. Androgyniczna wizja człowieka w micie Arystofanesa i tekstach judeochrześcijańskich; Czy językowa nie równorzędność płci ujawnia się w planie synchronicznym na płaszczyźnie systemu gramatycznego?; Wizerunek kobiety we frazeologii rosyjskiej; Exploring gender-based stereotypes in language: A comparative study of male and female argumentative practices in polish letters to the press; The Role of Gender and its impact on Content and Language Integrated Learning (CLIL); Forming New Vowel Categories in L2 Speech: The Influence of Gender and Formal Instruction in English Phonetics and Phonology on Polish Learners’ Production of English. 2. Płeć a kultura i literattura: Milcząca płeć starości. O performatywie i języku „starzającej” się płaci. Fragment pewnej powieści; Kulturowy obraz kobiety i mężczyzny na przykładzie powieści O. Zabużko „Badania terenowe nad ukraińskim seksem”; Rola płci w dramacie francuskim XX wieku; Walka płci w literaturze niemieckojęzycznej na przykładzie feministycznej literatury kobiecej XX wieku; Miłość i rozstanie… O trudnych relacjach płci w twórczości Maxa Frischa i Ingeborg Bachmann; Inny w poezji Jana Lechonia. O Srebrnym i czarnym; „Melodia charakterystycznym pierwiastkiem duszy kobiecej, rytm zaś właściwą sferą mężczyzny”. Kompozytorska działalność kobiet w Polsce w XIX i pierwszej połowie XX wieku. 3. Płeć a społeczeństwo: Ontogeneza płciowości – Freud nienaturalistycznie odczytany; Wizerunek kobiety w złotych latach dwudziestych w kulturze niemieckiego obszaru językowego; Wpływ ewolucji roli społecznej kobiet na współczesny wzorzec męskości; Oblicze kobiety-polityka i mężczyzny-polityka w świetle badań psychosemantycznych: podobieństwa i różnice; Motywy siły i intymności w narracjach młodych kobiet; Matka idealna – obowiązujący model macierzyństwa na progu nowego wieku; Savoir – vivre w kontekście płci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Językoznawstwo / Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach ; 10)
Zawiera: Przedmowa; Językowy obraz świata a ‘memowy’ obraz płci; Język płci w nowych mediach – analiza porównawcza na podstawie portalu społecznościowego Facebook; Wizerunek kobiety w czasopismach rosyjskojęzycznych; Językowy obraz kobiety i mężczyzny w literaturze rosyjskiej; „Mężczyzna to słowo, kobieta cały słownik”. Wizerunek kobiety i mężczyzny w niemieckich idiomach i zwrotach frazeologicznych; Środki językowe stosowane do rozróżnienia płci istot żywych w języku niemieckim i polskim; Klęska urodzaju gramatycznego. Rodzaj i równouprawnienie płci; Wyrażanie płci w języku chińskim. Analiza porównawcza rodzaju oraz występowania wskaźników płciowych w języku polskim i chińskim na wybranych przykładach; Chłopcy tego nie słyszą! Oraz inne opinie na temat percepcji głosek w J2; Konstrukcja płci kulturowej w nekrologach ludzi nauki; Kobiece wychodzenie z szafy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Tworzeni tabel w systemie MS Access, 3. Tworzenie relacji, więzy integralności, projektowanie formularzy, 4. Tworzenie zapytań wyszukiwawczych, 5.Tworzenie raportów, 6.Tworzenie mark
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Ćwiczeń)
1. Wstęp; 2. Tworzenie tabel w systemie MS Access; 3. Tworzenie relacji,więzy integralności,projektowanie fo rmularzy; 4. Tworzenie zapytań wyszukiwawczych; 5. Tworzenie raportów; 6.Wykorzystanie makr
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia R.2 Zanim założysz firmę R.3 Rejestracja firmy - sąd lub gmina R.4 Wpis do ewidencji działalności gospodarczej (EDG) R.5 Krajowy rejestr sądowy (KRS) R.6 Krajowy Rejestr Urzędowy Podmiotów Godpodarki Narodowej (REGON) R.7 Pieczatka R.8 Rachunek bankowy R.9 Urząd skarbowy R.10 Zakład Ubezpieczeń Społecznych R.11 Zawiadomienie innych urzędów i instytucji publicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 1951-2001 Pół wieku integracji zachodnioeuropejskiej: Tworzenie przyszłości; Od systemu walutowego do unii ekonomicznej i monetarnej; Kalendarium integracji zachodnioeuropejskiej; Przykłady stanowisk negocjacyjnych Polski. R.2 Rozwój podmiotowy, podstawy finansowe i pozycja międzynarodowa: Państwa; Kandydaci do Unii; Obywatele; Podstawy finansowe - budżet; Unia Europejska w otoczeniu międzynarodowym. R.3 Organa i procesy decyzyjne: Organa decyzyjne; Organa sądownicze i rewizyjne; Organa pomocnicze i doradcze; Banki; Prawo i procesy decyzyjne. R.4 Wspieranie rozwoju: Wspieranie rozwoju regionów Unii; Wsparcie rozwojowe kandydatów do Unii; Stosunki zewnętrzne i wspomaganie rozwoju państw słabo rozwiniętych; Polityka wobec Rosji i WNP, TACIS. R.5 Polityki sektorowe Unii: Rolnictwo; Polityka przemysłowa - konkurencja - konkurencyjność; Polityka transportowa i sieci transeuropejskich; Polityka handlowa i celna. R.6 Jakość życia: Kryteria ogólne; Polityka społeczna i zatrudnienia; Zdrowie publiczne; Ochrona konsumentów Ochrona środowiska naturalnego; Edukacja i kształcenie zawodowe; Polityka kulturalna. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Językoznawstwo / Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach ; 9)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Ochrona interesów uczestników na etapie tworzenia funduszu inwestycyjnego, 2.Przystępowanie do funduszu inwestycyjnego, 3.Uczestnictwo w funduszu inwestycyjnym, 4.Wpływ podmiotów związanych z działlaności funduszu inwestycyjnego na pozycję prawną uczestnika
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wyciąg z Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, 2. Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej, 3. Ustawa o Krajowym Rejestrze Sądowym, 4. Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 5. Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów, 6. Ustawa o przedsiębiorstwach państwowych, 7. Ustawa o komercjalizacji i prywatyzacji, 8. Ustawa Prawo zamówień publicznych, 9. Ustawa o specjalnych strefach ekonomicznych, 10. Ustawa o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, 11. Ustawa o partnerstwie publiczno-prywatnym, 12. Wyciąg z ustawy o samorządzie gminnym, 13. Wyciąg z Ustawy o samorządzie powiatowym, 14. Wyciąg z ustawy o samorządzie województwa, 15. Wyciąg z ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, 16. Wyciąg z ustawy prawo upadłościowe i naprawcze, Wyciąg z ustawy o statystyce publicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Diagram planowania procesu podejmowania decyzji, 2. Matrycowa analiza danych, 3. Diagram pokrewieństwa, 4. Diagram relacji, 5. Diagram systematyki, 6. Diagram macierzowy, 7. Diagram strzałkowy, 8. Zespołowe rozwiązywanie problemów, 9. Analiza i rozwiązywanie problemów zarządzania w usługach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Liczbowe określenie poziomu jakości, 2. Identyfikacja i grupowanie problemów w oparciu o diagram Ishikawy, 3. Diagram Parto-Lorenza, 4. Histogramy, 5. Schematy blokowe, 6. Arkusze kontrolne, 7. Diagramy dwóch zmiennych, 8. Karty kontrolne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 3 (1/2003))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wyróżniki europejskości a konkurencyjność małych i średnich firm; Analiza produkcji przedsiębiorstwa wytwarzającego materiały dla budownictwa; Kompleks wysoko technologiczny w gospodarce narodowej - w warunkach globalizacji; Funkcjonowanie systemu "Flow - Logistic" w firmie spedycyjno-transportowej; Analiza jakości tworzywa na walce hutnicze; Marketing usług edukacyjnych; Statystyczna kontrola jakości w procesie produkcji części złączonych; Badanie satysfakcji klientów - metoda servqual.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój firmy w aspekcie innowacyjności i jakości produktu; Zarządzanie marketingiem na rynku dóbr przemysłowych w kontekście jakości i innowacyjności; Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania strategiczne realizacji innowacji w firmie; Zarządzanie przemysłowymi innowacjami ekologicznymi - studia przypadków innowacji produktowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Andrzej Chodyński: Organizacja non - profit jako akywny interesariusz firmy zarządzającej wiedzą. Uwarunkowania zrównoważonego. Agata Dudek: Public relations szkół wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Alicja Gębczyńska: Czynniki determinujące satysfakcję klienta wewnętrznego w organizacji non - profit. Zdzisław Gebołyś: Jak badać misję biblioteki? Honorata Howaniec: Public relations a wizerunek organizacji non - profit. Marian Huczek: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych biblioteki. Marian Huiczek, Irena Socha: Komunikacja w doskonaleniu procesu public relations w bibliotece. Adam Stefan Jabłoński: Projakościowy model zarządzania widzą w organizacjach non - profit. Marek Marian Jabłoński: Innowacyjny menedżer organizacji non - profit. Joanna Kamińska: Czynniki wpływające na jakość pracy w bibliotece. Maja Kitlińska: Wykorzystanie metod organizatorskich do poprawy efektywności pracy w bibliotece. Małgorzata Koszembar-Wiklik: Tożsamość wizualna organizacji non profit. Baeata Palma, Izabela Jurczak: Program komputerowy Sowa jako narzędzie wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Szkoły Zarządzania i Marketingu. Beata Żołędowska: Orientacja na użytkownika podstawą doskonalenia usług bibliotecznych. Marta Bartkowska - Stenek: wdrażanie systemu zarządzania jakością w urzędzie administracji publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 6-2/2004)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Sekurytyzacja - przyszłościowa metoda finansowania przedsiębiorstwa, 2. Badania skuteczności public relations, 3. Wykorzystanie baz wiedzy w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich, 5. Modelowanie procesów dla ograniczenia poziomu niezgodności na przykładzie odlewni, 6. System zarządzania środowiskowego elementem poprawy konkurencyjności firmy, 7. Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych, 8. Analiza poziomu jakości wyrobów odlewanych, 9. Zarządzanie czasem pracy maszyn w ramach TPM,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-1/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wiedza a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Macierz oceny szans strategicznych firmy. Struktura organizacyjna w firmie międzynarodowej. Rola analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji. Możliwość wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z funduszu Phare. Organizacja rynku biopaliw w Polsce na tle krajów Unii. Satysfakcja klienta a jakość. Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności z tworzyw sztucznych. Analiza niezgodności występujących w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych. Determinanty jakości stacjonarnej opieki medycznej. Samoocena administracji publicznej za pomocą modelu CAF. Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów. O kategorii stosowności w politycznej komunikacji marketingowej. Kultura organizacyjna biblioteki. Znaczenie satysfakcji pracowników w zarządzaniu bibliotekami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing relacji a poprawa obsługi klienta biblioteki, Zarządzanie marketingiem relacji firm z udziałem proekologicznych organizacji non profit, Misja biblioteki szkoły wyższej w Polsce, Budowanie oraz ocena jakości pracy biblioteki szkolnej jako multimedialnego i internetowego centrum informacji, Znaczenie identyfikacji powiązań klienta wewnętrznego w zarządzaniu biblioteką, Kultura organizacyjna w planowaniu strategicznym biblioteki, Przedsiębiorczość a ryzyko, Realizacja celów strategicznych organizacji non profit w oparciu o zrównoważoną kartę wyników Kaplana - Nortona, Cele marketingu wewnętrznego w kreowaniu wizerunku, Znaczenie marki w kształtowaniu wizerunku organizacji non profit, Efektywność działania organizacji non profit, Zarządzanie tożsamością biblioteki, Biblioteka jako przykład organizacji niedochodowej, Promocja w działalności biblioteki pedagogicznej. Reklama społeczna jako narzędzie promocji w organizacjach ze szczególnym uwzględnieniem organizacji typu non profit, Rola marketingu wewnętrznego w kreowaniu wizerunku biblioteki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Zarządzanie wiedzą a konkurencyjność organizacji w kontekście marketingowej orientacji firm: - Zarządzanie wiedzą w budowie pozycji konkurencyjnej firmy; - Wiedza czynnikiem rozwoju organizacji non profit; -Wpływ doświadczenia (bazy wiedzy) na formułowanie strategii przedsiębiorstw; - Rola wiedzy i kapitału intelektualnego w rozwoju przedsiębiorstw; - Zarządzanie wiedzą a kontrola strategiczna; - Wiedza marketingowa w zachowaniach rynkowych firm; Ocena efektów polityki produktu i promocji jako źródło wiedzy marketingowej; - Alternatywne źródła energii jako innowacje proekologiczne. Cz. II Problemy i przykłady zarządzanie wiedzą w firmach: -Globalizacja, zmienność i zarządzanie jakością; - TQM a zarządzanie wiedzą; - Zarządzanie wiedzą w organizacji komercyjnej na przy kładzie koncernu samochodowego; - Funkcjonowanie restauracji przyhotelowych w dobie globalizacji; - Eksport zachętą do wykorzystania wiedzy. Cz. III Ogólne problemy zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie globalizacji: - Globalizacja w usługach pocztowych i w telekomunikacyjnych; - Przedsiębiorstwo uczące się i tworzące wiedzę; - Zarządzanie wiedzą w kreowaniu sukcesu firmy w epoce globalizacji; - Nowa ekonomia: teoria chaosu, zarządzanie paradoksami i kapitał społeczny; - Zarządzanie wiedzą w organizacji w dobie globalaizacji - refleksja filozoficzna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozwój firmy w procesie zarządzania strategicznego, Zarządzanie projakościową i proekologiczną strategia rozwoju firmy; Produkt w orientacji marketingowej firmy, działającej w konkurencyjnym otoczeniu, Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (20 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej