Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(199)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(199)
Publikacje fachowe
(28)
Publikacje naukowe
(23)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje informacyjne
(4)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(143)
dostępne
(110)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(113)
Czytelnia
(145)
Autor
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(13)
Budzyński Wojciech
(11)
Monkiewicz Jan (1949- )
(10)
Fedorowicz Zdzisław (1922-2007)
(7)
Szablewski Andrzej
(7)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(7)
Juchnowicz Marta (1948- )
(6)
Pawlak Zbigniew
(6)
Sajkiewicz Alicja
(6)
Białopiotrowicz Grażyna
(5)
Bryx Marek
(5)
Krzyżkiewicz Zbigniew (1923-2016)
(5)
Murdoch Anna
(5)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(4)
Antoszkiewicz Jan D
(3)
Buschgen Hans E
(3)
Kosiński Bohdan
(3)
Rostkowski Tomasz
(3)
Skrzypek Jerzy
(3)
Warecki Marek
(3)
Warecki Wojciech
(3)
Wesołowska Anna Maria
(3)
Świda Dagmara
(3)
Świderska Gertruda Krystyna
(3)
Barlik Jacek
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Choroszczak Jerzy
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Filar Ewa
(2)
Górska Joanna
(2)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(2)
Hadyniak Bogusław (1944- )
(2)
Jamka Beata
(2)
Kołodko Grzegorz W
(2)
Makowski Kazimierz
(2)
Mikulec Marek
(2)
Panfil Marek
(2)
Puławski Mieczysław
(2)
Rybicki Piotr
(2)
Sangowski Tadeusz (1943-2005)
(2)
Siemińska Ewa
(2)
Sienkiewicz Łukasz
(2)
Sobczak Andrzej
(2)
Szelągowska Anna
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Walkiewicz Rafał
(2)
Wawrzyniak Bogdan
(2)
Wróblewska Joanna
(2)
Świątek Włodzimierz
(2)
Šmid Wacław
(2)
Żurek Elżbieta
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Bacia Bartosz
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Beeck Helmut
(1)
Belka Marek
(1)
Binkowski Peter
(1)
Bitz Michael
(1)
Bloom Helen
(1)
Bochniarz Paweł
(1)
Brzeziński Zbigniew
(1)
Buschgen Hans E. Tom 1 Przedsiębiorstwo bankowe
(1)
Buschgen Hans E. Tom 2 Przedsiębiorstwo bankowe 2
(1)
Butryn Ewelina
(1)
Calori Roland (19..-2002)
(1)
Chauvet Alain
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dreger Henryk
(1)
Dreger Piotr
(1)
Drozdowski Adam J
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Eaton David
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Fast Larysa
(1)
Fornalczyk Anna
(1)
Foryś Iwona
(1)
Fuchsel Halina
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Golinowska Stanisława (1947- )
(1)
Greinert Agnieszka
(1)
Groń Krzysztof
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Gugała Krzysztof
(1)
Gąsowska Agnieszka
(1)
Główka Gabriel
(1)
Hadyniak Bogusław
(1)
Handschke Jerzy (1948-2013)
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Herman Andrzej
(1)
Holly Romuald
(1)
Jacukowicz Zofia
(1)
Jarosiński Mirosław
(1)
Jas-Koziarkiewicz Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(110)
1990 - 1999
(38)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(200)
Niemcy
(1)
Język
polski
(201)
Temat
Przedsiębiorstwo
(42)
Banki
(26)
Zarządzanie
(22)
Public relations
(15)
Kadry
(14)
Nieruchomości
(14)
Ubezpieczenia
(13)
Rynek finansowy
(11)
Finanse
(10)
Bankowe usługi detaliczne
(9)
Ryzyko ubezpieczeniowe
(9)
Ryzyko bankowe
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Zatrudnienie
(7)
Bank centralny
(6)
Język angielski
(6)
Kredyt
(6)
Nadzór bankowy
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Organizacja
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Obrót bezgotówkowy
(4)
Pieniądz
(4)
Polityka pieniężna
(4)
Promocja handlowa
(4)
Reklama
(4)
Rynek pieniężny
(4)
Rynek ubezpieczeniowy
(4)
Wartość ekonomiczna
(4)
Zakłady ubezpieczeniowe
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Gwarancje bankowe
(3)
Innowacje
(3)
Inwestycje
(3)
Język polski
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Marketing
(3)
Menedżerowie
(3)
Narkotyki
(3)
Nauki ekonomiczne
(3)
Obrót pieniężny
(3)
Ocena pracowników
(3)
Prawo rzeczowe
(3)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(3)
Przestępczość zorganizowana
(3)
Przywództwo
(3)
Rachunkowość
(3)
Retoryka
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Spółki kapitałowe
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Ubezpieczenia majątkowe
(3)
Umowa ubezpieczenia
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Banki hipoteczne
(2)
Bankowość elektroniczna
(2)
Budownictwo
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Dziennikarze
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Giełda
(2)
Gospodarka
(2)
Integracja europejska
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Młodzież
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Ogólne warunki ubezpieczenia
(2)
Platforma internetowa
(2)
Pluralizm społeczny
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Poradnictwo
(2)
Postępowanie w sprawach nieletnich
(2)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Prawo
(2)
Prawo Unii Europejskiej
(2)
Prawo finansowe
(2)
Prawo pracy
(2)
Prawo ubezpieczeniowe
(2)
Płaca
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Rynek nieruchomości
(2)
Ryzyko kredytowe
(2)
Samoobrona
(2)
Samorealizacja
(2)
Sukces
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Terminologia
(2)
Temat: czas
2001-
(13)
1989-
(4)
1989-2000
(4)
1901-2000
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(29)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Belgia
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Niemcy
(1)
RFN
(1)
Gatunek
Podręcznik
(30)
Opracowanie
(29)
Praca zbiorowa
(10)
Monografia
(4)
Poradnik
(4)
Słownik terminologiczny
(3)
Słownik
(2)
Słownik angielsko-polski
(2)
Słownik polsko-angielski
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publicystyka
(1)
Słownik niemiecko-polski
(1)
Słownik polsko-niemiecki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(57)
Zarządzanie i marketing
(31)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(16)
Językoznawstwo
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
201 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Euromanagement)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Przedmowa; Wstęp; Konsulting-nowa dziedzina rozwoju; Konsultant skuteczny; Relacje konsultant - klient; Jak doradzać; Jak współpracować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Współczesne wyzwania a sukces w biznesie 1.1. Uwarunkowania współczesnego biznesu 1.2. Rozwój społeczno-ekonomiczny a innowacje 1.3. Kreatywność jako źródło innowacji 1.4. Sektory i zawody kreatywne 1.5. Postrzeganie zawodów kreatywnych 1.6. Potencjał i Efekty Kreatywności dla Biznesu Rozdział 2. Sukces i porażka 2.1. Istota i wymiary sukcesu: Istota sukcesu; Sukces w biznesie; 2.2. Jak postrzegają sukces artyści (twórcy)?: Wizja sukcesu; Relatywizm w ocenie sukcesu; Znaczenie oceny odbiorców; Sukces artystyczny i komercyjny – dylematy; 2.3. Miary sukcesu artystów (twórców): Nagrody i recenzje; Akceptacja; Wymiar finansowy sukcesu; Kryteria oceny a ulotność sukcesu; 2.4. Porażki i pułapki: Czy porażka jest porażką?; Symptomy nadciągającej porażki; Przewidywalne okoliczności pojawienia się porażki; Trudne do przewidzenia okoliczności porażki; Obrona przed porażką; Rozdział 3. Osiągnięcia twórcze. Inspiracja, ekspansja, końcowy efekt 3.1. Inspiracja – źródło i mechanizm wykształcania pomysłu: Źródła inspiracji twórczej; Mechanizm gromadzenia idei; Genialna myśl czy żmudne pasmo modyfikacji?; 3.2. Ekspansja – praca nad projektem: Końcowy efekt – ograniczenia działania twórcy; Błędy i znikome efekty działania; 3.3. Podstawy osiągnięć twórczych: Szczęście; Praca; Talent; Odwaga; Rozdział 4. Istota i uwarunkowania kreatywności 4.1. Czym jest kreatywność? Myślenie dywergentne i konwergentne; Twórczość; Definiowanie kreatywności; Kreatywność w opinii artystów; Pomiar kreatywności; 4.2. Kreatywność na poziomie grup społecznych: Kreatywność społeczeństw i grup społecznych; Kultura kreatywności w budowie kapitału społecznego; 4.3. Wybrane uwarunkowania kreatywności: Autonomia działania; Wpływ presji czasu; Osobowość twórcy; Inne uwarunkowania; Rozdział 5. Postawy, pasje i cechy twórców 5.1. Postawa i pasja twórcza: Cechy zachowań kreatywnych; Wyzwalanie, wzmacnianie i osłabianie kreatywności; Pasja i jej źródła; Znaczenie pasji pozazawodowych; 5.2. Twórcy: Cechy osób kreatywnych; Samotność i introwertyczność; Rozdział 6. Wyzwalanie kreatywności – życie w szkole czy szkoła życia 6.1. Sztuka a życie: Rady ze szczyptą ostrożności; Identyfikacja otaczającej rzeczywistości; Specyficzne atuty wybranych dziedzin sztuki; 6.2. Nauczanie czy wyzwalanie kreatywności: Czy można się nauczyć kreatywności?; Jak wyzwalać kreatywność?; Kreatywność a wiek twórców; Wyzwalanie kreatywności w procesie kształcenia; Warsztat teatralny w ramach KAMP; 6.3. Rola liderów (przywódców) 6.4. Metody wyzwalania kreatywności: Kierunki działań szkoleniowych; Wybrane techniki wyzwalania kreatywności; Trening kreatywności; Działania artystyczne; Podsumowanie; Antologia od A do T mniej konwencjonalnych CV; Bibliografia; Załącznik 1; Załącznik 2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Rozwoju Osobistego)
1. Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie?, 2. Kreowanie wizerunku przez wygląd, 3. Kreowanie wizerunku przez zachowanie, 4. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi, 5. Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Recesja gospodarki czy błąd w percepcji?; 2. Polityka gospodarcza; 3. Optymizm fałszywej perspektywy; 4. Pięciokąt stabilizacji makroekonomicznej; 5. Przewrotny efekt dostosowania fiskalnego; 6. W poszukiwaniu kapitału i ścieżki trwałego wzrostu; 7. Naiwny liberalizm a niebezpieczeństwo populizm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Leksykon przedsiębiorcy / Wacław Šmid. - Warszawa : Poltext, 2007. - 287 s. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość XXI wieku / red nauk. Jan D. Antoszkiewicz ; Poltext)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Leksykon przedsiębiorcy / Wacław Šmid. - Warszawa : Poltext, 2010. - 287, [1] s. ; 23 cm.
(Przedsiębiorczość XXI wieku / red nauk. Jan D. Antoszkiewicz ; Poltext)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Antropologiczne i psychologiczne aspekty maski 1. Fenomen maski w mitach i tradycjach kultury 2. Rola i funkcje maski w tradycjach teatralnych 3. Fenomen maski w literaturze pięknej 4. Maski przywództwa w dziełach filmowych 5. Kluczowe pytania o rolę i funkcję maski 6. Persona jako maska osobowości człowieka 7. Demaskowanie iluzji jako klucz do poznania siebie 8. Diagnoza Gombrowicza: pustka ukryta za maską Rozdział 2. Maski przywódców dyktatorów 1. Adolf Hitler i jego maska przerażającej nicości 2. Błazeńska maska Benito Mussoliniego 3. Bestialska maska Józefa Stalina Rozdział 3. Maska przywódcy i psychologia zła 1. Efekt Lucyfera jako klucz do psychologii zła 2. Anonimowość, deindywiduacja i dehumanizacja 3. Maski zbrodniarzy i banalizacja zła Rozdział 4. Film propagandowy jako maska przywódcy 1. Zbiorowy triumf nazistowskiej woli 2. Zdemaskowanie nazistowskiego oszustwa propagandowego Rozdział 5. Maski przywódców świata biznesu 1. Groteskowa maska Elizabeth Holmes 2. Steve Bellmer w masce showmana 3. Liderzy wobec paradoksów autentyczności 4. Maska pośmiertna Steve’a Jobsa 5. Epitafium dla Alana Turinga Rozdział 6. Sztuczna inteligencja jako maska współczesnego człowieka 1. Maskowaty android jako partner i lider w świecie ludzi 2. Inteligentne roboty jako liderzy przyszłości? 3. Internet międzygalaktyczny i kolonizacja Marsa 4. Czy internet śni sam o sobie? 5. Możliwości inteligentnych robotów 6. Inteligentna broń jako lider na polu walki 7. Sztuczna inteligencja zagrożeniem dla ludzkości? 8. Roboty czy ludzie pokierują misją marsjańska? Rozdział 7. Fikcyjny szef jako maska współczesnego lidera 1. Szef wszystkich szefów jako maska 2. Maska szefa jako narzędzie przemocy w firmie 3. Demaskowanie fikcyjnego szefa firmy 4. Maska bohaterem tragifarsy firmowej 5. Szef szefa wszystkich szefów jako parodia lidera Rozdział 8. Maska lidera w badaniach własnych 1. Metoda i założenia badawcze 2. Istota i natura maski lidera 3. Funkcje maski lidera 4. Maska lidera w kulturze organizacji 5. Konsekwencje używania maski przez lidera 6. Maska a rozwój i edukacja liderów nowej generacji Rozdział 9. Maski przywództwa w czasie kryzysu pandemii COVID-19 1. Pandemia niekompetencji przywódców 2. Pandemiczna maska Donalda Trumpa 3. Przywódcy w pułapce pandemicznej maski 4. Groteskowe maski prezydentów w kryzysie pandemii 5. Przywódcy liberalnych demokracji wobec pandemii 6. Kryzys przywództwa i korekta demokracji 7. Dyskryminacja i stygmatyzacja osób z COVID-19 8. Skuteczni przywódcy, którzy pokonali pandemię Rozdział 10. Koncepcja przywództwa w działaniu jako alternatywa dla przywództwa w maskach 1. Kluczowe założenia koncepcji przywództwa w działaniu 2. Przywództwo przyszłości bez masek 3. Manifest liderów przyszłości; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Reguły wstępne: Rzecznik prasowy- kto może nim być i komu ma on podlegać?; Mailing-lista, czyli praktyczna ściągawka; Archiwum, czyli "namiary"; Sprostowania, czyli pyrrusowe zwycięstwa; Odpowiedzi i polemiki Tajemnica, czyli porozmawiajmy o pieniądzach; News release, czyli codzienność; Podsumowanie. 2. Wydarzenia medialne: Konferencja prasowa- co robić, aby przyszli i zechcieli coś napisać?; Briefing, czyli w zaufanym gronie; Bankiet, raut, obiad; Wyjazdy studyjne i pochodne; Dziennikarskie pokusy; "Drzwi otwarte", czyli gościnność; Podsumowanie. 3. Teksty i ich język: Teksty; Język mediów; Podsumowanie. 4. Język ciała: Kamera i mikrofon; "Jak cię widzą...", czyli wygląd zewnętrzny; Podsumowanie. 5.W dobrym tonie: Cytat i zasady jego stosowania; Anegdota w roli cytatu; powiedzonka i aforyzmy środowiskowe; Cytaty doby PRL-u; Dowcip w wystąpieniach oficjalnych i pozaoficjalnych; Film, literatura i historia kultury w przemówieniach, konwersacji, pogawędce; Podsumowanie. Posłowie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. CZĘŚĆ I STUDIUM TEORETYCZNE. Rozdział 1. PRZYWÓDZTWO Z PERSPEKTYWY DEFINICJI I POJĘĆ: 1.1. Menedżer vs przywódca - przegląd pojęć; 1.2. Spory i kontrowersje wokół badań nad przywództwem; 1.3. Zmieniające się problemy w zarządzaniu, czyli o tym, jak menedżer stawał się przywódcą. Rozdział 2. PRZYWÓDZTWO Z PERSPEKTYWY TEORII - WĄTKI HISTORYCZNE I WSPÓŁCZESNE: 2.1. Teorie cech; 2.1.1. Współczesne spojrzenie na cechy w zarządzaniu; 2.2. Teorie zachowań; 2.2.1. Badania na Uniwersytecie Ohio; 2.2.2. Badania na Uniwersytecie Michigan; 2.2.3. Siatka kierownicza; 2.3. Teorie sytuacyjne; 2.3.1. Teoria ścieżki i celu; 2.3.2. Teoria przywództwa sytuacyjnego Herseya i Blanchatda; 2.3.3. Teoria substytutów przywództwa; 2.3.4. Teoria decyzji normatywnej; 2.3.5. Sytuacyjna teoria przywództwa Fiedlera; 2.3.6. Teoria LMX; 2.3.7. Teoria zasobów poznawczych; 2.4. Przywództwo transformacyjne i charyzmatyczne; 2.4.1. Teoria charyzmatycznego przywództwa House‘a; 2.4.2. Teoria charyzmy Congera i Kanungo; 2.4.3. Teoria przywództwa transformacyjnego Burnsa; 2.4.4. Teoria przywództwa transformacyjnego Bassa; 2.5. Inne współczesne koncepcje przywództwa; 2.5.1. Przywództwo rozproszone; 2.5.2. Przywództwo autentyczne; 2.5.3. Teoria ograniczonego przywództwa Koźmińskiego. Rozdział 3. PRZYWÓDZTWO Z PERSPEKTYWY ROZWOJU W ORGANIZACJI: 3.1. Rodzaje szczebli menedżerskich w organizacji, typy autorytetów oraz rola doświadczenia zawodowego; 3.2. Rozwój menedżerski. Rozdział 4. PRZYWÓDZTWO Z PERSPEKTYWY SKUTECZNOŚCI DZIAŁANIA: 4.1. Skuteczne przywództwo - kryteria oceny; 4.2. Cechy i zachowania a skuteczne przywództwo; 4.3. Zachowania menedżera; 4.3.1. Związek zachowań i cech a skuteczność; 4.3.2. Zachowania lidera a teorie sytuacyjne. Rozdział 5. PRZYWÓDZTWO Z PERSPEKTYWY KOMPETENCJI LIDERSKICH I MENEDŻERSKICH: 5.1. Kompetencje - definicja pojęcia; 5.2. Ocena kompetencji w organizacji; 5.3. Kompetencje menedżera i lidera; 5.3.1. Kompetencje przywódcze wg Koźmińskiego. CZĘŚĆ II STUDIUM EMPIRYCZNE. BADANIA WŁASNE. Rozdział 6. WCZEŚNIEJSZE BADANIA AUTORKI. KOMPETENCJE MENEDŻERÓW A ZDOLNOŚCI I CECHY OSOBOWOŚCI: 6.1. Związek zdolności oraz kompetencji menedżerskich; 6.2. Związek cech osobowości i kompetencji menedżerskich oraz liderskich. Rozdział 7. BADANIE WŁAŚCIWE. KOMPETENCJE LIDERA I MENEDŻERA: 7.1. Metody i przebieg badania; 7.2. Wyniki. Rozdział 8. IMPLIKACJE TEORETYCZNE: 8.1. Wnioski z badań wcześniejszych; 8.2. Wnioski z badań właściwych. Rozdział 9. IMPLIKACJE PRAKTYCZNE. Rozdział 10. IMPLIKACJE DO DALSZYCH BADAŃ. Podziękowania. Bibliografia. Aneks 1. Aneks 2. Aneks 3. Aneks 4. Aneks 5. Aneks 6. Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metody oceny działalności banku / Małgorzata Iwanicz-Drozdowska. - Warszawa : Poltext, 1999. - 167 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Studia Finansowo-Bankowe / Szkoła Główna Handlowa)
Cele oceny i źródła danych, Analiza kondycji finansowej banku, Instrumenty analityczne w ocenie kondycji banku, Czynniki niemierzalne i ich znaczenie, rachunek efektywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
1. Przegląd zastosowań wybranych metod TQM: Doskonalenie organizacji; Rozwiązywanie problemów; Zarządzanie strategiczne; Normy ISO 9000; 2. Siedem klasycznych metod TQM: Wprowadzenie; Wykres Ishikawy; Arkusz kontrolny; Wykres Pareto; Histogram; Wykres rozrzutu; Flowchart; karta kontrolna; Wykresy; Stratyfikacja; 3. Siedem nowych metod TQM: Wprowadzenie; Metoda KJ: wykres pokrewieństwa; Wykres realcji; Wykres systematyki; Wykres macierzowy; Macierzowa analiza danych; Wykres programowania procesu decyzyjnego PCDC; Wykres strzałkowy; Kompleksowe wykorzystanie 7 nowych metod TQM: 4. Inne metody opracowane w ramach TQM: Wykres radarowy; Metoda flagi; Macierz celów i środków; Catchball; Metoda QFD
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Perspektywa klienta. 1. Wprowadzenie do wyceny spółek.. 2. Kapitał klienta. 3. Wartość klienta. 4. Wartość relacji z klientami. 5. Rentowność klienta. 6. Kapitał informacyjny. 7. Kapitał intelektualny. 8. Informacja a wartość. 9. Wartości niematerialne i prawne. 10. Wartość marki. Część II: Perspektywa inwestora. 11. Wycena przedsiębiorstwa metodą DCF i EVA. 12. Metoda zdyskontowanych dywidend. 13. Metoda porównawcza. 14. Metoda opcji rzeczowych. 15. Wycena przedsięwzięć inwestycyjnych. 16. Wycena spółki przez fundusze wysokiego ryzyka. 17. Wycena a ryzyko. 18. Ryzyko bankructwa. 19. Credit-rating a wycena. Część III: Perspektywa rynku kapitałowego. 20. Efektywność rynku kapitałowego. 21. Rynki kapitałowe w ujęciu fraktalnym. 22. Wycena spółki przez rynki kapitałowe. 23. Inwestorzy indywidualni a wartość spółki. 24. Nowe technologie w relacjach inwestorskich. 25. Raportowanie wartości spółki dla inwestorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metody zarządzania / pod red. Jan D. Antoszkiewicz. - Warszawa : Poltext, 2007. - 160 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / red. nauk. Jan D. Antoszkiewicz)
1. Myśl przedsiębiorczo o stosowaniu technik zarządzania, 2. Wyznacz kierunek działania firmy, 3. Przygotuj organizację do funkcjonowania, 4. Ustal obowiązki, 5. Rozdziel odpowiedzialność, zaufaj podwładnym, 6. Ustal struktury i hierarchię, 7. Wprowadź wymierne cele, 8. Integruj tylko kiedy trzeba, 9. Myśl z wyprzedzeniem o przyszłości, 10. Pamietaj o konsekwencjach zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metody zarządzania : przewodnik / Alain Chauvet. - Warszawa : Poltext, 1997. - 200,[4] s. : tab., rys. ; 23 cm.
(Finanse, Zarządzanie, Rozwój)
Analiza porównawcza metod zarządzania; Metody menedżerów; Metoda BCG; Przewaga konkurencyjna, Analizy wartości, AW produktu, AW procesu, Zarządzanie jakością, Kierowanie projektami badawczymi Kierowanie zatrudnieniem i karierami zawodowymi pracowników, Metody osób kształtujących pracowników, Kreatywność, Ewolucja zachowań pracowników, Zarządzanie, Metody pracowników operacyjnych Analiza graficzna TANAGRA, Metoda KANG, Niezawodność i ryzyko działania, metody organizatorów, Narzędzia techników, Syntetyczna prezentacja metod.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy prawne stosowania MSSF w Polsce oraz Unii Europejskiej: Regulacje wprowadzające MSR do systemu prawnego Unii Europejskiej; Przepisy krajowe wprowadzające MSR - ustawa o rachunkowości; Zasady obowiązujące na rynkach regulowanych. 2. Analiza porównawcza wytycznych zawartych w MSSF oraz przepisach krajowych: Polityka rachunkowości; Układ poszczególnych elementów sprawozdania finansowego; Rzeczowe aktywa trwałe; Nieruchomości inwestycyjne; Wartości niematerialne; Leasing; Utrata wartości; Aktywa trwałe przeznaczone do sprzedaży oraz działalność zaniechana; Zapasy; Koszty finansowania zewnętrznego; Należności; Środki pieniężne; Rozliczenia międzyokresowe; Kapitały własne jako instrument finansowy; Rezerwy; Zobowiązania; Podatek dochodowy; Instrumenty finansowe; Przychody; Koszty działalności; Praktyczne przykłady zastosowania wybranych MSR. 3. Zasady przekształcenia sprawozdań finansowych przy zastosowaniu MSSF 1; Ogólna formuła przekształcenia na podstawie MSSF 1; Założenia do przykładu; Przekształcenie poszczególnych elementów sprawozdania finansowego; Ocena sytuacji finansowej jednostki na podstawie dwóch wariantów sprawozdawczych (MSR i UoR); Ujawnienie informacji - lista ujawnień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i geneza międzynarodowych stosunków kulturalnych; 2. Uwarunkowania międzynarodowej współpracy kulturalnej; 3. Podmioty międzynarodowych stosunków kulturalnych; 4. Globalizacja a kultura; 5. Kultura i zjawiska dezintegracji i konfliktu; 6. Od dominacji kulturowej do soft Power. Kultura w promocji państw; 7. Zagraniczna polityka kulturalna Polski; 8. Regionalny poziom współpracy państw w obszarze kultury; 9. Instytucjonalizacja międzynarodowej współpracy kulturalnej na poziomie globalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp do modelowania, 2. Dyskontowanie, 3. Matematyka aktuarialna, 4. Rynek finansowy i giełdy, 5. Metody scholastyczne w inwestowaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 368/369 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 368/369 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej