Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(13)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(22)
Autor
Czekaj Krzysztof
(5)
Zieliński Zbigniew E
(4)
Grabiński Tadeusz
(3)
Żylicz Marek
(3)
Falecki Janusz
(2)
Niesporek Andrzej
(2)
Rokita Jerzy
(2)
Zawartka-Czekaj Monika
(2)
Bartoszek Adam
(1)
Blicharz Rafał
(1)
Deniszczyk Elżbieta
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Grabowski Jan
(1)
Grzeszczyk Tadeusz
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jędralska Krystyna
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kotlorz Dorota
(1)
Kupczyk Teresa
(1)
Maj Gerard
(1)
Morawiecki Wojciech
(1)
Pawełczyk Mirosław
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Pyka Jacek
(1)
Płonka-Bielenin Katarzyna
(1)
Płużański Tadeusz (1920-2002)
(1)
Serafin Krystyna
(1)
Szaflarski Krzysztof
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Wagner Paweł
(1)
Wolski Dominik
(1)
Zawartka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Harmonizacja prawa
(2)
Informatyka
(2)
Kadry
(2)
Lotnictwo
(2)
Marketing polityczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nałóg
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Public relations
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Atrakcyjność turystyczna
(1)
Bezrobocie
(1)
COVID-19
(1)
Chrześcijańska demokracja
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Edukacja prawnicza
(1)
Filozofia
(1)
Historia filozofii
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Kadry -- polityka -- poradnik
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konkurencja
(1)
Korfanty, Wojciech (1873-1939)
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Listy polskie
(1)
Marketing
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Miasta
(1)
Ochrona zabytków
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Odszkodowanie
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
PHARE -- zagadnienia -- Polska
(1)
Podróże
(1)
Polityka
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polska
(1)
Popiel, Karol (1887-1977)
(1)
Pożarnictwo
(1)
Praca
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo turystyczne
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo -- zatrudnienie -- organizacja
(1)
Przestępczość
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Ratownictwo
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama
(1)
Reklamacja
(1)
Ruda Śląska (woj. śląskie)
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorealizacja
(1)
Siła robocza
(1)
Socjologia
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Sukces
(1)
Swobodny przepływ osób
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Służby specjalne
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka piesza
(1)
Umowa sprzedaży
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Wolność gospodarcza
(1)
Wolność poruszania się
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarzadzanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zatrudnienie
(1)
Śląskie, województwo
(1)
Świętochłowice (woj. śląskie)
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
1918-
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czechy
(1)
Słowacja
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Kapitał ludzki - dekonstrukcja pojęcia; 2. Refleksje wokół poznawczej zasadności terminu "kapitał społeczny"; 3. Koncepcja kapitału społecznego, jako odpowiedź na ograniczenia koncepcji kapitału ludzkiego w wyjaśnieniu dobrobytu jednostek i grup społecznych; 4. Głos na temat pożytku z koncepcji kapitału ludzkiego; 5. Peryferyjność jako ograniczenie poznawcze: implikacje dla diagnoz i budowy wizji rozwojowych; 6. Czynniki edukacyjne w rozwoju kapitału ludzkiego i zawodowego na Opolszczyźnie; 7. Kapitał ludzki a doświadczenie migracyjne kobiet z Opolszczyzny; 8. Aktywność społeczna kobiet wiejskich a ich oczekiwania wobec władz lokalnych; 9. Uwarunkowania kapitałów w miastach średniej wielkości. Przykład Kędzierzyna-Koźla i Raciborza; 10. Opinie o warunkach życia a aktywność kapitału ludzkiego w miastach peryferyjnych Górnego Śląska; 11. Zakładanie organizacji związkowej jako forma aktywizacji kapitału społecznego. Studium przypadku; 12. Aktywizacja kapitału ludzkiego przez edukację na przykładzie Ośrodka Dydaktycznego Uniwersytetu Śląskiego w Rybniku; 13. Ukryty kapitał ludzki i społeczny w systemie pomocy społecznej średniego miasta. Przypadek Świętochłowic; 14. Instytucjonalne modele pracy socjalnej w aktywizacji zasobów ludzkich - rola postulowana i rzeczywista.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kwestia Społeczna w Województwie Śląskim)
1. Badanie kwestii społecznej w mieście okresu transformacji systemowej- zagadnienia metodologiczne; 2. Częstochowa- miasto i jego zasoby ludnościowe; 3. Zbiorowość lokalna Częstochowy wobec bezrobocia; 4. System pomocy społecznej w mieście a kwesta socjalna; 5. Miejskie instytucje społecznego wsparcia dla osób zagrożonych marginalizacją i wykluczeniem społecznym w 2001 i 2000 roku; 6. Środowiska uzależnionych i współuzależnionych w Częstochowie. Specjalistyczne instytucje wobec nowych wymiarów starych problemów; 7. Wykroczenia oraz przestępczość jako problem społeczny w 2001 oraz 2000 roku; 8. Lokalnie i terytorialnie zorganizowani przeciw wykluczeniu i marginalizacji. Od diagnozy do strategii polityki społecznej w województwie śląskim na początku XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa)
Zawiera: Wstęp; Natura człowieka i natura ludzkiego działania jako istotny aspekt funkcjonowania jednostki (Osobowość i indywidualność człowieka a jego praca, Współzależność działania i pracy do motywacji, Wpływ innowacji na zachowanie człowieka, Przedsiębiorczość jako proces identyfikacji i wykorzystania szans); Klimat i kultura organizacyjna jako regulator zachowania się ludzi (Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa a więzi społeczne i stosunki międzyludzkie, Relacje jednostka- grupa- przełożony w organizacji); Motywacja do pracy (Istota, rola, i narzędzia motywowania, Skuteczność motywowania, Przegląd wybranych teorii motywacji); Wybrane elementy zarządzania czynnikiem ludzkim w organizacji (Planowanie potrzeb personalnych, Nabór i dobór pracowników, czyli rekrutacja i selekcja kadr, Ocena- jej kryteria, rodzaje i metody); Konflikty i negocjacje (Istota i przyczyny występowania konfliktów Rodzaje i charakter konfliktów, Rozwiązywanie konfliktów, Negocjowanie najlepszą alternatywą porozumienia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (11 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. Czy ekonomistom potrzebna jest filozofia; Poszukiwacze zasady świata; Parmenides i Heraklit. Statyczna i dynamiczna wizja rzeczywistości; Ksenofont stan embrionalny ekonomii; Demokryt-świat materialnych atomów; Sokrates-ojciec etyki i filozofii człowieka; Platon-idee i "idealne" państwo; Corpus Aristotelicum i oikonomia; Filozofowie Malowanego Krużganka; Filozofia wątpienia; Mądrość sztuką życia; Rzymianie o gospodarce; Św. Augustyna wizja chrześcijańska; Scholastyka i gospodarka; Na przełomie epok; Odrodzenie. Renesansowe utopie; Przedstawiciele myśli polskiej; Reformacja-teologia i gospodarka; Nowożytność w filozofii; "Ład" rozumu i ład serca; Oświecenie brytyjskie; Społeczno-gospodarcza filozofia merkantylizmu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Uwagi ogólne: Metody i stadia integracji europejskiej. A.Wspólnoty sektorowe: Europejska Wspólnota Węgla i Stali – EWWS; : Europejska Wspólnota Energii Atomowej – EUROATOM. B.Wspólnota Europejska: Unia celna; Wspólna polityka handlowa i stosunki z krajami trzecimi; Wspólna polityka rolna; Wspólny rynek; Unia ekonomiczno-walutowa; Postęp społeczny; Postęp gospodarczy i rozwój regionalny; Konkurencja; Podatki; Przemysł; Energia; Transport; Postęp naukowy i techniczny; Ochrona środowiska; Prawa i interesy obywateli;. C.Dwa nowe filary Unii Europejskiej: Wspólna polityka zagraniczna i bezpieczeństwa; Współpraca w dziedzinie wymiaru sprawiedliwości i spraw wewnętrznych. D.Finansowanie zadań i działalności Unii Europejskiej: Budżet Unii; Pozabudżetowa działalność kredytowa Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Sytuacja kobiet w zarządzaniu; 2. Czynniki, które mogą zwiększyć szanse kobiet w zarządzaniu- przegląd poglądów; 3. Sytuacja kobiet w zarządzaniu- wyniki badań własnych; 4. Czynniki sukcesów kobiet w zarządzaniu w opinii badanych kobiet- menedżerów- wyniki badań; 5. Wnioski końcowe i podsumowanie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: I. Marketing wyborczy: Manipulacja – wpływ czy perswazja?; Typy i style przywództwa w polskiej komunikacji politycznej; Rola PR w kształtowaniu wizerunku politycznego. Doświadczenia krajów Wspólnoty Niepodległych Państw; Kształtowanie wizerunku partii politycznych i polityków – podstawowe zadania public relations w polityce; Media jako element gry politycznej w kreowaniu wizerunku. II. Public relations, reklama, lobbing: Etyka public relations i reklamy jako etyka komunikacji; Granice wolności słowa w prawie polskim i orzecznictwie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka; Public relations. Świadomość oraz znaczenie działań z punktu widzenia menedżerów i organizacji; Zarządzanie relacjami z klientem w kontekście komunikacji marketingowej; Jak to się je, czyli wstęp do teorii lobbingu; Jak zmierzyć efekty komunikacji marketingowej?; Między reklama a public relations; Public relations jako funkcja zarządzania w polskich przedsiębiorstwach w warunkach rozwoju technologii informacyjnej. III. Marketing w globalnym rynku: Czy promocja marketingowa prowadzi do dyfuzji kultury?; Język demokracji: o uzasadnieniu przez konsensus w etyce biznesu i etyce polityki; Stosowanie marketingu w dychotomicznych warunkach rynkowych; Problemy wykorzystania promocji marketingowej w warunkach działań na skalę globalną; Komunikacja marketingowa a sukces rynkowy firmy w dobie globalizacji; Pisma polonijne jako narzędzie komunikacji na rynku londyńskim; Kreowanie wizerunku kraju – szansa czy pobożne życzenie?; Kształtowanie wizerunku w społeczeństwie konsumpcyjnym; Kulturowy proces „Due Diligence” warunkiem sukcesu międzynarodowych korporacji; Konsumenci wszystkich krajów łączcie się. Reklama narzędziem globalizacji. IV. Dialog czy manipulacja?: Od 3 M do #R, czyli od mediów masowych, marketingu, manipulacji do relacji, rynku i rozmowy; Merchandising – narzędzie komunikacji marketingowej czy manipulacja? Marketing inwazyjny. Czy kreowanie nowych potrzeb jest społecznie odpowiedzialne?; Świat wartości przedstawiony w reklamie – analiza zawartości reklam prasowych z 2004 r.; Informacja w przekazie reklamowym; Fikcja i manipulacja w przekazie reklamowym; Rozumienie przekazu, przyczyny nieporozumień a anatomia informacji; Dziecko jako odbiorca przekazu marketingowego. V. Narzędzia komunikacji marketingowej: Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa w Internecie – nadzieje a rzeczywistość; Wybrane techniki wywierania wpływu na klienta i ich wykorzystanie w sprzedaży osobistej; Serwis internetowy banku jako kanał komunikacji marketingowej; Targi jako narzędzie komunikacji marketingowej w opinii wystawców; Targi i wystawy jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa jako instrument marketingu usług edukacyjnych; Konsumpcja usług kulturalnych na przykładzie teatru; Czy polskie muzea mogą nadal funkcjonować w oderwaniu od potrzeb publiczności?; Komunikacja nieformalna jako determinanta decyzji nabywców usług bankowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Marketing jako działalność związana z rynkiem, R.2 Międzynarodowe otoczenie marketingowe, R.3 Segmentacj a rynku międzynarodowego i wybór rynku docelowego, R.4 Marketing-mix na rynku miedzynarodowym, R.5 Marketing na rynku Unii europejskiej.Wybrane problemy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I: Ogólne zagadnienia metodyczne; Cz. II: Charakterystyka podstawowych problemów: Działalność gospodarcza, Metoda regulacji, Podmioty gospodarcze; Spółki Spółka cywilna; Spółka jawna; Spółka komandytowa; Spółki kapitałowe; Spółka akcyjna; Spółki z udziałem zagranicznym; Przedsiębiorstwa państwowe; Banki; Inne podmioty gospodarcze; Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Słowo wprowadzające; Wprowadzenie; Konsekwencje niewypłacalności Thomasa Cooka dla angielskiej Premiership; Regulacja usług pilotów wycieczek w ustawie o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych – uwagi krytyczne; Wpływ COVID-19 na pieszą turystykę ze szczególnym uwzględnieniem szlaków wzdłuż południowej granicy Polski – aspekty prawne; „Pandemiczne” akty prawne instytucji Unii Europejskiej na rzecz przywrócenia swobody podróżowania – zagadnienia wybrane; Stan epidemii a organizacja imprez masowych. Wnioski i postulaty; Ubezpieczenie turysty jako źródło finansowania akcji ratowniczych w górach; Biała księga systemu promocji turystycznej w Polsce jako przykład wytyczenia prawnych ram w działaniach promocyjnych; Kształtowanie się odpowiedzialności skarbu państwa przy wprowadzaniu ograniczeń z powodu pandemii w działalności turystycznej; W kręgu pojęć i definicji; Samorządowe programy opieki nad zabytkami jako instrument zwiększania atrakcyjności turystycznej zabytków – uwagi w świetle wyników kontroli Najwyższej Izby Kontroli (NIK); Kilka uwag na temat nauczania prawa na kierunkach turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Procesy integracyjne w Europie: O proeuropejskie wychowanie w perspektywie historycznej; Teoria i praktyka integracji regionalnej w Europie - unia walutowa; Kryteria integracji Europy Środkowej. Formy "małej" integracji; Europejski Obszar Ekonomiczny ( EEA) jako etap po średni na drodze krajów zabiegających o członkostwo w Unii Europejskiej; Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w krajach CEFTA w latach dziewięćdziesiątych; Wpływ integracji europejskiej na procesy przekształceń w gospodarce turystycznej; Skutki poszerzenia UE i Układów Europejskich handlu krajów ASEAN. Stowarzyszenie Polski ze Wspólnotą Europejską: Ocena stopnia adaptacji gospodarki Polski do kryteriów członkowskich UE; Polska w jednoczącej się Europie; Konsekwencje stowarzyszenia Polski ze Wspólnotą Europejską dla bilateralnego transferu kapitału inwestycyjnego w świetle teorii ekonomii; Kompetencje strategiczne menedżerów przedsiębiorstwa przyszłości; Zapewnienie jakości produktów na etapie stowarzyszenia z UE; Strefy wolnocłowe w Europie i w Polsce; Polska wobec Konwencji Europejskiej i orzecznictwa Trybunału Praw Człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej