Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje naukowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(24)
Autor
Tworzydło Dariusz
(11)
Soliński Tomasz
(5)
Antonowicz Paweł
(2)
Chmielewski Zbigniew
(2)
Chłopecki Jerzy
(2)
Gawroński Sławomir
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Pomianek Tadeusz
(2)
Siciński Jędrzej
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Zaremba Ulyana
(2)
Biliński Jacek
(1)
Gardziel Tadeusz
(1)
Grzywacz Renata
(1)
Hałaj Barbara Joanna
(1)
Jurkowska-Gomułka Agata
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Mendys Wacław
(1)
Mickiewicz Tomasz
(1)
Misiąg Wojciech
(1)
Paszczyński Stanisław
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Polak Rafał
(1)
Przywara Barbara
(1)
Radochoński Mieczysław
(1)
Rodzinka Jacek
(1)
Rozmus Andrzej
(1)
Sawaryn Daria
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Skica Tomasz
(1)
Waltoś Stanisław (1932- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Public relations
(13)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Komunikacja społeczna
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Dziennikarze
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Model biznesowy
(2)
Oświata
(2)
Polityka
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Sponsoring
(2)
Studenci
(2)
Zarządzanie
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agencje rządowe
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Big data
(1)
Blogi
(1)
Budżet
(1)
Budżety terenowe
(1)
Controlling
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dochody państwowe
(1)
Dług państwowy
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fundusze celowe
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Interesariusze
(1)
Jednolity plik kontrolny
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność międzynarodowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Najwyższa Izba Kontroli
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauka
(1)
Negocjacje
(1)
Numizmatyka
(1)
Odpoczynek
(1)
Partie polityczne
(1)
Państwo
(1)
Podatek
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polityka publiczna
(1)
Prawo prasowe
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Start-up
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka a gospodarka
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Unia Europejska
(1)
Upadłość
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Wydatki budżetowe
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zielone obligacje
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck. Przedsiębiorczość)
Rozdział 1. Instrumenty wspierania lokalnych inicjatyw gospodarczych pozostające w dyspozycji JST: 1.1. Wprowadzenie - aspekty decentralizacji państwa a lokalna polityka wspierania przedsiębiorczości; 1.2. Regulacje warunkujące prowadzenie polityki wspierania przedsiębiorczości przez JST; 1.3. Klasyfikacja instrumentów wspierania przedsiębiorczości przez samorząd terytorialny; 1.4. Próba systematyzacji; 1.5. Podsumowanie i próba oceny. Rozdział 2. Tocqueville w Polsce. Efektywność instrumentów wspierania przedsiębiorczości pozostających w dyspozycji JST i rola samoorganizacji społecznej i gospodarczej: 2.1. Wprowadzenie; 2.2. Instrumenty wspierania przedsiębiorczości: badania ankietowe gmin; 2.3. Konstrukcja zmiennych wyjaśniających powstawanie nowych firm; 2.4. Strategia estymacji; 2.5. Wyniki: modele podstawowe; 2.6. Wyniki: gminy o niskiej i wysokiej przedsiębiorczości; 2.7. Wyniki: różne rodzaje działalności; 2.8. Podsumowanie. Rozdział 3. Rola klastrów w rozwoju podregionów i regionów 3.1. Wprowadzenie: 3.2. Konceptualizacja definicyjna klastra i inicjatyw klastrowych; 3.3. Klastry w rozwoju podregionów i regionów; 3.4. Podsumowanie. Rozdział 4. Znaczenie kapitału społecznego dla rozwoju klastrów: 4.1. Wprowadzenie; 4.2. Wpływ kapitału społecznego na inicjatywy klastrowe; 4.3. Podsumowanie. Rozdział 5. Terytorialny i branżowy rozkład klastrów: 5.1. Wprowadzenie; 5.2. Charakterystyka klastrów mających siedzibę w Polsce; 5.3. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. RAMY DEFINICYJNE I PRAWNE PROGRAMOWANIA I WDRAŻANIA POLITYK PUBLICZNYCH: 1. O pojęciu polityki publicznej; 2. Współzależność prawa i programowania; 3. Polityka publiczna jako forma działania administracji publicznej w środowisku społeczno-technologicznym epoki informacyjnej; 4. Reforma jako korekta racjonalności. Część II. POLITYKI PUBLICZNE W WYMIARZE HORYZONTALNYM I SEKTOROWYM: 1. Ograniczenia w urządzaniu gier hazardowych jako instrument działania w realizacji polityki publicznej; 2. Czy Komisja Nadzoru Finansowego realizuje politykę publiczną w zakresie stabilności systemu bankowego i bezpieczeństwa finansowego państwa? Rozważania na tle charakteru prawnego rekomendacji Komisji Nadzoru Finansowego; 3. Wpływ polityki publicznej na ograniczanie deficytu i długu publicznego w wybranych państwach europejskich; 4. Realizacja polityki społeczeństwa informacyjnego Unii Europejskiej w odniesieniu do informatyzacji administracji publicznej w Polsce; 5. Polityka wobec Romów jako polityka publiczna – pomiędzy poziomem regionalnym a lokalnym; 6. Polityka administracyjna państwa w odniesieniu do autostrad i dróg ekspresowych. Część III. POLITYKI PUBLICZNE W WYMIARZE LOKALNYM: 1. Rola kontroli i nadzoru w administracji na przykładzie polityki publicznej miasta Krakowa; 2. Prywatyzacja zadań publicznych jako przykład polityki lokalnej; 3. Ustawowe stosunki prawne między organami administracji publicznej a organizacjami pozarządowymi w ramach działalności pożytku publicznego jako przykład relacji na publicznoprawnej płaszczyźnie normatywnej; 4. Partycypacja społeczna w lokalnej polityce publicznej na przykładzie konsultacji społecznych; 5. Strategia rozwoju uzdrowisk – wybrane aspekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I. Generatory wartości przedsiębiorstwa w różnych fazach cyklu koniunkturalnego Rozdział II. Rozwój start-upu – uwarunkowania legislacyjne i prawne Rozdział III. Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstw funkcjonujących w specjalnych strefach ekonomicznych w Polsce Rozdział IV. Kondycja finansowa polskich przedsiębiorstw handlowych Rozdział V. Teoria agencji i polityka wypłat dywidend na przykładzie spółek indeksu WIG20 Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Rozdział VI. Zintegrowany controlling finansowy w grupie kapitałowej Rozdział VII. Ujawnienia niefinansowe w obszarze pracowniczym na przykładzie sprawozdań spółek Respect Index Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział VIII. Polskie modele dyskryminacyjne w prognozowaniu zagrożenia upadłością spółek z rynku New Connect Rozdział IX. Ocena skuteczności modeli dyskryminacyjnych w prognozowaniu upadłości polskich sieci marketów i delikatesów Rozdział X. Zarządzanie przedsiębiorstwem komunalnym w warunkach kryzysowych Rozdział XI. Motywacja do służby publicznej pracowników organizacji publicznych na przykładzie urzędów gmin Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Rozdział XII. Innowacje w komunikacji miejskiej – rozwiązania w polskich miastach Rozdział XIII. Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw branży numizmatycznej w Polsce Rozdział XIV. Wpływ wdrażania innowacyjnych systemów bikesharingowych na przedsiębiorstwo na przykładzie Nextbike Polska Rozdział XV. Agile jako metoda tworzenia innowacyjnych projektów w banku - przykład ING Banku Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział XVI. Wykorzystanie zielonych obligacji przez przedsiębiorstwa w Polsce i we Francji Rozdział XVII. Ocena kontroli jakości instrumentem nadzoru realizacji projektów ERASMUS+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Modele biznesowe w gospodarce cyfrowej – wirtualizacja życia gospodarczego w warunkach Industry 4.0; 2. Wskaźnik Super Bowl – prognostyk zachowania światowych indeksów giełdowych? 3. Wpływ regulacji europejskich na niewypłacalność przedsiębiorstw; 4. Weryfikacja przeznaczenia firmowych nieruchomości w postępowaniu egzekucyjnym – istota i zagrożenia; 5. Znaczenie otwartych danych rządowych w kreowaniu innowacyjnych przedsiębiorstw; 6. Uwarunkowania kontroli celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; 7. Wpływ wprowadzenia obowiązku wysyłki Jednolitego Pliku Kontrolnego do organów podatkowych na funkcjonowanie przedsiębiorstw MŚP w Polsce; 8. Zwolnienie w drodze wypowiedzenia przez pracownika w Polsce w latach 2009-2018; 9. Mechanizm podzielonej płatności (split payment), jako forma e-obowiązku przedsiębiorcy w świetle ustawy o podatku od towarów i usług; 10. Bezpieczeństwo informacji w chmurze obliczeniowej; 11. Analityka Big data jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw; 12. SAP S/4 HANA – innowacyjne podejście do zarządzania sprawdzonymi modelami biznesowymi; 13. Znajdowanie maksymalnych klik w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail z wykorzystaniem pakietu R; 14. Wpływ elektronicznych kampanii reklamowych na efektywność w pozyskiwaniu nowych klientów i na zajmowanie powierzchni w skrzynkach elektronicznych; 15. Rola elektronicznych kanałów dystrybucji w podnoszeniu obłożenia hotelu w niskim sezonie; 16. Komunikacja międzykulturowa. Analiza współpracy agencji tłumaczeniowych z lingwistami; 17. Era cyfryzacji na uczelni. Czy jesteśmy przygotowani do zarządzania uczelnią wspomaganego narzędziami cyfrowymi? 18. Świadomość studentów w zakresie konsekwencji Czwartej Rewolucji Przemysłowej w sektorze finansów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia finansów publicznych. 2. Prawne podstawy finansów publicznych. 3. Sektor finansów publicznych w gospodarce rynkowej. 4. Środki i dochody publiczne. 5. Wydatki publiczne. 6. Sfera budżetowa. 7. Fundusze celowe. 8. Agencje rządowe i samorządowe. 9. Inne podmioty sektora finansów publicznych. 10. Pogranicze sektora finansów publicznych. 11. Rachunkowość i sprawozdawczość. 12. Budżet państwa i inne plany finansowe. 13. Finanse samorządu terytorialnego. 14. Dług publiczny. 15. Dyscyplina finansów publicznych. 16. Nadzór i kontrola w sektorze finansów publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Definiowanie i kreacja wizerunku; 2. Wpływ mediów masowych na odbiorcę; 3.Szkoła wyższa jako nietypowy podmiot rynkowy; 4. Media studenckie jako przykład działalności kulturotwórczej; 5. Media studenckie w Polsce - próba charakterystyki i oceny ich wpływu na kreowanie wizerunku uczelni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej